Search found 168 matches

by xox-Beautifully-Broken-xo
Dec 4th, '07, 05:35
Forum: Life & Relationships
Topic: Post your pictures thread!!! Post them!
Replies: 3136
Views: 670669

goldenboyy wrote:@xox-Beautifully-Broken- nice gif, looking good gurl :)
Really? Hehe, thanks...! >3<
Where's your piccy? The one in your avie is too small + can't see your face. =P
by xox-Beautifully-Broken-xo
Dec 3rd, '07, 23:53
Forum: Life & Relationships
Topic: What do you do to de-stress?
Replies: 106
Views: 35145

Cry a lot, play music, watch movies/dramas/animes, and/or sleep. =D
Eating too, haha... ^^a
by xox-Beautifully-Broken-xo
Dec 3rd, '07, 23:51
Forum: Life & Relationships
Topic: GirlsForgivesButNeverForgets; GuysForgetsButNeverForgives?
Replies: 13
Views: 4604

I know and believe that the girls part is very true!
But not sure about the guys, haha. ^^a
by xox-Beautifully-Broken-xo
Dec 3rd, '07, 23:47
Forum: Life & Relationships
Topic: Post your pictures thread!!! Post them!
Replies: 3136
Views: 670669

Wow wow! Lots of good looking people here! I feel sorta shy about posting my pics... ;__; Y'all make me feel ugly! >__< Anyways, here's my piccy... http://a454.ac-images.myspacecdn.com/images01/70/l_d0cbd9eb0111a1285f5a40bd215caf7d.gif I was bored that day and I felt like taking piccys with my new ...
by xox-Beautifully-Broken-xo
Sep 25th, '07, 02:01
Forum: Chinese Actors & Actresses
Topic: Danson Tang !!!!
Replies: 54
Views: 75530

Oh wow~ You did it again, kwuintessence ; awesome Danson graphic!! xDD Has anyone else heard his album yet? =D I looove it, hehe.<3 Especially track 2, "Ai Wo". =3 Anyway~ Danson Tang Piccy Spam Time, lol. xDD Hope everyone enjoys~ ^^ IMAGE CREDITS TO ASIANFANATICS[dot]NET CREDITS TO ME FOR UPLOADI...
by xox-Beautifully-Broken-xo
Sep 25th, '07, 01:38
Forum: Chinese Actors & Actresses
Topic: <3 Fahrenheit~~Fei Lun Hai
Replies: 417
Views: 194100

i still have a few of my 04&05 around. check them out. here's the link: http://elitejean.multiply.com/photos/album/12/Old_Fashion_Sketches tell me what u think. my 06&07 i don't show anymore :-) Oh wow~ They're totally amazing !!! *o* I bet the 06&07 ones are even better, ne? =D Since you most like...
by xox-Beautifully-Broken-xo
Sep 25th, '07, 01:11
Forum: Chinese Actors & Actresses
Topic: Jiro Wang
Replies: 226
Views: 104010

hello to you ^_________^ ok. i'll make it for u. i'll have it finished ASAP :-) please be patient with me <3 Wow wow~ Thanks so much! *hugs* And don't worry! Take as much time you need; no need to rush~ ^^v Hm~~ Everytime I go off topic, I'm gonna post piccys to make up for it, lol. xDD Only two th...
by xox-Beautifully-Broken-xo
Sep 24th, '07, 01:12
Forum: Chinese Actors & Actresses
Topic: Jiro Wang
Replies: 226
Views: 104010

i'd put ur sn on it "xox-Beautifully-Broken-xo" do u want Fahrenheit (all of em) or just one member like Jiro or something? Thanks thanks! Can you put my sn + "@ D-Addicts"? ^^a Um~~ I would like to have all of them on it, please and thank you!! =D something Ive made http://img.photobucket.com/albu...
by xox-Beautifully-Broken-xo
Sep 20th, '07, 03:38
Forum: Chinese Actors & Actresses
Topic: <3 Fahrenheit~~Fei Lun Hai
Replies: 417
Views: 194100

don't be. i'm an insane lunatic anyway who isn't anywhere near normal at all :mrgreen: i just really like arts and stuff. i do fashion sketches too, i haven't uploaded them on the web though right after 2005 since someone stole my 2004 collection :-( oh. and i do some creative writing too. let's ju...
by xox-Beautifully-Broken-xo
Sep 20th, '07, 03:33
Forum: Chinese Actors & Actresses
Topic: Jiro Wang
Replies: 226
Views: 104010

is there a particular picture/s of FRH u want me to use on ur avatar & sig? Oh wow! You'd really make me an avie too? =O THANK YOU SO SO MUCH!! And um, no, I don't really have a particular piccy I'd like to use, haha. xD You can pick. ^^ And take your time! I don't wanna rush you and I don't mind t...
by xox-Beautifully-Broken-xo
Sep 19th, '07, 03:45
Forum: Chinese Actors & Actresses
Topic: <3 Fahrenheit~~Fei Lun Hai
Replies: 417
Views: 194100

around 6 months. actually over 6 months like 7 or 8. i just started this year. i remember before i use to use paint when i make graphics :mrgreen: how about u? o.O Are you serious?! I've been doing it for a while (on&off for at least two years) but I'm no where near as good as you!! TT.TT Omo~~ You...
by xox-Beautifully-Broken-xo
Sep 19th, '07, 03:38
Forum: Chinese Actors & Actresses
Topic: Wu Chun
Replies: 265
Views: 178082

kwuintessence wrote:oh. it's you again.

hahaha :lol

hello and thanks to you...again!
LOL~ Yup; twas me again in all three. xDD
Really sorry; just couldn't help myself. I wanted to compliment them all. x]
Haha, and hello to you too!! ^o^
by xox-Beautifully-Broken-xo
Sep 19th, '07, 03:36
Forum: Chinese Actors & Actresses
Topic: Jiro Wang
Replies: 226
Views: 104010

yep. it is you all over again :-) yes i do take requests. what would you like? Wow, really?! Thanks so much!! ^o^ Um, I'd like to have a signature+matching avie (if that's possible) since I don't have one anymore on D-Addicts, lol. I'd like to have all four members of Fahrenheit on it, if that's no...
by xox-Beautifully-Broken-xo
Sep 19th, '07, 03:27
Forum: Chinese Actors & Actresses
Topic: <3 Fahrenheit~~Fei Lun Hai
Replies: 417
Views: 194100

kwuintessence wrote:heehee :lol

thanks a bunch!
No problem. xD
How long have you been graphic designing for, if you don't mind me asking? ^^
by xox-Beautifully-Broken-xo
Sep 19th, '07, 01:44
Forum: Chinese Actors & Actresses
Topic: <3 Fahrenheit~~Fei Lun Hai
Replies: 417
Views: 194100

I agree with Kumaxell. You seriously rock, kwuintessence!!!
Thanks for sharing more graphics with us, hehe.
I especially love the ones of Arron and Calvin. x]
But I also love the ones of Jiro and Wu Zun, lol. xP
Oh!! And the ones where they're all together, are waaay awesome!!! ^O^
<3
by xox-Beautifully-Broken-xo
Sep 19th, '07, 01:41
Forum: Chinese Actors & Actresses
Topic: Wu Chun
Replies: 265
Views: 178082

Okie, I am seriously in love with your graphics, lol. xD
I like the last one best, hehe. ^^v
Thanks for sharing~~ =D
by xox-Beautifully-Broken-xo
Sep 19th, '07, 01:39
Forum: Chinese Actors & Actresses
Topic: Jiro Wang
Replies: 226
Views: 104010

OMGOSH!! kwuintessence, those graphics are AWESOME!!!!
I am SO jealous of your skills. I wish my stuff would turn out as good as yours. =D
And uh~~ Do you really take graphic requests? ^^a
by xox-Beautifully-Broken-xo
Sep 14th, '07, 01:44
Forum: KDrama Discussions
Topic: The Legend / Tae Wang Sa Shin Gi (MBC, 2007)
Replies: 388
Views: 139935

WITH S2 is subbing it. I'm sure that they'll let you help translate. ^^
I think they're gonna need quite a few to help translate this. =]

Sooo happy that WITH S2 decided to take on this project! ^O^
by xox-Beautifully-Broken-xo
Aug 25th, '07, 04:17
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: Kim Hee Chul!
Replies: 37
Views: 19813

deNain wrote: Image
Holy wow, thanks for sharing the piccy!
He looks so different with short hair/1 =O
But I think he looks better and more manly with it, lol. And hotter. xD

Congratulations HeeChul oppa for winning!! ^O^
by xox-Beautifully-Broken-xo
Aug 22nd, '07, 04:05
Forum: Chinese Actors & Actresses
Topic: Jimmy Lin Zhe Ying
Replies: 52
Views: 55536

I love him in My Lucky Star ; he looks so cute with Yoo Hana. =3 Anyhoo~ Noticed you guys don't have a lot of piccys, so~~ PIC SPAM!! xDD CREDITS TO ASIANFANATICS[dot]NET DO NOT HOTLINK!!! http://img478.imageshack.us/img478/1453/dsc7242os6.jpg http://img175.imageshack.us/img175/3169/1847811pr9.jpg ...
by xox-Beautifully-Broken-xo
Aug 8th, '07, 20:52
Forum: Tech Discussion
Topic: [Tutorial] How to Convert AVI to Standard DVD for TV
Replies: 725
Views: 221871

Thanks so much, kyuuketsuki , for this awesome tutorial! Glad someone took their time to write one up for us noobs, haha. xPP It's so cool that there's a way to make the DVDs have an option whether or not you want the subs on and stuff rather than hardsubbing it then burning it. Anyway, I have a qu...
by xox-Beautifully-Broken-xo
Jul 23rd, '07, 04:42
Forum: Chinese Actors & Actresses
Topic: Nicholas Teo (Smiling Pasta)
Replies: 105
Views: 73060

Wahh~ I love Nicholas! He's so amazing in singing and his voice is so amazing. xD I really love his new album. =3 Hrm... Is that article recent or is it an old rumor? I'm pretty sure Cyndi's hair isn't like that right now, lol. Anyway, here's some pics I have of him uploaded on Photobucket, will up...
by xox-Beautifully-Broken-xo
Jul 10th, '07, 04:14
Forum: Chinese Actors & Actresses
Topic: TANK
Replies: 24
Views: 23452

CREDIT TO ASIANFANATICS[DOT]NET http://img513.imageshack.us/img513/8333/a4f04cc5fc4b932d5372e3ajo8.jpg http://img72.imageshack.us/img72/6641/tank57nt0.jpg http://img55.imageshack.us/img55/5323/tank59an5.jpg http://img178.imageshack.us/img178/902/01sl0.jpg http://img178.imageshack.us/img178/277/1281...
by xox-Beautifully-Broken-xo
Jul 3rd, '07, 22:42
Forum: General Discussions
Topic: How Those Around You React to Asian Dramas
Replies: 54
Views: 8832

Mine would be B cuz none of my friends at school are Asian, so when I try to say something, they'd just ignore what I had said or tease me about it a little.... But the ones who are Asian are completely white-washed so they don't care at all and also ignore me, so I've stopped talking to them about...
by xox-Beautifully-Broken-xo
Jun 12th, '07, 00:58
Forum: Life & Relationships
Topic: Post your pictures thread!!! Post them!
Replies: 3136
Views: 670669

Here ish me... ^^a
Image
by xox-Beautifully-Broken-xo
May 18th, '07, 03:33
Forum: General Discussions
Topic: Which way you prefer to download the dramas?
Replies: 20
Views: 4575

I like to use torrents most, but, if the files are old and doesn't have enough seeders, I'd like to DDL. =]
Not sure about the other options, cuz I haven't used IRC or Clubbox before, so yup~ =P
by xox-Beautifully-Broken-xo
May 18th, '07, 03:20
Forum: General Discussions
Topic: What do you like more: j-dramas or k-dramas
Replies: 213
Views: 40958

Um... I like J-Dramas more than K-Dramas cuz J-Dramas are shorter, lol, and they have different genres and they like, teach a lesson/moral so it helps you learn and appreciate life a bit more. Hehe, well, to me it seems like it. =P I like K-Dramas too, but not as much as J-Dramas, because they do t...
by xox-Beautifully-Broken-xo
Apr 30th, '07, 22:09
Forum: Life & Relationships
Topic: If you had three wishes, what would they be?
Replies: 168
Views: 46878

1) Wealthiness.
2) To be smarter than I am now.
3) Be less shy/overcome my shy-ness... v.v
by xox-Beautifully-Broken-xo
Apr 15th, '07, 02:08
Forum: KDrama Discussions
Topic: Hello, Miss (KBS2, 2007)
Replies: 87
Views: 39920

I've just finished watching this drama up to episode four, and I really love it so far! xD The only problem is that I find Lee Da Hae is crying in every episode... I don't usually mind crying, but her character kinda just cries way too much for me. (Hope I didn't offend anyone with that comment.) >...
by xox-Beautifully-Broken-xo
Apr 1st, '07, 07:09
Forum: Life & Relationships
Topic: What school do you go to?
Replies: 236
Views: 39951

I'm still in high school too! xD
I go to Gloucester High School. =.=''
Freshmen, but will be a sophmore next year. ^^
by xox-Beautifully-Broken-xo
Mar 14th, '07, 07:04
Forum: Life & Relationships
Topic: WHAT’S on YOUR MIND RIGHT NOW?
Replies: 417
Views: 92309

I'm totally insomniac. v.v''
by xox-Beautifully-Broken-xo
Mar 14th, '07, 07:04
Forum: Life & Relationships
Topic: How do YOU feel TODAY?
Replies: 429
Views: 110207

I want to sleep! >.>
It's past 3 AM over here, but I can't fall asleep at all... v.v
Not even closed to being tired... =.=''
Been like this for the past few days or even weeks, hehe. ^^a
by xox-Beautifully-Broken-xo
Mar 5th, '07, 23:59
Forum: Life & Relationships
Topic: What Planet Are You From?
Replies: 91
Views: 19862

You Are From Saturn [img]http://images.blogthings.com/whatplanetareyoufromquiz/saturn.jpg[/img] You're steady, organizes, and determined to achieve your dreams. You tend to play it conservative, going by the rules (at least the practical ones). You'll likely reach the top. And when you do, you'll b...
by xox-Beautifully-Broken-xo
Feb 12th, '07, 06:24
Forum: Life & Relationships
Topic: How do YOU feel TODAY?
Replies: 429
Views: 110207

Ack~ I feel tired. >.>
It's nearly 1:30 AM, and I still have to finish colouring a map for geo. ><
Oh well~ At least I only have colouring left to do... ^^a
After, I could finally sleep, yay!
Thank God, school starts at 9:15 for me. =P
by xox-Beautifully-Broken-xo
Feb 12th, '07, 06:18
Forum: Life & Relationships
Topic: Post your pictures thread!!! Post them!
Replies: 3136
Views: 670669

[Removed, muahah~ xD]
by xox-Beautifully-Broken-xo
Dec 24th, '06, 03:37
Forum: Tech Support
Topic: TORRENT LINKS (Problems and Solutions)
Replies: 664
Views: 229017

@ m_burmaa: You've asked for help in the "Snow Queen" subtitles thread as well... KamichamaN has already replied to you in the "Snow Queen" subtitle thread, giving you instructions on how to download. And I believe that the answer to your problem has been answered in the [url=http://www.d-addicts.c...
by xox-Beautifully-Broken-xo
Dec 13th, '06, 00:56
Forum: Chinese Actors & Actresses
Topic: S.H.E.
Replies: 68
Views: 42359

I like Hebe, Ella, then Selina. Hebe's really cool, and has like, not too-girly, and not too tomboy-ish personality (not sure if this is the right word. =P); sorta like me-ish I guess, hehe. xP Ella's really funny and stuff, so yeah, lol. Really liking her in Hana Kimi. Selina seems too high mainte...
by xox-Beautifully-Broken-xo
Nov 22nd, '06, 02:26
Forum: Korean Culture & Entertainment
Topic: dbSK NEW MOVIE AND U-KNOW
Replies: 19
Views: 22231

Check out [url=http://dbskxclusv.9.forumer.com/]DBSK Exclusive[/url] for loads of DBSK-related stuff!
D.E.S.T. [DBSK Exclusive Subbing Team] is currently working on subbing DBSK's "Vacation" drama, so yup~
Join the forum if you're a DBSK fan; you won't regret it! xD
by xox-Beautifully-Broken-xo
Oct 29th, '06, 21:16
Forum: Korean Culture & Entertainment
Topic: Who is the cutest from Super Junior
Replies: 38
Views: 11643

KIM KIBUM!!!
<333

Picture Credit: [url=http://actorkibum.ilikepop.com/]KiBum's SM Entertainment's Star Portfolio[/url]

[url=http://img66.imageshack.us/my.php?image=kibum3vl7.jpg][img]http://img66.imageshack.us/img66/6897/kibum3vl7.jpg[/img][/url]
by xox-Beautifully-Broken-xo
Oct 11th, '06, 22:33
Forum: Chinese Actors & Actresses
Topic: myolie or tavia?
Replies: 29
Views: 28876

I pick Tavia! Such an awesome actress. And yeah~ She seems down-to-earth and stuff. xP
Myolie annoys me quite a lot for some reason... x.x
by xox-Beautifully-Broken-xo
Oct 9th, '06, 02:54
Forum: Japanese Culture & Entertainment
Topic: NEWS ~North East West South
Replies: 105
Views: 38279

Darn it~ It's so hard for me to choose, lol. xD I love YamaPi most though probably. =P But Keii-Chan, Massu, and Tego are all so cute! x3
So... My choice is either four. But, leaning more towards YamaPi... xDDD
by xox-Beautifully-Broken-xo
Sep 26th, '06, 22:51
Forum: General Discussions
Topic: Which Series Would You Like To See Finished/Subtitled?
Replies: 1163
Views: 170116

I'd like to see Fairy From Wonderland [Tian Wai Fei Xian] to be finished too. ^^
by xox-Beautifully-Broken-xo
Sep 1st, '06, 03:52
Forum: Chinese Drama Discussions
Topic: [HKDrama] Under The Canopy Of Love (TVB, 2006)
Replies: 161
Views: 142624

vayha wrote:[ARE THESE TORRENTS MENT TO BE WATCHED. HOW DO I WATCH THEM CAN SOMEONE TELL ME PLEASE BECAUSE I REALLY WANT TO WATCH THIS DRAMA?
Read [url=http://www.d-addicts.com/forum/viewtopic.php?t=16155]The D-Addict's Mega-FAQ[/url]..

Anyways, thanks for sharing this!! =D Really like it. ^^
by xox-Beautifully-Broken-xo
Aug 13th, '06, 21:31
Forum: Japanese Actors & Actresses
Topic: kame,jin or yamapi
Replies: 171
Views: 38514

Hehe, YamaPi is best! xD
by xox-Beautifully-Broken-xo
Aug 10th, '06, 03:35
Forum: Korean Culture & Entertainment
Topic: The Official Clubbox Thread (Read 1st Post For Help!)
Replies: 4305
Views: 1524157

Re: tell me how to download in CLUBBOX?

CAN someone please..........help me how to download from clubbox it sooooo......confusing...................i mean do i have to be a member............? Only some of them you have to be a member, while others you don't have to be... Anyways, try looking here for more help: http://www.d-addicts.com/...
by xox-Beautifully-Broken-xo
Aug 10th, '06, 01:29
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: Kim Jung Hoon?
Replies: 1355
Views: 334155

Why is this thread dead...? What happened to everybody? T^T Will pictures help...? ^^;; [img]http://i61.photobucket.com/albums/h71/disappearing_memories/KJH%20%20Kim%20Jung%20Hoon/5a74aa36.jpg[/img] [img]http://i61.photobucket.com/albums/h71/disappearing_memories/KJH%20%20Kim%20Jung%20Hoon/638898a8...
by xox-Beautifully-Broken-xo
Aug 8th, '06, 01:51
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: Kim Jung Hoon?
Replies: 1355
Views: 334155

xox-Beautifully-Broken-xo: nope..i look around places..nt even a single item about jung hoon is sold in singapore=( Aww~ That REALLY sucks! =( But... I bet there will be stuff in the future though, cuz he's going around Asia quite a lot, ne? And he's becoming more and more popular! =3 hahahah i hav...
by xox-Beautifully-Broken-xo
Aug 6th, '06, 03:25
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: Kim Jung Hoon?
Replies: 1355
Views: 334155

xox-Beautifully-Broken-xo: haha..they wont allow me to buy definitely one..=( if only it will be released in singapore too..sadz.. Aww~ That sucks. =( Well~ You're not alone! Lol. I'm too young to be ordering stuff online... ;_; I think they might have it in Singapore. =) Maybe you just have to wai...
by xox-Beautifully-Broken-xo
Aug 6th, '06, 03:20
Forum: Life & Relationships
Topic: I wish I was tall T_T
Replies: 576
Views: 100167

I'm 5'6" - 5'7". Too tall for a Chinese girl, ne? :cry: I wish I was a tad shorter... ;_; But I like my height sometimes... =/ But still... I think I stopped growing though. ^^;;
by xox-Beautifully-Broken-xo
Aug 5th, '06, 03:52
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: Kim Jung Hoon?
Replies: 1355
Views: 334155

i just love this place...it's so hard to get jeong hoon's pictures on american sites, but this place is like a haven. love you guys! Hey hey xYuki ! Welcome to the Kim Jung Hoon Thread! ^^v Glad you like the piccys here! Hope you'll have fun~ =) Here are some music videos i uploaded: Ran - 2nd Stor...
by xox-Beautifully-Broken-xo
Aug 4th, '06, 02:32
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: Kim Jung Hoon?
Replies: 1355
Views: 334155

:w00t: he soooo smart..... :wub: thanks for the photo sandy anyway have all of u see this clip at youtube.... he is soo adorable...function at taiwan..he promoted the children's game.. http://www.youtube.com/watch?v=TXOBQzaagRs&search=kim%20jung%20hoon interview by GTV at one of the tv program http...
by xox-Beautifully-Broken-xo
Aug 3rd, '06, 03:19
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: Kim Jung Hoon?
Replies: 1355
Views: 334155

xox-Beautifully-Broken-xo : yup..aww..he looks so charming..and i am so envious of that girl..get the chance to have jung hoon'd hand around her..:( Yay! When I saw that, I was like, "OMG~ Who is that girl? Ahh~ Luuucky!! I wish I was her. =P" I really wish I was in Taiwan right now. ^.~ Just in ca...
by xox-Beautifully-Broken-xo
Aug 3rd, '06, 00:44
Forum: General Discussions
Topic: What's your ethinicity??
Replies: 737
Views: 78737

I'm Chinese. ^^ Hehe, there are quite a lot of Chinese people here, ne? xP
by xox-Beautifully-Broken-xo
Aug 2nd, '06, 18:22
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: Kim Jung Hoon?
Replies: 1355
Views: 334155

those pictures are so hot :wub: :whistling: loving it lolssss xDD yeah i just gotta enter challenges and win awards :wub: Lol, yup yup! Totally agree with you there. :wub: :P Oh wow! There's a challenge? =O Good luck! I know you'll win! ^^v Continuation of pic of Kim Jung Hoon while he was in Taiwa...
by xox-Beautifully-Broken-xo
Aug 2nd, '06, 18:16
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: Kim Jung Hoon?
Replies: 1355
Views: 334155

:wub: yup online right now but doing graphics x(( sry ? i`ll talk to you though i`ll lazi and talk and do graphics at the same time Ohh~ Okay. Well, I won't bother you too much then. ^^v I don't have any ideas on what to do for graphic designing at the moment. -.-;; Oh well~ =P Continuation of pics...
by xox-Beautifully-Broken-xo
Aug 2nd, '06, 18:07
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: Kim Jung Hoon?
Replies: 1355
Views: 334155

xox-Beautifully-Broken-xo - ^_^ yupppp we gottaa chat on weekends actually i only have schooll on thursday and friday :glare: lols xDDD Oh you're online right now, right? I'll sign in in a moment! =D Hope you're not too busy. =) Ohhh~ You only have school on Thursday and Friday? ^^;; Heheh, my bad....
by xox-Beautifully-Broken-xo
Aug 2nd, '06, 18:03
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: Kim Jung Hoon?
Replies: 1355
Views: 334155

haha..nope..not this weekend..wil be staying at home..so really hope 2 chat with ya soon..have something to update you=D hee..i am amazed how popular is jung hoon nw..he really deserves it as he really can sing and act well..heard that all the reporters like him too cause he is very professional an...
by xox-Beautifully-Broken-xo
Aug 2nd, '06, 03:16
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: Kim Jung Hoon?
Replies: 1355
Views: 334155

Re: Morning

Hi Sandy...thanks for your effort..anyway just wanna share with all of u here...the latest KJH at Taiwan...he so adorable...do u all think so? :wub: by theway sandy you can call me zie jeong hoon in taiwan 30/7 http://www.youtube.com/watch?v=HsRVaRZVeV0&search=kim%20jung%20hoon 金楨勛訪台_TVBSG http://w...
by xox-Beautifully-Broken-xo
Jul 31st, '06, 23:12
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: Kim Jung Hoon?
Replies: 1355
Views: 334155

xox-Beautifully-Broken-xo: SISTER!! raelly long time never see you online and chat with ya..really miss ya alot..hugz..and the pics are awesome...truly luv it! thanks so much darling Hi-Hi!! I missed you too! T^T Waaah~ We barely get to talk online now... :'( I'm too lazy to sign in now, lol. But I...
by xox-Beautifully-Broken-xo
Jul 31st, '06, 02:27
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: Joo Ji Hoon
Replies: 352
Views: 191304

Oh wow~ This thread's kinda dead, lol. Let's try to get this place up and running, even for just a bit. =P It'll probably will be though, next year, when we get to see Joo Ji Hoon again on Goong 2, right? Anyways, I've got some more pics of JJH, enjoy! ^.~ Credits to AsianFanatics[dot]Net [img]http...
by xox-Beautifully-Broken-xo
Jul 31st, '06, 02:12
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: Kim Jung Hoon?
Replies: 1355
Views: 334155

Re: Need help

Hi ... I just got crush on Jung Hoon 2 weeks ago after watching Goong but I feel so sad coz in goong his character no body care...so sadd anyway i need help to upload this song I want both korean and Japanese version if it is ok.....mp3 is good enough for me.. it is the song 'tears' and its japanes...
by xox-Beautifully-Broken-xo
Jul 28th, '06, 01:46
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: Is it Lee Jun ki or Lee Joon ki?
Replies: 21
Views: 14655

Re: Is it Lee Jun ki or Lee Joon ki?

I have seen it printed both ways by different websites/sources--which one is correct? Lee Jun Ki or Lee Joon Ki? And is Lee his "last" (family) name? Thanks, Lisa I believe it's "Lee Jun Ki" since the sites I go to spell it that way. The only place I know of that spells it "Lee Joon Ki" is DramaWik...
by xox-Beautifully-Broken-xo
Jul 24th, '06, 06:10
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: Kim Jung Hoon?
Replies: 1355
Views: 334155

haha..no worries..i can handle everithing..i always multi-task..haha..a bad habit of mine..cant do 1 thing only at a time Lol, okie doke, if you're sure. ^^ Haha, really? Same here! I would get really bored if I only do one thing. =P Oh~ When does everything end? Like, all of the projects and tests...
by xox-Beautifully-Broken-xo
Jul 23rd, '06, 20:55
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: Kim Jung Hoon?
Replies: 1355
Views: 334155

cause there are alot of projects..and all are major projects..so we need to have alot of meetings in order to get it right. haha..i am already a pandafor staying up everytime to do work..lol..but i stil make sure i keep updating myself on jung hoon's news and chat wif u=) Ohhh, okay, I see. =) I ho...
by xox-Beautifully-Broken-xo
Jul 23rd, '06, 01:47
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: From Shinhwa which person is the hottest?
Replies: 125
Views: 36702

I love DongWan and HyeSung the most! :wub:
by xox-Beautifully-Broken-xo
Jul 23rd, '06, 01:16
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: Kim Jung Hoon?
Replies: 1355
Views: 334155

nah..i didn't make these...although i do make sigs. i take digital photo at school. Ohhh, okay, I see. ^^ I love photography too! =D I'm gonna be starting high school this year, and I hope we have that at our school, digital photo that is. xP hee..it depends..even if school ends early i still have ...
by xox-Beautifully-Broken-xo
Jul 22nd, '06, 01:45
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: Kim Jung Hoon?
Replies: 1355
Views: 334155

haha..i mean my timetable is regular..but next mon should be starting from 9am to 6pm..WHEE!!!i am chatting with you right now..so happi=) Hehe, yay! I'm happy too, now that I get to talk to my sis! =D Oh wow~! That's very long! =O So you have school 9-6 everyday? Holy, how come they're so long? Th...
by xox-Beautifully-Broken-xo
Jul 21st, '06, 17:27
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: Kim Jung Hoon?
Replies: 1355
Views: 334155

thanks! You're welcome. ^^ Oh~ I love your siggy!! It's so pretty! xO Did you make it? xox-Beautifully-Broken-xo hee..its irregular 1..but next mon is 9 2 6 i tink..=)..what about you..what time you usually come online 1? I'm online all the time now, lol. Usually downloading and uploading. =3 But I...
by xox-Beautifully-Broken-xo
Jul 20th, '06, 22:35
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: Kim Jung Hoon?
Replies: 1355
Views: 334155

awww so wen are u gonna be on msn x) his gonna have a solo album~~ yippe ! I'm online now actually, lol. Just went to "Appear Offline" at the moment. =P You're not on though. =( Lol, yup yup~ I hope when somebody gets it, someone will upload it. xP what's the link to his friendster? [url=http://www...
by xox-Beautifully-Broken-xo
Jul 20th, '06, 17:32
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: Kim Jung Hoon?
Replies: 1355
Views: 334155

i think jung hoon's frenster is not his real frenster..is just a fan-made frenster..the photos and videos are taken from websites Yeah, I think so too. I've seen most of the pics already, lol. But still, those pics are hot. ^.~ Another way you can tell it's not his, is that at the end of his profil...
by xox-Beautifully-Broken-xo
Jul 20th, '06, 04:35
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: Kim Jung Hoon?
Replies: 1355
Views: 334155

oh yeah message her -.-` lolss haha so dumb of mee x) why aren`t u on msn ? My internet was acting up again on the day, lol. It's so retarded. xP So, I decided not to sign in, cuz then, I'll be signed in, signed out, signed in, signed out. That'll might annoy quite a few people online on my list. =...
by xox-Beautifully-Broken-xo
Jul 18th, '06, 20:34
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: Kim Jung Hoon?
Replies: 1355
Views: 334155

KCfan_1314 wrote:nahh i don`t no how to comment on youtube -.-` too lazi to learn lolsss x) :lols *sigh* so yeahhhhh . . .-.-` i m such a lazi bum
Ohh, lol, ok. You can make an account, and message her? That's what I do sometimes. :P
by xox-Beautifully-Broken-xo
Jul 18th, '06, 20:29
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: Kim Jung Hoon?
Replies: 1355
Views: 334155

KCfan_1314 wrote:yeahhh& i m too lazi to do all those thingsss hahaha x)
Lol, yeah, same here. x3 So have you asked uploaders of those videos on YouTube where they got the vid? That way, you have the site, and you can just download it yourself. ^^
by xox-Beautifully-Broken-xo
Jul 18th, '06, 20:25
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: Kim Jung Hoon?
Replies: 1355
Views: 334155

*sigh* yeahhh :lol i thought there was a site to download youtube videos . . here but i don`t no how to use it :cry: i m so stupid :roll Yeah, there is a site, but I forgot what it was... >.<" You know the site? I heard you have to have this other program to be able to play it or something? =S And ...
by xox-Beautifully-Broken-xo
Jul 18th, '06, 20:18
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: Kim Jung Hoon?
Replies: 1355
Views: 334155

Has the cast for Goong decided yet??...i'm gonna be so mad if Jung Hoon's not gonna be in it...i really hope they have the same cast...it was Yul that got me stay to watch the rest of the drama...and Shin's coolness...and Chaegyung's cuteness...but mostly Yul...hihihi....i wonder wat's the sequel i...