wauw wat zijn er veel nederlanders op d-addichts

ik ga binnenkort goong kijken als de download klaar is ;)
heeft iemand die al gezien?
zijn er ook hana yori dango fans hier ??
Heyselma wrote:Bedankt, ik heb er 2 gezien.Ken jij Koreaanse series die vallen onder de genre comedy/romance ?
Selma, een echte aanrader is My Name is Kim Sam Soon. Sweet 18 is ook leuk. Vervolgens is Witch Yoo Hee een goede series, het kwam tegelijkertijd uit met Hello Miss. Als My Name is Kim Sam Soon je aanspreekt, dan is Dal Ja's Spring ook een goede drama om te zien. Oh! Delightful Girl Choon-Hyang is ook hartstikke grappig. Die zal je zeker leuk vinden. Ten slotte vind ik Save the Last Dance For Me (The Last Dance is With Me) een mooie series. Deze is echter meer romance dan comedy, maar bevat een uitstekende chemie tussen de hoofdrol spelers.selma wrote:Ken jij Koreaanse series die vallen onder de genre comedy/romance ?
Coffee Prince is gewoon te vinden op d-addicts namelijk hier:Ochibi-san wrote:Heyselma wrote:Bedankt, ik heb er 2 gezien.Ken jij Koreaanse series die vallen onder de genre comedy/romance ?
ik weet wel een leuke serie
the 1st shop of Coffee Prince ik kijk um zelf nu ookals je een site wilt waar je em kunt downloaden ik heb er wel eentje maar er zit nog al een gebruiks aanwijzing bij dus dan moet je me maar even een bericht sturen
oo ik had alleen gezocht op 1st shop of coffee prince :o vandaar dat ik em niet kon vinden hiernankasento wrote:Coffee Prince is gewoon te vinden op d-addicts namelijk hier:Ochibi-san wrote:Heyselma wrote:Bedankt, ik heb er 2 gezien.Ken jij Koreaanse series die vallen onder de genre comedy/romance ?
ik weet wel een leuke serie
the 1st shop of Coffee Prince ik kijk um zelf nu ookals je een site wilt waar je em kunt downloaden ik heb er wel eentje maar er zit nog al een gebruiks aanwijzing bij dus dan moet je me maar even een bericht sturen
http://www.d-addicts.com/forum/viewtopic_57611.htm
een batch torrent (compleet dus) en de EngSubs zijn via a link op de pagina ook te verkrijgen, genoeg seeds.
okeej bedanktnankasento wrote:Sommige namen worden in gekort voor de torrents omdat ze te lastig / te lang worden.
Een goede manier om te zoeken is 1 woord te gebruiken, Prince of coffee, meestal krijg je dan een hele lijst soms is het handig om nog een woord erbij te doen, meestal heb je de serie die je zoekt dan al.
Ik zag ergens boven My Name Is Kim Sam Soon als aanrader voor bij komen, die heeft een licensie en een officiele DVD release met Engelse subs, het is aan te raden om die niet te downloaden en te kopen, hier bijvoorbeeld:
http://www.yesasia.com/us/1004059979-0-0-0-en/info.html
We willen natuurlijk dat ze meer leuke Kdrama series blijven maken.
Yay?Dnllezd wrote:Hee, een Nederlands topic =D
als je nog koreaanse dramas wilt 1st shop of coffe prins en goong zijn aanradersNiji-Rach wrote:*zwaait* Nederlander hier. En een ontzettende newb op dit forum. (ook wel een beetje in J-Drama's though)
Ik heb nog alleen maar Japanse drama's gezien, ooit getracht de Taiwanese versie van hana Kimi te kijken. Maar dat faalde. Want ik vond het verschrikkelijk. Echt. Serieus. Toma, Maki en Shun for the win!
Iemand nog aanraders voor Koreaanse of Japanse drama's? o.o
heyKyan88 wrote:wow wist niet eens dat er een Nederlandse forum was hier
nou ik zou me even voorstellen, ik ben cat hai, momenteel studeer ik Chinese taal en culturen
Eigenlijk kijk ik voor HKDrama en TWdrama
nou dit was het eigenlijk wel zo'n beetje:P
devil ken ik nog niet, die ga ik wel kijkenOchibi-san wrote:heyKyan88 wrote:wow wist niet eens dat er een Nederlandse forum was hier
nou ik zou me even voorstellen, ik ben cat hai, momenteel studeer ik Chinese taal en culturen
Eigenlijk kijk ik voor namelijk HKDrama en TWdrama
welkom
heb je al twdramas gezien? anders is Devil besides you een aanrader
en it started with a kiss 1 en 2 zijn ook echt aanraders ^^
ok ha ik heb de eerste aflevering al gedownload maar ik vond het een beetje raar maar dat is omdat joe cheng hier iemand speelt die niet zo slim is xDKyan88 wrote:devil ken ik nog niet, die ga ik wel kijkenOchibi-san wrote:heyKyan88 wrote:wow wist niet eens dat er een Nederlandse forum was hier
Eigenlijk kijk ik voor namelijk HKDrama en TWdrama
welkom
heb je al twdramas gezien? anders is Devil besides you een aanrader
en it started with a kiss 1 en 2 zijn ook echt aanraders ^^
kiss 1 en 2 heb ik al gezien, ben net klaar met love or bread
als je it stared with a kiss leuk vond, moet je zeker love or bread kijken
ik heb wel twee koreaanse aanradersNiji-Rach wrote:*zwaait* Nederlander hier. En een ontzettende newb op dit forum. (ook wel een beetje in J-Drama's though)
Ik heb nog alleen maar Japanse drama's gezien, ooit getracht de Taiwanese versie van hana Kimi te kijken. Maar dat faalde. Want ik vond het verschrikkelijk. Echt. Serieus. Toma, Maki en Shun for the win!
Ligt eraan waar je echt van houd...Niji-Rach wrote:*zwaait* Nederlander hier. En een ontzettende newb op dit forum. (ook wel een beetje in J-Drama's though)
wow saiyan jij hebt echt al veel dramas gezien :oSuper Saiyan wrote:Yay?Dnllezd wrote:Hee, een Nederlands topic =D
Devil Beside You-fan?
![]()
Argh, zoveel te kijken. En zoveel om naar uit te kijken. Ik ben benieuwd naar de Koreaanse versie van Hana Yori Dango. Ik heb echt geen idee wat ik moet verwachten. Ik heb Meteor Garden ook al een hele tijd op m'n lijstje staan, maar het lijkt me dan weer niet verstandig om die tegelijk met Boys Before Flowers te kijken. Dilemma!
Ik kijk ook heel erg uit naar Uta no Onii-san. Het lijkt me sowieso al geweldig om Ohno in een komedie te zien. Maar met die cast!Chisa! Die meid is gewoon geweldig.
Ook leuk dat ze Maruyama hebben gecast voor een rol in Uta no Onii-san. Het lijkt me wel een grappige kerel, maar ik ken hem verder alleen van Kanjani. Eigenlijk lijkt het hele drama seizoen me wel erg goed. Genoeg te doen in ieder geval.
Waar haal je uit dat saiyan veel dramas gezien heeft? O.O en welcome to the club van mensen die niks aan school doen omdat dorama veel leuker isOchibi-san wrote:wow saiyan jij hebt echt al veel dramas gezien :oSuper Saiyan wrote:Yay?Dnllezd wrote:Hee, een Nederlands topic =D
Devil Beside You-fan?
![]()
Argh, zoveel te kijken. En zoveel om naar uit te kijken. Ik ben benieuwd naar de Koreaanse versie van Hana Yori Dango. Ik heb echt geen idee wat ik moet verwachten. Ik heb Meteor Garden ook al een hele tijd op m'n lijstje staan, maar het lijkt me dan weer niet verstandig om die tegelijk met Boys Before Flowers te kijken. Dilemma!
Ik kijk ook heel erg uit naar Uta no Onii-san. Het lijkt me sowieso al geweldig om Ohno in een komedie te zien. Maar met die cast!Chisa! Die meid is gewoon geweldig.
Ook leuk dat ze Maruyama hebben gecast voor een rol in Uta no Onii-san. Het lijkt me wel een grappige kerel, maar ik ken hem verder alleen van Kanjani. Eigenlijk lijkt het hele drama seizoen me wel erg goed. Genoeg te doen in ieder geval.
heb je ze allemaal bewaart??!! xD dat is vast veeeeeel geheugen haha
waar hala je trouwens de tijd vandaan? of beter hoe combineer je het met school xD
als ik een drama kijk raak ik er meteen verslaafd aan en doe ik niks meer aan school hahahaha
nou van zijn livejournal ;)Endroine wrote:Waar haal je uit dat saiyan veel dramas gezien heeft? O.O en welcome to the club van mensen die niks aan school doen omdat dorama veel leuker isOchibi-san wrote:wow saiyan jij hebt echt al veel dramas gezien :oSuper Saiyan wrote:
waar hala je trouwens de tijd vandaan? of beter hoe combineer je het met school xD
als ik een drama kijk raak ik er meteen verslaafd aan en doe ik niks meer aan school hahahaha
ow okeyOchibi-san wrote:nou van zijn livejournal ;)Endroine wrote:Waar haal je uit dat saiyan veel dramas gezien heeft? O.O en welcome to the club van mensen die niks aan school doen omdat dorama veel leuker isOchibi-san wrote:
wow saiyan jij hebt echt al veel dramas gezien :o
iets van 94 jdramas gezien en vet vet anderen nog ;)
maar jij doet dus ook niks aan school xD haha
Daar doe ik dan ook al weer meer dan drie jaar over hoor.Ochibi-san wrote: wow saiyan jij hebt echt al veel dramas gezien :o
ok hahaSuper Saiyan wrote:Daar doe ik dan ook al weer meer dan drie jaar over hoor.Ochibi-san wrote: wow saiyan jij hebt echt al veel dramas gezien :o
als ik een drama kijk raak ik er meteen verslaafd aan en doe ik niks meer aan school hahahahaIk kijk elke dag misschien twee a drie afleveringen, dat valt best wel mee. En in het weekend misschien iets meer. (ook al valt dat ook wel mee) Zoveel tijd neemt het eigenlijk helemaal niet in.
![]()
Wel tof dat er uberhaupt iemand is die m'n journal eens bezoekt, dat maak ik ook niet vaak mee tenzij er iets te downloaden valt. =P Het hele lijstje is nu 91 jdrama, 22 twdrama, 5 kdrama en 3 sgdrama. Dat is wel exclusief de series die ik momenteel volg. En tsja... Kdramas weten me niet echt te boeien. Maar dat lijstje is ook meer iets voor mezelf zodat ik weet wat ik al heb gezien en wat niet. =P
Ik heb trouwens ook niet alles bewaard hoor. Ik heb wel een aantal series op dvd gebrand en ik heb nog wat series van het afgelopen jaar op m'n ext. harde schijf staan.
Ik kijk ook graag twdrama's om die reden. Je kunt in principe in alle series wel genoeg komische momenten vinden. Ik kan me zo snel geen twdrama herinneren die echt constant serieus is geweest.Ochibi-san wrote: ok haha
nou ik vind kdrama's ook niet alles maar de twee die ik nu gezien heb vond ik wel leuk. en verder vind ik tw dramas op het moment leuker dan j dramas
ik weet niet waarom misschien vind ik de verhalen gewoon leuker ;) niet zo zielig haha
Super late reply.Ochibi-san wrote:he Super Saiyan ik vroeg me af jijhebt dvds of cds xD ik weet t niet precies van fahrenheit maar kun je die in iedere dvd speler doen?
want ik ben op zoek naar dvds van arashi,maar daar staat dan iets bij over dvd spelers xD
heb je ook dat ze et soms niet doen? of helemaal niet ;)
bedankt in elk geval
Woah, twee mensen uit Groningen. Ongelofelijk!@Super Saiyan:
Groningen ftw! Ik studeer daar.
ik heb al een dvd en een cdSuper Saiyan wrote:
Super late reply.Het ligt eraan. Zo lang als het de Japanse uitgave van de dvd is dan werkt het perfect aangezien zowel Nederland als Japan regio 2 hebben. Tenzij je natuurlijk een regiovrije dvd-speler hebt, dan maakt het geen bal uit wat voor dvd je kopt, want dan werkt hij altijd. Maar iig, Japanse dvd's zouden het altijd moeten doen.
Ik denk niet dat het iets word maar what the heck ik ga het gwoon doen haha, het zou wel echt cool zijn als deze film in NL uit zou komen maar aan de andere kant ik denk niet dat veel mensen het zullen bekijken en als gevolg heel snel uit de selectie van de bios.Karate-ka wrote:Hoi jongens ik weet niet of jullie weet maar de nieuwste film van Horikita Maki en Tegoshi Yuya komt binnen kort uit. De regiseur de amerikaan Hans Canosa is via Face book mensen aan het stimuleren om de film een beetje te promoten zo dat we de film mischien hier in nederland ook kunnen zien.
http://www.facebook.com/?ref=logo#!/gro ... 0293320365
Jongens please help een beetje ik heb ook een hyves gemaakt. http://darekiss.hyves.nl/
het punt laat zien aan TOEI dat je de film wilt zien door de land te noemen in waar je leeft.
Nou de punt is dat er een vorm is dat we de kans kunnen krijgen mocht het nou een dvd zijn of dat er maar 1 bioscoop in de hele land mhet mar voor 1 dag draait.Natsu-pi wrote:Ik denk niet dat het iets word maar what the heck ik ga het gwoon doen haha, het zou wel echt cool zijn als deze film in NL uit zou komen maar aan de andere kant ik denk niet dat veel mensen het zullen bekijken en als gevolg heel snel uit de selectie van de bios.Karate-ka wrote:Hoi jongens ik weet niet of jullie weet maar de nieuwste film van Horikita Maki en Tegoshi Yuya komt binnen kort uit. De regiseur de amerikaan Hans Canosa is via Face book mensen aan het stimuleren om de film een beetje te promoten zo dat we de film mischien hier in nederland ook kunnen zien.
Jongens please help een beetje ik heb ook een hyves gemaakt. http://darekiss.hyves.nl/
het punt laat zien aan TOEI dat je de film wilt zien door de land te noemen in waar je leeft.
Maar ik ga die film vroeg of laat tog wel zien
Ik ga echt helemaal uit mijn dak als het echt nog lukt ook, al is het helemaal aan de grens van België its totally worth itKarate-ka wrote:Nou de punt is dat er een vorm is dat we de kans kunnen krijgen mocht het nou een dvd zijn of dat er maar 1 bioscoop in de hele land mhet mar voor 1 dag draait.Natsu-pi wrote:Ik denk niet dat het iets word maar what the heck ik ga het gwoon doen haha, het zou wel echt cool zijn als deze film in NL uit zou komen maar aan de andere kant ik denk niet dat veel mensen het zullen bekijken en als gevolg heel snel uit de selectie van de bios.Karate-ka wrote:Hoi jongens ik weet niet of jullie weet maar de nieuwste film van Horikita Maki en Tegoshi Yuya komt binnen kort uit. De regiseur de amerikaan Hans Canosa is via Face book mensen aan het stimuleren om de film een beetje te promoten zo dat we de film mischien hier in nederland ook kunnen zien.
Maar ik ga die film vroeg of laat tog wel zien
Het maakt niet uit.
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests