Login Issue? Delete D-addicts cookie from your browser settings and login again.

Search found 17 matches

by ringo89
Dec 13th, '07, 06:42
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Proposal Daisakusen (Operation Love)
Replies: 2249
Views: 429598

Anyways, here are the clubboxes: Johnnyjr clubbox NEWSNBJ clubbox :cheers: True, I haven't seen the "actual" episode 12.... :cry: ena, i tried to see the clubboxes to download prodai behind the scenes and others but i don't understand how to download it... :-( can you please explain to me? thx!! :-)
by ringo89
Dec 13th, '07, 06:37
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Proposal Daisakusen (Operation Love)
Replies: 2249
Views: 429598

SP for prodai?? :O

i didn't ol for just 3 days and i really miss many things! :lol

but glad to hear there will be SP

cannot wait!!!!!!!!!!!!!!!! :cheers: :cheers:

oh does anyone know when did they start making the SP?
by ringo89
Nov 29th, '07, 03:45
Forum: Japanese Actors & Actresses
Topic: Nishikido Ryo
Replies: 4675
Views: 717831

yeah, ryo and uchi became news and kanjani8's members in the same time
and i heard that ryo didn't really want to become one of news members since very beginning, but i don't know about uchi
i heard that ryo and uchi really close to each other

ryo ganbatte!!!!! :cheers: :cheers:
by ringo89
Nov 29th, '07, 03:26
Forum: Japanese Actors & Actresses
Topic: Nishikido Ryo
Replies: 4675
Views: 717831

yeah!!!!!!! ryo is great!!!! :cheers: it make me even like and like ryo more :wub: in news wo abake, he also said that he should be the one who become the leader because yamapi doesn't do anything for news. :lol he looked serious about that do you know who has the closest relationship with ryo among...
by ringo89
Nov 29th, '07, 03:07
Forum: Japanese Actors & Actresses
Topic: Nishikido Ryo
Replies: 4675
Views: 717831

ryo is that scary? :pale:

i also heard that they don't meet each other often, i mean all NewS members

because they seem have their own individual job also

so, their relationship is not really close?
by ringo89
Nov 28th, '07, 15:16
Forum: Japanese Actors & Actresses
Topic: Nishikido Ryo
Replies: 4675
Views: 717831

good to know they're fine now. :D
ryo just has unique way to express his feelings :lol

i totally agree that ryo is cute!!!
i saw him when he was still very young
and i was really surprised because he was sooooo kawaiiiii~ <3
:lol
by ringo89
Nov 28th, '07, 14:51
Forum: Japanese Actors & Actresses
Topic: Nishikido Ryo
Replies: 4675
Views: 717831

yeah, i agree with you, i also surprised knowing him did something like that to ueda :lol i heard that ryo sometimes can say something really mean :D but however, just hope they get along well now oh, one more thing about ryo, i didn't expect that he is older than yamap! lol because i saw the pictur...
by ringo89
Nov 28th, '07, 14:28
Forum: Japanese Actors & Actresses
Topic: Nishikido Ryo
Replies: 4675
Views: 717831

oohh... ic ic :D

thx for the explanation!! :D

but tell you the truth, i put ueda in the last place in kattun...

i like him the last compare with others kattun's members

don't really have the reason :lol
by ringo89
Nov 28th, '07, 14:11
Forum: Japanese Actors & Actresses
Topic: Nishikido Ryo
Replies: 4675
Views: 717831

Well... Ryo was kinda... UGLY XD towards poor little Ueda... But I didn't hear the whole story... Haha, zsuness, I meant that he's a bad boy for telling that he's sleeping naked cause I couldn't SLEEP besides a naked guy... you understand? sorry, but i don't really understand... ugly towards ueda? ...
by ringo89
Nov 28th, '07, 12:51
Forum: Japanese Actors & Actresses
Topic: Nishikido Ryo
Replies: 4675
Views: 717831

hi everyone!! :-)

i heard that there was something between ryo and ueda

i know it's really late for asking this question...

but i really want to know what happened

could someone tell me?

thx!! :D
by ringo89
Nov 26th, '07, 09:30
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Proposal Daisakusen (Operation Love)
Replies: 2249
Views: 429598

huaaa, i really hope someone will upload it soon!! :lol

can't wait to see the video!!! :wub:
by ringo89
Nov 25th, '07, 03:47
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Survey] Your Best J-dramas: Ranked! (Update #17)
Replies: 923
Views: 284568

i also surprised proposal daisakusen is not on the list, because proposal daisakusen is one of the best drama for me. :D

1 Litre of Tears
Hana Yori Dango
Tokyo Love Story
by ringo89
Nov 25th, '07, 03:39
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Proposal Daisakusen (Operation Love)
Replies: 2249
Views: 429598

yeah...

or can we download it from internet??

i'm glad they made the extra ep for proposal daisakusen!!

want to watch it as soon as possible!!!!!!! :D
by ringo89
Nov 24th, '07, 11:45
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Proposal Daisakusen (Operation Love)
Replies: 2249
Views: 429598

ep 12???

i don't know anything about ep 12

they made extra ep or what??

can somebody explain to me?????
by ringo89
Nov 24th, '07, 11:20
Forum: JDrama Discussions
Topic: RECOMMENDED/FAVORITE JDRAMAS (ask for suggestions here)
Replies: 4480
Views: 1509932

ryoerika wrote:which drama of Yamapi is the best?

Is Hana Yori Dango good?
i think yamapi's best darama is proposal daisakusen, i really like see yamapi and masami together. :lol

hana yori dango is really a good drama, you should watch it. :D
by ringo89
Nov 23rd, '07, 05:16
Forum: Japanese Culture & Entertainment
Topic: Which JDrama Pairing is your Favorite?
Replies: 157
Views: 38604

i like yamapi and masami nagasawa (proposal daisakusen and dragon zakura)
by ringo89
Aug 26th, '07, 14:41
Forum: Japanese Culture & Entertainment
Topic: Which JDrama Pairing is your Favorite?
Replies: 157
Views: 38604

my most fave pairing is absolutely yamapi and masami (prodai and dragon zakura)

they both really look great together!!