Search found 16 matches

by skyami0830
Apr 16th, '06, 22:22
Forum: Korean Culture & Entertainment
Topic: Korean names and there pronunciation
Replies: 36
Views: 22136

Btw. I'm still to meet the first person who can pronounce Hyundai
haha i always crack up when i hear something like "hondai" "hon day" in their american commercials.

japanese names are harder for me to remember, but probably cuz i'm korean. i think they have too many syllables..
by skyami0830
Dec 7th, '05, 04:17
Forum: Korean Culture & Entertainment
Topic: [KDrama Previews] UPDATED... finally
Replies: 142
Views: 126674

what movie is that of the 4 people up there and when is it comin out its not a movie, its a drama callled goong..(otherwise known as "palace") and touya, i agree with you T_T lee young eun looks so much better for the role. she has more of the air of chaekyung. i can't see yoon eun hae as chaekyung...
by skyami0830
Nov 12th, '05, 00:28
Forum: KDrama Discussions
Topic: RECOMMENDED/FAVORITE KDRAMAS (ask for suggestions here)
Replies: 3570
Views: 1308469

Kim Sam soon was sooooooo awesome cept the end was kinda bad. T_T
but i recommend it all the way!!
by skyami0830
Nov 12th, '05, 00:22
Forum: Korean Culture & Entertainment
Topic: The Official KDA'S Info & Projects Thread
Replies: 132
Views: 151788

keep up the awesome work, KDA!!!!!!
by skyami0830
Nov 11th, '05, 23:12
Forum: Korean Culture & Entertainment
Topic: [KDrama Previews] UPDATED... finally
Replies: 142
Views: 126674

omg!!dennis oh i can't wait to see him...in that drama>_< hmmm...Goong's coming out that soon? i was hoping it wasn't made into a drama cuz the manhwa's so good. a lot of people in korea are mad about the fact that yoon eun hae is starring as chae kyung...saying that she's too fat for the part??!!??...
by skyami0830
Nov 11th, '05, 22:04
Forum: Korean Culture & Entertainment
Topic: Learning Korean
Replies: 213
Views: 119593

im fluent in korean...so send me any questions if anyone needs help while learnin it ^^ theres just one thing i recommend for those who wanna learn korean learning how to speak formally FIRST is prolly better than learning how to speak informally cuz most of the time formal gets around and its not t...
by skyami0830
Nov 11th, '05, 21:58
Forum: Japanese Culture & Entertainment
Topic: L~arc'en'ciel FANS??
Replies: 227
Views: 65580

not korean..hehehe
by skyami0830
Nov 11th, '05, 21:55
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: Hot Korean Guys
Replies: 882
Views: 597854

jennyvu wrote:oh can anyone post pictures of hero from uknow? xD
aren't hero and uknow different people from the group TVXQ?
by skyami0830
Oct 26th, '05, 21:38
Forum: Travel
Topic: I'm in Korea now. now what?
Replies: 43
Views: 16358

yup, VA. >_< i know its so not fair here isn't it????? and they never have the ones i want. so expensive :cry: accessories!!! yeah those are the best in korea >_< i need to really get some more money....don't you love the subways and buses in korea? i hate it here that i cant go anywhere cept with a...
by skyami0830
Oct 26th, '05, 21:27
Forum: Life & Relationships
Topic: Post your pictures thread!!! Post them!
Replies: 3136
Views: 712915

ooh~ is that korea? nice picture ^_^
by skyami0830
Oct 26th, '05, 01:14
Forum: Life & Relationships
Topic: Post your pictures thread!!! Post them!
Replies: 3136
Views: 712915

^_^ piccie of me~~
Image
by skyami0830
Oct 25th, '05, 22:31
Forum: Travel
Topic: I'm in Korea now. now what?
Replies: 43
Views: 16358

kyaaaaa what do you shop for??? clothes??? i need more korean clothes...there aren't enough korean shops around here in VA. T_T very sad. but i also plan to buy some manhwa cuz im totally addicted.
by skyami0830
Oct 25th, '05, 22:27
Forum: Korean Culture & Entertainment
Topic: Korean men ( in dramas ) wearing pink
Replies: 66
Views: 20906

koreans have their own styles. americans and europeans have their own too. no need to criticize ? hehe but korean guys do look hot in pink. their skin colors are a little different from other actors from different countries so i say wear what makes you look HOT. XD
by skyami0830
Oct 25th, '05, 22:20
Forum: Travel
Topic: I'm in Korea now. now what?
Replies: 43
Views: 16358

wow~Jin91 you're so lucky >_< i wish i could go every year. actually i haven't been in four years but finally next summer i'll be able to go..im so excited XD and yeah i plan to spend lots and lots of money~~ kyaaaa
by skyami0830
Oct 25th, '05, 22:05
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: Hot Korean Guys
Replies: 882
Views: 597854

the enchanting smile...more cute than hot tho...does anyone have any hot pics of his body? i could only find pics of his face~ :-) cho in sung~~~~kyaaaa XD http://vnl-online.com/usr/skyami0830/o__ohyunju_48.jpg http://vnl-online.com/usr/skyami0830/lovesunny3_257.jpg http://vnl-online.com/usr/skyami0...
by skyami0830
Oct 25th, '05, 21:16
Forum: Travel
Topic: I'm in Korea now. now what?
Replies: 43
Views: 16358

hello everyone, I am Vietnamese/Canadian, I am thinking of going to Korea to visit & teach english there for a short period of time, when I graduate from University which is in 2 years. How is Korea like to live, is teaching english there worthwhile, will I Make realistically enuff to go out & chil...