[Discussion] Hana Yori Dango Season 2

Discuss Japanese drama series here.
User avatar
AzNightDreams
Posts: 409
Joined: Dec 3rd, '06, 01:07
Location: New York

Post by AzNightDreams » Feb 23rd, '07, 02:05

Oguri_Shun_lover wrote:
AzNightDreams wrote:
Oguri_Shun_lover wrote: yes nice plan * evil*
yes all I hav to do is be brave enough to do all this LOL

yes :cheers:
u wanna do it 4 me and just give me the necklace lol
Image

Avi Credit to: sevendaylimit

User avatar
Oguri_Shun_lover
Posts: 292
Joined: Dec 7th, '06, 13:34
Location: UAE
Contact:

Post by Oguri_Shun_lover » Feb 23rd, '07, 02:07

AzNightDreams wrote:
Oguri_Shun_lover wrote:
AzNightDreams wrote:
yes all I hav to do is be brave enough to do all this LOL

yes :cheers:
u wanna do it 4 me and just give me the necklace lol
nooooo I want one toooo :cussing: :cussing:
http://ogurishun.nice-boards.com/index.htm << my forum
http://sushi4ever.livejournal.com << my LJ
Image
wating for: SMILE, Atashinchi no Danshi,Majo Saiban

User avatar
AzNightDreams
Posts: 409
Joined: Dec 3rd, '06, 01:07
Location: New York

Post by AzNightDreams » Feb 23rd, '07, 02:09

Oguri_Shun_lover wrote:
AzNightDreams wrote:
Oguri_Shun_lover wrote:

yes :cheers:
u wanna do it 4 me and just give me the necklace lol
nooooo I want one toooo :cussing: :cussing:
then steal 2 of them!!
Image

Avi Credit to: sevendaylimit

User avatar
Oguri_Shun_lover
Posts: 292
Joined: Dec 7th, '06, 13:34
Location: UAE
Contact:

Post by Oguri_Shun_lover » Feb 23rd, '07, 02:14

AzNightDreams wrote:
Oguri_Shun_lover wrote:
AzNightDreams wrote:
u wanna do it 4 me and just give me the necklace lol
nooooo I want one toooo :cussing: :cussing:
then steal 2 of them!!
yeah that good :lol 8)
http://ogurishun.nice-boards.com/index.htm << my forum
http://sushi4ever.livejournal.com << my LJ
Image
wating for: SMILE, Atashinchi no Danshi,Majo Saiban

User avatar
eegybur
Posts: 33
Joined: Jan 16th, '07, 02:02
Location: USA

Post by eegybur » Feb 23rd, '07, 02:15

AzNightDreams wrote:
eegybur wrote:Quick question:
WHERE does everybody get their supercute Hana Yori Dango Banners?!?!?
I reallly really really want one. Would anyone be kind enough to direct me to a certain site?
i got mine (the first one) from photobucket
Thanks!! :-)

User avatar
AzNightDreams
Posts: 409
Joined: Dec 3rd, '06, 01:07
Location: New York

Post by AzNightDreams » Feb 23rd, '07, 02:22

eegybur wrote:
AzNightDreams wrote:
eegybur wrote:Quick question:
WHERE does everybody get their supercute Hana Yori Dango Banners?!?!?
I reallly really really want one. Would anyone be kind enough to direct me to a certain site?
i got mine (the first one) from photobucket
Thanks!! :-)
np!

@Oguri:

and can u possibly steal oguri shun too while ur there hehe
Image

Avi Credit to: sevendaylimit

User avatar
Oguri_Shun_lover
Posts: 292
Joined: Dec 7th, '06, 13:34
Location: UAE
Contact:

Post by Oguri_Shun_lover » Feb 23rd, '07, 02:29

AzNightDreams wrote:
eegybur wrote:
AzNightDreams wrote:
i got mine (the first one) from photobucket
Thanks!! :-)
np!

@Oguri:

and can u possibly steal oguri shun too while ur there hehe
yes yes I will
love toooooo do it :alcoholic: :alcoholic:
http://ogurishun.nice-boards.com/index.htm << my forum
http://sushi4ever.livejournal.com << my LJ
Image
wating for: SMILE, Atashinchi no Danshi,Majo Saiban

User avatar
AzNightDreams
Posts: 409
Joined: Dec 3rd, '06, 01:07
Location: New York

Post by AzNightDreams » Feb 23rd, '07, 02:37

Oguri_Shun_lover wrote:
AzNightDreams wrote:
eegybur wrote: Thanks!! :-)
np!

@Oguri:

and can u possibly steal oguri shun too while ur there hehe
yes yes I will
love toooooo do it :alcoholic: :alcoholic:
yayyy steal kame 4 me 2

and to get back on topic steal f4 xD

omg im 2 greedy u get shun xD

User avatar
Oguri_Shun_lover
Posts: 292
Joined: Dec 7th, '06, 13:34
Location: UAE
Contact:

Post by Oguri_Shun_lover » Feb 23rd, '07, 02:43

AzNightDreams wrote:
Oguri_Shun_lover wrote:
AzNightDreams wrote:
np!

@Oguri:

and can u possibly steal oguri shun too while ur there hehe
yes yes I will
love toooooo do it :alcoholic: :alcoholic:
yayyy steal kame 4 me 2

and to get back on topic steal f4 xD

omg im 2 greedy u get shun xD
shun :wub:
http://ogurishun.nice-boards.com/index.htm << my forum
http://sushi4ever.livejournal.com << my LJ
Image
wating for: SMILE, Atashinchi no Danshi,Majo Saiban

User avatar
AzNightDreams
Posts: 409
Joined: Dec 3rd, '06, 01:07
Location: New York

Post by AzNightDreams » Feb 23rd, '07, 02:58

Oguri_Shun_lover wrote:
AzNightDreams wrote:
Oguri_Shun_lover wrote:
yes yes I will
love toooooo do it :alcoholic: :alcoholic:
yayyy steal kame 4 me 2

and to get back on topic steal f4 xD

omg im 2 greedy u get shun xD
shun :wub:
see we're all happy hehe (k.. maybe I'll take shun from u l8ter on LOL)
Image

Avi Credit to: sevendaylimit

User avatar
BxLibra
Posts: 280
Joined: Jan 27th, '07, 22:55
Location: Bronx, New York City and Albany, New York

Post by BxLibra » Feb 23rd, '07, 03:33

I feel so sad....SHUN OGURI smokes :( so disappointed in him :(
*Creds to AshanishiLynn for the hot Avatar and kwuintessence for the sexy Siggy!!!!
Image

User avatar
AzNightDreams
Posts: 409
Joined: Dec 3rd, '06, 01:07
Location: New York

Post by AzNightDreams » Feb 23rd, '07, 03:42

yeah but dont a lot of japanese actress/actor smoke??

either way i still luv him :wub:
Image

Avi Credit to: sevendaylimit

User avatar
Tatsuri
Posts: 237
Joined: Dec 27th, '06, 19:49
Location: Creditinf chroncrossing for avvie

Post by Tatsuri » Feb 23rd, '07, 03:54

BxLibra wrote:I feel so sad....SHUN OGURI smokes :( so disappointed in him :(
Why? He's human. He has habits.

User avatar
BxLibra
Posts: 280
Joined: Jan 27th, '07, 22:55
Location: Bronx, New York City and Albany, New York

Post by BxLibra » Feb 23rd, '07, 04:00

Tatsuri wrote:
BxLibra wrote:I feel so sad....SHUN OGURI smokes :( so disappointed in him :(
Why? He's human. He has habits.
but its a really bad habit
*Creds to AshanishiLynn for the hot Avatar and kwuintessence for the sexy Siggy!!!!
Image

junmao03
Posts: 85
Joined: Jan 27th, '07, 04:45
Location: Vancouver, Canada

Post by junmao03 » Feb 23rd, '07, 04:09

like most of you guys, i'm also praying for
a happy hyd2 ending..

User avatar
AzNightDreams
Posts: 409
Joined: Dec 3rd, '06, 01:07
Location: New York

Post by AzNightDreams » Feb 23rd, '07, 04:11

BxLibra wrote:
Tatsuri wrote:
BxLibra wrote:I feel so sad....SHUN OGURI smokes :( so disappointed in him :(
Why? He's human. He has habits.
but its a really bad habit
dont worry dont be dissapointed

Just hope nothing is wrong wif his health

its reallliii hard to quit smoking 2 and some people do it becuz their under a lot of stress
Image

Avi Credit to: sevendaylimit

User avatar
AzNightDreams
Posts: 409
Joined: Dec 3rd, '06, 01:07
Location: New York

Post by AzNightDreams » Feb 23rd, '07, 04:12

junmao03 wrote:
like most of you guys, i'm also praying for
a happy hyd2 ending..

do the special spell LOL (talked about b4 in the previous pages)
Image

Avi Credit to: sevendaylimit

User avatar
x_sushi_o
Posts: 90
Joined: Nov 26th, '06, 22:54
Location: New York City

Post by x_sushi_o » Feb 23rd, '07, 04:24

AzNightDreams wrote:
BxLibra wrote:
Tatsuri wrote:
Why? He's human. He has habits.
but its a really bad habit
dont worry dont be dissapointed

Just hope nothing is wrong wif his health

its reallliii hard to quit smoking 2 and some people do it becuz their under a lot of stress
nooooooooo, not shun!!! :cry:
currently watching:
Why Why Love, Bad Couple, Hanazakari no Kimitachi e, Yamada Taro Monogatari

User avatar
bl00_4ng31
Posts: 79
Joined: Feb 11th, '07, 01:43
Location: LA

Post by bl00_4ng31 » Feb 23rd, '07, 04:27

x_sushi_o wrote:
AzNightDreams wrote:
BxLibra wrote:
but its a really bad habit
dont worry dont be dissapointed

Just hope nothing is wrong wif his health

its reallliii hard to quit smoking 2 and some people do it becuz their under a lot of stress
nooooooooo, not shun!!! :cry:
:cry: i know a lot of people in japan smokes but its still so depressing to have such a hot guy smoke

User avatar
BxLibra
Posts: 280
Joined: Jan 27th, '07, 22:55
Location: Bronx, New York City and Albany, New York

Post by BxLibra » Feb 23rd, '07, 04:31

bl00_4ng31 wrote:
x_sushi_o wrote:
AzNightDreams wrote:
dont worry dont be dissapointed

Just hope nothing is wrong wif his health

its reallliii hard to quit smoking 2 and some people do it becuz their under a lot of stress
nooooooooo, not shun!!! :cry:
:cry: i know a lot of people in japan smokes but its still so depressing to have such a hot guy smoke
I know!!! at first i didn't believe it but then while i was watching Hana Yori Danshi (the HG Razor Ramon version) they showed him smoking
i hope he stays health though (kinda hard for me to believe being a bio major and all) :( :cry:
*Creds to AshanishiLynn for the hot Avatar and kwuintessence for the sexy Siggy!!!!
Image

SunStar
Posts: 225
Joined: Feb 21st, '05, 18:41
Location: Wisconsin, U.S.A.

Post by SunStar » Feb 23rd, '07, 04:54

no matter how good looking and great the guy is, if he smokes, it will definitely turn me off right away!!! i just don't like the smell of smoke....makes me very nauseous...
RICH MAN POOR WOMAN...please have a second season for those of us who cannot get enough of Hyuga Toru & Natsui Makoto!!

User avatar
BxLibra
Posts: 280
Joined: Jan 27th, '07, 22:55
Location: Bronx, New York City and Albany, New York

Post by BxLibra » Feb 23rd, '07, 05:29

SunStar wrote:no matter how good looking and great the guy is, if he smokes, it will definitely turn me off right away!!! i just don't like the smell of smoke....makes me very nauseous...
I know!!!! hopefully shota and abe don't smoke i know ( or at least think) matsujun can't cause it will affect his singing voice
:cry: why shun why :cry:
*Creds to AshanishiLynn for the hot Avatar and kwuintessence for the sexy Siggy!!!!
Image

User avatar
ilurrveniki
Posts: 157
Joined: Jul 1st, '06, 12:25
Location: Australia

Post by ilurrveniki » Feb 23rd, '07, 05:34

BxLibra wrote:
SunStar wrote:no matter how good looking and great the guy is, if he smokes, it will definitely turn me off right away!!! i just don't like the smell of smoke....makes me very nauseous...
I know!!!! hopefully shota and abe don't smoke i know ( or at least think) matsujun can't cause it will affect his singing voice
:cry: why shun why :cry:
As much as I hate people smoking, matsujun DEFINITELY smokes!

On a happier note, YAY for HYD tonight.. but in a mean time, its homework time :-(

User avatar
BxLibra
Posts: 280
Joined: Jan 27th, '07, 22:55
Location: Bronx, New York City and Albany, New York

Post by BxLibra » Feb 23rd, '07, 05:51

ilurrveniki wrote:
BxLibra wrote:
SunStar wrote:no matter how good looking and great the guy is, if he smokes, it will definitely turn me off right away!!! i just don't like the smell of smoke....makes me very nauseous...
I know!!!! hopefully shota and abe don't smoke i know ( or at least think) matsujun can't cause it will affect his singing voice
:cry: why shun why :cry:
As much as I hate people smoking, matsujun DEFINITELY smokes!

On a happier note, YAY for HYD tonight.. but in a mean time, its homework time :-(
OMG he does!!! :cussing: ok so all i have left is shota and tonton (abe) hopefully they don't :(
*Creds to AshanishiLynn for the hot Avatar and kwuintessence for the sexy Siggy!!!!
Image

User avatar
belleza
Posts: 713
Joined: Jan 21st, '07, 07:35

Post by belleza » Feb 23rd, '07, 05:51

My Japanese virginity was viciously stolen away when I saw Mika Nakashima, she of the honey toned voice, smoke. A. Lot. Now I accept that many Japanese people and most young Japanese men are promiscuous with the tobacco. Even Makino's little brother could be packing a habit. Noooooo!!!!! ;)

What can they do? Apparently many Japanese kids think smoking, nonstraight teeth, and wardrobe stolen from Purple Rain are "teh s3x." When you make a contribution to Johnny's Kids, you get the whole package, no refunds. ;)

User avatar
BxLibra
Posts: 280
Joined: Jan 27th, '07, 22:55
Location: Bronx, New York City and Albany, New York

Post by BxLibra » Feb 23rd, '07, 05:57

belleza wrote:My Japanese virginity was viciously stolen away when I saw Mika Nakashima, she of the honey toned voice, smoke. A. Lot. Now I accept that many Japanese people and most young Japanese men are promiscuous with the tobacco. Even Makino's little brother could be packing a habit. Noooooo!!!!! ;)

What can they do? Apparently many Japanese kids think smoking, nonstraight teeth, and wardrobe stolen from Purple Rain are "teh s3x." When you make a contribution to Johnny's Kids, you get the whole package, no refunds. ;)
lmfao as much as i found that funny its so true :( i wish they didn't smoke i don't mind the "prince purple rain" outfits or the crooked teeth (that can be fixed ^.^) but smoking :( :cussing: ありえないっつの!!!!! :cry:
*Creds to AshanishiLynn for the hot Avatar and kwuintessence for the sexy Siggy!!!!
Image

junmao03
Posts: 85
Joined: Jan 27th, '07, 04:45
Location: Vancouver, Canada

Post by junmao03 » Feb 23rd, '07, 07:09

another episode tomorrow.. ep8..
the end is near.. ='(

User avatar
HaJoSa
Posts: 219
Joined: Jan 16th, '07, 13:30
Location: ~U.A.E~

Post by HaJoSa » Feb 23rd, '07, 07:21

finally its friday...... cant wait to watch ep8... :)
:wub: SarangHea :wub:

User avatar
bl00_4ng31
Posts: 79
Joined: Feb 11th, '07, 01:43
Location: LA

Post by bl00_4ng31 » Feb 23rd, '07, 07:25

BxLibra wrote:
bl00_4ng31 wrote:
x_sushi_o wrote:
nooooooooo, not shun!!! :cry:
:cry: i know a lot of people in japan smokes but its still so depressing to have such a hot guy smoke
I know!!! at first i didn't believe it but then while i was watching Hana Yori Danshi (the HG Razor Ramon version) they showed him smoking
i hope he stays health though (kinda hard for me to believe being a bio major and all) :( :cry:
well is it possible that he just smoked for a particular scene or something? >.<""" cuz a lot of actors do that for filming....

*hoping hoping hoping* :pray:

User avatar
bl00_4ng31
Posts: 79
Joined: Feb 11th, '07, 01:43
Location: LA

Post by bl00_4ng31 » Feb 23rd, '07, 07:26

BxLibra wrote:
ilurrveniki wrote:
BxLibra wrote:
I know!!!! hopefully shota and abe don't smoke i know ( or at least think) matsujun can't cause it will affect his singing voice
:cry: why shun why :cry:
As much as I hate people smoking, matsujun DEFINITELY smokes!

On a happier note, YAY for HYD tonight.. but in a mean time, its homework time :-(
OMG he does!!! :cussing: ok so all i have left is shota and tonton (abe) hopefully they don't :(
matsujun does??? but how??? wouldn't that mess up his voice? :cry:

User avatar
ilurrveniki
Posts: 157
Joined: Jul 1st, '06, 12:25
Location: Australia

Post by ilurrveniki » Feb 23rd, '07, 07:35

bl00_4ng31 wrote:
BxLibra wrote:
ilurrveniki wrote:
As much as I hate people smoking, matsujun DEFINITELY smokes!

On a happier note, YAY for HYD tonight.. but in a mean time, its homework time :-(
OMG he does!!! :cussing: ok so all i have left is shota and tonton (abe) hopefully they don't :(
matsujun does??? but how??? wouldn't that mess up his voice? :cry:
I have pictures of him smoking on the HYD2 set e.g. The scene where Mao meets Jun at Ebisu Garden and she sees Shigeru kiss Jun. During that filming, Jun smoked before hand, because someone posted unofficial pictures and one of them had Jun smoking a cigarette :crazy:

Apparently, smoking widens your vocal chords? *shrugs*

Smoking puts me off >< So i really hope Jun quits!

User avatar
bl00_4ng31
Posts: 79
Joined: Feb 11th, '07, 01:43
Location: LA

Post by bl00_4ng31 » Feb 23rd, '07, 07:39

ilurrveniki wrote:
bl00_4ng31 wrote:
BxLibra wrote:
OMG he does!!! :cussing: ok so all i have left is shota and tonton (abe) hopefully they don't :(
matsujun does??? but how??? wouldn't that mess up his voice? :cry:
I have pictures of him smoking on the HYD2 set e.g. The scene where Mao meets Jun at Ebisu Garden and she sees Shigeru kiss Jun. During that filming, Jun smoked before hand, because someone posted unofficial pictures and one of them had Jun smoking a cigarette :crazy:

Apparently, smoking widens your vocal chords? *shrugs*

Smoking puts me off >< So i really hope Jun quits!
:O whyyyy matsujun and rui?? why????!!!!! :cry:

User avatar
DMPA
Posts: 272
Joined: Nov 18th, '06, 23:26
Location: In a place called Death

Post by DMPA » Feb 23rd, '07, 08:00

OMG!!!! NOOOOO!!!!!!!!!! THEY CANNOT TURN INTO CANCER STICKS!!!! THEY MUSTN'T!!!!! HOW COULD THIS HAPPEN TO THEM!!! NOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!! (gunna go be an emo in my own little corner now!!! btw. can't even touch my wrists, just nasty. ew. i would never be an emo OR smoke! EVER!)
M A Y A 91 1
Post on Topic : Kang Dong-won
Image

User avatar
Mochi?
Posts: 82
Joined: Feb 5th, '07, 22:39

Post by Mochi? » Feb 23rd, '07, 08:01

ilurrveniki wrote: I have pictures of him smoking on the HYD2 set e.g. The scene where Mao meets Jun at Ebisu Garden and she sees Shigeru kiss Jun. During that filming, Jun smoked before hand, because someone posted unofficial pictures and one of them had Jun smoking a cigarette
maybe jun hates the actress that plays the role of shigeru and wanted to have bad breath during the kiss scene so he smoked a cigarette :-] i don't really care if he does it regularly

i realised i could make a lot of money by producing and distributing drama merchandise outside of japan :-P

User avatar
lee`s little alien
Posts: 780
Joined: Jan 9th, '07, 09:16
Location: on the BLUE planet :P

Post by lee`s little alien » Feb 23rd, '07, 08:33

mornin` my favourite hanadan fans! :lol

about jun smoking,i had the impresion he was smoking eversince i saw Tokyo tower movie!yeh it`s true if u smoke it widens your voice but it can also affect you in a bad way too!for example Lee Ryan (my favourite singer,he was in BLUE boyband until last year) developed nodules on his throat!the doctors said that he might lose his voice permanently and that it was cos` he overworked his voice but i`m pretty sure that smoking had a big contribution to that too!
ImageImage

User avatar
YamapisWifey
Posts: 152
Joined: Aug 18th, '06, 06:43
Location: waseda online

Post by YamapisWifey » Feb 23rd, '07, 08:37

oh i always thought smoking was bad for singers especially because the lungs go out quickly. for me it always did >_>

LoL@mochi? - yeah or maybe it was just a joke on her. i quit smoking and i dont really like smoke anymore, in fact it makes me sick just the smell of it, but for me, je boys+cigs = sexiness. i guess for me i like bad boys :scratch:
Image Image

User avatar
lee`s little alien
Posts: 780
Joined: Jan 9th, '07, 09:16
Location: on the BLUE planet :P

Post by lee`s little alien » Feb 23rd, '07, 08:48

i never smoked but i don`t have anything against smoking...it`s their choice plus i agree many people smoke because of the stress they are under everyday!

on the other hand today is FRIDAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!woop woop!few hours until ep8! :mrgreen: :wub:
ImageImage

User avatar
xxTsukushixx
Posts: 57
Joined: Jan 14th, '07, 16:56
Location: Germany
Contact:

Post by xxTsukushixx » Feb 23rd, '07, 09:03

Ah, it makes me sad to look at the merchandise, because I also want to have sth. Oh they also have Tsukushi's plush-ice-cream. I ever recognized it in her room xD

Yay, that's true, today's Friday, so next episoooode *happy*
It's going to be exciting :-)

User avatar
Oguri_Shun_lover
Posts: 292
Joined: Dec 7th, '06, 13:34
Location: UAE
Contact:

Post by Oguri_Shun_lover » Feb 23rd, '07, 09:11

AzNightDreams wrote:
Oguri_Shun_lover wrote:
AzNightDreams wrote:
yayyy steal kame 4 me 2

and to get back on topic steal f4 xD

omg im 2 greedy u get shun xD
shun :wub:
see we're all happy hehe (k.. maybe I'll take shun from u l8ter on LOL)
no I will never give shun to u :argue: :cussing:
http://ogurishun.nice-boards.com/index.htm << my forum
http://sushi4ever.livejournal.com << my LJ
Image
wating for: SMILE, Atashinchi no Danshi,Majo Saiban

User avatar
lee`s little alien
Posts: 780
Joined: Jan 9th, '07, 09:16
Location: on the BLUE planet :P

Post by lee`s little alien » Feb 23rd, '07, 09:12

xxTsukushixx wrote:Ah, it makes me sad to look at the merchandise, because I also want to have sth. Oh they also have Tsukushi's plush-ice-cream. I ever recognized it in her room xD

Yay, that's true, today's Friday, so next episoooode *happy*
It's going to be exciting :-)
:lol Things will get pretty crazy around here soon!in a few hours will be again"starving"for the raw :lol but i like it! :lol
ImageImage

User avatar
Oguri_Shun_lover
Posts: 292
Joined: Dec 7th, '06, 13:34
Location: UAE
Contact:

Post by Oguri_Shun_lover » Feb 23rd, '07, 09:20

can't waittttttttttttttt :cheers:

what is the time in japan now??? :scratch:
http://ogurishun.nice-boards.com/index.htm << my forum
http://sushi4ever.livejournal.com << my LJ
Image
wating for: SMILE, Atashinchi no Danshi,Majo Saiban

User avatar
Mochi?
Posts: 82
Joined: Feb 5th, '07, 22:39

Post by Mochi? » Feb 23rd, '07, 09:29

ok, i might remember seeing THIS
[img]http://ishop.tbs.co.jp/common/IN/goods/ ... ail_PL.jpg[/img]
(3550 yen)

but i certainly never saw this MUSHROOM in hyd! (2163 yen)
[img]http://ishop.tbs.co.jp/common/IN/goods/ ... ail_PL.jpg[/img]

they say it's a toilet paper holder and "dust box"... i wonder if there has ever been a toilet scene i know nothing about :| i'm quite sure i wouldn't forget tsukasa pulling toilet paper out of a mushroom's head for example :lol

User avatar
lee`s little alien
Posts: 780
Joined: Jan 9th, '07, 09:16
Location: on the BLUE planet :P

Post by lee`s little alien » Feb 23rd, '07, 09:38

Oguri_Shun_lover wrote:can't waittttttttttttttt :cheers:

what is the time in japan now??? :scratch:
it`s 18:38! :mrgreen:
ImageImage

User avatar
belleza
Posts: 713
Joined: Jan 21st, '07, 07:35

Post by belleza » Feb 23rd, '07, 09:43

Apparently, smoking widens your vocal chords? *shrugs*
Smoking and excessive alcohol can dry out your vocal cords. Try singing -- particularly belting (i.e. rock singing) -- with it, and you can really strain the vocal cords. A more hoarse, raspy, even wheezy sound. If you develop nodules, then you'll need to remove them.

For pop and rock music, this is much more of a concern with female singers. Most male singers are okay. For example, Hyde smokes but for the most part, his voice is still almost as good as it was 15 years ago. On the other hand, you have a singer like Bono, whose voice deteroriated rapidly after he stared chain smoking in 1990-91.
i realised i could make a lot of money by producing and distributing drama merchandise outside of japan :-P
In fact, I would argue that you can make bling by selling drama merchandise right back to the island.

Want the authentic Doumyoji look? Then try the #1 Jeri Curl formula Soul Glo! Just let your soul glo baby!!!

[img]http://i48.photobucket.com/albums/f237/ ... ul-glo.gif[/img]

Do you want to Viva La Raza like Makino? Then get your own autentico I Love Mexico T. Normally you can buy that here in San Diego for $5, but for you GaijinKogal-luving Japanese, you can get yours for the special price of $50! We'll even throw I Love Mexico wristbands to make you the best Makino you can be!

[img]http://www.ctchoops.com/catalog/sweatba ... _thumb.jpg[/img]

Pu a M+M in a lifesaver and you got edible saturn necklaces. I can see the money rolling in now! :D

User avatar
lee`s little alien
Posts: 780
Joined: Jan 9th, '07, 09:16
Location: on the BLUE planet :P

Post by lee`s little alien » Feb 23rd, '07, 09:50

belleza wrote:
If you develop nodules, then you'll need to remove them.
depends on how developed they are!Lee Ryan healed completely after he followed a treatment!thanx God! :wub:
ImageImage

User avatar
xkawaiix
Posts: 415
Joined: Feb 12th, '07, 22:05
Location: England

Post by xkawaiix » Feb 23rd, '07, 11:26

yay!!! has ep8 come out yet????!!! can't wait!!!

User avatar
lee`s little alien
Posts: 780
Joined: Jan 9th, '07, 09:16
Location: on the BLUE planet :P

Post by lee`s little alien » Feb 23rd, '07, 11:30

xkawaiix wrote:yay!!! has ep8 come out yet????!!! can't wait!!!
it`ll air in exactly 1 hour and a half :lol
ImageImage

User avatar
Oguri_Shun_lover
Posts: 292
Joined: Dec 7th, '06, 13:34
Location: UAE
Contact:

Post by Oguri_Shun_lover » Feb 23rd, '07, 11:47

can't waittttttttttttttttt :cheers: :cheers:
http://ogurishun.nice-boards.com/index.htm << my forum
http://sushi4ever.livejournal.com << my LJ
Image
wating for: SMILE, Atashinchi no Danshi,Majo Saiban

User avatar
lee`s little alien
Posts: 780
Joined: Jan 9th, '07, 09:16
Location: on the BLUE planet :P

Post by lee`s little alien » Feb 23rd, '07, 12:00

exactly 1 hour until it`ll be aired in japan :lol :cheers:

User avatar
Oguri_Shun_lover
Posts: 292
Joined: Dec 7th, '06, 13:34
Location: UAE
Contact:

Post by Oguri_Shun_lover » Feb 23rd, '07, 12:03

lee`s little alien wrote:exactly 1 hour until it`ll be aired in japan :lol :cheers:
1 more hour 1 more hour :cheers:
http://ogurishun.nice-boards.com/index.htm << my forum
http://sushi4ever.livejournal.com << my LJ
Image
wating for: SMILE, Atashinchi no Danshi,Majo Saiban

User avatar
lee`s little alien
Posts: 780
Joined: Jan 9th, '07, 09:16
Location: on the BLUE planet :P

Post by lee`s little alien » Feb 23rd, '07, 12:05

Oguri_Shun_lover wrote:
lee`s little alien wrote:exactly 1 hour until it`ll be aired in japan :lol :cheers:
1 more hour 1 more hour :cheers:
56mins :lol lol i start to get into the"can`t wait for the raw"mood :lol and it hasn`t been aired yet :lol
ImageImage

User avatar
Oguri_Shun_lover
Posts: 292
Joined: Dec 7th, '06, 13:34
Location: UAE
Contact:

Post by Oguri_Shun_lover » Feb 23rd, '07, 12:13

lee`s little alien wrote:
Oguri_Shun_lover wrote:
lee`s little alien wrote:exactly 1 hour until it`ll be aired in japan :lol :cheers:
1 more hour 1 more hour :cheers:
56mins :lol lol i start to get into the"can`t wait for the raw"mood :lol and it hasn`t been aired yet :lol
yeah same here :cheers:
http://ogurishun.nice-boards.com/index.htm << my forum
http://sushi4ever.livejournal.com << my LJ
Image
wating for: SMILE, Atashinchi no Danshi,Majo Saiban

User avatar
lee`s little alien
Posts: 780
Joined: Jan 9th, '07, 09:16
Location: on the BLUE planet :P

Post by lee`s little alien » Feb 23rd, '07, 12:27

Oguri_Shun_lover wrote:
lee`s little alien wrote:
Oguri_Shun_lover wrote:
1 more hour 1 more hour :cheers:
56mins :lol lol i start to get into the"can`t wait for the raw"mood :lol and it hasn`t been aired yet :lol
yeah same here :cheers:
*hugs* patience is a virtue,patience is a virtue,patience is a virtue.... :lol
ImageImage

User avatar
ilurrveniki
Posts: 157
Joined: Jul 1st, '06, 12:25
Location: Australia

Post by ilurrveniki » Feb 23rd, '07, 12:28

yahooooooooooo =D

Though, its approaching midnight here (currently friday night) so I need to sleep soon !!

User avatar
Oguri_Shun_lover
Posts: 292
Joined: Dec 7th, '06, 13:34
Location: UAE
Contact:

Post by Oguri_Shun_lover » Feb 23rd, '07, 12:41

lee`s little alien wrote:
Oguri_Shun_lover wrote:
lee`s little alien wrote:
56mins :lol lol i start to get into the"can`t wait for the raw"mood :lol and it hasn`t been aired yet :lol
yeah same here :cheers:
*hugs* patience is a virtue,patience is a virtue,patience is a virtue.... :lol
lollzzzz yes yes :cheers:
http://ogurishun.nice-boards.com/index.htm << my forum
http://sushi4ever.livejournal.com << my LJ
Image
wating for: SMILE, Atashinchi no Danshi,Majo Saiban

User avatar
xxTsukushixx
Posts: 57
Joined: Jan 14th, '07, 16:56
Location: Germany
Contact:

Post by xxTsukushixx » Feb 23rd, '07, 12:54

Mochi? wrote: but i certainly never saw this MUSHROOM in hyd! (2163 yen)
[img]http://ishop.tbs.co.jp/common/IN/goods/ ... ail_PL.jpg[/img]

they say it's a toilet paper holder and "dust box"... i wonder if there has ever been a toilet scene i know nothing about :| i'm quite sure i wouldn't forget tsukasa pulling toilet paper out of a mushroom's head for example :lol
maybe, they're coming later in those episodes which haven't been aired yet? because I also didn't see them. :unsure:

Ah~ I'm looking forward to this evening. RAW *___*

User avatar
Oguri_Shun_lover
Posts: 292
Joined: Dec 7th, '06, 13:34
Location: UAE
Contact:

Post by Oguri_Shun_lover » Feb 23rd, '07, 13:37

the ep is air right???? :wub: :cheers:
http://ogurishun.nice-boards.com/index.htm << my forum
http://sushi4ever.livejournal.com << my LJ
Image
wating for: SMILE, Atashinchi no Danshi,Majo Saiban

User avatar
xkawaiix
Posts: 415
Joined: Feb 12th, '07, 22:05
Location: England

Post by xkawaiix » Feb 23rd, '07, 13:43

has it come out yet???!!!!!!! AHH!! going senile!!!!!! :D lol cant waaaaaiiiitttt!!!!!!!! any l o n g e r!!!!!! :D

User avatar
lee`s little alien
Posts: 780
Joined: Jan 9th, '07, 09:16
Location: on the BLUE planet :P

Post by lee`s little alien » Feb 23rd, '07, 14:14

it finished airing about half an hour ago so now we can officialy get into the"can`t wait for the raw"mood :lol hang in there minasan!
ImageImage

hhv94
Posts: 112
Joined: Feb 21st, '06, 04:28

Post by hhv94 » Feb 23rd, '07, 14:25

Unfortunately Fluffy from the youtube site wont have this up till probably saturday morning..but I think that other site were the user has it streamed should have it up later today. Cant wait to DL the full raw. Unfortunately Lily from JLand wont be able to do it as fast anymore. I wonder if another person can do it as fast as she did?
Last edited by hhv94 on Feb 23rd, '07, 14:26, edited 1 time in total.

namie
Posts: 127
Joined: May 27th, '06, 08:15

Post by namie » Feb 23rd, '07, 14:26


hhv94
Posts: 112
Joined: Feb 21st, '06, 04:28

Post by hhv94 » Feb 23rd, '07, 14:27

This is the site that still shows its uploading still. Can you see the video?

User avatar
savagett
Posts: 13
Joined: Feb 6th, '07, 14:59
Location: Shanghai
Contact:

Post by savagett » Feb 23rd, '07, 14:28

lee`s little alien wrote:it finished airing about half an hour ago so now we can officialy get into the"can`t wait for the raw"mood :lol hang in there minasan!
every friday's expectancy... :lol

but... I've read next week story...
story will pay more attention to the conflict between mother and tsukasa, tsukushi..
it means less shot for hanazawa rui...5555

namie
Posts: 127
Joined: May 27th, '06, 08:15

Post by namie » Feb 23rd, '07, 14:29

hhv94 wrote:
This is the site that still shows its uploading still. Can you see the video?
Yes!!! :cheers: :cheers:

User avatar
Oguri_Shun_lover
Posts: 292
Joined: Dec 7th, '06, 13:34
Location: UAE
Contact:

Post by Oguri_Shun_lover » Feb 23rd, '07, 14:36

namie wrote:
hhv94 wrote:
This is the site that still shows its uploading still. Can you see the video?
Yes!!! :cheers: :cheers:
I can't
http://ogurishun.nice-boards.com/index.htm << my forum
http://sushi4ever.livejournal.com << my LJ
Image
wating for: SMILE, Atashinchi no Danshi,Majo Saiban

User avatar
lee`s little alien
Posts: 780
Joined: Jan 9th, '07, 09:16
Location: on the BLUE planet :P

Post by lee`s little alien » Feb 23rd, '07, 14:46

savagett wrote:
lee`s little alien wrote:it finished airing about half an hour ago so now we can officialy get into the"can`t wait for the raw"mood :lol hang in there minasan!
every friday's expectancy... :lol

but... I've read next week story...
story will pay more attention to the conflict between mother and tsukasa, tsukushi..
it means less shot for hanazawa rui...5555
:lol yeah but if they to that and yet they`ll have
the rain scene in the 10th or 11th episode...han the story still has some tears saved for the end huh? :cry: *sighs*
i sure hope that it was just a rumour about using that scene :mrgreen: :alcoholic:
*goes back to being eager for ep8*
ImageImage

User avatar
Oguri_Shun_lover
Posts: 292
Joined: Dec 7th, '06, 13:34
Location: UAE
Contact:

Post by Oguri_Shun_lover » Feb 23rd, '07, 15:06

no new news about ep8?????????
I heard that the rain sence will be sure in ep9 OMG
http://ogurishun.nice-boards.com/index.htm << my forum
http://sushi4ever.livejournal.com << my LJ
Image
wating for: SMILE, Atashinchi no Danshi,Majo Saiban

User avatar
lee`s little alien
Posts: 780
Joined: Jan 9th, '07, 09:16
Location: on the BLUE planet :P

Post by lee`s little alien » Feb 23rd, '07, 15:09

Oguri_Shun_lover wrote:no new news about ep8?????????
I heard that the rain sence will be sure in ep9 OMG
no news yet!
so makino and tsukasa will have 2 episodes to make it up :scratch: yeh they have time to make it a happy ending :P
ImageImage

User avatar
Oguri_Shun_lover
Posts: 292
Joined: Dec 7th, '06, 13:34
Location: UAE
Contact:

Post by Oguri_Shun_lover » Feb 23rd, '07, 15:11

lee`s little alien wrote:
Oguri_Shun_lover wrote:no new news about ep8?????????
I heard that the rain sence will be sure in ep9 OMG
no news yet!
so makino and tsukasa will have 2 episodes to make it up :scratch: yeh they have time to make it a happy ending :P
yes I think :scratch:
http://ogurishun.nice-boards.com/index.htm << my forum
http://sushi4ever.livejournal.com << my LJ
Image
wating for: SMILE, Atashinchi no Danshi,Majo Saiban

auroragb
Posts: 1138
Joined: Aug 30th, '05, 15:16

Post by auroragb » Feb 23rd, '07, 15:12

lee`s little alien wrote:it finished airing about half an hour ago so now we can officialy get into the"can`t wait for the raw"mood :lol hang in there minasan!
spoilers anyone?
Jdrama Chinese fansub index 2006 | 2007

User avatar
lee`s little alien
Posts: 780
Joined: Jan 9th, '07, 09:16
Location: on the BLUE planet :P

Post by lee`s little alien » Feb 23rd, '07, 15:35

minasan i found this and i thought that u might wanna watch it while waiting for the raw :lol

the video for Love so sweet!

:wub:
ImageImage

hhv94
Posts: 112
Joined: Feb 21st, '06, 04:28

Post by hhv94 » Feb 23rd, '07, 15:47

As to the question about the the rain scene...
Yes it happens in episode 9, based on the previews after episode 8.
Episode 8 was nice!
Seing how poor shigeru finaly learned the hard way that you can't make someone fall in love. At the end she was able to realy do the right thing even though it was hard, at least she and Tsukushi are freinds now. Poor Rui though...I do feel a bit bad for him.
Last edited by hhv94 on Feb 23rd, '07, 15:48, edited 1 time in total.

User avatar
shui chan
Posts: 36
Joined: Jan 15th, '07, 11:12
Location: Israel

Post by shui chan » Feb 23rd, '07, 15:47

lee`s little alien wrote:minasan i found this and i thought that u might wanna watch it while waiting for the raw :lol

the video for Love so sweet!

:wub:
Yay!
I have waited for this tor so long XD
Image
Since then I hold my hands up to the sky, open them wide,
like I can always see the memories with you-
the Love Story marches on.

User avatar
lee`s little alien
Posts: 780
Joined: Jan 9th, '07, 09:16
Location: on the BLUE planet :P

Post by lee`s little alien » Feb 23rd, '07, 15:49

shui chan wrote:
lee`s little alien wrote:minasan i found this and i thought that u might wanna watch it while waiting for the raw :lol

the video for Love so sweet!

:wub:
Yay!
I have waited for this tor so long XD
it`s sweet!lol,lots of hearts in there :lol :wub:
ImageImage

User avatar
x_sushi_o
Posts: 90
Joined: Nov 26th, '06, 22:54
Location: New York City

Post by x_sushi_o » Feb 23rd, '07, 16:17

yessssss, cant wait ^^ did anyone see the music video for arashi's "sakura sake"? you should watch it, its cute :roll
currently watching:
Why Why Love, Bad Couple, Hanazakari no Kimitachi e, Yamada Taro Monogatari

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: Google Adsense [Bot] and 3 guests