Search found 46 matches

by i luv jin
Feb 7th, '10, 20:59
Forum: Japanese Actors & Actresses
Topic: Akanishi Jin
Replies: 3818
Views: 1037734

I just read the lyrics in English of Jin's solo song PAPARATS which he wrote himself. YOU GO JIN. .Paparats (作詞/赤西仁,作曲/金子ノブアキ) you wanna get a pic know about my life be my guest and make it up as long as you collect that check you dont really give a **** do you" and "im talking all about me your art...
by i luv jin
Jan 29th, '10, 00:06
Forum: Japanese Actors & Actresses
Topic: Akanishi Jin
Replies: 3818
Views: 1037734

Gawd, I'm so addicted to OLYMPOS that after OLYMPOS, I don't want Jin to sing his clubbing songs anymore...I don't like D-Motion. I don't like listening to his voice with the autotune in Love Yourself. Please Jin, sing with the real talent in your voice... Now, I only have a small hope for his solo ...
by i luv jin
Dec 11th, '09, 16:36
Forum: Japanese Actors & Actresses
Topic: Akanishi Jin
Replies: 3818
Views: 1037734

I found these pics on the net...couldn't resist to post them here too

Image

Image

AND I LOVE THIS ONE TO DEATH

Image
by i luv jin
Dec 1st, '09, 04:51
Forum: Japanese Actors & Actresses
Topic: Akanishi Jin
Replies: 3818
Views: 1037734

YAYYYYYY... 211,000 copies for the first week....I'm happy...soo sooo happy. He's done well just as what Ninki predicted and for only one song...LOL And I can't wait for the LANDS album.. Iwai-san said in +ACT interview that he sees Jin the same type as Kimutaku and Tadanobu Asano, who surprised the...
by i luv jin
Nov 20th, '09, 17:29
Forum: Japanese Actors & Actresses
Topic: Akanishi Jin
Replies: 3818
Views: 1037734

OMGGG...I can die happy now...I just saw Jin and Yamapi on MS and they are soooooooooooooooooooooooooooo happy together....Jin was joking and laughing with Pi next to him...Yayyyyyyyyyyyyy for BFF love...PIN.. and Jin's performance of BANDAGE was so hot...now we know he didn't lip-sync coz he forgot...
by i luv jin
Nov 9th, '09, 19:08
Forum: Japanese Actors & Actresses
Topic: Akanishi Jin
Replies: 3818
Views: 1037734

Jin is going to be on Music Station with Yamapi on 11/20....YAYYYYYYYYYYY for PIN...i'm so happy..can't wait to see him perform by himself on MS..:)
by i luv jin
Nov 6th, '09, 15:39
Forum: Japanese Actors & Actresses
Topic: Akanishi Jin
Replies: 3818
Views: 1037734

Jin is going to be on Heyxheyxhey on Nov 15. I just saw it at luvjin *so excited*.. I want to see him performing Bandage with Kobayashi-san. ruby_fann [, keep checking, HMV may be restocking soon. But last time I checked, Tower Records and YesAsia still have the Limited Edition http://www.yesasia.co...
by i luv jin
Nov 3rd, '09, 15:36
Forum: Japanese Actors & Actresses
Topic: Akanishi Jin
Replies: 3818
Views: 1037734

I know right? Johnny should give Jin more solo projects to do so that we can see him smiling and happy more often. According to Nikkan Sports: "There were 1000 seats for the premiere and the requests multiplied by 300 reaching 300,000 requests" ...wow.....300,000 requests for the premiere and they d...
by i luv jin
Nov 2nd, '09, 20:35
Forum: Japanese Actors & Actresses
Topic: Akanishi Jin
Replies: 3818
Views: 1037734

Jin looks sooooo happy, smiley and most of all HEALTHY...It's so nice to see Jin so happy and shining on his own...He seems so comfortable laughing and joking..awww...he's so adorable. haha...all the men in LANDS are wearing hats except for one guy and Iwaii-san and Kobayashi-san...they look matchin...
by i luv jin
Oct 20th, '09, 16:54
Forum: Japanese Actors & Actresses
Topic: Akanishi Jin
Replies: 3818
Views: 1037734

Karate-ka

the DVD is region-2 as CDJapan said under the link if you live in Japan, EUROPE, and the Middle East, you can play the DVD.
by i luv jin
Oct 19th, '09, 22:58
Forum: Japanese Actors & Actresses
Topic: Akanishi Jin
Replies: 3818
Views: 1037734

] PLEASE SUPPORT JIN AND ORDER THE SINGLE FROM ANY ONLINE STORES: ] CDJapan LE: http://cdjapan.jp/d.html?KEY=JACA-5183 Limited Pressing: http://cdjapan.jp/d.html?KEY=JACA-5185 YesAsia LE: http://www.yesasia.com/global/bandage-single-dvd-first-press-limited-edition-japan-version/1021455588-0-0-0-en/...
by i luv jin
Oct 16th, '09, 16:43
Forum: Japanese Actors & Actresses
Topic: Akanishi Jin
Replies: 3818
Views: 1037734

I just pre-order the Limited Edtion of Bandage single but this single is limited pressing meaning it's only on sale until 12/29? the way they release it looks like White Xmas CD.

I can't wait to get my copy of the single, plus PV and making of DVD..:)
by i luv jin
Sep 25th, '09, 22:10
Forum: Japanese Actors & Actresses
Topic: Akanishi Jin
Replies: 3818
Views: 1037734

Janja I don't know where my avatar came from..i think it's POPOLO magazine earlier this year. I took it from one of the icon makers at Kattunlove LJ. I don't really follow the magazine scans that well so i don't know..sorry. Btw, your Jin's Pinky sig is really good. It's my favorite Jin's performan...
by i luv jin
Sep 25th, '09, 04:31
Forum: Japanese Actors & Actresses
Topic: Akanishi Jin
Replies: 3818
Views: 1037734

By the way Japan is cooovered in An An Jin!!!!!!!!!!! and is flying out the shelves in mass, even full companies are having all their women buying it XD OMG, srsly, what do the companies want their women buying it for? LOL don't tell me it's for the article...gawd, but who knows...Japan is the coun...
by i luv jin
Sep 23rd, '09, 16:23
Forum: Japanese Actors & Actresses
Topic: Akanishi Jin
Replies: 3818
Views: 1037734

Mirokujin Well, you know... all girls have to turn into women someday, and the crown princes of today get to be kings in the future >w< **giggles** I really hope you meant "sexiest", though o: oops what a mistake~DX haha, yeah, that'll be nice. I'll be happy for him. But even if he's not the king o...
by i luv jin
Sep 22nd, '09, 21:24
Forum: Japanese Actors & Actresses
Topic: Akanishi Jin
Replies: 3818
Views: 1037734

i luv jin What happened to that korean singer was tremendously scary, not to mention totally unfair, and i am not into korean entertainment Exactly, that's what anyone with brain (and using it) would do, if you don't like someone, ignore that one and use the time you spend hating he/she liking the ...
by i luv jin
Sep 22nd, '09, 18:36
Forum: Japanese Actors & Actresses
Topic: Akanishi Jin
Replies: 3818
Views: 1037734

I know some of the haters on the internet are really scary. They're really out to destroy the singer/idol. Like what the Korean netizens did to Jaebeom, the leader of 2PM. They really drove him away back to his home country. They even petition for him to commit suicide just because of something he s...
by i luv jin
Sep 20th, '09, 02:48
Forum: Japanese Actors & Actresses
Topic: Akanishi Jin
Replies: 3818
Views: 1037734

And I want a HQ scan of this

Image

Jin's butt crack in HQ please...

and I love this one so much

Image

HIS HAPPY TRAIL...akjdkfjdklfjlskjflkjflksjflkjfl;sfsd
by i luv jin
Sep 19th, '09, 18:54
Forum: Japanese Actors & Actresses
Topic: Akanishi Jin
Replies: 3818
Views: 1037734

Karate-ka wrote:Me too but im not looking at jin :wink:
yeah, dude, THEY ARE SO ENJOYING IT look here

Image

and he even smokes, and drinks AFTER SEX..
by i luv jin
Sep 19th, '09, 17:56
Forum: Japanese Actors & Actresses
Topic: Akanishi Jin
Replies: 3818
Views: 1037734

OMG, I can die happy now...Jin is so hot..I like this one the most

Image

and this one too

Image

hahahah....he's so enjoying this...i love him
by i luv jin
Sep 3rd, '09, 16:53
Forum: Japanese Actors & Actresses
Topic: Akanishi Jin
Replies: 3818
Views: 1037734

YAY for Helpless Night..i'm so proud of Jin too..i heard they didn't have enough of the limited edition to meet demand...yayyyy more collaboration for Jin in the future.
by i luv jin
Aug 18th, '09, 15:22
Forum: Japanese Actors & Actresses
Topic: Akanishi Jin
Replies: 3818
Views: 1037734

Finally, the power of Jin fans paid off. SONY probably got so many requests for Wonder to be released. They figured they wanted Jin in another collaboration with Crystal Kay. I can't wait to hear Helpless Night. :wub: :wub: :wub:
by i luv jin
Jul 24th, '09, 22:03
Forum: Japanese Actors & Actresses
Topic: Akanishi Jin
Replies: 3818
Views: 1037734

awww...so CUTE SO CUTE CUTE CUTE....Papan Jinny SO CUTE :wub: :wub: :wub:

look at how many kids he can carry at the same time.. :D :D :D
by i luv jin
Jun 9th, '09, 17:39
Forum: Japanese Actors & Actresses
Topic: Akanishi Jin
Replies: 3818
Views: 1037734

Does anyone know where this pic come from and why is Jin holding a bouquet of roses?

Did he win something??

Image
by i luv jin
May 29th, '09, 19:43
Forum: Japanese Actors & Actresses
Topic: Akanishi Jin
Replies: 3818
Views: 1037734

I'm very pissed and very disappointed right now that Japanese Jin fans have to petition with SONY....SONY!!!! to get WONDER released as a single. WTF is that?? Jin is under J-ONE RECORDS label not SONY. WHY DO HIS FANS HAVE TO GO TO SONY TO ASK THEM TO RELEASE WONDER? IT'S PATHETIC. Clearly, Japanes...
by i luv jin
May 22nd, '09, 22:43
Forum: Japanese Actors & Actresses
Topic: Akanishi Jin
Replies: 3818
Views: 1037734

I'm so happy Jin made the 8-day dome concert without any problem. And he looks sexy and healthy and his voice was awesome for the whole 8 days. Congrats to Jin. I'm so proud of him. Regarding the Akame part, I don't mind the Akame fans to drool over the two of them. But sometimes, I think Akame fans...
by i luv jin
May 4th, '09, 04:25
Forum: Japanese Actors & Actresses
Topic: Akanishi Jin
Replies: 3818
Views: 1037734

I'm not going to complain...I'm HAPPY to see Jin in magazines and ctKT show every week. And he has the Domucon coming up..I think that is already plenty for him to do. I don't want him to overwork and get sick. I want to see him but I also want him to enjoy his life as a young guy. Anyway, Pi was ta...
by i luv jin
May 3rd, '09, 20:56
Forum: Japanese Actors & Actresses
Topic: Akanishi Jin
Replies: 3818
Views: 1037734

mmmm~girls let's be a little happier because no matter how stupid the jimushu is, jinjin is always shinning I AGREE....haha...let's not be so morbid....as long as Jin is still in Johnny's...i'm HAPPY....LOL and Mirokujin ....he's so HOOOOOOOOOT in that pic sitting with his legs apart like that.. :w...
by i luv jin
May 1st, '09, 02:06
Forum: Japanese Actors & Actresses
Topic: Akanishi Jin
Replies: 3818
Views: 1037734

congradulations!! Care ranks NO.1 in Dwango downloading chart . Consider it's an album song not a single and there's no promotion for it at all. It's really something to celebrate~hehe~ Since last week Music Station started to introduce Dwango ranking, I hope Care can stay for a while and get intro...
by i luv jin
Apr 30th, '09, 00:59
Forum: Japanese Actors & Actresses
Topic: Akanishi Jin
Replies: 3818
Views: 1037734

yeah...that's true....Kame needs to be in something that's proven to be a hit to save him from the disaster of KnS. I feel sorry for him with that failure of a drama. I'm still keeping my hope up for a tiny bit part of Jin in Gokusen the movie. They haven't really announced the FULL additional cast ...
by i luv jin
Apr 30th, '09, 00:23
Forum: Japanese Actors & Actresses
Topic: Akanishi Jin
Replies: 3818
Views: 1037734

yeah...i know...Kame is such a GIRL....LOL

my friend said she heard a few rumors about Jin filming the Gokusen movie too...


Jin is so good at keeping his solo a secret...not even a peep from any fan about it...LOL
by i luv jin
Apr 29th, '09, 23:55
Forum: Japanese Actors & Actresses
Topic: Akanishi Jin
Replies: 3818
Views: 1037734

YAYYYYYYYYYYYYYYY for KAT-TUN #1 on the album chart :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :chee...
by i luv jin
Apr 23rd, '09, 04:40
Forum: Japanese Actors & Actresses
Topic: Akanishi Jin
Replies: 3818
Views: 1037734

AHHHHHHHHHHH....JIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN....I LOVE YOU JIN.................He's so big and so handsome...i want to be the soccer ball in his hand. I can't wait to hear Jin's new solo in the Domucon...so glad Jin has...
by i luv jin
Apr 14th, '09, 04:05
Forum: Japanese Actors & Actresses
Topic: Akanishi Jin
Replies: 3818
Views: 1037734

yeah....i know....they look like a group of good friends having fun together...just look at Yamapi's happy and smiley face walking next to Jin...btw, here is the scan of the article: http://i40.tinypic.com/5maluf.jpg and the translation: That day was Pi's birthday, Nishikido Ryo from NEWS came.. Som...
by i luv jin
Apr 13th, '09, 23:01
Forum: Japanese Actors & Actresses
Topic: Akanishi Jin
Replies: 3818
Views: 1037734

I love how Flash magazine article called them Jin, Pi, Ryo, Kusano, Shirota Yuu "Akanishi's Army". The article said "Akanishi's Army" gathered together to celebrate Yamapi's birthday. And because "Akanishi's Army" are too often seen at bars and clubs together, the agency wants them to disband but th...
by i luv jin
Apr 11th, '09, 17:37
Forum: Japanese Actors & Actresses
Topic: Akanishi Jin
Replies: 3818
Views: 1037734

Mirokujin i just have a question....what's hand down button you keep talking about? i don't see any hand down button in any post.
by i luv jin
Apr 11th, '09, 17:21
Forum: Japanese Actors & Actresses
Topic: Akanishi Jin
Replies: 3818
Views: 1037734

Actually, I'm looking forward to see Jin in anan. I know he'll do a great job, butt naked or not. Even Kimutaku with his jeans on looked fabulous in anan holding the model's breast. I really want to see Jin in anan. He'll do great posing. We already know he has that talent even with his clothes on. ...
by i luv jin
Apr 11th, '09, 00:50
Forum: Japanese Actors & Actresses
Topic: Akanishi Jin
Replies: 3818
Views: 1037734

I have one of Jin's DUES pics

Image
by i luv jin
Apr 10th, '09, 17:59
Forum: Japanese Actors & Actresses
Topic: Akanishi Jin
Replies: 3818
Views: 1037734

Some more advertising of Jin in Popeye....I think Popeye will sell out soon like all the other issues with Jin in it....look at the muscle on that arm...

Image
by i luv jin
Apr 9th, '09, 15:03
Forum: Japanese Actors & Actresses
Topic: Akanishi Jin
Replies: 3818
Views: 1037734

haha...yeah...he's sure is naughty with that look on his face...but my friend still said he's scratching his crotch coz his hands are not INSIDE his underwear but OUTSIDE..haha...yeah...whatever...lol i also love this stubble on Jin's face http://i43.tinypic.com/ao5atl.jpg and the "both hands are in...
by i luv jin
Apr 9th, '09, 04:41
Forum: Japanese Actors & Actresses
Topic: Akanishi Jin
Replies: 3818
Views: 1037734

OMG....i scream when i see this pic of Jin in Popeye....My friend called it the "Jin's scratching his crotch" pic but i told her he's not scratching his crotch....just look at his eyes....he's being naughty... http://i43.tinypic.com/2uxv7z8.jpg Seriously, Jin's eyes are the sexiest...btw is POPEYE a...
by i luv jin
Apr 2nd, '09, 17:46
Forum: Japanese Actors & Actresses
Topic: Akanishi Jin
Replies: 3818
Views: 1037734

i want to post this poster of Jin here....yayyyy.....KT is all over Tokyo with their concert posters... http://i43.tinypic.com/vdzn9v.jpg and i just watched the new ctKT, Jin was ambushed by that 44 year old obachan... :D :D she was literally jumping on him and pushed him down on the bed :D :D :D
by i luv jin
Apr 2nd, '09, 04:57
Forum: Japanese Actors & Actresses
Topic: Akanishi Jin
Replies: 3818
Views: 1037734

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

OMG...OMG....OMG....OMG.....yayyyyyyyyy..

i knew it...i knew it.....Jin's solo in the new album is going to be CARE....*dies of happiness*
by i luv jin
Mar 27th, '09, 03:30
Forum: Japanese Actors & Actresses
Topic: Akanishi Jin
Replies: 3818
Views: 1037734

w00t...awesome news....KT's Domucon has been extented to 10 days in Tokyo Dome and 3 days in Osaka Dome which results in a total of 685K tickets sold...so happy for them...and so happy for Jin...can't wait to see Jin's solo performance... :D :D
by i luv jin
Mar 24th, '09, 04:14
Forum: Japanese Actors & Actresses
Topic: Akanishi Jin
Replies: 3818
Views: 1037734

Re: HI EVERYONE

I would hope Neiro is Jin's solo :wub: but some fangirls are craving for Sadistic love to be Jin's so badly that they claim to buy 10 copies if that's Jin's song~XD IMO, Sadistic love sounds more like Koki's song~ :lol you think Neiro is Jin's solo? yeah i know, a lot of fans want SADISTIC LOVE to ...
by i luv jin
Mar 24th, '09, 00:08
Forum: Japanese Actors & Actresses
Topic: Akanishi Jin
Replies: 3818
Views: 1037734

HI EVERYONE

Hi everyone, I'm new here and I love Jin after watching Gokusen2, Anego and Yukan Club....So i look up KAT-TUN and listen to KT songs...He is so sexy and his voice is gorgeous...and i love his latest photoshoot from Non-No here http://i42.tinypic.com/2rqh7cm.jpg what's more KAT-TUN is going to have ...