Post your pictures thread!!! Post them!

The real life drama forum. Discuss your relationships or get to know the other members here.
User avatar
Mythrel
Posts: 463
Joined: Aug 11th, '05, 02:34
Location: Burnaby, British Columbia

Post by Mythrel » Sep 16th, '05, 20:51

lol godfish *hands godfish a shovel* yeah keep digging :)

(-Oni-Kazuki-)
Posts: 112
Joined: Sep 13th, '05, 12:32
Location: B.C. Canada

Post by (-Oni-Kazuki-) » Sep 16th, '05, 21:28

Mythrel wrote:lol godfish *hands godfish a shovel* yeah keep digging :)
i second that... lol

User avatar
P0KEY
Fansubber
Fansubber
Posts: 368
Joined: Apr 15th, '05, 22:54
Location: California
Contact:

Post by P0KEY » Sep 16th, '05, 23:02

(-Oni-Kazuki-) wrote:
Mythrel wrote:lol godfish *hands godfish a shovel* yeah keep digging :)
i second that... lol
ditto 8)
"Bears Beets Battlestar Gallactica."

WideArea
Posts: 3
Joined: Aug 23rd, '04, 18:54
Location: PA, USA
Contact:

Re: firearms

Post by WideArea » Sep 16th, '05, 23:45

ladyroake wrote:this is just me playing with a couple hand guns, I'm better with a rifle.

I really don't go shooting much anymore, but I want to get back out there... loads of fun. :wink: :wink: :fear: :fear:

You're not the only girl on the range!!!
Attachments
IMG_0310.JPG
IMG_0310.JPG (64.16 KiB) Viewed 2984 times
IMG_0380.JPG
IMG_0380.JPG (40.59 KiB) Viewed 2984 times
IMG_0390.JPG
IMG_0390.JPG (54.64 KiB) Viewed 2984 times

wontonsoupx
Posts: 35
Joined: Jul 15th, '05, 00:21
Location: california

Post by wontonsoupx » Sep 16th, '05, 23:53

gezzz asians are ruthless even the girls too.... always into killing babies and sucides i guess asians dont believe in humanity or human rites hehehehehheheh :P

User avatar
Mythrel
Posts: 463
Joined: Aug 11th, '05, 02:34
Location: Burnaby, British Columbia

Post by Mythrel » Sep 17th, '05, 00:11

uuuhh wontonsoupx that must have come out wrong....

User avatar
kali4niaguy
Posts: 165
Joined: Sep 28th, '04, 19:00
Location: :D

Post by kali4niaguy » Sep 17th, '05, 00:35

WideArea and ladyroake...I will remember to never get on your bad sides! :notworthy:

decho
Posts: 4
Joined: Sep 13th, '05, 03:01

Post by decho » Sep 17th, '05, 01:34

ME :O
Attachments
decho01.jpg
decho01.jpg (12.38 KiB) Viewed 3330 times

decho
Posts: 4
Joined: Sep 13th, '05, 03:01

Post by decho » Sep 17th, '05, 01:51

:P

User avatar
makino_sanbr
Posts: 219
Joined: Aug 6th, '04, 02:10
Location: Brazil
Contact:

Post by makino_sanbr » Sep 17th, '05, 02:44

Hi..
I was too lazy to readed all this messages...
But i liked the ideia...
and i was suprised to see all diferents people that like the same stuff ^_^
So there I'm...
Attachments
sahra.jpg
Me ^^ With sort hair
sahra.jpg (8.03 KiB) Viewed 3288 times
eu.jpg
Me ^^ With sort hair again XD
eu.jpg (6.55 KiB) Viewed 3288 times

crackalack
Posts: 2
Joined: Sep 17th, '05, 00:16

FOOzball.

Post by crackalack » Sep 17th, '05, 03:22

People-watching without the risk of making eye contact! Ingenious, right? No, it's just creepy, but I'm a natural born creep.

wall to wall floors in Amer-eecah
Last edited by crackalack on Sep 17th, '05, 03:47, edited 1 time in total.

pachi_A
Posts: 47
Joined: Mar 25th, '05, 05:46
Location: california

Post by pachi_A » Sep 17th, '05, 03:35

haha. lots of guys.

User avatar
xKiMix
Fansubber
Fansubber
Posts: 776
Joined: Feb 27th, '04, 07:30
Location: California

Post by xKiMix » Sep 17th, '05, 03:35

wontonsoupx wrote:gezzz asians are ruthless even the girls too.... always into killing babies and sucides i guess asians dont believe in humanity or human rites hehehehehheheh :P
uhhhh.....would you like to re-phrase that? That statement could really be insulting to others. But I'm guessing since you have that " :P " its a joke right?

User avatar
~Adam~
Posts: 63
Joined: Sep 11th, '05, 18:39
Location: Worcester, MA

Post by ~Adam~ » Sep 17th, '05, 03:36

Well here is mee..

:P
Attachments
220480056_l.jpg
220480056_l.jpg (20.77 KiB) Viewed 3233 times

User avatar
Mythrel
Posts: 463
Joined: Aug 11th, '05, 02:34
Location: Burnaby, British Columbia

Post by Mythrel » Sep 17th, '05, 16:33

man I thought I was the dude with the longest hair!! damn you!! I will get my title back someday :P You look familer for some reason though.

User avatar
~Adam~
Posts: 63
Joined: Sep 11th, '05, 18:39
Location: Worcester, MA

Post by ~Adam~ » Sep 17th, '05, 18:11

Maybe you seen me on another forum?
Image
Currently Watching:Tiger & Dragon ep02

User avatar
o0marikit0o
Posts: 2
Joined: Aug 27th, '05, 23:09
Location: Chicago, IL

Pics...

Post by o0marikit0o » Sep 17th, '05, 18:31

Alright, atasi no sassin desu^_^ KORE!

Image
Kiba Sexy no Jutsu ( Yes, I cosplay)

Image
me without the make up and the gore
Attachments
maria.jpg
Ok that's me.
maria.jpg (3.13 KiB) Viewed 3128 times

User avatar
Mythrel
Posts: 463
Joined: Aug 11th, '05, 02:34
Location: Burnaby, British Columbia

Post by Mythrel » Sep 17th, '05, 19:14

Kiba!! waa!! man you should have went as his mom.. although you don't look as old as her she is still kickass. Plus she has 2 wolf looking things. :lol oh god im a nerd.

Skye_Sweetnam
Posts: 3
Joined: Aug 30th, '05, 22:03
Location: Toronto

Post by Skye_Sweetnam » Sep 17th, '05, 21:58

what do you think!?!? of these pictures?>
:lol
Attachments
Picture 001.jpg
Picture 001.jpg (20.13 KiB) Viewed 3074 times
Picture 003.jpg
Picture 003.jpg (20.99 KiB) Viewed 3076 times
Last edited by Skye_Sweetnam on Sep 18th, '05, 19:52, edited 1 time in total.

User avatar
srabone
Posts: 18
Joined: Sep 2nd, '05, 02:09
Location: U.S.A

Post by srabone » Sep 17th, '05, 22:27

hmm...since most people is putting thier pic up :-)...its only fair that i put mine. :D

please dont run away! i no i look scary! :-(...then again...don't we all? :P
Attachments
me333-1.jpg
me333-1.jpg (12.73 KiB) Viewed 3054 times

User avatar
Mythrel
Posts: 463
Joined: Aug 11th, '05, 02:34
Location: Burnaby, British Columbia

Post by Mythrel » Sep 17th, '05, 23:01

srabone wrote:hmm...since most people is putting thier pic up :-)...its only fair that i put mine. :D

please dont run away! i no i look scary! :-(...then again...don't we all? :P
scary? lady have you seen my picture? I know I kept 1 forum goer up all night having nigthtmeres lol I kidd. Seriously though so many people here are good looking but think they are ugly WTF!! DAMN YOU ONCE AGAIN HOLLYWOOD!! :cussing:

User avatar
srabone
Posts: 18
Joined: Sep 2nd, '05, 02:09
Location: U.S.A

Post by srabone » Sep 17th, '05, 23:13

Mythrel wrote:
scary? lady have you seen my picture? I know I kept 1 forum goer up all night having nigthtmeres lol I kidd. Seriously though so many people here are good looking but think they are ugly WTF!! DAMN YOU ONCE AGAIN HOLLYWOOD!! :cussing:


:rofl: btw...did u post ur pic b--4?? post it again! i want too see! :D

User avatar
Mythrel
Posts: 463
Joined: Aug 11th, '05, 02:34
Location: Burnaby, British Columbia

Post by Mythrel » Sep 17th, '05, 23:29

I will but not today lol. its on page... well this post has had too many pages added so to be honest I have no idea what page its like 30 something. Its also too dark now for the digi camera and well I don't feel like blinding myself with the flash lol.

User avatar
srabone
Posts: 18
Joined: Sep 2nd, '05, 02:09
Location: U.S.A

Post by srabone » Sep 17th, '05, 23:34

:D thats ok...i shall go to page 30 somthing... :P

User avatar
srabone
Posts: 18
Joined: Sep 2nd, '05, 02:09
Location: U.S.A

Post by srabone » Sep 17th, '05, 23:40

Mythrel wrote:I will but not today lol. its on page... well this post has had too many pages added so to be honest I have no idea what page its like 30 something. Its also too dark now for the digi camera and well I don't feel like blinding myself with the flash lol.


Waaa! I found ur pic on post 31! :D I think u look really cool...u should tie ur hair to a ponytail...then ull look like a handsome duke from those romantic novels of mine..
.tehehe :wub:

User avatar
Mythrel
Posts: 463
Joined: Aug 11th, '05, 02:34
Location: Burnaby, British Columbia

Post by Mythrel » Sep 17th, '05, 23:47

lol thx I don't know if you can tell but my hair is really thick and trying to put it in a ponytail is paintful to do, Its the first time ive had hair this long so im not sure even where to start lol. I usuaully just use sunglasses as like a hairband lol... hey it works heh. :glare:

User avatar
srabone
Posts: 18
Joined: Sep 2nd, '05, 02:09
Location: U.S.A

Post by srabone » Sep 17th, '05, 23:52

Hahaha...then again...you also have that look of...hmm...how should I put it... :O Screw the ponytail! :lol Hop unto a motorcycle with your glasses, and you've got the finishing touch! 8)

tranman66
Posts: 43
Joined: May 30th, '05, 20:04
Location: Nashua, NH, Nha Trang, VN
Contact:

Post by tranman66 » Sep 18th, '05, 02:54

hey guys, i just made a new thread, if we can get our people to be in our friend list for myspace, that would be awesome, check out the thread http://www.d-addicts.com/forums/viewtopic.php?t=22243

keep posting pictures!

User avatar
mari123
Posts: 11
Joined: Sep 10th, '05, 15:51

Post by mari123 » Sep 18th, '05, 05:40

myspace!! hahaha i have one!! man there's more pages in here! wow

User avatar
Celestial_Maiden
Posts: 15
Joined: Sep 15th, '04, 22:07
Location: -=Heaven=-
Contact:

Post by Celestial_Maiden » Sep 18th, '05, 17:13

Even though I don't post often I thought I should post a couple of pics too ^_^
Hajimemashite minna-san.

ImageImage

User avatar
Wolfsmond
Posts: 11
Joined: Sep 8th, '05, 16:21
Location: Germany

Post by Wolfsmond » Sep 18th, '05, 20:15

Here's a picture of me. I'm sorry for not showing you my face, I'm just too shy :P
Attachments
me.jpg
me.jpg (73.06 KiB) Viewed 3153 times

User avatar
srabone
Posts: 18
Joined: Sep 2nd, '05, 02:09
Location: U.S.A

Post by srabone » Sep 20th, '05, 05:11

Dude...ur body looks... :w00t:

(-Oni-Kazuki-)
Posts: 112
Joined: Sep 13th, '05, 12:32
Location: B.C. Canada

Post by (-Oni-Kazuki-) » Sep 20th, '05, 05:19

Wolfsmond wrote:Here's a picture of me. I'm sorry for not showing you my face, I'm just too shy :P
gud job on the abb's their commin a long gud...
lol i had nice abb's before.. but the beer took them away.. lol so im startin to get them back.. soo much work after years of beer... lol

User avatar
ladym
Posts: 198
Joined: Jul 29th, '05, 09:18
Location: Romania

Post by ladym » Sep 20th, '05, 21:04

Hello! I saw there are a lot of pictures in here, and because i want to become a full member of this board i thought is only fair to show my face in public :lol :P Please dont laugh about my outfit :P 8)
Attachments
1.jpg
1.jpg (26.57 KiB) Viewed 3021 times

User avatar
kali4niaguy
Posts: 165
Joined: Sep 28th, '04, 19:00
Location: :D

Post by kali4niaguy » Sep 21st, '05, 03:07

Wolfsmond...what kind of excercises do u do to get those abs and chest? I'm not fat, but I do have a mini belly and I want to get rid of it. do u try to eat right also?

(-Oni-Kazuki-)
Posts: 112
Joined: Sep 13th, '05, 12:32
Location: B.C. Canada

Post by (-Oni-Kazuki-) » Sep 21st, '05, 04:26

kali4niaguy wrote:Wolfsmond...what kind of excercises do u do to get those abs and chest? I'm not fat, but I do have a mini belly and I want to get rid of it. do u try to eat right also?

^ run a every moring and before u go to sleep believe it or not it works out ur lower abs
if u want to work out the top of ur abs simple sit-ups and crouchs will do....
to make it more intense just add weight while doing that...
running can help u in many ways.. =P

oh and 1 more thing do military leg lifts i forgot wut their called.. :S

User avatar
is2hyolee
Posts: 30
Joined: May 11th, '04, 03:30
Location: Melbourne, Australia
Contact:

Post by is2hyolee » Sep 21st, '05, 04:51

Image

User avatar
kali4niaguy
Posts: 165
Joined: Sep 28th, '04, 19:00
Location: :D

Post by kali4niaguy » Sep 21st, '05, 07:12

(-Oni-Kazuki-) wrote:
kali4niaguy wrote:Wolfsmond...what kind of excercises do u do to get those abs and chest? I'm not fat, but I do have a mini belly and I want to get rid of it. do u try to eat right also?
^ run a every moring and before u go to sleep believe it or not it works out ur lower abs
if u want to work out the top of ur abs simple sit-ups and crouchs will do....
to make it more intense just add weight while doing that...
running can help u in many ways.. =P

oh and 1 more thing do military leg lifts i forgot wut their called.. :S
run every morning and night? it gets cold and wet over here to run at night during the winter. damn those abs of steel! y couldn't they b easier to get! :D what about the diet? don't u have to watch what u eat also? if i can turn my abs of flab into abs of steel, i'd post pics of my abs also! :mrgreen:

User avatar
Wolfsmond
Posts: 11
Joined: Sep 8th, '05, 16:21
Location: Germany

Post by Wolfsmond » Sep 21st, '05, 07:44

Hi kali,
kali4niaguy wrote:Wolfsmond...what kind of excercises do u do to get those abs and chest? I'm not fat, but I do have a mini belly and I want to get rid of it. do u try to eat right also?
your nutrition is definitely the most important thing of all. To get an Six- or Eightpack, you first need to radically reduce your body fat (for example, I got a body fat percentage of 7% at the moment and I still want to reduce it a bit). This can only be achieved due to an diet, meaning that you need to eat less calories than you actually need per day.
When your body fat percentage has reached a good level (it should be at least 11%), you can start to build up your abdominal muscles. You can of course start earlier, but it is not neccessary. Your workout should not exceed 10 minutes, but it has to be very intense. For your muscles do only grow between the excercises, it is important that you give them an interval of at least 24 hours (so excercising every second day is a good decision).

Running, walking, swimming and every kind of stamina excercises do NOT improve anything. It is also not true that one can easily burn body fat by training his stamina. You can run for 24 hours, you won't have lost enough calories for two glasses of milk after that... What e.g. swimming or biking can do it that they accelerate your metabolism (means that you burn more body fat over a long period of time during sleep if you regulary train your stamina by running, swimming, walking etc.).

Well you ask me what excersises I do for my abdominal muscles:

- Reverse Curls (2x 20RP)
- Crunches (2x 20RP)
- Jackknifes (2x 20RP)

Every excersise is being made more intense due to the adding of additional weights (this is not neccessary at the beginning of your workout).

Hope I could help you.
“Death is not the greatest loss in life. The greatest loss is what dies inside us while we live.” - Norman Cousins

jholic
Global Moderator
Global Moderator
Posts: 2973
Joined: Feb 3rd, '04, 19:53
Location: missin' hawaii

Post by jholic » Sep 21st, '05, 09:58

ladym: your outfit looks fine, but i think you should post in the 'how tall are you' thread. hope you've stopped growing cuz your head's about to hit that doorway soon!
Use THUMBS UP/DOWN buttons to KEEP or DELETE posts.
If you see SPAM or ABUSE, use the REPORT button.

User avatar
dantruon
Posts: 35
Joined: May 3rd, '05, 01:48

Post by dantruon » Sep 21st, '05, 10:44

so many non-asian here , im surprise in a good way though. mulicultural rock.

User avatar
son_yejin
Fansubber
Fansubber
Posts: 246
Joined: Mar 5th, '05, 10:06
Location: Singapore

Post by son_yejin » Sep 21st, '05, 14:16

Everyone's posting their pics up...
wow, we have quite a mix in this community; which is really interesting.
I'll post mine up as well..
don't puke alright? hahaha...

Image

User avatar
ladym
Posts: 198
Joined: Jul 29th, '05, 09:18
Location: Romania

Post by ladym » Sep 21st, '05, 14:45

jholic wrote:ladym: your outfit looks fine, but i think you should post in the 'how tall are you' thread. hope you've stopped growing cuz your head's about to hit that doorway soon!
:D LOL, i'm only almost 1.70... but i dont know why it came out like that... :mrgreen:
i dont consider myself too tall... am i?.... anyway, where i'm coming from, my height is just normal one...u know :P

PS: thanks for the tip 8) u'll think they'll accept me in their world? :w00t:
:wub:

User avatar
20centuryboy
Posts: 552
Joined: May 3rd, '05, 15:59
Location: Paris

Post by 20centuryboy » Sep 21st, '05, 14:45

son_yejin wrote:Everyone's posting their pics up...
wow, we have quite a mix in this community; which is really interesting.
I'll post mine up as well..
don't puke alright? hahaha...
you're cute but you should stop smoking pots. :lol

User avatar
son_yejin
Fansubber
Fansubber
Posts: 246
Joined: Mar 5th, '05, 10:06
Location: Singapore

Post by son_yejin » Sep 22nd, '05, 02:30

20centuryboy wrote:
son_yejin wrote:Everyone's posting their pics up...
wow, we have quite a mix in this community; which is really interesting.
I'll post mine up as well..
don't puke alright? hahaha...
you're cute but you should stop smoking pots. :lol
lol..i dunno whether thats a compliment or otherwise..
tsk tsk, but who cares?
haha.. actually its next to impossible to be smoking pot in singapore.
not to mention me smoking it. LOL..
and no, i dont take drugs.tsk tsk.

User avatar
jaycee05
Fansubber
Fansubber
Posts: 484
Joined: Apr 20th, '04, 01:34
Location: BC, Canada
Contact:

Post by jaycee05 » Sep 22nd, '05, 02:53

i dont know what was the connection with son_yejin's pic and drugs...I must be stupid...is it bcoz the pic was taken in the bathroom?
nonetheless, very nice pic, ayu!

User avatar
20centuryboy
Posts: 552
Joined: May 3rd, '05, 15:59
Location: Paris

Post by 20centuryboy » Sep 22nd, '05, 05:22

because she looks in a daze with a big smile. :D like a litle stoned... :-)
Last edited by 20centuryboy on Sep 22nd, '05, 07:37, edited 1 time in total.

(-Oni-Kazuki-)
Posts: 112
Joined: Sep 13th, '05, 12:32
Location: B.C. Canada

Post by (-Oni-Kazuki-) » Sep 22nd, '05, 05:25

kali4niaguy wrote:
(-Oni-Kazuki-) wrote:
kali4niaguy wrote:Wolfsmond...what kind of excercises do u do to get those abs and chest? I'm not fat, but I do have a mini belly and I want to get rid of it. do u try to eat right also?
^ run a every moring and before u go to sleep believe it or not it works out ur lower abs
if u want to work out the top of ur abs simple sit-ups and crouchs will do....
to make it more intense just add weight while doing that...
running can help u in many ways.. =P

oh and 1 more thing do military leg lifts i forgot wut their called.. :S
run every morning and night? it gets cold and wet over here to run at night during the winter. damn those abs of steel! y couldn't they b easier to get! :D what about the diet? don't u have to watch what u eat also? if i can turn my abs of flab into abs of steel, i'd post pics of my abs also! :mrgreen:


yup go on a low carb diet.. easy.. yea running is a big help.... running in the cold is better helps burn fat faster.. most people think it doesnt but it realyl does cus ur body tries naturally to insulate heat.. and while u run it lets off heat so ur body produces more heat than usuall causing u to sweat more.. meaning burning more fat :)

User avatar
Wolfsmond
Posts: 11
Joined: Sep 8th, '05, 16:21
Location: Germany

Post by Wolfsmond » Sep 22nd, '05, 07:20

(-Oni-Kazuki-) wrote:
kali4niaguy wrote:
(-Oni-Kazuki-) wrote:^ run a every moring and before u go to sleep believe it or not it works out ur lower abs
if u want to work out the top of ur abs simple sit-ups and crouchs will do....
to make it more intense just add weight while doing that...
running can help u in many ways.. =P

oh and 1 more thing do military leg lifts i forgot wut their called.. :S
run every morning and night? it gets cold and wet over here to run at night during the winter. damn those abs of steel! y couldn't they b easier to get! :D what about the diet? don't u have to watch what u eat also? if i can turn my abs of flab into abs of steel, i'd post pics of my abs also! :mrgreen:


yup go on a low carb diet.. easy.. yea running is a big help.... running in the cold is better helps burn fat faster.. most people think it doesnt but it realyl does cus ur body tries naturally to insulate heat.. and while u run it lets off heat so ur body produces more heat than usuall causing u to sweat more.. meaning burning more fat :)
That's wrong. I unfortunately don't have the right links for that in English, but I'm sure there are tons of English speaking websites that feature articles on that topic. Running doesn't burn fat.
“Death is not the greatest loss in life. The greatest loss is what dies inside us while we live.” - Norman Cousins

(-Oni-Kazuki-)
Posts: 112
Joined: Sep 13th, '05, 12:32
Location: B.C. Canada

Post by (-Oni-Kazuki-) » Sep 22nd, '05, 07:32

Wolfsmond wrote:
(-Oni-Kazuki-) wrote:
kali4niaguy wrote:run every morning and night? it gets cold and wet over here to run at night during the winter. damn those abs of steel! y couldn't they b easier to get! :D what about the diet? don't u have to watch what u eat also? if i can turn my abs of flab into abs of steel, i'd post pics of my abs also! :mrgreen:


yup go on a low carb diet.. easy.. yea running is a big help.... running in the cold is better helps burn fat faster.. most people think it doesnt but it realyl does cus ur body tries naturally to insulate heat.. and while u run it lets off heat so ur body produces more heat than usuall causing u to sweat more.. meaning burning more fat :)
That's wrong. I unfortunately don't have the right links for that in English, but I'm sure there are tons of English speaking websites that feature articles on that topic. Running doesn't burn fat.


hrm... i unno it worked for me.. i ran for a long time like a hour a day morning and night... i didnt do sit ups or anything and i went from 19% fat down to 14% from 14% thats where i started to do my sit ups and everything.. to get my abs?

u know it could be diff for each person... my buddy right now im tryin to help him get sum abbs and hesa lardy person.. he went from 30sumtin percent down to 21% wit running and working out? so i unno man.. this is just from experience not other people perspective

User avatar
kali4niaguy
Posts: 165
Joined: Sep 28th, '04, 19:00
Location: :D

Post by kali4niaguy » Sep 22nd, '05, 09:05

thanks for the advice guys. I'll look into it later. I won't stray off topic anymore. :D

jholic
Global Moderator
Global Moderator
Posts: 2973
Joined: Feb 3rd, '04, 19:53
Location: missin' hawaii

Post by jholic » Sep 22nd, '05, 10:09

20centuryboy wrote:you're cute but you should stop smoking pots. :lol
uh, what??

son_yejin: i think that's a nice picture of you. what's the AYU for? your name?
Use THUMBS UP/DOWN buttons to KEEP or DELETE posts.
If you see SPAM or ABUSE, use the REPORT button.

muss69
Posts: 22
Joined: Aug 18th, '05, 00:50
Location: malaysia

Post by muss69 » Sep 22nd, '05, 10:25

jaycee05 wrote:i dont know what was the connection with son_yejin's pic and drugs...I must be stupid...is it bcoz the pic was taken in the bathroom?
nonetheless, very nice pic, ayu!
i see a lot of pics here taken from bathroom..

nvr2clich3
Posts: 5
Joined: May 17th, '05, 10:12
Location: Singapore

Post by nvr2clich3 » Sep 22nd, '05, 11:26

i'm not really active here.. but maybe after my exams i'll be back to the forum craze again, haha.. anyway, here's a pic of me, *waves hi*

Image

during my junior's performance, i'm in white :) be nice with any comments tho :cry:

User avatar
son_yejin
Fansubber
Fansubber
Posts: 246
Joined: Mar 5th, '05, 10:06
Location: Singapore

Post by son_yejin » Sep 22nd, '05, 14:58

jholic wrote:
20centuryboy wrote:you're cute but you should stop smoking pots. :lol
uh, what??

son_yejin: i think that's a nice picture of you. what's the AYU for? your name?
hey jholic, thanx.
seems he thinks that i do drugs.which is kinda.."errrrrrrrr..."
lol, anyways, yep, the AYU happens to be my REAL name.
haha... =)

nvr2clich3
Posts: 5
Joined: May 17th, '05, 10:12
Location: Singapore

Post by nvr2clich3 » Sep 22nd, '05, 18:07

Ayu? wow.. thats a unique name for a singaporean!! by the way, i'm a singaporean too :)

User avatar
gibonite
Posts: 209
Joined: Sep 22nd, '05, 00:26
Location: France

Post by gibonite » Sep 22nd, '05, 18:33

hi there...
Last edited by gibonite on Aug 4th, '06, 23:16, edited 1 time in total.

kusmog
Posts: 184
Joined: Mar 10th, '05, 04:58
Location: Brooklyn, New York

Post by kusmog » Sep 22nd, '05, 18:52

nvr2clich3 wrote:during my junior's performance, i'm in white :) be nice with any comments tho :cry:
hahaha aww, how can i not be nice? you're so cute ^__^
Image

Annae
Posts: 40
Joined: Jan 17th, '05, 23:42

Post by Annae » Sep 22nd, '05, 21:31

<---- look to the left.. avar
currently watching: ... Goong :dance: :clap: :thumright: FIGHTING!!
thanks Ruroshin, mods and seeders for just a GREAT site!! KEEP UP THE GREAT WORK

User avatar
dochira
Posts: 140
Joined: Jan 5th, '05, 21:03
Location: California

Post by dochira » Sep 22nd, '05, 21:53

Aloha folks. I just returned from Hawaii and while there I had the chance to meet up with jholic (and later ahochaude). jholic allowed me to post the pic on the condition that his head be replaced with his current idol, Mr. Densha Otoko. :lol Enjoy! :D

Image

For those doubters, I did meet jholic, or at least someone who claimed to be jholic. :mrgreen:

Next time I return to Hawaii, hopefully I will get a chance to meet more people from the islands.

User avatar
gibonite
Posts: 209
Joined: Sep 22nd, '05, 00:26
Location: France

Post by gibonite » Sep 22nd, '05, 21:56

isn't this picture a fake? :glare:

User avatar
dochira
Posts: 140
Joined: Jan 5th, '05, 21:03
Location: California

Post by dochira » Sep 22nd, '05, 21:57

gibonite wrote:isn't this picture a fake? :glare:
Hmm, you must have missed this point: :P
jholic allowed me to post the pic on the condition that his head be replaced with his current idol, Mr. Densha Otoko.
BTW, nice picture 8)

User avatar
gibonite
Posts: 209
Joined: Sep 22nd, '05, 00:26
Location: France

Post by gibonite » Sep 22nd, '05, 21:59

pfiou... sorry !! :D Maybe I am too tired already?

User avatar
dochira
Posts: 140
Joined: Jan 5th, '05, 21:03
Location: California

Post by dochira » Sep 22nd, '05, 22:04

gibonite wrote:pfiou... sorry !! :D Maybe I am too tired already?
I haven't checked the time in France, but I'm guessing it is close to 12AM, right?

User avatar
gibonite
Posts: 209
Joined: Sep 22nd, '05, 00:26
Location: France

Post by gibonite » Sep 22nd, '05, 22:06

yep ! exactly 00.12 AM! Well, I'm not tired, I'm just stupid on that point :lol

User avatar
IceThy
Posts: 53
Joined: Aug 30th, '05, 13:03
Location: Germany

Post by IceThy » Sep 22nd, '05, 22:48

The real me

Image


the other me

Image
Attachments
mew.jpg
Who's the real Pikachu?
mew.jpg (16.78 KiB) Viewed 2992 times

itachi666
Posts: 185
Joined: Dec 11th, '04, 06:20
Location: NY, USA, America, Earth

Post by itachi666 » Sep 22nd, '05, 23:09

gibonite wrote:hi there... sorry for this photo, it's really small but I don't have any other. Seeya!

Image
kawaii :D

User avatar
gibonite
Posts: 209
Joined: Sep 22nd, '05, 00:26
Location: France

Post by gibonite » Sep 22nd, '05, 23:10

itachi666 wrote:
kawaii :D
Domo arigato !! 8)

Sassy Man
Posts: 63
Joined: Jan 17th, '05, 22:14
Location: Down under

Post by Sassy Man » Sep 22nd, '05, 23:15

gibonite wrote:hi there... sorry for this photo, it's really small but I don't have any other. Seeya!

Image
tu est tres belle, madamoeselle.

tu ais un boyfriend??? mais non? tres bon!!

User avatar
gibonite
Posts: 209
Joined: Sep 22nd, '05, 00:26
Location: France

Post by gibonite » Sep 22nd, '05, 23:26

Hum you're trying to speak french aren't you?

Ok so translate it: " c'est gentil de vouloir me parler en francais, j'ai assez bien compris. Et je ne dirai pas si j'ai un copain" :D

Sassy Man
Posts: 63
Joined: Jan 17th, '05, 22:14
Location: Down under

Post by Sassy Man » Sep 22nd, '05, 23:29

Gibby,

my french is limited to about 6 months when I was 13 in high school. so i have no idea what you are saying. Just hope it ain't an insult to me.

User avatar
IceThy
Posts: 53
Joined: Aug 30th, '05, 13:03
Location: Germany

Post by IceThy » Sep 22nd, '05, 23:30

haha madamoeselle... lol sorry ... XD

User avatar
kali4niaguy
Posts: 165
Joined: Sep 28th, '04, 19:00
Location: :D

Post by kali4niaguy » Sep 22nd, '05, 23:40

dochira...nice pic, now if I only had those special software to remove Mr. Densha Otoko's head off of jholic's body. :D

for all the cute gals out there, please stop posting pics and saying you're not pleasant to look at! let others be the judge! :mrgreen:

Sakado
Posts: 103
Joined: Feb 11th, '05, 06:16
Location: California

Post by Sakado » Sep 22nd, '05, 23:44

Sassy Man wrote:Gibby,

my french is limited to about 6 months when I was 13 in high school. so i have no idea what you are saying. Just hope it ain't an insult to me.
I bet gibonite is sleeping right now, it's getting pretty late now. Btw, she said that she appreciates your efforts of speaking french and she understands what you wrote. However, she won't tell whether she has a bf or not. :-) :-)

Edit: Pretty good looking gals out there :wub: ~~~i'll post mine later on :P
Last edited by Sakado on Sep 22nd, '05, 23:46, edited 1 time in total.

User avatar
tofu_lady
Posts: 90
Joined: Aug 17th, '05, 06:00
Location: Canada

Post by tofu_lady » Sep 22nd, '05, 23:46

wow... a lot of people understand French here.

I was just about to translate what gibonite said. lol oh well, sakado was quicker =P
Last edited by tofu_lady on Sep 22nd, '05, 23:47, edited 1 time in total.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest