Search found 72 matches

by fayejoongie
Mar 18th, '07, 17:22
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: SS501 or DBSK
Replies: 303
Views: 122724

hyun joong looks the best!! ^^
by fayejoongie
Mar 18th, '07, 16:35
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: SS501 or DBSK
Replies: 303
Views: 122724

lol :lol i dunno whether it benefits the fans or not~ but for me it's more frustrating beforehand ^^ cuz i love both groups .. and it's always hard to decide who i prefer T-T and the boys are motivated enough .. they always do their best ... no matter what :D yeah!! i'm not saying without competiti...
by fayejoongie
Mar 18th, '07, 16:10
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: SS501 or DBSK
Replies: 303
Views: 122724

:( it doesn't motivate me even a bit~ ^^ i moved from dbsk to ss501 ... hmm.. maybe I'll move back to dbsk some day .. or i'll love them equally XD cuz double S are just too adorable ... i coud never forget how cute they are :wub: i completely fall in love with them after watching 'thanks for wakin...
by fayejoongie
Mar 18th, '07, 14:44
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: SS501 or DBSK
Replies: 303
Views: 122724

hmph..... i found this result on the net. its korean searching site and the chart shows who was searched more blue is ss501, orange is DBSK [url=http://search.daum.net/cgi-bin/nsp/search.cgi?w=tot&q=ss501%20vs%20%B5%BF%B9%E6%BD%C5%B1%E2&pq=ss501vs%B9%E8%C6%B2&nil_profile=jockeytop]CLICKCLICK[/url] ...
by fayejoongie
Mar 17th, '07, 13:07
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: SS501 or DBSK
Replies: 303
Views: 122724

aww congrats mine hasn't arrived yet...guess it will be monday then *sighs* I'm glad to hear the poster isn't folded though....thats great!! hmm wonder if I'll get the same thing...gah!! why didn't it come today grrrr :crazy: Edit: actually it did come today..I just wasn't home :cry: ...grr guess i...
by fayejoongie
Mar 16th, '07, 16:30
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: SS501 or DBSK
Replies: 303
Views: 122724

It came rolled up normally like a poster with a piece of paper taped around it. It also came wrapped up in the box with some other type of paper tissue. The CD is still in the bubble wrap, though. I'm gonna end up tearing it off later when I have time. Hope you get your CD soon. ^_~ ohh so it didn'...
by fayejoongie
Mar 16th, '07, 16:23
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: SS501 or DBSK
Replies: 303
Views: 122724

I just got my CD!! AHHH!!! *squeals* And it came with a poster like I predicted. So awesome. I really wish I had time to scan everything or take pictures or something but I've got to head off to class. How am I going to contain my fangirlism while in class? AHHHH! :P OHHHHH!! sugoi!! >.<' did the p...
by fayejoongie
Mar 16th, '07, 15:14
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: SS501 or DBSK
Replies: 303
Views: 122724

Mine is out for delivery. I'm just waiting for it to come to my door. Yay! I have class in half an hour, though, but the mail should come soon so I'm going to stay home until I get it. I hope my instructor doesn't kill me for being late... again. :S ohhh!! sooo good!! let us know wad is the bonus m...
by fayejoongie
Mar 16th, '07, 13:14
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: SS501 or DBSK
Replies: 303
Views: 122724

Yep. I used to EMS. Mine is in Mississauga now. I'd say it'll be delivered tomorrow. Oh gosh, I hope so anyway. ^_^ Considering it's in the mail for sortation now and they still work until 5pm, right? *prays it'll come tomorrow* oh cool!! i hope mine is not lost or something cuz i haven't seen anyt...
by fayejoongie
Mar 15th, '07, 17:05
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: SS501 or DBSK
Replies: 303
Views: 122724

ashenfae wrote:Just checked the tracking info O.o andl I know mine is in Canada lol...just waiting for it to get shipped to me...woah that was fast!!! :wub:
u girls used the EMS?!? i go by standard shipping so can't track!! >.<'
by fayejoongie
Mar 15th, '07, 12:00
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: SS501 or DBSK
Replies: 303
Views: 122724

lolol. im loved <333 =D i gave up jaejoong oppa long ago. ;D why!? who is ur fave TVXQ member now then!?? ^^ lol who is not?? once you get to know them you love them more. you cant hate them. ;D i agreed!! not juz can't hate them!! u will really fall in love more n more with them once u know their ...
by fayejoongie
Mar 14th, '07, 12:22
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: SS501 or DBSK
Replies: 303
Views: 122724

minju120 wrote:he is. :D
too bad hes taken by you. ;D
:lol i get the other lovable one. <3
woah!! thanks!! u r so loved too!! ^^
by fayejoongie
Mar 13th, '07, 14:11
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: SS501 or DBSK
Replies: 303
Views: 122724

minju120 wrote:lolol yes i found. xD

cause Jaejoong oppa is in only 2 of those episodes. xD
i love the first one and the last one...
jaejoong oppa makes it sooo much funnier. xD <333
told u Joongie is pure love in there!! ^^
by fayejoongie
Mar 12th, '07, 05:18
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: SS501 or DBSK
Replies: 303
Views: 122724

i know i should watch it... >< i watched the episode with DBSK but without Jaejoong.. =( im sad.... cause i cant find the one with jaejoong. =T eh how come!?? i tink Joongie was in every single episode which TVXQ attended rite!?? erm erm!! too bad i can't rem the date of this episode! this episode ...
by fayejoongie
Mar 11th, '07, 06:44
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: SS501 or DBSK
Replies: 303
Views: 122724

i never saw the actual episode... but saw that part. and the episode right after that. =T oh u shld watch the entire episode!! Joongie is love inside there!! juz a teaser, this caps r from the episode too: Joongie looked awfully hurt by something an auntie said!! [img]http://img138.imageshack.us/im...
by fayejoongie
Mar 9th, '07, 12:58
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: SS501 or DBSK
Replies: 303
Views: 122724

DBSK- ALL THE WAY BABY. THEY ARE HOT!!!!!! burning HOT !! ^^ I saw that video and nearly died of laughing so funny...they look ridiculus in those outfits but seemed to be enjoying themselves...:lol hahha!! yeah!! the whole dance skit is supposed to be funny n entertaining!! hahhah!! i love the sill...
by fayejoongie
Mar 9th, '07, 12:38
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: SS501 or DBSK
Replies: 303
Views: 122724

The extras that come with the CDs are only for first press editions and they vary depending on where you buy the CD. HMV - postcard (them on a couch, a couple of them are standing I believe) Tower Records - Poster A (them sitting in a booth) All other places - Poster B (them standing up) As for yes...
by fayejoongie
Mar 8th, '07, 13:09
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: SS501 or DBSK
Replies: 303
Views: 122724

I just pre-ordered my copy of "Five in the Black (CD+DVD)" First Press Edition over at CDJapan. ^_^ I'm so excited. Anyway, I hear that First Press editions come with special things. For CDJapan, I think it's a poster. Yay! Anyway, one CD costs a lot but it's so worth it to support the guys. yup!! ...
by fayejoongie
Mar 7th, '07, 14:12
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: SS501 or DBSK
Replies: 303
Views: 122724

lol thanks..actually I lied, I luff Joongie-poo to bits hehe!! btw I want to buy their next album...Five in Black, yes "buy" I feel guilty enough downloading their stuff :whistling: I was going to purchase through yesasia, just not sure if they are reliable...any tips? yep!! me too!! Joongie-poo!! ...
by fayejoongie
Mar 6th, '07, 13:57
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: SS501 or DBSK
Replies: 303
Views: 122724

lmfaolmfao ME TOO MEE TOO~~~ the first time i saw them like real person was during rising sun... and there was a guy with a mask. i was like wtf =O and in balloons theyre was a cutie in blonde. xD lolol :P for me it's Joongie da cutie-cool blonde in "O" which i picked up first!! then was Chunnie cu...
by fayejoongie
Mar 5th, '07, 15:14
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: SS501 or DBSK
Replies: 303
Views: 122724

:whistling: i also always need a wihle to remember the names (in boybands) ..and to find out who is who xD my fastest record were BigBang .. i only needed ... like 3-4 days to know them :D and for SuJu .. oh my~ i still don't know their names :lol ... 13 are just to much to remember ^^' DBSK - 2 we...
by fayejoongie
Mar 5th, '07, 14:01
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: SS501 or DBSK
Replies: 303
Views: 122724

i like ss501 too... i like YoungSeng and i dont know if its either HyunJoong or HyungJoon. >_> their names are confusingg~~~..... =( is HyunJoong is the younger one?? =T and HyungJoon the leader?? >_> :scratch: i like it how Yuchun oppa's in every picture doing differnet things. xD lolol and its st...
by fayejoongie
Mar 4th, '07, 12:54
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: SS501 or DBSK
Replies: 303
Views: 122724

AHahaha! That was the best - my friend and I would always mimic that dance move! :lol Okay just three photos for us 20 (:cry: ) who prefer SS501 over DBSK. :dance: Beautiful Hyun Joong [img]http://img.photobucket.com/albums/v69/daliaoz/1170082063ss014ti8.jpg[/img] hey no!! though i'm not the 20 who...
by fayejoongie
Mar 4th, '07, 10:32
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: SS501 or DBSK
Replies: 303
Views: 122724

Hero is just uber-blond :P i consider the hair in pic of HJ you postet as blond ..-. brown ... is much darker XD and yeah~ i :heart: hero & max :-) (but Hyun Joong is still the best :P) ...Hyun Joong has his black hair again ... well i like him with black and blond hair .. there is no difference at...
by fayejoongie
Mar 3rd, '07, 19:10
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: SS501 or DBSK
Replies: 303
Views: 122724

Hyun Joong was the blond one (his hair is black now, i prefer blond cuz it really made him stand out as the hottest! :wub: ) JaeJoong's hair was almost white as blond goes, hehehe. Not too many SS501 fans here, I just see 2 :( 4Chance was such a good song!!! omg, can't believe someone didn't like i...
by fayejoongie
Mar 3rd, '07, 18:48
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: SS501 or DBSK
Replies: 303
Views: 122724

oh ... he's blond for an asian :D than its Hyun Joong ;) love him the most (i thinlk :unsure: ) it's funny how different opinions are .. from a different point of view :P ... for u all dbsk boys are hot ... but for me only 2 of them :mrgreen: .. (others are ok though ^^) oh so we're talking abt the...
by fayejoongie
Mar 3rd, '07, 17:52
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: SS501 or DBSK
Replies: 303
Views: 122724

you didn't like 4Chance? ~ i love this song :lol ... i actually love (almost) all their songs :P and perfs ~ u like only one of 5? :unsure: in my opinion all the boys are effing HOT :roll the one with brown hair in the middle might be ... Hyung Joon ?... :scratch: in unlock 3 guys have brown hair ....
by fayejoongie
Mar 3rd, '07, 17:00
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: SS501 or DBSK
Replies: 303
Views: 122724

hmm.. why? ^^ i'm not sure :lol i just know dbsk for a long time now ... and never was interested in ss501 ... but not long ago i just downloaded some ss501 stuff out of interest ... and they were great :wub:(and i had to download everything with them of course :whistling: ) ...and then as time pas...
by fayejoongie
Mar 3rd, '07, 15:03
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: SS501 or DBSK
Replies: 303
Views: 122724

yep. at DBSK LIVE concert people can sign up. which includes lots of foreigners. yess.... many people go to korea JUST to see DBSK live far away from them.. .>_> oh gosh!! wish i can fly all the way to Korea to see them LIVE too!! :-( lolss i dunno if i can post them ALL before i go bed today. =T i...
by fayejoongie
Mar 1st, '07, 09:33
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: SS501 or DBSK
Replies: 303
Views: 122724

i never met a cassiopeian neither... i dont really hope to.... =T no no... i went to the site international membership is closed, but people can go to DBSK live and then sign up there, but the cost will depend on where you live. which is about $400 us dollars. issit!?? wad u mean by go the DBSK liv...
by fayejoongie
Feb 28th, '07, 13:16
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: SS501 or DBSK
Replies: 303
Views: 122724

wakka wrote:yah, he really looks ugly ((big time))
oh gosh!! ugly is too harsh a word to use!! >.<'

i admit i love his previous hair n i really had a shock when he changed to his current hairstyle!! but after a while i find it looks ok on Chunnie!! ^^
by fayejoongie
Feb 28th, '07, 12:45
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: SS501 or DBSK
Replies: 303
Views: 122724

yeaaa~~ i agree Yunho oppa is the best dancer out of all 5. and that he is the most mature one... but not about that hes the cutest. xD Changmin is <333 to me Joongie is!! ^^ :heart: behhhhh im looking forward too... im sure im going to be in korea during summer but not sure if im going to their co...
by fayejoongie
Feb 27th, '07, 16:03
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: SS501 or DBSK
Replies: 303
Views: 122724

lolsss... i thought ss501 debuted not long after DBSK. :P so thats what i thought... thanks for the teasersss~~!! =D and hereee i found live news broadcast on the opening of their 2nd asia tour. :D i dunno if you guys saw it already... but anywhosss pt 1 [url]http://www.youtube.com/watch?v=IQG-XPY0...
by fayejoongie
Feb 26th, '07, 11:19
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: SS501 or DBSK
Replies: 303
Views: 122724

I´lll Pray with U........Owe Man ...Why Become fag...Cause in fact they got there fans!!!!....Soo Many girls that got a beuty is like hunting after them.....soow i think they will use threre brian to understand that THERE IS GIRKS IN THIS WORLD !.....NOT ONLY GUYS.....OR i mean Not ONLY HERO...=) y...
by fayejoongie
Feb 25th, '07, 15:58
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: SS501 or DBSK
Replies: 303
Views: 122724

wowies! thanks for the sexy pictures! ^-^ i wished i was living in asia right now. *depressed* i've always wanted to go to one of their concerts. *sigh* and yes, joongie looks so sexy!!! :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: not a problem!! ^^ hope i will be able to attend at least one of their c...
by fayejoongie
Feb 25th, '07, 06:29
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: SS501 or DBSK
Replies: 303
Views: 122724

i think DBSK is better =D see like i never heard of my friends talk about ss501. xD but lotss about DBSK and suju... ;) erm but SS501 is still quite new i guess!?? ok anw i prefer TVXQ too!! ^^ here r some teasers to [TVXQ 2nd Concert "O"] (get ready a truckload full of tissue paper!!): [url=http:/...
by fayejoongie
Feb 24th, '07, 20:52
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: SS501 or DBSK
Replies: 303
Views: 122724

puku wrote:oh well. i made it using the song pretty boy. =D since jae joongie is so pretty! lol. and i think my school will have a field trip to go to japan next year for those who's taking the language.....i hope i get to go!
ohh!! wish u lotsa luck then!! ^^
by fayejoongie
Feb 19th, '07, 16:22
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: SS501 or DBSK
Replies: 303
Views: 122724

lol. i would do the same thing! i don't know if i will this summer. probably not. but after i graduate. (in 3 more years T___T) i know for sure i'm going then. ^-^ it's gonna be fun. oh, i made a video for jae joongie! watch it and tell me what you think kay? i won't be offended or anything! this w...
by fayejoongie
Feb 13th, '07, 11:44
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: SS501 or DBSK
Replies: 303
Views: 122724

yeah i heard about the boys staying in japan. gonna be sad for me. (for some reason i don't even know) but at least i understand some of what they're saying since i take japanese at school. ( i only remember what is your name, i am really bad at memerizing stuff T__T) and i want to see junsu oppa's...
by fayejoongie
Feb 12th, '07, 15:31
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: SS501 or DBSK
Replies: 303
Views: 122724

^-^ but's it's only probably going to be for a summer. i also plan on going to college. O.o i want to get a really high paying job so i won't have to work really long, and like you, retire early! hahahahahahaha.........then i can travel! O_O but by then i'll probably be really old.... ohh at least ...
by fayejoongie
Feb 11th, '07, 17:20
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: SS501 or DBSK
Replies: 303
Views: 122724

lol. that's why after high school, me and my best friend are going to travel. ^-^ probably gonna follow dbsk around! hahahahahaha.......just kidding! but i think traveling's really fun. meeting new people and going new places. oh gosh!! i'm so gonna be envious of u!! wish i have the america time to...
by fayejoongie
Feb 10th, '07, 16:52
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: SS501 or DBSK
Replies: 303
Views: 122724

same here. T_________T i just hope that since the boys are going to stay in japan for 2 years that their popularity will gain them fame in the u.s. too. since a lot of famous japanese stars and bands come here a lot for concerts. i guess that's one of the benifits. i'm gonna miss them though. (and ...
by fayejoongie
Feb 10th, '07, 16:36
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: SS501 or DBSK
Replies: 303
Views: 122724

O____________O thanks for the sites! i found the "all about dbsk dvd" on annyoung! ^-^ at first i didn't find any results for dbsk on eclickkorea but then i typed in dong bang shin ki and there was a whole bunch! ^____^ it seems stuff is cheaper on there than annyoung too.....but it seems you can o...
by fayejoongie
Feb 7th, '07, 13:15
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: SS501 or DBSK
Replies: 303
Views: 122724

gonna check out annyoung and eclickkorea then! but i'm looking for the "all about dbsk".....i wonder if they have it......yesasia has it but they don't accept anything else except paypal and credit card......T______T i don't have either. the u.s. is okay, except the only bad thing is dbsk never com...
by fayejoongie
Feb 5th, '07, 13:29
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: SS501 or DBSK
Replies: 303
Views: 122724

just look at my avatar XD I THINK IT ALREADY EXPLAINS MY VOTE *hehe* I like both groups since their debut but DBSK have a special place in my heart,.. I love their different personalities and they are better dancers / singers .. SS501 boys are very handsome and I love their songs but they cannot be...
by fayejoongie
Feb 5th, '07, 12:59
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: SS501 or DBSK
Replies: 303
Views: 122724

maezhou wrote:i'm torn -- both group have good looking guys :P
like who!?!? hhahahha!! i'm juz curious!! ^^

PS: ok i only see Joongie. heee. ^^ :heart:
by fayejoongie
Feb 5th, '07, 12:20
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: SS501 or DBSK
Replies: 303
Views: 122724

Re: DBSK

The best group is DBSK is obviusly hahaha Why? becouse maybe is another boyband but they act so naturally that make the diference for others. And if you listen when they sing... SUCH AN ANGELS :wub: agreed!! Joongie is such an angel. heee. :heart: eh....living in u.s. born here too. T___T i wanna b...
by fayejoongie
Feb 1st, '07, 15:34
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: SS501 or DBSK
Replies: 303
Views: 122724

Rumors Comes Rumors Goes..But what ddo you know if its true Yes it have been ..some rumors that they are gay..But Just because of that..It doesn't mean its true... Like if i say... Your Gay..Does that mean its true...No..it doesn't.....So That was a crap story....Believe it if you want but i am tel...
by fayejoongie
Feb 1st, '07, 15:21
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: SS501 or DBSK
Replies: 303
Views: 122724

....DBSK...... Actually☺ ...From the Beginning I would Say SS501...But it was thnx to SS501 That i Got To Know Who DBSK is.......SO It will for sure be DBSK!!♥ oh tat's good!! a "SS501-turned-TVXQ" fan!! heee!! ^^ oh tat is great!! this proves TVXQ is really too lovable to resist!! hee!! TVXQ rocks...
by fayejoongie
Feb 1st, '07, 14:53
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: SS501 or DBSK
Replies: 303
Views: 122724

oh. the new year celebration is like a big thing we have every year. so happy they sell dbsk stuff! lol. would be weird if they didn't though cuz they're asian and all the stuff they sell are asian.....but, anyways, that's one of the times i can drool over stuff. other times i can go to this one st...
by fayejoongie
Jan 30th, '07, 14:35
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: SS501 or DBSK
Replies: 303
Views: 122724

hehehehehehehehehehe........i never knew i could ever be that obsessed about a band. but it's kinda hard finding any of their stuff over here in america. T_____T at least i found some posters and accesories. that makes me glad. ^-^ but dbsk is getting more and more popular since their 3rd album! i ...
by fayejoongie
Jan 29th, '07, 17:58
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: SS501 or DBSK
Replies: 303
Views: 122724

you are so lucky! i have all their albums and singles, some pages of stickers, postcards, and 10 or so posters but i can never find their storybooks or calenders! T______T as for prince in prague i can't buy things over the net so that is not working out. T_T *sigh* but at least i have their music ...
by fayejoongie
Jan 28th, '07, 18:37
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: SS501 or DBSK
Replies: 303
Views: 122724

Midori-Yagami wrote:oh yes... those balloons performances are to die for everytime we see them right? XD

argh!

*dead*
yes!! so are all their performances!! i love all their hardcore dance performances!! :wub: :wub:
by fayejoongie
Jan 28th, '07, 17:37
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: SS501 or DBSK
Replies: 303
Views: 122724

hehehehehehe......true. i love jae joongie. ^_________^ and yes, their banjun are hilarious! :lol and i thought that their vacation drama was really good too! (hahaha.....right now, i'm trying to collect as much dbsk things as i can) and their balloons music video was so cute i almost died!!!!!!!!!...
by fayejoongie
Jan 28th, '07, 15:10
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: SS501 or DBSK
Replies: 303
Views: 122724

O_____O so didn't know we could talk about the boys on here. ^_____________^ i'll have to say, dbsk wins, hands down. gyah! i just can't resist their sexy voices! and their adorable faces! and their amazing dance moves! hehe....and their new acquired skill, their wonderful acting! :wub: don't know ...
by fayejoongie
Jan 23rd, '07, 14:00
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: SS501 or DBSK
Replies: 303
Views: 122724

cebusnacker wrote:LOL I know!! xD I wonder how he obtained a face and body like that? :wub: *dies*
not forgetting the VOICE!!! Joongie has the face/body(wings included)/voice/personality of an angel!!! ^^

awwww!! wad can i say!?? :wub: :wub:
by fayejoongie
Jan 23rd, '07, 13:46
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: SS501 or DBSK
Replies: 303
Views: 122724

cebusnacker wrote:DBSK! !!!:wub: :wub: :wub: i love all their songs and also hero is damn hot. not that that has anything to do with it :D :fear:
no!! it has everything to do with it!! hahhaha. ^^
by fayejoongie
Jan 11th, '07, 13:18
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: SS501 or DBSK
Replies: 303
Views: 122724

Haine wrote:thank uuuuuuuuuuuuuu so munch to help me !!!!!!!!!!!!!!!!!! ^^
I would try as soon as possible !!! ( I'm completely desperate with school right now...>________<)
oh ok!!! any problem PM me!! i'll be glad to help!! ^^
by fayejoongie
Jan 8th, '07, 14:50
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: SS501 or DBSK
Replies: 303
Views: 122724

sorry for bother u ^^""" hmm....I would like to know how to join and post ( kamsanamida !!! ) sorryyy, I'm not familiar with LJ :sweat: ohh!! u oredi have a LJ account rite!?? ^^ first thing first, login using ur user id n pw. then joined the community [[url=http://community.livejournal.com/dbsg/]T...
by fayejoongie
Jan 7th, '07, 13:23
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: SS501 or DBSK
Replies: 303
Views: 122724

YEAHHHH !!!! :cheers: see u on TVXQ is love. but I think I need your help !!! :sweat: I'm register on Livejournal a long time ago, but....I don't know how does it work !!! >____________< erm wad kinda help do u need exactly!?? like how to join the community or wad!?? ^^ eh ??? SS501 ????? I saw som...
by fayejoongie
Jan 5th, '07, 12:31
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: SS501 or DBSK
Replies: 303
Views: 122724

No offence to ss501 fans but they cant sing imo except one person in the group, I've never seen them sing live either. Im not a huge fan of dbsk either but they have some talented singers like Xiah & Hero + they got some nice hit and love songs. which member of SS501 r u talking abt!?? their leader...
by fayejoongie
Jan 4th, '07, 19:04
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: SS501 or DBSK
Replies: 303
Views: 122724

Haine wrote:ah !!! thank u a lot for the links !!!!!!!!!!! <3 Hero for ever !!! XD
hahah!! not a problem!! hope to see u at the "TVXQ is Love @ LJ" community!! ^o^ (i'm mahkceb/joongieのfaye over there!!)

YEAH!! i love Joongie forever too!! :wub: (n TVXQ of cuz!! heee. ^^)
by fayejoongie
Jan 4th, '07, 15:05
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: SS501 or DBSK
Replies: 303
Views: 122724

haha !!!! so cuteeeeeeeeeeeee !!! and yeah....I think I will give everything I have just to be kissed by Jae !!!!! XD * btw, does someone know a good forum of DBSK where I can be register ???? ( I'm totally a new fan of DBSK !!!!) yes yes!! me too!! i'll die smiling if i got a kiss from Joongie!!! ...
by fayejoongie
Jan 1st, '07, 18:28
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: SS501 or DBSK
Replies: 303
Views: 122724

omg ?!!!!! so cuuuuuuuuuuteeeeeeeeeeeee !!!!!!!! ( wow...I didn't know that Changmin has another nickname :blink ) og god.......hero is so sweet and pretty !!!!!!!!!!!!!!! XD poor Changmin...his frist kiss was stole by Jae !!!!!!!!!!!!! ( kissed someone to wake up him..never hear about that !! XD) ...
by fayejoongie
Dec 31st, '06, 21:07
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: SS501 or DBSK
Replies: 303
Views: 122724

arabian wrote:I think DBSK are more cuttier..
second tat!! ^^

**especially Joongie!!!** :wub:
by fayejoongie
Dec 31st, '06, 20:31
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: SS501 or DBSK
Replies: 303
Views: 122724

OMG !!!! how can it happen ????? WHEN ??????WHERE??????????????????!!!!!!!!! WHO IS MINNIES ????????? :cry: hahhahha!! Minnie is Changmin. i heard one fine day when Joongie tried waking Minnie up but Minnie refused to get up - so Joongie kissed him!!! wahhahahhahahha!!!! ^____^ this is juz hearsay ...
by fayejoongie
Dec 31st, '06, 18:38
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: SS501 or DBSK
Replies: 303
Views: 122724

hihi.... I have just discovered them a while ago and I completely fall in love with DBSK !!!!!! god !!! they are so cute abd JAEJOONG !!!!!!!!!!! omg !!!!!!! so sexy XD\ hum ? do we have a tread for them on d-addicts ???? and can someone tell me what is this kiss that u-know and micky had together ...
by fayejoongie
Dec 30th, '06, 15:53
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: SS501 or DBSK
Replies: 303
Views: 122724

si_kj wrote:i love SS501 :D
especially kyujong~~
their songs are really nice. :thumright:
i mean, the more you listen to it the more you get hooked to it~
erm. tat's true to a certain extent. i like their Unlock!!

but still i tink TVXQ songs r even more attractive!! heee. ^^
by fayejoongie
Dec 23rd, '06, 16:38
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: SS501 or DBSK
Replies: 303
Views: 122724

NADZ wrote:they rick its my best band in korea
i totally love
:wub: Max
woah!! TVXQ is my best band in the WORLD!!! ^___________^

anw i love Joongie!!! ^^ :wub: :wub:
by fayejoongie
Dec 22nd, '06, 15:15
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: SS501 or DBSK
Replies: 303
Views: 122724

LoveJin0504 wrote:i don´t know SS501 yet...

DBSK are great!!!!
i love their music and hero/u-know are sooo cute!!!

~DBSK 4-EVER!!!!!~
YES!! TVXQ is fabulous!!! :wub: :wub:
by fayejoongie
Dec 22nd, '06, 14:32
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: SS501 or DBSK
Replies: 303
Views: 122724

angeli_kpop wrote:TVXQ!!!!
I loved them forever!!!
Ever since they debuted...hehe...
But,SS501 are not bad too...
It's just that I love TVXQ! more... :)
yeah. i agree, recently i find SS501 not bad too. but still TVXQ is always my #1!!! ^^
by fayejoongie
Dec 16th, '06, 20:31
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: SS501 or DBSK
Replies: 303
Views: 122724

it's definitely TVXQ for me!!! ^^ no offence to SS501's fans!! i admit i dun really know SS501 tat well to judge them. but base on wad i know n love abt TVXQ i have to give credits to TVXQ for having the cutest members ever in a pop group!!! ^^ not forgetting to mention: Joongie is my biggest love n...