Finnish D-Addicts

speak whatever language you like here.
Post Reply
MajidB
Fansubber
Fansubber
Posts: 85
Joined: Nov 12th, '04, 21:58

Finnish D-Addicts

Post by MajidB » Nov 17th, '05, 19:16

Morjens,

Mun nimi on Majid. Mä asuun suomessa (/raisio) ja täällä on niin helvetin tylsää olla (siis suomessa, lol). Oon nähnyt että tääl on jotkut suomalaisia vierailemassa... älkää välittäkö minun kirjoitus virheistä koska mun suomen kielen taitio on mennyt vaan alas koko ajan, koska nykyään mä opiskelen enkun kielisessä koulussa. Huomio; en oo suomalainen, mutta puhun/tajuan/ suomen kieli + asun suomessa ( taisin mainita tota jo :lol )

/Note: I'm not finnish, but i speak the language :lol

Ryosi
Posts: 4
Joined: Nov 17th, '05, 19:30

Post by Ryosi » Nov 17th, '05, 19:31

Suomi kuulee

shayla
Posts: 142
Joined: Mar 5th, '04, 20:31
Location: Finland

Post by shayla » Dec 8th, '05, 00:33

Täällä myös yksi suomalainen :D

User avatar
Sanni141
Posts: 1
Joined: Nov 10th, '05, 12:46

Post by Sanni141 » Dec 27th, '05, 10:29

ihan kiva ku oli tääl suomenkielellekki paikka. :thumright:

Miharuchan
Posts: 1
Joined: Aug 30th, '05, 14:11
Location: Finland

Post by Miharuchan » Dec 28th, '05, 19:34

Hei hei, täällä myös suomalainen.

shayla
Posts: 142
Joined: Mar 5th, '04, 20:31
Location: Finland

Post by shayla » Jan 3rd, '06, 16:10

Katsotteko te minkä maalaisia sarjoja? Itse katson Korealaisia melkein pelkästään mutta myös pari taiwanilaista ja 3 japanilaista sarjaa mutta kuitenkin korealaiset dramat ovat ne mistä eniten pidän. Tällä hetkellä menossa on The Last Dance is with me sarja ja vikan jakson tekstejä odotan sarjaan 1% of anything. Melkein 2 vuotta olen Korealaisia sarjoja ja leffoja kattonut sekä myös tulee melkeinpä pelkästään kuunneltua aasialaista musaakin. Mites teillä? Vieläkun oppisi kielen niin hyvin menis.

PrettyBoyAddict
Posts: 5
Joined: Mar 18th, '06, 12:49
Location: Finland
Contact:

Post by PrettyBoyAddict » Apr 1st, '06, 06:17

Täällä suomi myös! ^_____^

Mä katon japanilaisia draamoja, koska niissä on NewSin jäseniä. ^^'' jne jne... Ootan nyt innolla Gachibakan vikaa osaa! .. en voi uskoa, et loppuu jo. Lisää Massua!. hahaa.. Gokusen ja Gokusen 2 on nyt latauksessa.

Oon nähny:
-Ichi Ritoru no Namida
-Nobuta wo Produce
-Stand Up!
-Gachibaka!
-Dragon Zakura

Alotin vasta näiden katselun talvilomalla. ^^

Nyt mä odottelen Kurosagin ilmestymistä. YamaP näytti aika pahikselta siinä.. uh-huh!

EbaraCooler
Posts: 1
Joined: Oct 2nd, '04, 23:04
Location: Helsinki

Post by EbaraCooler » May 4th, '06, 20:39

Uskomatonta nähdä suomalaisia tälläkin sivustolla. Katselen silloin tällöin korealaisia sarjoja ja leffoja. Love in Harvard ja Marry a millionaire tuli katsottua pari viikkoa sitten. Nyt on menossa Last dance is with me. Katselen sekä dubattuna(vietnam) että alkuperäisenä. Mutta mieluummin katselen alkuperäisenä. On se jännä Korean kieli ja musiikki. Kaikki soundtrackit tulee haalittua aina kun mahdollista.

shayla
Posts: 142
Joined: Mar 5th, '04, 20:31
Location: Finland

Post by shayla » May 20th, '06, 22:27

Kyllä se oli hyvä et Suomi voitti Euroviisut!!! Täytyis vaan saada rahat kattoon niitä ens vuonna.

Muuten tässä kattelin pari päivää sit 134:s Korealainen elokuva ja en nyt ole laskenut montako sarjaa mut on niitä paljon.

beer
Posts: 146
Joined: Jan 28th, '04, 20:28

Post by beer » May 20th, '06, 22:32

Onniteluja Euroviisujen voitosta!!!

P.S. Lordin biisi oli kaikkien aikojen lemmikini, mutta en olisi koskaan uskonnut, että ne 'siellä' Euroopassa osaavat ymmärtää, mistä on kysymys. :D

nimble_treason
Posts: 15
Joined: Mar 11th, '06, 13:07
Location: Finland.

Post by nimble_treason » May 22nd, '06, 11:35

Wow. Mielestäni katsoin pari kuukautta sitten että löytyykö tälläistä keskustelua mutta meni kai sitten ohi. ^^" Ja piti uudestaan katsoa kun koko ajan pyörivät nuo saksalaisten ja ruotsalaisten ja vaikka keiden keskustelut tuossa etusivulla. .

Eli hei kaikille. Kainuu kuulolla. Mistäs päin ihmiset täällä ovat? Ja mitä katselette?

Itse katson japanilaisia draamoja pääasiassa, muutaman korealaisen mutta ei vain iske niin lujaa.. j-doraman kautta koukutin myös itseni j-poppiin, (ennen pysyttelin rock puolella) on ne Johnnyn pojat niin vaarallisen koukuttavia. Kurosagi, Attention please, Busu no Hitomi ni Koishiteru, Gal Circle, Waterboys 2 ja Ikebukuro West Gate Park tällä hetkellä katselun alla.

Ja katsonut olen ainakin sarjat Hana Yori Dango, Nobuta wo Produce, 1 Litre of Tears (uskomattoman itkettävä ja koskettava, suosittelen kaikille), Stand Up!, Kimi wa petto, Dragon Zakura, Gokusen 1 ja 2, Gambatte Ikimasshoi, Anego.. elikkäis aika lailla noita Johnnyn poikien tähdittämiä sarjoja. ^^"

Lordi rocks my socks for winning. :D

dima
Fansubber
Fansubber
Posts: 93
Joined: Sep 21st, '04, 20:16
Location: Poznan, Poland
Contact:

Post by dima » May 23rd, '06, 06:32

taalla taas yks suomessa asuva... ilman ***** oikeanmukaista nappaimistoa!

Redhai
Posts: 1
Joined: Mar 24th, '06, 23:17

Post by Redhai » May 23rd, '06, 09:46

nimble_treason wrote:Wow. Mielestäni katsoin pari kuukautta sitten että löytyykö tälläistä keskustelua mutta meni kai sitten ohi. ^^" Ja piti uudestaan katsoa kun koko ajan pyörivät nuo saksalaisten ja ruotsalaisten ja vaikka keiden keskustelut tuossa etusivulla. .

Eli hei kaikille. Kainuu kuulolla. Mistäs päin ihmiset täällä ovat? Ja mitä katselette?

Itse katson japanilaisia draamoja pääasiassa, muutaman korealaisen mutta ei vain iske niin lujaa.. j-doraman kautta koukutin myös itseni j-poppiin, (ennen pysyttelin rock puolella) on ne Johnnyn pojat niin vaarallisen koukuttavia. Kurosagi, Attention please, Busu no Hitomi ni Koishiteru, Gal Circle, Waterboys 2 ja Ikebukuro West Gate Park tällä hetkellä katselun alla.

Ja katsonut olen ainakin sarjat Hana Yori Dango, Nobuta wo Produce, 1 Litre of Tears (uskomattoman itkettävä ja koskettava, suosittelen kaikille), Stand Up!, Kimi wa petto, Dragon Zakura, Gokusen 1 ja 2, Gambatte Ikimasshoi, Anego.. elikkäis aika lailla noita Johnnyn poikien tähdittämiä sarjoja. ^^" Ei niin että valittaisin.

Lordi rocks my socks for winning. :D
Tuo doramalista kuulosti niin tutulta että alkoi ihan pelottamaan :blink Tällä hetkellä katson sarjoja Kurosagi, Kisarazu Cat's Eye, Waterboys 1 & 2, Ikebukuro West Gate Park, Ganbatte Ikimasshoi, Gachi Baka!, Files of Young Kindaichi 3, GTO, Attention Please, Stand Up!, Lunch Queen, Never Land, Ningen Shikkaku, Antique Cake Store, 1 Litre of Tears, Yoshitsune ja Anego. Jokainen vähän eri vaiheessa. Katsottu on Nobuta wo Produce, Hana Yori Dango, Dragon Zakura, Gokusen 1 & 2, Summer Snow ja Tiger & Dragon.

Jos et ole katsonut vielä Tiger & Dragonia tai Kisarazua niin suosittelen ^^ Tyyli on hieman Stand Up!-mainen, mutta jokseenkin vakavampi. T&D, Kisarazu ja Ikebukuro ovat käsittääkseni samojen ihmisten tekemiä. Näyttelijäkaartit ainakin täsmäävät välillä pelottavankin tarkasti :O En kuitenkaan valita ^^ Okada, Nagase ja Takashi kuuluvat lemppareihini.

Itsekin päädyin kuuntelemaan j-poppia doramojen kautta. Aikaisemmin kuuntelin siis vain j-rockia. Johnny's-yhtyeet ovat lahjakkaita ja olen iloinen että tutustuin heidän musiikkiinsa ^^

Niin, ja Espoon suunnalta vastailen :P

Pemu
Posts: 1
Joined: Mar 2nd, '05, 14:10
Location: Europe

Post by Pemu » May 23rd, '06, 09:48

Täällä löytyy yksi jdraman seuraaja vuosimallia 2002. Seuraan vain ja ainoastaan jdrama,
Winter Sonata oli ensimmäinen ja samalla viimeinen kdrama-kokemus. Ei todellakaan nappaa korealaiset draamat.

Oikeastaan jdramassa mitä en missään nimessä seuraa on Johnny toimiston (Arashi ja kumppanit, Kimutaku ok) pojat ja Aya Uetoa,
muuten olen kaikkiruokainen jdraman tarjonnan suhteen. Harrastan jdraman ohella japanilaista kulttuuria mm. leffat ja sun muut.

Just tuli katsottua "Ima ai ni yukimasu" tv-sarja, ihan hyvä, ei läheskään samaa tasoa kuin leffa ja musiikki ol varsin heikohko. Yuko Takeuchi tähdittämä
Ima ai ni yukimasu -leffa on yksi kaikkien aikojen upeimmista rakkausleffoista mitä olen koskaan nähnyt Shunji Iwain "Love Letter:n" ohella. Kertakaikkiaan mestariteos!
Leffoissa katson ainoastaan draama ja komedia, japanilaiset mestareita siinä osa-alueissa mm. Shinobu Yaguchin teokset (Water Boys, Swing Girls)
jaksaa aina viihdyttää ja naurattaa.

Itse olen huolissani jdraman laadusta, viimeaikaiset teokset ovet olleet lähes kierrätystavaraa lukioaiheeseen tarinaan palkataan näitä prettboyseja johnnyn toimistosta jotka hädin tuskin osaavat näytellä (aikanaan oppii) ja palkataan samalla näitä isorintaisia ex-gravuurimalleja hymyilemään tv-ruudun eteen. Itse suorastaan rakastin "kultaisen ajan" draamoista, 90-luvulla, upeita teoksia kerta toistensa jälkeen. Nykyään tulee turhan paljon manga-tulkintoja, alkaa tarinankirjoittajilla vaikeuksia luoda jotain uutta. Siitä huolimatta seuraan jdramaa niin kauan kuin sitä on tarjolla.

nimble_treason
Posts: 15
Joined: Mar 11th, '06, 13:07
Location: Finland.

Post by nimble_treason » May 24th, '06, 08:27

Redhai wrote:Tuo doramalista kuulosti niin tutulta että alkoi ihan pelottamaan :blink Tällä hetkellä katson sarjoja Kurosagi, Kisarazu Cat's Eye, Waterboys 1 & 2, Ikebukuro West Gate Park, Ganbatte Ikimasshoi, Gachi Baka!, Files of Young Kindaichi 3, GTO, Attention Please, Stand Up!, Lunch Queen, Never Land, Ningen Shikkaku, Antique Cake Store, 1 Litre of Tears, Yoshitsune ja Anego. Jokainen vähän eri vaiheessa. Katsottu on Nobuta wo Produce, Hana Yori Dango, Dragon Zakura, Gokusen 1 & 2, Summer Snow ja Tiger & Dragon.

Jos et ole katsonut vielä Tiger & Dragonia tai Kisarazua niin suosittelen ^^ Tyyli on hieman Stand Up!-mainen, mutta jokseenkin vakavampi. T&D, Kisarazu ja Ikebukuro ovat käsittääkseni samojen ihmisten tekemiä. Näyttelijäkaartit ainakin täsmäävät välillä pelottavankin tarkasti :O En kuitenkaan valita ^^ Okada, Nagase ja Takashi kuuluvat lemppareihini.

Itsekin päädyin kuuntelemaan j-poppia doramojen kautta. Aikaisemmin kuuntelin siis vain j-rockia. Johnny's-yhtyeet ovat lahjakkaita ja olen iloinen että tutustuin heidän musiikkiinsa ^^
Näköjään omalta listaltani unohtui tuo Files of Young Kindaichi 3 jonka olen tosiaan katsonut ja Lunch Queen on kesken... Gachi Baka!a aloitin mutta se jäi johonkin. Samoin Kisarazun ensimmäisen jakson olen myös katsonut mutta jostain kumman syystä, jota en nyt muista se jäi kesken. :blink Mutta se kyllä pitää katsoa, itsekin pidän kovin paljon varsinkin Nagasesta. :-)



Japanin kulttuuri ottanut suuren osan minunkin elämässäni. Täällä päin Suomea ei vain ole mahdollisuutta opiskella kieltä, ellei itsenäisesti. Paras ystävä onnellinen on nyt Japanissa Kawagoen kaupungissa lähellä Tokiota vaihto-oppilaana vuoden ajan.

User avatar
zutsuu
Posts: 23
Joined: Sep 30th, '05, 23:40
Location: Finland
Contact:

Post by zutsuu » Jun 16th, '06, 22:03

TREelta toistaiseksi..
Eniten tullut seurattua japanilaisia sarjoja, mutta myös muutama korealainen. Paraikaa katson korealaista Buhwalia(Resurrection) joka menee helposti katsomieni doramojen kärkikolmikkoon. Oisin kiinnostunut kattelemaan myös muiden Aasian maiden sarjoja, mutta vaikea löytää mitään koukuttavaa kun etsin nimenomaan sarjoja joissa on hyvä juoni pääosassa, ei ne söpöt pojat ja tytöt.
J-doramaa takana: Densha Otoko, Gokusen 1&2, GTO, Hero, Hotaru no Haka, Kou Kou Kyoushi alkuperäinen ja 2003, Nemureru Mori, Orange Days, Sekai no Chuushin De, Ai wo Sakebu ja Strawberry on the Shortcake
K-doramaa takana: Full House ja Attic Cat
J+K-doramaa: Friends
Leffoista en pidä kirjaa.. taitaa olla jo liian myöhäistä :D
Kaukoidän musiikki kiinnostaa siinä määrin että kuuntelen j-corea, harvaa valittua j-räppiä(esim. King Giddra) ja ehkä jotain OSTitä. Lukuunottamatta muutamaa singaporelaista breakcore biisiä en ole muualta Aasiasta löytänyt musaa joka iskisi. Musaa tulee harrastettua sen verran vakavalla otteella ettei ole varaa olla fanipoika :mrgreen:
Hyvä anime ja manga kuuluu myös harrastuksiin O_O

Michiyo
Posts: 3
Joined: Aug 15th, '05, 08:51
Location: Finland

Post by Michiyo » Jun 23rd, '06, 09:22

Tässäkin yks suomalainen.
Katson pelkästään Japanilaisia draamoja:


Olen kattonut
GTO, Nobuta wo Produce, Summer Snow, Hana Yori Dango, Water Boys 1, Water Boys 2, Water Boys (elokuva), Water Boys Summer 2005, H2, Hotman, Pride

Nyt katson
Hotman 2, Stand Up, Dragon Zakura, Kurosagi

Sitten on joitain sarjoja, jotka olen jättänyt kesken jostain syystä.

kapurechini
Posts: 4
Joined: Jul 24th, '06, 16:01
Location: Finland

Post by kapurechini » Jul 24th, '06, 20:26

Suomalaisia jei. :'DD

Itse olen vasta nyt kesälomalla aloittanut japanilaisten draamojen katsomisen. Olen katsonut kokonaan sarjat Hana Yori Dango, Gokusen1 ja Kimi wa Petto. Tällä hetkellä on menossa Gokusen2, Stand Up! ja Dragon Zakura. Pelkään kyllä sitten syksyä ja koulun alkua, tietokone vie muutenkin aikaa opiskelusta, nyt varmasti vieläkin enemmän. :glare:

Mutta joo. Kiva nähdä täälläkin suomalaisia. ^^D

Yufilia
Posts: 4
Joined: Jul 24th, '06, 20:34
Location: Finland

Post by Yufilia » Jul 24th, '06, 21:05

Minäkin suomalainen :D

Draamoja on katseltu jo muutama vuosi, en niitä viitsisi alkaa listaamaan. Tällä hetkellä kesken kuitenkin BusuKoi, My Boss My Hero ja Shimokita Sundays. Sapuri pitäisi kai kanssa katsoa, vaikken mikään Kame fani suuresti olekaan. Draamoja katson kuitenkin eniten Japanista mutta on sitä tullut katsottua korealaisia, kiinalaisia ja taiwanilaisiakin kuten Full House, Meteor Garden, Devil Beside You etc.

Obsessioihini kuuluu lähinnä SuJu ja JE, sen varsinkin näkee mun draamalistasta. Nykyään keskityn melkein enemmän seuraamaan jpoppia kuin itse draamoja (Seuraan mm fanaattisesti Shounen Clubia ja Utawaraa [MatsuJunin uus tukka on näkemisen arvoinen], paikoitellen tietysti Utabania, HEY*3 ja Music Stationia riippuen vieraista)
Draamat valitsen useimmiten näyttelijöiden perusteella, tietysti välillä myös oikeasti mielenkiintoisen juonen takia (Ei toivoakaan että olisin oikeasti katsonut Satomi Hakkendenin kokonaan ellei Shoon olisi ollut siinä... Epätoivo kylläkin kasvoi kun Shoon ilmestyi puolentoista tunnin kohdalla ekan kerran ja silloinkin vain minuutiksi...)

Lähden ensi kuussa Japaniin puoleksi kuukaudeksi kaverin kanssa kahdestaan, varmasti tulee mahtava reissu. KiTy gYm (huomaa isot kirjaimet) julkaisee sinkkunsa juuri sillon kun ollaan siellä ja muutenkin tulee varmaan kerättyä kaikkea shittiä mukaan sieltä päin. Se on paratiisi tällaiselle fanille, jonka pienet ilot koostuvat siitä että Shuji to Akiraa alettiin myymään Ruotsissa (kova usko jpopin levitykseen Euroopassa).

Se on kummallista kuinka paljon dorama ja jpop faneja Suomestakin lopulta löytyy. Varsinkin kun se on sen verran addiktoivaa että yksi fani saa useimmiten käännytettyä useampia ystäviään mukaan (kokemusta löytyy... syyttävät aina minua jälkeenpäin). Pidetään siispä yhtä ja valloitetaan Suomi doramalla (ellei JE ehdi ensin).

User avatar
lintzu
Posts: 8
Joined: Jul 27th, '05, 22:04
Location: Turku, Finland

Post by lintzu » Jul 27th, '06, 18:03

Myöskin suomalainen :D

Draamoja aloin katosmaan vuosi sitten kun kaverini oli saanut minut koukkuu JE:n poikiin sekä japanilaiseen musiikkiin. Japanilaisia draamoja on tullut katseltua aika paljon, mutta tällä hetkellä aikani kuluu Suju:n sekä korealaisen musiikin ja draamojen parissa.

Näkemistä draamoista ne parhaimmat on: Orange Days, Engine, H2, SekaChu, Summer Snow, Lunch Queen, Rondo, Beutiful Life...

Kiachan
Posts: 3
Joined: Jul 30th, '06, 13:24

Post by Kiachan » Jul 30th, '06, 13:47

Suomalainen täälläkin :D

Mäkin katselen enimmäkseen japanilaisia draamoja.. Kesän alussa alotin :P
Tähän mennessä on tullut katsottua
- Gal Circle
- Gachibaka
- 1 Litre of Tears
- Nobuta wo Produce
- Densha Otoko
- Tokyo Friends
- Dragon Zakura
- Hana Yori Dango
- Kurosagi

Kai tossa oli kaikki.. Aika paljon oon kerenny xD Nyt katson My Boss My Heroa (Tegoshi <33), Sapuria, Attention Pleasea (2 vikaa jaksoa katsomatta) ja Taiyou no Utaa.

Oo, monikin täällä tykkää JEstä? Mä myös, mä myös! :lol Kusano <33

wasteland
Posts: 7
Joined: Aug 4th, '06, 15:13
Location: Stockholm

Post by wasteland » Aug 7th, '06, 14:40

jaja
Last edited by wasteland on Jan 15th, '07, 20:15, edited 1 time in total.

shayla
Posts: 142
Joined: Mar 5th, '04, 20:31
Location: Finland

Post by shayla » Aug 13th, '06, 01:57

Vihdoin on suomestakin saatavana Sojua eli Korealaista dramoistakin tuttua alkoholia. Hinta vaan on aika kova eli 2.70 egee 4ccl:sta. Pullo kuulemma olisi noin 15 euroa tai niin kuulin Korealaiselta kolmikko miehiltä jotka tapasin Hesan ainoassa ravintolassa. Sieltä voi myös ostaa aitoja ruoka tuotteita Koreasta, myös niitä pieniä merilevä paloja joita sarjoissa myös nähdään mutta joita ei muualta löydä. Tais mennä mainonnan pariin. Siis tänään sain sitä sojua maistaa ja se ei minusta ollut niin vahvaa, jälkimaku muistutti vähän Koskenkorvaa, siis sitä salmiakkilaatua. Itse ostin vain yhden mutta minulle sitten tarjottiin sitä lisää ihan ilmaiseksi kun tein tuttavuutta niitten korealaisten kanssa ;) Kimchikin alkaa kolmannen syöntikerran jälkeen maistua, söin melkein kaiken, ekalla kerralla ei niinkään. Itse kun yritin tehdä sitä viime vuonna, pahoin epäonnistuin.... Vatsa muuten voi mennä helposti sekaisin sojun ja kimchin takia joten kannattaa aloittaa varovaisesti.

Ai niin muuten, olen Turust.

Kozzi
Posts: 3
Joined: May 18th, '05, 11:52

Post by Kozzi » Aug 13th, '06, 02:38

:D
Moro Moro Tässäkin yks henkilö Suomesta, tosin en ole suomalainen mut asun ja opiskelen Suomessa, joten Tervedys !!!
Sarjoja oon katsonut ....paljon suurin osa kiinalaista sarjoja kuten TVB ja ATVn tekemiä, japanilaista sarjoja olen nähnyt vain 1: H2 (koska Adachi rulettaa :), muita en oo nähnyt sillä läpät ei oikee mee perille mun kohdalla mutta mangaa luen kyllä paljon. Korealaista sarjoja oon nähnyt kans aika monta mutta rupesin kyllästyä niihin (melkein sama juoni kaikissa).

Ashes-Wishes
Posts: 21
Joined: Aug 14th, '06, 13:19
Location: Finland

Post by Ashes-Wishes » Aug 14th, '06, 16:19

Omg. Suomalaisia.

Näiden kanssa tekemisissä:
Nobuta wo Produce, Ichi Rittoru no Namida, Hana Yori Dango, Kurosagi, Gokusen, Gokusen 2, Attention Please*, Taiyou no Uta*, My Boss My Hero*.
*Näitä tällä hetkellä katsomassa.

Yuukia alkaa tulemaan Japanilassa 26. päivä tätä kuuta jotenka sitäkin pitää alkaan seurata, Kameeeee~

Minulla on ikävä NwP'n PiKame -yhdistelmää. Voi kun tuurilla heidät saataisiin yhdessä taas draamaan [mahdollistettiinhan Pi/Horikitakin (Maki...?)! >:7] että minä saisin taas syyn fanikiljua itseni kuoliaaksi [olen sitä mieltä että Pi ja Kame ovat ihan ghey toisilleen. Jin kuuseen].

shayla:
Ai niin muuten, olen Turust.
Minä myös, minä myös~!

Yamapi
Posts: 8
Joined: Apr 4th, '06, 11:04
Location: Finland

Heippa hei!

Post by Yamapi » Aug 14th, '06, 18:14

Okei suomalainen minäkin (älkää antako nimimerkin hämätä) ;D. Mut juu...olen siis 16w tyttö ja harrastan yleisesti kaikkea Japaniin liittyvää, mutta Jdoramoista kiinnostuin noin vuosi tai pari sitten. Ensimmäinen sarja taisi olla GTO, mutta kun otin selvää enemmän niistä, (kiitos Jdorama.com:n) niin eniten minuun iski Hideaki Takizawan, Tomohisa Yamashitan, Shun Ogurin ja Hiroki Narimiyan sarjat. Sitten myöhemmin aloin katsoa myös korealaisia sarjoja, joista eka oli Jo Hyun-Jae:n Love Letter, sen jälkeen oli pakko katsoa myös muita "nyyhkysarjoja", (p.s. Tale of Nine Tailed Fox oli unohtumaton) mutta juu kaikkeen kyllästyy...ainakin hetkeksi :D Tällä hetkellä odotan innolla Sore wa, Totsuzen, Arashi no you ni:n tekstitettyjä jaksoja ja katselen, mitä uusia tempauksia ne Johnny`s Jr:n pojat keksivät...Katse kohdistettuna erityisesti Yamapiin O___O P.s. Hyvää koulun alkua niille jotka sitä käyvät ja Hyvää elämää niille, jotka saavat elää! :cheers:

Ashes-Wishes
Posts: 21
Joined: Aug 14th, '06, 13:19
Location: Finland

Post by Ashes-Wishes » Aug 16th, '06, 21:07

Muah. Animecon. Ja tietenkin sain idean cosplayata Nobutan Nobukoa liian myöhään (Ihana kun yhtäkkiä tulee sellainen *ding!* koulussa kun väkisin koitat tehdä töitä ja mikä ei pelkästään sekoita koko systeemiä, vaan prkl saa sinut haluamaan jotain joka ei enää tässä vaiheessa ole mahdollista). No jääpä se sitten tehtäväksi animeconin jälkeen näin muuten vain omaksi huviksi (joka tarkoittaa sitä että pian liikun siinä koulupuvussa Turun keskustassa, oh horror). T______T


Kukaan tietäisi mistä Dragon Zakuraa saisi? En ole löytänyt minkäänlaisia torrentteja (jotenkin tuntuu että tämä d-addicts vain potkii päähän) vaikka kuinka olen etsinyt. Ja jos joku voisi varoittaa jos se on jotain romanttista shittiä etten lataa sitä. Minähän en sellaisia katso, oli siinä YamaPi tai ei.

Yamapi
Posts: 8
Joined: Apr 4th, '06, 11:04
Location: Finland

Anoo...

Post by Yamapi » Aug 22nd, '06, 16:38

Kyllä tuota Dragon Zakuraa saa täältä D-addictista, mutta jaksot ja tekstitykset pitää ladata erikseen...itse hain vain sanalla Dragon + valikosta jdrama...subtitles forumista etsin oikeat tekstitykset kunnes sattui eteen...vinkki jollet vielä ole saanut ladattua : )

Dragon Zakura kannattaa kyl katsoa. Ei ole mitään liian romanttista kamaa, vaikka kyl sitäkin vähän on, ;D keskittyy enemmänkin opiskeluun...

Ashes-Wishes
Posts: 21
Joined: Aug 14th, '06, 13:19
Location: Finland

Post by Ashes-Wishes » Aug 22nd, '06, 17:00

Tunnustaako joku muuten olleensa animeconissa:
Paidassa joka näytti hehkuttavan YamaPia. Otin kyseisen (naispuolisen) henkilön paidasta kuvan ja raivosin sitten kotimatkalla sunnuntaina autossa kun huomasin että henkilöllä luki siellä myös Bakanishi [jota inhoan]. xD

Paidassa jonka selkäpuolella luki Akame.
En ollut aivan varma että oliko tuo samainen tyttö jonka paidasta otin kuvan, joten haluan tarkistaa, että jos hänet löytää täältä. o.O En meinaan kerennyt kamalasti katsomaan mitään kun olin viemässä asettani säilöön ja yhtäkkiä ilmestyi kasa ihmisiä kyseisen henkilön "eteen" niin etten ehtinyt tarkistamaan oliko kyseessä sama henkilö.

Lepra
Posts: 7
Joined: Apr 7th, '06, 08:55
Location: Taiyou no shita

Post by Lepra » Aug 27th, '06, 18:46

Terve vain kaikille!

Itsekin olen löyttäny J-draman ihanuuden tossa viime keväänä 1 rittoru no namidan muodossa. (Tein siihen muuten suomisubit, mikäli ketään kiinnostaa. Löytyvät mm. sigussa olevasta dc++ osoitteesta, jos olen siis paikalla ^^) No joka tapauksessa, sen jälkeen on tullu katottua Beautiful Life, Sekai no chuushin de, ai wo sakebu, GTO sekä Densha otoko. Nyt katselen Taiyou no utaa, samalla tehden siihenkin suomisubeja. On muutes hyvä sarja.

Jos muuten joku haluaa tulla mukaan suomen ekaan j-drama fansubiryhmään, niin yhteyttä saa ottaa. Kääntäjiä etenkin tarvittaisiin, muut hommat hoituvat kyllä, karaokeja myöten. :)

No joo.. Kauheeta mainostusta. Mutta kuitenkin, kiva, että täälläkin on suomalaisia. :)

Yamapi
Posts: 8
Joined: Apr 4th, '06, 11:04
Location: Finland

Post by Yamapi » Sep 4th, '06, 19:35

Hei...kyselempä vain, että onko täältä tulossa immeisiä Tracon II:een?..kun näyttää olevan muitakin animeihmisiä täällä :D Mä olen nimittäin menos..kun on senverran lähellä ;D

Ashes-Wishes
Posts: 21
Joined: Aug 14th, '06, 13:19
Location: Finland

Post by Ashes-Wishes » Sep 4th, '06, 20:25

Minun oli tarkoitus kun ei olisi matka eikä mikään sinne Turusta, mutta saa jäädä kun sattuu olemaan juuri sille viikonlopulle tekemistä.

Olisin niin halunnut tulla Tegoshin Kibou ~Yell~'in valkoisessa "raitapaidassa" jonka juuri itselleni tekaisin vaivalla. Olisi ollut mielenkiintoista nähdä kuinka moni tunnistaa kyseisen paidan. x3


Tulisi nyt tuo Yuuki~ [En muuten ole ollut niin kiinnostunut 24h-TV'stä. Näyttäisivät vain Uedaa niin voisin vaivautua katsomaan]



Muuten, kenelläkään hajua siitä draamasta johon Uedan pitäisi osallistua...?

Fin_gurly
Posts: 126
Joined: Sep 11th, '06, 14:44
Location: Finland
Been thanked: 1 time

Post by Fin_gurly » Sep 11th, '06, 15:03

KIvaa et täälläkin on suomalaisia ^__^ mäkin aloitin vast vähän aikaa sitten katella näit sarjoja...nyt on menos taiwanilainen It started with a kiss ja japanilainen Taiyou no Uta..ja on tullu myös katottua toi The magicians of love..

Ashes-Wishes
Posts: 21
Joined: Aug 14th, '06, 13:19
Location: Finland

Post by Ashes-Wishes » Oct 25th, '06, 22:51

Hoi, kukaan menossa katsomaan NewS'in Tegoshia ja Massua Ruotsiin 15 päivä marraskuuta? Olisi mukava saada matkaseuraa jos paatilla aikoo mennä. >.>

murokeksi
Posts: 44
Joined: Apr 4th, '06, 12:24
Location: Tokyo

Post by murokeksi » Oct 28th, '06, 14:26

Ashes-Wishes: Mitä mitä mitä!!! Mistä ihmeestä sä tuollaisen tiedon olet napannut? TIedätkö onko muita Jhonnys yhtiöstä tulossa lähiaikoina eli siis ensivuonna Ruotsiin? Onko joku sivu, jossa ilmoitellaan noista keikoista? Anteeksi.. yllätyin vain niin kovasti :D Olisi ihanaa päästä katsomaan nuita joskus!

No niin siis on ollut tarkoitus kirjoitella monta kertaa, mutta en ole viitsinyt/jaksanut/muistanut.. eli siis tässä jälleen yksi suomalainen jengissä mukana!

Ashes-Wishes
Posts: 21
Joined: Aug 14th, '06, 13:19
Location: Finland

Post by Ashes-Wishes » Oct 28th, '06, 21:52

murokeksi wrote:Ashes-Wishes: Mitä mitä mitä!!! Mistä ihmeestä sä tuollaisen tiedon olet napannut? TIedätkö onko muita Jhonnys yhtiöstä tulossa lähiaikoina eli siis ensivuonna Ruotsiin? Onko joku sivu, jossa ilmoitellaan noista keikoista? Anteeksi.. yllätyin vain niin kovasti :D Olisi ihanaa päästä katsomaan nuita joskus!
Tämä oli lähinnä Johnnyn oma random idea tuoda Tegoshi ja Massu Ruotsiin:

Pojat aloittavat TegoMass -cd'nsä mainostamisen marraskuun 14 päivänä ja tulee esiintymään ohjelmissa "Mycket mer an Musli" sekä SVT Nojesnytt. He tulevat myöskin antamaan haastatteluja tämän hetken suurimmille Ruotsin sanoma- ja nuorten -lehdille.

Fanitapahtuma tullaan pitämään 15. päivä klo 16.00, paikkaa ei olla vielä ilmoitettu.
TegoMass esittää kolme kappaletta ja tulee myös tapaamaan ja tervehtimään fanejaan. Tapahtuman jälkeen tullaan pitämään jatkot joihin pääsee osallistumaan vain yli 18 -vuotiaat ja pieni määrä ihmisiä. Toisin kuin päivän tilaisuus, jatkot tulevat sisältämään suurimmaksi osaksi vain muodollisuuksia ja muuta ei-niin-mielenkiintoista.
Tilaisuus tulee olemaan täysin ilmainen ja TegoMass -cd'itä tullaan myymään paikanpäällä. Muualta cd'itä voi saada http://www.cdon.com/ ja tämä koskee vain Eurooppalaisia.
Lisää tietoa TegoMass'sta http://www.westinpromotion.com/.
Tuossa näin nopeasti käännettynä koko roina mitä tähän mennessä ilmennyt.

Yyh, itseltäni jää tuonne meneminen nyt sitten kun en osannut aiemmin pyytää töistä vapaaksi. >________< Nakittaa hieman enemmän kuin pitäisi.

murmeli
Posts: 16
Joined: Oct 30th, '06, 15:40
Location: Finland

Post by murmeli » Oct 30th, '06, 16:40

Hei täälläkin uusi suomalainen!
Tuo konsertti kuulostaisi ihanalta ja varmaan menisinkin jos olisi vaikka KAT-TUN:in jäsenistä kyse ja onhan tuonne Ruotsin maalle aika hinnakasta matkustaa.. no joo taitaa tällä kertaa jäädä väliin... ja kun Suomeenkin on jo alkanut tulla näitä japanilaisia yhtyeitä esiintymään niin on vaan ajan kysymys milloinka pop-artistit huomaavat Suomen keikka potentiaalisuuden!(':w00t:')
w00t (odotellen innolla D´espairsRayn konserttia...:D)

wakaba
Posts: 26
Joined: Oct 30th, '06, 17:21
Location: Finland
Contact:

Post by wakaba » Oct 30th, '06, 18:32

Yksi uusi suomalainen joukossa. Terveisiä Espoosta!

Katsottu: Summer Snow, Hana Yori Dango, Attention Please
Parhaillaan menossa: Taiyou no Uta, Beautiful Life, Goong
Suunnitteilla: Densha Otoko, Orange Days, Good Luck!, Slow Dance, The Vineyard Man, ja miljoona muuta...

Ashes-Wishes
Posts: 21
Joined: Aug 14th, '06, 13:19
Location: Finland

Post by Ashes-Wishes » Oct 30th, '06, 21:48

wakaba wrote: Katsottu: Summer Snow.
Tsuyoshi siinä eikö? [JA TSUBASAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA *_______*] Onko kamalan romanttista shittiä? Haluaisin ostaa DVD't mutta pelkään etten tykkää jos siinä on paljon romantiikkaa.

wakaba
Posts: 26
Joined: Oct 30th, '06, 17:21
Location: Finland
Contact:

Post by wakaba » Oct 31st, '06, 11:02

Ashes-Wishes wrote:
wakaba wrote: Katsottu: Summer Snow.
Tsuyoshi siinä eikö? [JA TSUBASAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA *_______*] Onko kamalan romanttista shittiä? Haluaisin ostaa DVD't mutta pelkään etten tykkää jos siinä on paljon romantiikkaa.
Juu! Summer Snow oli ensimmäinen jdrama, jonka katsoin, mistä syystä se on myös minulle erityisen rakas. Siis minä itse rakastan tuota sarjaa, mutta ehkä paras tapa ottaa selville onko se sinun makuusi on kuitenkin katsoa jakso tai pari. JTV-Tracker on osoite, tai sitten vaihtoehtoisesti Livejournalin jdramas-yhteisö.

murokeksi
Posts: 44
Joined: Apr 4th, '06, 12:24
Location: Tokyo

Post by murokeksi » Oct 31st, '06, 14:19

murmeli wrote:Hei täälläkin uusi suomalainen!
Tuo konsertti kuulostaisi ihanalta ja varmaan menisinkin jos olisi vaikka KAT-TUN:in jäsenistä kyse ja onhan tuonne Ruotsin maalle aika hinnakasta matkustaa.. no joo taitaa tällä kertaa jäädä väliin... ja kun Suomeenkin on jo alkanut tulla näitä japanilaisia yhtyeitä esiintymään niin on vaan ajan kysymys milloinka pop-artistit huomaavat Suomen keikka potentiaalisuuden!(':w00t:')
w00t (odotellen innolla D´espairsRayn konserttia...:D)
Niinpä! KAT-TUN tänne vaan(tai KT-TUN)! *slurps*... menisin niin jonottamaan kuukautta ennen, jos tuo toteutuisi! Mutta odotellessa D´espairsRay!!! Yay!

murmeli
Posts: 16
Joined: Oct 30th, '06, 15:40
Location: Finland

Post by murmeli » Oct 31st, '06, 18:40

Summer Snow oli kyllä mullekkin rakas!<3 oli todella ihana sarja ja hyvä mieli jäi!(':roll')
eikä siinä ollu liikaa romantiikkaa ainakaan mun makuun!(':wub:'):D
OGURI SHUN!!<3 sen takia aloin Summer snow:ta kattoo!^____^

katsotut sarjat ja leffat : Nobuta wo broduce, Kurosagi, Summer Snow, Gogusen 1&2, Hana yori dango, Attention please, 1 litre of tears, Deligthful girl Choong-Hyang, Densha Otoko, Kimi wa petto, NANA, 1 missed call, joku Hyden ja Gacktin leffa oli kyllä hyvä ei vaan muista nimee!(':whistling:')

meneillään tai muuten kesken jääneet: Sapuri, IWGP, Journey Under A Midnight Sun ,Sore wa, totsuzen, arashi no you ni, Hello my teacher, Anego

nyt ei kyllä muistu mieleen nimiä mutta ehkä joskus myöhemmin!:D

murokeksi
Posts: 44
Joined: Apr 4th, '06, 12:24
Location: Tokyo

Post by murokeksi » Nov 1st, '06, 16:12

Katsottu: Hana Yori Dango, Attention Please, Nobuta wo broduce, Kurosagi,Gogusen 1&2,1 litre of tears,Kimi wa petto, Full house, Gambatte ikkimassou!, Stand Up!, My name is Kim Sam Soon,

Parhaillaan menossa: Hello my teacher,

Katson loppuun kun kerkeän:
Taiyou no Uta, Goong ,Summer Snow,Densha Otoko, Deligthful girl Choong-Hyang, Sapuri,Sore wa, totsuzen, arashi no you ni, Iguana

Editoin, kun pälkähtää mieleen enemmän...

murmeli
Posts: 16
Joined: Oct 30th, '06, 15:40
Location: Finland

Post by murmeli » Nov 2nd, '06, 09:57

Ai niin joo aivan unohdin katsotut listaltani listastani nämä:
Stand Up!, Taiyou no Uta
ja vielä kesken:
Iguana, My name is Kim Sam Soon, Gambatte ikkimassou!, Lunch Quuen, Dance Drill

ööö..listaltani saattaa puuttua vielä pari leffaa mutta muuten taitaa olla valmis!:D

Kiitosta vaan murokeksin listalle! :thumleft:

nosee
Posts: 2
Joined: Apr 7th, '05, 05:35
Location: Finland

Post by nosee » Nov 2nd, '06, 18:04

Ohoh, täällähän on suomea puhuvia ihan yllättävän paljon :O . Vierähtänyt tässä itsellä hetki jos toinenkin sitten kun viimeksi selailin näitä foorumeja, niin jäänyt tämäkin topic huomaamatta...

Itse olen 'harrastellut' doramoita jotain pari-kolme vuotta suunnilleen ja sen verran sarjoja olen katsoa ehtinyt jotten kyllä mitään kattavaa listaa tässä osaa ruveta oikein tekemään... :roll Enimmäkseen j-doramoita olen katsellut, mutta viime aikoina on tullut siirryttyä enemmän korealaisiin tekeleisiin; Full House, Bad Family, Goong, Nine-Tailed Fox, Sweet Spy ja Only You tullut katsottua tässä suhteellisen vast'ikään. :-) Tällä hetkellä menossa ovat Kurosagi ja Taiyou no uta.

mad_hatter
Posts: 7
Joined: Jul 3rd, '06, 21:16
Location: Finland

Post by mad_hatter » Nov 2nd, '06, 19:03

Hei kaikille :lol

Hyppäsin tuolissani kun näin tämän topicin. Tuntuupa mukavalta puhua jdrama-sarjoista ihmisille jotka tajuavat (kun minun ystäväpiirissäni ei niitä paljoa katsella).

Kerta kaikki muutkin ovat jdrama -historiansa tänne kirjoitelleet, niin pitäähän minunkin... :-)
Joskus vuoden 2005 syksyllä satuin vahingossa löytämään Waterboysia. Ladatessani en tiennyt mitä se oli, kun katsoin sitä, ihastuin täysin sarjaan. Siinä vaiheessa en ollut kuullutkaan jdrama-sarjoista. :roll
Viime kesänä etsin netistä joitakin random juttuja. Eräällä foorumilla silmiini osui "Densha Otoko" ja "Nobuta wo Produce" ja sain selville, että ne olivat sarjoja, joissa näyttelevät oikeat ihmiset (katselin silloin vielä animea). Heti katsottuani niitä innostuin jdramasta täysillä ja sen jälkeen olenkin katsellut sarjoja säännöllisesti (kyllästyin animeen :whistling:). Jdraman ansiosta vaihdoin leiriä jrockista jpoppiin, innostuin erityisesti Johnny's Juniorseista ja erilaisista jtv-ohjelmista!

(Ihmettelen jos joku on lukenut tänne asti)

Olen katsonut seuraavat sarjat kokonaan:
Densha Otoko, Dragonzakura, Gachibaka!, Gokusen 1&2, Kurosagi, My Boss My Hero, Nobuta wo Produce, PPOI, Waterboys

Tällä hetkellä katson:
Car Radio ga Owareba, Sapuri, Stand Up!!, Taiyou no Uta, Dance Drill ja Waterboys 2.


Olisi kyllä mukavaa, jos tänne Suomeen tulisi myös jpop bändejä. Vaikka NEWS, Arashi, KAT-TUN tai w-inds. *addiktoitunut*

Mutta hei, katselettekos minkälaisia japanilaisia ohjelmia? Itse olen tykästynyt Music Stationiin, Shounen Clubiin, Ya-Ya-Yah Show'hun ja Arashi -ohjelmiin.

murmeli
Posts: 16
Joined: Oct 30th, '06, 15:40
Location: Finland

Post by murmeli » Nov 2nd, '06, 19:40

Juu mä oon ainakin katellut vähän väliä noita Music Station:ia ja tietenkin myös Shounen Club:ia näiden lisäksi olen katsellut sellaista kuin SMAPXSMAP.. yleensäkkin tykkään katsella erilaisia yksityisiä konsertteja!:D
niin ja olenhan minä nähnyt sen musikaalin Dream Boys jossa on vaan Jhonnys "tähtiä" pääosissa on bändit KAT-TUN ja Kanjaki8!!(':wub:')
Wub osuva nimi tuolla tätyy myöntää!:D

Vierran
Posts: 142
Joined: Nov 2nd, '06, 11:47
Location: Finland

Post by Vierran » Nov 3rd, '06, 11:33

Täällä yksi suomalainen lisää. Olen todella uusi dorama-fani, sillä aloin vasta n. kuukaisi sitten katsomaan niitä, mutta olen jo täysin koukussa. Pari Livejournal-tuttavaani oli jo jonkin aikaa vaahdonnut erilaisista aasialaisista sarjoista ja uteliaisuudesta päätin minäkin tarkista mistä oikein on kyse.

Tähän mennessä on kertynyt kokonaan nähtynä Mars (Vic Chou :wub:!) ja Goong. Kesken on Meteor Garden ja Silence ja odotuslistalta löytyy Meteor Rain, Kurosagi, Kamisama Mou Sukoshi Dake, My Lovely Sam-Soon ja It Started With a Kiss.

Hauska nähdä että täällä on muitakin suomalaisia, sillä omassa kaveripiirissäni kukaan ei ole pätkääkään kiinnostunut aiheesta.

AmeNishi
Posts: 1
Joined: Nov 3rd, '06, 11:42

Post by AmeNishi » Nov 3rd, '06, 11:52

lpl
Last edited by AmeNishi on Nov 3rd, '06, 12:40, edited 1 time in total.

mad_hatter
Posts: 7
Joined: Jul 3rd, '06, 21:16
Location: Finland

Post by mad_hatter » Nov 3rd, '06, 12:13

murmeli wrote:niin ja olenhan minä nähnyt sen musikaalin Dream Boys jossa on vaan Jhonnys "tähtiä" pääosissa on bändit KAT-TUN ja Kanjaki8!!(':wub:')
Wub osuva nimi tuolla tätyy myöntää!:D
Jos Dream Boys miellytti, niin kannattaa katsoa Summary of Johnny's World 2004 (pääosissa KAT-TUN ja NEWS). Sen backstage video on myös hauskaa katsottavaa! :wub:

murmeli
Posts: 16
Joined: Oct 30th, '06, 15:40
Location: Finland

Post by murmeli » Nov 3rd, '06, 14:19

OI OI!!! KIITOS TUOSTA TIEDOSTA!!!':lol' Kyllä katson aivan varmasti!!
KIITOS!:D
Onhan ne Johnny's pojat vaan niin katselemisen/ihailemisen arvoisia! :wub:

mad_hatter
Posts: 7
Joined: Jul 3rd, '06, 21:16
Location: Finland

Post by mad_hatter » Nov 3rd, '06, 15:26

murmeli wrote:OI OI!!! KIITOS TUOSTA TIEDOSTA!!!':lol' Kyllä katson aivan varmasti!!
KIITOS!:D
Onhan ne Johnny's pojat vaan niin katselemisen/ihailemisen arvoisia! :wub:
"Spread the love" :lol

murmeli
Posts: 16
Joined: Oct 30th, '06, 15:40
Location: Finland

Post by murmeli » Nov 6th, '06, 09:46

Nimen omaan ja hei jos löytyy jotain muitakin aivan mahdottoman ihania Jhonnys pätkiä niin ilmoitelkaa vaan!:D
paitsi olen kyllä aikamonet sarjat jo katsonut joissa on pääosissa Jhonnys tähdet ollu!:D
mutta niitäkin saa laittaa! :mrgreen:

mad_hatter
Posts: 7
Joined: Jul 3rd, '06, 21:16
Location: Finland

Post by mad_hatter » Nov 9th, '06, 13:06

Tältä sivustolta saa johnny's musiikkia, videonpätkiä ja PV:itä :mrgreen:
http://je.regret-less.org/index.html

hyuu
Posts: 5
Joined: Apr 9th, '06, 15:09

Post by hyuu » Nov 15th, '06, 18:40

Hei vaan kaikille! :33
Täälläkin yksi suomalainen, whoo.
Ja katsottavana on tällä hetkellä jotain miljoona sarjaa, kannattaisi ehkä vain keskittyä yhteen kerrallaan n__n''
Mutta anyways, NewS on huippu<3

Mamoru24
Posts: 3
Joined: Oct 30th, '06, 16:00

Terve vaan kaikille

Post by Mamoru24 » Nov 15th, '06, 18:52

heh miekin täällä suomessa asustelen hämeenlinnassa ite oon kattonu 41 japanilaista draama sarjaa en nyt vitti niitä ruveta tässä kertoileen kun niitä on iahn hirveesti

mad_hatter
Posts: 7
Joined: Jul 3rd, '06, 21:16
Location: Finland

Post by mad_hatter » Nov 15th, '06, 20:12

Onkohan olemassa yhtään suomenkielistä jdrama foorumia? Voisi koukuttaa taas itsensä kirjoittelemaan kiinnostavista asioista 8)

hyuu
Posts: 5
Joined: Apr 9th, '06, 15:09

Post by hyuu » Nov 16th, '06, 14:40

Hm, en tiedä onko, mutta sellainen kyllä kannattaisi perustaa :33
Ja hei vielä mainostusta X'DD

Eli, seuraavaan Animeconiin tulee whoo NewS-joukkocosplay, aiheena TEPPENin livepuvut (ne valko-musta-oranssit) n____n
Tulkaa kaikki katsomaan ja kannustamaan, esitetään joitain soolojakin siellä :3 Ja TEPPENillä osallistutaan sitten cosplaykisaan n___n
Last edited by hyuu on Nov 17th, '06, 17:02, edited 1 time in total.

mad_hatter
Posts: 7
Joined: Jul 3rd, '06, 21:16
Location: Finland

Post by mad_hatter » Nov 16th, '06, 15:57

hyuu wrote:Eli, seuraavaan Animeconiin tulee whoo NewS-joukkocosplay, aiheena TEPPENin livepuvut (ne valko-musta-oranssit) n____n
Tulkaa kaikki katsomaan ja kannustamaan, esitetään joitain soolojakin siellä :3 Ja TEPPENillä osallistutaan sitten cosplaykisaan n___n
WHOOOAAAAAA!!!!!!!! :lol Tosi hieno juttu!! Pakko tulla sinne edes tsekkaamaan teitä :salut:

Kesän alussa vois itselleenkin tekasta jonkinlaisen Johnny's -puvun coniin. (Penkkareihin suunnittelen tekeväni punaisen asun joita Kis-My-Ft2 käyttää usein Shounen Clubissa :wub: )

hyuu
Posts: 5
Joined: Apr 9th, '06, 15:09

Post by hyuu » Nov 17th, '06, 17:06

mad_hatter wrote:
WHOOOAAAAAA!!!!!!!! :lol Tosi hieno juttu!! Pakko tulla sinne edes tsekkaamaan teitä :salut:

Kesän alussa vois itselleenkin tekasta jonkinlaisen Johnny's -puvun coniin. (Penkkareihin suunnittelen tekeväni punaisen asun joita Kis-My-Ft2 käyttää usein Shounen Clubissa :wub: )
Jee, parasta X3 Yritetään nyt mainostaa tätä, että jonkinlainen Johnny's-kokoontuminen sinne saataisiin, kun harmittavan vähän on näkynyt JE-faneja noissa coneissa .. :33

Ja noi soolotkin ovat nyt vähän paisuneet, ensin oli nimittäin tarkoitus vain cossata noilla puvuilla, sitten tuli se esitys + kisa mukaan ja sitten soolot. Ja nyt se on laajentunut, että tyyliin tehdään omat vaatteet omaan sooloon ja vielä joku taustatanssipuku X'DD Hehheh, JE-päivä tiedossa n___n

murmeli
Posts: 16
Joined: Oct 30th, '06, 15:40
Location: Finland

Post by murmeli » Nov 20th, '06, 08:08

Woooooooooooooaaaaah!!!:D
ihanaa Jhonny's cossausta!!!^^~<3
voi olin sinne kyllä jo muutenkin tulossa mutta nyt kyllä odotan sitä vieläkin enemmän!!XD AIVAN MAHTAVAA!!!<3 tulen siis kannustelemaan!^^

mad_hatter
Tältä sivustolta saa johnny's musiikkia, videonpätkiä ja PV:itä
http://je.regret-less.org/index.html

kiitos tuosta sivusta!!!:D

sungie
Posts: 417
Joined: Nov 26th, '06, 13:00
Contact:

Post by sungie » Nov 26th, '06, 13:31

Moissan.

Päätin nyt sit viimein rekisteröityä vaikka oon täällä D-Addicts'ssa roikkunut jo ties kuinka kauan.


murmeli wrote:Nimen omaan ja hei jos löytyy jotain muitakin aivan mahdottoman ihania Jhonnys pätkiä niin ilmoitelkaa vaan!:D
paitsi olen kyllä aikamonet sarjat jo katsonut joissa on pääosissa Jhonnys tähdet ollu!:D
mutta niitäkin saa laittaa! :mrgreen:
Ooh~ Johnny's! Usein tuntuu että Suomessa ei oo muita faneja ko minä XD Itteasiassa kuuntelen lähinnä Arashia. Tackey & Tsubasa + TOKIO on kans hyviä. Ja Yamapi. Mutta siihen se jää. Arashi + korealainen musiikki on se mitä yleensä soitan :)

Juu ja jos Arashi videoita (variety show't, dramat, PV:t jne) haluaa niin löytyypi mun foorumista http://aibakaland.forumup.org (tosin pääsyn video-osioihin saa vasta tietyn postitusmäärän jälkeen LOL)

murmeli
Posts: 16
Joined: Oct 30th, '06, 15:40
Location: Finland

Post by murmeli » Nov 27th, '06, 07:28

No tämän palstan pitäisi kyllä todistaa ettet ole todellakaan ainokainen! :D niin ja uskon ettei kaikki "Jhonnyja" tyksivät todellakaan tänne edes kirjoittele!:)
piilofanittajat :D no ei..
sungie wrote:
Juu ja jos Arashi videoita (variety show't, dramat, PV:t jne) haluaa niin löytyypi mun foorumista http://aibakaland.forumup.org (tosin pääsyn video-osioihin saa vasta tietyn postitusmäärän jälkeen LOL)
Eikä! tuommoinen postitusmääräily on niin ärsyttävää kaikkien pitäisi kyllä saada nauttia noista tasapuolisesti!: :pale:

sungie
Posts: 417
Joined: Nov 26th, '06, 13:00
Contact:

Post by sungie » Nov 27th, '06, 09:55

murmeli wrote:Eikä! tuommoinen postitusmääräily on niin ärsyttävää kaikkien pitäisi kyllä saada nauttia noista tasapuolisesti!: :pale:
Siinä ei oo mitään epäreilua. Leechers sucks. Alussa kaikilla oli vapaa pääsy video-osioihin mutta kun mun monitori näytti että porukka lataili kympillä ja harva vaivautu edes kiittään ~ saati sit postittaan muualle foorumiin. Joten se lysti loppu siihen. Itte uploadaan sen verran paljon kaikkea että kiitos ei tosiaankaan tekis pahitteeks.

Yamapi
Posts: 8
Joined: Apr 4th, '06, 11:04
Location: Finland

Post by Yamapi » Dec 2nd, '06, 16:40

Menin Traconiin Jin Akanishin Hesitate-videossa ollen puvun kaa. (valkonen hapsuhelmainen puku) Mut en oo varma tunnistiko sitä kukaa. Oli silt tosi kivaa :mrgreen:

murokeksi
Posts: 44
Joined: Apr 4th, '06, 12:24
Location: Tokyo

Post by murokeksi » Dec 2nd, '06, 19:57

Yamapi wrote:Menin Traconiin Jin Akanishin Hesitate-videossa ollen puvun kaa. (valkonen hapsuhelmainen puku) Mut en oo varma tunnistiko sitä kukaa. Oli silt tosi kivaa :mrgreen:
Hei onko kuvia! Olis kiva nähdä! :-)

Yamapi
Posts: 8
Joined: Apr 4th, '06, 11:04
Location: Finland

nii..

Post by Yamapi » Dec 5th, '06, 23:24

murokeksi wrote:
Yamapi wrote:Menin Traconiin Jin Akanishin Hesitate-videossa ollen puvun kaa. (valkonen hapsuhelmainen puku) Mut en oo varma tunnistiko sitä kukaa. Oli silt tosi kivaa :mrgreen:
Hei onko kuvia! Olis kiva nähdä! :-)
Gomen Gomen...ei ole ainakaan minulla, kun menin sinne muutenkin yksin. (Oli kyl kamera mukan, mut enhän mä tietenkää voinu ottaa ees yhtä kuvaa itestäni) :scratch: Jos joku olis sattumalt näpänny, nii ehkä sit voisin näyttää... :|

Yamapi
Posts: 8
Joined: Apr 4th, '06, 11:04
Location: Finland

Post by Yamapi » Dec 5th, '06, 23:28

No mut...luulen kuitenkin et se ei jää mun viimeseks Johnny`s jr-cossaukseks :D

josebud
Posts: 4
Joined: Oct 28th, '06, 15:45
Contact:

Post by josebud » Dec 14th, '06, 17:27

Ashes-Wishes wrote:Tunnustaako joku muuten olleensa animeconissa:
Paidassa joka näytti hehkuttavan YamaPia. Otin kyseisen (naispuolisen) henkilön paidasta kuvan ja raivosin sitten kotimatkalla sunnuntaina autossa kun huomasin että henkilöllä luki siellä myös Bakanishi [jota inhoan]. xD
MINÄMINÄ! :33 Otit minusta hesessä kuvan?

inhumanity
Posts: 7
Joined: Jan 1st, '07, 22:01
Location: Finland

Post by inhumanity » Jan 1st, '07, 22:33

heippa kaikille, taas yksi suomalainen lisää :)

parin, kolmen vuoden ajan oon katsellut Korealaisia ja kiinalaisia elokuvia, ja tässä leffoja etsiessä eksyin tänne.
pitäähän sitä nyt alkaa sarjojakin seuraamaan. ehdotuksia otetaan vastaan :)

veracious
Posts: 135
Joined: Sep 15th, '06, 08:19
Location: Finland

Post by veracious » Jan 8th, '07, 16:03

Tiesin että tältä boardilta on pakko löytyä kaikenlaisia suomalaisia J-fanittajia ja muita Aasia-friikkejä. Heips vaan kaikille! :)

Parin nettikaverin innostusta (hei Vieran! :D) katsellessa teki mieli itsekin tsekata minkälaisia nämä Aasian Salatut elämät ovat (pyydän anteeksi tätä vertausta, ihan helvetin loukkaavaa näitä sarjoja kohtaan! :D)... Olen tosi tosi aloittelija, mitä nyt kolmea sarjaa tsiikaillu ja pari mitä ajattelin myöhemmin katsoa. Enimmäkseen korealaisia, koska pidän kielestä ja kulttuurista (ja leffoista!) niin paljon, mutta ehkä tulevaisuudessa enemmän taiwanilaisia tai japanilaisia. Menen ihan sarjakohtasesti, jos juoni vaikuttaa kiinnostavalta ja muutkin on tykänny niin katson ihan mielelläni.

inhumanity, en itse pysty suosittelemaan koska oon tosiaan tällanen newbie mutta minkälaisia sarjoja ajattelit/olisit kiinnostunut katsomaan?

Yamapi
Posts: 8
Joined: Apr 4th, '06, 11:04
Location: Finland

Post by Yamapi » Jan 10th, '07, 15:49

inhumanity wrote:ehdotuksia otetaan vastaan :)


Ehdottaisin et katot Kurosagin,..(jäin itse heti koukkuun ^^) Long Love Letterin jaa vaikka Majo no Joukenin (aka. Forbidden Love) ^^
Korealaisista suosittelen: Full Housea ja ns. classikkoa Winter Sonataa ---> wink wink! tätä varten kannattaa varata nenäliinoja :D
P.s. Jos pidät enemmän toiminnasta suosittelen Tale of the nine tailed foxia (aka. Forbidden Love...myös):)

Ashes-Wishes
Posts: 21
Joined: Aug 14th, '06, 13:19
Location: Finland

Post by Ashes-Wishes » Jan 11th, '07, 16:57

Tämäpä mielenkiintoista. Unohtanut kokonaan tämän paikan.


JE-cosplaysta vielä.

Itsekin tulen cossaamaan Animecon '07ssä jotenka olisi mukava saada kunnon joukkokuva. Ja ihaninta tietenkin jos saataisiin paaaaaaaljon eri porukkaa paikalle. *3* Eikö olisi upea saada kaikki, dai-senpait mukaanlukien, paikalle cosplayssa? xD Ja mahdollisimman kirakira -puvuissa niin että muut ihmiset sokaistuvat kaikesta siitä bilehileestä ja pelottavasta ilmestyksestä.

josebudMINÄMINÄ! :33 Otit minusta hesessä kuvan?
Voiluoja, muistat vielä oikein missä. *headtable.* Mutta olin aika ällistynyt. Olit ensimmäinen JE -fani -muu siis kuin minä - jonka ikinä näin livenä. x3


Niinjuu. Ja näille NewS -cossaajille tiedoksi: senpaitanne ETTE sitten tule ohittamaan vaan kiltisti nuolemaan söpiksiä lenkkareitani.
Eli minä olen tulossa Doumoto Tsuyoshi [KinKi Kids] -cosplayssa ja asu tulee olemaan '06-'07 Dome konsertin punainen asu [+ SE IHANA SININEN KARVALAKKI] jota KK käytti myös viimeisimmässä Countdownissa.


P.S. Jos ette ole vielä tietoisia niin nyt on pistetty pystyyn uusi JE -foorumi joka sisältää myös uutisille omat palstansa sekä infosivut kaikista yhtyeistä ja tulevaisuudessa myös artisteista: J-ENT Global. Mainostaen: kyseisen foorumin KinKy Kids errr... KinKi Kids admin.

wakaba
Posts: 26
Joined: Oct 30th, '06, 17:21
Location: Finland
Contact:

Post by wakaba » Jan 12th, '07, 12:18

sungie wrote:
murmeli wrote:Eikä! tuommoinen postitusmääräily on niin ärsyttävää kaikkien pitäisi kyllä saada nauttia noista tasapuolisesti!: :pale:
Siinä ei oo mitään epäreilua. Leechers sucks. Alussa kaikilla oli vapaa pääsy video-osioihin mutta kun mun monitori näytti että porukka lataili kympillä ja harva vaivautu edes kiittään ~ saati sit postittaan muualle foorumiin. Joten se lysti loppu siihen. Itte uploadaan sen verran paljon kaikkea että kiitos ei tosiaankaan tekis pahitteeks.
Tuttu tunne. Pistin kaverin kanssa LJ-musiikkiyhteisön "friends only":ksi vain sen takia että latauksia kasautui vaan ei kommentteja. Eikä vieläkään kommentteja tahdo tippua millään... Yhdyn siis mielipiteeseesi: vie aikaa ja vaivaa uploadata tiedostoja muille, ja kiitos on pieni maksu työstä!
Ashes-Wishes wrote:JE-cosplaysta vielä.
Itsekin tulen cossaamaan Animecon '07ssä jotenka olisi mukava saada kunnon joukkokuva. Ja ihaninta tietenkin jos saataisiin paaaaaaaljon eri porukkaa paikalle. *3* Eikö olisi upea saada kaikki, dai-senpait mukaanlukien, paikalle cosplayssa? xD Ja mahdollisimman kirakira -puvuissa niin että muut ihmiset sokaistuvat kaikesta siitä bilehileestä ja pelottavasta ilmestyksestä.
Oih! Olen aikeissa tulla Jyväskylän AnimeConiin kaverin kanssa ensi syksynä. Tosin meistä kumpikaan ei juuri fanita j-rokkia, mutta tarkoitus olisi pukeutua jonkin anime-sarjan mukaisesti, jos vain asut saadaan kasaan. Toistaiseksi olen vasta rei'ittänyt korvani ja hankkinyt asianmukaiset korut. Tarkoitus olisi mennä leikkauttamaan otsatukka viimestään kesällä. Puku saattaa olla ongelma... Saa nähdä, miten käy!

Olin muuten myös viime vuoden conissa, tosin en ollut tuolloin mukana cosplay-mielessä. Myös Hesessä kävin... Hehe. :whistling:

Älä sitten pelästy, jos Tsuyoshi-san sitten tulee hysteerisen fanitytön glomppaamaksi. ^__^;;

saapas
Posts: 2
Joined: Nov 18th, '06, 14:15
Location: Finland, Pori

Post by saapas » Jan 12th, '07, 18:46

Mukava tietää, että täälläkin on jotain suomalaisia. Olen nyt katsellut satunnaisia japanilaisia ja korealaisia sarjoja puolen vuoden verran. Ei ole kyllä erityisen miehekästä katsella aasialaisia draamasarjoja, mutta ainakin niissä osaa porukka näytellä paremmin kuin useimmissa länkkäri sarjoissa :) .

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest