[Drama] Hotelier - Episode 1 - Tokyo ~ Seoul, Unmei no Megur

archived comments
User avatar
Ladymercury
Posts: 862
Joined: Sun Mar 27, 2005 6:04 am

Hotelier Episode 1

Postby Ladymercury » Fri Apr 20, 2007 6:26 pm

Hotelier Episode 1 " Tokyo~ Seoul, To meet with fate! The trap of love and desire at the beautiful hotel"
ホテリアー 第01話 「東京~ソウル、運命のめぐり逢い!豪華ホテルに愛と欲望の罠

Sorry about the torrent, I guess the tracker doesn't like japanese. Oh oh oh, Watashitachi no Kyoukasho will be up later!

Sorry, I would have gotten this up last night but I fell asleep XD Here you guys go! Enjoy!
Last edited by Ladymercury on Fri Apr 20, 2007 9:06 pm, edited 1 time in total.

User avatar
Yunaleska
Posts: 18
Joined: Fri Apr 06, 2007 10:21 am
Location: Warsaw

Postby Yunaleska » Fri Apr 20, 2007 7:25 pm

thank you , I can`t wait to see this :cheers: :cheers:

Maz0r
Posts: 14
Joined: Tue Dec 26, 2006 6:09 am
Location: France

Postby Maz0r » Fri Apr 20, 2007 7:34 pm

Thanks !

User avatar
jocutus
Posts: 340
Joined: Sat Jul 09, 2005 7:18 am
Location: Rhenus Fluvius
Contact:

Postby jocutus » Fri Apr 20, 2007 8:10 pm

Thank you!
Life isn''t that complicated. One sweet memory will do...

User avatar
freefallrlc
Posts: 60
Joined: Tue Jun 21, 2005 8:11 am
Location: Germany

Postby freefallrlc » Fri Apr 20, 2007 8:15 pm

Thanks a lot!! Can´t wait to see it. Is already anyone working on subs for this one?

User avatar
khmai_kandi22
Posts: 1727
Joined: Fri May 19, 2006 3:18 am

Postby khmai_kandi22 » Fri Apr 20, 2007 8:23 pm

freefallrlc wrote:Thanks a lot!! Can´t wait to see it. Is already anyone working on subs for this one?


D-Fansubs will be subbing it :D

BTW, thanks for the video! :cheers:

cfh
Posts: 121
Joined: Sun May 01, 2005 4:25 am

Postby cfh » Fri Apr 20, 2007 8:23 pm

thanks a lot

User avatar
freefallrlc
Posts: 60
Joined: Tue Jun 21, 2005 8:11 am
Location: Germany

Postby freefallrlc » Fri Apr 20, 2007 8:41 pm

khmai_kandi22 wrote:
freefallrlc wrote:Thanks a lot!! Can´t wait to see it. Is already anyone working on subs for this one?


D-Fansubs will be subbing it :D

BTW, thanks for the video! :cheers:


sounds good. and idea how long it´ll take for the first episode? can´t wait to see it :mrgreen:

User avatar
niki112
Fansubber
Fansubber
Posts: 159
Joined: Sat Apr 30, 2005 10:55 pm
Location: Belgium

Postby niki112 » Fri Apr 20, 2007 8:42 pm

Thank you! :D
Image
Image

User avatar
niki112
Fansubber
Fansubber
Posts: 159
Joined: Sat Apr 30, 2005 10:55 pm
Location: Belgium

Postby niki112 » Fri Apr 20, 2007 8:49 pm

freefallrlc wrote:
khmai_kandi22 wrote:
freefallrlc wrote:Thanks a lot!! Can´t wait to see it. Is already anyone working on subs for this one?


D-Fansubs will be subbing it :D

BTW, thanks for the video! :cheers:


sounds good. and idea how long it´ll take for the first episode? can´t wait to see it :mrgreen:


Umm... as long as we need to release good subs :mrgreen:. I don't want to put a time limit on it cuz it'll pressure the translator and others on the team :-) . Just wait and see...
Image

Image

3dfan
Posts: 230
Joined: Fri Aug 06, 2004 2:38 pm

Postby 3dfan » Fri Apr 20, 2007 9:00 pm

Oh wow!!! Been waiting for this to come out!!! Thank you so much!!!! :w00t:
Is this going to be similar with the Korean Version?
Have you watched THE ROSE? if not, your life is boring :whistling:
Seeding 26eps HQ ENGSUB every SAT and SUN! DONT JUSTIFY until you finished watching it!!
http://www.d-addicts.com/forum/viewtopic.php?p=621539#621539

User avatar
Ladymercury
Posts: 862
Joined: Sun Mar 27, 2005 6:04 am

Postby Ladymercury » Fri Apr 20, 2007 9:06 pm

khmai_kandi22 wrote:
freefallrlc wrote:Thanks a lot!! Can´t wait to see it. Is already anyone working on subs for this one?


D-Fansubs will be subbing it :D

BTW, thanks for the video! :cheers:


Will it be soft subs :D ?

No problem guys :)

User avatar
niki112
Fansubber
Fansubber
Posts: 159
Joined: Sat Apr 30, 2005 10:55 pm
Location: Belgium

Postby niki112 » Fri Apr 20, 2007 9:12 pm

Ladymercury wrote:
khmai_kandi22 wrote:
freefallrlc wrote:Thanks a lot!! Can´t wait to see it. Is already anyone working on subs for this one?


D-Fansubs will be subbing it :D

BTW, thanks for the video! :cheers:


Will it be soft subs :D ?

No problem guys :)


Softsubs and hardsubs :-). Softsubs will be released first though.
Last edited by niki112 on Fri Apr 20, 2007 9:13 pm, edited 1 time in total.

3dfan
Posts: 230
Joined: Fri Aug 06, 2004 2:38 pm

Postby 3dfan » Fri Apr 20, 2007 9:13 pm

HELP, please!!!! I got error" bad file name" when clicking on on the torrent :-(
Have you watched THE ROSE? if not, your life is boring :whistling:

Seeding 26eps HQ ENGSUB every SAT and SUN! DONT JUSTIFY until you finished watching it!!

http://www.d-addicts.com/forum/viewtopic.php?p=621539#621539

User avatar
j-devil
Posts: 375
Joined: Thu Jul 06, 2006 6:58 pm
Location: Lyon, France

Postby j-devil » Fri Apr 20, 2007 9:13 pm

:cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: Aya chan !!!!!!!!!!!! I was making round in my room waiting for it !

Hontoni arigato :thumleft: :thumleft: :thumleft: :thumleft: :thumleft: :thumleft: :thumleft:

Keep the great work !

and thx for D-fansub for their subs and future subs!
Minna arigato :p

Now I'm watching azureus with passion xD :goggle:
Image

User avatar
Ladymercury
Posts: 862
Joined: Sun Mar 27, 2005 6:04 am

Postby Ladymercury » Fri Apr 20, 2007 9:33 pm

3dfan wrote:HELP, please!!!! I got error" bad file name" when clicking on on the torrent :-(


D:\#2015414┃ [ドラマ] ホテリアー 第01話 「東京~ソウル、運命のめぐり逢い!豪華ホテルに愛と欲望の罠」 (704x396 DivX651).avi

The original filename is in japanese, that's probably why :/ Try changing your s ystem unicode settings?

User avatar
ay_link
Fansubber
Fansubber
Posts: 1968
Joined: Thu Jun 03, 2004 6:53 am

Postby ay_link » Fri Apr 20, 2007 9:50 pm

Awesome! thank you so much for uploading this ^^
I was waiting for it... hehehehe :D

User avatar
amrayu
Administrator
Administrator
Posts: 2213
Joined: Fri Dec 19, 2003 6:30 am
Location: South Bay
Contact:

Postby amrayu » Fri Apr 20, 2007 10:03 pm

Ladymercury wrote:
3dfan wrote:HELP, please!!!! I got error" bad file name" when clicking on on the torrent :-(


D:\#2015414┃ [ドラマ] ホテリアー 第01話 「東京~ソウル、運命のめぐり逢い!豪華ホテルに愛と欲望の罠」 (704x396 DivX651).avi

The original filename is in japanese, that's probably why :/ Try changing your s ystem unicode settings?


You should rename the title of the video file to english and re-upload the torrent, because I'm sure other people will have this problem. I can merge this thread with the newer one if you do this.

http://www.d-addicts.com/forums/viewtopic.php?t=24851
Taken from the General Upload Rules: Please ensure that the torrent filename is in english!
Follow SARS-Fansubs on Twitter now!
Get up-to-date info on dramas and fansubbing!

User avatar
Ladymercury
Posts: 862
Joined: Sun Mar 27, 2005 6:04 am

Postby Ladymercury » Fri Apr 20, 2007 10:18 pm

Currently, there's 300+ people dl from this torrent, will that be an issue with the current downloaders?

User avatar
SacredCultivator
Fansubber
Fansubber
Posts: 2017
Joined: Wed May 31, 2006 6:58 am
Location: California
Contact:

Postby SacredCultivator » Fri Apr 20, 2007 10:32 pm

Hehe people need to remember... One question NOT to ask any Fansubber/group = when something will be released... As the answer is simply.. It will be released when it is ^_^

And always consult Here to see which group or individual is doing which drama along with Soft/Hard sub.

Can't wait for the first release DF, sorry I couldn't help when I was part of ya.
Hello!Fansubs is recruiting Translators/Typesetters, PM me for Details

User avatar
Love_is_the_Darkness
Posts: 44
Joined: Thu Sep 30, 2004 6:22 pm
Location: USA

Postby Love_is_the_Darkness » Fri Apr 20, 2007 10:44 pm

Nothing I am doing is working, I still am getting an error. :-( Thanks for posting it anyways!

User avatar
Mitani
Posts: 170
Joined: Wed Sep 27, 2006 12:48 pm
Location: Denmark
Contact:

Postby Mitani » Fri Apr 20, 2007 10:46 pm

Im also one of those who can't seem to download it.. so making a new torrent would be a grat help ^____^

User avatar
Game
Posts: 23
Joined: Wed Apr 18, 2007 10:25 pm
Location: Poland

Postby Game » Fri Apr 20, 2007 10:59 pm

thanks for this! ;)

User avatar
amrayu
Administrator
Administrator
Posts: 2213
Joined: Fri Dec 19, 2003 6:30 am
Location: South Bay
Contact:

Postby amrayu » Fri Apr 20, 2007 11:01 pm

Ladymercury wrote:Currently, there's 300+ people dl from this torrent, will that be an issue with the current downloaders?


Yes, but they can redownload the torrent and just rename the filename of the video on their existing harddrive to match the filename in the torrent and just resume downloading.
Just mention that in the first post....
Follow SARS-Fansubs on Twitter now!

Get up-to-date info on dramas and fansubbing!

User avatar
zetobelt
Posts: 296
Joined: Sun Jun 25, 2006 4:39 am
Location: Argentina

Postby zetobelt » Sat Apr 21, 2007 12:58 am

Arigato!

User avatar
Ladymercury
Posts: 862
Joined: Sun Mar 27, 2005 6:04 am

Postby Ladymercury » Sat Apr 21, 2007 1:11 am

^_^ NP Guys

Okay, I'll get that changed later tonight when I upload Watashitachi no Kyoukasho

nak
Posts: 500
Joined: Tue Oct 11, 2005 12:35 am

Postby nak » Sat Apr 21, 2007 1:15 am

Thanks Ladymercury-- :P
Oh, i think "Watashitachi no Kyoukasho" is already upped here...not sure :O

Anyways, thanks! :lol

User avatar
Ladymercury
Posts: 862
Joined: Sun Mar 27, 2005 6:04 am

Postby Ladymercury » Sat Apr 21, 2007 1:41 am

Really, I thought I was uploading them....

User avatar
zeldAIS
Fansubber
Fansubber
Posts: 229
Joined: Thu Jan 13, 2005 3:10 am

Postby zeldAIS » Sat Apr 21, 2007 2:01 am

Merky-dono? you're now an uploader here? sugoi :D

thanks for the torrent ^_^
"the fansubs/scanlations community must be helping and understanding each other"
"quality fansubs/scanlations takes quality time"
"lazy and nagging leechers makes fansubbers/scanlators assholes"
Image

User avatar
ilurrveniki
Posts: 169
Joined: Sat Jul 01, 2006 12:25 pm
Location: Australia

Postby ilurrveniki » Sat Apr 21, 2007 2:20 am

Is there something wrong with the torrent??

Seems like everyone is stuck on 89.4%

thank you for uploading!!

User avatar
SacredCultivator
Fansubber
Fansubber
Posts: 2017
Joined: Wed May 31, 2006 6:58 am
Location: California
Contact:

Postby SacredCultivator » Sat Apr 21, 2007 2:23 am

Hehe means the Uploader's speed isn't extremely fast so then when everyone catches up to everyone else.. you just have to wait it out before it completes.. Lol patience ><
Hello!Fansubs is recruiting Translators/Typesetters, PM me for Details

User avatar
ilurrveniki
Posts: 169
Joined: Sat Jul 01, 2006 12:25 pm
Location: Australia

Postby ilurrveniki » Sat Apr 21, 2007 2:24 am

SacredCultivator wrote:Hehe means the Uploader's speed isn't extremely fast so then when everyone catches up to everyone else.. you just have to wait it out before it completes.. Lol patience ><


Oh, okay! Thank you for your speedy reply!!!

User avatar
SacredCultivator
Fansubber
Fansubber
Posts: 2017
Joined: Wed May 31, 2006 6:58 am
Location: California
Contact:

Postby SacredCultivator » Sat Apr 21, 2007 2:26 am

Haha don't sweat it ^_^
Hello!Fansubs is recruiting Translators/Typesetters, PM me for Details

User avatar
Ladymercury
Posts: 862
Joined: Sun Mar 27, 2005 6:04 am

Postby Ladymercury » Sat Apr 21, 2007 2:28 am

I'm currently fixing the torrent issue with people unable to download the original file, so I stopped seeding. Sorry :(

User avatar
Ladymercury
Posts: 862
Joined: Sun Mar 27, 2005 6:04 am

[Drama] Hotelier - Episode 1 - Tokyo ~ Seoul, Unmei no Megur

Postby Ladymercury » Sat Apr 21, 2007 2:30 am

http://www.d-addicts.com/forum/viewtopic_47539_30.htm

This is a renamed file. Everyone who is currently downloading (all... 1,000+ of you) need to RENAME YOUR FILES to:

D:\[Drama] Hotelier - Episode 1 - Tokyo ~ Seoul, Unmei no Meguri Aitai! Gouka Hotel ni Ai to Yokubou no Wana (704x396 DivX651).avi

User avatar
ilurrveniki
Posts: 169
Joined: Sat Jul 01, 2006 12:25 pm
Location: Australia

Postby ilurrveniki » Sat Apr 21, 2007 2:38 am

Do we rename it when the torrent finishes downloading??

Or do we need to redownload the whole thing again??

Sorry, I'm not too familar with bitcomet! .


Thank you!

User avatar
Ladymercury
Posts: 862
Joined: Sun Mar 27, 2005 6:04 am

Postby Ladymercury » Sat Apr 21, 2007 2:39 am

If you are CURRENTLY downloading, rename your file. If not, just leave it alone. lol

Airhead
Posts: 653
Joined: Mon Nov 28, 2005 2:52 pm

Postby Airhead » Sat Apr 21, 2007 2:48 am

ilurrveniki wrote:Do we rename it when the torrent finishes downloading??

Or do we need to redownload the whole thing again??

Sorry, I'm not too familar with bitcomet! .


Thank you!


close the old torrent ... rename the file ... open the renamed file with the new torrent ...

cya

ps: @uploader ... next time plz take a shorter filename :-)
Last edited by Airhead on Sat Apr 21, 2007 2:57 am, edited 1 time in total.
favs: Yui, Scandal, Babymetal, BeBe(베베), Taru(타루), Cherry Boom, Rammstein 8)

plz don`t mind my bad english ... thx

big
Posts: 96
Joined: Sat Mar 11, 2006 3:35 pm

Postby big » Sat Apr 21, 2007 2:51 am

Thank you.

User avatar
SacredCultivator
Fansubber
Fansubber
Posts: 2017
Joined: Wed May 31, 2006 6:58 am
Location: California
Contact:

Postby SacredCultivator » Sat Apr 21, 2007 2:59 am

If using uTorrent just direct it to your old file and have it force recheck
Hello!Fansubs is recruiting Translators/Typesetters, PM me for Details

User avatar
Ladymercury
Posts: 862
Joined: Sun Mar 27, 2005 6:04 am

Postby Ladymercury » Sat Apr 21, 2007 3:26 am

ps: @uploader ... next time plz take a shorter filename


I really do not like altering the original file name (its a problem on the japanese P2Ps when I share if the file name isn't in Japanese... well, on Utatane), I simply translate it (or romaji it) for here. if the long file name is a problem... simply rename it after your download completes.

blackstarjr
Posts: 1043
Joined: Mon Feb 16, 2004 8:45 pm
Location: Canada

Postby blackstarjr » Sat Apr 21, 2007 3:49 am

nice..been waiting for this..loved the kr version..cannot wait to check this out
Back from a long vacation

User avatar
amrayu
Administrator
Administrator
Posts: 2213
Joined: Fri Dec 19, 2003 6:30 am
Location: South Bay
Contact:

Postby amrayu » Sat Apr 21, 2007 4:56 am

Old thread merged with this new one. Downloaders who were downloading the older torrent need to switch over to this one.
Follow SARS-Fansubs on Twitter now!

Get up-to-date info on dramas and fansubbing!

User avatar
Ladymercury
Posts: 862
Joined: Sun Mar 27, 2005 6:04 am

Postby Ladymercury » Sat Apr 21, 2007 5:32 am

Thanks :3

Arrrrggg... 10 people just completed this file and no one is seeding. This is stressful.

Edit: Nevermind, my uTorrent was slow with updating the stats. 98 seeders! Whoo!

User avatar
babyviolet
Posts: 65
Joined: Mon Dec 11, 2006 5:25 am
Location: LaLaLand, CA

Postby babyviolet » Sat Apr 21, 2007 7:50 am

OMG, I just took a glance and I saw Bae Yong Jun in it. I think he's a friend of the missing manajer. So he is in both korea and japanese version. He is as handsome as ever.

cfh
Posts: 121
Joined: Sun May 01, 2005 4:25 am

Postby cfh » Sat Apr 21, 2007 10:16 am

niki112 wrote:. Softsubs will be released first though.



very much appreciated :cheers:

sasuke-kun010
Posts: 57
Joined: Sat Aug 19, 2006 10:41 am
Location: casablanca, Morocco

Postby sasuke-kun010 » Sat Apr 21, 2007 10:28 am

ueto aya is back can't wait for this i hope the subs of d-fansub would be here soon

User avatar
Ladymercury
Posts: 862
Joined: Sun Mar 27, 2005 6:04 am

Postby Ladymercury » Sat Apr 21, 2007 1:59 pm

Its funny how everyone wanted to see this for Aya Ueto and I wanted to see itfor Yuuki Sato. LOL

3dfan
Posts: 230
Joined: Fri Aug 06, 2004 2:38 pm

Postby 3dfan » Sat Apr 21, 2007 2:22 pm

babyviolet wrote:OMG, I just took a glance and I saw Bae Yong Jun in it. I think he's a friend of the missing manajer. So he is in both korea and japanese version. He is as handsome as ever.


Bae Yong Jun ? Wow, it has been a long time to see him act again. :w00t:
Have you watched THE ROSE? if not, your life is boring :whistling:

Seeding 26eps HQ ENGSUB every SAT and SUN! DONT JUSTIFY until you finished watching it!!

http://www.d-addicts.com/forum/viewtopic.php?p=621539#621539

ikaruga
Posts: 190
Joined: Tue Jul 25, 2006 8:49 pm

Re: [Drama] Hotelier - Episode 1 - Tokyo ~ Seoul, Unmei no M

Postby ikaruga » Sat Apr 21, 2007 3:25 pm

Ladymercury wrote:http://www.d-addicts.com/forum/viewtopic_47539_30.htm

This is a renamed file. Everyone who is currently downloading (all... 1,000+ of you) need to RENAME YOUR FILES to:

D:\[Drama] Hotelier - Episode 1 - Tokyo ~ Seoul, Unmei no Meguri Aitai! Gouka Hotel ni Ai to Yokubou no Wana (704x396 DivX651).avi



Thank you so much to upload the serie I love Aya Ueto...n___n
It is says that the threath don´t exist...
I am starting to download but what can I download the new version of the renamed file or the older?Please any help will be useful

Kuraharashizue
Posts: 111
Joined: Sat Mar 18, 2006 4:14 pm

Hard is good

Postby Kuraharashizue » Sat Apr 21, 2007 3:37 pm

I'll wait for the hard subbed version, then. Thanks.

Kon Kon
Posts: 55
Joined: Mon Apr 03, 2006 2:53 pm
Location: Wherever I can Find Kdrama

Postby Kon Kon » Tue May 01, 2007 2:38 pm

Arigatoooo


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests