Login Issue? Delete D-addicts cookie from your browser settings and login again.

Search found 72 matches

by Aikawa Ringo
Nov 30th, '11, 02:12
Forum: KDrama Discussions
Topic: Flower Boy Ramyun Shop (tvN,2011)
Replies: 59
Views: 22406

I really like this romcom too, the plot the story and humor, especially how childish they are, the Secret Garden Parody :lol , and they also put Gong Hyo Jin (The Greatest Love) as cameo there wahaha, what a lovely drama :thumright: As for the song, I tried looking for the lyrics, esmer, but could't...
by Aikawa Ringo
Nov 15th, '10, 14:29
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Clone Baby (starring Matsuzaka Tori)
Replies: 29
Views: 12268

I'm not saying he's ugly or bad-looking... but I think he's over-acting... like those surprised expressions with his eyes bulging out.. gah >_< But! I do like his voice! Deep voices are nice ^__^ But ok, didn't know he was a new actor. Well.. I'll let him off the hook this tiiiime lol. I really do ...
by Aikawa Ringo
Nov 14th, '10, 15:34
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] JIN (Osawa Takao, Ayase Haruka, Uchino Masaaki)
Replies: 512
Views: 184833

It’s been announced that popular manga “JIN-仁-” (written by Murakami Motoka) will finish its series on the next issue of “SUPER JUMP” which will be published on November 24th. “JIN-仁-” started its series on SUPER JUMP in April 2000, and total sales of “JIN-仁-” reached 5.3 million copies. “JIN-仁-” w...
by Aikawa Ringo
Nov 14th, '10, 15:29
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Clone Baby (starring Matsuzaka Tori)
Replies: 29
Views: 12268

I think this show would be even better if they changed that big brother dude whatever his name is.... gaaah he's so bad You mean the guy who cast as Aoyagi Masamune? Actually he's quite good looking and he's very tall If he stand right beside Marika, Marika looked very short :w00t: But his voice is...
by Aikawa Ringo
Nov 11th, '10, 15:16
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Juunen Saki mo Kimi ni Koishite (Ueto Aya)
Replies: 5
Views: 5016

How should I say it, hmm I'm addict to this drama! This drama is really sweet, simple story but meaningful. Is it just me or anyone else too, I'm tearing up and even crying when I watch this drama :-( It's not a sad story, not a disease and dead story too. It's a pure daily romantic story, but very ...
by Aikawa Ringo
Nov 9th, '10, 15:38
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Clone Baby (starring Matsuzaka Tori)
Replies: 29
Views: 12268

Okay, I've been watching the three episodes, and all I can say is..."I'm totally confused!"
LOL :lol and I'm dying for curiosity !! I'm looking forward to seeing the nxt episode!!! :salut:
by Aikawa Ringo
Nov 7th, '10, 10:18
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Survey] Your Best J-dramas: Ranked! (Update #17)
Replies: 923
Views: 282203

For Human Drama: 1. Last Friend 2. Aishiteru / Kaiyou 3. Smile Romantic Drama : 1. Akai Ito 2. Tatta Hitotsu no Koi 3. Tokyo Wankei Comedy Romance/ Comedy Drama: 1. Hotaru no Hikari 2. Love Shuffle 3. Yanke-kun to Megane-chan Suspense/Detective Drama: 1. Maou 2. Liar Game 3. Bloody Monday Medical/ T...
by Aikawa Ringo
Nov 7th, '10, 10:00
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Q10 ( Sato Takeru, Maeda Atsuko )
Replies: 33
Views: 18887

hmm, i watch this for Sato Takeru, this dorama reminds me of Cyborg She, Chobits and Trouble Chocolate for the girl should she act that robotic? :-( Even the Zettai Kareshii's robot and Cyborg She's robot is pretty robotic, but I think Q10 is more robotic than them :scratch: and just like the other ...
by Aikawa Ringo
Nov 7th, '10, 08:57
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Himitsu (Sasaki Kuranosuke, Shida Mirai)
Replies: 93
Views: 36101

I think this movie is great, its like "when you turn into somebody else and discovered what and how their way of thinking" . Yeah, Shida did a great job with her act here, and so the others. Monami boyfriend is good looking :wub: who is he? LOL and the story is very interesting, the first time i rea...
by Aikawa Ringo
Mar 24th, '10, 14:28
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Disscusion] Bloody Monday ~Miura Haruma~ (All Seasons)
Replies: 339
Views: 127230

After a bit fast watching the final episode... Before I watch it, I thought Spider is Aoi(Who is died in the 1st episode) :lol but kinda think it would be weird, It makes me think Aoi because she called him "Fujimaru-kun" =.= just sounds like Aoi... And the Spider is Kurano( it's out of my mind ~.~)...
by Aikawa Ringo
Dec 19th, '09, 16:53
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion]Ohitorisama NEW series of Teppei Koike
Replies: 37
Views: 20671

Because I cant wait for the raw, I watch the final episode yesterday by streaming... XD And they are KISSING :cheers: I think I way too happy so I can dance LoL :lol But I think It's better if there's another episode before ending, at least I can saw they happy together spend time as a couple :cry: ...
by Aikawa Ringo
Dec 19th, '09, 12:07
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Shokojo Seira (Shida Mirai)
Replies: 94
Views: 45119

Have just watch the last episode :-) They (Kaito & Seira) are kissing :cheers: kyaaaa :wub: My wish come true hehe... The boy have an innocent face, and also the girl XD They are really a SUIKA (Sweet Couple) teehee .... And it was a happy ending :lol Even I think it was a bit rush hehe but overall ...
by Aikawa Ringo
Dec 11th, '09, 18:28
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion]Ohitorisama NEW series of Teppei Koike
Replies: 37
Views: 20671

Thank you for not making me feel alone! LOL Oh YES!!! I can't agree more!!! His acting was fabulous! When he confessed to her and held his hand to his heart I was sitting in my chair saying! Yes!!! Yes!!! Yes!!!!! :cheers: I loved how his eyes became so teary! I thought sure that she was going to b...
by Aikawa Ringo
Dec 10th, '09, 17:43
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion]Ohitorisama NEW series of Teppei Koike
Replies: 37
Views: 20671

I just love their chemistry!!! Did anyone else tear up a bit on episode 7! Please tell me I am not alone! (^_^) No, you're not alone! Me too, tear up when she hug him XD And I'm very relieved when he... when kamisaka sensei said he loves her first, I thought the girl will be the one express her fee...
by Aikawa Ringo
Dec 10th, '09, 17:30
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Shokojo Seira (Shida Mirai)
Replies: 94
Views: 45119

Bright side is she can do all kinds of echi things with her boy toy in the attic. (and this one isn't ugly skinny as in seigi LoL, which part is "ecchi" things?haha :lol yeah hayashi kento is quite skinny i think, but he's better than the one on seigi boys XD~ I love their romance part at shokojo s...
by Aikawa Ringo
Nov 27th, '09, 06:49
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Shokojo Seira (Shida Mirai)
Replies: 94
Views: 45119

outcast_within wrote: i know who she is.
That silly actress from seigi no mikata :P

is she as fun to watch in this show?
Honestly, this is not a comedy drama.... so I think it's not fun ...
maybe the type of human drama? because it's not a romance drama either XD
by Aikawa Ringo
Nov 26th, '09, 17:53
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Otomen (Masaki Okada, Kaho)
Replies: 104
Views: 47807

What an ending!! I really wish there was more... an awfully short series, I feel. But we couldn't have asked for it to have ended better. Yep, a bit dissapointed about the ending of Otomen Aki No kissing... no hugging... I really want to cry out loud to the center of the "Otomen's Fan":cry: In the ...
by Aikawa Ringo
Nov 26th, '09, 17:47
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Shokojo Seira (Shida Mirai)
Replies: 94
Views: 45119

outcast_within wrote:i'm too lazy too find out. the girl in my avatar is she shida mirai?
Yes she's Shida Mirai, (in Seigi no Mikata?)
So you put ur avatar's picture without knowing who's she? hehehe :-)

Can we stop comparing it with the other version? XD
by Aikawa Ringo
Nov 26th, '09, 17:36
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] LIAR GAME (All Seasons)
Replies: 937
Views: 308433

Are you kidding me? She's more beautiful as ever in this season. Her personality grows up and she is cutter than season 1(The opening almost made me have a heart attack). " LoL, who said she isn't beautiful? Yes in S2 she looks more beautiful, but doesn't cute like s1, her cheek seems thinner than ...
by Aikawa Ringo
Nov 16th, '09, 17:54
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion]Ohitorisama NEW series of Teppei Koike
Replies: 37
Views: 20671

Ah I love this drama :lol
I think age doesnt matter like kato rosa-nakayama yuma in koishite akuma, age differs 9 years, and now... 35 VS 23 :cheers: yay! Ganbareeeee~
looking forward for the next episode!
OMIAI??? LOL~ 8)
by Aikawa Ringo
Nov 16th, '09, 15:22
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Shokojo Seira (Shida Mirai)
Replies: 94
Views: 45119

menaine wrote: yeah, that so cute, i made gif picture of them
Image
epi 5, i will wait for the sub, then watch it
ssssttt... I've just realize that Kaito blushing into red over his face-neck when he kiss Seira's head :lol kawaii naa :wub:
by Aikawa Ringo
Nov 15th, '09, 15:39
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Shokojo Seira (Shida Mirai)
Replies: 94
Views: 45119

Yay! Ep05 RAW is out! :) Looking forward to seeing the development! By the way, is there anyone else who needs to fast-forward through the principal and sister scenes to get through them? I just... can't... watch...them. I did too after the first couple of times they repeat the same pattern of atte...
by Aikawa Ringo
Nov 14th, '09, 16:35
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] LIAR GAME (All Seasons)
Replies: 937
Views: 308433

Just finished ep1. The mask of liar game's host looks badly disfigured lol... That wig guy aka fukunaga retains his cleverness and crazy laughter from season 1. of coz, Akiyama's cleverness stands out more. However, that magician looking female, Ryou, who rode on the same truck as Erika looks cleve...
by Aikawa Ringo
Nov 14th, '09, 16:23
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Tokyo DOGS:Shun Oguri, Mizushima Hiro
Replies: 185
Views: 84205

Remember at episode 3 when they said "We are not the Helper." I laugh alot there :lol
by Aikawa Ringo
Nov 14th, '09, 16:10
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Shokojo Seira (Shida Mirai)
Replies: 94
Views: 45119

So episode 4 kind of breezed by for me, and overall the drama is still pretty mediocre, but... HOLY !#@$e%!~, the preview for episode 5 looks unbelievable! Never in my wildest dreams did I think they would develop the romance that much. I might actually wake up early and stream it live this coming ...
by Aikawa Ringo
Nov 7th, '09, 12:14
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Shokojo Seira (Shida Mirai)
Replies: 94
Views: 45119

Hmm, I think it's not "a drama was made from a novel", but "the strong line of story was taken from a novel", so they've changed the name and a bit of storyline. :unsure: I've just watch the 4th episode, and on the preview of 5th episode, there will be Love Drama between Kaito & Seira I think hehehe...
by Aikawa Ringo
Nov 2nd, '09, 12:48
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Samurai High School (Miura Haruma, Shirota Yu)
Replies: 63
Views: 34906

I'm really looking forward for the subs...
but WHYYYY hardsubs :cry:
I want softsubs.... :cry:
pleasee...e..e..e.... :cry:
tanomuuuuuu wa~ :-(
by Aikawa Ringo
Sep 30th, '09, 14:09
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Koishite Akuma ~ Starring Nakayama Yuma
Replies: 104
Views: 43812

wow smart note :mrgreen: hmmm here is a stupid guess: because the video cam works differently than the digital cam :P but who shot that clip and how/when, anyway? :scratch: I think That was Matchy's works... He makes Kuromiya being hated by people so he will thinks that human was a rude mankind and...
by Aikawa Ringo
Sep 30th, '09, 14:05
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Ninkyo Helper (Kusanagi Tsuyoshi)
Replies: 153
Views: 70106

Yeah I'll be waiting for the SP too, I hope there's a bit Izumi's Past and what goin on after the ending in the drama :-)
I want the "All My Soul" opening theme tooo :cry:
by Aikawa Ringo
Sep 24th, '09, 14:46
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Gakeppuchi no Hero / Buzzer Beat (Yamapi)
Replies: 443
Views: 149239

I like how it's similar to Long Vacation! is it? which part of it? Yeah, I think I'm wayy too imagine the ending, I hope the ending can be better than that :roll But it doesn't means the ending was bad, Totally very great :-) I'm just hoping some scene that each of them pairing happily :lol Otsukar...
by Aikawa Ringo
Sep 24th, '09, 14:25
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Ninkyo Helper (Kusanagi Tsuyoshi)
Replies: 153
Views: 70106

yeah i became his fan too :P still little child but he do the act! awesome :-)
And yes, the ending quite fill my desire hiahaihaiha :lol
Nice drama, this could be one of best drama for me this year :cheers:
The OST Sotto Kyutto really fit this drama :wub:
Otsukaresama~
by Aikawa Ringo
Sep 13th, '09, 17:25
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Koishite Akuma ~ Starring Nakayama Yuma
Replies: 104
Views: 43812

Could someone 'splain something to me? Finale spoiler... At the end, is everyone's memory wiped of Kuromiya? I was shocked to see that Makoto was still teaching, even though the Chairman and Vice Chairman were ready to burn her at the stake. And Handa seemed confused about why he was going to the w...
by Aikawa Ringo
Sep 12th, '09, 15:33
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Otomen (Masaki Okada, Kaho)
Replies: 104
Views: 47807

I think this was a comedy drama, a bit romantically, a bit friendship, and a bit radiculously interesting :lol I laugh a lot when their friend who was drowning come back with the stone!!!! :w00t: and they blamed sea dragon!!! Yeah I think same way too, lack of romance scene huh? ihihihih but I enjoy...
by Aikawa Ringo
Sep 12th, '09, 15:23
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Ninkyo Helper (Kusanagi Tsuyoshi)
Replies: 153
Views: 70106

About the pairing (spoiler from ep10) looks like Hikoichi has feeling for Hatori and he's oblivious to Riko's feeling for him. But Riko is starting to annoy me in ep10 when she seemed to stalk Hikoichi and always pulled a long face every time Hikoichi had anything to do with Hatori or even when he ...
by Aikawa Ringo
Sep 12th, '09, 15:07
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Koishite Akuma ~ Starring Nakayama Yuma
Replies: 104
Views: 43812

I was pretty shocked to see Yuma have a kissing scene! isn't he only 16? Rosa is cradle robbing... just kidding. I knew it was going to be a sad ending, but I cried anyways. I liked the Yuma and Kento moment too! Yuma is only 15 and Rosa 24th hehehe, "Majo no Jouken"(1999) Takky was 17th and Nanako...
by Aikawa Ringo
Sep 9th, '09, 17:34
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Koishite Akuma ~ Starring Nakayama Yuma
Replies: 104
Views: 43812

Hmm... What is Makoto going to do now? :cry: She had to watch Ayumu/Ruka die again! I would have been much happier if they didn't make the fiance such a jerk. At least, she would still have him. Can she still teach after she offended the vice principal? I know that this series wouldn't have a good e...
by Aikawa Ringo
Sep 8th, '09, 14:19
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Koishite Akuma ~ Starring Nakayama Yuma
Replies: 104
Views: 43812

Finally... I have just watched the final episode....(episode 10) It was a bad ending, just like what Matchy said "sugi no mangetsu chii o sunakereba, chiri natte kieru" and he just become dust and gone :cry: But.... YAY!!! My dreams come trueeeeee~ :cheers: There is a kissing scene there !!!! They a...
by Aikawa Ringo
Sep 3rd, '09, 14:48
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Koishite Akuma ~ Starring Nakayama Yuma
Replies: 104
Views: 43812

I'm wondering the ending, cant they just make it like Kuromiya can suck her blood but she didnt turn into vampire nor she's dead?suck her blood but still alive? just like a "blood donor" LoL :P so they can keep together :roll
by Aikawa Ringo
Sep 2nd, '09, 07:09
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Koishite Akuma ~ Starring Nakayama Yuma
Replies: 104
Views: 43812

Oh no! Wasn't it supposed to be 11 episodes long? They cut it down because of the bad ratings... :cry: Episode amount wouldn't be cut down just because of bad ratings, before it even starts airing the series if like anime is already finished being produced. B Yeah that's right. nothing to do with t...
by Aikawa Ringo
Sep 1st, '09, 13:55
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Koishite Akuma ~ Starring Nakayama Yuma
Replies: 104
Views: 43812

Have just finish ep 9 on Fuji Tv

NOOOOO!!!! Next episode is last episode :cry:
It's only 10 episode :cry:
by Aikawa Ringo
Sep 1st, '09, 07:51
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Best opening for a J-Drama
Replies: 51
Views: 16756

1. Maou
2. Innocent Love
3. Love Shuffle
4. Last Friend

Gonna watch the others dorama to compare hihihihi :D
by Aikawa Ringo
Sep 1st, '09, 07:36
Forum: JDrama Discussions
Topic: Worst J-drama Ever! (*spoilers*)
Replies: 824
Views: 209027

So . . . I kind of have to agree that Koishite Akuma is pretty bad . . . I mean, bad in the sense that it's like a train wreck. As the cars pile on top of each other and the carnage ensues, you just can't tear your eyes away. Around the fifth or sixth episode I got completely sucked in (excuse the ...
by Aikawa Ringo
Aug 29th, '09, 15:47
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Ninkyo Helper (Kusanagi Tsuyoshi)
Replies: 153
Views: 70106

I'm starting to wacth this dorama (ep 1)
seeing the rating was really great (10++), so I'm curious what kind of dorama this was :)
But after watch it, I think this dorama is great, hehehe...
So I'm continue to watch it ;)
Yoroshiku onegaishimasu :P
by Aikawa Ringo
Aug 29th, '09, 15:44
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Otomen (Masaki Okada, Kaho)
Replies: 104
Views: 47807

This dorama very very funny, esspecially episode 3,
it's kinda creepy but radiculously funny too lol... :lol
Ep 4 too, makes me laugh hehehehe

I watch it without any subs, is there anyone gonna make the softsubs?
sanjuupun dorama kedo (30 minutes drama) :cry: :cry:
by Aikawa Ringo
Aug 29th, '09, 15:40
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Gakeppuchi no Hero / Buzzer Beat (Yamapi)
Replies: 443
Views: 149239

YEah I'm Agreeee about the kiss :lol
They did a great job! Otsukaresama deshita xixixixi~
I'm starting to hate kawasaki-san even he didnt appear in this episode hehehe,,,
but Kawasaki-san also my type of man anyway :P
by Aikawa Ringo
Aug 22nd, '09, 02:31
Forum: JDrama Discussions
Topic: Worst J-drama Ever! (*spoilers*)
Replies: 824
Views: 209027

Maa ii ka XD I think Bambino is quite boring... Majo Saiban also. I only can watch the first episode... till the end the Majo only 1 its really bored... Mei-chan no Shitsuji also, the story was really flat & plain... I agree about the "Ikemen" but i dont think it's the worst... Majo No Jouken , Didn...
by Aikawa Ringo
Aug 22nd, '09, 02:05
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Koishite Akuma ~ Starring Nakayama Yuma
Replies: 104
Views: 43812

We had no idea! Actually he had mentioned in his ranger blog about working with a dai-senpai but we totally had no idea that it's Matchy until after the preview came out! :Laugh yeah, guest star I think xoxoxoxo But i wonder, isnt J-dorama was made until it finish before it broadcast? then they alr...
by Aikawa Ringo
Aug 20th, '09, 16:31
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Koishite Akuma ~ Starring Nakayama Yuma
Replies: 104
Views: 43812

I'm so fond of this drama that I even made a fanvideo for the first six episodes: http://www.youtube.com/watch?v=MQdqbP5QcMo Hope you like it. Smile And yes, the video is why I delurked. This is like the only place I know of where Koishite Akuma fans hang out. ;) Welcome to koishite akuma addict LO...
by Aikawa Ringo
Aug 19th, '09, 17:49
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Koishite Akuma ~ Starring Nakayama Yuma
Replies: 104
Views: 43812

Yeah on 7th episode, many strange things appears LOL :lol 1. When Makoto sensei took photos with kuromiya (while kuromiya holds a rabbit), then when makoto sensei look on the photo, kuromiya is gone (invincible), but the rabbit gone too :lol I thought the rabbit will be floating :whistling: 2. When ...
by Aikawa Ringo
Aug 18th, '09, 15:53
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Koishite Akuma ~ Starring Nakayama Yuma
Replies: 104
Views: 43812

Finish watching episode 7, kyaaa~ The more I watch it, then more I love this dorama XD While Kuromiya playing the piano, on the same place, he's wrong play it, then Mako-chan realize, It's same as ayumu, (doushite soko de machigai iru no?Ayumu na no?) why u wrong at the same tone? are you Ayumu?, bu...
by Aikawa Ringo
Aug 14th, '09, 14:31
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Koishite Akuma ~ Starring Nakayama Yuma
Replies: 104
Views: 43812

yeahhhh, episode 6 makes me want episode 7... and so on... XD Are the main character can play piano for real? I love the song when they play together in eps 6 :lol hope i can get the OST link soon :roll Episode 6 didn;t fluffly anymore :cry:, it being more serious, Kuromiya crying... knowing that sh...
by Aikawa Ringo
Aug 14th, '09, 14:24
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Orthrus no Inu (Takizawa Hideaki, Nishikido Ry)
Replies: 267
Views: 73430

Heee... I dun think its a bad drama, no chemistry or what... Maybe because this dorama too darkie hehehe... so the character become more mysterious I'm wacthing this drama and being addicted, when i read the synopsis and the cast, i didnt expect to much, and when i watch this dorama is more than i e...
by Aikawa Ringo
Aug 11th, '09, 16:05
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Koishite Akuma ~ Starring Nakayama Yuma
Replies: 104
Views: 43812

hm... dunno about Yuma but the youngest I've known Johnny's to have their kissing scene was Tackey when he was 17 years old in Majo no Jouken. But since Johnny-san can be somewhat unexpected, who knows... dunno who jhonny is XD but the youngest i know is Kaho in Tennen Kokekko, she was 16th when do...
by Aikawa Ringo
Aug 8th, '09, 17:39
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Mr. Brain
Replies: 230
Views: 100635

Heeeeee owari da yo nee :(
I like this drama, I hope there will be season 1-2-3 and so on wehehehehe
Takuya Kimura seems older but still love him ^^ he was the ichiban ikemen nihonjin :D
so sad that it just 8 episode, I want MOREEEEE XD
by Aikawa Ringo
Aug 8th, '09, 17:20
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Koishite Akuma ~ Starring Nakayama Yuma
Replies: 104
Views: 43812

I am Totally fall in love for this drama from the first time i watch it :D Nakayuma played Ruka's character very well, melt into his cool expression :wub: Then I watch it until eps 5 without any subs *trying hard to understand* LOL, becoz too excited, and now really suffer waiting for next tuesday :...
by Aikawa Ringo
Jul 25th, '09, 16:46
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Otomen (Masaki Okada, Kaho)
Replies: 104
Views: 47807

Yeahhhh It'S a MUST to watch this dorama XD~
the manga was so funny, i hope this dorama will be like that :)

I remembered Okada Masaki, when he play role as Sekime in Hanakimi :lol
He's so handsome here :roll :roll
by Aikawa Ringo
Jun 11th, '09, 15:21
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Konkatsu! (Nakai Masahiro, Ueto Aya)
Replies: 94
Views: 41232

GOD, I'm only watch the first episode and read all the spoil until episode 8 >.< what the....!?!?!?!?
hehehehe ^^
by Aikawa Ringo
Jun 11th, '09, 15:17
Forum: KDrama Discussions
Topic: WHAT'S YOUR TOP 5 KDRAMA EVER?
Replies: 164
Views: 102650

1. Boys Over Flowers (Kobodja Namja) >> It's much better than the other version ^^ more romantic and Much scene in other country, cost alot of money i think ^^ haha :thumleft: :thumright: 2. Full House >> even it just in a house scene, they make it more interesting... :D 3. Goong (Princess Hour) > F...
by Aikawa Ringo
May 24th, '09, 11:02
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Love Shuffle (Winter 09) Tamaki,Karina,Matsuda
Replies: 248
Views: 110135

YEAHHHHHH 2 thumbs up fot this dorama mukyaaaaaaa~~~ :thumright: :thumleft:
Very awesome ^^ i love the way this dorama run, each actor and actress also match the character... very recomended to watch... :cheers:

Yay Panda!!!!
Ahahaha :P
by Aikawa Ringo
Dec 17th, '08, 16:11
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Innocent Love - Horikita Maki (Fall 2008)
Replies: 591
Views: 169143

I have seen the 9th episode wohohohohohohhoo :lol :lol yeah... i wonder why her brother didn't come to her wedding... and I think that junya lives, and kiyoka dies? and junya will be living like kiyoka in coma state nbut the blood came out from Junya's head arghhhhhh ~~~ :crazy: :crazy: dont coma pl...
by Aikawa Ringo
Dec 15th, '08, 16:56
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Innocent Love - Horikita Maki (Fall 2008)
Replies: 591
Views: 169143

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!! :O :O :O So her brother yoji did it???!!! :crazy: :crazy: hiks...unbelievable i love Yoji :cry: arghhhhh... i hope the wedding in the last episode... if it wasn't then it should be a tragedy :cry: :cry: :cry: where i can dowload the 9th episode :lol :lol I have a poor to...
by Aikawa Ringo
Dec 15th, '08, 15:19
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Innocent Love - Horikita Maki (Fall 2008)
Replies: 591
Views: 169143

arghhhhh i haven't seen the 9 episode!!!!
But i can't stop my hand click on hidden and read all the spoiler arghhhhh :O :O :O
and makes me even more curious arghhhh :crazy: :crazy: :crazy:

arghhh i hate kiyoka... but all story about kanon and junya what happen to her brother? :unsure:
by Aikawa Ringo
Dec 14th, '08, 09:57
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Innocent Love - Horikita Maki (Fall 2008)
Replies: 591
Views: 169143

Ahh... i come again after about a year i'm hibernating from watching J-dorama but now... jreng jreng jreng! I come again! :cheers: Yeah Innocent Love is the only reason! :thumright: Maki-chan yeah!! :cheers: Whoa here so many spoiler!!! heheheh But i think this movie very interesting!!! Why? This mo...
by Aikawa Ringo
Oct 30th, '07, 15:06
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Proposal Daisakusen (Operation Love)
Replies: 2249
Views: 425445

hahaha... yeah cried until my eyes getting red...
i wanted to be loved like rei :P :P
yeah but tada sensei will get hotaru on hotaru no hikari right??? :P :P kinda selfish for happiness :D :D
by Aikawa Ringo
Oct 30th, '07, 05:57
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Proposal Daisakusen (Operation Love)
Replies: 2249
Views: 425445

i cried so hard.... :cry: dunno why each episode touch my heart and makes me cried so hard... :cry: :cry: i exactly love this drama... how can they makes this drama so touching :cry: i will be so happy if i was Rei, being love like that, at the end when yamapi cry on cruch, i cried so hard too :cry:...
by Aikawa Ringo
Oct 23rd, '07, 11:15
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Nodame Cantabile and also its SP in Europe
Replies: 2133
Views: 592345

yeah... i love this movie... got a little fight with someone who said this drama bored... they dont know anything and judge it... so i have some argue with them... :x i have a same taught as nodame.... a word like "why u dont aim higher?" she want to be a kidergarten teacher... just like me... why p...
by Aikawa Ringo
Oct 12th, '07, 19:56
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Nodame Cantabile and also its SP in Europe
Replies: 2133
Views: 592345

i have just watch the 1st episode...

omoshiroii na... :wub: :wub:
this will be one of my fave dorama :mrgreen: :mrgreen:

love this :D :D
by Aikawa Ringo
Oct 9th, '07, 11:20
Forum: Japanese Culture & Entertainment
Topic: Are Japanese people really like that?
Replies: 137
Views: 19947

yeah... my friend who work in a japanese restaurant in other west country, said that japanese people dont like "bathing/take a bath" he said they take a bath several only in a week, so he said all japanese like that... then i answer him, u and i were same nation, if i dont like take a bath, are u do...
by Aikawa Ringo
Oct 9th, '07, 10:39
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Hanazakari no Kimitachi e [2007]
Replies: 7382
Views: 1118822

yayyy... let's post hanakimi as the best drama XD XD
1. hanazakari no kimitachi e
2. hanazakari no kimitachi e
3. hanazakari no kimitachi e

banzaiii :cheers: :cheers: :cheers:
love this drama ever after heheheeh....
in the end of hanakimi nakatsu was with me :wub: :wub: (hoping LOL)
by Aikawa Ringo
Oct 9th, '07, 07:05
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Survey] Your Best J-dramas: Ranked! (Update #17)
Replies: 923
Views: 282203

YEAH2 MOA counter attack :salut: :salut: :salut:

yeah sometimes we must keep our comment becoz not all ppl can accept one side comment like that hehe...

vote again...
1. hanazakari no kimitachi e
2. hanazakari no kimitachi e
3. hanazakari no kimitachi e

XD XD
by Aikawa Ringo
Oct 9th, '07, 06:43
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Survey] Your Best J-dramas: Ranked! (Update #17)
Replies: 923
Views: 282203

1. Hanazakari no Kimitachi e
2. Hanazakari no Kimitachi e
3. Hanazakari no Kimitachi e


wahahahahaha XD XD
by Aikawa Ringo
Oct 2nd, '07, 10:10
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Hanazakari no Kimitachi e [2007]
Replies: 7382
Views: 1118822

huwaaaa... its end up already... i cant see nakatsu .... sano... mizuki....
huwaaaaaaaa.... :-(
its true the manga is more romantic much love scene and hugging every corner in dorm... :wub:
in the drama sano is too cool, hahaha XD~
maybe the drama more friendship :)
but still i love the drama XD XD