Posted: Wed Jan 30, 2008 10:32 am Post subject: Post Rating: 0
Oijoi!
Täällähän on suomalaisia aika paljon :D
Nyt vasta tajusin tulla kattoon että onko suomalaisille threadia.
Eli olen 19-vuotias tyttönen Pirkanmaalta. Tykkään sekä jdoramasta että animesta :] Kattelen myös korealaisia draamoja. Tällä hetkellä katselen vain Honey and Cloveria, vaikka pitäis kyllä jotain uuttakin ettiä. Tietysti aion kattoa myös Nodame Cantabilen special jaksot subattuina. Katoin ne jo jokin aika sitten, mutta ilman tekstitystä.
Voisin joku päivä pistää listan mitä oon kattellu jos muistan :]
Nyt oon koulussa niin en täällä jaksa alkaa miettiin sen enempää.
Posted: Wed Jan 30, 2008 1:00 pm Post subject: Post Rating: 0
Jaa no täs on metsin lista :
Hidden:
Taiwanilaiset:
^The Magicians of Love ♥♥
^Mars ♥
^The Prince who turns into frog
^ISWAK ♥♥
^Peach Girl ♥♥♥
^Meteor Garden 1 ♥
^Meteor Garden 2
^Devil beside you ♥
^Love Contract
^Why Why Love
^Lavender
^My lucky star ♥♥
^Smiling pasta
^Tokyo Juliet
^Silence
^Summer x Summer
Japanilaiset:
^Gokusen
^Gokusen 2
^Hana yori Dango 1 ♥♥
^Hana yori Dango 2 ♥
^Nobuta wo Produce
^Pride ♥♥
^Hero
^Dragon Zakura
^Ichi Rittoru no Namida ♥♥
^Kurosagi
^Vampire host
^H2
^IWGP ♥♥♥
^My boss My hero
^Dance Drill
^Taiyou no Uta ♥
^Kimi wa Petto ♥♥
^Sapuri
^LIFE
^Nodame Cantabile ♥
^Attention Please
^Anego
^Majo No Jouken♥♥♥
^Unfair
^Densha Otoko
^Yankee Bokou nu Kaeru
^Tokyo Friends ♥♥
^Kisarazu Cats Eye
^Toshita no Otoko
^Proposal Daisakusen
^Hanakimi
^Shiwase ni Naritai
^Iguana no Musume
^Tantei Gakuen Q
^Himitsu no Hanazono ♥
Korealaiset:
^My Girl ♥♥
^My sister-in-law is 19
^Full House ♥♥
^Over the Rainbow
^Sweet Spy♥♥♥♥
^I'm sorry I love you ♥♥♥
^Tree of Heaven
^Let's go to school Sang Doo
^Friends ♥
^Get Karl!Oh Soo Jung♥♥♥
^Delightful Girl Choon-Hyang♥♥♥
^Snow Queen
^Dal Ja's Spring ♥♥
^18 vs 29
^Witch Amusement
^Fantasy Couple♥
^The Vineyard man ♥
^Bad Family
^Coffee Prince ♥♥
^Snow White ♥
^Time Between Dog and Wolf ♥
^Soulmate ♥♥
^9end2outs
syrämmet on sitä varten mitä tykkäsin sarjasta ^^
_________________ Currently watching: Mean Girl Ah Chu, Hatarakiman, Fated to Love You, Daisukii!!
Posted: Sun Feb 24, 2008 3:17 pm Post subject: Post Rating: 0
Suositelkaa mulle jotain uutta sarjaa, siis jotain ihan utta, mikä ois ilmestyny/ilmestyy 2007-2008. Meikäläinen on keskittyny viime aikoina vähän vanhempiin sarjoihin, parhaillaan lopettelen Sweet 18 ja I'm sorry I love you sarjoja. En oo vähään aikaan ees seurannu, mitä uusii sarjoi on tullu (mitä ny on tullu katottuu Coffee Prince, Lobbyist ja Get Karl)
Kuulin muuten et Zettai Kareshi mangaan perustuva Jdrama tehään pian. En kyl tiiä, et miten ne siitäkin repii 11 jaskoo.
Posted: Sun Feb 24, 2008 3:43 pm Post subject: Post Rating: 0
Ite ainakin ootan innolla huhtikuussa ilmestyvää Cain and Abel jossa on SoJiSub
ja tietysti Gokusen 3 (vaikka en oikeen tykänny niistä aikaisemmista osista)
mut 2007 tuotoksista Papa to Musume no Nanokakan oli todellakin yks suosikeista Hataraki man(tosin siihen on vaan subit kahteen ekaan jaksoon) juu ja ainii SP(security Police oli mun mielestä hyvä...tosin taitaa johtua Okada Junichista
Ja korealaisista In-Soon is Pretty ainakin parin ekan jakson jälkeen vaikutti tosi kiinnostavalta...
Tietysti ISWAK 2 ja mean girl ah chu
_________________ Currently watching: Mean Girl Ah Chu, Hatarakiman, Fated to Love You, Daisukii!!
Posted: Tue Feb 26, 2008 7:32 am Post subject: Post Rating: 0
Tosta tulikin mieleeni et mäkin odottelen sitä kain ja abel sarjaa ihan samasta syystä xD Nyt ku vihdoin ja viimein olen päässyt käsiks I'm sorry I love you sarjaan olen löytänyt uuden suosikkinäyttelijän. So ji sub vaan on niin hyvä! Harmi vaan kaikki muut sarjat mis se on näytelly ei vaikuta kovin houkuttelevilta.
Juu, Iswak 2, sitäkin on odoteltu. Mut nyt ku se on vihdoin alkanu en oo paljoa kuullu koko sarjasta. Onks se samantyylinen ku eka? Iswak oli ihan hyvä paitsi et en oikeen tykkää Ariel Linistä, siinä vaan on jotain ärsyttävää ta sit oon vaan nähny sitä ärsyttävissä rooleissa.
Aijon harkita ainakin sitä In Soon is Pretty, vaikutti mielenkiintoiselta. Onks kukaan muuten kattonu lobbyist sarjaa?
Posted: Tue Feb 26, 2008 1:16 pm Post subject: Post Rating: 0
maakopla wrote:
uu, Iswak 2, sitäkin on odoteltu. Mut nyt ku se on vihdoin alkanu en oo paljoa kuullu koko sarjasta. Onks se samantyylinen ku eka? Iswak oli ihan hyvä paitsi et en oikeen tykkää Ariel Linistä, siinä vaan on jotain ärsyttävää ta sit oon vaan nähny sitä ärsyttävissä rooleissa.
Oonjo jaksossa 16 ja täytyy sanoo että Arielin hahmosta on tullu vielä tyhmempi kun ykkösosassa.. Ja täytyy myöntää et se käy joskus hermoille...Ja Joen hahmo on jossain kohti oikeesti ärsyttävä mut en voi kyl sanoo et olis parempi kun eka tuotantokausi.
Posted: Wed Feb 27, 2008 8:41 am Post subject: Post Rating: 0
OMG! I'm sorry I love you on NIIN SURULLINEN. Katoin eilen jaksot 11-16 putkeen ja itkin koko ajan! ja nytten mun naama on ihan turvonnu HA HA! Mun silmät on ihan ku jollai aasialaisella. Oikeesti, tällänen pitäis lailla kieltää, mä en kestä. Mul menee varmaan kuukausi et pääsen shokista yli, se oli mahtava sarja. Taidan kattoo joitai jaksoja uudelleen nytten, en saa mielenrauhaa.
Posted: Wed Feb 27, 2008 8:59 am Post subject: Post Rating: 0
Terve taas kaikki suomalaiset (sorry for my awful finnish)
En muista mitä mina viimeks kirjoitin, mutta tulin pikasesti kattomaan mitä te tääla kirjoitatte
Halusin vaan kuula jos siellä suomessa on yhtää JE fanejä?
Ite olen ihan rakastunnut JEen (especially) NEWSiin:D JA myöskin Hey! Say! JUMPiin ja Hahha okei, KAT-TUNiin kans ^-^.
Onko sieälla suomalaisia ketkä myöskin ovat kinustuneet JEhin, tai ovatko sarjat ainuut (intrests)
Posted: Fri Feb 29, 2008 8:04 pm Post subject: Post Rating: 0
Thank You on loistava Kdrama. Lee Kyung-hee on mun mielestä ehdottomasti ykkönen ja paras käsikirjoittaja (misa, sang doo, a love to kill, thank you) koska kaikki sarjat jotka se on kirjoittanu on ollu mahtavia! Thank You muuttuu vaan joka jakson myötä paremmaksi ja paremmaks. Suosittelen ehdottomasti kaikille, näyttelijäsuoritukset ovat myös ensiluokkaisia.
Meikäläinen on kuunellu jonkin verran Newsiä, ihan pirteitä kappaleita. Mutta en oo sen kummemmin lähteny fanittamaan. Mulla on Japani-kuume muuttunu Korea huumaks.
_________________ Now watching: Japanese dramas:Long Vacation Korean DramasBreathless, East of Eden, Tazza Taiwanese dramas Wish to see you again, Bull Fighting
my drama blog. http://drama-island.blogspot.com/
Last edited by maakopla on Sat Mar 01, 2008 3:39 pm; edited 1 time in total
Posted: Fri Feb 29, 2008 8:44 pm Post subject: Post Rating: 0
Minä olen jutellut vähän ruotsin threadillä, ja siellä vaikuttaa kaikki myöskin (convert) japnista koreaan.
Minun paras kaveri on yhtä hullu koreaan kuin minä Japanii.
Minun mielestä on silti kivaa kuula että myöskin suomalaiset ovat tartunneet Aasian entertainmentiin.
(Omg, my lack of capability writing in finnish is certainly revealed)
Olen ainuastaan hähnyt pari sarjaa koreasta..hmm
My Girl
Hello my teacher
coffee prince
(yeah and if it counts) Super Junior fullhouse.. En ole koskaan naurannut yhtä paljon kun näin SuJu fullhouse.
Joo, olen minä nähnyt pari 'episodes' Goong.
Posted: Sat Mar 08, 2008 3:05 pm Post subject: Post Rating: 0
Vai suositteluja? En kyllä osaa hirveästi ehdottaa mitään, mutta itse pidin Iryun molemmista kausista (ykkönen ehkä parempi) ja ens viikolla tulee viimeinen jakso 4 shimai tantei dania, sitä vain ei ole vielä subattu kuin yksi jakso.
Viime aikoina en ole katsonut korealaisia muuta kuin Coffee Princen. Japanilaisista lopettelin Iryu 2:sen, katsoin Dragon Zakuran ja nyt seuraan 4 Shimai tantei dania vaikken siitä paljoa ymmärräkään .
Posted: Sat Mar 08, 2008 9:27 pm Post subject: Post Rating: 0
Waaaa! Onpa täällä paljon suomalaisia. Itse kun en tunne henkilökohtaisesti ketään, joka katsoisi aasialaista draamaa!
Itse seurailen enimmäkseen j-doramaa, 11 olen katsonut loppuun, toiset 11 on kesken. Suosikkeja noista... Orange Days on upea. Long Love Letter. Kimi wa Petto. Sitten jos mennään niihin, joita seurailin lähinnä hottisten näyttelijöiden takia, HanaKimi (jossa Ikuta Toma oli loisto!), Hana Yori Dango + yleensäkin kaikki missä on ihanan hottikset Matsuda Shota ja/tai Oguri Shun.
Jonkin verran olen myös katsellut taiwanilaista. Sielläkin seurailen sarjoja sen mukaan ketä niissä näyttelee. Korealaista olen katsonut tosi vähän, sillä jo kahden draaman jälkeen huomasin uskomattoman ärsyttäviä kliseitä, jotka kuuleman mukaan ilmenee suunnilleen jokaisessa. Ei oikein minun makuuni. Tällä hetkellä intoilen kuitenkin korealaisesta bändistä Dong Bang Shin Ki:stä sekä X-Man variety shown Dangynhaji osiosta.
Animea olen seuraillut nyt 12 vuotta, draamaa katsonut vasta viime kesästä. J-rockia kuunnellut myös parisen vuotta. Syksyllä aloitan viimeinkin(!) japanologian opiskelun tässä yliopiston ohella ja vaihtoonkin lähtö on suunnitteilla kunhan kieli on kunnolla hallussa. Yoroshiku!
Posted: Sat Mar 08, 2008 9:40 pm Post subject: Post Rating: 0
こんばんは。
I just noticed that I haven't written there before...
PiZBuin:oh...you speak finnish... I didn't knew...
of course there is JE-fans...
NewS is my personal favorite... and especially Yamapi... 私の唯一無二の愛である
I'm one of their die-hard fans...
I like very much KAT-TUN too... and of course there is other really great JE bands too...
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum You cannot attach files in this forum You can download files in this forum