Search found 29 matches

by baka_maki
Mar 19th, '07, 07:43
Forum: Japanese Actors & Actresses
Topic: [poll] Most Popular JE actor.
Replies: 149
Views: 45220

Luv all three of them. Im not exactly sure but im in Australia atm, and i find that Pi is slightly(VERY slightly) more popular than Kame. Havent always been watching on Jun but of coz, i luv him in HYD 2 :lol * I would say between Jun and Pi *
by baka_maki
Mar 19th, '07, 06:54
Forum: Japanese Actors & Actresses
Topic: Sawajiri Erika
Replies: 726
Views: 277052

I would say erika-san's equally great in BOTH the series. however in 1 litres, she did indeed grab my attention with her amazing acting skills. She's so cool, and likeable AND shes totemo suitable for that role in 1 litres. This is really great, if MooCow didnt post that up, i wont even realise she ...
by baka_maki
Feb 15th, '07, 07:00
Forum: Japanese Actors & Actresses
Topic: Sawajiri Erika
Replies: 726
Views: 277052

@getsuga :lol
thanx for the link, silentregrets really has a great deal of azn dramas.
:D doumo arigatou

but i dont seem to be able to find MVs in that site, can someone please tell me whereever i can find erika's MVs :-)
by baka_maki
Feb 10th, '07, 12:09
Forum: Japanese Actors & Actresses
Topic: Sawajiri Erika
Replies: 726
Views: 277052

erika is really cute and sweet, just got those 2 songs, :-) theyre really nice
Anyone know where i can find her musiv vids and perfs on the net but NOT "avi" files pleeaase ONEGAIII!!! :-(
by baka_maki
Feb 4th, '07, 11:48
Forum: Japanese Actors & Actresses
Topic: Sawajiri Erika
Replies: 726
Views: 277052

hello minna ^o^ i really lyked her as Aya in Ilitres of tears, i thought she played her role reeaally well. Erika's really cute and at the same imte, beautiful as well, making her Xtra sweet :roll I guess its not only her appearance but also her image which makes every boy and girl lyk her so muccch...
by baka_maki
Feb 1st, '07, 11:22
Forum: Japanese Actors & Actresses
Topic: Mika Nakashima
Replies: 19
Views: 13549

i really lyk her music and her flexibility wif her styles. shes got good character and her role in NANA wasnt too much different to her i think uummm...but i remember sometimes when i see her in her pvs, shes too skinny, thin arms and hips *hope she doesnt become anorecsic :-( :cheers: luv her alway...
by baka_maki
Jan 31st, '07, 06:55
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Hana Yori Dango Season 2
Replies: 8217
Views: 1023693

hello every1, hajimsmashite :D nice to meet u all!!! ive been luving matsumoto for about a year now, and havent really replied to any of his fourms on the net, but id just lyk to drop by and say how much, i luv matsumoto and how kAwaiiii!!! + lovable he has always been @Christabel I think ur avator ...
by baka_maki
Jan 23rd, '07, 12:58
Forum: Japanese Actors & Actresses
Topic: Uchi Hiroki!
Replies: 214
Views: 67434

:-( posting that song up just makes me miss him more every second, its even sadder when i remember seeing his perfs esp. Master key

when i saw the cinderalla boy poster, i was lyk 'where's uchi!! Where's uchi!!' until i sadly remebered he might not be joining NEWS and Eito anymore :cry:
by baka_maki
Jan 23rd, '07, 12:49
Forum: Japanese Actors & Actresses
Topic: kame,jin or yamapi
Replies: 171
Views: 40792

:crazy: dont know why im answering cuz its just tooo hard to choose my fav out of them

Pi: always so adorable
Kame: the one who attraced me into JE ENT
Jin: funny + amazing voice

and theyre all so kawaii + kakkoii :wub:
i guess its either kame or Pi
by baka_maki
Jan 21st, '07, 07:06
Forum: Japanese Actors & Actresses
Topic: Nishikido Ryo
Replies: 4675
Views: 701329

@FruitChaat

:lol woops, i feel so stupid i wanna find myself a hole to hide

sorry for the misunderstanding :cry: hope u r not angry or anyfing
anywayz, really cool meeting u here cuz i see u in all these other threads (JE threads) as well
by baka_maki
Jan 19th, '07, 13:47
Forum: Japanese Actors & Actresses
Topic: [poll] Your top 5 fav Jp actress, still the same or changed?
Replies: 224
Views: 108238

uummm :-)
ACtresses:
1) Erika Sawajiri
2) Aya Ueto
3)Keito Kitagawa
4)-coming soon-
5)-coming soon-

ACtor and Actresses:
1) Yamapi(in tuerms of being an actor)
2) Erika Sawajira 8)
3) Nishikido Ryo :wub:
4) Aya Ueto
5) Keito Kitagawa
by baka_maki
Jan 18th, '07, 11:49
Forum: Japanese Actors & Actresses
Topic: Nishikido Ryo
Replies: 4675
Views: 701329

@Fruitchaat hajimemashite :-) hey! thanx sooo much for the upload of their show but im already CAPPED :cry: for this month please, can u please not delete the link and keep it up until next month pleeaaase onegaishimasu btw, this is the first time talking to u in this forum :lol i lyk ur avatar (i a...
by baka_maki
Jan 17th, '07, 23:01
Forum: Japanese Actors & Actresses
Topic: Nishikido Ryo
Replies: 4675
Views: 701329

[[Wait. Ryo. Undies. Honjani? *wanders off to dl*]] 222222!!!!!!!

Screencaps r juuust hilarious :w00t:
by baka_maki
Jan 11th, '07, 01:03
Forum: Japanese Culture & Entertainment
Topic: Which JDrama Pairing is your Favorite?
Replies: 157
Views: 37786

Aya Nee+Haruto in one litre of tears
so glad some1 agrees wif me here
erika and ryo-chan just look soo cute together in 1LOT, its so sad but also soo sweet looking at them
by baka_maki
Jan 11th, '07, 00:56
Forum: Japanese Culture & Entertainment
Topic: Utada Hikaru
Replies: 54
Views: 10776

i once luuuved listening to utada and still do but prob not as much

my fav song of her used to be 'first love' and then it was 'sakura drops'
she looked sooo cool in Easy Breezy PV especially in the car!!
Ionno wot song i lyk most from her now but i lyk passion and the pv

shes just amazing :-)
by baka_maki
Jan 11th, '07, 00:27
Forum: Japanese Actors & Actresses
Topic: Nishikido Ryo
Replies: 4675
Views: 701329

he looks very good in those pics and mature

i really wanna buy that hair magazine but here in Aust, its soo hard to find these stuff :x

~stares~he looks kakkoii!! and yea, thanx Gilraen, ur sooo kakkoii as well :-)
by baka_maki
Jan 10th, '07, 13:48
Forum: Life & Relationships
Topic: What's on your mind right now?
Replies: 417
Views: 102771

oh and i want morning musume to disappear..now!
??? may i ask y u want Momusu to disappear?
Is there something evil about them or something u found....
:O
by baka_maki
Jan 10th, '07, 13:39
Forum: Life & Relationships
Topic: GIRLS - What kind of guy do you like?
Replies: 343
Views: 106628

hello every1, i just saw the name of this thread and was lyk "wow", this looks intersting hope u girls dont mind if i join too :lol i voted for the smart type but really, i wouldnt want a bf who was ONLY smart - i lyk talented boys, smart and intellect type, and strives - in terms of behaviour, i wa...
by baka_maki
Jan 10th, '07, 13:23
Forum: Japanese Actors & Actresses
Topic: Nishikido Ryo
Replies: 4675
Views: 701329

waaoow!! hes irresistable :wub:

those dropy eyes of his, hes quite seductive sometimes~~~

Gilraen!!, pleeaase, can u upload those other ryo pics u hv?? im getting addicted looking at them, theyre just sooo good. THANXXX
by baka_maki
Jan 9th, '07, 12:32
Forum: Japanese Actors & Actresses
Topic: Kou Shibasaki
Replies: 42
Views: 16726

Kou SHibasaki~this name sounded pretty familiar when i saw this post i dont know too much of her but wasnt she the one in Battle Royale?? its this movie about students being killed off by Japan if they r rebels or something and its REALLY good, sorry i think u all know this movie anywayz, (my knowle...
by baka_maki
Jan 8th, '07, 06:58
Forum: Japanese Actors & Actresses
Topic: Disturbing rumors about JE (Johnnies Entertainment)
Replies: 426
Views: 112262

this is so horrible :cry: i dont want my JE boys (esp ryochan!!) to be harassed by kitagawa i REALLY want that guy to be arrested but at the same time, all the ppl in Johnnys will likely to lose their career and the whole JE entertainment will be gone itll be so sad if i dont see ryo anymore and all...
by baka_maki
Jan 8th, '07, 06:43
Forum: Japanese Actors & Actresses
Topic: [poll] Cute Japanese Guys
Replies: 1025
Views: 600108

:lol hi everyone sure got attracted to this thread when i saw the title!!! all the best jap guys i know of r in JE and a little out of the actors well for me, ill nominate RYO of coz (kawaii!!....those dopey eyes) there r some other few who r equals in runners up tho: Ryo nishikido :wub: Uchi Hiroki...
by baka_maki
Jan 8th, '07, 06:21
Forum: Japanese Actors & Actresses
Topic: Masuda Takahisa
Replies: 501
Views: 129134

thanx lilswtangel, ure GREAT helping me in all these threads

btw, ive gone thru about 1/4 of those clips in ure LJ, sooooo entertaining to watch
by baka_maki
Jan 8th, '07, 06:18
Forum: Japanese Actors & Actresses
Topic: Masuda Takahisa
Replies: 501
Views: 129134

some1 sent me this clip of tegomass in somewhere in europe (i think) and there were a lot of european fans

they sung english in that clip and it was lyk..........kawaii but yea, their english is limited

think they mustve tried really hard but it makes me adore them more n more
by baka_maki
Jan 8th, '07, 04:07
Forum: Japanese Actors & Actresses
Topic: Masuda Takahisa
Replies: 501
Views: 129134

wow!!luv Massu and Tego, finally found a thread on them tegomass is kinda new to me but yea, when i saw massu in CHERISH, i was lyk immediatley attracted to him, hes got such a lovely voice and smile he looks so happy in the pv and very~~cheerful i luuuv his round cheeks and since hes buffed up a bi...
by baka_maki
Jan 8th, '07, 03:34
Forum: Japanese Actors & Actresses
Topic: Uchi Hiroki!
Replies: 214
Views: 67434

Yay! i see uchi in that clip

tho it was just lyk a second, i already miss uchi very much

rreallyreally wanna see him bac in news and eito but NOT as trainees pleeaaase
by baka_maki
Jan 7th, '07, 12:00
Forum: Japanese Actors & Actresses
Topic: Nishikido Ryo
Replies: 4675
Views: 701329

o^^o that 1st pic of uchi looks hilarious
wot show was the pic from, i wanna watch it!
can some1 tell me where i can find those dogs and diets eps pleeeaase

they sound so kawaii to watch :P
by baka_maki
Jan 7th, '07, 09:27
Forum: Japanese Actors & Actresses
Topic: Uchi Hiroki!
Replies: 214
Views: 67434

^o^ noway ^o^ nobody from MK and DA scares me away from ryouchi Hi every1, ive recently just known uchi but coz of ryo, uchi's like my 2nd fav in JE already just adore him and ryo :wub: hes so adorable and funny but quiet and yes, i luuuv it when he sings ive skimmed thru this whole thread lately an...
by baka_maki
Jan 6th, '07, 13:14
Forum: Japanese Actors & Actresses
Topic: Nishikido Ryo
Replies: 4675
Views: 701329

sorry, something happened to my account so i created another one

Ure incredible lilswtangel and ure lj is sooo good