[Discussion] Kurosagi - starring Yamashita Tomohisa

Discuss Japanese drama series here.
Post Reply
vivaldi
Posts: 10
Joined: Feb 23rd, '06, 21:50

[Discussion] Kurosagi - starring Yamashita Tomohisa

Post by vivaldi » Feb 23rd, '06, 22:29

Sorry if this has been posted before.

New drama coming this spring, Kurosagi. Starring Yamashita Tomohisa as Kurosaki, a swindler who preys on other swindlers. Horikita Maki is in this drama as well. It will be airing on TBS.

info on the TBS site
http://www.tbs.co.jp/program/kurosagi.html

english report
http://ikimashou.net/2006/02/01/kurosag ... ve-action/

japanese article
http://www.sanspo.com/geino/top/gt20060 ... 12604.html

I can't make out some of the kanji on the TBS page, but can anyone confirm for sure?

donna8157
Posts: 390
Joined: Feb 11th, '04, 19:38
Location: USA

Post by donna8157 » Feb 24th, '06, 02:27

Sounds like fun! :cheers:

User avatar
euphoria
Posts: 2
Joined: Feb 2nd, '06, 22:14

Post by euphoria » Feb 24th, '06, 03:15

I can't wait for this! Yamapi's going to be in it ^_____^

RionZ
Posts: 19
Joined: Nov 10th, '05, 01:40

Post by RionZ » Feb 24th, '06, 03:30

Cool 8)

vivaldi
Posts: 10
Joined: Feb 23rd, '06, 21:50

Post by vivaldi » Feb 25th, '06, 04:20

it starts airing in april, according to the website

iDREAM
Posts: 9
Joined: Feb 14th, '06, 01:42

Post by iDREAM » Feb 25th, '06, 04:34

Ooh, how cool. I can't wait, but will anyone sub it in english? :blink I hope they do >_<

User avatar
vtx
Posts: 46
Joined: Jan 26th, '06, 16:41
Location: Singapore

Post by vtx » Feb 25th, '06, 05:55

Another manga - drama conversion, but if yamapi's in it, why not :lol
Japanese dramas I''''m currently watching :
Dance Drill, Sapuri , My Boss My Hero

Image

User avatar
babyxdorkii
Posts: 235
Joined: Jun 12th, '04, 13:46

Post by babyxdorkii » Feb 25th, '06, 06:56

im heard this news already since that i've been waiting for April to approach....
:D

User avatar
meli_chan
Posts: 76
Joined: Dec 27th, '05, 23:56
Location: Buenos Aires

Re: Kurosagi - starring Yamashita Tomohisa

Post by meli_chan » Mar 17th, '06, 02:26

WOW!! I can´t wait! I love Yamapi!!!!!!!!!!!!!
Image

User avatar
airskape
Posts: 278
Joined: Jan 7th, '05, 18:21

Post by airskape » Mar 17th, '06, 04:20

oo wow nice cast
yamapi and horikita maki!
should be fun since they both played major roles in nobuta wo produce :D cant wait

User avatar
Sousday
Posts: 21
Joined: Jan 30th, '06, 17:48
Location: Paris

Post by Sousday » Mar 17th, '06, 18:41

I really want to see this drama...hope there will be someone for translate it. >.<
Image

User avatar
oberon
Posts: 124
Joined: Dec 10th, '05, 10:04
Location: Holland

Post by oberon » Mar 18th, '06, 17:06

here is the cm for kurosagi:


User avatar
milleu87
Posts: 493
Joined: Jul 24th, '05, 01:31
Location: nashville,tn

Post by milleu87 » Mar 18th, '06, 17:17

wow. he look so hot in the cm. with his eyes. so intense!! * i'm drooling* can't wait for april.finally some good japanese drama

cereza
Fansubber
Fansubber
Posts: 42
Joined: Jul 6th, '05, 13:09
Location: Canada
Contact:

Post by cereza » Mar 18th, '06, 17:24

iDREAM wrote:Ooh, how cool. I can't wait, but will anyone sub it in english? :blink I hope they do >_<
it will be hardsubbed.
Kioku Fansubs and LS Forum will be doing a joint project on it
Current projects: Kurosagi || Attention Please
are you a baka? - Absolute Baka:: JE community
tina @ Kioku konseki

User avatar
milleu87
Posts: 493
Joined: Jul 24th, '05, 01:31
Location: nashville,tn

Post by milleu87 » Mar 18th, '06, 17:26

really? that is so great!!!

User avatar
philifouf
Posts: 5
Joined: Nov 23rd, '05, 15:57
Location: France

Post by philifouf » Mar 18th, '06, 17:27

it will be hardsubbed.
Kioku Fansubs and LS Forum will be doing a joint project on it
Love you.
:wub:

User avatar
airskape
Posts: 278
Joined: Jan 7th, '05, 18:21

Post by airskape » Mar 19th, '06, 01:19

oo thanks for the cm!
i hardly recognised yamapi with his black hair :lol

User avatar
Mika_Cat
Posts: 5
Joined: Feb 24th, '06, 15:49
Location: Los Angeles

Post by Mika_Cat » Mar 20th, '06, 16:00

cant wait to see this drama
yamapi looks so cool!!

User avatar
meli_chan
Posts: 76
Joined: Dec 27th, '05, 23:56
Location: Buenos Aires

Post by meli_chan » Mar 21st, '06, 02:56

Mika_Cat wrote:cant wait to see this drama
yamapi looks so cool!!
It can´t be true!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Yamapi and he girl grom Nobuta!!!!!!! can´t believe this!!! maybe they´re gonna be a couple!!! wiiiiiiii!! cant wait! I want to see yamapi, really hot!!
Image

User avatar
Halko
Posts: 34
Joined: Dec 10th, '05, 07:17
Location: It's pink here.

Post by Halko » Mar 21st, '06, 18:57

Awesome, I can't wait to see this! Maki~ :wub:

User avatar
saffy
Posts: 48
Joined: May 8th, '04, 08:47
Location: London, UK

Post by saffy » Mar 23rd, '06, 09:36

hi minna! ^^ Just wanted to let you know that Kioku has subbed the CM (hahaha yeah we like subbing CMs :P) and it's available for direct download on the webbie *points to signature*
--,<@ saffy
www.kiokukonseki.com
www.soundclick.com/saffy [updated 2006/15/22 Hey Girl (rough test)]
www.soundclick.com/saffyxfantasii [updated 2006/01/08 WISH]

User avatar
Halko
Posts: 34
Joined: Dec 10th, '05, 07:17
Location: It's pink here.

Post by Halko » Mar 23rd, '06, 20:02

Oh, thanks for that! ^__^;

Well.. it looks interesting. I'm really looking forward to it.

User avatar
meli_chan
Posts: 76
Joined: Dec 27th, '05, 23:56
Location: Buenos Aires

Post by meli_chan » Mar 24th, '06, 00:47

saffy wrote:hi minna! ^^ Just wanted to let you know that Kioku has subbed the CM (hahaha yeah we like subbing CMs :P) and it's available for direct download on the webbie *points to signature*

Hontou ni!! Arigatou gozaimazu!!
Image

User avatar
pinaykitty
Posts: 3
Joined: Feb 13th, '06, 20:09

Post by pinaykitty » Mar 25th, '06, 18:16

Halko wrote:Awesome, I can't wait to see this!
me too!! i will definetly watch this drama....can´t wait :wub:

iDREAM
Posts: 9
Joined: Feb 14th, '06, 01:42

Post by iDREAM » Mar 25th, '06, 22:06

yay! it'll be subbed, what a relief, people who have read the manga said it was good..so heres hoping! :P

User avatar
Reira49
Posts: 37
Joined: Mar 23rd, '06, 18:21
Location: Los Angeles

Post by Reira49 » Mar 27th, '06, 00:53

KAT-TUN~Ueda Tatsuya
Image
Horikita Maki
Image

User avatar
tissa
Posts: 105
Joined: Nov 29th, '05, 20:02
Location: Germany

Post by tissa » Mar 27th, '06, 01:22

thanks a lot! I like yamapi with black hair. pretty hot~~

User avatar
Furion
Posts: 40
Joined: Nov 3rd, '05, 17:32

Post by Furion » Mar 31st, '06, 18:07

I'll be looking forward to this one, the plot seems to be interesting... and Whoo Maki... :cheers:

usagi_on_the_moon
Posts: 30
Joined: Nov 18th, '05, 03:17

Post by usagi_on_the_moon » Apr 4th, '06, 18:12

the plot seems interesting. i think there's a manga with the same title.
i think i saw it when i was in japan

darkangst
Posts: 27
Joined: Nov 11th, '05, 23:26

Post by darkangst » Apr 4th, '06, 22:16

God, I want to read the manga and watch this series sooo much. ^_^ I like stories about swindlers.. there was that old tvb series... that was pretty amusing....

4/14.....!! I'll be waiting. :P

blackstarjr
Posts: 184
Joined: Feb 16th, '04, 20:45
Location: Canada

Post by blackstarjr » Apr 4th, '06, 22:25

Well for me, it's all about Horikita Maki :)...Go maki go..hehe..Cannot wait to ep1 comes out..
Back from a long vacation

User avatar
Reira49
Posts: 37
Joined: Mar 23rd, '06, 18:21
Location: Los Angeles

Post by Reira49 » Apr 5th, '06, 00:38

KAT-TUN~Ueda Tatsuya
Image
Horikita Maki
Image

User avatar
Halko
Posts: 34
Joined: Dec 10th, '05, 07:17
Location: It's pink here.

Post by Halko » Apr 5th, '06, 02:12

OMG, thanks!!
He looks really awesome in those pictures. ^__^; <3

Scribble
Posts: 6
Joined: Apr 8th, '06, 09:52

Post by Scribble » Apr 8th, '06, 09:54

I'm not interested in the whole pretty boy yamapi aspect of this, but the story instead..

I wasn't looking forward to this at first, but I read the first chapter of the manga, and it's pretty good, it has plot and humour.

I wonder if this is like the Japanese version of the UK show "Hustle" lol.

User avatar
myke
Posts: 234
Joined: Nov 3rd, '05, 18:06
Location: Malaysia

Post by myke » Apr 8th, '06, 16:26

:lol :lol :lol

Death Note...

then Kurosagi ......

this is interesting lol.... :mrgreen:

Nomanymore
Posts: 1441
Joined: Jan 11th, '05, 21:04
Contact:

Post by Nomanymore » Apr 9th, '06, 02:05

yayyyy 5 more dayzzz only , so excitedddd ^^

I uploaded a new clip of Kurosagi talking with YamaP & Maki ^^
http://nomanymore.blogspot.com !!

BTW , HAPPPIE BIRTHDAY TO YAMAPPPPP :cheers:
Last edited by Nomanymore on Apr 12th, '06, 18:56, edited 1 time in total.

vivaldi
Posts: 10
Joined: Feb 23rd, '06, 21:50

Post by vivaldi » Apr 9th, '06, 05:44

haven't posted since I started the thread, but here are some clips to tide you guys over till friday






darkangst
Posts: 27
Joined: Nov 11th, '05, 23:26

Post by darkangst » Apr 10th, '06, 04:03

:-( :cry: Those clips just made me want to read the manga and watch the drama more.

nicpkh
Posts: 104
Joined: Aug 29th, '05, 17:02
Location: Somewhere In Fantasy World

Post by nicpkh » Apr 11th, '06, 04:43

I can't wait for Maki-chan...Maki-chan ahhhhhhhhh :wub: :wub: :wub:

User avatar
Asami Yuhka
Posts: 143
Joined: Nov 17th, '05, 09:58
Location: Polska

Post by Asami Yuhka » Apr 12th, '06, 20:19

山下智久
『抱いてセニョリータ』

Yamashita Tomohisa 'Daite Senorita'

2006.05.31 RELEASE!!

■初回生産限定盤 JECN-0095/96 \ 1,600(tax in)

LIMITED EDITION JECN-0095/96 \ 1,600(tax in)

★CD+DVD!!
CD :M1, M2 全2曲収録
DVD:「抱いてセニョリータ」ビデオクリップと
カラオケ用歌詞入りビデオクリップを収録。
さらに、レコーディング風景、ビデオクリップ
メイキング等のオフショット映像も収録されます。

CD+DVD!!
CD: Include M1, M2 2 songs
DVD: 'Daite Senorita' video clip and karaoke video clip with lyrics are included. In adition, off-shot images include the recording scenes, the making of the video clip, etc.

★フォトステッカー封入
Photo Stickers Enclosed

★12Pブックレット
12 Page Booklet

■通常盤 JECN-0097 \ 1,000(tax in)

NORMAL EDITION JECN-0097 \ 1,000(tax in)

★全3曲+M1のオリジナル・カラオケ収録
Include 3 songs + M1's Original Karaoke

★通常盤のみBonus Track M3「向日葵」収録
Bonus Track for Normal Edition Include M3 'Himawari'

☆収録曲☆
M1. 抱いてセニョリータ
<TBS系 金曜ドラマ「クロサギ」 主題歌>
作詞:zopp 作曲:渡辺未来/真崎 修
編曲:前嶋康明

M1. Daite Senorita
TBS Friday Drama 'Kurosagi' Theme Song
Lyrics: zopp
Music: Watabe Miki / Masaki Osamu
Arrangement: Maejima Yasuaki

M2. 指輪
作詞/作曲:山下智久  編曲:鈴木Daichi秀行

M2. Yubiwa
Lyrics/Music: Yamashita Tomohisa
Arrangement: Suzuki Daichi Hideyuki

以下、通常盤のみ収録↓
M3. 向日葵
作詞:仲村達史 作曲:北野正人 編曲:中村康就

Below, only included in the Normal Edition↓
M3. Himawari (Sunflower)
Lyrics: Nakamura Tatsushi
Music: Kitano Masato
Arrangement: Nakamura Yasushi?


M4. 抱いてセニョリータ(オリジナル・カラオケ)

M4. Daite Senorita (Original Karaoke)

source: Johnny's Entertainment
i`m happy! YamaP first cd!
Image

User avatar
Reira49
Posts: 37
Joined: Mar 23rd, '06, 18:21
Location: Los Angeles

Post by Reira49 » Apr 12th, '06, 22:02

ahhhhh~yamapi's cd~~
I wanna buy it!!
also have the song he wrote~~

two days left!!
:cheers:
KAT-TUN~Ueda Tatsuya
Image
Horikita Maki
Image

User avatar
Spike23
Posts: 295
Joined: Aug 9th, '04, 16:21
Location: LAND OF CARROTS

Post by Spike23 » Apr 12th, '06, 22:56

Sweet, this is a cool manga.

THough i don't know if Tomohisa Yamashita is a good lead for this drama.

sPark*
Posts: 13
Joined: Mar 11th, '06, 14:54

Post by sPark* » Apr 13th, '06, 01:43

i think yamapi looks hot with dark hair. altho in some pics i dont think he came out that great, but nonetheless hes pretty hot =] but akira was the best <33 anyways cant wait to watch this. btw loving ur sig. ueda tatsuya <33

User avatar
Jin_YamaPi
Posts: 34
Joined: Feb 16th, '06, 20:32
Location: Spain

Post by Jin_YamaPi » Apr 13th, '06, 11:21

yeeaahhh I cant wait for yamapi first cd!!! :cheers:
etto... i want to read the manga kurosagi demo... I dont find it in english!!! :-(

User avatar
bakki
Posts: 126
Joined: Aug 18th, '05, 15:58
Location: Italy

Post by bakki » Apr 14th, '06, 08:46

KYAAAAAAAA TODAY IS THE DAYYYYYYY!!!

KUROSAGI COMING !!!!

can't wait to see Pi...*___*

can't wait to have his cd *__*

User avatar
Hedgehog
Posts: 26
Joined: Apr 6th, '06, 10:54
Location: Island of Thieves

Post by Hedgehog » Apr 14th, '06, 11:49

Kurosagi will be shown in another few hours time, I am getting all pysch up. Can't wait to see Yamapi playng a lead role, I am glad that he's finally not playing a student in a drama. He really looks very very good in the screenshots and the CMs for the show, nice black hair and nice muscles. No longer the skinny boy he once was.

When is his Cd coming out? I'll definitely head down to HMV to check it out, I hope HMV has the CD, way to go YamapI!!

User avatar
Asami Yuhka
Posts: 143
Joined: Nov 17th, '05, 09:58
Location: Polska

Post by Asami Yuhka » Apr 14th, '06, 12:04

Hedgehog wrote: When is his Cd coming out? I'll definitely head down to HMV to check it out, I hope HMV has the CD, way to go YamapI!!
31 may^^

i cant wait too^^, and i`ve preorder both^^
one hour left^^
Image

auroragb
Posts: 1138
Joined: Aug 30th, '05, 15:16

Post by auroragb » Apr 14th, '06, 14:05

The first ep should have just finished! So we might see an upload soon :)
Jdrama Chinese fansub index 2006 | 2007

baoi
Posts: 24
Joined: Feb 16th, '05, 08:20

Post by baoi » Apr 14th, '06, 15:06

I am hoping for an upload!!!!!!!!

But i have to rely on the subs...

OH NO!! I am too anxious to see it...

I bet the file will pop out the second i leave the computer to go to work..

That kind of stuff always happens to me...

User avatar
PopGilligan
Posts: 191
Joined: Feb 12th, '06, 01:44
Location: Dingy Dorm Room

Post by PopGilligan » Apr 14th, '06, 15:37

Yeah, me too Baoi. I always miss out on things like this right away. Ah well. It's probably faster to get this after other people have downloaded it first.

I'll struggle without subs, but, I'll try :D Yamapi love!

User avatar
aso0omy-chan
Posts: 238
Joined: Nov 26th, '05, 13:34
Location: U.A.E
Contact:

Post by aso0omy-chan » Apr 14th, '06, 15:46

woa~~~h! >.< I just realized that I've been waiting to watch this drama for 4 months already! OMG! I really cant wait to watch it............I hope some1 can upload it! I'll be really thankful 4 the person who'll upload it....
Image
if I just can write the whole song... YamaPi, atashi wa tottemo suki desu! :heart: __ :heart:

cs_omigosh
Posts: 7
Joined: Dec 12th, '05, 23:48

Post by cs_omigosh » Apr 14th, '06, 19:10

Hihi...here's another version of the kurosagi CM: http://down.clubbox.co.kr/johnnyjr/4sv87

User avatar
Love Angel
Posts: 342
Joined: Mar 5th, '06, 18:06
Location: UAE

Post by Love Angel » Apr 14th, '06, 19:17

this drama seems good>>i''ll be waiting 4 the sub ^_^

User avatar
meli_chan
Posts: 76
Joined: Dec 27th, '05, 23:56
Location: Buenos Aires

Post by meli_chan » Apr 14th, '06, 19:31

so you know which fansub will subtitle it?


Edit: I´ve already read page 1 XD
Image

User avatar
roaceica
Posts: 433
Joined: Apr 24th, '04, 13:37
Location: UK

Post by roaceica » Apr 14th, '06, 19:40

have ep1 already uploaded in my cb in case anybody wants to use cb...am watching it ryt now..even tho i couldn't understand a word they're saying!!! :blink

User avatar
aso0omy-chan
Posts: 238
Joined: Nov 26th, '05, 13:34
Location: U.A.E
Contact:

Post by aso0omy-chan » Apr 14th, '06, 20:14

wa~~~~~~i, the 1st ep is already out :cheers: , and am downloading it now! I really cant wait to watch it >.< but there is no seeds!

anyway, thanx 4 uploading it, that was very fast! :wub:
cant wait 4 the subbs!
Image
if I just can write the whole song... YamaPi, atashi wa tottemo suki desu! :heart: __ :heart:

guess1
Posts: 78
Joined: Jan 13th, '05, 16:02
Location: Toronto
Contact:

Post by guess1 » Apr 14th, '06, 20:17

roaceica wrote:have ep1 already uploaded in my cb in case anybody wants to use cb...am watching it ryt now..even tho i couldn't understand a word they're saying!!! :blink
thanks for uploading in cb

blackstarjr
Posts: 184
Joined: Feb 16th, '04, 20:45
Location: Canada

Post by blackstarjr » Apr 14th, '06, 22:52

just got around to watchin it and damn, it was excellent..I still cannot get over the fact that Yamapi (kurosagi) even though he tries to pretend to be all grown up/salaryman, he still comes off looking like a high school kid..lol..Horitaka Maki definitly cute when she cries and smiles..hehe.. :lol :lol Cannot wait til ep2 comes out
Back from a long vacation

cs_omigosh
Posts: 7
Joined: Dec 12th, '05, 23:48

Post by cs_omigosh » Apr 15th, '06, 09:00

Hihi...here's the chinese subbed version of Kurosagi Episode 1: http://down.clubbox.co.kr/johnnyjr/ht697

mareimbri
Posts: 1
Joined: Apr 15th, '06, 16:22

Post by mareimbri » Apr 15th, '06, 16:36

I think maybe a lot of people are having trouble downloading the show from the tracker, so I'm going to post a link to download it kind of quickly from my Streamload account. Clubbox is always so slow for me, and maybe it is for everyone else too. I hope it's ok to do this.

Please right click and save as.

http://209.245.59.131/Gimme/3440420/271 ... gi_ep1.avi

User avatar
roaceica
Posts: 433
Joined: Apr 24th, '04, 13:37
Location: UK

Post by roaceica » Apr 15th, '06, 22:29

for those wanting to see some BTS of this drama click here---> http://down.clubbox.co.kr/roaceica/appa7 but a warning though...it can only be played using GOM player
Last edited by roaceica on Apr 16th, '06, 08:48, edited 1 time in total.

User avatar
Halko
Posts: 34
Joined: Dec 10th, '05, 07:17
Location: It's pink here.

Post by Halko » Apr 16th, '06, 06:41

The first episode was really good! ^__^; I understood enough to know wtf was going on. XD I can't wait until episode 2~ that one looks even better!

User avatar
acidkung
Posts: 206
Joined: Aug 24th, '05, 03:18
Location: bkk

Post by acidkung » Apr 16th, '06, 15:09

8) i've watched the first episode (i can't understand japanese at all :-( ) and dunt understand what they are saying LOL but getting most of the point there

i think this gonna be a really cool drama :lol
and Maki is very cute :wub:
so there's no reason why i should stop watching this LOL and everyone too :whistling: i hope

angel26_j
Posts: 21
Joined: May 24th, '05, 13:09
Location: Perth

Post by angel26_j » Apr 16th, '06, 15:55

Yattaaaaaaaaa :cheers:

I was just surfing for yamapi in youtube.. then i Found a new drama starred by him!! KUROSAGI!! Olala :wub:

Wooo I can't wait to watch the first episode... Hope it will be shared soon :D :wub: :whistling:

Hihihihihi :thumright:

User avatar
aso0omy-chan
Posts: 238
Joined: Nov 26th, '05, 13:34
Location: U.A.E
Contact:

Post by aso0omy-chan » Apr 16th, '06, 17:01

OMG~ I just finished from watching the 1st episode! its right that I didnt understand what they were saying exactly, but since that I read the manga I understood some of it....

yea~~~~h, when I watched the review for the 2nd episode I discovered that Koyama will appear >.< how come I didnt know about that? or he'll be only in the 2nd episode only?

actually I cant wait for both the subbs and the 2nd episode! Its really KAKKOI~ DORAMA~..
Image
if I just can write the whole song... YamaPi, atashi wa tottemo suki desu! :heart: __ :heart:

User avatar
shirahime
Posts: 205
Joined: Dec 11th, '03, 20:54
Location: Sweden

Post by shirahime » Apr 16th, '06, 17:21

Just watched the first eps. There are still parts I don't understand in details but overall it's going to be an interesting drama.
I red somewhere that Koyama only guestplaying in eps 2.
Image

User avatar
aso0omy-chan
Posts: 238
Joined: Nov 26th, '05, 13:34
Location: U.A.E
Contact:

Post by aso0omy-chan » Apr 16th, '06, 17:24

shirahime wrote:Just watched the first eps. There are still parts I don't understand in details but overall it's going to be an interesting drama.
I red somewhere that Koyama only guestplaying in eps 2.
aaa~~~~ sou~ ka~~~, then Koyama is guestplaying in ep 2.....arigatou~ 4 telling me, cuz that I didnt know about it...^_~
Image
if I just can write the whole song... YamaPi, atashi wa tottemo suki desu! :heart: __ :heart:

User avatar
mizune
Geinou Fansubber
Geinou Fansubber
Posts: 2001
Joined: Dec 15th, '03, 17:45
Location: undercover admin

Post by mizune » Apr 16th, '06, 19:44

Sugita Kaoru as a guest role was an interesting surprise... ^_^;
Did this remind anybody else of a sort of one-man A-Team? :lol

Sheer speculation:
That old family pic of the Kurosaki family shows two children. Any bets that the sister is the woman working for Katsuragi (the old dude) at the bar?

blackstarjr
Posts: 184
Joined: Feb 16th, '04, 20:45
Location: Canada

Post by blackstarjr » Apr 16th, '06, 20:31

mizune wrote:Sugita Kaoru as a guest role was an interesting surprise... ^_^;
Did this remind anybody else of a sort of one-man A-Team? :lol

Sheer speculation:
That old family pic of the Kurosaki family shows two children. Any bets that the sister is the woman working for Katsuragi (the old dude) at the bar?

Are you sure about that.To me it looked like that girl at the bar looked too old to be his sister.In the family picture..you have the mother,father,sister and the boy with his face makered out (Kurosagi I am guessin)..but during that flash back scene you see the bodies..oh yeah..durin the conversation between the two inspectors in the beginning, doesn't one of the inspector's say that the son was the only survivor..

[img]http://www.picfury.com/r/bscap0064-2-th.jpg[/img]
sister I am assuming since she has her school uniform on with looks like a stab wound on the chest..
[img]http://www.picfury.com/r/bscap0065-2-th.jpg[/img]
mother
[img]http://www.picfury.com/r/bscap0066-1-th.jpg[/img]
father (dies later)
[img]http://www.picfury.com/r/bscap0067-1-th.jpg[/img]
family picture
sidenote: I have a lot of free time on my hands since I am on summer vacation for 4 months..lol :D
Last edited by blackstarjr on Apr 17th, '06, 20:26, edited 2 times in total.
Back from a long vacation

User avatar
mizune
Geinou Fansubber
Geinou Fansubber
Posts: 2001
Joined: Dec 15th, '03, 17:45
Location: undercover admin

Post by mizune » Apr 16th, '06, 21:18

^ oh hey, i guess you're right... i must've missed that part... ^_^;;;
were all those from the same segment or did i just space out a lot? :lol

i guess i should stop trying to watch/listen to dramas in the bkg while i do other things... :p

User avatar
acidkung
Posts: 206
Joined: Aug 24th, '05, 03:18
Location: bkk

Post by acidkung » Apr 17th, '06, 12:37

^ yes, they were in the same segment except the last shot which was shown about five times during the episode :roll

playzero
Posts: 5
Joined: Apr 17th, '06, 14:40

Post by playzero » Apr 18th, '06, 03:13

i like this drama very much...
i think the ep2 is more splendid...

Noriko M.
Posts: 1
Joined: Apr 18th, '06, 03:18

Post by Noriko M. » Apr 18th, '06, 03:19

I hope this will be soft-subbed eventually, they speak too fast for me.. xD;;;

User avatar
ringosan
Posts: 67
Joined: Mar 20th, '06, 18:33

Post by ringosan » Apr 18th, '06, 03:39

waaa..u guys have watch kurosagi..wish i can join soon so that i know what u guys talking about..yay gambatte!!
Image++Image

User avatar
furelise
Fansubber
Fansubber
Posts: 346
Joined: Feb 1st, '06, 06:58

Post by furelise » Apr 19th, '06, 01:41

hey guys, i have a question about ep 1... there was this part which confused me:
the part where the guy gave the cheque for 2 billion.. they showed the amount printed in the bank book... doesnt that mean that the money has been transferred over? since cheques usually take about 1-2 days to clear... before they are cleared the amount will not be shown in the balance right?
hope someone who understood can explain it for me. thanks!
ImageImage

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest