Login Issue? Delete D-addicts cookie from your browser settings and login again.

Search found 19 matches

by hksaznlibra
Jan 30th, '06, 06:25
Forum: KDrama Discussions
Topic: RECOMMENDED/FAVORITE KDRAMAS (ask for suggestions here)
Replies: 3570
Views: 1322186

I don't know how so many people likes My name is Kim Sam Soon. I couldn't stand it, in fact I deleted all my downloads it was so bad.

Body guard was much better not saying much for body guard though =O/

I would recommend

wonderful life
Misa
Full House
by hksaznlibra
Oct 24th, '05, 02:35
Forum: KDrama Discussions
Topic: D-Addicts Members' TOP 30 Favorite Korean Dramas - Vote Now!
Replies: 560
Views: 311573

My vote =O) for the ones I watched so far...

1.MISA
2.Full House
3.Wonderful Life
4.Stairway to Heaven
5.What Happen in Bali
by hksaznlibra
Oct 20th, '05, 03:45
Forum: Korean Culture & Entertainment
Topic: What's the worst korean drama you have seen?
Replies: 504
Views: 127647

Ireland gets it the worst I just finished that and it makes Bodyguard look good, Thousand years of love is actually better...
by hksaznlibra
Oct 19th, '05, 02:49
Forum: International Community
Topic: Vietnamese D-Addicts
Replies: 1327
Views: 178616

I dislike all viet n chinese culture especailly relatives. They r really freaken annoying n always **** about ur business. piss me off. i am in my 20's n my grandma always rat to my aunt if i coem home late like wtf my mom doesnt even say anything if i come home late y should my aunt be in my busin...
by hksaznlibra
Oct 17th, '05, 17:38
Forum: Life & Relationships
Topic: SINGLES RANTING THREAD (Dating Advice)
Replies: 3007
Views: 227024

Hi everyone, I also advise Cloud to call the girl, but before you call her, drink 2 or 3 beers. With just that little alcohol you'll be able to talk more spontaneous and you won't be so afraid to say dumb things. I'm not saying you gotta be drunk to talk to a girl but when you had a drink everthing...
by hksaznlibra
Oct 15th, '05, 03:04
Forum: International Community
Topic: Chinese D-Addicts
Replies: 668
Views: 1463740

I only saw one chinese movie my left eye sees ghost with sammy chang??? :unsure: It was good I'll have to start watching a lot more. I wish I knew how to speak fluent chinese or korean so I woudn't have to fight with these damn subtitiles :unsure:
by hksaznlibra
Sep 30th, '05, 16:59
Forum: General Discussions
Topic: Avatars & Signature Files - Show Off Yours!!
Replies: 988
Views: 111094

I like my avatar thing but I don't know how to use my signature yet...hehe I'm kind of slow...but I made my avatar in need 4 speed underground II and I made my car all done up... I wish I could animate my avatar like have racing like...
by hksaznlibra
Sep 29th, '05, 20:24
Forum: Korean Culture & Entertainment
Topic: [Sad] Korean Dramas That Had Made You Cry, or close to cryin
Replies: 293
Views: 146335

The saddest one has to be bodyguard lol or uumm Thousand years of love.. that was really sad hahah i'm jokiing.

No seriously.. Stairway and Misa made me almost cry *cough *choke*....almost... :unsure:
by hksaznlibra
Sep 29th, '05, 02:42
Forum: Life & Relationships
Topic: SINGLES RANTING THREAD (Dating Advice)
Replies: 3007
Views: 227024

DDDRRIIIINNNK!!!

Here's my advice. I say take at least 5 shots before you say anything. That will relax you. If you need to drink more, go for it. If you feel like your sluring even after 5 shots, u have don't have worry, she'd be like this guy's such a party animal. I'd like to hang with him... but don't go too was...
by hksaznlibra
Sep 28th, '05, 20:29
Forum: Life & Relationships
Topic: SINGLES RANTING THREAD (Dating Advice)
Replies: 3007
Views: 227024

aahhh your like me hahah getting all nervous when trying to talk to girls :glare: ..nothing but a bottle of So ju won't be a good fix :D haha
by hksaznlibra
Sep 28th, '05, 18:22
Forum: Life & Relationships
Topic: LOVE - Age difference
Replies: 149
Views: 38274

Age doesn't matter when its love. What does matter is money. How else would an older man or an older woman (way older say by 10 years or so) be able to get a younger lover? If you have the funds, anything can happen... Ayiah...what a bad answer. So its o.k for a 20+/30/+40/+50 year old guy who is r...
by hksaznlibra
Sep 28th, '05, 18:09
Forum: General Discussions
Topic: So.. What was the first drama you watched??
Replies: 1697
Views: 291707

Stairway to heven was the first one I saw recommended by this girl I lliked.. It was really sad..
by hksaznlibra
Sep 28th, '05, 18:05
Forum: Life & Relationships
Topic: SINGLES RANTING THREAD (Dating Advice)
Replies: 3007
Views: 227024

drinking is the solution

I have no idea girls are messed up like that. If she likes you then she's playing head games and seriously who has time for head games. If she doesn't like you then don't even bother with the biaatch...lol... 8) Only give her the time of day when ur wasted hahah..
by hksaznlibra
Sep 28th, '05, 02:41
Forum: Korean Culture & Entertainment
Topic: What's the worst korean drama you have seen?
Replies: 504
Views: 127647

I must agree that Thousand years of Love was quite bad. I downloaded the first ep and the acting and the effects were SOOO bad I couldn't download anymore. And the fighting. OMG. :blink hahaha i know the effects were killing me lol I noticed that too first when storm came i was like omg so low budg...
by hksaznlibra
Sep 27th, '05, 19:05
Forum: Life & Relationships
Topic: SINGLES RANTING THREAD (Dating Advice)
Replies: 3007
Views: 227024

Maybe you need a lot of booze to help you . Just get wasted and hit on them if they reject you, you can always say you were too drunk to realize what the hell was going on lol 8) :lol :unsure:
by hksaznlibra
Sep 25th, '05, 06:08
Forum: Life & Relationships
Topic: Post your pictures thread!!! Post them!
Replies: 3138
Views: 727306

oh how cute... i think so too :-)
by hksaznlibra
Sep 24th, '05, 18:36
Forum: Life & Relationships
Topic: Post your pictures thread!!! Post them!
Replies: 3138
Views: 727306

<--this is me =O)
by hksaznlibra
Sep 23rd, '05, 18:37
Forum: KDrama Discussions
Topic: What Happened In Bali? (SBS, 2004) *Warning: SPOILERS!*
Replies: 103
Views: 48041

Is it me or does Kang In-Wok need a serious tan? well i finished watching it i'd have to say the ending was the best part of the movie. Lee Soo Jung was a crying machine, that was kinda pissing me off. I was yelling at her to shut up and her crying was so loud like a little kid. Jae min crying was f...
by hksaznlibra
Sep 1st, '05, 02:54
Forum: Series of the Week/Month
Topic: September's KSOTM - What Happened in Bali
Replies: 57
Views: 23121

thanks for all your time and effort spent to let us watch these great shows much appreciated over here :-)