Some Dutch, Dutch-speaking peoples here at D-addicts?

speak whatever language you like here.
Ochibi-san
Posts: 80
Joined: Oct 15th, '08, 19:03
Location: Friesland, Netherlands

Post by Ochibi-san » Jan 5th, '09, 14:12

Hey :D

wauw wat zijn er veel nederlanders op d-addichts :D
ik ga binnenkort goong kijken als de download klaar is ;)
heeft iemand die al gezien?
zijn er ook hana yori dango fans hier ??
Last edited by Ochibi-san on Jan 5th, '09, 14:14, edited 1 time in total.

Ochibi-san
Posts: 80
Joined: Oct 15th, '08, 19:03
Location: Friesland, Netherlands

Post by Ochibi-san » Jan 5th, '09, 14:13

selma wrote:Bedankt, ik heb er 2 gezien.Ken jij Koreaanse series die vallen onder de genre comedy/romance ?
Hey
ik weet wel een leuke serie :D
the 1st shop of Coffee Prince ik kijk um zelf nu ook :P als je een site wilt waar je em kunt downloaden ik heb er wel eentje maar er zit nog al een gebruiks aanwijzing bij dus dan moet je me maar even een bericht sturen :D

TragicKingdom
Posts: 191
Joined: Oct 23rd, '05, 10:07

Post by TragicKingdom » Jan 5th, '09, 14:49

selma wrote:Ken jij Koreaanse series die vallen onder de genre comedy/romance ?
Selma, een echte aanrader is My Name is Kim Sam Soon. Sweet 18 is ook leuk. Vervolgens is Witch Yoo Hee een goede series, het kwam tegelijkertijd uit met Hello Miss. Als My Name is Kim Sam Soon je aanspreekt, dan is Dal Ja's Spring ook een goede drama om te zien. Oh! Delightful Girl Choon-Hyang is ook hartstikke grappig. Die zal je zeker leuk vinden. Ten slotte vind ik Save the Last Dance For Me (The Last Dance is With Me) een mooie series. Deze is echter meer romance dan comedy, maar bevat een uitstekende chemie tussen de hoofdrol spelers.

nankasento
Posts: 127
Joined: Mar 5th, '08, 22:48

Post by nankasento » Jan 7th, '09, 20:12

Ochibi-san wrote:
selma wrote:Bedankt, ik heb er 2 gezien.Ken jij Koreaanse series die vallen onder de genre comedy/romance ?
Hey
ik weet wel een leuke serie :D
the 1st shop of Coffee Prince ik kijk um zelf nu ook :P als je een site wilt waar je em kunt downloaden ik heb er wel eentje maar er zit nog al een gebruiks aanwijzing bij dus dan moet je me maar even een bericht sturen :D
Coffee Prince is gewoon te vinden op d-addicts namelijk hier:
http://www.d-addicts.com/forum/viewtopic_57611.htm

een batch torrent (compleet dus) en de EngSubs zijn via a link op de pagina ook te verkrijgen, genoeg seeds.

Ochibi-san
Posts: 80
Joined: Oct 15th, '08, 19:03
Location: Friesland, Netherlands

Post by Ochibi-san » Jan 7th, '09, 20:15

nankasento wrote:
Ochibi-san wrote:
selma wrote:Bedankt, ik heb er 2 gezien.Ken jij Koreaanse series die vallen onder de genre comedy/romance ?
Hey
ik weet wel een leuke serie :D
the 1st shop of Coffee Prince ik kijk um zelf nu ook :P als je een site wilt waar je em kunt downloaden ik heb er wel eentje maar er zit nog al een gebruiks aanwijzing bij dus dan moet je me maar even een bericht sturen :D
Coffee Prince is gewoon te vinden op d-addicts namelijk hier:
http://www.d-addicts.com/forum/viewtopic_57611.htm

een batch torrent (compleet dus) en de EngSubs zijn via a link op de pagina ook te verkrijgen, genoeg seeds.
oo ik had alleen gezocht op 1st shop of coffee prince :o vandaar dat ik em niet kon vinden hier :P in elk geval bedankt :)

nankasento
Posts: 127
Joined: Mar 5th, '08, 22:48

Post by nankasento » Jan 7th, '09, 20:30

Sommige namen worden in gekort voor de torrents omdat ze te lastig / te lang worden.

Een goede manier om te zoeken is 1 woord te gebruiken, Prince of coffee, meestal krijg je dan een hele lijst soms is het handig om nog een woord erbij te doen, meestal heb je de serie die je zoekt dan al.


Ik zag ergens boven My Name Is Kim Sam Soon als aanrader voor bij komen, die heeft een licensie en een officiele DVD release met Engelse subs, het is aan te raden om die niet te downloaden en te kopen, hier bijvoorbeeld:
http://www.yesasia.com/us/1004059979-0-0-0-en/info.html

We willen natuurlijk dat ze meer leuke Kdrama series blijven maken.

Ochibi-san
Posts: 80
Joined: Oct 15th, '08, 19:03
Location: Friesland, Netherlands

Post by Ochibi-san » Jan 7th, '09, 20:34

nankasento wrote:Sommige namen worden in gekort voor de torrents omdat ze te lastig / te lang worden.

Een goede manier om te zoeken is 1 woord te gebruiken, Prince of coffee, meestal krijg je dan een hele lijst soms is het handig om nog een woord erbij te doen, meestal heb je de serie die je zoekt dan al.


Ik zag ergens boven My Name Is Kim Sam Soon als aanrader voor bij komen, die heeft een licensie en een officiele DVD release met Engelse subs, het is aan te raden om die niet te downloaden en te kopen, hier bijvoorbeeld:
http://www.yesasia.com/us/1004059979-0-0-0-en/info.html

We willen natuurlijk dat ze meer leuke Kdrama series blijven maken.
okeej bedankt :) ik zal het onthouden

Dnllezd
Posts: 9
Joined: Jan 10th, '09, 11:02
Location: The Netherlands

Post by Dnllezd » Jan 10th, '09, 11:49

Hee, een Nederlands topic =D
:)

Super Saiyan
Posts: 262
Joined: Nov 5th, '06, 15:18
Location: NL
Netherlands

Post by Super Saiyan » Jan 10th, '09, 12:03

Dnllezd wrote:Hee, een Nederlands topic =D
:)
Yay? :P Devil Beside You-fan? :-)

Argh, zoveel te kijken. En zoveel om naar uit te kijken. Ik ben benieuwd naar de Koreaanse versie van Hana Yori Dango. Ik heb echt geen idee wat ik moet verwachten. Ik heb Meteor Garden ook al een hele tijd op m'n lijstje staan, maar het lijkt me dan weer niet verstandig om die tegelijk met Boys Before Flowers te kijken. Dilemma!

Ik kijk ook heel erg uit naar Uta no Onii-san. Het lijkt me sowieso al geweldig om Ohno in een komedie te zien. Maar met die cast! :blink Chisa! Die meid is gewoon geweldig. :P Ook leuk dat ze Maruyama hebben gecast voor een rol in Uta no Onii-san. Het lijkt me wel een grappige kerel, maar ik ken hem verder alleen van Kanjani. Eigenlijk lijkt het hele drama seizoen me wel erg goed. Genoeg te doen in ieder geval. :P

Dnllezd
Posts: 9
Joined: Jan 10th, '09, 11:02
Location: The Netherlands

Post by Dnllezd » Jan 10th, '09, 12:18

^Whaha, je hebt nog veel in het vooruitzicht dan. :P

&Ja, ik ben een DBY fan ='D

Endroine
Posts: 60
Joined: Jul 5th, '08, 22:41
Location: Breda, The Netherlands

Post by Endroine » Jan 10th, '09, 23:27

[nolife]whaha DBY is wreed xD een van mijn favos mwuhaha geen idee waarom ik heir iets typ eigenlijk verveling en het feit dat ik kwijt moet dat ik bijna geen dorama kan kijken WHEHEHE [internet en mn laptop zin dood, alleen mijn pc [zonder internet dus] nog waar niks op staat omdat ik altijd met mijn laptop dorama keek *sigh* life sucks. xD en dan doet mijn gebrande iswak dvd het ook al niet O.O ben nu bij mn vader dus DOWNLOADEN! en op mijn psp en geleende usb zetten waar bijna niks op kan xD En das nie alles ik moet op subs wachten! [das altijd zo kut] van room of king, boody monday, innocent love, shigeshoshi en whatever ook nog meer] DUS da was mijn gezeik XD wow nederlands is toch wel makkelijker typen dan engels xD maaawrjaaa 1st Shop of coffee prince bwhaha dies ook vet, die linkse dude op da plaatje die lacht zo **** cute *Drool* en gong yoo is ook best yummy xD omg ik zal maar niet over hotties beginnen dan ben ik als bandage uitkomt nog bezig xD -btw dont mind my xD-addiction-
gheghe door dat bericht van tragickingdom [of wat het ook was, geen zin meer om naar boven te scrollen] merk ik dat ik echt nodig koreaanse series moet gaan kijken XD [heb er like, 2 gezien ofzo] ze praten altijd zo mooi vind ik, dat vind ik ook van taiwanees [i know dat heet gewoon chinees xD maar china is kut, taiwan niet bwhaha lol] -Te lang bericht~ XD

Edit: ik ga gewoon verder XD

[Spoilers? O.O]

OMG bwhaha hiroki is gay XD in innocent love i mean.. [Hiroki Nairmiya] omg ik was zo hyper toen ik da te horen kreeg xD i <3 gayheid xDxD ik meteen innocent love kijken natuurlijk weetje wat raar is? xD Bloody monday [Na ep 3] kijken en daarna innocent love , das... raar xD in bloody monday issie vet evil [<3] en in IL.. gay xD BWHAHA XD sorry hoor xD DACHT ik dat dat wijf dood ging in ep 6 ofzo zegt iemand die het al gezien heeft dat het niet zo is -_- IK WAS NET ZO BLIJ! want anders hebben Subaru [Hiroki] en die big-ubercute-smile-dude geen kans xD niet dat dat nu wel is ofzo~ maar ik hoop dat het hirokixdiedude is maar ik denk diedudexmaki XD ik vergeet altijd hoe ze in die series heten KANON xD akiyama? geen idee.. die broer heeft trouwens ook wel iets.. xD

voor iemand die bloody monday tm ep 9 heeft gezien: ik heb een theorie over K [misschien is het te logish dat dat gewoon is] ik denk het bijna zeker te weten dat Otoya K is. Hier mijn theorie [copied from my livejournal]

In episode 9 J says that he and otoya are related by blood. So i figured it has to be that they have the same mother, because you've seen the otoya's father a few times. And J's father is that dude from prison. [Of whom i first thought was K [is this a good sentence? XDXD]] That morse code dude that that **** [maya, i believe] kills [I mean shé kills hím [it would be better if he had killed her] So Otoya and J are brothers. And in this episode Otoya and his father were in a car and otoya said something about that his father made him lose his mother. And J also said that he is just doing this virus thingy because he lost someone and wants that person back [something like that]. Oh crap i have three minutes left. BUT i think Otoya is K. Only i dont know what the hell he is doing because i didnt notice anything about him being on the bad side. And someone said to me that he still could be good, but i dont think that, because J and K sometimes were on the phone and there were no signs of K disagreeing with J's plans. She actually also thinks that Otoya is K [Kujo Otoya]. I dont know who else it can be. What do you think?

duws.. wa denken jullie? XD
en nu ga ik echt XD[/nolife]

Niji-Rach
Posts: 40
Joined: Jan 30th, '09, 12:46

Post by Niji-Rach » Jan 30th, '09, 13:29

*zwaait* Nederlander hier. En een ontzettende newb op dit forum. (ook wel een beetje in J-Drama's though XD)
Ik heb nog alleen maar Japanse drama's gezien, ooit getracht de Taiwanese versie van hana Kimi te kijken. Maar dat faalde. Want ik vond het verschrikkelijk. Echt. Serieus. Toma, Maki en Shun for the win!

Iemand nog aanraders voor Koreaanse of Japanse drama's? o.o

Endroine
Posts: 60
Joined: Jul 5th, '08, 22:41
Location: Breda, The Netherlands

HOI!~

Post by Endroine » Jan 30th, '09, 14:11

Welcome to the club... i mean the club of hana kimi tw haters [niet-leuk-vinders xD want blijkbaar speelt danson erin dus ik moet m toch kijken. ik kon echt amper dor de eerste ep komen [dus ook niet gedaan, 2 minuten gekeken ofzo.]]

Iedereen was ooit newb. [ik ben het nogsteeds fzo xD]

Ik heb wel een paar aanraders XD

The X-Family [Taiwanees + 6 hawties xD origineel al je naar andere doramas kijkt maar niet echt in de fantay wereld [maar toch vet xD] [A CHOOOORD :w00t: ]
Hana Yori Dango [Japans, favo dorama]
Boys Over Flowers [Koreaanse verie van Hana Yori Dango [Lee Min Ho *Drool*]]
Mei-chan No Shitsuji is ook wel vet tot nu toe alleen again met yamada yu ¬¬ ze verschijnt echt opeens in al de japanse dorama die ik kijk O.O
Iljimae [Koreaans, heel vet begin is wel beetje saai en het zijn 1uur eps.
Nobuta Wo Produce [die moet je gewoon gezien hebben]

Voorderest alles met Hiroki Narimiya.

Niji-Rach
Posts: 40
Joined: Jan 30th, '09, 12:46

Post by Niji-Rach » Jan 30th, '09, 14:42

HYD heb ik gezien : D Was geniaal, heerlijk die Domyouji blunders. 'Hummingyay' 'Shakepeer' geweldig gewoon die gast. Neem me niet kwalijk, ik hou van MatsuJun, maar hem belachelijk maken is gewoon te leuk om het niet te doen xD
Nobuta Wo Produce wil ik zeker gaan kijken, is met Nino toch? Arashi doet het hier altijd goed XD En Mei-chan no Shitsuji ben ik ook aan het kijken, voor Takeru en Hiro natuurlijk =w= De rest gooi ik op mijn lijstje : D Sankjuu!

Endroine
Posts: 60
Joined: Jul 5th, '08, 22:41
Location: Breda, The Netherlands

Post by Endroine » Jan 30th, '09, 18:26

Nobuta Wo produce is met Yamapi ! en Kamenashi Kazuya XD geen idee volgens mij zit nino er niet in, was me anders wel opgevallen denk ik XD
HIRO! xD ~ hawtie xD I LUV ASIAN HAWTIES ! :w00t:

Ochibi-san
Posts: 80
Joined: Oct 15th, '08, 19:03
Location: Friesland, Netherlands

Post by Ochibi-san » Jan 30th, '09, 19:52

Niji-Rach wrote:*zwaait* Nederlander hier. En een ontzettende newb op dit forum. (ook wel een beetje in J-Drama's though XD)
Ik heb nog alleen maar Japanse drama's gezien, ooit getracht de Taiwanese versie van hana Kimi te kijken. Maar dat faalde. Want ik vond het verschrikkelijk. Echt. Serieus. Toma, Maki en Shun for the win!

Iemand nog aanraders voor Koreaanse of Japanse drama's? o.o
als je nog koreaanse dramas wilt 1st shop of coffe prins en goong zijn aanraders :D ze zijn super ik heb ze ook net uit en het was echt verslavend

Uitvreter
Posts: 2
Joined: Nov 18th, '08, 00:49

Post by Uitvreter » Feb 6th, '09, 00:37

He he just found out about this Dutch topic (lol)

Hoi allemaal ik ben Jan de Uitvreter.
Ik houd me eigenlijk alleen maar bezig met het vertalen van Thaise films, en dan voornamelijk naar het Engels een dood-enkele keer wil ik nog wel eens een uitzondering maken en de film in kwestie na dat ik klaar ben met de Engelse vertaling ook nog eens in het Nederlands vertaal

Vreemd genoeg valt me dat dan niet altijd mee ondanks dat ik een echte kaas-kop ben uit de randstad. Maar dat komt voornamelijk omdat ik in eerste instantie Thai's denk en mijn knop in mijn hoofd op Engels staat.
Vaak is het vindt ik het dan nog beter om dan maar gewoon de film van voor af aan nogmaals van Thais naar Nederlands te vertalen.

In sommige gevallen heb ik er gewoon geen zin in dat just another Dutch custom release group gewoon eventjes simpel mijn zware werk in een hand omdraai omzet na het Nederlands.
Een goed voorbeeld daarvan is de op hande zijnde release van OngBak 2, die doe ik dan maar ook in het Nederlands en smijt um dan voor de verrandering dan ook maar gelijk op Usenet. ondanks dat ik daar jaren geleden al een punt achter heb gezet.
Al mijn custom releases zijn in eerste instantie terug te vinden op ADC, waarna ze daarna snel verspreiden over the world wide web.
Ik ben de persoon die zeg maar verantwoordelijk is voor 95% van de Thaise nieuwe releases. Dus van die voorsprong maak ik altijd handig gebruik.

Okay enough for now,

regards all from Jan de Uitvreter.

besides, ben ut ook aardig zat hier in NL heb in Thailand m'n schaapjes al op het drogen dus een eventuele emigratie gaat zeer zeker in de komende jaren gebeuren.

Kyan88
Posts: 2
Joined: Aug 19th, '07, 14:56

Post by Kyan88 » Feb 18th, '09, 16:44

wow wist niet eens dat er een Nederlandse forum was hier
nou ik zou me even voorstellen, ik ben cat hai, momenteel studeer ik Chinese taal en culturen
Eigenlijk kijk ik voor HKDrama en TWdrama
nou dit was het eigenlijk wel zo'n beetje:P

Ochibi-san
Posts: 80
Joined: Oct 15th, '08, 19:03
Location: Friesland, Netherlands

Post by Ochibi-san » Feb 18th, '09, 19:27

Kyan88 wrote:wow wist niet eens dat er een Nederlandse forum was hier
nou ik zou me even voorstellen, ik ben cat hai, momenteel studeer ik Chinese taal en culturen
Eigenlijk kijk ik voor HKDrama en TWdrama
nou dit was het eigenlijk wel zo'n beetje:P
hey
welkom :D
heb je al twdramas gezien? anders is Devil besides you een aanrader
en it started with a kiss 1 en 2 zijn ook echt aanraders ^^

Kyan88
Posts: 2
Joined: Aug 19th, '07, 14:56

Post by Kyan88 » Feb 18th, '09, 20:00

Ochibi-san wrote:
Kyan88 wrote:wow wist niet eens dat er een Nederlandse forum was hier
nou ik zou me even voorstellen, ik ben cat hai, momenteel studeer ik Chinese taal en culturen
Eigenlijk kijk ik voor namelijk HKDrama en TWdrama
nou dit was het eigenlijk wel zo'n beetje:P
hey
welkom :D
heb je al twdramas gezien? anders is Devil besides you een aanrader
en it started with a kiss 1 en 2 zijn ook echt aanraders ^^
devil ken ik nog niet, die ga ik wel kijken
kiss 1 en 2 heb ik al gezien, ben net klaar met love or bread
als je it stared with a kiss leuk vond, moet je zeker love or bread kijken

Ochibi-san
Posts: 80
Joined: Oct 15th, '08, 19:03
Location: Friesland, Netherlands

Post by Ochibi-san » Feb 18th, '09, 20:03

Kyan88 wrote:
Ochibi-san wrote:
Kyan88 wrote:wow wist niet eens dat er een Nederlandse forum was hier
nou ik zou me even voorstellen, ik ben cat hai, momenteel studeer ik Chinese taal en culturen
Eigenlijk kijk ik voor namelijk HKDrama en TWdrama
nou dit was het eigenlijk wel zo'n beetje:P
hey
welkom :D
heb je al twdramas gezien? anders is Devil besides you een aanrader
en it started with a kiss 1 en 2 zijn ook echt aanraders ^^
devil ken ik nog niet, die ga ik wel kijken
kiss 1 en 2 heb ik al gezien, ben net klaar met love or bread
als je it stared with a kiss leuk vond, moet je zeker love or bread kijken
ok ha ik heb de eerste aflevering al gedownload maar ik vond het een beetje raar maar dat is omdat joe cheng hier iemand speelt die niet zo slim is xD
dat moet gewoon even wennen :P
dus ik ga dat zowieso verder kijken als ik al men andere series uit heb want ik kijk vet veel op het moment xD

Ochibi-san
Posts: 80
Joined: Oct 15th, '08, 19:03
Location: Friesland, Netherlands

Post by Ochibi-san » Feb 18th, '09, 20:27

Niji-Rach wrote:*zwaait* Nederlander hier. En een ontzettende newb op dit forum. (ook wel een beetje in J-Drama's though XD)
Ik heb nog alleen maar Japanse drama's gezien, ooit getracht de Taiwanese versie van hana Kimi te kijken. Maar dat faalde. Want ik vond het verschrikkelijk. Echt. Serieus. Toma, Maki en Shun for the win!

Iemand nog aanraders voor Koreaanse of Japanse drama's? o.o
ik heb wel twee koreaanse aanraders :)
goon en first shop of coffe prince

Navin
Posts: 26
Joined: Feb 7th, '07, 14:34

Post by Navin » Feb 18th, '09, 21:15

Uitvreter wrote:Een goed voorbeeld daarvan is de op hande zijnde release van OngBak 2, die doe ik dan maar ook in het Nederlands en smijt um dan voor de verrandering dan ook maar gelijk op Usenet.
You're awesome for that. Timed to the dvd release?

LissyLamoire
Posts: 30
Joined: Jul 20th, '08, 23:49
Location: Netherlands
Contact:

Post by LissyLamoire » Feb 18th, '09, 21:31

Niji-Rach wrote:*zwaait* Nederlander hier. En een ontzettende newb op dit forum. (ook wel een beetje in J-Drama's though XD)
Ik heb nog alleen maar Japanse drama's gezien, ooit getracht de Taiwanese versie van hana Kimi te kijken. Maar dat faalde. Want ik vond het verschrikkelijk. Echt. Serieus. Toma, Maki en Shun for the win!

Iemand nog aanraders voor Koreaanse of Japanse drama's? o.o
Ligt eraan waar je echt van houd...
Koreaanse series kan ik aanraden:
Sorry I Love you (Drama)
Iljimae (Historie/ Comedie)
Time between dog and wolf (Misdaad)
My Girl (Comedy)
Boys over Flowers (Koreaanse Hana Yori Dango, Drama + Comedie)

Taiwanese:
It started with a Kiss (Comedie)
They Kiss again (Comedie)
Devil Beside You (Comedie)
Why Why Love (Comedie)
Summer X Summer (Comedie)

Ik heb Hana Kimi ook geprobeert te kijken... Wil um ooit nog wel afzien want Danson speelt erin xD Maar of het me ooit gaat lukken week nie... Hanazakari no Kimitachi e was een van mijn eerste drama's (mijn 2e om precies te zijn) En ik vind het verschrikkelijk dat ze er zoiets anders van maken ... =/ Ik hoop dat de koreanen ooit met een remake komen ^^ die kunnen dat meestal wel echt goed... Vind die van Hana Yori Dango ook echt goed tot nu toe!

BokoWoShinjite
Posts: 67
Joined: Feb 10th, '09, 21:33
Location: Tilburg, Noord-Brabant, Holland
Contact:

Post by BokoWoShinjite » Feb 18th, '09, 21:37

Nederlanders hier? Nice!
Ik ben ook nog niet zo lang op dit forum, maar ik begin mijn weg te vinden.

Misschien heb je me weleens langs zien komen, maar zoniet, dan hier nog een kleine samenvatting:
- Ik houd erg van Japanse Drama's, films
- Mijn favoriete Japanse actrice is "Aya Ueto"
- Mijn favoriete Japanse acteur is moeilijk, ik denk dan toch voor "Mitsuhiro Oikawa" te gaan
- Momenteel kijk ik "Attack No. 1" na "Hotelier (JP)" al gezien te hebben.

Ik ben Remy en ben 20 jaar. Woonachtig in Tilburg, Nederland.
En nee. ik ga nooit naar de kermis.

LissyLamoire
Posts: 30
Joined: Jul 20th, '08, 23:49
Location: Netherlands
Contact:

Post by LissyLamoire » Feb 19th, '09, 18:31

Niet naar de Kermis?! xD Ik wel en ik woon er niet eens *lol* xD Maar welkom op het forum! ^^ Zoals je aan mijn posts kan zien :p Ben ik ook nog nieuw haha

Karate-ka
Posts: 652
Joined: Sep 19th, '07, 15:18
Location: Netherlands, in a town called Brunssum

Post by Karate-ka » Feb 19th, '09, 18:35

OCH MENSEN AKAI ITO IS ZOOOOOOOOOOO goed go watch it...

BokoWoShinjite
Posts: 67
Joined: Feb 10th, '09, 21:33
Location: Tilburg, Noord-Brabant, Holland
Contact:

Post by BokoWoShinjite » Feb 19th, '09, 19:54

LissyLamoire wrote:Niet naar de Kermis?! xD Ik wel en ik woon er niet eens *lol* xD Maar welkom op het forum! ^^ Zoals je aan mijn posts kan zien :p Ben ik ook nog nieuw haha
Jij ook welkom dan, Lissy.
Mag ik je vragen, heb je werk gezien van Ueto Aya?
En zoja, wat vind je ervan?

Ochibi-san
Posts: 80
Joined: Oct 15th, '08, 19:03
Location: Friesland, Netherlands

Post by Ochibi-san » Feb 19th, '09, 20:12

Super Saiyan wrote:
Dnllezd wrote:Hee, een Nederlands topic =D
:)
Yay? :P Devil Beside You-fan? :-)

Argh, zoveel te kijken. En zoveel om naar uit te kijken. Ik ben benieuwd naar de Koreaanse versie van Hana Yori Dango. Ik heb echt geen idee wat ik moet verwachten. Ik heb Meteor Garden ook al een hele tijd op m'n lijstje staan, maar het lijkt me dan weer niet verstandig om die tegelijk met Boys Before Flowers te kijken. Dilemma!

Ik kijk ook heel erg uit naar Uta no Onii-san. Het lijkt me sowieso al geweldig om Ohno in een komedie te zien. Maar met die cast! :blink Chisa! Die meid is gewoon geweldig. :P Ook leuk dat ze Maruyama hebben gecast voor een rol in Uta no Onii-san. Het lijkt me wel een grappige kerel, maar ik ken hem verder alleen van Kanjani. Eigenlijk lijkt het hele drama seizoen me wel erg goed. Genoeg te doen in ieder geval. :P
wow saiyan jij hebt echt al veel dramas gezien :o

heb je ze allemaal bewaart??!! xD dat is vast veeeeeel geheugen haha
waar hala je trouwens de tijd vandaan? of beter hoe combineer je het met school xD
als ik een drama kijk raak ik er meteen verslaafd aan en doe ik niks meer aan school hahahaha

Endroine
Posts: 60
Joined: Jul 5th, '08, 22:41
Location: Breda, The Netherlands

Post by Endroine » Feb 20th, '09, 13:37

Ochibi-san wrote:
Super Saiyan wrote:
Dnllezd wrote:Hee, een Nederlands topic =D
:)
Yay? :P Devil Beside You-fan? :-)

Argh, zoveel te kijken. En zoveel om naar uit te kijken. Ik ben benieuwd naar de Koreaanse versie van Hana Yori Dango. Ik heb echt geen idee wat ik moet verwachten. Ik heb Meteor Garden ook al een hele tijd op m'n lijstje staan, maar het lijkt me dan weer niet verstandig om die tegelijk met Boys Before Flowers te kijken. Dilemma!

Ik kijk ook heel erg uit naar Uta no Onii-san. Het lijkt me sowieso al geweldig om Ohno in een komedie te zien. Maar met die cast! :blink Chisa! Die meid is gewoon geweldig. :P Ook leuk dat ze Maruyama hebben gecast voor een rol in Uta no Onii-san. Het lijkt me wel een grappige kerel, maar ik ken hem verder alleen van Kanjani. Eigenlijk lijkt het hele drama seizoen me wel erg goed. Genoeg te doen in ieder geval. :P
wow saiyan jij hebt echt al veel dramas gezien :o

heb je ze allemaal bewaart??!! xD dat is vast veeeeeel geheugen haha
waar hala je trouwens de tijd vandaan? of beter hoe combineer je het met school xD
als ik een drama kijk raak ik er meteen verslaafd aan en doe ik niks meer aan school hahahaha
Waar haal je uit dat saiyan veel dramas gezien heeft? O.O en welcome to the club van mensen die niks aan school doen omdat dorama veel leuker is XD

Ochibi-san
Posts: 80
Joined: Oct 15th, '08, 19:03
Location: Friesland, Netherlands

Post by Ochibi-san » Feb 20th, '09, 18:44

Endroine wrote:
Ochibi-san wrote:
Super Saiyan wrote:
wow saiyan jij hebt echt al veel dramas gezien :o

heb je ze allemaal bewaart??!! xD dat is vast veeeeeel geheugen haha
waar hala je trouwens de tijd vandaan? of beter hoe combineer je het met school xD
als ik een drama kijk raak ik er meteen verslaafd aan en doe ik niks meer aan school hahahaha
Waar haal je uit dat saiyan veel dramas gezien heeft? O.O en welcome to the club van mensen die niks aan school doen omdat dorama veel leuker is XD
nou van zijn livejournal ;)
iets van 94 jdramas gezien en vet vet anderen nog ;)

maar jij doet dus ook niks aan school xD haha

Endroine
Posts: 60
Joined: Jul 5th, '08, 22:41
Location: Breda, The Netherlands

Post by Endroine » Feb 20th, '09, 21:59

Ochibi-san wrote:
Endroine wrote:
Ochibi-san wrote:
wow saiyan jij hebt echt al veel dramas gezien :o

heb je ze allemaal bewaart??!! xD dat is vast veeeeeel geheugen haha
waar hala je trouwens de tijd vandaan? of beter hoe combineer je het met school xD
als ik een drama kijk raak ik er meteen verslaafd aan en doe ik niks meer aan school hahahaha
Waar haal je uit dat saiyan veel dramas gezien heeft? O.O en welcome to the club van mensen die niks aan school doen omdat dorama veel leuker is XD
nou van zijn livejournal ;)
iets van 94 jdramas gezien en vet vet anderen nog ;)

maar jij doet dus ook niks aan school xD haha
ow okey XD en nee maar eigenlijk hoef ik ook niks te doen meestal. XD
en wow.. zoveel heb ik er niet gezien nee in totaal iets meer dan 90 in alle talen en met films erbij XD

Ochibi-san
Posts: 80
Joined: Oct 15th, '08, 19:03
Location: Friesland, Netherlands

Post by Ochibi-san » Feb 21st, '09, 16:01

haha :P
ik wou dat ik niks te doen had hahahaha

nou ja ik ganog even door met kijken ^^
op het moment kijk ik een twdrama why why love ^^ met smexy mike he hahaha

Super Saiyan
Posts: 262
Joined: Nov 5th, '06, 15:18
Location: NL
Netherlands

Post by Super Saiyan » Feb 21st, '09, 16:28

Ochibi-san wrote: wow saiyan jij hebt echt al veel dramas gezien :o

heb je ze allemaal bewaart??!! xD dat is vast veeeeeel geheugen haha
waar hala je trouwens de tijd vandaan? of beter hoe combineer je het met school xD
als ik een drama kijk raak ik er meteen verslaafd aan en doe ik niks meer aan school hahahaha
Daar doe ik dan ook al weer meer dan drie jaar over hoor. XD Ik kijk elke dag misschien twee a drie afleveringen, dat valt best wel mee. En in het weekend misschien iets meer. (ook al valt dat ook wel mee) Zoveel tijd neemt het eigenlijk helemaal niet in. XD

Wel tof dat er uberhaupt iemand is die m'n journal eens bezoekt, dat maak ik ook niet vaak mee tenzij er iets te downloaden valt. =P Het hele lijstje is nu 91 jdrama, 22 twdrama, 5 kdrama en 3 sgdrama. Dat is wel exclusief de series die ik momenteel volg. En tsja... Kdramas weten me niet echt te boeien. Maar dat lijstje is ook meer iets voor mezelf zodat ik weet wat ik al heb gezien en wat niet. =P

Ik heb trouwens ook niet alles bewaard hoor. Ik heb wel een aantal series op dvd gebrand en ik heb nog wat series van het afgelopen jaar op m'n ext. harde schijf staan.

Ochibi-san
Posts: 80
Joined: Oct 15th, '08, 19:03
Location: Friesland, Netherlands

Post by Ochibi-san » Feb 21st, '09, 16:40

Super Saiyan wrote:
Ochibi-san wrote: wow saiyan jij hebt echt al veel dramas gezien :o

heb je ze allemaal bewaart??!! xD dat is vast veeeeeel geheugen haha
waar hala je trouwens de tijd vandaan? of beter hoe combineer je het met school xD
als ik een drama kijk raak ik er meteen verslaafd aan en doe ik niks meer aan school hahahaha
Daar doe ik dan ook al weer meer dan drie jaar over hoor. XD Ik kijk elke dag misschien twee a drie afleveringen, dat valt best wel mee. En in het weekend misschien iets meer. (ook al valt dat ook wel mee) Zoveel tijd neemt het eigenlijk helemaal niet in. XD

Wel tof dat er uberhaupt iemand is die m'n journal eens bezoekt, dat maak ik ook niet vaak mee tenzij er iets te downloaden valt. =P Het hele lijstje is nu 91 jdrama, 22 twdrama, 5 kdrama en 3 sgdrama. Dat is wel exclusief de series die ik momenteel volg. En tsja... Kdramas weten me niet echt te boeien. Maar dat lijstje is ook meer iets voor mezelf zodat ik weet wat ik al heb gezien en wat niet. =P

Ik heb trouwens ook niet alles bewaard hoor. Ik heb wel een aantal series op dvd gebrand en ik heb nog wat series van het afgelopen jaar op m'n ext. harde schijf staan.
ok haha
nou ik vind kdrama's ook niet alles maar de twee die ik nu gezien heb vond ik wel leuk. en verder vind ik tw dramas op het moment leuker dan j dramas
ik weet niet waarom misschien vind ik de verhalen gewoon leuker ;) niet zo zielig haha

Super Saiyan
Posts: 262
Joined: Nov 5th, '06, 15:18
Location: NL
Netherlands

Post by Super Saiyan » Feb 21st, '09, 18:36

Ochibi-san wrote: ok haha
nou ik vind kdrama's ook niet alles maar de twee die ik nu gezien heb vond ik wel leuk. en verder vind ik tw dramas op het moment leuker dan j dramas
ik weet niet waarom misschien vind ik de verhalen gewoon leuker ;) niet zo zielig haha
Ik kijk ook graag twdrama's om die reden. Je kunt in principe in alle series wel genoeg komische momenten vinden. Ik kan me zo snel geen twdrama herinneren die echt constant serieus is geweest. XD

Keishin
Posts: 3
Joined: Jul 18th, '05, 09:28
Location: Netherland

Post by Keishin » Feb 24th, '09, 18:09

Nederlanderssss! :>

Ochibi-san
Posts: 80
Joined: Oct 15th, '08, 19:03
Location: Friesland, Netherlands

Post by Ochibi-san » Feb 26th, '09, 18:01

wie weet een leuke k-drama?
ik wil even een leuke drama zien:P grappig en modern ^^
niet dat het helemaal in het oude afspeelt ;)

ik hoop datiemand iets weet

Ochibi-san
Posts: 80
Joined: Oct 15th, '08, 19:03
Location: Friesland, Netherlands

Post by Ochibi-san » Mar 16th, '09, 18:03

he Super Saiyan ik vroeg me af jijhebt dvds of cds xD ik weet t niet precies van fahrenheit maar kun je die in iedere dvd speler doen?
want ik ben op zoek naar dvds van arashi,maar daar staat dan iets bij over dvd spelers xD

heb je ook dat ze et soms niet doen? of helemaal niet ;)

bedankt in elk geval

yopakfu
Posts: 10
Joined: Apr 24th, '05, 16:11

Post by yopakfu » May 3rd, '09, 22:13

Een China-man uit Nederland hier! What's going on in this topic?
Ik ben geboren in Hong Kong btw, en spreek dus Kantonees.
Image

@Super Saiyan:

Groningen ftw! Ik studeer daar. :D

Super Saiyan
Posts: 262
Joined: Nov 5th, '06, 15:18
Location: NL
Netherlands

Post by Super Saiyan » Jun 23rd, '09, 14:31

Ochibi-san wrote:he Super Saiyan ik vroeg me af jijhebt dvds of cds xD ik weet t niet precies van fahrenheit maar kun je die in iedere dvd speler doen?
want ik ben op zoek naar dvds van arashi,maar daar staat dan iets bij over dvd spelers xD

heb je ook dat ze et soms niet doen? of helemaal niet ;)

bedankt in elk geval
Super late reply. XD Het ligt eraan. Zo lang als het de Japanse uitgave van de dvd is dan werkt het perfect aangezien zowel Nederland als Japan regio 2 hebben. Tenzij je natuurlijk een regiovrije dvd-speler hebt, dan maakt het geen bal uit wat voor dvd je kopt, want dan werkt hij altijd. Maar iig, Japanse dvd's zouden het altijd moeten doen.
@Super Saiyan:

Groningen ftw! Ik studeer daar.
Woah, twee mensen uit Groningen. Ongelofelijk! :D

Ochibi-san
Posts: 80
Joined: Oct 15th, '08, 19:03
Location: Friesland, Netherlands

Post by Ochibi-san » Jun 23rd, '09, 16:11

Super Saiyan wrote:
Super late reply. XD Het ligt eraan. Zo lang als het de Japanse uitgave van de dvd is dan werkt het perfect aangezien zowel Nederland als Japan regio 2 hebben. Tenzij je natuurlijk een regiovrije dvd-speler hebt, dan maakt het geen bal uit wat voor dvd je kopt, want dan werkt hij altijd. Maar iig, Japanse dvd's zouden het altijd moeten doen.
ik heb al een dvd en een cd :P
ze doen het perfect en het beeld is veel scherper dan als je een avi hebt ^^
alhoewel ik een dvd van arashi heb (gekocht) waar soms het beeld niet even scherp is haha
maar de dvd heeft wel de gilfactor xD

gilraen06
Posts: 12
Joined: Aug 8th, '09, 15:42
Location: Netherlands

Post by gilraen06 » Jan 2nd, '10, 19:10

Halo nederlandse drama mensjes

gek om hier nederlands te kunnen typen
:scratch: hahaahhaha

nog leuke drama tips voor mij.......

ik heb net tokyo dogs afgekeken en het is een echte aanraders!!!

DOEG
Attachments
002_3.jpg
002_3.jpg (144.87 KiB) Viewed 14042 times

Mitzuki
Posts: 10
Joined: Feb 6th, '10, 20:09
Location: Amsterdam || Netherlands

Post by Mitzuki » Feb 7th, '10, 22:49

*schuift stilletjes aan bij alle andere neerlanders XD* :cheers:

Karate-ka
Posts: 652
Joined: Sep 19th, '07, 15:18
Location: Netherlands, in a town called Brunssum

Post by Karate-ka » Mar 5th, '10, 12:44

Hoi jongens ik weet niet of jullie weet maar de nieuwste film van Horikita Maki en Tegoshi Yuya komt binnen kort uit. De regiseur de amerikaan Hans Canosa is via Face book mensen aan het stimuleren om de film een beetje te promoten zo dat we de film mischien hier in nederland ook kunnen zien.

http://www.facebook.com/?ref=logo#!/gro ... 0293320365

Jongens please help een beetje ik heb ook een hyves gemaakt. http://darekiss.hyves.nl/

het punt laat zien aan TOEI dat je de film wilt zien door de land te noemen in waar je leeft.

Natsu-pi
Posts: 66
Joined: Sep 30th, '08, 18:07
Location: YAMAPI!

Post by Natsu-pi » Mar 5th, '10, 12:54

Karate-ka wrote:Hoi jongens ik weet niet of jullie weet maar de nieuwste film van Horikita Maki en Tegoshi Yuya komt binnen kort uit. De regiseur de amerikaan Hans Canosa is via Face book mensen aan het stimuleren om de film een beetje te promoten zo dat we de film mischien hier in nederland ook kunnen zien.

http://www.facebook.com/?ref=logo#!/gro ... 0293320365

Jongens please help een beetje ik heb ook een hyves gemaakt. http://darekiss.hyves.nl/

het punt laat zien aan TOEI dat je de film wilt zien door de land te noemen in waar je leeft.
Ik denk niet dat het iets word maar what the heck ik ga het gwoon doen haha, het zou wel echt cool zijn als deze film in NL uit zou komen maar aan de andere kant ik denk niet dat veel mensen het zullen bekijken en als gevolg heel snel uit de selectie van de bios.

Maar ik ga die film vroeg of laat tog wel zien :P

Karate-ka
Posts: 652
Joined: Sep 19th, '07, 15:18
Location: Netherlands, in a town called Brunssum

Post by Karate-ka » Mar 5th, '10, 13:01

Natsu-pi wrote:
Karate-ka wrote:Hoi jongens ik weet niet of jullie weet maar de nieuwste film van Horikita Maki en Tegoshi Yuya komt binnen kort uit. De regiseur de amerikaan Hans Canosa is via Face book mensen aan het stimuleren om de film een beetje te promoten zo dat we de film mischien hier in nederland ook kunnen zien.

http://www.facebook.com/?ref=logo#!/gro ... 0293320365

Jongens please help een beetje ik heb ook een hyves gemaakt. http://darekiss.hyves.nl/

het punt laat zien aan TOEI dat je de film wilt zien door de land te noemen in waar je leeft.
Ik denk niet dat het iets word maar what the heck ik ga het gwoon doen haha, het zou wel echt cool zijn als deze film in NL uit zou komen maar aan de andere kant ik denk niet dat veel mensen het zullen bekijken en als gevolg heel snel uit de selectie van de bios.

Maar ik ga die film vroeg of laat tog wel zien :P
Nou de punt is dat er een vorm is dat we de kans kunnen krijgen mocht het nou een dvd zijn of dat er maar 1 bioscoop in de hele land mhet mar voor 1 dag draait.

Het maakt niet uit.

Natsu-pi
Posts: 66
Joined: Sep 30th, '08, 18:07
Location: YAMAPI!

Post by Natsu-pi » Mar 5th, '10, 13:53

Karate-ka wrote:
Natsu-pi wrote:
Karate-ka wrote:Hoi jongens ik weet niet of jullie weet maar de nieuwste film van Horikita Maki en Tegoshi Yuya komt binnen kort uit. De regiseur de amerikaan Hans Canosa is via Face book mensen aan het stimuleren om de film een beetje te promoten zo dat we de film mischien hier in nederland ook kunnen zien.

http://www.facebook.com/?ref=logo#!/gro ... 0293320365

Jongens please help een beetje ik heb ook een hyves gemaakt. http://darekiss.hyves.nl/

het punt laat zien aan TOEI dat je de film wilt zien door de land te noemen in waar je leeft.
Ik denk niet dat het iets word maar what the heck ik ga het gwoon doen haha, het zou wel echt cool zijn als deze film in NL uit zou komen maar aan de andere kant ik denk niet dat veel mensen het zullen bekijken en als gevolg heel snel uit de selectie van de bios.

Maar ik ga die film vroeg of laat tog wel zien :P
Nou de punt is dat er een vorm is dat we de kans kunnen krijgen mocht het nou een dvd zijn of dat er maar 1 bioscoop in de hele land mhet mar voor 1 dag draait.

Het maakt niet uit.
Ik ga echt helemaal uit mijn dak als het echt nog lukt ook, al is het helemaal aan de grens van België its totally worth it XD
Maar ja ff afwachten he.

Karate-ka
Posts: 652
Joined: Sep 19th, '07, 15:18
Location: Netherlands, in a town called Brunssum

Post by Karate-ka » Mar 5th, '10, 15:03

Ja ik zou het echt vet vinden als er mensen zijn die helpen.

je weet, niet geschoten is altijd mis.

Natsu-pi
Posts: 66
Joined: Sep 30th, '08, 18:07
Location: YAMAPI!

Post by Natsu-pi » Mar 5th, '10, 15:45

Daar zeg je zeker wat, met Bandage was er ookal zo een actie gehouden maar dat heeft
helaas ook niet veel opgeleverd. Maar dit is door een buitelandse regiseur gedaan dus we hebben wel een heeelee kleine kans dat het hier in NL word gedraaid.

Karate-ka
Posts: 652
Joined: Sep 19th, '07, 15:18
Location: Netherlands, in a town called Brunssum

Post by Karate-ka » Mar 5th, '10, 17:16

of op z'n minst in belgie toch?

Natsu-pi
Posts: 66
Joined: Sep 30th, '08, 18:07
Location: YAMAPI!

Post by Natsu-pi » Mar 5th, '10, 21:27

Ja frankrijk zou ik ook nog goed vinden hoor :P Ik zal er best wel ver voor gaan eigenlijk XD

Karate-ka
Posts: 652
Joined: Sep 19th, '07, 15:18
Location: Netherlands, in a town called Brunssum

Post by Karate-ka » Mar 6th, '10, 11:23

Ja op facebook zijn er veel fransen mensen daar.

Samayra
Posts: 11
Joined: Dec 29th, '10, 16:15

Post by Samayra » Jan 8th, '11, 13:56

Is het hier nog een beetje actief? Of veel te druk met draMas kijken lol

Endroine
Posts: 60
Joined: Jul 5th, '08, 22:41
Location: Breda, The Netherlands

Post by Endroine » Jan 8th, '11, 17:15

lol niet actief lolol. Grappige is ik keek hier laatst ook nog om te kijken of het een beetje actief was terwijl ik eigk hier nooit op het forum zit.

Wat kijken jullie/kijk jij allemaal? om even ergens een gesprek over te beginnen ._.

Samayra
Posts: 11
Joined: Dec 29th, '10, 16:15

Post by Samayra » Jan 8th, '11, 17:17

haha leuk.. op t moment kijk ik romantic princess maar ben bijna klaar en zit er aan te denken om aan Autumn's concerto te beginnen. En jij?

Endroine
Posts: 60
Joined: Jul 5th, '08, 22:41
Location: Breda, The Netherlands

Post by Endroine » Jan 8th, '11, 17:21

O-O dat is een snelle reactie XDXD

Romantic princess, nog nooit van gehoord O.O

Ik kijk Down With Love en Secret Garden en een beetje Mary Stayed Out All Night maar die is redelijk saai dus soort van gedropped o-o

Samayra
Posts: 11
Joined: Dec 29th, '10, 16:15

Post by Samayra » Jan 8th, '11, 17:23

haha ja vind leuk dat iemand hier toch nog reageert. Had t niet meer verwacht :)

Die jij noemde heb k ook niet gezien, leuk?

En romantic princess is met Wu Chun, van Fahrenheit...

Endroine
Posts: 60
Joined: Jul 5th, '08, 22:41
Location: Breda, The Netherlands

Post by Endroine » Jan 8th, '11, 17:28

Oh interesting XD zal het even dramawiki'en

Downb with love is met Ella Chen en Jerry Yan. Secret Garden en Mary Stayed Out All Night zijn Koreaans, best leuk maar toch niet mijn ding ._. Secret Garden is wel leuk aan het worden maar kweenie

Samayra
Posts: 11
Joined: Dec 29th, '10, 16:15

Post by Samayra » Jan 8th, '11, 17:37

ik ben nu vooral taiwanese weer aan t kijken maar koreaanse series zijn ook erg goed... welke series vond jij tot nu erg goed?

Ella chen is een goede actrice trouwens,zag er in hana kimi, met jaja wu chun weer :D

Endroine
Posts: 60
Joined: Jul 5th, '08, 22:41
Location: Breda, The Netherlands

Post by Endroine » Jan 9th, '11, 21:14

Dayum was vergeten dat ik ngo niet gereageerd had. Gister spelletjes gedaan! Yay xD

Ella Chen is best goed idd maar in Taiwanese series zit altijd zoveel over acting, maar als je je daar overheen zet zijn ze echt vet, zoals KO One en The X Family, die zijn zo vet! XD

Hmm welke ik goed vond, nou op die ik net noemde na dan, Coffee Prince (Koreaans, echt leuk!) Iljimae (Koreaans, heel vet maar het is historical mss dat je dat niet leuk vind, ik hoor steeds meer dat mensen het echt stom en nep vinden enzo ik vind het zo mooi enzo! Maarja soms doen ze van dat vliegen/springen dat is wel vet nep maar afgezien van dat. Kijk je kan niet door 1 ding een drama al helemaal niet leuk meer gaan vinden toch! D: vind ik dan, tenzei het natuurlijk iets heel ernstig is zoals ze mishandelen een dier ofzo >.> (Jejoongwon, meteen gedelete, had toch ruimte nodig lolol)) Voorderest kan ik even nergens op komen. Zowiezo zijn Japanse drama's minder en slechter geacteerd dus weet echt niet welke ik even goed vond als een koreaanse bijvoorbeeld ._.

Long message, I know XD

Samayra
Posts: 11
Joined: Dec 29th, '10, 16:15

Post by Samayra » Jan 10th, '11, 17:33

Haha jij hebt duidelijk veel méér gezien dan ik. Ik kijk eigenlijk nog maar net paar maandjes nu denk ik. Ik vind het meestal leuk als er een beetje humor in zit of wat onwaarschijnlijks gebeurt zoals in the coffee prince.. twee mensen die t minst bij elkaar passen op eerste gezicht. Die actrice was trouwens ook in Goong, echt goede actrice..

en ja japans nie veel gezien behalve hana yori dango en hana kimi natuurlijk.. en nog eentje, the wallflower ofzo?

Endroine
Posts: 60
Joined: Jul 5th, '08, 22:41
Location: Breda, The Netherlands

Post by Endroine » Jan 10th, '11, 18:07

Heb niet zoveel gezien hoor o.o Yoon Eun Hye? Ik vind haar echt leuk in Coffee Prince XD Heb je KO One of The X-Family gezien? Zoniet,. echt doen~! Die zijn leuk! Tenzij je echt niet tegen over acting kunt lolol Maargoed. Weet jij nog leuke?

steveneder
Posts: 1
Joined: May 19th, '10, 22:31
Location: Sittard

Post by steveneder » Jan 10th, '11, 18:50

Sow best veel nederlanders hier damn, alhoewel ik waarschijnlijk een van de weinige ben die er ook nederlands uit zie. Iemand goede action/comedy aanraders het liefst japanse drama?, ik vind t wat fijner klinken dan koreaanse taal dus beter mijn concentratie erbij te houden ofzo om de subs te lezen.

Samayra
Posts: 11
Joined: Dec 29th, '10, 16:15

Post by Samayra » Jan 10th, '11, 21:37

@Endroine: ja goong dus! en it started with a kiss en they kiss again of mischievous kiss. Ik heb die jij noemde niet gezien nee... ik weet wel dat in KO one toch ook Wu chun speelt en jiro wang enzo?

@steveneder: ik zie dr niet nederlands en niet aziatisch uit ;)

Endroine
Posts: 60
Joined: Jul 5th, '08, 22:41
Location: Breda, The Netherlands

Post by Endroine » Jan 12th, '11, 13:38

Lolol ik ben echt gewoon nederlands, maar zie er niet in het speciaal nederlands uit gewoon als een gewoon blank meisje xD

Japanse dramas zijn kuuuuuuuuuuuuuuuuuuut lolol

goong, ooit 1 ep van gezien had ik dat al gezegd? of iig een halve ep, zal ooit verder kijken OOIT want MN LAPTOP IS DOOD sinds.. gister ZO FREAKING KUT sorry moest ik even uitten >.> anyway iswak al gezien DANSON i love him XD

Down with love is trouwens ook een aanrader maar zal er even mee wachten als je die van plan bent snel te kijken want die subs zijn er maar tot 10 van de 16 maar hij is wel heel leuk dus als je een to watch lijstje heb, zet m erop XD

Edit: Lol down with love is nu wel t/m 16, toevallig

Jazzapple
Posts: 51
Joined: Jun 25th, '11, 12:09
Location: Europe

Post by Jazzapple » Jun 25th, '11, 16:34

Potjandoerie, eigenlijk zijn we wel nog met veel. :blink

Endroine
Posts: 60
Joined: Jul 5th, '08, 22:41
Location: Breda, The Netherlands

Post by Endroine » Jul 11th, '11, 17:34


4:50

verstaat in godsnaam iemand wat hij nou zegt ik versta:
Wat een onzin, iniedergeval (wil ik) --------- zien, voordat ik vertrek

--- klinkt als iets als markeeske? kan een naam zijn maar dan slaa nde ondertiteling nergens op (doet het toch al niet).

knuts
Posts: 273
Joined: Aug 13th, '05, 20:43

Post by knuts » Oct 3rd, '13, 18:01

wil iemand mijn verzameling van K-drama's en films gebrand op DVD? Maar 99 % is met Chinese ondertiteling. Zonde om ze weg te gooien. Kost niks.

Endroine
Posts: 60
Joined: Jul 5th, '08, 22:41
Location: Breda, The Netherlands

Post by Endroine » Oct 4th, '13, 00:29

dus geen engelse erbij gebrand ook? ;-; hmmm zou er srt overheen kunnen denk je? is het hard of softsubs ?

knuts
Posts: 273
Joined: Aug 13th, '05, 20:43

Post by knuts » Oct 4th, '13, 05:40

sorry, wat ik nu heb is allemaal Chinese hard subs (rmvb format)
als je met Engelse subs wilt, zal ik je laten weten, wanneer ik die heb?

ben trouwens erg blij dat je reageert. Had maar een piepkleine hoop hier nog iemand aan te treffen.

Endroine
Posts: 60
Joined: Jul 5th, '08, 22:41
Location: Breda, The Netherlands

Post by Endroine » Oct 4th, '13, 11:58

mja ik kreeg toevallig een email dat er hier gereplied was XD

Als het hardsubs zijn dan kan ik er ook niet veel mee, tenzei je me chinees wilt leren?
ja laat maar weten =)

knuts
Posts: 273
Joined: Aug 13th, '05, 20:43

Post by knuts » Oct 4th, '13, 13:50

hehehe....grappenmaker

jammer.....

maar als die K-drama's met Eng subs beschikbaar zijn, laat ik je weten ;)

what about J-drama? ook interesse? Iemand heeft ze nu geleend. Te zijner tijd ook laten weten?

Endroine
Posts: 60
Joined: Jul 5th, '08, 22:41
Location: Breda, The Netherlands

Post by Endroine » Oct 4th, '13, 15:06

is goed!

knuts
Posts: 273
Joined: Aug 13th, '05, 20:43

Post by knuts » Oct 4th, '13, 15:21

okeee...:)


Iemand nog belangstelling voor een doos met dvd's met Japanse variety programma's als SMAP en New Dotch Cooking Show?

Gratis af te halen. svp een pm

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests