Finnish D-Addicts

speak whatever language you like here.
Demz
Posts: 39
Joined: Mar 26th, '06, 07:12
Location: Finland

Post by Demz » Mar 24th, '07, 16:05

Fin_gurly wrote:..just kans alotin kattelee tota strawbetty on the shortcake..erittäin hyviä näyttelijöitä :wub: varsinkin Takizawa Hideaki(tunnettu 14sai no haha)...
Ei kyllä ollut Takizawa Hideaki 14 sai no haha:ssa.
http://wiki.d-addicts.com/Takizawa_Hideaki

Kubozuka Yosukelta kannattaa kattoa ainakin Long Love Letter ja IWGP.

Fin_gurly
Posts: 126
Joined: Sep 11th, '06, 14:44
Location: Finland
Been thanked: 1 time

Post by Fin_gurly » Mar 24th, '07, 19:09

Demz wrote:
Fin_gurly wrote:..just kans alotin kattelee tota strawbetty on the shortcake..erittäin hyviä näyttelijöitä :wub: varsinkin Takizawa Hideaki(tunnettu 14sai no haha)...
Ei kyllä ollut Takizawa Hideaki 14 sai no haha:ssa.
http://wiki.d-addicts.com/Takizawa_Hideaki
Oho!! :doh: :doh: sori mun moka, siis Miura Haruma on 14sai no Haha:ssa...ja Takizawa Hideaki on Strawberry on the shortcake:ssa..Gomen!! :P ne jotenkin muistuttaa toisiaan haha.. :lol :whistling:


Currently watching:1*strawberry on the shortcake2*My Lovely Kim Sam Soon 3*Gal Circle 3*stand up! 4*Corner With Love




Just Finished Watching:1*14Sai no Haha 2*Nodame Cantabile 3*HYD2 4*Hana Kimi 5*Sapuri

maakopla
Posts: 299
Joined: Apr 4th, '06, 14:15
Location: Finland

Post by maakopla » Mar 25th, '07, 18:42

weylin wrote:Olen uusi tällä foorumilla :salut: , ja muutenkaan en ole nähnyt monia draamoja. Joten ehdotuksia yms. otan vastaan mielelläni. Tällä hetkellä olen katsonut pelkästään j-draamoja (My boss my hero oli ensimmäinen) mutta ajattelin nyt vilkaista Hana Kimiäkin.

Olin hiukan yllättynyt (positiivisesti tietenkin), kun huomasin täällä suomalaisen topicin.
Jee. Musita pitää hauskaa :D jos joskus satut eksymään taiwanilaisten sarjojen pariin ni kato ehdottomasti Prince turns to frog (älä kavahda pituutta, jokanen jakso on vaan 45min) ja Magicians of Love. Ehdottoamsti kattomsien arvosia sarjoja.

Korealaisten sarjojen parista suosittelen Sang Doo (tsoi surullinen) ja Super Rookie (maailman naurettavin ja hauskin sarja)

chachako
Posts: 1
Joined: Mar 29th, '07, 23:33
Location: Finland
Contact:

Post by chachako » Mar 29th, '07, 23:57

Oikein hienoa, että täältä löytyy suomalaisiakin! ^_________^ Itse olen vasta j-doraman maailmaan kompastunut, mutta uijjuma kun olen jo nyt, ihan muutaman päivän jälkeen ihan koukussa ja solmussa ja vaikka mitä! Oikeastaan koko homma alkoi Hanadanin ykköskaudesta, mutta vasta nyt olen ihan oikein tosissaan lumoutunut. Lähinnä se lienee Yamapin ja Matsu Junin ansiota. Tähän mennessä ehdottomasti paras sarja on Sore wa, totsuzen, arashi no you ni, jota ei vielä ole edes kokonaan tullut katsottua, mutta.. <33
En ole oikeastaan hirveän montaa sarjaa vielä ehtinyt katsomaan, mutta ajan kanssa, niinhän? ^_______^ Toivottavasti vielä monia monia hyviä tulee eteen. J-doraman myötä tullut myös enemmän j-poppia kuunneltua, kun ennen on pysytelty suomalaisen heviörinälinjalla. Voi siis sanoa, että j-dorama muutti meikäläisen elämän! : D
Vielä toistaiseksi kirjoittelen Vantaalta, mutta hieman yli viikon päästä olisi muutto Lappeenrantaan edessä. Että sellaista, nyt jatkan NewSin kuuntelua ja Yamapin ihkuttamista. <3

Hachiko-chan
Posts: 107
Joined: Dec 19th, '06, 10:19
Location: Finland

Post by Hachiko-chan » Mar 30th, '07, 14:15

Toivottavasti nodame jatkuisi.
Nauroin aina todella paljon joka jaksossa, Nodamen asunto oli aika samanlainen kun minun :lol
Juri Uenosta on tullut yski lempi näyttelijöistäni.

Fin_gurly
Posts: 126
Joined: Sep 11th, '06, 14:44
Location: Finland
Been thanked: 1 time

Post by Fin_gurly » Mar 31st, '07, 12:53

Hachiko-chan wrote:Toivottavasti nodame jatkuisi.
Nauroin aina todella paljon joka jaksossa, Nodamen asunto oli aika samanlainen kun minun :lol
Juri Uenosta on tullut yski lempi näyttelijöistäni.
Juu Juri Ueno on todellakin hyvä näyttelijä.. :-) haha toivotaan ny että se jatkuisi.. :whistling:
mä taas tykkäsin katella Tamaki Hiroshia :wub:

maakopla
Posts: 299
Joined: Apr 4th, '06, 14:15
Location: Finland

Post by maakopla » Apr 3rd, '07, 06:33

Sain juuri katsottua My Girl sarjan loppuun. Loppua kohden pettymys vain kasvoi, kehuttu sarja ei mitään hienoa... Juoni oli aika tylsä, lopussa alkoi ärsyttää se ettei mitään ikinä tapahtunut ja kohtauksia venytettiin... ja kaikki oli sitä samaa, vaan ja vaan... No onneksi se on nyt ohi *huoh*

Pitäis varmaan ruveta kattomaan tota Nodame sarjaa kun kaikki puhuu siitä xD

veracious
Posts: 135
Joined: Sep 15th, '06, 08:19
Location: Finland

Post by veracious » Apr 3rd, '07, 08:26

Draamat on niin "your mileage may vary"-juttuja... Jotkut fanittaa ihan kybällä sarjoja joista itse hyvä kun sain YHDEN jakson katottua.

My Girlissa on se osuus jossa juoni menee vähän aikaa sitä samaa goddamn ympyrää, joka menee jotenki et jompikumpi pääparista tekee jotain koska rakastaa toista niin prkleesti ja sit se toinen on et "hei teitsä ton kun sä rakastat mua niin ihan sikana?" ja toinen heti perään et "eiiiiii kun mä vaan kun oon niin rahanahne ja meil on tää työsopimus ja mä oikeesti vihaan sua" ja sit toinen vastaa tohon et, "aijaa no tietty mäkin vihaan sua". XD! Se oli musta kyl tosi viihdyttävää mut juonellisesti tietty laukkaa aika lailla paikallaan monessa kohdassa.

Tavallaan pidän siitä eniten just siinä suhteessa et se nauraa itelleen ja siinä, kun vertaa johonki Goongiin, joka on tosi nasta draama mut ei jumalauta miten se laahaa... :/

Mut joo, ei voi mittään. Toivottavasti pidät Nodamesta, se liikkuu nopeammin kun on jdraama-pituutta. :D

maakopla
Posts: 299
Joined: Apr 4th, '06, 14:15
Location: Finland

Post by maakopla » Apr 3rd, '07, 18:37

Musta goong oli kyllä yks huonoimmista sarjoista mitä oonIKINÄ nähny. Goong S on tuhat kertaa parempi vaikkei ole mikään paras sekään. Mut jumakauta se Goong. Voisko joku selittää mulle miks se on niin suosittu? Miksi? näyttelijät hunoja, ei kemiaa henkilöiden välillä, juoni junnaa... en kyl tajuu.

Rupesin kattoo Pideä vasta nytten. Se on kyl niin hyvä. Kimura on niin hiton hyvä tyyppi. Sitä jaksaa aina kattoo^^ viime aikoina meikä on kyl ruvennu kattelee noit korealaisii leffoi:
Millionaire´s first love
My bf is type B
Bar Legend
100 days with Mr. arrogant
He Was Cool
Too Beautiful to Lie
A romance on their own

Pakko myöntää et vaikka suurin osa edellä mainituista on kehuttuja... silti sama kysmys nousee mieleen: Miksi? Miks hitos sitä kännykkäpelleilyy on joka välissä? Jos ei sitä niin leffa alkaa ehdottomasti tappelukohtauksella ja kaikki on muka niin coolia.

beer
Posts: 146
Joined: Jan 28th, '04, 20:28

Post by beer » Apr 3rd, '07, 20:56

Katso sitten Damoa. Se on vähän parempi. Ei juuri komedia, täytyy tunnistaa. Mä itse pitän enemmän kevyestä viihtestä. Mutta Damo on silti hyvä.

Ajattelin jonakin päivänä, että täytyisi kirjoitta omat kommentit kaikille korealaisille draamoille ja aina aloitta sanoilla: "This is a comedy/drama/tragedy about a girl who lies a lot." Koska se tuntuu aina olevat näin. :S

Korealaisista leffoista Whasango (Volcano High) on ollut tähän asti paras. Mun mielesta siis. Katsoin sitä ja kysyin sitten vaimoltani olenko menettänyt järkeni. Hän katsoi sitä ja sanoi että se on todella hyvä. Olin kyllä viressä sitä kehumassa. Enkä ollut ottanud kuin muutaman kaljan. En muuten pitää Korealaisista leffoista erityisesti.

Korealainen draama on ylensä liian pitkä. Ideoita riittää japanilaiselle draamalle (10-12 x 45 min), mutta niillä se on aina 16 x 1 tunti.

Muuten, katson sitä Crazy for You draama ja ainakin tähan asti (ep10) se on ollut ihan vaikuttava.

Mä olen ylensä sellainen kaikensyöjä, mutta jotenkin on mennyt näin, että japanilainen draama on mun 'cup of tea'. Erittäin jos siinä on Abe Hiroshi tai Nishimura Masahiko. Jostakin syysta ne miehet ovat niissä draamoissa jotka muistuvat myöhemminkin. :) Enkä ole koskan salannut että mut lempitytöt ovat Kuroki Hitomi, Iijima Naoko, Fujiwara Noriko ja Uchida Yuki.

Niin että olen sellainen vanhanpuolinen virolainen läskimaha ja kirjoitan täällä (Finnish-Speaking D-Addicts members) pari kertä vuodessa näin vaan. :) Anteeksi virheeistä - en ole kyllä koskaan opinnut suomen kieltä - mutta olen kai jotakin poiminut YLE-n katsomisestä viimeisen 40-n vuoten ajalla. :)

beer
Posts: 146
Joined: Jan 28th, '04, 20:28

Post by beer » Apr 3rd, '07, 20:58

Häh, *vierressä, ei viressä. :)

veracious
Posts: 135
Joined: Sep 15th, '06, 08:19
Location: Finland

Post by veracious » Apr 4th, '07, 07:42

beer - Tervetulemast joukkoomme. Ihan ymmärrettävää suomesi on, vaikka pieniä virheitä on siellä täällä. Mutta hei, vaikea kieli, vaikka osaisitkin jo sukulaiskieltä, niin annetaan varmaan ihan helpolla anteeksi. :D

Iiik, maakopla, Goong on yks lemppareista ja tietty voin selittää et miks diggaan ihan kybällä (virheistä huolimatta koska kyllä niitä riittää) mut eihän se yhtään sun diggaamistas edistä. :D Se ei vaan pure kaikkiin. Ja koska niin monet tykkää mut jotkut ei, siin tulee väistämättä tää koko "overrated" business kuten tosi monet muut, kuten My Girl, Full House, mitäs näit nyt on. Mut joo.. Muutamia juttuja jotka vetos Goongissa..
- Chae-gyung oli tosi söpön naiivi, hauska hahmo, johon ihastu ensisilmäyksellä.
- Shin sulaa jääpuikosta ymmärrettävän haavoittuneeksi ihmiseksi.
- Näiden kahden rakkaus oikeastaan *tekee* Goongista Goongin. Molemmat hahmot tarvitsee toista, Shin avautuakseen enemmän ja nauttiakseen elämästä oikeasti ja Chae-gyung saadakseen vähän turvaa omalta suht naiivilta käsitykseltään maailmasta.
- Huipputuotanto, toteutus näyttää ja kuulostaa ihan tajuttoman hyvältä (okei, miesten puvustus oli kyl ihan karseeta! xD!).
- Chae-gyungin perhe oli tosi ihana. :D
- Vaikka pirun pitkä ja laahaili niin tosi tyydyttävä katsomiskokemus. En kadu yhtään.

Kuten sanoin, eihän nää sun mielipidettä muuta. :P Toisen roska on toisen kultaa vai miten sitä sanotaankaan. Itse en jaksa kattella sarjoja joissa en oo mukana yhtään, vaikka olis kuinka hypetettyjä ympäri nettiä... Jos ei kiinnosta, en kato loppuun. Et propsit sulle et oot jaksanu tsiikailla kdraamoja jotka ei oo yhtään kiinnostanu, mut tietty ehkä suositeltavaa olis jättää ens kerral vaan kesken, niin ei tarvis kuluttaa 30 tuntia jonkun jutun parissa, josta ei edes pidä. :D

Korealaiset romantic comedy leffat on yleensä enemmän comedy ja vähemmän romantic. Tietty se komedia ei mee joillekin yhtään. Taas makuasia. Ja ne on tosi uuberkliseepaketteja mut hei, niinpä on suurin osa genrestä.

Omat suosikit on ollu My Sassy Girl, Please Teach Me English ja My Little Bride, jotka onnistu vähän paremmin kans tossa romanticum osastossa mutta don't take my word for it jne. :P

maakopla
Posts: 299
Joined: Apr 4th, '06, 14:15
Location: Finland

Post by maakopla » Apr 4th, '07, 12:51

Kyllä mä loppuun asti katon jos jotakin alotan kattomaan. Se on kuin jättäis leffan kesken ja vaik se ois ollu kui tyhmä silti jää miettimään miten se ehkä loppuis.

Itse asiassa korealaiset leffat, ne mitä oon nähny. Ei niissä oo mitään valittamista rakkaus-janalla. En vaan oo tajunnu sitä korealaisten intoa kännyköihin, joko kaikki junnaa kännyköiden ympärillä tai sitten hypitään tappelukohtauksesta toiseen^^ Hyvä juttu on se et tappelut on visuaalisesti aika coolia katseltavaa.

Fin_gurly
Posts: 126
Joined: Sep 11th, '06, 14:44
Location: Finland
Been thanked: 1 time

Post by Fin_gurly » Apr 4th, '07, 13:19

hmm...kyl jotkut korealaiset leffat on hyviä esim He Was cool, My tutor friend...mut joskus tuntuu et jotkuti sarjat ja leffat kiertää kehää, ku kaikissa on melkein samanlaiset stoorit
:unsure: ja kun oli puhetta tosta Goong:stä, niin mäkin yhessä vaiheessa en oikeesti jaksanu kattoo sitä toisin sanoen mua vaan kiinnostin miten Chae-gyung ja shin:ille kävis.. :whistling: :mut nyt on hurahtanut näihin kiinalaisiin kung-fu leffoihin :lol just katoin neljä jackie chan leffaa(police story) tietysti Nicholas Tse on niiiiin mahtava uusimmassa leffassa :wub: :unsure:

hyuu
Posts: 5
Joined: Apr 9th, '06, 15:09

Post by hyuu » Apr 4th, '07, 18:22

Ashes-Wishes wrote:
JE-cosplaysta vielä.

Itsekin tulen cossaamaan Animecon '07ssä jotenka olisi mukava saada kunnon joukkokuva. Ja ihaninta tietenkin jos saataisiin paaaaaaaljon eri porukkaa paikalle. *3* Eikö olisi upea saada kaikki, dai-senpait mukaanlukien, paikalle cosplayssa? xD Ja mahdollisimman kirakira -puvuissa niin että muut ihmiset sokaistuvat kaikesta siitä bilehileestä ja pelottavasta ilmestyksestä.

Niinjuu. Ja näille NewS -cossaajille tiedoksi: senpaitanne ETTE sitten tule ohittamaan vaan kiltisti nuolemaan söpiksiä lenkkareitani.
Eli minä olen tulossa Doumoto Tsuyoshi [KinKi Kids] -cosplayssa ja asu tulee olemaan '06-'07 Dome konsertin punainen asu [+ SE IHANA SININEN KARVALAKKI] jota KK käytti myös viimeisimmässä Countdownissa.
Joo, mahdollisimman paljon porukkaa paikalle! Ja cossaten tietenkin!
Ja meillä on tuo NewS sunnuntaina, että ennen kisaa varmaan heilutaan jonkun "JE!"-kyltin kanssa että kaikki asiasta tietävät saadaan kerättyä jne ja kisan jälkeen on niitä sooloja ulkosalla n__n

Voi, Koichi pitäisi Tsuyolle löytää X33 Se asu on kyllä niin<3

Joo ja kyllä nuollaan X'D Tsuyo kuitenkin kyseessä!
En vissiin kyllä vielä sanonut, mutta Tegoshi ryhmästämme olen, pukukin jo hyvällä mallilla n__n

(Crimson Fantastiposta? 8D)

maakopla
Posts: 299
Joined: Apr 4th, '06, 14:15
Location: Finland

Post by maakopla » Apr 4th, '07, 18:43

Fin_gurly wrote:hmm...kyl jotkut korealaiset leffat on hyviä esim He Was cool, My tutor friend...mut joskus tuntuu et jotkuti sarjat ja leffat kiertää kehää, ku kaikissa on melkein samanlaiset stoorit
:unsure: ja kun oli puhetta tosta Goong:stä, niin mäkin yhessä vaiheessa en oikeesti jaksanu kattoo sitä toisin sanoen mua vaan kiinnostin miten Chae-gyung ja shin:ille kävis.. :whistling: :mut nyt on hurahtanut näihin kiinalaisiin kung-fu leffoihin :lol just katoin neljä jackie chan leffaa(police story) tietysti Nicholas Tse on niiiiin mahtava uusimmassa leffassa :wub: :unsure:
He hee... Jackie Chan on ihan kingi, oon nähny melkeen kaikki sen leffat ku pienenä tykkäsin kattoo. Aina tappelukohtauksissa tulee mileen "missä veri on?" :D ne on kyllä hauskoja...

Juu kyl korealaiset leffat on ihan jees. Must Too Beautiful to Lie oli aika hyvä (totta kai ku siinä oli toi Kang Dong Won :whistling: )

Oli goongissa se hyvä puoli että CG:n perhe oli aivan mahtava. Tykkään siit miesnäyttelijäst joka esitti sen isää (loistoheppu) ja pikkuveli oli kyl niin paras :D

Mut kyl paras IKINÄ näkemäni Korealainen sarja oli Super Rookie! (ja Sang Doo *tuli tippa silmään* nyyh)

Fin_gurly
Posts: 126
Joined: Sep 11th, '06, 14:44
Location: Finland
Been thanked: 1 time

Post by Fin_gurly » Apr 5th, '07, 15:12

He hee... Jackie Chan on ihan kingi, oon nähny melkeen kaikki sen leffat ku pienenä tykkäsin kattoo. Aina tappelukohtauksissa tulee mileen "missä veri on?" :D ne on kyllä hauskoja...

Juu kyl korealaiset leffat on ihan jees. Must Too Beautiful to Lie oli aika hyvä (totta kai ku siinä oli toi Kang Dong Won :whistling: )


Mut kyl paras IKINÄ näkemäni Korealainen sarja oli Super Rookie! (ja Sang Doo *tuli tippa silmään* nyyh)
Jooh..olihan se eka aika hassua kun Jackie puhu kiinaa..mut kun oli vähän aikaa kattonut ja kuunnellu niin kuullosti ihan hyvältä.. :lol :D ja just näis tappelu kohtauksissa ne ihmiset lentää sinne tänne ja sit aina ihmeen kaupalla nousee ylös ja hyökkää uudestaan..hah
mut on todellakin hienoo nähä just hienoja potkuja yms..:P

hehe..just äskettäin kattelin korealaisen (2006) leffan 200 Pounds of Beauty..nous todellakin top-5:een...siis aivan mahtava.. :wub:
hmm vois kyl vähän katella tota Super Rookie..kun en oo viel nähy sitä.. :roll :-)

Dragulia
Posts: 7
Joined: Feb 6th, '07, 18:23
Location: Helsinki, Finland

Post by Dragulia » Apr 7th, '07, 09:42

maakopla wrote:
Fin_gurly wrote:hmm...kyl jotkut korealaiset leffat on hyviä esim He Was cool, My tutor friend...mut joskus tuntuu et jotkuti sarjat ja leffat kiertää kehää, ku kaikissa on melkein samanlaiset stoorit
:unsure: ja kun oli puhetta tosta Goong:stä, niin mäkin yhessä vaiheessa en oikeesti jaksanu kattoo sitä toisin sanoen mua vaan kiinnostin miten Chae-gyung ja shin:ille kävis.. :whistling: :mut nyt on hurahtanut näihin kiinalaisiin kung-fu leffoihin :lol just katoin neljä jackie chan leffaa(police story) tietysti Nicholas Tse on niiiiin mahtava uusimmassa leffassa :wub: :unsure:
He hee... Jackie Chan on ihan kingi, oon nähny melkeen kaikki sen leffat ku pienenä tykkäsin kattoo. Aina tappelukohtauksissa tulee mileen "missä veri on?" :D ne on kyllä hauskoja...
Joku paras. Herran paras leffa on varmaan Legend of Drunken Master :rambo:

weylin
Posts: 25
Joined: Mar 24th, '07, 11:14
Location: North

Post by weylin » Apr 8th, '07, 07:02

Jep, Jackie Chan on loistava. Ehkä minulla on todella halvat huvit, mutta pidän "typeristä" komedioista (kuten esim. Jackie Chan:n Rush Hour tai Carreyn Ace Venturat), joissa ei ole päätä eikä häntää. Toisaalta taas pidin herran The Medallion-leffasta.

Nyt kun tässä on "muutama" päivä vierähtänyt, niin olen ehtinyt tutustua enemmänkin draamoihin ja Hana Kimi on kyllä loistava, samoin Nobuta wo Produce. En tiedä kuvittelenko, mutta onko naapurivaltioissa miehisempiä miehiä :wub: kuin Japanissa. Tai sitten vain olen nähnyt liikaa Johnny Jr. tähdittämiä sarjoja :lol .

En tiedä MIKSI Hana Kimin lääkäri vaikuttaa niin tutulta, vaikken ole nähnyt muita herran tähdittämiä draamasarjoja (olen tästä melko varma) :glare: . Tosin koin saman tunteen kun katsoin My Boss My Hero:ta ja näin Ichimura Masachika:n ensimmäisen kerran.

Fin_gurly
Posts: 126
Joined: Sep 11th, '06, 14:44
Location: Finland
Been thanked: 1 time

Post by Fin_gurly » Apr 8th, '07, 15:32

weylin wrote:En tiedä MIKSI Hana Kimin lääkäri vaikuttaa niin tutulta

hmm..muistaakseni se lääkäri(Tang Zhi Ping)näytteli tokyo juliet:ssä.. :roll :D
taas kattomaan Stephen Chow:n leffaaa--------> :salut:

Nyuu
Posts: 2
Joined: Mar 21st, '07, 17:20

Post by Nyuu » Apr 10th, '07, 10:43

uusi drama fani ilmoittautuu! :mrgreen:

Hachiko-chan
Posts: 107
Joined: Dec 19th, '06, 10:19
Location: Finland

Post by Hachiko-chan » Apr 10th, '07, 11:42

Korealaisista elokuvista itse pidin todella paljon The duelista elokuvasta.
Kang Dong Won on niin ihanan näköinen pitkissä hiuksissa :wub:
A millioinaire's first love oli myös hyvä vaikka aloin itkeä silmät päästäni sitten :cry:

veracious
Posts: 135
Joined: Sep 15th, '06, 08:19
Location: Finland

Post by veracious » Apr 14th, '07, 11:23

Oijoi, kattelen ihan sika montaa korealaistaa sarjaa tällä hetkellä...

Hello! Miss - Tää on just näitä "en pidä kenestäkään paitsi pääparista"-sarjoja. Kaikki muut hahmot on oikeesti tosi rasittavia. XD! En tiedä jaksanko kattoa tätä loppuun asti mutta Lee Da-hae ja Lee Ji-hoon on tosi sööttejä yhdessä ja venailen vaan, et niiden romanssi oikeesti pääsis alkuun. Suosittelen VAIN, jos tykkää Lee Da-haesta (siis My Girlin/Green Rosen pääleidi!) ja ei haittaa sellanen kdraama-rasittavuus sivuhahmojen kohdalla. :P

Witch Amusement/Witch Yoo Hee - Ihan loistava! Uskomattoman huvittava. Repeilen koko ajan katsoessa. Ainoa arvelluttava juttu on se, miten toi pääparitus tulee kehittymään - saa nähdä, kun toi muija tosiaan on ihan witch. Mutta muuten tosi loistava. Suosittelen kaikille, jotka piti My Girlistä - tää on samoilta tekijöiltä.

The Devil - "Erilainen" on kai se avainsana tässä. Kaikenlaista mysteeriä ja yliluonnollista meneillään. En oo ehkä ihan messissä koko juonessa, vaikka tää kyl näyttää ihan hyvältä, eikä silleen hirveesti mitään erikoista valittamisen aihetta ole. En tiedä, ehkä mua ei vaan kiinnosta. :D Taidan venailla et mitä ihmiset sanoo sit kun tää on loppunut.. Sit ehkä katon loppuun. Tällä hetkellä en oo päässy tokaa eppiä pitemmälle.

Delightful Girl Chun Hyang - Tää on ainut sarja mitä katon, joka ei ole "currently airing". Tykkään! Tietty tääkin My Girlin tekijöiltä, eli samanlaista komediallista, kevyttä menoa. Mutta en tykkää niin hirveesti, että kattoisin ihan kybällä putkessa.. Joten oon vasta jaksossa kolme.. :D

Sit Full House vielä odottaa DVD:nä... :)

Fin_gurly
Posts: 126
Joined: Sep 11th, '06, 14:44
Location: Finland
Been thanked: 1 time

Post by Fin_gurly » Apr 14th, '07, 20:36

mä taas oon keskittynyt enemmän aasilaisiin leffoihin.....odottelen tässä onaji tsuki wo miteiru leffaa(Kubozuka Yosuke tähdittämää leffaa :wub: )ja pari kauhu leffaakin on tullu katottuu tosin ei mitään ihmeellisiä/pelottavia(paitsi yks jonka nimee en oikee muista)ooh ja sitten katoin Death noten molemmat leffat ja Tatsuya Fujiwara loisti niissä , yritin myös kattoo death note:n animee mut jätin kesken kun en ole niin kinnostunut animesta.. Ja muuten eilen(tai oikeestaan tänään)tuli telkasta Battle Royale :P just tuli kans katottua Attension please(haha Aya on kyl toooooosi hyvä näyttelijä..:D)jah pitää vielä odotella subeja 1rittoru no Namida SP:n :whistling:

maakopla
Posts: 299
Joined: Apr 4th, '06, 14:15
Location: Finland

Post by maakopla » Apr 15th, '07, 07:27

Ho ho! Mä rupesin eilen kattomaan Dal Ja´s Springiä. eka jakso oli aika hauska! Se playboy tyyppi on ihan kamalan näkönenkin,miten joku voi rakastua sellaseen xD Dal Ja parka

Katoin just infot tosta Witch Amusement/Witch Yoo Hee sarjasta ja kuullosti ihan kivalta juonelta. Vaikkei näyttelijöiden puolelta ollut ketään lempparia... tyyppi Goongista... enpä tiedä... My Girl sarjan tekijöiltä... no jaa. Tiiä en loppujen lopuks päädyn kummiskin kattomaan tätäkin.

Sit aloinkattomaan Beach Boys doramaa. Aika chilli meininin, tekis itekin mieli mennä paikan päälle. oon kattonu vasta pari ekaa jaksoo ja mitä snois... sellast aika perus.

sungie
Posts: 417
Joined: Nov 26th, '06, 13:00
Contact:

Post by sungie » Apr 15th, '07, 21:55

veracious wrote:Witch Amusement/Witch Yoo Hee - Ihan loistava! Uskomattoman huvittava. Repeilen koko ajan katsoessa. Ainoa arvelluttava juttu on se, miten toi pääparitus tulee kehittymään - saa nähdä, kun toi muija tosiaan on ihan witch. Mutta muuten tosi loistava. Suosittelen kaikille, jotka piti My Girlistä - tää on samoilta tekijöiltä.

The Devil - "Erilainen" on kai se avainsana tässä. Kaikenlaista mysteeriä ja yliluonnollista meneillään. En oo ehkä ihan messissä koko juonessa, vaikka tää kyl näyttää ihan hyvältä, eikä silleen hirveesti mitään erikoista valittamisen aihetta ole. En tiedä, ehkä mua ei vaan kiinnosta. :D Taidan venailla et mitä ihmiset sanoo sit kun tää on loppunut.. Sit ehkä katon loppuun. Tällä hetkellä en oo päässy tokaa eppiä pitemmälle.
Molemmat sarjat on todella loistavia. Ja mukavaa vaihtelua kun ovat niin erilaisia ^__^
Nyt onkin tullut hyviä sarjoja ko alkuvuodesta tuli Dal Ja's Spring.
Hello! Miss sarjaa katon vain ko ei oo muutakaan tekemistä, ei oo niin hyvä ku odotin näyttelijöiden perusteella. Pitäis aloitella kahtoon Que Sera Sera ihan Ericin takia (miksei Hyesung näyttele.. murr.. XD) mutta meinaa aika loppua..

:lol

Fin_gurly
Posts: 126
Joined: Sep 11th, '06, 14:44
Location: Finland
Been thanked: 1 time

Post by Fin_gurly » Apr 20th, '07, 16:25

Just äskettäin aloitin kanssa kattelemaankans tota Witch Yoo Hee:tä...tosi hauska, mutta toivotaan ettei sarja lössähdä keskellä.. :roll ainakin hyvä näkönen miespää näyttelijä :wub: hahah...suosittelen todellakin Shinohara Ryoko tähdittämää Anego sarjaa..oli tooosi hyvä..ja myös Unfair joka on hmm sellanen rikos sarja(parhaimmillaan kattomassa)

veracious
Posts: 135
Joined: Sep 15th, '06, 08:19
Location: Finland

Post by veracious » Apr 20th, '07, 18:53

Witch Yoo Heesta olen edelleen pitänyt tosi paljon mutta mutta...

Jonkinlainen spoiler ep 6:sta.
Snadisti epäilyttää toi pääparikuviot kun tuntuu ettei mitään oo vielä oikein tapahtunut niiden välillä. Siis romanttisessa mielessä. Jää nähtäväksi oisko tää sitten muuten aika loistavan sarjan kompastuskivi..

Jokunen
Posts: 3
Joined: Mar 4th, '07, 06:40

Mitä Korealainen sarja olisi hyvä?

Post by Jokunen » Apr 22nd, '07, 03:52

Tietäisikö joku hyvää Korealaista sarjaa?
Olisiko jollain tiedossa Yamapin osoite, josta voisi pyytää kuvaa ja nimmaria?

Fin_gurly
Posts: 126
Joined: Sep 11th, '06, 14:44
Location: Finland
Been thanked: 1 time

Re: Mitä Korealainen sarja olisi hyvä?

Post by Fin_gurly » Apr 22nd, '07, 11:39

Jokunen wrote:Tietäisikö joku hyvää Korealaista sarjaa?

Witch Yoo Hee on todella hyvä sarja (vaikkakin olen vasta 8 jaksossa, mutta tähän mennessä hyvä sarja)Dennis oh on kyllä aivan mahtava tässä sarjassa :wub:

My Girl on samoilta telijöiltä kun withch yoo hee(erittäin hyvä sarja kans..)

MISA eli i'm sorry but i love you on yks suosikeista(aika surullinen)So Ji Sub aivan mahtava....

Fin_gurly
Posts: 126
Joined: Sep 11th, '06, 14:44
Location: Finland
Been thanked: 1 time

Post by Fin_gurly » Apr 22nd, '07, 11:45

veracious wrote:Witch Yoo Heesta olen edelleen pitänyt tosi paljon mutta mutta...

Jonkinlainen spoiler ep 6:sta.
Snadisti epäilyttää toi pääparikuviot kun tuntuu ettei mitään oo vielä oikein tapahtunut niiden välillä. Siis romanttisessa mielessä. Jää nähtäväksi oisko tää sitten muuten aika loistavan sarjan kompastuskivi..
hmm mutta
Chae Moo Ryong ja Ma Yoo Hee on niin huvittavia yhessä ja se on kans jännää miten yoo hee sekoilee Johnny Krugerin ja sen Yoo Joon Hain kanssa.. :D mut mä aattelin et toi sarja kävis vähän tylsäks mutta se vaan käy kiinnostavammaks.. :lol

Hachiko-chan
Posts: 107
Joined: Dec 19th, '06, 10:19
Location: Finland

Post by Hachiko-chan » Apr 25th, '07, 17:49

Minä suosittelen The Devilin lisäksi Que sera sera:ta
Minä todella pidän sarjasta, näyttelijä valinnat ovat loistavia ja musiikki ja tarina kaikki on loistavaa.(olen todella jäänyt koukkuun)
Täällä voi lukea lisää sarjasta:

http://javabeans.wordpress.com/tag/k-dr ... sera-sera/

Fin_gurly
Posts: 126
Joined: Sep 11th, '06, 14:44
Location: Finland
Been thanked: 1 time

Post by Fin_gurly » Apr 28th, '07, 13:51

Mäkin just aloitin ton Que Que seran kottomisen ja yllätyin täysin.. :w00t: mä aattelni et se olis sellanen tylsä mutta se löytykin olevan erittäin hauska.. :lol ja damn että eric on upea ilmestys. :wub: heh todellakin erittäin hyvä sarja.. :-)

zeppelix
Posts: 2
Joined: Apr 22nd, '07, 16:08
Location: Finland

Post by zeppelix » Apr 30th, '07, 20:10

Röh. Olen nyt tähän mennessä katsonut sarjat: Densha Otoko, GTO ja nyt tarvisten pikaisesti lisää saman tapaista. Denshasta pidin todella paljon kun sen katsoin, mutta GTO:n jälkeen sain aivan uuden käsityksen j-dramasta. MIetinpä siis, että tulenko enää tulenko enää koskaan saamaan näistä draamoista samanlaisia fiilareita kuin GTO minussa herätti. Haluaisin siis tietää onko tehty sarjaa, jota voi luokitella yhtä hauskaksi/koskettavaksi kuin edellä mainittu. Gemme more...! :mrgreen:

Fin_gurly
Posts: 126
Joined: Sep 11th, '06, 14:44
Location: Finland
Been thanked: 1 time

Post by Fin_gurly » Apr 30th, '07, 21:41

zeppelix wrote:Röh. Olen nyt tähän mennessä katsonut sarjat: Densha Otoko, GTO ja nyt tarvisten pikaisesti lisää saman tapaista. Denshasta pidin todella paljon kun sen katsoin, mutta GTO:n jälkeen sain aivan uuden käsityksen j-dramasta. MIetinpä siis, että tulenko enää tulenko enää koskaan saamaan näistä draamoista samanlaisia fiilareita kuin GTO minussa herätti. Haluaisin siis tietää onko tehty sarjaa, jota voi luokitella yhtä hauskaksi/koskettavaksi kuin edellä mainittu. Gemme more...! :mrgreen:
Drakon Zakura on melkein samanlaista lajia kun GTO...tosi hauska ja siinä ehkäpä oppiinkin jotain.. :whistling: ja Nodame Cantabile on kyllä yks hauskimmista sarjoista jota oon nähy.. :lol ja Gokusen on kanssa tosi hyvä sarja vaikkakin en siitä loppu puolesta pitänytkään..mutta se on ihan maku asia.. :-) ja My Boss My Hero kans liittyy kouluun ja todellakin on must see.. :P näit sarjoja on melkein jokaisen makuun ja kyl siel sit löytää omansa..vaikkakin itelläkin on jääny pari sarjaa kesken ku ei ole kiinnostusta.. :glare: :D ja Kimi wa Petto on ehdottomasti mulla top-5:ssa...ja Hana Yori Dango on todellakin parhaimpia sarjoja jota oon nähy.. :wub:

Muuten kattooko kukaan tällä hetkellä Dal Ja's Spring:ä???alotin eilen sen sarjan kattomisen ja oon jo ny 15jaksossa... :P :w00t:

sungie
Posts: 417
Joined: Nov 26th, '06, 13:00
Contact:

Post by sungie » Apr 30th, '07, 21:50

Fin_gurly wrote:Muuten kattooko kukaan tällä hetkellä Dal Ja's Spring:ä???alotin eilen sen sarjan kattomisen ja oon jo ny 15jaksossa... :P :w00t:
Kattoin sen silloin ku se vielä tuli tv:stä. Oikein hyvä sarja, vaikka lopulta tuntuikin että oli hieman liian pitkä.

Fin_gurly
Posts: 126
Joined: Sep 11th, '06, 14:44
Location: Finland
Been thanked: 1 time

Post by Fin_gurly » Apr 30th, '07, 21:52

Hachiko-chan wrote:Minä suosittelen The Devilin lisäksi Que sera sera:ta
Minä todella pidän sarjasta, näyttelijä valinnat ovat loistavia ja musiikki ja tarina kaikki on loistavaa.(olen todella jäänyt koukkuun)
Mäkin olen todellakin jäänyt koukkuun..siis Eric on niin hyvännäköinen.. :wub: ja mun mielest kans näyttelijä valinnat on menny nappiin vaikkakin epäilin eka et mitä siitä ny tulis...ja alku on todellakin muistettavimpia sarjan alkuja mitä oon nähy.. :lol :lol todellakin katsomisen arvoinen sarja.. :-)

hyuu
Posts: 5
Joined: Apr 9th, '06, 15:09

Re: Mitä Korealainen sarja olisi hyvä?

Post by hyuu » May 9th, '07, 11:46

Jokunen wrote: Olisiko jollain tiedossa Yamapin osoite, josta voisi pyytää kuvaa ja nimmaria?
JE:n pojille voi lähettää fanipostia osoitteeseen


Johnny's Family Club
(ryhmän nimi/henkilön nimi)
Miyamasu Tower B1F
1-10-10, Shibuya, Shibuya-ku
Tokyo, Japan 150-8550


Mutta en kyllä tiedä yhtään, että tuleeko mukaan nimmaria tai kuvaa jos vastaavat n__n
Ja tuonne kannattaa sitten lähettää vain kirjeitä, kaikki lahjat yms. lähetetään heti takaisin :3

beer
Posts: 146
Joined: Jan 28th, '04, 20:28

Post by beer » May 12th, '07, 22:19

Hyvää menoa Suomi! Se oli tähan asti paras Eurovisio Show jonka olen nähnut noin vuodesta 1976. Kiitos!

Dragulia
Posts: 7
Joined: Feb 6th, '07, 18:23
Location: Helsinki, Finland

Post by Dragulia » May 15th, '07, 22:58

beer wrote:Hyvää menoa Suomi! Se oli tähan asti paras Eurovisio Show jonka olen nähnut noin vuodesta 1976. Kiitos!
Juu meikäkin tykkäsi. Hyvät valot ainakin oli :lol

Sarja ehdotuksia? Mikään ei ole liian romanttista miulle sitten... :wub:

Fin_gurly
Posts: 126
Joined: Sep 11th, '06, 14:44
Location: Finland
Been thanked: 1 time

Post by Fin_gurly » May 16th, '07, 18:10

No ei kyllä mitään yllätys ollut että Hanna Pakarinen ei parjäis.. :D mutta olisin mielummin halunnut The Arkin voittavan, kylläkin serbian laulajalla oli kaunis ääni :roll

Dragulia wrote:Sarja ehdotuksia? Mikään ei ole liian romanttista miulle sitten... :wub:
hmm..kyllähän niitä ehdotuksia on tullut pariin otteeseen sanottua mutta voihan ehdotella..ite oon just kattelemassa Tokyo Wankei:tä, mutta se menee jo aika paljon ton romantiikan puolelle,mutta on kans summer x summer joka on ihan älyttömän hauska(Joen synkistelyn takia ja sen toisen muijan höpsöyden takia kans :wub: ) ja Hotelier(Aya on yks mun lemppari näyttelijöitä ja just rupee käymään kiinnostavaksi koko sarja),Ko one(Jiro :wub: )mut muistaakseni siitä on vasta kaks jaksoo subattuna..(en oo ihan varma)Anego(Jin) ja Unfair jos haluaa jotain synkempää..ja Attension Please ihan hyvä, mutta ite en tykänny lopusta.. :glare: mutta tossan on vain murto osa mitä hyviä sarjoja on.. :salut: :D

Dragulia
Posts: 7
Joined: Feb 6th, '07, 18:23
Location: Helsinki, Finland

Post by Dragulia » May 17th, '07, 15:04

Fin_gurly wrote:
Dragulia wrote:Sarja ehdotuksia? Mikään ei ole liian romanttista miulle sitten... :wub:
hmm..kyllähän niitä ehdotuksia on tullut pariin otteeseen sanottua mutta voihan ehdotella..ite oon just kattelemassa Tokyo Wankei:tä, mutta se menee jo aika paljon ton romantiikan puolelle,mutta on kans summer x summer joka on ihan älyttömän hauska(Joen synkistelyn takia ja sen toisen muijan höpsöyden takia kans :wub: ) ja Hotelier(Aya on yks mun lemppari näyttelijöitä ja just rupee käymään kiinnostavaksi koko sarja),Ko one(Jiro :wub: )mut muistaakseni siitä on vasta kaks jaksoo subattuna..(en oo ihan varma)Anego(Jin) ja Unfair jos haluaa jotain synkempää..ja Attension Please ihan hyvä, mutta ite en tykänny lopusta.. :glare: mutta tossan on vain murto osa mitä hyviä sarjoja on.. :salut: :D
kitooos. Nobuta wo Producea muuten suosittelen kaikille, jotka sitä ei ole vielä nähnyt. Erinomainen Jdrama :P

miksi kaikki ovat nähneet HYDin?
Last edited by Dragulia on May 17th, '07, 22:28, edited 1 time in total.

Kikimora
Posts: 8
Joined: Mar 23rd, '07, 22:31
Location: Finland

Post by Kikimora » May 17th, '07, 18:27

Tervehdys kaikille, uusi foorumilainen esittäytyy :-) Olen katsellut j-doramoja tämän vuoden alusta, ja nyt uskaltauduin tännekin ihmettelemään. Huippua että täältä löytyy näinkin paljon finskejä! :cheers: Eräs ihana ystävä sai mut koukutettua Gokusen ykkösellä ja Hana Yorilla, sen jälkeen onkin tullut kiihkeällä tahdilla kahlattua läpi HYD2, Densha Otoko, Kimi wa Petto ja Nobuta wo Produce. Nyt on kesken Sore wa etc ja Summer Snow. Niin ja Bambino! :wub:

Jo edellämainitun ystävän kautta tulee tutustuttua paljon sarjoihin, mutta otan kyllä kiitollisena vastaan suosituksia :D On varmasti helppo päätellä sarjalistastani että JE:n tyypit ovat mun makuun mutta esim. historialliset sarjat kiinnostavat myös. Mistähän olisi hyvä aloittaa? Musashia kokeilin, ei napannut ollenkaan :-(

Fin_gurly
Posts: 126
Joined: Sep 11th, '06, 14:44
Location: Finland
Been thanked: 1 time

Post by Fin_gurly » May 17th, '07, 18:35

Kikimora wrote:Tervehdys kaikille, uusi foorumilainen esittäytyy :-) Olen katsellut j-doramoja tämän vuoden alusta, ja nyt uskaltauduin tännekin ihmettelemään. Huippua että täältä löytyy näinkin paljon finskejä! :cheers: Eräs ihana ystävä sai mut koukutettua Gokusen ykkösellä ja Hana Yorilla, sen jälkeen onkin tullut kiihkeällä tahdilla kahlattua läpi HYD2, Densha Otoko, Kimi wa Petto ja Nobuta wo Produce. Nyt on kesken Sore wa etc ja Summer Snow. Niin ja Bambino! :wub:

Jo edellämainitun ystävän kautta tulee tutustuttua paljon sarjoihin, mutta otan kyllä kiitollisena vastaan suosituksia :D On varmasti helppo päätellä sarjalistastani että JE:n tyypit ovat mun makuun mutta esim. historialliset sarjat kiinnostavat myös. Mistähän olisi hyvä aloittaa? Musashia kokeilin, ei napannut ollenkaan :-(
Tervetuloa forumille :salut: ..tätä porukkaa tulee koko ajan enemmän mitä on hyvä juttu.. :D

maakopla
Posts: 299
Joined: Apr 4th, '06, 14:15
Location: Finland

Post by maakopla » May 21st, '07, 15:47

Fin_gurly wrote:Mäkin just aloitin ton Que Que seran kottomisen ja yllätyin täysin.. :w00t: mä aattelni et se olis sellanen tylsä mutta se löytykin olevan erittäin hauska.. :lol ja damn että eric on upea ilmestys. :wub: heh todellakin erittäin hyvä sarja.. :-)
Kuullostaa mielenkiintoiselta. Oonkin jo jonkin aikaa miettiny pitäiskö toi Quera Sera Sera kattoo ku siin on se Eric. Se oli niin hyvä Super Rookiessa että huh huh! Taidanpa latailla tästä muutaman jakson.

Yiritän epätoivoisesti saada katottua Dal Ja´s springin loppuun, enää kaks jaksoo jäljellä. Kyllä jossakin jakso 16 tienoilla alko kyllästyttää NIIN PALJON!

Ni ja Beach Boys on aivan mahtava Jdrama. Sain juuri katottua ja oli kyl niin hauska.

Fin_gurly
Posts: 126
Joined: Sep 11th, '06, 14:44
Location: Finland
Been thanked: 1 time

Post by Fin_gurly » May 21st, '07, 16:12

maakopla wrote:Yiritän epätoivoisesti saada katottua Dal Ja´s springin loppuun, enää kaks jaksoo jäljellä. Kyllä jossakin jakso 16 tienoilla alko kyllästyttää NIIN PALJON!

Joo täytyy myöntää että loppua kohden rupee käydä TOSI tylsäks, mut ihan jees sarja. :D
Itte kans katoin loppuun ton Tokyo Wankei ja oli aika tyypillinen draama mis rakastavaiset päähenkilöt paljastuu sisaruksiksi ja sitten ne ei olekkaan sisaruksia(ihme ettei toisella havaittu leukemia tai muuta vastaavaa.. :crazy: )Ja tietysti Densha Otoko tuli katottuu*miettii miks en oo ennen huomannu kattoa sitä :doh: * :-) oli kyl katsomisen arvonen, tosin olin jo leffan nähy joten periaatteessa tiesin mitä tulis tapahtumaan.. :whistling:
Ja ainii oon ihan hulluna kattonu Itazura na Kiss(japanilainen versio It started with a kiss)ja vaikka olikin joku 90-luvun tuotos mutta on aivan mahtava :lol hah pähenkilöt on kyl mahtavia :wink:

veracious
Posts: 135
Joined: Sep 15th, '06, 08:19
Location: Finland

Post by veracious » May 21st, '07, 19:02

Oon kattonu Que Sera Seraa episoodiin kymmenen asti ja pakko olla samaa mieltä, että todella hieno, mielenkiintoisesti ja realisesti kirjoitettu sarja. Monipuolisia henkilöhahmoja, ei hirveän konventionaalinen. Tavallaan kaikki hahmot on todella "vaikeita" ihmisiä... Mutta ihme kyllä en ole niille hirveän vihainen niinkuin tosi monissa muissa kdraamoissa, missä just ihmisten huonot puolet on niin korostettuja et haluu juosta pitkin seiniä.

Esim just Ericin hahmo - oikeasti aika kusipää tyyppi, mutta ei pistä niin vihaksi, että lopettais kattomisen. Enemmänkin vaan jatkaa kattomista ja haluaa selvittää miksi hahmo toimii niinkuin toimii.

Vaikea selittää mutta joo, suosittelen. Se on aika omaperäinen, tyylikäs sarja. Ei vaan jokaisen makuun ollenkaan. (Oon yllättynyt et tykkään siitä, yleensä kaikki "ylivaikeat ihmissuhdekoukerot"-tyyliset juonet on musta tosi tylsiä ja joskus ärsyttäviä mut QSS:ssä toimii...)

Tietty koko sarjaa edesauttaa suunnattomasti Eric Munin ulkonäkö. ;) Ja sankaritarkin on todella söötti.

Edit: Fin_gurly, en kyl ehkä ihan sanois QSS:sää hauskaks. Ehkä jonkinlaista mustaa huumoria ja alussa komediallisia tilanteita (esim miten Eun Soo toimi hissikohtauksen jälkeen oli ihan tappavan huvittavaa) mutta ei se kyllä mitään romantic comedy tyyppiä ole...

Fin_gurly
Posts: 126
Joined: Sep 11th, '06, 14:44
Location: Finland
Been thanked: 1 time

Post by Fin_gurly » May 22nd, '07, 12:56

veracious wrote:Edit: Fin_gurly, en kyl ehkä ihan sanois QSS:sää hauskaks. Ehkä jonkinlaista mustaa huumoria ja alussa komediallisia tilanteita (esim miten Eun Soo toimi hissikohtauksen jälkeen oli ihan tappavan huvittavaa) mutta ei se kyllä mitään romantic comedy tyyppiä ole...
Joo totta...alussa oli hauska joten aattelin et se olis joku huumori-sarja mutta kun loppua kohden menemme niin muuttuu vakavammaksi(ihan hyvä vaan) :-)

maakopla
Posts: 299
Joined: Apr 4th, '06, 14:15
Location: Finland

Post by maakopla » May 28th, '07, 20:10

Aloin just kattomaan Jdramaa nimeltä Be nice to people. Se on ihan ok, nähty vast 2 jaksoo. Näyttely ei kyl oo mitään parhaasta päästä, kaikki vana huutaa xD ja yliregoi aika usein. Mutta ihan kivaa katsottavaa silti, vähän erilainen. Pakko ladata se alkubiisi jostain!!

Sain sen Dal Ja´s Springing loppuun nyt sitten. aikamoinen pettymys. Kilpailee täysin samassa sarjassa kuin 1% of Anything mutta oli se sitä parempi. Vihaan kun alku on loistava ja sitten loppua kohden muuttuu tylsäksi.

Fin_gurly
Posts: 126
Joined: Sep 11th, '06, 14:44
Location: Finland
Been thanked: 1 time

Post by Fin_gurly » May 30th, '07, 11:31

Toi Be nice to People kuullostaa kiinnostavalta..toki mul on tässä hirveesti viel kattomista näis muissa sarjoissa, mutta alotin kattomaan tällästä koulu draama Yankee Bokou ni Kaeru eli drop-out teacher returns to school ja ihan hyvä(ei ihan parhaasta päästä mutta ihan katottava)tässä sitä ollaan lievässä kuumeessa sarjoja kattomassa.. :faint: ja vielä ollaan muuttamassa pääkaupunki seudulle ja hirveesti pakkaamista..ja maanantaina kattelin Brotherhood of war??en oo ihan varma nimestä mutta siinä oli Won Bin ja todellakin yllätyin että hän osais esitää sellasta herttaista herkkää poikaa :O mutta lopussa kyllä nyyhkytin :lol toisaalta oli surullinen loppu :unsure: no mutjoo...just katoin kans hero special ja :w00t: kyllä kimutakyn hiukset oli upeet ja muutenkin ihana näyttelijä.. :lol ja ootan innolla summer x summeria joka rupee käymään kiinnostavammaks mut toisaalta osaa jo sanoo et mitä lopussa tapahtuu mut eihän sitä tiiä jos yllätyksiä tulis.. :shocked: :D

maakopla
Posts: 299
Joined: Apr 4th, '06, 14:15
Location: Finland

Post by maakopla » May 30th, '07, 15:09

Katoin tänään ekan jakson Nodame Cantabile sarjasta. Oli muuten aikas hyvä, vaikka tykkään kyl mangasta enemmän. Näyttelijät oli kyl aika hyvin valittu vaikka sillä tytöllä joka esittää Nodamea on ihan väärä ääni. Nodamel ei oo sellast söpöilyääntä. Eiiiiihhh!

Kimutaka on kyl niin paras. Se on niin ihana Pride sarjassa. *drool* Mul on enää 3 jaksoo jäljellä, voisin tänään kattoo loppuun. Hmm...

Fin_gurly
Posts: 126
Joined: Sep 11th, '06, 14:44
Location: Finland
Been thanked: 1 time

Post by Fin_gurly » May 30th, '07, 15:19

maakopla wrote:
maakopla wrote:Kimutaka on kyl niin paras. Se on niin ihana Pride sarjassa. *drool* Mul on enää 3 jaksoo jäljellä, voisin tänään kattoo loppuun. Hmm...
Pride on kyl yks parhaimpia j-draamoja mutta mä olin aika pettynyt loppuu..Ja kimutaky on niiiin persoonallinen näyttelijä.. :lol :D

Fin_gurly
Posts: 126
Joined: Sep 11th, '06, 14:44
Location: Finland
Been thanked: 1 time

Post by Fin_gurly » Jun 3rd, '07, 12:51

tänään alkaa Exchange on love...oon odottanu sitä paljon et näkis Rainie ja Mike taas samassa sarjassa.. :wub: ...ja en jaksa odottaa et tulis jo torrenttina...mut pitää viel odotella subeja kun minä en osaa mandariinikiinaa :cry:
Alottelin kanssa tässä vähän aikaa sitten kattomaan 18 vs 29 ja ekaks ajattelin et on kyl vähän outo mut sit muuttu ihan kiinnostavammaks, mutta loppua kohden tuntuu et se toistelee itseään.. :unsure:

PiZBuin
Posts: 166
Joined: Oct 14th, '05, 13:11
Location: Stockholm

Post by PiZBuin » Jun 3rd, '07, 13:06

Hei Minna-san !

En osaa melkein yhtään suomea. Näin vaan että täälla myöskin oli suomalaisten tread. Niin tulin kysymään mitä te tykkäätte japanilaisesta sarjoista.
Ja onko suomessa yhtään JE-fansejä.

Olen ite ruotsista. Mun vanhemmat ovat syntyneet suomessa, mutta muuttivat ruotsiiin lapsena. Pienenä puhuimme suomea mutta ei enää. Siksi en osaa kijoittaa.

Anyway I hope you'll understand Watashi no ganbare..

Heippa !

Fin_gurly
Posts: 126
Joined: Sep 11th, '06, 14:44
Location: Finland
Been thanked: 1 time

Post by Fin_gurly » Jun 9th, '07, 20:39

Kattooko kukaan täällä näitä japanilaisia (variety?)ohjelmia..esim.SMAPxSMAP tai Gaki no tsukai???itte oon taas tehy uuden löydön näiden parissa.. :D

PiZBuin
Posts: 166
Joined: Oct 14th, '05, 13:11
Location: Stockholm

Post by PiZBuin » Jun 10th, '07, 16:26

Jos lasket "Cartoon KAt-TUN, CxDxG no Arashi, MAgoMago Arashi, Ya-Ya-yah" niihi ni silloin katon :) En kyllä ole kattonnut SMAPxSMAPiä yhtään.
Minun lemppiohjelma nytten oh Shounen Club. Tai, on ollut kauan.

PiZBuin
Posts: 166
Joined: Oct 14th, '05, 13:11
Location: Stockholm

Post by PiZBuin » Jun 10th, '07, 16:29

Niin..
@Fin_gurly~ Onoihin sanoa, Metoeor Garden oli mun ensimmäinen sarja mina näin, ja rakastuin siihen. Minun mielestä Lei on niin paljon parempi kuin "Lei" Hana Yori Dangossa. Tai siellä hänen nimi oli Rui.
Oletko nähnyt Mars?

veracious
Posts: 135
Joined: Sep 15th, '06, 08:19
Location: Finland

Post by veracious » Jun 10th, '07, 16:34

Mä oon kattellu jotain korealaisia variety-ohjelmia, lähinnä Xmania. Dangyunhaji peli on LEGENDA. Ei yksinkertaisesti löydy parempaa. Diggaan ihan sikana, tosi hauskantyhmää menoa.

Ja Heroine 6 ja Love Letter mut niit ei hirveesti löydy subattuina. Kyl kelpaa katella kun korealaiset teinipopparit koheltaa ympäriinsä. :P

Seuraan tällä hetkellä- 18 Jin Bu Jin, taiwanilainen teiniseksikomedia, joka saattaa kuulostaa häiriintyneeltä mutta on oikeasti todella hauska & Flowers for My Life, korealainen draama jossa kuolema otetaan vähemmän vakavasti. Siinä on Chae Tae-hyun joka oli kans My Sassy Girlissä.

PiZBuin - Suomesta kyllä löytyy JE-faneja, en kyllä itse ole sellainen. :) Onnea suomen kirjoittelun kanssa, ainakaan noiden viestiesi perusteella kieli on ihan hyvässä hallussa.

Fin_gurly
Posts: 126
Joined: Sep 11th, '06, 14:44
Location: Finland
Been thanked: 1 time

Post by Fin_gurly » Jun 11th, '07, 08:19

PiZBuin wrote:Niin..
@Fin_gurly~ Onoihin sanoa, Metoeor Garden oli mun ensimmäinen sarja mina näin, ja rakastuin siihen. Minun mielestä Lei on niin paljon parempi kuin "Lei" Hana Yori Dangossa. Tai siellä hänen nimi oli Rui.
Oletko nähnyt Mars?
joo mun omasta mielestä Meteor Garden on parempi kun HYD.
Joo oon samaa mieltä että MG:n Lei on parempi, jotenkin synkempi hahmo kun HYD.ssä, vaikkakin Rui oli kanssa näyttteli hyvin.. :D mä rakastan MG:ssä Vaness:aa :wub: haha se kuullostaa kivalta ku se puhuu enkkuu jossain väleissä...ja puhumattakaan Jerryn ja Barbie kemiasta..ne jotenkin oli vaan niin hassuja ku ne huus kurkku suorana toisilleen :lol Ootko nähy MG2:sta??? ite en pitäny ollenkaan..sanoisin että ajan haaskausta, koska juoni oli niin huono....

mutjoo oon nähy Mars:n ja se on todellakin mun top-5:ssa ja se oli sellanen eka sellanen sarja jossa oli vakavia ongelmia toisensa perää mut lopulta niistä selvittiin, ehkä jopa synkkämielinen. Ja sit tykkään kans miten Vic ja Barbie näyttelee.. :D

Fin_gurly
Posts: 126
Joined: Sep 11th, '06, 14:44
Location: Finland
Been thanked: 1 time

Post by Fin_gurly » Jun 13th, '07, 18:18

veracious wrote:Mä oon kattellu jotain korealaisia variety-ohjelmia, lähinnä Xmania. Dangyunhaji peli on LEGENDA. Ei yksinkertaisesti löydy parempaa. Diggaan ihan sikana, tosi hauskantyhmää menoa.
Ja Heroine 6 ja Love Letter mut niit ei hirveesti löydy subattuina. Kyl kelpaa katella kun korealaiset teinipopparit koheltaa ympäriinsä. :P
Flowers for My Life, korealainen draama jossa kuolema otetaan vähemmän vakavasti. Siinä on Chae Tae-hyun joka oli kans My Sassy Girlissä.
Itekkin oon katellu x-mania mut tykkään kyl kaikista eniten niis vanhoista jaksoista mis oli mm.kim jong kook, YonnEunHye..haha :D
http://www.youtube.com/watch?v=RKBqD-EV4LE <---mun lempi jakso..Hero on niiin söpö :wub:
harmi et toi Love Letter loppu koska itte tykkäsin kans katella.. :unsure:
Muuten alotin just pari päivää sitten kattoo kans tota Flowers of my life ja eka aattelin että onpas outo mutta aika erinlainen, mutsiisjoo hyvä se on..se päämies nytelijä on just hyvä :lol

Hachiko-chan
Posts: 107
Joined: Dec 19th, '06, 10:19
Location: Finland

Post by Hachiko-chan » Jun 14th, '07, 18:49

Itse pitää löytää Exchange love (ensimmäisen jakson), kun kuin että Mike ja Rainie tekevät toisen sarjan yhdessä innostuin heti.
Itse pidin enemmän HYD:istä kuin Mg:stä ja olen nähnyt kummatkin.
Nyt olen ihan hyperina kun odotan hana kimin ensimmäistä jaksoa :lol

zeppelix
Posts: 2
Joined: Apr 22nd, '07, 16:08
Location: Finland

Post by zeppelix » Jun 16th, '07, 13:11

Hei kaikki

Latasin tuossa eräänä kauniina päivänä "1 rittoru no namida"n erikoisjakson. Noh, katsoin hetken ja yllättäen huomasin että eihän tässä olekkaan tekstejä. Koska japanin taitoni on rajoittunut, kyselisin jos joku olisi sattumalta löytänyt kyseiseen jaksoon tekstitykset ja olisi ne valmis kanssani jakamaan... :roll . Kiitos jo etukäteen.

Fin_gurly
Posts: 126
Joined: Sep 11th, '06, 14:44
Location: Finland
Been thanked: 1 time

Post by Fin_gurly » Jun 16th, '07, 16:54

zeppelix wrote:Hei kaikki

Latasin tuossa eräänä kauniina päivänä "1 rittoru no namida"n erikoisjakson. Noh, katsoin hetken ja yllättäen huomasin että eihän tässä olekkaan tekstejä. Koska japanin taitoni on rajoittunut, kyselisin jos joku olisi sattumalta löytänyt kyseiseen jaksoon tekstitykset ja olisi ne valmis kanssani jakamaan... :roll . Kiitos jo etukäteen.
Luullakseni kiokun pitäis tekstittää se , mutta eipä niitä oikein ole näkyny(ittekkin oon ootanu niitä varmaan jo kaksi kuukautta :x ) tässä on sivu http://www.kiokukonseki.com/

Viggen
Posts: 8
Joined: Oct 26th, '06, 11:47
Location: Finland

Post by Viggen » Jun 16th, '07, 20:39

Kioku wrote: Just a little announcement. sutafairu forgot to post it since she had lots of things up.

There won’t be any Kioku releases until mid of July. We’re sorry about that.

Members have school/RL things up so the projects are on hold currently till everyone is back again in july. That doesn’t mean we stop our projects we will continue them for sure. And by the time all are back again we will try to finish them with full speed.

Thanks for understanding.
Ja pitää oottaa vielä vähän pitempäänkin... :|

Fin_gurly
Posts: 126
Joined: Sep 11th, '06, 14:44
Location: Finland
Been thanked: 1 time

Post by Fin_gurly » Jun 21st, '07, 12:40

Alotin kattomaan tota taiwanilaista Queen's sarjaa ja en tykänny siit vaikka yritin katto sitä mutta eise vaan napannu.. :unsure:
mutta vihdoin näin why why love ekan jakson ja ihan jeesh, mutta ei se sillä tavalla hätkähtyttänyt.. :roll ja ainiin katoin myös The Vineyard man ja on siiiiiiiiiis niiin ihana(Yoon Eun Hye on kyl aivan paras näissä "noloissa" kohdissa :lol ) vika jakso on kyl paras mutjoo suosittelen sarjaa kaikille.. :D

Netji
Posts: 2
Joined: Jun 29th, '07, 13:28
Location: Finland

Post by Netji » Jun 29th, '07, 13:47

Moro vaan kaikille :D

Tällä hetkellä kattelen Bambinoa ja Liar Gamea, jotka molemmat on tosin japanilaisia. Nyt kun mietin niin en ole tainnut katsoa muita kuin japanilaisia sarjoja :/ Se tosin saattaa johtua siitä että tämä dorama on aika uusi juttu mulle :)

Voiskohan joku ehkä kertoa mulle muutamia must see- sarjoja, oon nähnyt jo GTO:n, Densha Otokon, Gokusen 1:sen ja Hana Yori Dango 1 & 2:sen tähän mennessä.

Fin_gurly
Posts: 126
Joined: Sep 11th, '06, 14:44
Location: Finland
Been thanked: 1 time

Post by Fin_gurly » Jun 29th, '07, 14:23

Netji wrote:

Netji wrote:Voiskohan joku ehkä kertoa mulle muutamia must see- sarjoja, oon nähnyt jo GTO:n, Densha Otokon, Gokusen 1:sen ja Hana Yori Dango 1 & 2:sen tähän mennessä.
voih näitä must see sarjoja riittää mutta voin kertoo pari
My Boss My Hero(Tomoya Nagase :wub:)=erittäin hyvittava sarja.. :lol

Pride=yks lemppareista koska siinä on Kimutaky ja se liittyy jääkiekkoon..

Nobuta wo Produce=ehdottomasti must see sarja, vaikkakin pidin sitä vähän tylsänä alussa..mutta loppua kohti paranee..*konkon*

1 Litre of tears=surullinen itkettävä..mut tosi hyvä

IWGP(ikeburuko west Gate Park)=Tomoya nagase ja erittäin hyvä..rikoksia ja juonen käänteitä ja paras Kubozuka Yosuke kunkkuna.. :clap:

Kimi wa Petto=taas yks lemppareista mutta suosittelen..matsumoto jun näyttelijän taidot parhaimmillaan.. :thumleft:

suosittelen et kattoisit myös korealaisia taikka taiwanilaisia(hyviäkin sarjoja löytyy)

Netji
Posts: 2
Joined: Jun 29th, '07, 13:28
Location: Finland

Post by Netji » Jun 29th, '07, 16:27

Fin_gurly wrote:
Netji wrote:

Netji wrote:Voiskohan joku ehkä kertoa mulle muutamia must see- sarjoja, oon nähnyt jo GTO:n, Densha Otokon, Gokusen 1:sen ja Hana Yori Dango 1 & 2:sen tähän mennessä.
voih näitä must see sarjoja riittää mutta voin kertoo pari
My Boss My Hero(Tomoya Nagase :wub:)=erittäin hyvittava sarja.. :lol

Pride=yks lemppareista koska siinä on Kimutaky ja se liittyy jääkiekkoon..

Nobuta wo Produce=ehdottomasti must see sarja, vaikkakin pidin sitä vähän tylsänä alussa..mutta loppua kohti paranee..*konkon*

1 Litre of tears=surullinen itkettävä..mut tosi hyvä

IWGP(ikeburuko west Gate Park)=Tomoya nagase ja erittäin hyvä..rikoksia ja juonen käänteitä ja paras Kubozuka Yosuke kunkkuna.. :clap:

Kimi wa Petto=taas yks lemppareista mutta suosittelen..matsumoto jun näyttelijän taidot parhaimmillaan.. :thumleft:

suosittelen et kattoisit myös korealaisia taikka taiwanilaisia(hyviäkin sarjoja löytyy)
Kiitos näistä :) My Bossista ja Kimi wa Pettosta olen kuullut hyvää, noihin muihin täytyy tutustua myös lähemmin.

Fin_gurly
Posts: 126
Joined: Sep 11th, '06, 14:44
Location: Finland
Been thanked: 1 time

Post by Fin_gurly » Jul 1st, '07, 16:18

Just katoin vikan jakson Kisarazu Cats Eyes-sarjasta ja täytyy sanoo et oli MAHTAVA :w000t: siis huumoria siinä riitti ja myös vähän vakavampia juttuja mutta nauroin jokaisessa jaksossa...loppu tosin oli ainut jakso jossa tuli jo vähän kyynel silmäkulmaan..ja Sho from Arashi oli kyl tosi söpö(bambi :wub: )

joo ja ainiin unohin kanssa tosta mun must see listasta että Nodame Cantabile on kans must see sarja :D

Fin_gurly
Posts: 126
Joined: Sep 11th, '06, 14:44
Location: Finland
Been thanked: 1 time

Post by Fin_gurly » Jul 4th, '07, 20:32

Just katoin Hanazakari no Kimitachi e:n ja se oli jopa parempi kun mitä mä odotin.. :w00t:
en jaksa odottaa jaksoa 2!!!(tosin täytyy sanoa että lääkäri oli hieman erinlainen, mutta toisaalta toi oli vasta eka jakso..) ja tein uuden löydön joku taiwanilainen sarja nimeltään hi working girl..vanhempaa tuotosta(en oo varma)mut Alan Luo :wub:

wakaba
Posts: 26
Joined: Oct 30th, '06, 17:21
Location: Finland
Contact:

Post by wakaba » Jul 7th, '07, 05:50

Jaahas, enpä olekaan kirjoitellut tänne aikoihin. Sarjojakaan en ole ehtinyt katsella aikoihin, kiitos über-aikaisin alkavien kesätöiden... Toisaalta oikeastaan saan syyttää cosplay-pukuani siitä, että olen viime illat saanut istua huoneeni pimeydessä pistelemässä itseäni neulalla. Hihhulihei..

Mutta kuitenkin mennäkseni vähän enemmän OT:n puolelle, täältä on ilmeisesti tulossa porukkaa ensi viikon Animeconiin, eikö? Puolentoista viikon äherryksen jälkeen (koska en tapani mukaan todellakaan osannut aloittaa aikaisemmin) cosplay-pukuni on viittä vaille valmis, Siis, jos satut lauantaina 14.7.-07 bongaamaan Sailor Moonin Makoton (kuva) Jyväskylässä, saa tulla taputtamaan olalle. Olen tulossa käymään kaverini kanssa tapahtumassa vain päiväkseltään - siis aamulla kaupunkiin ja illalla pois - koska tajusimme aivan liian myöhään alkamaan etsiä majoitusta. (Tässä vaiheessa vielä mainittakoon, että ajatus kaverin tädin asunnon hyväksikäytöstä ei innostanut.)

Hachiko-chan
Posts: 107
Joined: Dec 19th, '06, 10:19
Location: Finland

Post by Hachiko-chan » Jul 11th, '07, 16:50

Kisarazu cat's eye on aivan hulvattoman hauska,nauroin niin paljon että putosin tuolilta alas.
Jostakin syystä Ucchi oli minusta söpö :wub:
Nyt olen nähnyt kummatkin jaksot hanakimistä, ja pidän siitä todella paljon.
Yritin katsoa TW versiota mutta annoin periksi parin jakson jälkeen :-(

Fin_gurly
Posts: 126
Joined: Sep 11th, '06, 14:44
Location: Finland
Been thanked: 1 time

Post by Fin_gurly » Jul 13th, '07, 22:20

katoin loppuun ton summer x summerin ja ei mulla kyllä mitään ihmeellistä sanomista ole mut täytyy myötää et jotkut kohtaukset oli söpöjä(tosin ärsytti välillä Lein lapsellisuus.. :crazy: )
ja aloin kattomaan tatta hitotsu no koi(tanaka kokin takia :wub: ) ja oon ihan koukussa cartoon Kat-tun showhun.. :lol ja katoin myös Tantei Gakuen Q eka jakson ja se on tosi hyvä..:D
SP oli kansi ihan hyvä..papa to musume no nanokakan oli hauskempi ku luulin(melkein samallainen juoni ku perjantai on pahin) :thumleft: :w00t:

Varyna
Posts: 9
Joined: Jul 17th, '07, 08:50
Location: Finland

Post by Varyna » Jul 17th, '07, 08:59

joo...
minä juuri kirjauduin tänne^^
olen kyllä' seikkaillut näillä sivuilla hieman pitemmän aikaa mutta kun tarvitsen seedaajia niin ajattelin kirjautua ja hieman mainita aiheesta sitten.
Itse olen eniten kiinnostunut Antique draamasta [vaikka se on aika vanha draama 2001] http://wiki.d-addicts.com/Antique
mutta pidän siitä paljon^^ se on oikein hauska^^

jussi
Posts: 28
Joined: Jan 30th, '07, 17:38
Location: Finland

Post by jussi » Jul 18th, '07, 20:09

Piti tännekin postata. Ihme, että en aijemmin oo tänne postaillut vaikka oon aika kauan täällä pyörinytkin jo.

Mä kattelen vaan japanilaisia sarjoja, muita ei ole tullut ainakaan vielä katottua. Katsottuja sarjoja on jo kertynyt melko paljon ja tällä hetkellä katselen Hanazakari no kimitachi e:tä, Liar Gamea ja Seito Shokunia sekä vähän aikaa sitten tuli viimeinen jakso katottua Watashitachi no Kyokashosta.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest