Search found 91 matches

by kanae
Sat Apr 16, 2016 7:50 pm
Forum: Subtitles
Topic: Tsuri Baka Nisshi (2015) [Eng Subs] (Complete)
Replies: 84
Views: 11820

Re: Tsuri Baka Nisshi [Eng Subs] (Ep 3 of 8)

Thank you for ep3 sub.My English husband is very happy with perfect translation and timing.
by kanae
Sat Apr 16, 2016 7:38 pm
Forum: Subtitles
Topic: Ryuusei Wagon [Eng Subs] (ep1-7 of 10)
Replies: 156
Views: 32801

Re: Ryuusei Wagon [Eng Subs] (Ep 07 of 10)

Thanks anyway for subbing ep8!
I am trying subbing but take so long...
If you can work it will be great!
Thanks again.
by kanae
Mon Feb 29, 2016 7:22 pm
Forum: Subtitles
Topic: Kazoku no Katachi [Eng Subs] (Complete)
Replies: 286
Views: 48850

Re: Kazoku no Katachi [Eng Subs] (Ep 1-6 of 10)

Thank you so much,you guys are so quick appreciate! :salut:
by kanae
Wed Feb 10, 2016 11:48 pm
Forum: Subtitles
Topic: Asa ga Kita [Eng Subs] (Complete)
Replies: 290
Views: 44144

Re: Asa ga Kita [Eng Subs] (Eps 1-48 of 156)

Thank you so much ! :cheers:
by kanae
Sun Feb 07, 2016 6:24 pm
Forum: Subtitles
Topic: Ryuusei Wagon [Eng Subs] (ep1-7 of 10)
Replies: 156
Views: 32801

Re: Ryuusei Wagon [Eng Subs] (Ep 07 of 10)

bocui wrote:Willing to translate episodes 8-10 if anyone can provide me with the Japanese subs.

Thanks



That will be awesome! :salut:
If you need help, let me know,maybe I can help something.
Thank you.
by kanae
Thu Feb 04, 2016 2:33 pm
Forum: Subtitles
Topic: Kazoku no Katachi [Eng Subs] (Complete)
Replies: 286
Views: 48850

Re: Kazoku no Katachi [Eng Subs] (Ep 1)

Thank you so much!!! :thumleft:
by kanae
Thu Feb 04, 2016 2:31 pm
Forum: Subtitles
Topic: Otou-san to Yobasete [Eng Subs] (Ep 2/??)
Replies: 64
Views: 29335

Re: Otou-san to Yobasete [Eng Subs] (Ep 1/??)

Thank you so much! :salut:
by kanae
Wed Jan 27, 2016 10:45 pm
Forum: Subtitles
Topic: Tsuri Baka Nisshi (2015) [Eng Subs] (Complete)
Replies: 84
Views: 11820

Re: Tsuri Baka Nisshi [Eng Subs] (Ep 1 of 8)

Thank you sooooooo much!
Love you! :wub: :wub: :wub: :cheers:
by kanae
Tue Oct 21, 2014 3:53 pm
Forum: Archived Comments
Topic: Before After - #268 - 2014-10-12.flv
Replies: 5
Views: 1939

I was looking forward! Thanks!!!
by kanae
Tue Oct 21, 2014 3:52 pm
Forum: Archived Comments
Topic: Ururun [2004~2009] RAW
Replies: 1
Views: 2036

Love

I love this show! Thank you soooooo much! :wub:
by kanae
Wed Oct 30, 2013 3:08 am
Forum: Archived Comments
Topic: Dai Kaizou Gekiteki Before After #254 2013-10-06.flv
Replies: 7
Views: 2243

Thank you sooooooooooo much!
This show is my life now. :wub:
by kanae
Tue Oct 15, 2013 12:54 pm
Forum: Archived Comments
Topic: Naruyouni Narusa ep02 - ep03 (480p x264)
Replies: 8
Views: 2695

Good

It was good drama, :D thank you!
by kanae
Wed Jan 02, 2013 6:52 am
Forum: Archived Comments
Topic: Umechan Sensei (2012) ep001-156 + SP end 480p x264 mp4 [Comp
Replies: 52
Views: 28992

Thanks

Thank you sooooooooooooo much!!!
by kanae
Mon Nov 19, 2012 9:01 pm
Forum: Archived Comments
Topic: (Heiwa Fansubs) Kekkon Shinai HD [Eng Subs] (Ep 06)
Replies: 6
Views: 1695

Thanks, nice to watch HD!
by kanae
Mon Nov 19, 2012 4:32 pm
Forum: Archived Comments
Topic: Dai Kaizou Gekiteki Before After #078-2010-06-14 [640x480].
Replies: 3
Views: 846

More! :cheers: :wub:
by kanae
Fri Nov 16, 2012 7:01 pm
Forum: Archived Comments
Topic: Kazoku ni narou (yo) - 12.07.20.flv (LQ 512x288)
Replies: 1
Views: 2029

I love this show!Thank you so much.
by kanae
Wed Nov 14, 2012 3:25 pm
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Tsurukame Josanin ~ Minami no Shima kara
Replies: 8
Views: 3493

I like this dorama too,thanks for seeding!Especially nice to watch HD good file.Yes,I hope sub is coming...
by kanae
Wed Nov 14, 2012 3:16 pm
Forum: Archived Comments
Topic: Dai Kaizou Gekiteki Before After #171-2010-05-09 [1440x1080
Replies: 2
Views: 873

Thanks for alots of file!
by kanae
Fri Nov 09, 2012 6:51 pm
Forum: Archived Comments
Topic: Dai Kaizou Gekiteki Before After #230 2012-09-09.flv
Replies: 2
Views: 1414

thank you so much, I addict this show!
by kanae
Thu Apr 26, 2012 7:15 pm
Forum: Archived Comments
Topic: HEY!HEY!HEY! 2012.04.23 missing last 5min 45secs
Replies: 2
Views: 2133

THANX! I WANTED WATCH! :salut:
by kanae
Tue Apr 24, 2012 4:58 pm
Forum: Subtitles
Topic: Legal High [Eng Subs] (Complete)
Replies: 251
Views: 131334

thak you so much! owesome job! :cheers:
by kanae
Thu Apr 19, 2012 6:49 pm
Forum: Archived Comments
Topic: Legal High.ep01.480p.x264-[D-Addicts].mp4
Replies: 23
Views: 12936

NIce nice nice drama!
Thank you so much taking time to sharing.
I just finished watch,very good written drama,possitive and fun.
They talk alots so a lots work for subbing.
I hope sub is coming.
Thank you again!
by kanae
Thu Jan 26, 2012 9:16 pm
Forum: Archived Comments
Topic: Kodoku no Gurume Ep04 1080p x264.mp4
Replies: 4
Views: 3344

Thank you for the good Q file!!! :-)
I am hungry now...
by kanae
Thu Jan 26, 2012 6:39 am
Forum: Archived Comments
Topic: Hajimete No Otsukai 2011
Replies: 19
Views: 7755

thank you

I miss this show so much!!! Thank you very much!
by kanae
Mon Nov 28, 2011 3:46 pm
Forum: Archived Comments
Topic: [2011-11-03] Ikinari! Ougon Densetsu
Replies: 2
Views: 4036

I love this show thank you~~~~
by kanae
Wed Jun 29, 2011 2:20 pm
Forum: Archived Comments
Topic: [2011.06.25] MTV VIDEO MUSIC AID JAPAN 2011 [1280x720 MTV H
Replies: 5
Views: 6179

Thank you~~~
by kanae
Wed Jun 29, 2011 2:18 pm
Forum: Archived Comments
Topic: Oshareism (2011.06.26)
Replies: 1
Views: 3460

Thanx thanx thanx, uploading!!!
by kanae
Wed Jun 29, 2011 2:16 pm
Forum: Archived Comments
Topic: [2011.06.25] Happy Music (1280x720 x264)
Replies: 2
Views: 2292

Thank you~~~
by kanae
Wed Jun 29, 2011 2:14 pm
Forum: Archived Comments
Topic: Another Sky - 2011.06.24 (Hirano Aya) [LQ]
Replies: 2
Views: 2500

I love this show, thank you so much!
by kanae
Wed Jun 15, 2011 5:57 pm
Forum: Archived Comments
Topic: Ohisama 4th Week
Replies: 7
Views: 3284

Thank you sooooooo much!!! :P
by kanae
Wed May 04, 2011 3:09 am
Forum: Archived Comments
Topic: Tokyo Girls Collection 2011 (1280x720 x264).mp4
Replies: 9
Views: 8811

Interesting!Thanks
by kanae
Wed May 04, 2011 3:06 am
Forum: Archived Comments
Topic: FNS Special Music Program Ue o Muite, Arukou - 2011.03.27 (
Replies: 5
Views: 4748

Thank you~
by kanae
Wed May 04, 2011 3:04 am
Forum: Archived Comments
Topic: [2011.04.02] Music Japan Special 2011 Spring (1280x720 x264)
Replies: 8
Views: 5875

Thank you~ :salut:
by kanae
Wed May 04, 2011 3:01 am
Forum: Archived Comments
Topic: Hometown Stories - Night of the Dancing Fire God (704x480 x
Replies: 6
Views: 3250

This is interesting show.
Thank you so much.
by kanae
Wed May 04, 2011 2:52 am
Forum: Archived Comments
Topic: Lets Learn Japanese
Replies: 13
Views: 7114

Thank you so much!
by kanae
Tue Feb 15, 2011 10:31 pm
Forum: Subtitles
Topic: SCHOOL!! [Eng Subs] (Complete)
Replies: 112
Views: 42129

Thank you for the sub which very quick and nice trancefor.
Thank you,
by kanae
Mon Jan 31, 2011 7:07 pm
Forum: Archived Comments
Topic: (2010.12.20) Shabekuri 007 2.5hr SP
Replies: 9
Views: 6736

I enjoy this show!!! Sooooooooooooo funny!
Thank you very much!
by kanae
Sat Jan 08, 2011 5:46 am
Forum: Archived Comments
Topic: [2011.01.06] 5LDK - Naka Riisa
Replies: 5
Views: 4933

I missed this show!
Thank you soooooooooooooo much! :wub:
by kanae
Tue Dec 21, 2010 8:38 pm
Forum: Archived Comments
Topic: [Heiwa Fansubs] Juui Dolittle Ep07 HD
Replies: 6
Views: 2859

Thank you Thank you Thank you.
Nice to watch with good quality file.
thanks again.
by kanae
Wed Dec 08, 2010 1:35 pm
Forum: Archived Comments
Topic: Nagareboshi ep08 (1280x720 x264-AAC)
Replies: 11
Views: 4592

thanx for uploading! :cheers: I am really in this show :D
by kanae
Mon Dec 06, 2010 4:53 am
Forum: Archived Comments
Topic: [Querbeet] Nagareboshi ep02 (720p)
Replies: 16
Views: 5991

Thank you so much! :cheers:
by kanae
Thu Dec 02, 2010 11:36 pm
Forum: Archived Comments
Topic: Damens Walker ep01-08 (1280x720 RAW) (Complete Batch)
Replies: 5
Views: 5576

this dorama was fun, I like it. I can watch again!
Thanks
by kanae
Thu Dec 02, 2010 2:33 pm
Forum: Archived Comments
Topic: [gg]_Sekaiichi_Uketai_Jugo_-_20101120_[02939C86]
Replies: 5
Views: 4635

Thank you so much sharing and subbing awesome!!!
Now my english husband watch with kids!
thanks again.
by kanae
Mon Nov 29, 2010 3:27 am
Forum: Subtitles
Topic: Nagareboshi [Eng Subs] (Ep 1-9)
Replies: 298
Views: 171032

Had known I wouldn't have picked this drama.. Why haven't you checked the Fansub Map? Nowdays new subbers like you avoid that instrument so much and it's totally absurd to me because it was made in order to have an idea of who is subbing what... I love it and it was used until a couple of seasons a...
by kanae
Wed Nov 17, 2010 5:43 am
Forum: Archived Comments
Topic: Freeter, ie wo kau ep05 (1280x720 x264-AAC)
Replies: 4
Views: 3429

Owesome!
Thanks. :cheers:
by kanae
Mon Oct 18, 2010 7:09 pm
Forum: Subtitles
Topic: GOLD [Eng Subs] (Complete)
Replies: 318
Views: 99036

Don't warry don't be rush.
We are getting free translating file from you,
We always appreciate about translating.
Translating is a lots of job. Not easy.Takes time! :-)
Take care. :salut:
by kanae
Sat Jul 31, 2010 2:25 am
Forum: Archived Comments
Topic: Tobidase! Kagaku kun 20100710 (1280x720).mp4
Replies: 3
Views: 4853

My kids' favorite show now, thank you
by kanae
Tue Jul 20, 2010 6:55 pm
Forum: Archived Comments
Topic: Mecha-Mecha Iketeru! 1999-12-11.avi
Replies: 5
Views: 3255

Thank you soooooooooooooo much :lol
I love Fujii Takashi!
I am sure I will enjoy even old one.
Thanks.
by kanae
Fri Jun 11, 2010 5:42 pm
Forum: Archived Comments
Topic: Dosokai ep08 (704x396 XviD)
Replies: 7
Views: 2255

Thanks so much :cheers:
by kanae
Fri Jun 11, 2010 12:56 pm
Forum: Archived Comments
Topic: The Tetsuwan Dash 2010.04.25 [Xvid 704x396].avi
Replies: 3
Views: 2177

Thank you so much, I was waiting long time this show!
Thanks again. :D
by kanae
Sun Jun 06, 2010 12:36 pm
Forum: Archived Comments
Topic: Dosokai ep07 (704x396 XviD)
Replies: 6
Views: 2951

Thankyou soooooooooo much!!!
by kanae
Mon May 31, 2010 12:49 pm
Forum: Archived Comments
Topic: The Tetsuwan Dash 2010.03.07 [640x480 x264 AAC].mp...
Replies: 6
Views: 2605

Owesome!Thanx!
by kanae
Fri Apr 09, 2010 1:12 pm
Forum: Archived Comments
Topic: (2010.03.11) 5LDK - Omnibus SP
Replies: 2
Views: 3193

I love Tokio's show. they makes me happy :lol
Thank you soooooooooo much :thumleft:
by kanae
Fri Dec 11, 2009 6:53 am
Forum: Archived Comments
Topic: (2009.12.06) Jounetsu Tairiku - Kameda Seiji [Music Producer
Replies: 2
Views: 2574

I miss Japanese TV show.
Thank you so much!
by kanae
Sat Sep 05, 2009 9:42 pm
Forum: Archived Comments
Topic: Mama wa Mukashi Papa datta ep01 (1280x720 x264) RAW
Replies: 4
Views: 6160

This show is kind of interesting.
Thanks!
by kanae
Thu Jul 30, 2009 8:17 pm
Forum: Archived Comments
Topic: Dandy Daddy ep01 (704x396 XviD)
Replies: 12
Views: 7779

THANK YOU!My husband is Canadian so he needs sub!!!

If you need help let me know, I am Japanese maybe I can help something.

:cheers:
by kanae
Sun Jul 19, 2009 2:28 am
Forum: Subtitles
Topic: Ninkyo Helper [Eng Subs] (Complete)
Replies: 335
Views: 139598

thank you for sub!!!

Thank you free working for us :cheers:
by kanae
Wed May 06, 2009 9:00 pm
Forum: Archived Comments
Topic: [TimeLesSub] Shiroi Haru Ep 02 SD [CFE07461].avi
Replies: 9
Views: 3800

Thank you so much sub,
my husband is English so he really appliciate about sub!

Thank you again. :salut:
by kanae
Mon May 04, 2009 9:28 pm
Forum: Archived Comments
Topic: Sekai no hatemade itteQ 2007 July - Sept Pack
Replies: 7
Views: 4233

This show is really fun!!!
Thank you-. :cheers:
by kanae
Thu Apr 16, 2009 12:59 pm
Forum: Archived Comments
Topic: Dotch Cooking Show - Chicken Katsu vs Pork Saute.avi
Replies: 7
Views: 4212

Thank you for the sub!!!
My husband doesn't"t speak Japanese.
So we are appreciate.

Thank you very much :lol
by kanae
Tue Apr 07, 2009 4:34 pm
Forum: Archived Comments
Topic: (2009.02.08) Chikyu Kando Haitatsunin - Postman [XviD 704x39
Replies: 7
Views: 5136

I like this show very much!!! I hope continue...
Thank you very much :-)
by kanae
Fri Mar 27, 2009 8:14 pm
Forum: Archived Comments
Topic: Zettai Kareshi SP (2009.03.24 1280x720 DivX6)
Replies: 25
Views: 17713

thanks so much!!!
by kanae
Wed Sep 10, 2008 4:28 am
Forum: Archived Comments
Topic: Saga no Gabai-baachan (SP) [2007.01.04] (704x396 DivX6) RAW
Replies: 4
Views: 5037

please seed

Please seed complete file if you have, Thank you :cry:
by kanae
Wed Sep 10, 2008 4:26 am
Forum: Archived Comments
Topic: Saga no Gabai-baachan (SP) [2007.01.04] (704x396 DivX6) RAW
Replies: 4
Views: 5037

gryzze wrote:I don't think there will be a second part, or have I missed something?
by kanae
Thu Mar 27, 2008 5:48 pm
Forum: Subtitles
Topic: Daisuki!! [Eng Subs] (Complete)
Replies: 279
Views: 108838

Thank you sooo much free work! :salut:
by kanae
Tue Feb 26, 2008 6:42 pm
Forum: Subtitles
Topic: Daisuki!! [Eng Subs] (Complete)
Replies: 279
Views: 108838

mattema-su!
by kanae
Tue Feb 19, 2008 2:06 pm
Forum: Subtitles
Topic: Daisuki!! [Eng Subs] (Complete)
Replies: 279
Views: 108838

Thank you~~~

My husband was looking forward sub!!! Thank you soooo much alots of work!
Kanae :cheers:
by kanae
Sat Feb 16, 2008 2:53 am
Forum: Archived Comments
Topic: Daisuki!! ep05 (704x396 DivX6).avi
Replies: 5
Views: 3622

Thank you so much :thumleft: for uploading!!!
by kanae
Thu Feb 14, 2008 4:03 am
Forum: Archived Comments
Topic: Daisuki!! ep04 (1280x720 DivX6.xx)
Replies: 1
Views: 1626

Thank you! I am enjoying this show a lots! :D
by kanae
Mon Jan 07, 2008 7:46 pm
Forum: Archived Comments
Topic: [BNS-DA] Hanayome to Papa-12.avi
Replies: 16
Views: 7020

Re: please seed me all ep!

kanae wrote:Happy new year! :D
I have only ep1 Hanayome to papa, If you have 100% file please seed me all episodes! :cry:
i am downloading hardsub version.
Thank you. :cheers:


I got all ep! Thnak you so much!
Always love you guys!

kanae
by kanae
Wed Jan 02, 2008 10:53 pm
Forum: Archived Comments
Topic: [BNS-DA] Hanayome to Papa-12.avi
Replies: 16
Views: 7020

please seed me all ep!

Happy new year! :D
I have only ep1 Hanayome to papa, If you have 100% file please seed me all episodes! :cry:
i am downloading hardsub version.
Thank you. :cheers:
by kanae
Sat Feb 17, 2007 6:35 am
Forum: Archived Comments
Topic: Primadam ep11 finale (704x400 DivX6) RAW
Replies: 14
Views: 4855

please seed me!

I need ep1~11. If somebody has all ep please seed me.
Thank you.
by kanae
Thu Feb 15, 2007 6:47 am
Forum: Seeding Requests
Topic: [Seed Req] Primadam
Replies: 32
Views: 8364

Primadam all ep

Please seed me Primadam all epsode!

thank you :cry:
by kanae
Thu Dec 14, 2006 7:14 am
Forum: Subtitles
Topic: Kami wo Saikoro wo Furanai [Eng Subs] (Ep 1-3) [DROPPED]
Replies: 57
Views: 36892

thank you :lol
by kanae
Sat Oct 28, 2006 1:37 am
Forum: Archived Comments
Topic: mechaike okamura offer series 4-5
Replies: 6
Views: 7969

THANK YOU

Finally I got Mutsugoro!!!!
Thank you soooooooooo much!

Go to advanced search