Login Issue? Delete D-addicts cookie from your browser settings and login again.

Mizushima Hiro

Discuss about your favourite Japanese Actors and Actresses
Post Reply
User avatar
pnaycutie
Posts: 16
Joined: Aug 4th, '07, 19:06

Post by pnaycutie » Aug 22nd, '07, 00:13

:-( o ok tanx anyway :D

User avatar
silentblvd
Posts: 90
Joined: Aug 17th, '05, 05:15
Location: awesome-land
Contact:

Post by silentblvd » Aug 22nd, '07, 00:39

it's One True Pairing or One True Pair. Basically, what relationship you support.

User avatar
BxLibra
Posts: 280
Joined: Jan 27th, '07, 22:55
Location: Bronx, New York City and Albany, New York

Post by BxLibra » Aug 24th, '07, 16:01

OMG PLEASE TELL ME.... you guys saw episode 8 of HanaKimi OMG OMG OMG!!!! :wub:
Hiro's photoshoot in the episode was just so hot!!! and i could have sworn he said "our school" but anyway omg that photo shoot was so cute i like the one where he gave the peace sign but all of his shots were so good!
どうぞ:
Image
Image
Image
Image
my fav:
Image
sorry this one was from the camera's point of view so its kinda blurry:
Image
enjoy!

User avatar
chocodreamer
Posts: 380
Joined: Jun 14th, '07, 12:37
Location: inside tegoshi's futon XD
Contact:

Post by chocodreamer » Aug 24th, '07, 16:10

^ haha! what a dork! his shots are all good! :wub:

User avatar
nonconformist86
Posts: 70
Joined: Jun 25th, '07, 22:32
Location: Canada

Post by nonconformist86 » Aug 24th, '07, 19:53

i suppose you guys would want to see this

http://pali-mari.livejournal.com/37154. ... 70#t244770
http://pali-mari.livejournal.com/36924.html

more hiro sexiness ne? Hiro has his own ACTION FIGURE!!! How AWESOME IS THAT?!?!!? :lol

User avatar
strawberry2005
Posts: 13
Joined: Aug 8th, '07, 15:24
Location: w/ Hiro-kun! <3

Post by strawberry2005 » Aug 24th, '07, 20:06

i don't know if you guys have seen this:

it's a video of hiro-kun playing chinese yo-yo
he looks really handsome there :P

and also these pics... i just found them ^^ and decided to post them here XD...
*credits for the pics go to pez666 @ asianfanatics forums*

http://img.photobucket.com/albums/v307/ ... iro1-1.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v307/ ... _hiro2.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v307/ ... _hiro3.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v307/ ... _hiro4.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v307/ ... _hiro5.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v307/ ... _hiro6.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v307/ ... _hiro1.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v307/ ... _hiro2.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v307/ ... _hiro3.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v307/ ... _hiro4.jpg

hiro looks so young at the soccer field!... and sooo cute when he was a baby!...
and at the 5th pic we can see he has liked soccer since he was a little child! ^^

User avatar
BxLibra
Posts: 280
Joined: Jan 27th, '07, 22:55
Location: Bronx, New York City and Albany, New York

Post by BxLibra » Aug 24th, '07, 20:17

yeah i've seen all of these pics already but thanks for posting them up again ^.^
but i shall say he looks hot playing soccer :wub:

User avatar
pnaycutie
Posts: 16
Joined: Aug 4th, '07, 19:06

Post by pnaycutie » Aug 25th, '07, 00:28

wow!!!!! :O i luv da pics!!!!!!1 tanks bxlibra!!!i personally just luv seeing his face :sighs: :wub:

User avatar
BxLibra
Posts: 280
Joined: Jan 27th, '07, 22:55
Location: Bronx, New York City and Albany, New York

Post by BxLibra » Aug 25th, '07, 01:25

no prob! i loved his facial expressions in the photoshoot he looked so cute!!!

User avatar
ninjabunny
Posts: 73
Joined: Sep 13th, '05, 23:17
Location: San José, CA

Post by ninjabunny » Aug 26th, '07, 15:21

second to last picture...i think he was at the alps...

here's another, I believe it is pretty new
Image
Last edited by ninjabunny on Aug 26th, '07, 15:57, edited 1 time in total.

User avatar
BxLibra
Posts: 280
Joined: Jan 27th, '07, 22:55
Location: Bronx, New York City and Albany, New York

Post by BxLibra » Aug 26th, '07, 15:44

I see it omg he looks so good in it Thanks for the pic!!!!!! :thumleft:
Last edited by BxLibra on Aug 26th, '07, 16:57, edited 1 time in total.

User avatar
BxLibra
Posts: 280
Joined: Jan 27th, '07, 22:55
Location: Bronx, New York City and Albany, New York

Post by BxLibra » Aug 26th, '07, 15:51

omg so sexy!!! I call it the buff side of Hiro :wub:
Image
credit Pali_Mari @ LiveJournal!!! go to her site for more pics (old and new and even baby ones) she has tons!! :cheers:

after seeing this pic i honestly believe he lost weight to look more like the minami senpai in the manga :scratch:

User avatar
chocodreamer
Posts: 380
Joined: Jun 14th, '07, 12:37
Location: inside tegoshi's futon XD
Contact:

Post by chocodreamer » Aug 26th, '07, 16:32

ninjabunny wrote:second to last picture...i think he was at the alps...

here's another, I believe it is pretty new
Image
kyaaaaa he's so cute in that pic!!! :wub:

User avatar
pnaycutie
Posts: 16
Joined: Aug 4th, '07, 19:06

Post by pnaycutie » Aug 26th, '07, 17:48

wow!!!! :goggle: Bxlibra i luv that pic!!!!!!! :wub: i wish he was lik dat all tha time =(

AshanishiLynn
Posts: 206
Joined: May 15th, '07, 08:15

Post by AshanishiLynn » Aug 26th, '07, 22:46

BxLibra wrote:omg so sexy!!! I call it the buff side of Hiro :wub:
Image
credit Pali_Mari @ LiveJournal!!! go to her site for more pics (old and new and even baby ones) she has tons!! :cheers:

after seeing this pic i honestly believe he lost weight to look more like the minami senpai in the manga :scratch:
GEEEZZZZZZZ

HE LOOKS GOOD!!!!

:wub: :wub: :wub: :wub: :wub:
Yes, buff up Hiro, Buff up

he is too skinny right now
way too skinny

omg thank u for the lj link omg omg
I need to put those new pix on my ipon asap :cheers: :cheers: :cheers: :cheers:

User avatar
BxLibra
Posts: 280
Joined: Jan 27th, '07, 22:55
Location: Bronx, New York City and Albany, New York

Post by BxLibra » Aug 26th, '07, 23:16

lol no prob yall and maybe who knows when hanakimi is over he may buff back up he looks good either way he never loses his sex appeal

momoji
Posts: 69
Joined: Aug 11th, '05, 00:05

Post by momoji » Aug 27th, '07, 02:58

OMG just watched ep 8 goshhhh when hiro hit nakatsu head don't you think he became tendou souji for a while that's hot....

User avatar
rinaKeiko
Posts: 64
Joined: Jan 21st, '07, 06:47
Location: Saito Tomohiro no kokoro~ XD

Post by rinaKeiko » Aug 27th, '07, 09:13

Image
he actually can do that??? :O

User avatar
chocodreamer
Posts: 380
Joined: Jun 14th, '07, 12:37
Location: inside tegoshi's futon XD
Contact:

Post by chocodreamer » Aug 27th, '07, 09:29

yes yes hiro! finish hana-kimi and be buff again :wub:

User avatar
aishoni2
Posts: 198
Joined: Mar 26th, '07, 07:33

Post by aishoni2 » Aug 27th, '07, 10:36

rinaKeiko wrote:
Image
he actually can do that??? :O
but that's easy.. i can do it
mmm... maybe not for a male...
Hiro is special! :mrgreen:

I'm totally loving him as Tendou Souji. PERFECT.

btw, since you guys must be expert on everything Hiro, did he ever coloured his hair.. lighten it maybe? Please provide pics if you guys have any.
He "played" the piano as Tendou, I'm wondering if he can play any musical instrument in real life...
Last question, what is he studying in Keio U... has he even graduated yet?
Sorry for asking too much.

I think he will make a wonderful Tamaki Senpai for Ouran Highschool Host Club with his exotic look & height.
Last edited by aishoni2 on Aug 30th, '07, 05:42, edited 1 time in total.

User avatar
chocodreamer
Posts: 380
Joined: Jun 14th, '07, 12:37
Location: inside tegoshi's futon XD
Contact:

Post by chocodreamer » Aug 27th, '07, 10:52

aishoni2 wrote:I think he will make a wonderful Tamaki Senpai for Ouran Highschool Host Club with his exotic look & height.
omg! now that you mentioned it, he does look perfect for the role!!! i mean he can be all sexy and seductive, but can be funny as well! :lol

User avatar
rinaKeiko
Posts: 64
Joined: Jan 21st, '07, 06:47
Location: Saito Tomohiro no kokoro~ XD

Post by rinaKeiko » Aug 27th, '07, 10:54

^ well, i can't :(

User avatar
BxLibra
Posts: 280
Joined: Jan 27th, '07, 22:55
Location: Bronx, New York City and Albany, New York

Post by BxLibra » Aug 27th, '07, 12:52

^ I could do the stretch but i hear its harder for guys to do it (not as flexible as us women)
@aishoni: Hiro did have lighter brown hair before when he first started (in gokusen 2 he plays Misawa Hiro and he's always wearing a green shirt and he has a lighter brown hair (i think if you go back to like page 2 or something of this thread u'll see ss of him in Gokusen 2)
I"m actually wondering if he still goes to Keio U especially with all the acting and modeling hes been doing
and i'm not so sure about his piano playing skills :unsure:

User avatar
CuriousKitty
Posts: 28
Joined: Aug 4th, '07, 02:53

Post by CuriousKitty » Aug 28th, '07, 11:41

rinaKeiko wrote:
Image
he actually can do that??? :O
It might be just me, but seriously looks short while doing that stretch. xD
I wish I could do that, I have issues just touching my ankles. My legs are too long D:

reredrumco2
Posts: 9
Joined: Apr 28th, '07, 18:59

Post by reredrumco2 » Aug 28th, '07, 16:00

TENDOU IS BAAAAAAAAAAAAAAAAAAACK!!!
Image

User avatar
emisaid
Posts: 6
Joined: Aug 14th, '07, 21:47
Location: New Jersey

Post by emisaid » Aug 28th, '07, 16:17

oh my god. wow. that's all i have to say... cept i must download hanakimi when it comes out!

and i didn't know he studies/studied in keio! it's such a prestigious school. as for what he studies, i know that keio has a distinguished business school, and most actors (that i've seen) usually study business or economics.

User avatar
chocodreamer
Posts: 380
Joined: Jun 14th, '07, 12:37
Location: inside tegoshi's futon XD
Contact:

Post by chocodreamer » Aug 28th, '07, 17:16

kyaaaaaaaa!!! nanba-hotness!!!

User avatar
BxLibra
Posts: 280
Joined: Jan 27th, '07, 22:55
Location: Bronx, New York City and Albany, New York

Post by BxLibra » Aug 28th, '07, 22:04

OMG!!!!! love that i gotta dl episode 9 like right away! omg thanks so much!!!!

User avatar
CuriousKitty
Posts: 28
Joined: Aug 4th, '07, 02:53

Post by CuriousKitty » Aug 29th, '07, 01:54

Wah~! I have to go dl episode 9 right now! o3o

User avatar
biniBningPunkista
Posts: 1036
Joined: Jun 17th, '06, 14:31
Location: inside toma's closet
Contact:

Post by biniBningPunkista » Aug 29th, '07, 06:55

reredrumco2 wrote:TENDOU IS BAAAAAAAAAAAAAAAAAAACK!!!
Image
your siggy is from pink no odeshi? did i say that right?
aww.. i hate hiro's partner there... she's.. ack! :crazy:

AshanishiLynn
Posts: 206
Joined: May 15th, '07, 08:15

Post by AshanishiLynn » Aug 30th, '07, 01:48

reredrumco2 wrote:TENDOU IS BAAAAAAAAAAAAAAAAAAACK!!!
Image
DDDAAAAAMMMMMNNNNNNN!!!!! :wub: :wub: :wub: :wub: :wub:
HE IS SMOKIN IN THAT PICTURE OMFG!!

*saves saves everything*

thank u for sharing that
I think I need to fan myself now *fans self*

now for that stretching thing..are people just finding out Hiro is a shrimp
I think it's pretty clear Hiro is a shorty..but no worries, he's my shorty :wub: :wub: :wub: :wub:

*sings song shorty swing my way*

User avatar
CuriousKitty
Posts: 28
Joined: Aug 4th, '07, 02:53

Post by CuriousKitty » Aug 30th, '07, 02:50

AshanishiLynn wrote:
reredrumco2 wrote:TENDOU IS BAAAAAAAAAAAAAAAAAAACK!!!
Image
DDDAAAAAMMMMMNNNNNNN!!!!! :wub: :wub: :wub: :wub: :wub:
HE IS SMOKIN IN THAT PICTURE OMFG!!

*saves saves everything*

thank u for sharing that
I think I need to fan myself now *fans self*

now for that stretching thing..are people just finding out Hiro is a shrimp
I think it's pretty clear Hiro is a shorty..but no worries, he's my shorty :wub: :wub: :wub: :wub:

*sings song shorty swing my way*
Isn't he supposed to be 6 feet tall? *considers that really tall* xD

User avatar
wndestiny
Posts: 8
Joined: Aug 29th, '07, 13:51
Location: Alhambra : Salt Lake City
Contact:

Post by wndestiny » Aug 30th, '07, 02:54

hey... its Nanba... from hanakimi

User avatar
emisaid
Posts: 6
Joined: Aug 14th, '07, 21:47
Location: New Jersey

Post by emisaid » Aug 30th, '07, 03:16

Hiro is 180cm which makes him roughly 5'9-5'10. It may not be 6'0 but he's still tall.

User avatar
BxLibra
Posts: 280
Joined: Jan 27th, '07, 22:55
Location: Bronx, New York City and Albany, New York

Post by BxLibra » Aug 30th, '07, 03:17

he's 5'9 (feet'inches) which is tall for me i mean i'm only 5'4 so his height is fine for me lol i could wear heels around him and not be worried about being taller hahaha

User avatar
chocodreamer
Posts: 380
Joined: Jun 14th, '07, 12:37
Location: inside tegoshi's futon XD
Contact:

Post by chocodreamer » Aug 30th, '07, 07:05

either way, he's still much taller than me :P

User avatar
aishoni2
Posts: 198
Joined: Mar 26th, '07, 07:33

Post by aishoni2 » Aug 30th, '07, 08:10

its strange.. he seems to look a wee bit smaller in HanaKimi than he was in Kabuto.
...even when he is standing beside those who are shorter than him, like the other dorm heads.
The broad shoulders looked like it shrunk ^^;;;

meatier Hiro is the best. but nanba is cute nonetheless
still... I miss Tendou.

momoji
Posts: 69
Joined: Aug 11th, '05, 00:05

Post by momoji » Aug 30th, '07, 08:16

but when he wore that white suit his shoulder does look broader...hehe annddd he is even taller than inagaki goro....goshh he was so hot in ep 9 it's like tendous souji plus nanba attack kyaaa....he really makes nanba character way cooler than in the manga by margin in ep 9 nanbaaaa!!!!!!!!!!!!!

User avatar
chocodreamer
Posts: 380
Joined: Jun 14th, '07, 12:37
Location: inside tegoshi's futon XD
Contact:

Post by chocodreamer » Aug 30th, '07, 08:47

maybe it's also in the choice of clothes sometimes...he always wore those figure-hugging black shirts in hana-kimi, w/c makes him look skinnier...

User avatar
CuriousKitty
Posts: 28
Joined: Aug 4th, '07, 02:53

Post by CuriousKitty » Aug 31st, '07, 02:13

emisaid wrote:Hiro is 180cm which makes him roughly 5'9-5'10. It may not be 6'0 but he's still tall.
I thought he was 182cm xD
Also I though 180cm was equal to 5'11"?
I'm using this site though http://www.teaching-english-in-japan.ne ... eet_inches

User avatar
BxLibra
Posts: 280
Joined: Jan 27th, '07, 22:55
Location: Bronx, New York City and Albany, New York

Post by BxLibra » Aug 31st, '07, 02:34

CuriousKitty wrote:
emisaid wrote:Hiro is 180cm which makes him roughly 5'9-5'10. It may not be 6'0 but he's still tall.
I thought he was 182cm xD
Also I though 180cm was equal to 5'11"?
I'm using this site though http://www.teaching-english-in-japan.ne ... eet_inches
well according to most sites he's 180 which is 5 ft 10.8661 inches so yeah i guess 5'11 if you round it up EITHER WAY!!!! he's still taller than me lol which adds on to his hotness

AshanishiLynn
Posts: 206
Joined: May 15th, '07, 08:15

Post by AshanishiLynn » Sep 1st, '07, 19:58

^true that

he's taller than me...which means I can even lean on his shoulder as we walk down the williamsburg bridge together :wub: :wub: :wub:
Hiro is so cool...I just wanna see sum more of him
I wanna hear him speaking english man

Do u guys know who Hiro reminds me so much of when I first saw him
especially when he smiles
Image
Jason Scott Lee
:cheers:

User avatar
ninjabunny
Posts: 73
Joined: Sep 13th, '05, 23:17
Location: San José, CA

Post by ninjabunny » Sep 1st, '07, 20:20

Well the conversion between metric and british measurement is

1inch = 2.54 cm so,
180 cm = ~ 70.86 inches

there's 12 inch in a foot, so

70.86 inches = 5 feet 10.86 inches

User avatar
CuriousKitty
Posts: 28
Joined: Aug 4th, '07, 02:53

Post by CuriousKitty » Sep 2nd, '07, 05:25

BxLibra wrote:
CuriousKitty wrote:
emisaid wrote:Hiro is 180cm which makes him roughly 5'9-5'10. It may not be 6'0 but he's still tall.
I thought he was 182cm xD
Also I though 180cm was equal to 5'11"?
I'm using this site though http://www.teaching-english-in-japan.ne ... eet_inches
well according to most sites he's 180 which is 5 ft 10.8661 inches so yeah i guess 5'11 if you round it up EITHER WAY!!!! he's still taller than me lol which adds on to his hotness
I'm anal retentive D: Gomen! xD
He's taller than me, but I rather have him at 5'11" than 5'10" since it's one more inch he has on me. I'm roughly 5'6" so five inches is better than four. :whistling:

User avatar
ninjabunny
Posts: 73
Joined: Sep 13th, '05, 23:17
Location: San José, CA

Post by ninjabunny » Sep 2nd, '07, 06:08

CuriousKitty wrote:

He's taller than me, but I rather have him at 5'11" than 5'10" since it's one more inch he has on me. I'm roughly 5'6" so five inches is better than four. :whistling:
well congrats. with his permed hair and those 1 inch or more platform boots that are in style right now in japan (you know what I am talking about), he could be 7 inches taller than you. c'mon now, it's not like we fell in love with his long legs. he's got an interesting face and that should be enough for you to love him.

User avatar
BxLibra
Posts: 280
Joined: Jan 27th, '07, 22:55
Location: Bronx, New York City and Albany, New York

Post by BxLibra » Sep 2nd, '07, 13:45

AshanishiLynn wrote:^true that

he's taller than me...which means I can even lean on his shoulder as we walk down the williamsburg bridge together :wub: :wub: :wub:
Hiro is so cool...I just wanna see sum more of him
I wanna hear him speaking english man

Do u guys know who Hiro reminds me so much of when I first saw him
especially when he smiles
Image
Jason Scott Lee
:cheers:
omg that looks like he could be his older brother or like an older cousin or something...anyway i don't even care about hiro's height he's just so good to look at like really really good to look at :wub: :wub: :wub:

AshanishiLynn
Posts: 206
Joined: May 15th, '07, 08:15

Post by AshanishiLynn » Sep 2nd, '07, 20:13

^Yes he is major eye candy

I saw episode 9 of hanakimi and I almost died from his hotness

User avatar
Artster Flux
Posts: 8
Joined: Aug 15th, '07, 10:09

Post by Artster Flux » Sep 2nd, '07, 23:17

i loved how hiro tailored his suit to fit him instead of having those shoulder pads. i loved dark kabuto or should i say kusakabe souji as he called himself. he was pretty funny. his voice was different from any of his other voices and tones he's done. now that i think about it, it reminds me of when tennouji did his mock personal interview in hana kimi. oh yeah if anyone wants to see the shirtoa spread in the cover, you can see it here[/url]

User avatar
BxLibra
Posts: 280
Joined: Jan 27th, '07, 22:55
Location: Bronx, New York City and Albany, New York

Post by BxLibra » Sep 2nd, '07, 23:44

Artster Flux wrote:i loved how hiro tailored his suit to fit him instead of having those shoulder pads. i loved dark kabuto or should i say kusakabe souji as he called himself. he was pretty funny. his voice was different from any of his other voices and tones he's done. now that i think about it, it reminds me of when tennouji did his mock personal interview in hana kimi. oh yeah if anyone wants to see the shirtoa spread in the cover, you can see it
you mean the one he wore in episode 9?
all i have to say is hiro looks good in anything he is sexy even when he was wearing the bra in the hanakimi episode, he looked funny and adorable but of course still hot :wub: :wub: :wub:

AshanishiLynn
Posts: 206
Joined: May 15th, '07, 08:15

Post by AshanishiLynn » Sep 3rd, '07, 00:12

U guys I made some Hiro icons
if ur interested

Image

Image

Image

geez I freakin love this dude :wub: :wub: :wub:

User avatar
CuriousKitty
Posts: 28
Joined: Aug 4th, '07, 02:53

Post by CuriousKitty » Sep 3rd, '07, 00:16

ninjabunny wrote:
CuriousKitty wrote:

He's taller than me, but I rather have him at 5'11" than 5'10" since it's one more inch he has on me. I'm roughly 5'6" so five inches is better than four. :whistling:
well congrats. with his permed hair and those 1 inch or more platform boots that are in style right now in japan (you know what I am talking about), he could be 7 inches taller than you. c'mon now, it's not like we fell in love with his long legs. he's got an interesting face and that should be enough for you to love him.
True. Even if he were short he'd still be amazingly hot.

User avatar
BxLibra
Posts: 280
Joined: Jan 27th, '07, 22:55
Location: Bronx, New York City and Albany, New York

Post by BxLibra » Sep 3rd, '07, 00:23

AshanishiLynn wrote:U guys I made some Hiro icons
if ur interested

Image

Image

Image

geez I freakin love this dude :wub: :wub: :wub:
those are cute!!!! I'm stealing them and putting them on my flash (and later on my ava) need to make a new siggy thanks AshanishiLynn!!! Hiro looks so good in them :wub:

User avatar
Artster Flux
Posts: 8
Joined: Aug 15th, '07, 10:09

Post by Artster Flux » Sep 3rd, '07, 00:32

yeah hero does look good in anything he wears. tendou and nanba both look like they frequent hysteric glamour.i would love to see him on high fashion runways. he does look taller in kabuto though.

User avatar
BxLibra
Posts: 280
Joined: Jan 27th, '07, 22:55
Location: Bronx, New York City and Albany, New York

Post by BxLibra » Sep 3rd, '07, 00:43

ashanishilynn@ I forgot to say make more!!!!! Need more ava's of sexy Hiro!

AshanishiLynn
Posts: 206
Joined: May 15th, '07, 08:15

Post by AshanishiLynn » Sep 3rd, '07, 01:08

^Lol dun worry
I got u

I'll def make sum more

maybe later tonight

User avatar
kerobu
Posts: 30
Joined: Aug 5th, '07, 07:45

Post by kerobu » Sep 3rd, '07, 03:23

biniBningPunkista wrote:
reredrumco2 wrote:TENDOU IS BAAAAAAAAAAAAAAAAAAACK!!!
Image
your siggy is from pink no odeshi? did i say that right?
aww.. i hate hiro's partner there... she's.. ack! :crazy:
I was annoyed while watching all throughout that episode. but because of the sole reason that Hiro was in that drama (and smoking hot for that matter), I endured the pain. That girl was really lucky to have Hiro as her partner.

User avatar
seirie
Posts: 17
Joined: Sep 4th, '07, 15:06

Post by seirie » Sep 4th, '07, 15:26

Hello there!!! i'm new here!!! I've been reading all your posts about Hiro-sama haha i like him too!!! (i'm grabbing pics of hiro in here too hehe)

I'm watching hana-kimi too!!! Gosh he's sooo cute!!! Nanba-senpai!!! :)

User avatar
BxLibra
Posts: 280
Joined: Jan 27th, '07, 22:55
Location: Bronx, New York City and Albany, New York

Post by BxLibra » Sep 4th, '07, 21:19

welcome to the thread i'm glad you like Hiro too!!! there are tons of pictures in this thread as well as on these 2 sites which im prob sure u've seen pali_mari.livejournal.com and community.livejournal.com/mizushima_rabu feel free to comment about how much you think Hiro is sexy lol cause thats all we do here ^.^

User avatar
lilswtangel
Global Moderator
Global Moderator
Posts: 1825
Joined: Oct 19th, '04, 02:22
Location: NYC
Contact:

Post by lilswtangel » Sep 5th, '07, 06:33

GeHHHH!!!!!!!!

I didn't even notice him in "Gokusen 2" and "Brother Beat".........but that's probably because he was "outshined" by the leading males in those doramas.

Aside from "Hana Kimi", the only drama where I really noticed him in was from " Kamen Rider Kabuto" but I downloaded that for Yamamoto Yusuke. ^^;; Otherwise, he was adorable in Love Com but Teppei-chan was there! ^^;;~

but I love him as Nanba-sempai!!!! He's probably my favorite character in HanaKimi!

AshanishiLynn
Posts: 206
Joined: May 15th, '07, 08:15

Post by AshanishiLynn » Sep 6th, '07, 01:13

BxLibra
I put a few more Hiro icons on my LJ

AshanishiLynn.livejournal.com

go check em out

User avatar
taurianangel
Posts: 21
Joined: Jul 6th, '07, 08:13

Post by taurianangel » Sep 6th, '07, 06:03

AshanishiLynn wrote:BxLibra
I put a few more Hiro icons on my LJ

AshanishiLynn.livejournal.com

go check em out
yea thnx for d icons! their awesome!


i love hiro! he i jus soo hawt!

i really want him 2 play kyouya of ouran(if a drama is ever made tat is) but i soo wanna see him as kyouya hes such a gud acto he can nail the chrc perfectly

User avatar
taurianangel
Posts: 21
Joined: Jul 6th, '07, 08:13

Post by taurianangel » Sep 6th, '07, 06:14

hiro

Image

Image

Image

Image

Image

Image

he could so play kyouya in a heartbeat....sigh
sorry im a cough.kyoya and hiro fan...cough

User avatar
BxLibra
Posts: 280
Joined: Jan 27th, '07, 22:55
Location: Bronx, New York City and Albany, New York

Post by BxLibra » Sep 6th, '07, 18:14

@AshanishiLynn: omg thanksssssssssssssssssss gonna check it out!!

snooopy06
Posts: 119
Joined: May 30th, '05, 06:23

Post by snooopy06 » Sep 7th, '07, 09:34

who is kyoya and what is A heat beat???
do u have any info about it

User avatar
BxLibra
Posts: 280
Joined: Jan 27th, '07, 22:55
Location: Bronx, New York City and Albany, New York

Post by BxLibra » Sep 7th, '07, 12:43

snooopy06 wrote:who is kyoya and what is A heat beat???
do u have any info about it
lol kyoya i think is a character in Ouran Host Club (manga) and she's saying that she wants him to be that character in a heartbeat (in other words she really really really wants him to play that character like quickly ("in a heartbeat") lol Get it? :salut:

User avatar
gelmar
Posts: 44
Joined: Sep 2nd, '07, 19:57

Post by gelmar » Sep 7th, '07, 19:08

Hya everibody ! This is my first post here.

Hiro is such a handsome man. I melt from his cuteness. He seems like a really sweet guy.
Anyway, I first discovered him, coincidentally, while I was looking for infos. about the singer Michihiro Kuroda. I stumbled upon some boy's scan livejournal or something, and I saw one of Hiro's picture, and I thought " Wow! Who is this pretty guy". Then, I searched for some infos.about him, and it seems like he had an eventful life. He speak English, yay! Then, I found this topic, and read each post, and got hyped about each picture I found here. They are hawt^^
Thanks to Hiro, I got into Hana Kimi . It's my first Dorama. It's an awesome serie, and Hiro is extra cute there. And my, he seems quite talented too. I'll be checking out Kamen Rider Kabuto too.
He's my Superhiro ( superheroe)

User avatar
BxLibra
Posts: 280
Joined: Jan 27th, '07, 22:55
Location: Bronx, New York City and Albany, New York

Post by BxLibra » Sep 7th, '07, 19:19

gelmar wrote:Hya everibody ! This is my first post here.

Hiro is such a handsome man. I melt from his cuteness. He seems like a really sweet guy.
Anyway, I first discovered him, coincidentally, while I was looking for infos. about the singer Michihiro Kuroda. I stumbled upon some boy's scan livejournal or something, and I saw one of Hiro's picture, and I thought " Wow! Who is this pretty guy". Then, I searched for some infos.about him, and it seems like he had an eventful life. He speak English, yay! Then, I found this topic, and read each post, and got hyped about each picture I found here. They are hawt^^
Thanks to Hiro, I got into Hana Kimi . It's my first Dorama. It's an awesome serie, and Hiro is extra cute there. And my, he seems quite talented too. I'll be checking out Kamen Rider Kabuto too.
He's my Superhiro ( superheroe)
yay more Hiro fans welcome to the thread!!!! :cheers: you should take a look at these 2 sites if you haven't already community.livejournal.com/mizushima_rabu and pali_mari.livejournal.com both sites have A LOT of Hiro info and pics :wub: :wub:

shama129
Posts: 79
Joined: Dec 8th, '06, 05:24
Location: The big apple

Post by shama129 » Sep 7th, '07, 19:34

hello hello

recent fan of hiro too. fell in love with him in hana kimi as u probably guessed. didnt know there was a thread for him here. just stumbled upon it as i was browsing through d-a. love all the hot pics of him. will definetly be coming back here .lol
i really want him 2 play kyouya of ouran(if a drama is ever made tat is) but i soo wanna see him as kyouya hes such a gud acto he can nail the chrc perfectly
ur totally right . omg i wud love to see him in ouran high if they do a live version. though i wud prefer him as the character Tamaki. dont know why, lol. he wud be perfect for both roles. and he's a good actor. so he cud pull of both of them with ease. but i think i wud really love to see him act out tamaki. myabe cuz i'm being biased cuz i wanna see him talk so much and get alot more screentime XD and we all know tamaki is a camera hog :P

User avatar
chocodreamer
Posts: 380
Joined: Jun 14th, '07, 12:37
Location: inside tegoshi's futon XD
Contact:

Post by chocodreamer » Sep 7th, '07, 19:42

ooh! hiro's gaining more fans...i guess the recent hana-kimi episode really showed how hot he is LOL tendou-sama!!!

snooopy06
Posts: 119
Joined: May 30th, '05, 06:23

Post by snooopy06 » Sep 7th, '07, 21:05

BxLibra wrote:
lol kyoya i think is a character in Ouran Host Club (manga) and she's saying that she wants him to be that character in a heartbeat (in other words she really really really wants him to play that character like quickly ("in a heartbeat") lol Get it? :salut:
thank you for the info

I didn't know that :doh:

User avatar
rinaKeiko
Posts: 64
Joined: Jan 21st, '07, 06:47
Location: Saito Tomohiro no kokoro~ XD

Post by rinaKeiko » Sep 8th, '07, 12:30

Quote from Hanakimi thread
marienella_m wrote:promotional activities of the Hana Kimi cast:

9/8(土) 12:00~13:30 フジテレビ バニラ気分!「GO!GO!サタに高木美保、生田斗真、つるの剛士らが登場」生田斗真
9/8(土) 18:30~19:00 フジテレビ もしもツアーズ「もしツア 東京イケ麺ツアー!」水嶋ヒロ、姜暢雄、岡田将生、岩佐真悠子
9/10(月) 21:00~21:54 フジテレビ 5000番組10万人総出演第9回がんばった大賞「ドラマメーキング&最終回予告」堀北真希
9/11(火) 19:00~20:54 フジテレビ カスペ!「一瞬で笑えるネタ祭り爆笑レッドカーペット」城田優
9/13(木) 21:00~21:54 とんねるずのみなさんのおかげでした「食わず嫌い王決定戦」小栗旬
9/17(月) 22:00~22:54 フジテレビ SMAP×SMAP「三文字流鏑馬にイケメン♂パラダイス」生田斗真、小栗旬
I see Hiro's name there.. What show is that? and it's today!

User avatar
BxLibra
Posts: 280
Joined: Jan 27th, '07, 22:55
Location: Bronx, New York City and Albany, New York

Post by BxLibra » Sep 8th, '07, 13:03

rinaKeiko wrote:Quote from Hanakimi thread
marienella_m wrote:promotional activities of the Hana Kimi cast:

9/8(土) 12:00~13:30 フジテレビ バニラ気分!「GO!GO!サタに高木美保、生田斗真、つるの剛士らが登場」生田斗真
9/8(土) 18:30~19:00 フジテレビ もしもツアーズ「もしツア 東京イケ麺ツアー!」水嶋ヒロ、姜暢雄、岡田将生、岩佐真悠子
9/10(月) 21:00~21:54 フジテレビ 5000番組10万人総出演第9回がんばった大賞「ドラマメーキング&最終回予告」堀北真希
9/11(火) 19:00~20:54 フジテレビ カスペ!「一瞬で笑えるネタ祭り爆笑レッドカーペット」城田優
9/13(木) 21:00~21:54 とんねるずのみなさんのおかげでした「食わず嫌い王決定戦」小栗旬
9/17(月) 22:00~22:54 フジテレビ SMAP×SMAP「三文字流鏑馬にイケメン♂パラダイス」生田斗真、小栗旬
I see Hiro's name there.. What show is that? and it's today!
Its a show on Fuji TV called Moshimo Tours and it seems like Hiro, the guy that plays Sekime, the guy that plays Oscar and the girl that plays Hibari are gonna be guests on the show
you can check out the site here http://www.fujitv.co.jp/moshimo/index2.html and just click on the bus that shows up and u can check out screenshots of them on the show
Edit: direct link for lazy ones like me ^.^ --> http://www.fujitv.co.jp/moshimo/tour/070908/index.html just click the flashing arrow in the bottom to look at screenshots of them on the show

User avatar
rinaKeiko
Posts: 64
Joined: Jan 21st, '07, 06:47
Location: Saito Tomohiro no kokoro~ XD

Post by rinaKeiko » Sep 8th, '07, 15:28

Thank you BxLibra :D

Image
The tour sure makes his Sunday happy :P
Cute!

Hope someone will upload the show :pray:

User avatar
rinaKeiko
Posts: 64
Joined: Jan 21st, '07, 06:47
Location: Saito Tomohiro no kokoro~ XD

Post by rinaKeiko » Sep 8th, '07, 16:24


User avatar
RoosterMcTey
Posts: 32
Joined: Sep 9th, '07, 01:51
Location: TN

Post by RoosterMcTey » Sep 9th, '07, 02:05

I should probably step up and say hello too!
I've been lurking for some time (you guys have the best links!)
Hana Kimi has been my favorite manga series forever and Nanba was my favorite character - so I was totally psyched to see what I think has been the best manga-to live action drama actor translation! Completely pleased!

And then somehow I got into watching Kabuto - and wow. Love. Love love love love.
This place is great.

MWA!

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest