Selv er jeg 100% dansk. PlayStation ledte til anime, anime til asiatiske film, asiatiske film til serier og nu er jeg her - har været her i lidt over et år og koreanske firekantsdramaer er blevet min niche.
Rart ar møde dig

Wauw, en rigtig dansker!!!Mitani wrote:Ta-dah!! jeg er her også!!
davs, mit navn er.. ja, alle kalder mig enter Mitani eller Mitte, så mit rigtige navn kan være lige meget :3
jeg har selv været en meget stor fan af alt hvad der har med Japan at gøre siden jeg købte min først manga tilbage i sommeren 2000! Men jeg er selv først begyndt at se live action serierne fra Japan indenfor det sidste års tid, inden da havde jeg nemmerli ikke så meget plads til at råde med, så det blev kun til enkelte downloaded animer og de få spillefilm der er tilgængelige på det danske market, som jo ikke er mange!!
oh and BTW så er jeg fra det mørke sønderjylland...
Så er jeg aktiv igen. Har lige været på Roskilde Festival. Worst ever! Dig?NikiChow2 wrote:Jeq Har det qodt sammen med mine Venner oq Klasse Kammerater ^_^natasjageill wrote:Helt ok. Der er i hvert fald ingen problemer..
Bortset fra at ingen har den samme interesse som mig..
Men synes jeg er blevet træt af min skole og by, så det er helt fint at vi skal flytte ^_^
Hvad med du? ^_^
Men er for det meste Sammen med mine Viet venner =P
Tiden Derhjemme bruqer Jeq på at se Asian Drama ^_^
Har du Planlaqt noqet Til Sommerferien?
Nice - Bor I Bagsværd (Gladsaxe) ... På den anden side af centrum.natasjageill wrote:Nå Vietnam, okay ^_^ hehe..
Okay, jeg bor i Ishøj. Eller bare København.. Det ligger ret tæt på xD
Men flytter snart til Brønshøj tror jeg. Håber jeg ^_^ Det ligger også lige ved København..
haha, jeg var også på Roskilde festival, det var sørme nogen møgvejr, men heldigvis lå jeg på foreningsmedarbejder campen hvor vi havde næsten ingen mudder!! :DDensha Otoko wrote:Så er jeg aktiv igen. Har lige været på Roskilde Festival. Worst ever! Dig?NikiChow2 wrote:Jeq Har det qodt sammen med mine Venner oq Klasse Kammerater ^_^natasjageill wrote:Helt ok. Der er i hvert fald ingen problemer..
Bortset fra at ingen har den samme interesse som mig..
Men synes jeg er blevet træt af min skole og by, så det er helt fint at vi skal flytte ^_^
Hvad med du? ^_^
Men er for det meste Sammen med mine Viet venner =P
Tiden Derhjemme bruqer Jeq på at se Asian Drama ^_^
Har du Planlaqt noqet Til Sommerferien?
Så selv Coffee Prince for et stykke tid siden. Det var generelt godt ja, men synes også plottet blev MEGET svagt og utroværdigt på et tidspunkt - aka efter et par afsnit. Nu er koreanske dramaer ikke det jeg kender mest til, men har set Goong (Princess Hours / Palace) og synes det var fantastisk. For japansk lærer vs. elever har jeg kun set Dragon Zakura, som var udemærket. Der er faktisk overraskende mange skuespillere med deri, som er meget store idag: Yamapi, Gakky og Nagasawa Masami, så måske er det noget?Densha Otoko wrote:Jeg aktiverer lige denne tråd igen da jeg føler mig ret ensom. Har haft en alt for kedelig sommer.
Har lige gennemført Coffee Prince og selv om den var sygt fed overall, kan jeg ikke lade være med at være lidt skuffet. Er det ikke som om dramaet dør ud lige lidt (meget) for tideligt?
Jeg savner en serie på højde med My Girl, Full House og Last Dance. Nogle tilbud? En Japansk lærer vs. elever ala GTO og Gokusen (har efterhånden indset at ingen nogensinde kan blive så sej som Onizuka) ville også være toppen.
Hvad siger i til det?
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests