Search found 11 matches

by NewLife
Dec 14th, '08, 18:24
Forum: JDrama Discussions
Topic: Atsu-hime (Taiga Drama)
Replies: 105
Views: 56075

samurie : there will be a DVDs .. but i don't know if it with subs ... the DVDs will be out in March 2009 ..
by NewLife
Nov 12th, '08, 01:53
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Innocent Love - Horikita Maki (Fall 2008)
Replies: 591
Views: 165357

just keep re-watching that ep .. :lol anyways i'm dying to watch this ep!! can you tell me wut happens!? hmm .. what to say n what to leave .. alot of things happend in the Ep. u gotta watch it no matter what .. my eyes were like this :goggle: :blink mostly with Subaru :P Sorry, 11.7% for ep04 ... i...
by NewLife
Nov 10th, '08, 23:49
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Innocent Love - Horikita Maki (Fall 2008)
Replies: 591
Views: 165357

ep.4 was AMAZING !! .. realy .. I'm in love with Yoji :lol .. he should get the best supporting actor .. 8) no matter what Yoji did i'll love him .. since he got out n events developed .. i loooved his scene with Kannon .. they looked like couple more than bro n sis lool .. n OMG .. Subaru with that...
by NewLife
Aug 26th, '08, 05:20
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Innocent Love - Horikita Maki (Fall 2008)
Replies: 591
Views: 165357

oh .. Kitagawa has a realy hard part ( thats why they didn't pick up any Johnny's :mrgreen: ) he must do his best .. the cheerful and the sad past part ..
lovers .. friends ..

and . Kashii Yuu .. as Mizuki ( LOL)

thank u all for the translation .. :D [/quote]
by NewLife
Aug 26th, '08, 04:19
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Innocent Love - Horikita Maki (Fall 2008)
Replies: 591
Views: 165357

WHAT !! .. three Girls Fighting for One Guy .. hope Narimiya will be fighting him for Maki - chan :mrgreen:

Kitagawa : ( he is cool here huh ? )
Image
by NewLife
Aug 26th, '08, 02:46
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Innocent Love - Horikita Maki (Fall 2008)
Replies: 591
Views: 165357

as i heared .. Kashii Yuu will be Kitagawa's ( the lead male ) Sister ..
by NewLife
Aug 26th, '08, 00:31
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Innocent Love - Horikita Maki (Fall 2008)
Replies: 591
Views: 165357

HPriest : now i got it ... all that " eeeeeh " on thier site when they hear about any infos about her ... well .. they're not bad cast at all ... realy liked them ..
by NewLife
Aug 25th, '08, 22:40
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Innocent Love - Horikita Maki (Fall 2008)
Replies: 591
Views: 165357

who is gonna be the brother .. Fukushi Seiji or Narimiya Hiroki ? .. and the other one what do u think he is gonna be ?
by NewLife
Aug 25th, '08, 21:59
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Innocent Love - Horikita Maki (Fall 2008)
Replies: 591
Views: 165357

thank u celticmoon .. well .. watch him in youtube and u'll like him .. not bad singer at all .. sings better than the J.Jr :mrgreen: .. and maybe he acts better than them :roll
by NewLife
Aug 25th, '08, 20:58
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Innocent Love - Horikita Maki (Fall 2008)
Replies: 591
Views: 165357

oh God .. all my dreams just flew away .. i hope the drama won't go down coz of him :unsure:


still shocked :cry:
by NewLife
Aug 22nd, '08, 21:10
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Innocent Love - Horikita Maki (Fall 2008)
Replies: 591
Views: 165357

hope it's gonna do well ..

fuji tv with the news .. and Maki's pic ... do u think it's from\for the drama ?

http://www.fujitv.co.jp/fujitv/news/pub ... 8-224.html