Some Dutch, Dutch-speaking peoples here at D-addicts?

speak whatever language you like here.
jojochan
Posts: 81
Joined: May 17th, '07, 13:00

Post by jojochan » Jun 17th, '08, 21:20

@dutchman: lucky bastard! ik wil ook zo graag naar japan. moet alleen een leren op te houden mn geld aan andere onzin (en zelfs andere reizen XD) uit te geven... lijkt me echt zooo stoer om yassai mossai int echt te zien!! :D

@dreamangel: yupyup :) khou wel van creatief zijn. ik pm je de link naar wat fotos wel ^^

DreamAngel0802
Posts: 69
Joined: Jun 19th, '06, 14:48

Post by DreamAngel0802 » Jun 17th, '08, 21:22

@Iki_Iki_Banaan: naja gevolgd XP lol gehoord XP khad 1 blik op de tv geworpen me vader zo: sta niet in de weg! Kzit te kijken! Ikke: sorry hoor! Vader: Sstt!! Praat er nou niet door heen!
Typisch ehh? XP Maarre vertel es wat interresseert jouw zo in voetbal? XP

TheDutchManX
Posts: 33
Joined: Jun 16th, '08, 17:26

Post by TheDutchManX » Jun 17th, '08, 21:24

...
Last edited by TheDutchManX on Dec 23rd, '09, 21:38, edited 2 times in total.

jojochan
Posts: 81
Joined: May 17th, '07, 13:00

Post by jojochan » Jun 17th, '08, 21:28

ok volgend jaar augustus dutch d-addict meeting at kisarazu! XD lol

Iki_Iki_Banaan
Posts: 68
Joined: May 15th, '08, 12:56
Location: Joongie's heart
Contact:

Post by Iki_Iki_Banaan » Jun 17th, '08, 21:28

@dreamgirl: XD i know that, mijn ma ook als ze tv kijkt -_-
mjah ik ben niet echt een voetbalfan hoor, ik kijk alleen ek en wk en dan ook alleen naar de landen die ik zegmaar support :P
kvind het zo jammer dat cannavaro niet speeeeeelt XD t_t <3

DreamAngel0802
Posts: 69
Joined: Jun 19th, '06, 14:48

Post by DreamAngel0802 » Jun 17th, '08, 21:29

@jojochan waahh doe ut snel XP!! Dieing to see it ^^

In ieder geval ik stop voor vandaag XP Morge weer verder ofzo.. Alsk tijd heb XP!! Byebye ^^

Suoth
Posts: 21
Joined: Apr 15th, '08, 18:45

Post by Suoth » Jun 17th, '08, 21:29

mijn fav dramas zijn: Wedding, Sweet 18, Queen of the Game, Goong, Coffee Prince, My Girl enz enz te veel om op te noemen

TheDutchManX
Posts: 33
Joined: Jun 16th, '08, 17:26

Post by TheDutchManX » Jun 17th, '08, 21:31

...
Last edited by TheDutchManX on Dec 23rd, '09, 21:45, edited 1 time in total.

Iki_Iki_Banaan
Posts: 68
Joined: May 15th, '08, 12:56
Location: Joongie's heart
Contact:

Post by Iki_Iki_Banaan » Jun 17th, '08, 21:36

@suoth: XD oh ja coffee prince <3 die was echt leuk, alleen echt droge einde
and my goong en my girl wil iik ook nog zien :P

@dreamangel: ok doei

ik ga nu ook weg, heb morgen herexamen -_-
en die mensen moeten nu echt stoppen met toeteren, ik weeeeeeeet wel dat nl door is!!!
bleh

jojochan
Posts: 81
Joined: May 17th, '07, 13:00

Post by jojochan » Jun 17th, '08, 21:45

@iki en dreamangel: welteruste en tot typs! :)

@dutchman: waah of course, akiba is n must ^^ heb je akihabara@DEEP trouwens gezien? ook een van mn favs

TheDutchManX
Posts: 33
Joined: Jun 16th, '08, 17:26

Post by TheDutchManX » Jun 17th, '08, 21:47

...
Last edited by TheDutchManX on Dec 23rd, '09, 21:44, edited 1 time in total.

jojochan
Posts: 81
Joined: May 17th, '07, 13:00

Post by jojochan » Jun 17th, '08, 21:51

heb t als t goed is al ge-pm't 0__0 hopelijk heeft stomme connectie t niet weer ingeslikt ofzo... ik voel t alweer langzamer en langzamer gaan, word er gauw helemaal vanaf gekickt denk k.

naja toch sleepytime. oyasumi minna!

outcast_within
Posts: 141
Joined: Aug 13th, '07, 12:26

Post by outcast_within » Jun 17th, '08, 22:56

DreamAngel0802 wrote:@outcast_within; ja My Boss My Hero is just perfect X3! Yamada en kimmikiss kenk niet. Hana yori dango is ook goe ^^ Gokusen nog niet gekeken, moet ik miss maar eens doen XP Enne Nobuta wo Produce heb ik samenvatting van gelezen, maar nog niet gekeken ofzo.. Wel een goede aka leuke?
nobouta 100% doen

Yamada an hanakimi (kimikiss was weer iets ander) zijn beide gelikte series, jonge mensen, veel humor, beetje drama. Als je begonnen bent dan maak je het af dat weet ik zeker :)
Iki_Iki_Banaan wrote: @outcast: loool nobuta wo produce & HYD 1 & 2 waren echt geweldig XD
en my boss, my hero vond ik ook heel goed XD
lol gokusen is leuk, maar idd seizoen 2 was minder en ik kijk nu seizoen 3, lol gewoon zelfde als 1 en 2 maar met nieuwe mensen... XD maar is nog steeds leuk haha
Gokusen 3 kijk ik ook en het begon echt goed alleen daarna word het wel weer erg veel van hetzelfde. I am their homeroom teacher i protect my students waarvan er elk per episode een probleem heeft die opgelost word door in een hangar een groep slechterikken in elkaar te slaan :P

Snowy
Posts: 23
Joined: Jan 6th, '06, 22:24
Location: Netherlands
Contact:

Post by Snowy » Jun 18th, '08, 17:53

woahh veel replies na mn berichie xDDD haha.
ik ben zelf Chinees maar hier geboren ^^

ik ga niet zo vaak snel weer berichtje posten enzo bedoel ik xD en ik was een tijd onactief hier in d-addicts omdat ik naar kpop ging xDDD dus jdramas/kdramas alles gign stop voor even xD
nu weer ff opgepakt en been currently Puzzle 2008 aan t kijken XD

Gokusen 3 heb ik ook ff gekeken maar ff hiatus nu xD geld ook voor Zettai Kareshi. XD

Iki_Iki_Banaan
Posts: 68
Joined: May 15th, '08, 12:56
Location: Joongie's heart
Contact:

Post by Iki_Iki_Banaan » Jun 19th, '08, 21:13

@outcast: ja precies, wordt een beetje eentoning, kzou het leuk vinden als er een keertje wat anders zou gebeuren, kheb het gevoel dat yamato verliefd gaat worden op haar.. -_- zou ook niets verassends zijn, mjah blijft aan de andere kant wel een leuke drama XD

btw: er komt in de zomer een special van HYD!!!! lol thought about it again, ik kan echt niet wachten, dit is echt een van de beste dramas geweest die ik heb gekeken
er komt trouwens ook een special van hana kimi, japanse versie, maar hmm ik vond de taiwanese leuker ^-^

Snowy
Posts: 23
Joined: Jan 6th, '06, 22:24
Location: Netherlands
Contact:

Post by Snowy » Jun 20th, '08, 13:06

HYD wordt een film ^-^ XD i can't waiiit either *__________________________*
hana kimi komt ook een special? *-* yaaayyy xD

jojochan
Posts: 81
Joined: May 17th, '07, 13:00

Post by jojochan » Jun 20th, '08, 14:31

had laatst nog gedroomd dat de opnames van HYD movie vlakbij Enschede waren en ik dus mooi de cast kon gaan stalken XD

kijk nog meer uit naar de hanakimi SP eigenlijk :) ik houd echt van die humor ^^ (en van Toma lol XDXD)

Iki_Iki_Banaan
Posts: 68
Joined: May 15th, '08, 12:56
Location: Joongie's heart
Contact:

Post by Iki_Iki_Banaan » Jun 20th, '08, 14:57

@snowy: mjah film :P <33333333333 omg ik wil dat het nu uitkomt XD hana yori dango was echt geweldig

@jojochan: loool XD zou wel geweldig zijn als ze in nl zouden komen filmen XDD maar dat zie ik dus echt nooit gebeuren t_t


HYD movie preview

kaidanmono
Posts: 15
Joined: Jun 20th, '08, 15:02

Post by kaidanmono » Jun 20th, '08, 15:18

I'm from Belgium (the Flemish part, obviously). I'm a student of Japanology at Leuven university, so watching J doramas is actually eductational for me :)
I also love K-dramas, K-movies and TW-drama's.
My favourite dramas are Goong (K), It Started with a Kiss 1&2 (TW) and Hana Yori Dango 1&2 (J). I like loads of others, of course.
Anyway, yay to the Dutch-speaking drama community!

jojochan
Posts: 81
Joined: May 17th, '07, 13:00

Post by jojochan » Jun 21st, '08, 09:48

@iki: yay ik had die preview nog niet eens gezien... was eerst bang dat de nadruk teveel op die tiara ging liggen en het een standaard actiefilm word met toevallig de hoofdpersonen van HYD XD maar aan het eind leek het erop dat er toch wel genoeg over het leven, de liefde en de verhoudingen onderling aan bod komt :) ben benieuwd!!!

@kaidanmono: hajimemashite! ik heb ook al de neiging om Japans als studie te willen doen om een goed excuus te hebben om veel dramas te kijken XD

kaidanmono
Posts: 15
Joined: Jun 20th, '08, 15:02

Post by kaidanmono » Jun 21st, '08, 09:56

Jojochan: hajimemashite! Ik kan je eerlijk zeggen dat Japans studeren leuk is. En aan de unif waar ik zit kan je beurzen behalen zodat je een jaar aan een japanse unif kan studeren :)

Het is wel zeeer intensief, en er zijn vele studenten die er aan beginnen 'gewoon omdat ze anime/drama's in het japans willen bekijken en begrijpen'. Dit is op zich geen slechte motivatie, maar er zijn vele die het niet volhouden omdat ze te ongeduldig zijn of niet voldoende van de taal houden om de ZWARE GRAMMATICA te doorstaan.
Yep Japanse grammatica is een killer. Dus, als je niet genoeg gemotiveerd bent, kan ik het je niet aanraden :p
Als je echter wel genoeg gemotiveerd bent, is het echt leuk om de taal te leren. En in het derde jaar krijg je er klassiek chinees en koreaans (wat een prachtige taal!) bij!

jojochan
Posts: 81
Joined: May 17th, '07, 13:00

Post by jojochan » Jun 21st, '08, 11:01

:) heb wel n tijd lang al japanse les gehad, idd niet bepaald de makkelijkste grammatica =_=
magoed, ik ga soweiso geen geld hebben om nog door te studeren als ik mijn huidige opleiding af heb.. helaas ;_;

Iki_Iki_Banaan
Posts: 68
Joined: May 15th, '08, 12:56
Location: Joongie's heart
Contact:

Post by Iki_Iki_Banaan » Jun 21st, '08, 22:07

@jojo: haha ja ik kan echt niet wachten voor HYD & Hana Kimi, maar meer HYD :D

@kaidanmono: welkooom(: ik heb vorig jaar ook een cursus japans gedaan, vond de grammatica op zich niet zo killer, maar meer dat je zoveel moet oefenen ervoor, je moet het echt bijhouden wil je er vloeiend in worden (voor mij dan XD)

DreamAngel0802
Posts: 69
Joined: Jun 19th, '06, 14:48

Post by DreamAngel0802 » Jun 22nd, '08, 20:04

Okies bn er weer X3!
@jojochan: Naja ik vond je picca's echt geweldig ^^ I admire people who are so creative o.O Kinda envy them too XP lol! Maar goe khoop meer te zien ^^
@Iki_Iki_Banaan: Lol naja ik kijk gister als uitzondering een keer voetbal XP Bij vriend naja ik had ongelovelijke lol om zn familie XP Zo fanatiek! Mja ik bn beetje ongeluksmascotte o.O Dus kan zijn dat ze door mij hebben verloren XP alhoewel ik Rusland gewoon beter vond spele die avond o.O! Jaja je hoort dat van een absolute noob in voetbal XP
@Snowy: ja ik zach dat ze een SP zoude maken van Hanazakari no Kimitachi e XP! Ik kijk er opzich wel naar uit ^^ Ik vond dat dingetje geweldig acteerde ^^ Erm w8 ff dingetje is *kijkt op dramawiki* Ikuta Toma ^^ Gewoon gweldig X3!
@kaidanmono: Heya welkom welkom X3! Hoop ook dat jij vaak langes komt >w<! En wow ISWAK is dus 1 van je favs? Mijnes ook X3! Vind je het 2e seizoen beter dan het eerste of gewoon anders? o.O

mister88
Posts: 5
Joined: Jun 22nd, '08, 20:10

Post by mister88 » Jun 22nd, '08, 20:12

Hallo,

ik ben op zoek naar een stageplaats in japan. Of een werkplek voor 6 maanden. Iemand hier ervaring mee? Verder zoek ik nog echt leuke japanse drama's. Ik hou meer van de comedy achtige zoals my boss my hero.

DreamAngel0802
Posts: 69
Joined: Jun 19th, '06, 14:48

Post by DreamAngel0802 » Jun 22nd, '08, 20:23

@mister88: Heya welkom ^^ Ik heb geen ideen voor stageplaatsen in Japan.. Meestal kan je door opleiding dat regelen.. Maar voor de rest geen id ^^"! Leuke Japanse drama's... Ik vond Hanazakari no Kimitachi e echt heel leuk, mja geen idee of het jouw soort is, zit wel humor in ^^ Erm andere grappige.. Hanayome to papa ook wel enigszins komedie.. Maar goe ik wed dat er mensen zijn die veel leukere weten XP Gewoon paar suggesties ^^ Hoop je ook vaker op het forum te zien ^^!

DreamAngel0802
Posts: 69
Joined: Jun 19th, '06, 14:48

Post by DreamAngel0802 » Jun 22nd, '08, 20:24

@mister88: wahh nog 1tje vergete XP Nodame Cantabile ^^! Ook grappig X3!

mister88
Posts: 5
Joined: Jun 22nd, '08, 20:10

Post by mister88 » Jun 22nd, '08, 20:24

ja hanazakari heb ik net afgekeken vond die wel grappig. vooral nakatsu ik ging helemaal stuk door hem. Verder vind ik densha otoko wel leuk..nobuta wa produce...maar my boss my hero is toch de beste vind ik!!

DreamAngel0802
Posts: 69
Joined: Jun 19th, '06, 14:48

Post by DreamAngel0802 » Jun 22nd, '08, 20:31

@mister88: naja Nodame Cantabile is dus ook wel grappig, als ik het goed schrijf XP! Stand up ook wel.. Maar beetje vaag af en toe en I guess maybe weird for a girl to watch kinda.. Maar goed ^^! Kzal nog ff kijke op mn lijstje wat ik heb gezien of naja lijstje XP Kga ff dramawiki langus X3!!

Karate-ka
Posts: 652
Joined: Sep 19th, '07, 15:18
Location: Netherlands, in a town called Brunssum

Post by Karate-ka » Jun 22nd, '08, 20:40

Zeg Last Friends is pas een goeie drama

DreamAngel0802
Posts: 69
Joined: Jun 19th, '06, 14:48

Post by DreamAngel0802 » Jun 22nd, '08, 20:42

@mister88: Ja Akihabara@Deep had ook wel zo zn momenten XP Maar je moet gewoon beetje kijke op dramawiki naar titels die je aanspreken XP ff wat over lezen en dan kijken als het je bevalt ^^ dan komt het wel goed XP

DreamAngel0802
Posts: 69
Joined: Jun 19th, '06, 14:48

Post by DreamAngel0802 » Jun 22nd, '08, 20:48

@Karate-ka: Heya ^^ leuk nog iemand diek nog niet heb gesproke XP! Groot fan van Last Friends I guess? ^^

jojochan
Posts: 81
Joined: May 17th, '07, 13:00

Post by jojochan » Jun 23rd, '08, 20:52

@dreamangel: thanks :) en @DEEP heeft meer dan momenten *___* heb ervan genoten van begin tot eind (3x lol XD) maja ik ben echte Box/Toma fanatiekeling :)

@karate-ka: ben ook last friends aan het kijken, vant weekend eindelijk ep 6 en 7 kunnen downloaden yay ^^ vond het drama wel erg traag op gang komen, maar ondertussen is het toch nog verslavend gaanwerken :)

DreamAngel0802
Posts: 69
Joined: Jun 19th, '06, 14:48

Post by DreamAngel0802 » Jun 23rd, '08, 21:31

@jojochan: lol het is al tijdje voor mij gelee dak die had gezien XP Ik weet dat ik het grappig vond enzo, maar of het aldoor grappig was wisk nie meer zeker o.O Zomg dit vraagt om een re-watch XP!

Iki_Iki_Banaan
Posts: 68
Joined: May 15th, '08, 12:56
Location: Joongie's heart
Contact:

Post by Iki_Iki_Banaan » Jun 25th, '08, 13:59

@dreamangel: XD ik ben ook een noob in voetbal hoor haha ik snap die buitenspel regel nog steeds niet (': dus elke keer als ze zeggen buitenspel, zeg ik dat het niet waar is haha XD

Karate-ka
Posts: 652
Joined: Sep 19th, '07, 15:18
Location: Netherlands, in a town called Brunssum

Post by Karate-ka » Jun 25th, '08, 14:36

FF weg van J-dorama, er schijnt zo te zijn dat nederland bij een film conventie the eerster primeur kreeg van de nieuwe dragon ball life action film...

DreamAngel0802
Posts: 69
Joined: Jun 19th, '06, 14:48

Post by DreamAngel0802 » Jun 25th, '08, 17:27

@Iki_Iki_Banaan: Lol dat wist ik dan nog wel ^^" Maar goe tis nog steeds niet mijn ding XP! Ow ja lees je manga's? X3

kaidanmono
Posts: 15
Joined: Jun 20th, '08, 15:02

Post by kaidanmono » Jun 26th, '08, 07:17

@DreamAngel0802: Ik vind het tweede seizoen van ISWAK ook beter dan het eerste. Ik vind de hoofdpersonages hilarisch! Xiang Qin's overenthousiasme en klungeligheid en Zhi Shu's terughoudendheid. Die zijn zo'n grappig koppel.
The thing is, ik kijk eigenlijk alleen maar graag naar romantische komedie drama's (ook omdat ik waarschijnlijk niks anders zou doen dan wenen bij -drama- drama's :) ) en ISWAK is daar echt perfect voor. Brein uitzetten en genieten! Kan ik wel gebruiken tijdens de examens....

DreamAngel0802
Posts: 69
Joined: Jun 19th, '06, 14:48

Post by DreamAngel0802 » Jun 26th, '08, 08:52

@Kaidanmono: lol ja tweede seizoen meer momenten met de Xiang Qin en Zhi Shu samen, maar toch ik vond het eerste seizoen ook gweldig X3! Sorry een van mijn fav's ISWAK, dus ja kan niet kiezen tussen ISWAK of TKA, gewoon allebei in een klap gweldig X3! Exames nu? o.O Succes X3 Ik dacht dat ze al over waren ^^" Maar goe klopt lkkr genieten tijdens exames is fijn *heeft zelf dus ook veel te vaak "ff pauze houden" gezegt tijdens het leren*

kaidanmono
Posts: 15
Joined: Jun 20th, '08, 15:02

Post by kaidanmono » Jun 26th, '08, 08:56

Drama's bekijken tijdens het examen = not a good idea x.x
Eigenlijk zijn ze net gedaan sinds gisteren. Oef, da's er weer een paar maanden vanaf ^.^

DreamAngel0802
Posts: 69
Joined: Jun 19th, '06, 14:48

Post by DreamAngel0802 » Jun 26th, '08, 09:00

@kaidanmono: lol eigenlijk niet XP ik merkte het zelf ook wel enigszins XP Zat ik ineens 's avonds als een idioot te lezen om "verloren leertijd" in te halen ^^" Maar dan toch, je bent en gestresst maar ook grotendeels relaxed X3! Maarre das mooi ^^ lkkr ff vanaf ^^

Iki_Iki_Banaan
Posts: 68
Joined: May 15th, '08, 12:56
Location: Joongie's heart
Contact:

Post by Iki_Iki_Banaan » Jun 26th, '08, 22:55

@dreamangel: hmm nee klees geen manga's ^-^

@karate-ka: ja, kheb ook wat gehoord over een film van dragonball, i just dont like the actors, lol

http://www.imdb.com/title/tt1098327/

ik verwachte eerlijk gezegd (als het ooit verfilmd zou worden) dat het aziatische acteurs zouden zijn... dat gevoel krijg ik iig als ik dragonbal kijkt... ^-^
piccolo vin ik trouwens wel goed XD lol
but chow-yun fat als master roshi? hmmmmm

DreamAngel0802
Posts: 69
Joined: Jun 19th, '06, 14:48

Post by DreamAngel0802 » Jun 27th, '08, 06:45

@Iki_Iki_Banaan: Hmm jammer XP Enne die film o.O Je maakt grapje die komt er echt? o.O Ahh ja.. we zulle zien wat het wordt, mja nou niet echt mijn ding XP

Karate-ka
Posts: 652
Joined: Sep 19th, '07, 15:18
Location: Netherlands, in a town called Brunssum

Post by Karate-ka » Jun 27th, '08, 07:04

DreamAngel0802 wrote:@Iki_Iki_Banaan: Hmm jammer XP Enne die film o.O Je maakt grapje die komt er echt? o.O Ahh ja.. we zulle zien wat het wordt, mja nou niet echt mijn ding XP
Yep 2009 april 10 en geen gerucht er is al een poster,http://www.dragonballmovieblog.net/

DreamAngel0802
Posts: 69
Joined: Jun 19th, '06, 14:48

Post by DreamAngel0802 » Jun 27th, '08, 07:27

@Karate-ka: zomg je hebt gelijk o.O lol XP naja bn wel beetje benieuwd nou though.. Ondanks dat het niet een azn movie wordt ofzo..

jojochan
Posts: 81
Joined: May 17th, '07, 13:00

Post by jojochan » Jun 27th, '08, 08:11

Ik kijk wel uit naar de DBZ film. Ben er niet echt een fan van ofzo, maar het is wel nostalgisch :) en James Marsters als Picollo woeiiii :D (eigenlijk lijkt het me geen rol voor hem maar toch, ben benieuwd wat ie er van bakt :p)

Iki_Iki_Banaan
Posts: 68
Joined: May 15th, '08, 12:56
Location: Joongie's heart
Contact:

Post by Iki_Iki_Banaan » Jun 27th, '08, 15:11

ik keek vroeger wel naar dbz (': maar hmmm als ik die site zie van karate-ka XD neej niet echt mooie setup ofzo, mjah ben toch wel benieuwd ja :D

DreamAngel0802
Posts: 69
Joined: Jun 19th, '06, 14:48

Post by DreamAngel0802 » Jun 27th, '08, 18:57

@Iki_Iki_Banaan: lol toch wel benieuwd? XP Hmm nog nooit DBZ gekeken, welles plaatjes van gezien ofzo, maar daar bleef het bij XP!

Iki_Iki_Banaan
Posts: 68
Joined: May 15th, '08, 12:56
Location: Joongie's heart
Contact:

Post by Iki_Iki_Banaan » Jun 27th, '08, 20:44

^: haha ja ben wel benieuw, maar ik denk echt dat ze er niets van zullen bakken, op die foto's zie je al dat die kleding niet klopt en dat is toch wel.... cruciaal XDDDDD

DreamAngel0802
Posts: 69
Joined: Jun 19th, '06, 14:48

Post by DreamAngel0802 » Jun 28th, '08, 07:26

@Iki_Iki_Banaan: lol ok, das waar XP Was ook wel met bijvoorbeeld anime enzo.. Als je ziet hoe ze sommige dingen hadden vertaald... Veel te erm... Apart Nederlands enzo XP Naja niet altijd de juiste woorden voor een zin kinda way... Geef mij maar orginele versies XP Veel leuker ^^

Karate-ka
Posts: 652
Joined: Sep 19th, '07, 15:18
Location: Netherlands, in a town called Brunssum

Post by Karate-ka » Jun 28th, '08, 08:13

Iki_Iki_Banaan wrote:ik keek vroeger wel naar dbz (': maar hmmm als ik die site zie van karate-ka XD neej niet echt mooie setup ofzo, mjah ben toch wel benieuwd ja :D
Is niet mijn site, Mare ja ik ben wel benieuwd was ook niet blij met de acteurs nou ja diegene die Goku speel tenminsten... Maar ja het is een amerikaanse productie en Goku is een alien dus...

Mare ik had altijd Oguri Shun voorgesteld als Goku als Japan het zou maken... moet wel wat doen aan zijn spieren

jojochan
Posts: 81
Joined: May 17th, '07, 13:00

Post by jojochan » Jun 29th, '08, 11:26

ja Shun zou er wel goede gezichtsuitdrukkingen vor hebben :D alleen 'iets' te dun XD

Iki_Iki_Banaan
Posts: 68
Joined: May 15th, '08, 12:56
Location: Joongie's heart
Contact:

Post by Iki_Iki_Banaan » Jul 1st, '08, 11:56

@dreamangel: jaaa XD ik vind die nederlandse stemmen sowieso altijd al zo... irritant, japans veel beter ;3

@karate-ka: eh ik bedoelde dat jij had gelinkt lol XD
lol ja goku is een alien ;o en hmmm oguri ;3 zou best kunnen, nadat ik binbo danshi (paardelen -__-) heb gezien, denk ik dat hij het wel zou kunnen XD

@jojo: LOL ja dun XD
maar ik zou niet willen dat hij breed zou zijn ;x
lol bodybuilderr

DreamAngel0802
Posts: 69
Joined: Jun 19th, '06, 14:48

Post by DreamAngel0802 » Jul 5th, '08, 08:53

@Iki_Iki_banaan: whaha irritant XP Het is gewoon niet erm.. usual thing.. En ja Japans klinkt veel beter XP! Maar goed, ik vind te veel talen beter dan NLs en tsjaa ^^" Talen-addict <3> mission impossible! >.< Mja tis kadootje, dus ja nu ik er aan begonnen ben kank maar beter verder gaan ^^" Mocht het OOIT afkomen zal ik je plaatje laten zien als je wilt XP!

Iki_Iki_Banaan
Posts: 68
Joined: May 15th, '08, 12:56
Location: Joongie's heart
Contact:

Post by Iki_Iki_Banaan » Jul 5th, '08, 23:17

@^: XDDD same here, kwil zoveel mogelijk talen leren XD maar ben er niet zo goed in >_<
ehmm wat bedoel je met kadootje? ;o
hoe dan ook ik <3 van plaatjes hahaha XD

btw was die photoshop nog gelukt? XD

DreamAngel0802
Posts: 69
Joined: Jun 19th, '06, 14:48

Post by DreamAngel0802 » Jul 6th, '08, 07:42

@Iki_Iki_Banaan: Nope not gelukt >.<! Miss deed ik wat fout ofzo of verkeerde file.. Ach ja ^^" Ow ja ik bedoel kadootje alsin al die sterretjes doe ik in een vaas en geef ik aan mijn opa en oma. Had ik al een keer eerder gedaan maar kleinere vaas en misluktere sterretjes XP Nu worden ze mooier X3 Maar goe nog steeds mission impossible XP Maar maak er mission possible van hoor! X3 Enk zal er uiteindelijk wel plaatje van laten zien ^^!

jojochan
Posts: 81
Joined: May 17th, '07, 13:00

Post by jojochan » Jul 10th, '08, 10:37

pfoe ik heb nog steeds geen internet thuis ;_; duurt echt lang...

ondertussen ben ik wel begonnen met Gokusen 3. Wel heel erg hetzelfde weer, maar toch blijf ik willen kijken. Is het jullie trouwens ook opgevallen dat die 2 zegmaar belangrijkste jongens van 3D exacte kopiën zijn van hun voorgangers uit seizoen 1 en 2?? Of ligt t aan mij? XD Ik irriteerde me altijd aan Jin in seizoen 2..dus nu ik hem steeds herken in die nieuwe jongen is het af en toe wel vervelend XD

Karate-ka
Posts: 652
Joined: Sep 19th, '07, 15:18
Location: Netherlands, in a town called Brunssum

Post by Karate-ka » Jul 14th, '08, 21:37

niet echt ik vond Kazama meer als de leider dan Ogata. In de 2de seizoen was het meer beide die de baas uithangt...

DreamAngel0802
Posts: 69
Joined: Jun 19th, '06, 14:48

Post by DreamAngel0802 » Jul 27th, '08, 03:01

Waaahhh!! In Taiwan atm, in Taipei nog specifieker in een internetcafe, like doh! XP Mja tis hier echt gaaf ^^ Afgelope dinsdag mn biologische familie ontmoet en gister bij hun thuis geweest. Best een belevenis enne nee het ging niet zoals die spoorloos-tv-momenten ^^" XP! Maar ik bn wel heel blij dak ze heb ontmoet enzo.. Naja maandag rondreis rond Taiwan ^^ Zin in =)! Ajah kzal kijken ofk nog vaker op comp kan enzo ^^" ^^ X3!

Byepye ^o^

Navin
Posts: 26
Joined: Feb 7th, '07, 14:34

Post by Navin » Aug 23rd, '08, 18:07

Whoa, had niet verwacht dat de Nederlandse topic zo huge zou zijn. O_O

selma
Posts: 15
Joined: Aug 25th, '08, 01:17
Location: The Netherlands

Post by selma » Aug 25th, '08, 01:23

hoi allemaal ,

Ik ben hier nieuw en ben blij dat er zo veel Nederlanders hier zitten die dezelfde interesse delen. Ik ben gek op Asian drama en anime series. Waar ik graag naar kijk zijn series met comedy/romance.

De volgende titels vind ik gewoon top

My Girl
Hana kimi ( Jap version)
Detective Conan (drama)
Goong
Full House
Hello Miss

Ik ben nu opzoek naar series die ook comedy/romance bevatten.

Please any recommedations?

Drazic
Fansubber
Fansubber
Posts: 223
Joined: Aug 12th, '06, 14:28
Contact:

Post by Drazic » Aug 25th, '08, 01:52

selma wrote:hoi allemaal ,

Ik ben hier nieuw en ben blij dat er zo veel Nederlanders hier zitten die dezelfde interesse delen. Ik ben gek op Asian drama en anime series. Waar ik graag naar kijk zijn series met comedy/romance.

De volgende titels vind ik gewoon top

My Girl
Hana kimi ( Jap version)
Detective Conan (drama)
Goong
Full House
Hello Miss

Ik ben nu opzoek naar series die ook comedy/romance bevatten.

Please any recommedations?
Geen idee of deze serie's ook maar iets te vergelijken zijn met de serie's die je opnoemde (behalve dat ze veel beter zijn dan hana kimi, maar ik heb dan ook nogal een enorme hekel aan de japanse versie daarvan =P) maar het zijn wel romantische comedy's =P ^^

http://wiki.d-addicts.com/Ryokiteki_na_Kanojo
http://wiki.d-addicts.com/Densha_Otoko
http://wiki.d-addicts.com/Nodame_Cantabile

selma
Posts: 15
Joined: Aug 25th, '08, 01:17
Location: The Netherlands

Post by selma » Sep 19th, '08, 19:03

Bedankt, ik heb er 2 gezien.Ken jij Koreaanse series die vallen onder de genre comedy/romance ?

Kiryuayame
Posts: 4
Joined: Sep 27th, '08, 16:41
Location: The Netherlands

Post by Kiryuayame » Sep 27th, '08, 17:05

Yaaay Nederlanders :P

had niet verwacht dat er ook zoveel hollanders waren die naar Drama keken :mrgreen:

Drazic
Fansubber
Fansubber
Posts: 223
Joined: Aug 12th, '06, 14:28
Contact:

Post by Drazic » Sep 27th, '08, 17:23

selma wrote:Bedankt, ik heb er 2 gezien.Ken jij Koreaanse series die vallen onder de genre comedy/romance ?
My Girl? (http://wiki.d-addicts.com/My_Girl). Ik kijk geen koreaanse serie's dus verder geen idee ^^. (zie net dat je eerder al zei dat je die al gezien hebt =P)

Ryoopii
Posts: 17
Joined: Oct 22nd, '08, 14:02
Location: The Netherlands

Post by Ryoopii » Oct 24th, '08, 17:11

Woah~ A lot of Dutch people here! 8D I'm born in the Netherlands too (: *waves* And I love J/C/K dramas a lot 83
And yes I agree with some comments made, I think that Holland can get a bit boring after you've lived here for a while XP So I guess I'm out of here as soon as I graduate >_o XP

Ok nu even laten zien dat ik toch echt wel nederlands kan XP Van de genoemde dramas vind ik Hana Kimi en Full House helemaal top! Ik ben nu Code Blue aan het kijken (omg Yamapi X3) en die vind ik ook echt heel leuk <3 1 Pound Gospel is trouwens ook een aanrader! (vooral voor de Kame fans XP)

Karate-ka
Posts: 652
Joined: Sep 19th, '07, 15:18
Location: Netherlands, in a town called Brunssum

Post by Karate-ka » Nov 1st, '08, 17:56

Hey, ik ben nu SCRAP TEACHER, Celeb to Binbo Taro, Innocent Love, Bloody Monday, aan het volgen.

Endroine
Posts: 60
Joined: Jul 5th, '08, 22:41
Location: Breda, The Netherlands

Post by Endroine » Nov 3rd, '08, 16:31

DUTCHIEEEEEEEEEEES

Haay HAAY HAAAAAAAAY

Sorry ik ben Hyper ¬¬
Ik zoek zo naar dutch via daddicts en ik krijg allemaal dingen met nederlandse subs wtf ik wist niet dat dat bestond xD Ik ben ook nog maar n beginneling op daddicts en eigk ook met dorama. Ik kijk nu Bull Fighting, Shigeshoshi en The X-Family, en ik ga dalijk aan Bloody Monday beginnen want mja Haruma <3

Waa one pound gospel heb ik ook gezien, en code blue ook! YAMAPIIIIIIIII! mijn nr 2 ^^ (1 = Miyavi) Mja eigk staan er 2 op 2 Lee Jun Ki en Yamapi xD
Drazic wrote:
selma wrote:Bedankt, ik heb er 2 gezien.Ken jij Koreaanse series die vallen onder de genre comedy/romance ?
My Girl? (http://wiki.d-addicts.com/My_Girl). Ik kijk geen koreaanse serie's dus verder geen idee ^^. (zie net dat je eerder al zei dat je die al gezien hebt =P)
Misschien Iljimae ?
Is meer actie maar zit ook comedy en romance in :P
BY THE WAY
IEDEREEEEEEEEEEEEEEN moet (mag XD) Holiday kijken ! (koreaanse film) die is echt zoo vet ;D) Kan je kijken op crunchyroll hij staat niet hier geloof ik. Vind ik zon vette film ^^ En ergens in in het midden geloof ik krijg je zon herinnering van een gasje ( die je ook op het begin ziet) en hij lacht zo mooi! En niemand lijkt te weten hoe die heet in het echt :P

en en en en en ik weet trouwens nog een goede kdrama (romance) (The 1st Shop of) Coffee Prince. Is met Yoon Uen Hye, Gong Yoo en Lee Seon Gyeon (Hij lacht ook vet schattig)

okey wat is jullie top 3/4/5 ????
Mijne is:
1. Hana Yori Dango
2. Iljimae
3. Hanazakari No Kimitachi e (De japanse dus)
4. Nobuta Wo Produce

baibai ~ xD

Drazic
Fansubber
Fansubber
Posts: 223
Joined: Aug 12th, '06, 14:28
Contact:

Post by Drazic » Nov 3rd, '08, 16:40

Endroine wrote:D
okey wat is jullie top 3/4/5 ????
Mijne is:
1. Hana Yori Dango
2. Iljimae
3. Hanazakari No Kimitachi e (De japanse dus)
4. Nobuta Wo Produce

baibai ~ xD
Op het moment is mijn top 5 denk ik dit: (kan elk moment veranderen en ik kan over een uur er nog eentje maken waar ik het net zoveel mee eens ben =P)

1. Watashitachi no Kyokasho
2. Odoru Daisousasen
3. Trick 3
4. Love Generation
5. Sora Kara Furu Ichioku no Hoshi

Blijft lastig ^^

Endroine
Posts: 60
Joined: Jul 5th, '08, 22:41
Location: Breda, The Netherlands

Post by Endroine » Nov 3rd, '08, 21:32

Drazic wrote:
Endroine wrote:D
okey wat is jullie top 3/4/5 ????
Mijne is:
1. Hana Yori Dango
2. Iljimae
3. Hanazakari No Kimitachi e (De japanse dus)
4. Nobuta Wo Produce

baibai ~ xD
Op het moment is mijn top 5 denk ik dit: (kan elk moment veranderen en ik kan over een uur er nog eentje maken waar ik het net zoveel mee eens ben =P)

1. Watashitachi no Kyokasho
2. Odoru Daisousasen
3. Trick 3
4. Love Generation
5. Sora Kara Furu Ichioku no Hoshi

Blijft lastig ^^
Bwmuhaha ik zit al dehele dag met watashitachi no kyokasho im mn hoofd ( dat woord) dat is toch met hiro mizushima? ik denk dat ik die maar eens ga downloaden xD en en en Trick 3 is met hiroki :D die wou ik ook kijken maar eerst 1 en die is nergens in een fatsoenlijke kwaliteit te vinden dus ik heb m meteen van mijn dorama list verwijderd
love generation weleens van gehoord de rest niet XD no idea why i comment this xD

Corona
Posts: 159
Joined: Sep 20th, '05, 11:19
Location: Netherlands

Post by Corona » Dec 5th, '08, 02:28

Hmm, stilletjes hier, iedereen is zeker bezig met het schrijven van Sinterklaas gedichten en het maken van suprises ;)

Waar blijft mijn Matsumoto Jun suprise?!

Ik kijk op dit moment eigenlijk alleen maar Nanase Futatabi, voor de rest wacht ik wel de Koreaanse Hana Yori Dango af ^^

Super Saiyan
Posts: 262
Joined: Nov 5th, '06, 15:18
Location: NL
Netherlands

Post by Super Saiyan » Dec 5th, '08, 12:41

Corona wrote:Hmm, stilletjes hier, iedereen is zeker bezig met het schrijven van Sinterklaas gedichten en het maken van suprises ;)
Ik moet hier op Sinterklaas toch maar eens een bericht posten. :-)

Wat ik momenteel volg... zo'n beetje alles dit seizoen, denk ik. Ik moet nog wel aan een paar series beginnen, maar ze staan zeker in de planning. Mijn favorieten dit seizoen? Bloody Monday, GiraGira en Nanase Futatabi. Wat zijn die laatste twee toch onverwacht erg goede series. Plus nog een hele berg tw-drama, die me stiekem toch beter weten te vermaken. :whistling: Gisteren toevallig Queen's afgekeken. Wat een gezeur met die Tie Xiong en Fu Nan zeg. :P

Corona
Posts: 159
Joined: Sep 20th, '05, 11:19
Location: Netherlands

Post by Corona » Dec 5th, '08, 17:46

Hmm GiraGira heb ik nog niet geprobeerd, ik werd in ieder geval aangenaam verrast door Nanase Futatabi!

Ja TW drama's..die vallen een beetje onder de noemer "guilty pleasure" ^^;

Karate-ka
Posts: 652
Joined: Sep 19th, '07, 15:18
Location: Netherlands, in a town called Brunssum

Post by Karate-ka » Dec 5th, '08, 18:12

weet iemand hoe ik live japanse tv kan kijken via een nederlandse provider?

Corona
Posts: 159
Joined: Sep 20th, '05, 11:19
Location: Netherlands

Post by Corona » Dec 5th, '08, 23:00

Bedoel je via de kabel? Voor zover ik weet bieden alleen Digitale pakket zenders enkele Aziatische zenders, maar het is niet echt veel soeps. Je moet dan bovendien nog extra betalen omdat het een speciaal extra pakket is. Ziggo biedt bijvoorbeeld een Chinees pakket aan met het kanaal Phoenix CNE

Voor de rest, kun je ook ook nog iets bereiken met een schotel, binnenkort begint NHK world met het uitzenden via de Astra sateliet

http://www.totaaltv.nl/index.php?action=nieuws&id=1180

Canal+ heeft een gigantisch zenderpakket waar wat Aziatische zenders bijzitten (duur!)

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests