Search found 790 matches

by skachild
Tue Mar 10, 2009 12:39 pm
Forum: International Community
Topic: Malaysia D-Addicts
Replies: 2168
Views: 306055

napa orang korea suka bunih diri.? last year dah 3 lol....
by skachild
Tue Mar 03, 2009 8:39 am
Forum: International Community
Topic: Malaysia D-Addicts
Replies: 2168
Views: 306055

ok... aku spamming dlu kejap... hehehe... pa crita bleh rekomen skrg..??? mau donlod lah.... nti x dpt masuk crta sama korang... hehehehe..... Off course sekarang kebanyakkanyer org tgh tgk Boys Over Flower VS East Of Eden. Tp EOE 56 eps sokalau kau baru nak start download tak tahu ler kau sanggup ...
by skachild
Sun Mar 01, 2009 4:24 pm
Forum: International Community
Topic: Malaysia D-Addicts
Replies: 2168
Views: 306055

anakmelayu ~ mana sudah ko..?????
by skachild
Sun Mar 01, 2009 4:21 pm
Forum: International Community
Topic: Malaysia D-Addicts
Replies: 2168
Views: 306055

ok... aku spamming dlu kejap... hehehe...


pa crita bleh rekomen skrg..??? mau donlod lah.... nti x dpt masuk crta sama korang... hehehehe.....
by skachild
Sun Mar 01, 2009 4:19 pm
Forum: International Community
Topic: Malaysia D-Addicts
Replies: 2168
Views: 306055

wwahh... dah season 4 pulak... baru jak marathon tgk season 3 d channel starworld... btw, mmang dah kurang meriah kn thread ni.... aku ingat lagi dlu kita berabis mau posting d sini gara2 mau kejar posting thread german sama UAE.... smpai aku pn spamming jer sini... haha... the good old days.... mas...
by skachild
Wed Feb 25, 2009 3:49 pm
Forum: International Community
Topic: Malaysia D-Addicts
Replies: 2168
Views: 306055

hi kak iekan.... lama sudah x dgr kabar berita smua... aku skrg dah kurang tgk drama.... aku pn x tau kenapa.. smapi crta orang putih mcm heroes supernatural pn dah kurang.... skrg aku aktif d ni forum http://www.sioloon.com .forum kereta.. hehe... tapi d-addicts mmang masih fav site aku.... :cheers...
by skachild
Mon Feb 23, 2009 3:23 pm
Forum: International Community
Topic: Malaysia D-Addicts
Replies: 2168
Views: 306055

aisehman... semakin kurang pulak post aku ni.... tinggal 4 jak skrg.... dlu beribu sudah...!!! hahaha...
by skachild
Mon Feb 23, 2009 3:20 pm
Forum: International Community
Topic: Malaysia D-Addicts
Replies: 2168
Views: 306055

geng MDaC....!!! apa kabar.... dah lama aku xmasuk sini..... apa crita skrg...??? hehehehe....
by skachild
Fri Oct 17, 2008 9:19 am
Forum: International Community
Topic: Malaysia D-Addicts
Replies: 2168
Views: 306055

haiiiiiiiiiii.........................!!! :cheers: :cheers:

selamat hari raya maaf zahir dan batin... :thumleft:

lama sudah aku x masuk sini... so apa kabar semua...??? hehe... skrg layan crita orang putih... lama sudah x tgk drama.. apa crita best..??? hehe... :mrgreen:
by skachild
Fri Mar 14, 2008 8:30 am
Forum: International Community
Topic: Malaysia D-Addicts
Replies: 2168
Views: 306055

anakmelayu ~ aku tdak layan naruto... takut nti ketagih mcm bleach.. skrg eevryweek aku msti masuk website bleachexile... tunggu update new anime + manga... haha...

btw Gai-Jin ada cerita j-drama yg baru kah..??? yg list ko tu kebanyakan aku sudah tgk... hehe.... :mrgreen:
by skachild
Wed Mar 12, 2008 4:08 am
Forum: International Community
Topic: Malaysia D-Addicts
Replies: 2168
Views: 306055

eehh.... apsal post aku ilang smua..??? tak best lah gni..!!??? :cry: :cry:
by skachild
Wed Mar 12, 2008 4:03 am
Forum: International Community
Topic: Malaysia D-Addicts
Replies: 2168
Views: 306055

aisehman... best aku tgk korang smua crita psl politik... nyesal aku x online last week... :cry: btw.. sabah masih under BN... apa bleh buat..Beliau aku undi PKR.. Mom aku da support BN.. .. aku sebenarnya nak support DAP.. tapi trkna siko oleh member-2... undi BN pulak... btul kah pilihan aku..!!??...
by skachild
Thu Feb 14, 2008 10:04 am
Forum: International Community
Topic: Malaysia D-Addicts
Replies: 2168
Views: 306055

congratulation ilot..!!! :cheers: :cheers: :mrgreen:
by skachild
Wed Feb 13, 2008 1:27 pm
Forum: International Community
Topic: Malaysia D-Addicts
Replies: 2168
Views: 306055

baru chek ranking fifa... Argentina No.1 dan England No.14 walaupun terkeluar dari Euro.. dan dengan bangganya malaysia berada di ranking ke ~165

bangga aku dengan skuad malaysia..!!! FAM ur the man...!!!! haha.. :cussing: :cussing:
by skachild
Mon Feb 11, 2008 12:16 pm
Forum: International Community
Topic: Malaysia D-Addicts
Replies: 2168
Views: 306055

dog and wolf? hmmm x terdl lagi.camnie nak try lah... tue lah overlord gwanmi ngan sujini lagi ader chemistry.and kiha tue cam a tad too old kan nak jadi watak utama. x dpt feel dr character dier except yes dier bengang ngan king. better sujini! kalau sujini berlakon dlm hong gil dong mesti comel g...
by skachild
Sun Feb 10, 2008 1:08 pm
Forum: International Community
Topic: Malaysia D-Addicts
Replies: 2168
Views: 306055

oohhhh.... skrg korang minat crita Hong Gil Dong... :O :O aku donlod lah gtu... dpt jugak nti aku menyampuk skit klau korang crita psl Hong Gil Dong.. haha... :lol :lol aku kelmarin dlu baru marathon tgk crita 9 ends 2 out... skrg ada lagi 4 crita dlm HD blum tgk... crita time of dog and wolf, the f...
by skachild
Sat Feb 09, 2008 6:58 am
Forum: Subtitles
Topic: 9 End 2 Outs [Eng Subs] (Complete)
Replies: 372
Views: 205351

THANKS FOR ALL THE SUBS..!! :mrgreen:
by skachild
Fri Feb 08, 2008 5:45 am
Forum: International Community
Topic: Malaysia D-Addicts
Replies: 2168
Views: 306055

wahhh... aku lama dah x msuk sini... thread kta dlu dah kena delete..!!!???/ aiishhh sedih aku ni...!! :cry: :cry:

btw.. aku baru nak donlod crita robbers... best kah crita robbers..?? aku baca synopsis mcm best jak... tapi torrent lembap btul... :glare:
by skachild
Thu Dec 27, 2007 11:17 am
Forum: General Discussions
Topic: Whats the hottest Anime now?
Replies: 83
Views: 27385

Gundam00 anybody..?? :mrgreen:
by skachild
Fri Dec 14, 2007 1:19 pm
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] HERO (series + SP)
Replies: 113
Views: 35451

Yorokobi wrote:I went and saw the movie today
It was great!
There aint nothing like KimuTaku on big screen I tell ya ^_^
It had the feeling of a special rather than a movie though and could have had a little more suspense but I liked it a lot!

so its that mean the movie is out already..??? :idea:
by skachild
Sun Nov 25, 2007 3:04 am
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion]- Abarenbo Mama- Upcoming Ueto Aya drama!
Replies: 26
Views: 12989

but most likely there wont be any softsubber for this series Im curious what the reason might be that Waei-Subs wont release any softsubs for it. About the dorama itself I cant say much yet. Havent watched it yet and I really hope Waei-Subs change their mind and release both Hard and Softsubs. This...
by skachild
Fri Oct 19, 2007 10:19 am
Forum: General Discussions
Topic: The Official Football (Soccer) Thread
Replies: 224
Views: 34168

England maybe out of euro 08... so pity... :cry:
by skachild
Sun Sep 30, 2007 7:00 am
Forum: Subtitles
Topic: Flowers for My Life [Eng Subs] (Complete)
Replies: 218
Views: 115476

thanks..!! :cheers:
by skachild
Tue Sep 04, 2007 11:12 am
Forum: Subtitles
Topic: Hanazakari no Kimitachi e [Eng Subs] (Complete + SP)
Replies: 3170
Views: 1017533

thanks..!! :cheers:
by skachild
Tue Sep 04, 2007 11:11 am
Forum: Subtitles
Topic: Coffee Prince [Eng Subs] (Complete)
Replies: 1874
Views: 997485

thanks for the last ep sub..!!! ur guys are awesome...!! :cheers: :cheers: :thumright:
by skachild
Thu Aug 30, 2007 4:49 pm
Forum: Subtitles
Topic: Coffee Prince [Eng Subs] (Complete)
Replies: 1874
Views: 997485

wow... u guys are fast..!! thanks.. :cheers: :cheers:
by skachild
Wed Aug 29, 2007 11:03 am
Forum: Chinese Actors & Actresses
Topic: Melissa Ng (please come on in)
Replies: 9
Views: 6589

is she pregnant..???? :blink

Image
by skachild
Mon Aug 27, 2007 11:38 am
Forum: Subtitles
Topic: Coffee Prince [Eng Subs] (Complete)
Replies: 1874
Views: 997485

thanks :cheers:
by skachild
Fri Aug 24, 2007 3:04 pm
Forum: Chinese Actors & Actresses
Topic: Melissa Ng (please come on in)
Replies: 9
Views: 6589

i already watched love guaranteed.. and melissa is so awesome... the story is great... she's still hot if u ask me.. :mrgreen:

Im downloading La Femme Desperado.. cannot wait to watch another melissa drama... :wub:
by skachild
Sun Aug 19, 2007 11:37 am
Forum: Subtitles
Topic: Coffee Prince [Eng Subs] (Complete)
Replies: 1874
Views: 997485

thanks!!!! :wub:
by skachild
Thu Aug 16, 2007 3:14 pm
Forum: Subtitles
Topic: Coffee Prince [Eng Subs] (Complete)
Replies: 1874
Views: 997485

wow... the thread is clean already.... :lol

btw.. thanks to WITHS2 for the superb subs..!! keep up the good work...!!! :thumright:
by skachild
Tue Aug 14, 2007 1:05 pm
Forum: KDrama Discussions
Topic: Worst K-Drama Couple
Replies: 67
Views: 18214

why no one mention about goong s...???? everyone like the couple in goong s....!!????? :blink :blink
by skachild
Sat Aug 11, 2007 1:29 pm
Forum: KDrama Discussions
Topic: Coffee Prince Number One Shop (MBC, 2007)
Replies: 832
Views: 204025

ladymenot ~ nice sig u got there..!!!! :mrgreen:

sorry for off topic... :P
by skachild
Sun Aug 05, 2007 3:35 pm
Forum: Life & Relationships
Topic: What bands would you have play your birthday party?
Replies: 76
Views: 16647

LMF, Limp bizkit, Korn, Slipknot, Metallica.. :mrgreen:
by skachild
Fri Aug 03, 2007 11:28 pm
Forum: Subtitles
Topic: Coffee Prince [Eng Subs] (Complete)
Replies: 1874
Views: 997485

thanks for the double released.. :cheers: :cheers:
by skachild
Fri Aug 03, 2007 12:08 pm
Forum: Life & Relationships
Topic: matchmaking do u agree or not?
Replies: 30
Views: 7895

definitely NO... dunno why but its a NO... :|
by skachild
Fri Aug 03, 2007 11:23 am
Forum: Subtitles
Topic: Goong / Princess Hours [Malay Subs] (Ep 1-9)
Replies: 101
Views: 70377

addlynna wrote:zzzz no respon zzzzz len kali close jak topic kalo tade respon mcm niii zzzzz
grrrr

baru jak tau ada orang kurang ajar kat sini...!!! :x

Image

addlynna ~ due lei lo mo...!!!! :cussing:
by skachild
Thu Aug 02, 2007 8:33 am
Forum: Subtitles
Topic: Coffee Prince [Eng Subs] (Complete)
Replies: 1874
Views: 997485

thanks..!! :cheers:
by skachild
Tue Jul 31, 2007 9:19 am
Forum: Subtitles
Topic: Hanazakari no Kimitachi e [Eng Subs] (Complete + SP)
Replies: 3170
Views: 1017533

thanks for the sub... :lol
by skachild
Sun Jul 29, 2007 3:45 am
Forum: KDrama Discussions
Topic: Palace / Goong (MBC, 2006)
Replies: 3581
Views: 560168

ahh, can't wait for goong2 ^___^ when i saw the first half of goong, i felt so sorry for Yul and i hated shin >:[ he was so mean ...but then he got sweeter xD i was kinda rooting for Yul, he was just so sweet to her XD bad news.... :-) No Goong 2 With Original Cast Friday July 21, 2007 Korea The po...
by skachild
Sat Jul 28, 2007 12:11 pm
Forum: KDrama Discussions
Topic: Palace / Goong (MBC, 2006)
Replies: 3581
Views: 560168

ahh, can't wait for goong2 ^___^ when i saw the first half of goong, i felt so sorry for Yul and i hated shin >:[ he was so mean ...but then he got sweeter xD i was kinda rooting for Yul, he was just so sweet to her XD bad news.... :-) No Goong 2 With Original Cast Friday July 21, 2007 Korea The po...
by skachild
Sat Jul 28, 2007 12:06 pm
Forum: Subtitles
Topic: Coffee Prince [Eng Subs] (Complete)
Replies: 1874
Views: 997485

thanks for the fast released.. WITHS2 rocks..!! :cheers:
by skachild
Thu Jul 26, 2007 7:38 am
Forum: Life & Relationships
Topic: Do you remember life without computers and internet?
Replies: 117
Views: 48640

i cannot imagine my life without computer & internet... especially on weekend when u have nothing to do at home....... aaahhhh.....!!!! :alcoholic: :alcoholic: :goggle: :goggle:
by skachild
Sat Jul 21, 2007 12:32 pm
Forum: Subtitles
Topic: Coffee Prince [Eng Subs] (Complete)
Replies: 1874
Views: 997485

thanks..!! :cheers:
by skachild
Thu Jul 19, 2007 8:55 am
Forum: Korean Culture & Entertainment
Topic: The Official Clubbox Thread (Read 1st Post For Help!)
Replies: 4296
Views: 1491959

looks like we all malaysian are spamming( i mean complaining) about CB here... :lol :lol i think streamyx have block the port or something.. coz there's no way alot of us having problem with CB... almost 1 weeks my CB stay at 0kb/s. so my fellow malaysia.. if u really hate streamyx... click this ~ h...
by skachild
Tue Jul 17, 2007 9:14 am
Forum: General Discussions
Topic: Asia Cup 2007 (Soccer)
Replies: 52
Views: 11989

The Koreans are missing 3 Players from Premier League. Park Ji Sung is one of them. Don't know why. Maybe they were not allowed to go. China therefore convinced me. Australia won against Thailand. Gratulations to tungie :cheers: all three of them r injured.. that's why there didnt play... park ji-s...
by skachild
Sun Jul 15, 2007 5:30 pm
Forum: General Discussions
Topic: What Region Are You From?
Replies: 47
Views: 6717

southeast asia. :mrgreen:
by skachild
Sun Jul 15, 2007 5:28 pm
Forum: General Discussions
Topic: Asia Cup 2007 (Soccer)
Replies: 52
Views: 11989

my country... :cry: :cry:

gonna support japan this time... but vietnam is playing very good... and also indonesia... :thumright:
by skachild
Sun Jul 15, 2007 5:28 pm
Forum: General Discussions
Topic: Who was your first celebrity crush?
Replies: 154
Views: 28702

sorry... double post.. :pale:
by skachild
Sun Jul 15, 2007 5:26 pm
Forum: General Discussions
Topic: Who was your first celebrity crush?
Replies: 154
Views: 28702

nanako matsushima...!! :wub: :wub:
by skachild
Sun Jul 15, 2007 5:25 am
Forum: Subtitles
Topic: Coffee Prince [Eng Subs] (Complete)
Replies: 1874
Views: 997485

thanks alot WITHS2.. the drama is awesome... and the sub is fantastic..!!! :cheers:
by skachild
Sun Jul 08, 2007 10:54 am
Forum: Subtitles
Topic: Coffee Prince [Eng Subs] (Complete)
Replies: 1874
Views: 997485

thanks alot.! :mrgreen:
by skachild
Sun Jul 08, 2007 10:53 am
Forum: Subtitles
Topic: Hanazakari no Kimitachi e [Eng Subs] (Complete + SP)
Replies: 3170
Views: 1017533

thanks..!!!
by skachild
Wed Jul 04, 2007 6:04 pm
Forum: Korean Culture & Entertainment
Topic: The Official Clubbox Thread (Read 1st Post For Help!)
Replies: 4296
Views: 1491959

im currently downloading ep-1 & 2 coffee prince from WITHS2 clubbox.. my problem is that my CB wont start downloading anything... it stay at 0kb/s since yesterday... i try downloading ep-10 bad couple also 0 kb/s & also other dramas.... is that anything changes in Clubbox that i need to know...
by skachild
Tue Jul 03, 2007 4:25 am
Forum: Subtitles
Topic: If In Love ... Like Them [Eng Subs] (Complete)
Replies: 87
Views: 73178

thanks alot... :cheers:
by skachild
Wed Jun 20, 2007 3:00 pm
Forum: Life & Relationships
Topic: Girl Mistaken for Cute/Handsome Boy Compliment or Not?
Replies: 40
Views: 16948

i dont think any body will be misunderstanding me as a "girl" coz my body look a little bit muscular.. haha... :lol but if somebody said im cute.... i probably will get piss off.... have u seen a guy been cute...?? i seen alot of "boy" that are cute but "guy"... never.....
by skachild
Wed Jun 06, 2007 11:47 am
Forum: Archived Comments
Topic: It Started With a Kiss 13-20
Replies: 87
Views: 36745

ohh man... i didnt notice that there is no seeders... :-(

well.. the only thing we can do is wait until someone seed it. :-)

btw.. thanks alot for the person that upload this torrent here. :mrgreen:
by skachild
Mon Jun 04, 2007 3:15 pm
Forum: Chinese Drama Discussions
Topic: [TwDrama] Why Why Love (CTS, 2007)
Replies: 662
Views: 187919

ethidda wrote:The IceFish bittorrent for ep 1 is out. Alternatively, I imagine that tudou also has it for streaming by now.

thanks.! :mrgreen:
by skachild
Sun Jun 03, 2007 3:30 pm
Forum: Subtitles
Topic: Witch Amusement/Witch Yoo-Hee [Eng Subs] (Complete)
Replies: 928
Views: 392285

thanks...!!! :cheers:
by skachild
Thu May 24, 2007 1:39 pm
Forum: Chinese Actors & Actresses
Topic: Crystal Liu Yi Fei
Replies: 558
Views: 447959

jamesqian2x got banned huh..???? :lol

now his using new nick or what..??? {jamesxin} :P
by skachild
Thu May 24, 2007 12:01 pm
Forum: Subtitles
Topic: Witch Amusement/Witch Yoo-Hee [Eng Subs] (Complete)
Replies: 928
Views: 392285

thanks..!!! :cheers:
by skachild
Wed May 23, 2007 2:07 pm
Forum: Subtitles
Topic: Witch Amusement/Witch Yoo-Hee [Eng Subs] (Complete)
Replies: 928
Views: 392285

newbie.. there never read... :glare: :glare:

read the 1st post on the 1st page vu0ngster.

or this... http://www.d-addicts.com/forum/viewtopic_6882.htm

:scratch:

btw.. thanks B.O.N fansub for the sub.. keep up the good work! :cheers:
by skachild
Mon May 21, 2007 11:49 am
Forum: Subtitles
Topic: Thank You [Eng Subs] (Complete)
Replies: 337
Views: 160840

i just watched this drama yesterday... very touching... remind me of another drama.. bad family... 8)
btw.. thanks for the subs... keep up the good work WITHS2 team..!!! :thumright:

:cheers:
by skachild
Mon May 21, 2007 11:46 am
Forum: Subtitles
Topic: Witch Amusement/Witch Yoo-Hee [Eng Subs] (Complete)
Replies: 928
Views: 392285

thanks alot..!!! :cheers:
by skachild
Fri May 18, 2007 1:27 pm
Forum: General Discussions
Topic: The Identification Thread for Celebrities & Dramas
Replies: 706
Views: 177584

TIticamara wrote:My conjecture is Hebe. She is one of the member of the famous Taiwan girl group SHE.

Yup.. she is hebe.

http://www.d-addicts.com/forum/viewtopic_24969.htm

:mrgreen:
by skachild
Tue May 15, 2007 12:35 pm
Forum: Subtitles
Topic: Witch Amusement/Witch Yoo-Hee [Eng Subs] (Complete)
Replies: 928
Views: 392285

thanks for the sub. :cheers:

mmhhhh.... why do i want to buy this drama when i can get it for free here.... :lol
by skachild
Mon May 07, 2007 11:37 am
Forum: Subtitles
Topic: Witch Amusement/Witch Yoo-Hee [Eng Subs] (Complete)
Replies: 928
Views: 392285

thanks. :mrgreen:
by skachild
Thu May 03, 2007 11:32 am
Forum: General Discussions
Topic: Which Drama do you like best? Korean Chinese or Japanese?
Replies: 294
Views: 67057

hhmmnnn... what did i vote for already..??? i think i vote bfore but cannot seem to find my post here... :scratchchin:

for now... i prefer k-drama. :mrgreen:
by skachild
Thu May 03, 2007 11:25 am
Forum: Subtitles
Topic: Witch Amusement/Witch Yoo-Hee [Eng Subs] (Complete)
Replies: 928
Views: 392285

thanks.
by skachild
Sat Apr 28, 2007 11:42 am
Forum: Subtitles
Topic: Witch Amusement/Witch Yoo-Hee [Eng Subs] (Complete)
Replies: 928
Views: 392285

thanks :thumright:
by skachild
Sat Apr 21, 2007 4:21 am
Forum: Subtitles
Topic: Witch Amusement/Witch Yoo-Hee [Eng Subs] (Complete)
Replies: 928
Views: 392285

Sorry to ask this.... Do you guys having a problem with the sub 7, seems after 22 minutes playing, there is a delayed on the sub( wrong timer)? Or it's only me ? Thank for the sub 7.... yes i had a problem with the subs but i don't think the error is in the subs them selves, my download (i used clu...
by skachild
Tue Apr 17, 2007 9:55 am
Forum: Subtitles
Topic: Witch Amusement/Witch Yoo-Hee [Eng Subs] (Complete)
Replies: 928
Views: 392285

thanks
by skachild
Fri Apr 13, 2007 11:17 am
Forum: Subtitles
Topic: When Spring Comes [Eng Subs] (Complete)
Replies: 122
Views: 73579

thanks... :cheers:
by skachild
Thu Apr 12, 2007 4:09 pm
Forum: Subtitles
Topic: Witch Amusement/Witch Yoo-Hee [Eng Subs] (Complete)
Replies: 928
Views: 392285

thanks for the subs..!!! u guys rock.! :thumright:
by skachild
Tue Apr 10, 2007 2:07 am
Forum: Subtitles
Topic: Witch Amusement/Witch Yoo-Hee [Eng Subs] (Complete)
Replies: 928
Views: 392285

thanks alot.. just watch it last nite... great drama and the sub is awesome.. :thumright:

Go to advanced search