Catalan d-addicts?

speak whatever language you like here.
Post Reply

D'on sou?

Catalunya
10
77%
Illes Balears
2
15%
Andorra la vella
0
No votes
Catalunya del nord
1
8%
Cap de les anteriors
0
No votes
 
Total votes: 13

Aprisea
Posts: 103
Joined: Jul 20th, '04, 20:48
Location: Barcelona,Spain
Contact:

Catalan d-addicts?

Post by Aprisea » Mar 14th, '07, 03:55

Hola! Estava mirant el foro i dic segur que hi han més catalans per aqui! si al foro de Spanish n'hi han uns quants!
Doncs res que si sou catalans adictes als dorames passeu per aqui que almenys riurem una estona!

PD:Aquest foro esta condemnat a la última pàgina ho sé! XDDDD

EleKYAH
Posts: 71
Joined: Nov 6th, '06, 20:08
Contact:

Post by EleKYAH » Mar 14th, '07, 10:12

Jaja digues-li fòrum, coll! XDD :mrgreen: Encantat

P.D: No acostumo a parlar català pro wenu XD mhi manejo = d be k em el castella ^^

Aprisea
Posts: 103
Joined: Jul 20th, '04, 20:48
Location: Barcelona,Spain
Contact:

Post by Aprisea » Mar 14th, '07, 15:47

Wooo no m'esperava cap resposta tan aviat!!! Error meu, es fòrum!! no hi vaig pensar...
A veure si es passa algú més per aqui! Més que res es per curiositat :P

^^

EleKYAH
Posts: 71
Joined: Nov 6th, '06, 20:08
Contact:

Post by EleKYAH » Mar 31st, '07, 17:09

Em sembla que ens hem quedat sols XDD (wenu hi ha 1 q ha votat Catalunya dl Nord, qui sera?) =P

Aprisea
Posts: 103
Joined: Jul 20th, '04, 20:48
Location: Barcelona,Spain
Contact:

Post by Aprisea » Apr 8th, '07, 21:05

Que curios qui ha votat Catalunya del Nord? parla anónim!!!!

Wo ets Koreà? que curios no sabia que hi haguesin Korean Church a Barcelona. A mi m'encanta la musica Koreana y els dramas.Tb veig alguns programes de la tele com el X-man o Love letter :p

3chankoolzE
Posts: 13
Joined: Apr 8th, '07, 21:29
Location: BCN, Spain

Post by 3chankoolzE » Apr 8th, '07, 21:54

Wo0las, jo tamb sóc "catalana", ho poso entre cometes, xq no ho sóc de catalana pura.... :P . Sóc asiatika/catalana..... buenu....
A mi si q m'agradaria q hi hagues doramas amb sub. n ktala, no estaria malament oi??

EleKYAH
Posts: 71
Joined: Nov 6th, '06, 20:08
Contact:

Post by EleKYAH » Apr 13th, '07, 08:38

Asiàtika-catalana, en serio?? cm mola no? jo soc de mare koreana i pare catala =P i tu?

I si k triunfaria tindre subs en ktala, el k pasa es k jo els prefereixo en angles perke axi practico =P jejej

Ah i hi han 3 korean church a Barcelona si no m'equivoco (wenu hi ha una 4º al costat de casa meva ke es veu ke es la mes vella pero mai hi he vist senyals de vida alla dintre en tota la meva vida XD)

3chankoolzE
Posts: 13
Joined: Apr 8th, '07, 21:29
Location: BCN, Spain

Post by 3chankoolzE » Apr 13th, '07, 13:53

Jo sóc nascuda a Barcelona, catalana xo el meu pare es de Cadiz i la meva mare es de les Filipines, el meu avi es mig xines i el meu besavi es japones...XD es veritat aunk no tu kreguis....

Jo preferiexo que hi hagues subs en catala perque l'angles ja en se.... se parlar 9 idiomes..XD i tu? :P

uala! :blink no ho sabia!! quina religio son les esglesies koreanes??

mcg
Posts: 172
Joined: Jan 6th, '06, 22:43
Location: BCN
Contact:

Post by mcg » Apr 13th, '07, 14:22

Ostres un topic en Català XD
Jo sóc de Barcelona, :P encantada de trobar gent per aquí, a part dels que parlen castellà que cada vegada son més, que parla la meva llengua.

Aprisea
Posts: 103
Joined: Jul 20th, '04, 20:48
Location: Barcelona,Spain
Contact:

Post by Aprisea » Apr 14th, '07, 22:32

Benvinguda MCG!!! Ja som més! XD se que hi ha més gent catalana per d-addicts el que diria que no han entrat mai als forums :P

Wo 3chankoolzE parles 9 idiomes? quina enveja!!! jo només 4 i amb dificultats :P
L'altre dia una amiga es va acoplar a una barbacoa d'una esglesia koreana a la muntanya XD diu que va ser divertit^^

EleKYAH
Posts: 71
Joined: Nov 6th, '06, 20:08
Contact:

Post by EleKYAH » Apr 17th, '07, 20:38

Hola de nou ^^

Aprisea, sobre lo de les korean church a barna, doncs suposadament hi han 6, a aquesta dire podras saber on son i tal =P (apart de poder trobar tots els restaurants i movides koreanes a bcn) http://www.ahkorea.de/en/es_category.ph ... egoryNo=19 Jo vaig a la HanSeo (que si no tinc mal entes crec k es la + gran de totes). Curiosament, visc just al costat de la Korean Church of Barcelona, la de carrer Cabanes, pero mai havia vist signes de vida allà :lol suposo ke sera perke les misses son el diumenge i tal... =P Ah x cert, les korean church akestes son cristianes protestants, es a dir, 1 o varios reverends o "pastors" i ja esta, un gran sentit de comunitat i tal... i a la meva al menys solem fer barbacoes i coses dakestes, i activitats guais =)

I lo de la musica, dramas, tv etc, o sigui la cultura pop, pos mola bt, conec varies espanyoles ke son unes frikis rematades d la cultura pop koreana XD jo no hi estic mol posat, nomes ultimament me començat a interesar bastant ^^

I 3chankoolzE, 9 idiomes???? Ostres XD com es axo?? ets superdotada, o has viscut a varis paisos o algo?? es genial aixo! i quins idiomes son?? jo "nomes" se parlar catala castella i angles, i aprenent frances i korea (i ja es mol, perke la majoria de la gent no sap ni angles XD). I mira ke el meu unic punt fort en estudis es aprendre llengües... buah XD kina depre =P (P.D: el llati i el grec classic del batx no valen!! =P)

I x cert, tens foto?? Es que he vist molts pocs casos de espanyols-asiatics, i tots eren tios i de mare spanish i pare azn, i tinc curiositat =P xdona la indiscrecio XD la meva foto la fico am el post.

I fijo que hi ha + catalans x aki, perque segur que hi han mols mes frikis del dramas i del cultura pop japo i koreana i xinesa i tal XD per sort no stem a la espanya profunda axi ke hi ha bt culturilla dintre del que cap a barna XD

Pos wenu, espero les vostres contestacionS! ^^
Attachments
pic4forum.jpg
pic4forum.jpg (237.3 KiB) Viewed 15572 times

3chankoolzE
Posts: 13
Joined: Apr 8th, '07, 21:29
Location: BCN, Spain

Post by 3chankoolzE » Apr 17th, '07, 21:19

Jo tamb sóc cristiana protestant, xo d'esglesia filipina, i són els pastors....
Fem activitas guays tamb, com partits de basket, menjar tamb amb barbakoa o anar a la platja tots junts, tamb hi ha campaments x els joves, ns reunim cada 5 anys, totes les sglesies cristianes protestants filipines n 1 pais determinat, i allí aprens a tocar instruments, fas nous amiks d'altres paisos.

Aquest kmpament s fara d nou en 2009 a Dubai, i espero anar-hi, i segur q anire, hehe....
Bueno aixó dels idiomes, si i no, són pels viatges... quan tenia 7 anys vaig estar 3 mesos i mig als EE.UU, i vaig tornar, l'any 2005 uns altres 3 mesos, aquesta es l'explikció perq se d'angles, no sóc cam superdotada, xo ja m'agradaria...
Els idiomes q se són: Castella, català, frances, angles, ilocano , tagalog[aquest 2 són idiomes
de Filipines] japones(se mantenir una conversació), el xines i el korea, ntenc i parlo 1 mika xo al mateix temps stik aprenent.
Last edited by 3chankoolzE on Apr 26th, '08, 10:46, edited 1 time in total.

Aprisea
Posts: 103
Joined: Jul 20th, '04, 20:48
Location: Barcelona,Spain
Contact:

Post by Aprisea » Apr 18th, '07, 14:41

Wo no havia vist aquesta pagina Koreana de Barna! Quina curiositat! Jo tb soc bastant friki de drames i música koreana, al octubre em volia apuntar a la EOI que sola em costa molt apendre, pronunciar-lo es molt difícil!

Doncs si que feu coses a les esglesies!! aixo d'anar a Dubai sembla molt divertit^^

Vaig a xafardejar la pagina!

EleKYAH
Posts: 71
Joined: Nov 6th, '06, 20:08
Contact:

Post by EleKYAH » Apr 20th, '07, 14:28

Wai! Pos sembla que ve a ser el mateix les esglésies aquestes, siguin de la nacionalitat que siguin ^^ "ei yo no soy de china" jajaj la de vegades que he escoltat (i dit) akesta frase... XD eo pos ets mol wapa eeh? ^^ es nota ke ets mig i mig heheh

I Aprisea, que es la EOI?? La escola d'idiomes de barna? I wenu, tranki ke pronunciar el korea es bt facil, i mes si ets catalana (perke el korea te vocals mol semblants a les nostres vocals amb accent obert). Lo txungo es escriure correctamente... XDD hmm si tinteressa mol i tens temps, jo vaig a una academia (l'escola koreana de barcelona crec ke es diu), ke es una academia nomes de koreà i tal, mm la cosa es ke "okupem" (am lloguer i tal XDD) una escola primaria y ESO (escola Augusta crec k es diu) els dissabtes pel matí, ke està just al costat de la parada de Muntaner del ferrocarril d la generalitat, mmm carrer Amigó eskina Rector Ubach, exactament. Llavors hi han 3 clases d diferents nivells pels nens koreans, i una altra clase pels ke no tenen ni idea (també coneguts com extrangers) =P (jo vaig a akesta clase i tal). I wenu, ara el temari esta bt avançat, (perke el curs va començar el setembre), pero ultimament s'han apuntat uns quants nous, i a base dempollar a casa i de recuperar lo bàsic, ke es lo ke feiem al principi ke es facil, pos agafen bt bé el ritme de la clase. Son 25€ al mes, tots els dissabtes pel matí, de 10h a 13:30h, i sapren mol, tho asseguro (la profe es mol bona, no com les profes de l'insti XD).

Pos wenu, axo, ke si t'interessa, vine qualsevol dissabte a les 10, i pregunta i tal, no se mol be com va, crec ke nomes has d'anar, demanar ke vols apuntarte al curs, apotinar la pasta i ala, a clase, encara ke no estic segur XD pro wenu no costa res anar a preguntar, i veuras ke be, si tinteressa i tens temps es clar (wenu 1 mati dl dissabte crec ke tutom sel pot treure XD x mols examens/treball i tal ke tinguis). Mira, mhe currat un google map i tot (ke diver, es la 1º vegada ke faig un XD)

http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8& ... a0ac&msa=0

Pos wenu, espero les respostes! Com mola, estem superant de carrer el topic en castella XD

3chankoolzE
Posts: 13
Joined: Apr 8th, '07, 21:29
Location: BCN, Spain

Post by 3chankoolzE » Apr 20th, '07, 14:37

EleKYAH, gracies x lo q m'has dit, no tothom m'ho diu..hehe XD
:O Makabo de fixar ara, i on posa joined:06 Nov 2006, el dia q et vas apunatar al d-addicts, es la data del meu aniversari...quina ksualitat... XD hehe...

Scully2
Posts: 95
Joined: Sep 11th, '06, 19:46
Location: Barcelona, Spain

Post by Scully2 » Apr 20th, '07, 14:56

Aprisea ^____^ Quina bona idea has tingut!

Hem de quedar pq et doni els kdorames q t'he baixat :P

Jo tb sóc de Barcelona i desde el septembre passat que estic viciada a series koreanes, k-variety shows, etc.....

Molt de gust!

3chankoolzE
Posts: 13
Joined: Apr 8th, '07, 21:29
Location: BCN, Spain

Post by 3chankoolzE » Apr 20th, '07, 17:30

M'aburro, m'aburro,m'aburro,M'aburro, m'aburro,m'aburro.....XD [Y no me kiero comprar 1 burro] Me quiero pirar pa other country.... joooo !!!!!
Jo n primer llok me aniria a Tokyo, 2n Seul i 3er a Taipei....

-Tokyo x visitar a 1 amik x allí, i de pas fer de turista i anar de shopping [Semblo pija parlan així.. XD].
-Seul x veure l'esglesia evangelik + gran dl món, i aveure si em trobo als DBSK.... [imposible xo bueno... q haremos... es bo fer-se il.lusions XD] i tambe anar de turista...
-Taipei...??, pos weno a aprovechar, ya q visc prop de Taiwan....

Bueno, bueno me enrollo + q 1 persiana...
Que opineu?? Vosaltres a kin pais us agradaria viatjar?? i x q?? :D

EleKYAH
Posts: 71
Joined: Nov 6th, '06, 20:08
Contact:

Post by EleKYAH » Apr 20th, '07, 21:58

Apa, el meu cumple es el 12 de novembre!! 6 dies de diferencia =P heheh

Ah! I hola, Scully2! ^^

Wenu, yo tb me vull pirar daki XD i mira ke magrada lambient i la forma de vida daki i tal bt, mol mes ke la de Alemanya, Gran Bretanya, Suècia, etc... pero es ke el nivell de culturilla i inteligencia i tal de la gent daki (la majoria) fa bt pena -_- y es ke españa es mucha españa! Viva españa coño!! XDD ostia puta... encara ke no mextranya, si començant pls polítics ke son uns pakets, com vols ke sigui la gent de peu... si fa res han tret una llei per a ke els tontos puguin aprobar 1º de batx amb la meitat d les asignatures suspeses, fotet... XDD axo si, paguem mes ke ningu a Europa pels pisos i per les comunicacions (inet, mvl, etc), cobrem la meitat ke a altres paisos d'Europa, i ningu es queixa, porke españa es así de grande! en fins...

Jo on m'encantaria anar es a Seoul (wenu i a tot Korea), per vera com es i tal, i wenu, despres daxo pos no tinc cap preferencia concreta, em fa molta ilu visitar Malaisia (mencanta el clima gore ke tenen), Japó tb la vull veure, mmm i no tinc res mes en ment. A diferència del 99% dels koreans, jo no tinc ganes d'anar a EEUU XD

Wenu, a vera si dema aprenc mol a la academia de koreà XDD ja parlarem dema x la nit o axi!! Bon cap de setmana a tots/totes ^^

Scully2
Posts: 95
Joined: Sep 11th, '06, 19:46
Location: Barcelona, Spain

Post by Scully2 » Apr 21st, '07, 11:11

Doncs jo per viure estic molt bé aqui però he de reconèixer que vull passar temps al Japó.
L'estiu passat vaig estar un mes i aquest estiu m'en vaig dos mesos ^____^
M'he enamorat del país i tinc uns quants amics allà tb!

Wahhhhhhhhhh vull que passi ràpid el temps pq arribi Juny :P
M'encantaria visitar Korea :)

mangakayjordi
Posts: 6
Joined: Feb 28th, '07, 19:20

Post by mangakayjordi » Apr 21st, '07, 14:25

[img]http://img53.imageshack.us/img53/8154/53473014ag4.gif[/img] un topic en català, si em punxen no trec sang... [img]http://img37.photobucket.com/albums/v11 ... saicon.gif[/img] pero no hem trindria que sorprendre Bola de Drac y Arale van fer un batallo de fans de lo asiàtic

EleKYAH
Posts: 71
Joined: Nov 6th, '06, 20:08
Contact:

Post by EleKYAH » Apr 21st, '07, 19:35

Hola mangakayjordi! Home, que vols que et digui, no crec k Dragon Ball o Arale tinguin algo ke veure, perke quasi tots els nens de 15 o + anys catalans han vist aquestes series i no son frikis d lo asiatic... axo si, el ke si ke es cert es ke molts frikis d lo asiatic x exemple els doramas si ke venen provenents del anime/manga (com jo x exemple, tristament). Pro wenu, jo sempre intento diferenciar els fans del manganime (com els ke acudeixen en massa al salo dl manga, es veu k esta mol de moda, jo mateix vaig serho pocs anys enrere) dels fans de lo asiatic x axi dirho, es a dir doramas, musica, pelis, cultura pop en general. Aixo si, si no vols ser ignorant, el mes important es saber primer tots els punts dolents de lo asiatic, perke no tot lo asiatic es guai XD la cultura asiatica dorient llunya, com totes les cultures i societats, te punts bons i punts dolents, i sha de saber reconeixerlos. Wenu la veritat no se a ke ve aquest discurs pro wenu... XD

guillemhs
Posts: 4
Joined: Mar 18th, '07, 20:19
Location: Barcelona
Contact:

Hola Nens

Post by guillemhs » Apr 21st, '07, 20:08

Hi ha més catalans que espanyols aquesta web?
Quina gràcia tu.
Em dic Guillem i tinc aquest blog www.hernandezsola.com
M'estava mirant Reaching for the Stars, i basicament segueixo les series en mandarí.
Alguna coreana he vist.
Voleu que faci una petita llista de distribució de la gent que som i això?

mcg
Posts: 172
Joined: Jan 6th, '06, 22:43
Location: BCN
Contact:

Post by mcg » Apr 21st, '07, 20:13

és clar que tenen a veure. Les primeres generacions en veure Bola de Drac i Arale van ser les primeres generacions del manga-anime, més que res, perquè vam ser les primeres conscients de que veiem una sèrie japonesa. Fins aleshores, tot l'anime japonès que s'havia emès mai s'havia tingut consciència perquè eren temàtiques molt infantils o shoujo molt romàntics, antics i que poc tenien a veure amb el boom de finals del 80 principis dels 90. Recordo que pagavem per fotocòpies i alguns compravem cards entre grups de 4 persones, perquè era tot importat, car i es trobava a pocs llocs, però fans del manga, en van generar molts, i a conseqüència, després les altres generacions ja van tenir el tema més fàcil.
Potser a nivell tv no, per culpa de les AMPAS (que recordo, poc representen a TOTS els pares i mares del país perquè son una associació polititzada...) es va anar retirant dels canals gratuïts (quedant només als autonòmics un petit oasi), però el mercat de manga editat i vídeo d'anime japonès ja havia nascut i estava creixent.
La majoria de fans de dorames hem vingut d'aquest món, potser alguns no, però l'atenció que tenim a la cultura japonesa és perquè abans hi va haver un boom que la va provocar. Encara que la reacció en cadena és lenta, Spain is different XD i Catalonia even more.

guillemhs
Posts: 4
Joined: Mar 18th, '07, 20:19
Location: Barcelona
Contact:

Hola

Post by guillemhs » Apr 21st, '07, 20:26

Quines series us heu baixat d'aquest fansub?
Jo m'estic mirant 2
- Green Forest (La Taiwanesa del més passat)
- Reaching for the stars (La Chinesa d'aquest mes)

També he vist "Sorry I love you" amb un HDTV rip molt més treballat que el DVD que em vaig comprar a Xina.
Que us mireu? Que val la pena baixar?

Irethina
Posts: 2
Joined: Jul 7th, '06, 23:08
Location: PMIB

Post by Irethina » Apr 21st, '07, 21:03

Wenas!!
Soc Irethina! ^o^ De Mallorca! [L'unica persona d balears? O_o]
Crec que MAI he escrit re en aquest forum pero weno no pasa res ara escric i ja esta xDDDD
Em... Weno tenc 16 anys i m'encanta japo, la jmusic [sobre tot JE =D], els jdoramas i moltes coses mes pero ara no se m'acudeix cap en concret xP
Com soc una mica molt molt molt vaga no hi ha ilu d llegir-m'ho tot... ho he mirat una mica x damunt i ja esta... XP
Er... he mirat de corregir-ho una mica perque veig que tothom ho posava tot ben escrit y no iba a ser menos u_ú Pero crec que m'he deixat encara moltes faltes... per no parlar dels accents, que no he posat ni un... xP
Er... si... m'aborreixo molt... xP aixi que mijor ho deixo aqui xP
Encantada!! ^O^

EleKYAH
Posts: 71
Joined: Nov 6th, '06, 20:08
Contact:

Post by EleKYAH » Apr 21st, '07, 21:06

Ah wenu, vist axi si, es ke jo soc duna altra generacio tu, jo el boom del manganime actual lhe vist fa recentment poc. Wenu, ja deixo akest tema, que m'avorreix XD

Aprisea
Posts: 103
Joined: Jul 20th, '04, 20:48
Location: Barcelona,Spain
Contact:

Post by Aprisea » Apr 22nd, '07, 23:50

Mare meva! pero quanta gent nova! T_T ploro de felicitat! Això deu ser el meu regal d'aniversari que va ser ahir XD

Doncs a veure això de les clases de Coreà a l'escola que dius, home si vau començar al setembre ara seria una mica justet, anire a preguntar pero suposo k ho deixo millor pel setembre :P Per cert en aquesta escola feia educació física al Batxillerat com al meu no teniem gimnas anavem aqui XD
Si la EOI és l'escola oficial de Barcelona de Drassanes :P

Benvinguda Scully! Si hem de quedar un dia^^ i aixi cotorrejem de dorames per a veure quins estan bé i quins més val allunyar-se últimament^^


La veritat es que per que arribis a veure dorames, la majora de gent ve del manga,i de les series japoneses.Els més joves tb venen per els grups de musica.
Normalment la gent comença mirant japoneses i després agafa interes pels coreans i xinesos^^
I jo reconec que per arribar als dorames i entusiasmarme amb la cultura asiàtica vaig començar amb el anime, manga, música japonesa, després Koreana i finalment xinesa! Ah i els drames que em tenen viciada desde fa 5 anyets ^^ Sobretot els coreans que mira que la majora son culebrons XD

On vull viatjaaaaar
1.Corea 2.Japó 3.Bali (Indonesia) 4. Xina (Hong Kong, Shangai, Xian, Pekin) 5.Malaysia 6.Thailandia 7.Filipines (per visitar amigues ^^)

guillemhs
Posts: 4
Joined: Mar 18th, '07, 20:19
Location: Barcelona
Contact:

Viatges

Post by guillemhs » Apr 23rd, '07, 06:30

Quin viatges més xaxis et muntes!
Jo a Xina ja hi vaig estar l'estiu passat.
Aquest any em toca el Japó.
Ara ja et demanaré que et vinguis a els altres llocs que hi poses.
Ens veiem!

mangakayjordi
Posts: 6
Joined: Feb 28th, '07, 19:20

Post by mangakayjordi » Apr 23rd, '07, 07:07

Aprisea wrote: La veritat es que per que arribis a veure dorames, la majora de gent ve del manga,i de les series japoneses.Els més joves tb venen per els grups de musica.
Normalment la gent comença mirant japoneses i després agafa interes pels coreans i xinesos^^
I jo reconec que per arribar als dorames i entusiasmarme amb la cultura asiàtica vaig començar amb el anime, manga, música japonesa, després Koreana i finalment xinesa! Ah i els drames que em tenen viciada desde fa 5 anyets ^^ Sobretot els coreans que mira que la majora son culebrons XD
es que Bola de drac es Bola de Drac, y per la decada dels 90 a TV3 va ser un boom, yo crec que no hi ha persona de 20 a 25 anys que no hagi vist la serie o no hi hagi cambiat fotocopias al coll.legi, pero a mi hem vaig enganyar a lo asiàtic per la Utada Hikaru, vaig començar a escoltarla i em vaig aficionar al Jpop i despres van seguir Mr.Children, Namie, Koda, etc.... i mes tard en vam recomenar Full House i My Girl i desde llavors es no parar :thumleft:

EleKYAH
Posts: 71
Joined: Nov 6th, '06, 20:08
Contact:

Post by EleKYAH » Apr 26th, '07, 09:06

Llàstima, sembla ke axo torna a anarsen cap al fooons~

XD

J-Lim
Posts: 3
Joined: May 2nd, '07, 09:46

Post by J-Lim » May 2nd, '07, 09:49

asasasa
Last edited by J-Lim on Apr 14th, '08, 17:14, edited 1 time in total.

guillemhs
Posts: 4
Joined: Mar 18th, '07, 20:19
Location: Barcelona
Contact:

Series de Maig

Post by guillemhs » May 2nd, '07, 09:55

Han posat ja les noves series de maig o que?
Ja les han votat?

J-Lim
Posts: 3
Joined: May 2nd, '07, 09:46

Post by J-Lim » May 2nd, '07, 16:26

asasasa
Last edited by J-Lim on Apr 14th, '08, 17:14, edited 1 time in total.

Aprisea
Posts: 103
Joined: Jul 20th, '04, 20:48
Location: Barcelona,Spain
Contact:

Oh Dal Ja Spring

Post by Aprisea » May 9th, '07, 22:07

Aixo ha baixat en picat!!!!

Com que estem al forum de D-addicts parlaré de drames!
Abans d'ahir em va entrar curiositat per unes ilustracions que havia vist d'un Kdrama.
Es diu "Dal Ja Spring",el subteam espanyol diria que la esta fent amb el titol "La primavera de Oh Dal". En principi no tenia masses esperances pero m'hi he enganxat!!! Sobretoto per l'actor Lee Min Kee *_*

El drama va sobre la Dal Ja que te 33 anys i treballa en una cadena de televisió de venta a domicili.Mai ha tingut una relació amb cap noi i esclar es vol ficar les piles.Comença a sortir amb un company de feina que a la que pot li fica les banyes i després d'un encontre casual amb un noi que resulta ser "home de companyia" el fará servir de novio de mentida per posar gelos al company de feina.I després entren en joc altres personatges.

Doncs fins aqui la meva recomanació del dia!

http://wiki.d-addicts.com/Dal_Ja%27s_Spring
http://www.d-addicts.com/forum/torrents ... +all&sort=

Aprisea
Posts: 103
Joined: Jul 20th, '04, 20:48
Location: Barcelona,Spain
Contact:

Post by Aprisea » Jun 6th, '07, 21:01

Esteu vius? els examens us han absorvit el cervell?? qui sap qui sap!

J-Lim
Posts: 3
Joined: May 2nd, '07, 09:46

Post by J-Lim » Jun 6th, '07, 22:03

asasasasa
Last edited by J-Lim on Apr 14th, '08, 17:15, edited 1 time in total.

Aprisea
Posts: 103
Joined: Jul 20th, '04, 20:48
Location: Barcelona,Spain
Contact:

Post by Aprisea » Jun 7th, '07, 20:06

Vaig posar aquest topic per curiositat :p mes que res postejo de tant en tant perque no quedi molt enrere de la llista de International Forums i la gent el vegi :P

el meu msn per si algu vol xerrar una mica és aprikot22@hotmail.com

Ciao!

Aprisea
Posts: 103
Joined: Jul 20th, '04, 20:48
Location: Barcelona,Spain
Contact:

Post by Aprisea » Jul 16th, '07, 01:40

Que tal las vacances?

Aprisea
Posts: 103
Joined: Jul 20th, '04, 20:48
Location: Barcelona,Spain
Contact:

Post by Aprisea » Sep 11th, '07, 23:12

Tinc esperança encara per aquest forum! XD Escric alguna cosa perque almenys surti a la primera pagina....

Aprisea
Posts: 103
Joined: Jul 20th, '04, 20:48
Location: Barcelona,Spain
Contact:

Post by Aprisea » Feb 25th, '08, 23:17

Lalala no hi ha ningu per aqui?

Sarki
Posts: 61
Joined: Oct 9th, '05, 20:16
Contact:

Post by Sarki » Mar 8th, '08, 11:37

Hola a tothom!!!
Em presentaré una mica.

Sóc un noi de 19 anys que vivia a Mallorca fins fa poc, i a Mallorca...Bé, fans de dramas asiàtics i músic asiàtica n'hi ha pocs...(justament ara acabo de descobrir una noia que hi havia però bueno...)

El cas es que vaig venir a Barcelona per a l'universitat i esteia convençut de que aqui hi hauria molta més gent com mi i que la volia conéixer i tal, però de moment no he pogut trobar molta gent (com a molt algunes persones reconeixen el meu colgant de L de Death Note XD).

O sigui que se m'ha ocorregut postejar per aqui per trobar més fans a Barcelona i alrededors amb qui parlar, sortir, etc.

Bàsicament miro drames japonesos i taiwanesos, escolto música japonesa, estic aprenent japonès i xinès, i weno...no sé qué més.

Va, veig que fa 1 any hi havia molta gent, torneu a sortir!!! :-)

Aprisea
Posts: 103
Joined: Jul 20th, '04, 20:48
Location: Barcelona,Spain
Contact:

Post by Aprisea » Apr 8th, '08, 21:28

molt bé molt bé!!! més gent al forum^^

Leifang
Posts: 1
Joined: Oct 13th, '09, 19:11

Post by Leifang » Oct 13th, '09, 19:18

ohh!!! quants catalans i catalanes!

Fa molt de temps que em baixo drames d'aquesta pàgina i mai havia entrat al forum. Ha sigut tota una sorpresa veuere aquest forum ^^

Aprisea, Dal Ja Spring és genial!! És una de les meves series preferides :D

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests