maakopla wrote:Moi SSpiegel! Tervetuloa joukkoon. Mitä TWsarjoja oot katsonu?
Muuten jos kliseet Ksarjoissa ärsyttää kokeile I'm Sorry I love you tai Thank You sarjoja, Time of Dog and Wolf on hyvä myös.
Ootteko muuten jo kuulleet että korealaiset tekee oman version Hana Yori Dangosta? En vielä oo nähny taiwanilaista versiota (ooops, iso aukko sivistyksessä) mutta en kyllä usko, että kukaan pystyy ylittämään Jun Matsumoton Tsukasaa.
Toma oli kyllä hyvä Japanilaisten HanaKimissä. Mä jopa toivoin et Mizuki päätyis Nakatsun kans yhteen mutta ei... Silti Jiro Wang oli parempi ja muutenkin pidin enemmän taiwanilaisten versuosta, japanilaisten Mizuki oli liian tyttö, Sano liian etäinen ja Nakazu liian ihana.
Kiitos, kiitos!
Mä olen viihtynyt aika mukavasti taiwanilaisten sarjojen äärellä. HanaKimin katoin tietenkin ekana, muita nähtyjä sarjoja on ISWAK, Why Why Love, Devil Beside You, Summer x Summer, ja kesken on miljoona, tällä hetkellä kuitenkin seuraan So I'm Not Handsomea ja Fated To Love You'ta. Taiwanilaisissa sarjoissa olen seuraillut enimmäkseen sarjoja, joissa on joku näyttelijä, josta pidän, kuten Mike He, Joe Cheng tai Fahrenheitin pojat. (kutsun Wu Zunia Kunto-ohjaajaksi, Jiro Wangia Apinapojaksi ja Calvin Chenia Toiseksi Apinapojaksi, Aaronille en ole keksinyt lempinimeä kun se ei ole kovin persoonallisen näköinen...

)
Taiwanilaisista sarjoista odotan ehdottomasti nyt Honey and Cloveria. Sen anime on yksi suosikeistani ikinä, ja japanilainen draamaversio oli ihan ok (siinä oli Ikuta Tomakin!).
Korealaisia olen tosiaan katsonut hirmu vähän, 9 End 2 Outs on ainut jonka olen katsonut loppuun, Coffee Princen viimeiset kaksi jaksoa on odottanut kovolla vaikka kuinka pitkään jo. Aloitin juuri tuon I'm Sorry, I Love Youn. Korealaisissa sarjoissa on ehkä se vika, että vaikka idea olisi hyvä, niin loppuvaiheessa se vesittyy. Viimeiset jaksot on tuskaa!
Odotan ihan hulluna korealaisten Hana Yori Dangoa! Toivottavasti siinä on jotain herkkuja miehiä!

Japanilaisten versio oli minusta todella hyvä, rooleihin ei osaisi kuvitella oikein ketään muuta. En tiedä kannattaako tuntea syyllisyyttä siitä, ettei ole katsonut Meteor Gardenia. Jotkut tykkää, jotkut ei, olen puolivälissä ja melko pitkäveteiseltä tuntuu. Se seurailee aika tarkkaan ainakin sitä animea (mangaa en ole lukenut), mutta mulle nyt loppuunsa on aika sama, kuinka uskollisia nämä "live actionit" on esikuvilleen. Taiwanin F4:sta en saa itseäni kyllä pitämään kirveelläkään, vaikka se suunnilleen pyhänhäväistykseltä tuntuukin.
HanaKimi on kyllä super. Pidin molemmista versioista, varsinkin kun ne oli kuitenkin melko erilaisia. Rakastan Oguri Shunia, mutta Wu Zun oli paljon hauskempi Sano. Pidän Jiro Wangistakin, mutta Ikuta Toman "Homo ja nai!" on vieläkin yksi suosikkikohtauksistani ikinä missään!

Ella oli uskomattoman poikamainen, mutta ehkä se oli sitten liian poikamainen, kun en oikein olisi millään meinannut uskoa, että kukaan rakastuisi siihen. Japanin Mizuki ei ollut kovin uskottava, mutta ainakin selkeästi tytön näköinen
Jaha, kylläpä postauksen koosta huomaa, ettei saa kenenkään kanssa koskaan aiheesta puhua. Pitäisi varmaan käännyttää joku kaveri tähänkin hommaan!