Ho ho ho!
A Love To Kill
Pidin tästä aika paljon. Hyvä toteutus ja kivat musiikit. Juoni oli ehkä vähän klisee ja loppu omalla tavallaan kaunis mutta mulle jäi vain yksi kysymys MIKSI?! Hyvä maku jäi suuhun kummiskin. Jos tykkäät vakavammista ja vähän surullisista sarjoista kokeile. Musta tää oli tosi laadukas ja näyttelijät oli ihan ok. Tosi kiva alku ja ehdottomasti loppu, jota et osannut odottaa.
Delightful Girl Choon Hyang
Tää on aika suosittu, ihmsiet tykkää ilmeisesti komedioista^^ Mutta musta hieman pitkäveteinen, vaikka tykkäsin näytteljöistä. Toisaalta VIHASIN sitä tapaa jolla tyttö pompotti sitä suloista poikaa. Se oli aivan kauheaa pmpotusta enkä tajua miksi se tyyppi tykkäs siitä tytöstä niin plajon. Mutta tosi hauskahan tämä oli vaikka ihan simppeli. Musta ei oo ostamisen arvoinen, en katosis toista kertaa. Mutta jos komedioista tykkää... ja ihan menevät musat.
Full House
Eka sarja minkää oon ikinä kattonu ja tykkäsin sillon ihan hitsisti. Nyt ku oon kattonu enemmänkin näit sarjoi niin eihän tämä sen kummalisempi, aika peruskamaa. Mutta kyllä on must nähä, jotenkin addiktoiva ja tekee mieli kattoo pariinkin kertaan. Kiva huumori mutta huono musa. Toteutus vähän laihaa. (pitävät samoja vaatteita monta päivää, aina vaan siivotaan, aika karu talo etc.) Mutta jos ois rahaa, kyllä ostaisin ehdottomasti
I Am Sorry, I Love You
En oo nähnyt mutta täähän oli aika kuumaa kamaa aikoinaan Koreassa (jollen erehdy), listalla kyllä on. Oon kuitenkin kuullu paljon negatiivista palautetta.
My Girl
Katson parhaillani, pari jaksoo jäljellä. En tajuu miks kaikki tästä tykkää niin paljon. Musta aika perus komediaa ja tuo mieleen Full Housen vaikkei paljon samaa ookkaan. Ihan kiva huumori, sai mut nauramaan monta kertaa hullun lailla. Loppua kohden kyllä vähän alkaa kyllästyttää koska... vaan ja vaan. Sitä samaa ja samaa, lopulta tuntuu että joka jaksossa on vaan sitä samaa jauhantaa. Alku oli tois lupaava ja addiktoiva. Mutta silti, kyl mä vaan ostaisin. Kiva toteutus, hyvät näyttelijät hauska musa. vaikka silti jotenkin sellanen "tää on nähnty jo monet kerrat" fiilis nous pintaan.
My Love Patzzi
Tää on ehdottomasti must nähä! Hyvät näyttelijät, kiva juoni (tosi surkeet musat

) oli tosi addiktoiva, hauska, mielenkiintonen! Tää on tosi ihana!
My Lovely Sam-Soon
Taaskaan en ymmärrä suosion syytä... oli kyllä komeita miehiä ja ihan jees juoni ja kivat musat mutta jäi vähän sellanen "tässäkö tää oli" jälkimaku. Mutta jso vasta aloittelet ksarjojen parissa tykkäät varamsti. Tän jaksasi kyl kattoo muutamaankin kertaan.
jos ite ostaisin listaltas ni tässä järjestyksessä:
A love to Kill
Full House
My Love Pazzi
I´m sorry I love you
My Girl
Kim sam soon
Delighful Girl