Search found 40 matches

by Meecha
Oct 26th, '10, 13:10
Forum: Japanese Culture & Entertainment
Topic: How does everyone learn about new jpop
Replies: 4
Views: 3183

www.jpopmusic.com/forums
great forum dedicated to jpop, i always get my latest jpop news there :D
by Meecha
Aug 17th, '10, 14:13
Forum: Other Japanese TV Shows
Topic: [Discussion] Ainori/Love Wagon Reality Show (Summaries)
Replies: 371
Views: 163371

pfft, right, like they didnt know the show was popular before they decided to cancel it because of ~10th anniversary~ :roll
by Meecha
Jan 17th, '09, 10:37
Forum: Other Japanese TV Shows
Topic: [Discussion] Ainori/Love Wagon Reality Show (Summaries)
Replies: 371
Views: 163371

aww that's too bad to hear :(
i really love it though
i hope there's some kind of big special finale
by Meecha
Dec 31st, '08, 08:48
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Disscusion] Bloody Monday ~Miura Haruma~ (All Seasons)
Replies: 339
Views: 126367

CutieHaru wrote:does anyone know where I can download the OST xD?
you can find it at copycat2u forum
by Meecha
Oct 25th, '08, 06:04
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Disscusion] Bloody Monday ~Miura Haruma~ (All Seasons)
Replies: 339
Views: 126367

^ umm, excuse me i'm kind of noob in fansubing jargon but what is QC?
by Meecha
Oct 20th, '08, 07:52
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Attention Please
Replies: 306
Views: 91267

by Meecha
Oct 15th, '08, 15:27
Forum: Japanese Culture & Entertainment
Topic: Stream Japanese TV on your computer with KeyHoleTV
Replies: 992
Views: 765732

^ try the list posted by LanBreak
i used it with Winamp and it works fine now :)
by Meecha
Oct 6th, '08, 15:14
Forum: Japanese Culture & Entertainment
Topic: Stream Japanese TV on your computer with KeyHoleTV
Replies: 992
Views: 765732

hmm the streams work for you guys?
i keep getting this message
Windows Media Player cannot play the file because a network error occurred. The server might not be available. Verify that you are connected to the network and that your proxy settings are correct.
help :unsure:
by Meecha
Aug 10th, '08, 12:24
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Koizora drama
Replies: 157
Views: 90474

^ did you guys watch it streaming?
i missed episode 2,anyone have streaming links for episode 2? :-(
by Meecha
Jul 17th, '08, 04:48
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Shibatora - Teppei's first lead role drama!
Replies: 95
Views: 32450

episode 2 is much better than episode 1 :D
by Meecha
Jul 15th, '08, 08:17
Forum: Other Japanese TV Shows
Topic: [Discussion] Ainori/Love Wagon Reality Show (Summaries)
Replies: 371
Views: 163371

lol episode 410 theme is Last Friends, they even used prisoner of love XD so, as expeted Momo rejected him i kinda knew it the two are just like friends and Momo doesn't have that feelings for Miya kun stil, Miya kun was sure brave :thumright: but poor him, rejected on his first confession :cry: and...
by Meecha
Jul 15th, '08, 06:20
Forum: Japanese Culture & Entertainment
Topic: Aragaki Yui - Make My Day [project complete]
Replies: 5
Views: 2893

if this's of any help :D
Image
by Meecha
Jun 27th, '08, 06:50
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Last Friends - Nagasawa Masami/Ueno Juri/Eita
Replies: 2909
Views: 738042

Re: help!

lamania wrote:Where can I watch the SP without downloading Torrent? I tried Tudou and Youku but neither had it...help please!!
many thanks!
try www.fourlc.com
by Meecha
Jun 26th, '08, 13:04
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Last Friends - Nagasawa Masami/Ueno Juri/Eita
Replies: 2909
Views: 738042

woah, so glad the SP is not bloopers or anything
just like episode 12 <3
by Meecha
Jun 25th, '08, 08:36
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Zettai Kareshi / Absolute Boyfriend
Replies: 702
Views: 220984

oh my , ZK has ended :-( i will miss my tuesday anticipation of ZK :cry: the finale this has got to be the best episode of the whole show! i luv all the cute moments RiikoxNight, but I knew that they were giving us sweet scenes because there will be tragic moments in the end :cry: but Night, you wer...
by Meecha
Jun 17th, '08, 14:48
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Zettai Kareshi / Absolute Boyfriend
Replies: 702
Views: 220984

^ wow, talk about efficiency :O
thanks btw
by Meecha
Jun 17th, '08, 14:48
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Last Friends - Nagasawa Masami/Ueno Juri/Eita
Replies: 2909
Views: 738042

download the megaupload toolbar and it will let you DL :)
by Meecha
Jun 17th, '08, 04:47
Forum: Other Japanese TV Shows
Topic: [Discussion] Ainori/Love Wagon Reality Show (Summaries)
Replies: 371
Views: 163371

^ episode #406 Since they put Zomahoun on Ainori - and the whole point of the show is about finding love - they need to find that man a girl friend!!! Get some Benin and Japanese female members for the guy... Ainori: Zomahoun Edition. he did try to ask the ainori girls to stay in Benin and build the...
by Meecha
Jun 14th, '08, 06:09
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Last Friends - Nagasawa Masami/Ueno Juri/Eita
Replies: 2909
Views: 738042

^ thank you!!
ep 10
wow,what an episode
Sousuke commited suicide!?
i dun like him but seeing him crying while looking at the photos made me feel so sorry for him
but the scene him lying on the sofa was weird, it made me baffled for a moment XD
by Meecha
Jun 12th, '08, 13:51
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Last Friends - Nagasawa Masami/Ueno Juri/Eita
Replies: 2909
Views: 738042

hey guys the Last Friends OST was released yesterday!
anyone got the link *hinthint*
by Meecha
Jun 12th, '08, 13:49
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Zettai Kareshi / Absolute Boyfriend
Replies: 702
Views: 220984

Hmm... at this point my ideal ending would be... (forget realism) Soushi and Night say the heck with this fickle, rude, insensivitive tart. Then they run away together. They become the subject of their own very moe shounen-ai spinoff manga. Soushi's older brother and ex-girlfriend wake up in bed to...
by Meecha
Jun 11th, '08, 14:06
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Zettai Kareshi / Absolute Boyfriend
Replies: 702
Views: 220984

ep 9
omgggg poor Night :(
i feel like hugging Night when he heard Soshi and Riko convo
goddamn Soshi knows that they're a couple right
why does he have to confess :cussing:
i like the parts in the park though, very funny :wub:
i'm so sad about the next ep :-(
oh no night
by Meecha
Jun 10th, '08, 13:19
Forum: Other Japanese TV Shows
Topic: [Discussion] Ainori/Love Wagon Reality Show (Summaries)
Replies: 371
Views: 163371

episode #405 what an episode i was annoyed by Zoumahon at first but then they made the whole episode practically about him and his history lol what a man!really inspiring even the hosts feel bad for talking bad about him before XD and finally it seems like they will get back to the main points of fi...
by Meecha
Jun 4th, '08, 11:21
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Zettai Kareshi / Absolute Boyfriend
Replies: 702
Views: 220984

ep 8 is soo cute :wub:
i luv the parking lot scene, that was so intense
the "fight" scene between 01 and 02 is awesome 8)
kyaaa i luv how they look more like a couple now :wub:
by Meecha
Jun 3rd, '08, 11:33
Forum: Japanese Culture & Entertainment
Topic: Stream Japanese TV on your computer with KeyHoleTV
Replies: 992
Views: 765732

the missing channels thing happen quite often with tvu player X(
arrrgh,so frustrating :cussing:
by Meecha
Jun 2nd, '08, 13:48
Forum: Japanese Culture & Entertainment
Topic: Stream Japanese TV on your computer with KeyHoleTV
Replies: 992
Views: 765732

help! tvu won't connect , it's connecting and then just stop :(
anyone have same problem?
by Meecha
May 29th, '08, 13:57
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Last Friends - Nagasawa Masami/Ueno Juri/Eita
Replies: 2909
Views: 738042

omfg, today's ep is ep 8 right?
what an intense episode
i get that feelings and tension again just like episode 1!
everyone looks so painful and hurt :-(
and preview ep 9 SOUSUKE FREAKIN BEATS TAKERU :O :O :O
he's REAL mad
by Meecha
May 22nd, '08, 14:51
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Last Friends - Nagasawa Masami/Ueno Juri/Eita
Replies: 2909
Views: 738042

ep 7 oh my Takeru and Michiru looks just like a couple from behind bad timing Ruka, what a convenient time to left your phone at home :| sooo... Takeru is hearbroken by Ruka :cry: i felt so sorry for Ruka :cry: don't know what to think anymore, there are just so many problems in this episode :salut:
by Meecha
May 21st, '08, 14:27
Forum: Other Japanese TV Shows
Topic: [Discussion] Ainori/Love Wagon Reality Show (Summaries)
Replies: 371
Views: 163371

yeah i felt quite awkward and disturbing watching that scene they could just air it like 5 mins but instead it took up half the time of the episode soo stupid btw i have reall bad feelings for Seiji cuz based on what happened so far, he's going to be heartbroken by Yokko. I dun think Yokko has any k...
by Meecha
May 20th, '08, 13:32
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Zettai Kareshi / Absolute Boyfriend
Replies: 702
Views: 220984

^ oh yeah it was volleyball XD
ep 6 was good imo, kinda feel more chemistry between the casts
not just pointless plots like the previous episodes
i hope it'll progress more from the next episode
by Meecha
May 20th, '08, 13:17
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Zettai Kareshi / Absolute Boyfriend
Replies: 702
Views: 220984

^ yeah nvm, because there was this baseball program so it it started at 21:15 :roll move on to my reviews :lol ep 6 was full of cracks :D it's so hilarious i luv it and i luv riiko's mom, lolz she's always like "omg ikemen" at night, soshi and then even namikiri XD lolz at the park scene when riiko'...
by Meecha
May 20th, '08, 12:07
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Zettai Kareshi / Absolute Boyfriend
Replies: 702
Views: 220984

wtf no ZK today??-.-
by Meecha
May 13th, '08, 13:13
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Zettai Kareshi / Absolute Boyfriend
Replies: 702
Views: 220984

omgosh i luv episode 5 <3 this prob the best ep so far and i luv it the humor is absolute lovely :wub: oh and the romance :wub: i squealed at every scene Night tries to do sth for Riiko :lol Night's starting to act strange here,hehe whenever he sees Riiko with Soshi he starts acting strange and then...
by Meecha
May 13th, '08, 13:02
Forum: Japanese Actors & Actresses
Topic: Hayami Mokomichi
Replies: 297
Views: 203972

oh gosh he's sooooo cute <3
i want to have a night <3
by Meecha
Apr 20th, '08, 15:19
Forum: Other Japanese TV Shows
Topic: [Discussion] Ainori/Love Wagon Reality Show (Summaries)
Replies: 371
Views: 163371

wow
danny retired eh?
pretty much stupid what he did and the host was right, he got no friends or love interest, whatsoever XD
i can't wait to see the new ikemen, they titled him as an oguri shun lookalike XD
by Meecha
Apr 17th, '08, 14:04
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Last Friends - Nagasawa Masami/Ueno Juri/Eita
Replies: 2909
Views: 738042

hmm, is it just me who didn't feel quite satisfied watching ep 2 :roll felt like everything just out of place, i dunno, i just don't get that same feeling when i watched ep 1 the scene where michiru got beaten again because she came home late was a bit dumb imo, she could have called him that she's ...
by Meecha
Jan 15th, '08, 14:56
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Binbou Danshi
Replies: 379
Views: 92095

lmao luv Shun in this drama XD
he looks just so silly but cute <333
by Meecha
Jan 10th, '08, 14:08
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Anmitsu Hime (Fuji TV, 2008, 2009)
Replies: 43
Views: 25183

yeah I was pretty surprised at Mao's fighting skills and how she whirl those sticks
by Meecha
Jan 8th, '08, 13:28
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Hachimitsu to Kuroba - Narumi Riko
Replies: 479
Views: 115682

i just got to some parts at the end
seems like a very romantic atmosphere
luv the flower scene between Toma and Narumi <3
by Meecha
Jan 5th, '08, 14:49
Forum: Japanese Culture & Entertainment
Topic: Stream Japanese TV on your computer with KeyHoleTV
Replies: 992
Views: 765732

awesome,thanks for this :lol
is this real time streaming, like no delay :wub:
wow i can even watch it full screen :thumleft: