Goto page Previous 1, 2, 3 Next
| View previous topic :: View next topic |
| D'on sou? |
| Catalunya |
|
66% |
[ 8 ] |
| Illes Balears |
|
16% |
[ 2 ] |
| Valencia |
|
8% |
[ 1 ] |
| Andorra la vella |
|
0% |
[ 0 ] |
| Catalunya del nord |
|
8% |
[ 1 ] |
| Cap de les anteriors |
|
0% |
[ 0 ] |
|
| Total Votes : 12 |
|
| Author |
Message |
Scully2 Joined: 11 Sep 2006 Total posts: 227 Location: Barcelona, Spain Gender: Female |
|
| Back to top |
|
 |
3chankoolzE Joined: 08 Apr 2007 Total posts: 14 Location: BCN, Spain Age: 17 Gender: Female |
Posted: Fri Apr 20, 2007 4:30 pm Post subject: Post Rating: 0 |
|
|
M'aburro, m'aburro,m'aburro,M'aburro, m'aburro,m'aburro..... [Y no me kiero comprar 1 burro] Me quiero pirar pa other country.... joooo !!!!!
Jo n primer llok me aniria a Tokyo, 2n Seul i 3er a Taipei....
-Tokyo x visitar a 1 amik x allí, i de pas fer de turista i anar de shopping [Semblo pija parlan així.. ].
-Seul x veure l'esglesia evangelik + gran dl món, i aveure si em trobo als DBSK.... [imposible xo bueno... q haremos... es bo fer-se il.lusions ] i tambe anar de turista...
-Taipei...??, pos weno a aprovechar, ya q visc prop de Taiwan....
Bueno, bueno me enrollo + q 1 persiana...
Que opineu?? Vosaltres a kin pais us agradaria viatjar?? i x q??
|
|
| Back to top |
|
 |
EleKYAH Joined: 06 Nov 2006 Total posts: 73 Gender: Unknown |
Posted: Fri Apr 20, 2007 8:58 pm Post subject: Post Rating: 0 |
|
|
Apa, el meu cumple es el 12 de novembre!! 6 dies de diferencia =P heheh
Ah! I hola, Scully2! ^^
Wenu, yo tb me vull pirar daki i mira ke magrada lambient i la forma de vida daki i tal bt, mol mes ke la de Alemanya, Gran Bretanya, Suècia, etc... pero es ke el nivell de culturilla i inteligencia i tal de la gent daki (la majoria) fa bt pena -_- y es ke españa es mucha españa! Viva españa coño!! D ostia puta... encara ke no mextranya, si començant pls polítics ke son uns pakets, com vols ke sigui la gent de peu... si fa res han tret una llei per a ke els tontos puguin aprobar 1º de batx amb la meitat d les asignatures suspeses, fotet... D axo si, paguem mes ke ningu a Europa pels pisos i per les comunicacions (inet, mvl, etc), cobrem la meitat ke a altres paisos d'Europa, i ningu es queixa, porke españa es así de grande! en fins...
Jo on m'encantaria anar es a Seoul (wenu i a tot Korea), per vera com es i tal, i wenu, despres daxo pos no tinc cap preferencia concreta, em fa molta ilu visitar Malaisia (mencanta el clima gore ke tenen), Japó tb la vull veure, mmm i no tinc res mes en ment. A diferència del 99% dels koreans, jo no tinc ganes d'anar a EEUU
Wenu, a vera si dema aprenc mol a la academia de koreà D ja parlarem dema x la nit o axi!! Bon cap de setmana a tots/totes ^^
|
|
| Back to top |
|
 |
Scully2 Joined: 11 Sep 2006 Total posts: 227 Location: Barcelona, Spain Gender: Female |
|
| Back to top |
|
 |
mangakayjordi Joined: 28 Feb 2007 Total posts: 6 Gender: Unknown |
|
| Back to top |
|
 |
Posted: Sat Apr 21, 2007 6:35 pm Post subject: Post Rating: 0 |
|
|
Hola mangakayjordi! Home, que vols que et digui, no crec k Dragon Ball o Arale tinguin algo ke veure, perke quasi tots els nens de 15 o + anys catalans han vist aquestes series i no son frikis d lo asiatic... axo si, el ke si ke es cert es ke molts frikis d lo asiatic x exemple els doramas si ke venen provenents del anime/manga (com jo x exemple, tristament). Pro wenu, jo sempre intento diferenciar els fans del manganime (com els ke acudeixen en massa al salo dl manga, es veu k esta mol de moda, jo mateix vaig serho pocs anys enrere) dels fans de lo asiatic x axi dirho, es a dir doramas, musica, pelis, cultura pop en general. Aixo si, si no vols ser ignorant, el mes important es saber primer tots els punts dolents de lo asiatic, perke no tot lo asiatic es guai la cultura asiatica dorient llunya, com totes les cultures i societats, te punts bons i punts dolents, i sha de saber reconeixerlos. Wenu la veritat no se a ke ve aquest discurs pro wenu...
|
|
| Back to top |
|
 |
guillemhs Joined: 18 Mar 2007 Total posts: 2 Location: Barcelona Age: 25 Gender: Male |
Posted: Sat Apr 21, 2007 7:08 pm Post subject: Hola Nens Post Rating: 0 |
|
|
Hi ha més catalans que espanyols aquesta web?
Quina gràcia tu.
Em dic Guillem i tinc aquest blog www.hernandezsola.com
M'estava mirant Reaching for the Stars, i basicament segueixo les series en mandarí.
Alguna coreana he vist.
Voleu que faci una petita llista de distribució de la gent que som i això?
|
|
| Back to top |
|
 |
mcg Joined: 06 Jan 2006 Total posts: 197 Location: BCN Age: 28 Gender: Female |
Posted: Sat Apr 21, 2007 7:13 pm Post subject: Post Rating: 0 |
|
|
és clar que tenen a veure. Les primeres generacions en veure Bola de Drac i Arale van ser les primeres generacions del manga-anime, més que res, perquè vam ser les primeres conscients de que veiem una sèrie japonesa. Fins aleshores, tot l'anime japonès que s'havia emès mai s'havia tingut consciència perquè eren temàtiques molt infantils o shoujo molt romàntics, antics i que poc tenien a veure amb el boom de finals del 80 principis dels 90. Recordo que pagavem per fotocòpies i alguns compravem cards entre grups de 4 persones, perquè era tot importat, car i es trobava a pocs llocs, però fans del manga, en van generar molts, i a conseqüència, després les altres generacions ja van tenir el tema més fàcil.
Potser a nivell tv no, per culpa de les AMPAS (que recordo, poc representen a TOTS els pares i mares del país perquè son una associació polititzada...) es va anar retirant dels canals gratuïts (quedant només als autonòmics un petit oasi), però el mercat de manga editat i vídeo d'anime japonès ja havia nascut i estava creixent.
La majoria de fans de dorames hem vingut d'aquest món, potser alguns no, però l'atenció que tenim a la cultura japonesa és perquè abans hi va haver un boom que la va provocar. Encara que la reacció en cadena és lenta, Spain is different i Catalonia even more._________________ 
|
|
| Back to top |
|
 |
guillemhs Joined: 18 Mar 2007 Total posts: 2 Location: Barcelona Age: 25 Gender: Male |
Posted: Sat Apr 21, 2007 7:26 pm Post subject: Hola Post Rating: 0 |
|
|
Quines series us heu baixat d'aquest fansub?
Jo m'estic mirant 2
- Green Forest (La Taiwanesa del més passat)
- Reaching for the stars (La Chinesa d'aquest mes)
També he vist "Sorry I love you" amb un HDTV rip molt més treballat que el DVD que em vaig comprar a Xina.
Que us mireu? Que val la pena baixar?
|
|
| Back to top |
|
 |
Irethina Joined: 07 Jul 2006 Total posts: 2 |
Posted: Sat Apr 21, 2007 8:03 pm Post subject: Post Rating: 0 |
|
|
Wenas!!
Soc Irethina! ^o^ De Mallorca! [L'unica persona d balears? O_o]
Crec que MAI he escrit re en aquest forum pero weno no pasa res ara escric i ja esta xDDDD
Em... Weno tenc 16 anys i m'encanta japo, la jmusic [sobre tot JE =D], els jdoramas i moltes coses mes pero ara no se m'acudeix cap en concret xP
Com soc una mica molt molt molt vaga no hi ha ilu d llegir-m'ho tot... ho he mirat una mica x damunt i ja esta... XP
Er... he mirat de corregir-ho una mica perque veig que tothom ho posava tot ben escrit y no iba a ser menos u_ú Pero crec que m'he deixat encara moltes faltes... per no parlar dels accents, que no he posat ni un... xP
Er... si... m'aborreixo molt... xP aixi que mijor ho deixo aqui xP
Encantada!! ^O^
|
|
| Back to top |
|
 |
|
| Back to top |
|
 |
Aprisea Joined: 20 Jul 2004 Total posts: 115 Location: Barcelona,Spain Gender: Female |
Posted: Sun Apr 22, 2007 10:50 pm Post subject: Post Rating: 0 |
|
|
Mare meva! pero quanta gent nova! T_T ploro de felicitat! Això deu ser el meu regal d'aniversari que va ser ahir
Doncs a veure això de les clases de Coreà a l'escola que dius, home si vau començar al setembre ara seria una mica justet, anire a preguntar pero suposo k ho deixo millor pel setembre Per cert en aquesta escola feia educació física al Batxillerat com al meu no teniem gimnas anavem aqui
Si la EOI és l'escola oficial de Barcelona de Drassanes
Benvinguda Scully! Si hem de quedar un dia^^ i aixi cotorrejem de dorames per a veure quins estan bé i quins més val allunyar-se últimament^^
La veritat es que per que arribis a veure dorames, la majora de gent ve del manga,i de les series japoneses.Els més joves tb venen per els grups de musica.
Normalment la gent comença mirant japoneses i després agafa interes pels coreans i xinesos^^
I jo reconec que per arribar als dorames i entusiasmarme amb la cultura asiàtica vaig començar amb el anime, manga, música japonesa, després Koreana i finalment xinesa! Ah i els drames que em tenen viciada desde fa 5 anyets ^^ Sobretot els coreans que mira que la majora son culebrons
On vull viatjaaaaar
1.Corea 2.Japó 3.Bali (Indonesia) 4. Xina (Hong Kong, Shangai, Xian, Pekin) 5.Malaysia 6.Thailandia 7.Filipines (per visitar amigues ^^) _________________ ~Asian Music Rulz!~
|
|
| Back to top |
|
 |
Posted: Mon Apr 23, 2007 5:30 am Post subject: Viatges Post Rating: 0 |
|
|
Quin viatges més xaxis et muntes!
Jo a Xina ja hi vaig estar l'estiu passat.
Aquest any em toca el Japó.
Ara ja et demanaré que et vinguis a els altres llocs que hi poses.
Ens veiem!
|
|
| Back to top |
|
 |
mangakayjordi Joined: 28 Feb 2007 Total posts: 6 Gender: Unknown |
Posted: Mon Apr 23, 2007 6:07 am Post subject: Post Rating: 0 |
|
|
| Aprisea wrote: |
La veritat es que per que arribis a veure dorames, la majora de gent ve del manga,i de les series japoneses.Els més joves tb venen per els grups de musica.
Normalment la gent comença mirant japoneses i després agafa interes pels coreans i xinesos^^
I jo reconec que per arribar als dorames i entusiasmarme amb la cultura asiàtica vaig començar amb el anime, manga, música japonesa, després Koreana i finalment xinesa! Ah i els drames que em tenen viciada desde fa 5 anyets ^^ Sobretot els coreans que mira que la majora son culebrons
|
es que Bola de drac es Bola de Drac, y per la decada dels 90 a TV3 va ser un boom, yo crec que no hi ha persona de 20 a 25 anys que no hagi vist la serie o no hi hagi cambiat fotocopias al coll.legi, pero a mi hem vaig enganyar a lo asiàtic per la Utada Hikaru, vaig començar a escoltarla i em vaig aficionar al Jpop i despres van seguir Mr.Children, Namie, Koda, etc.... i mes tard en vam recomenar Full House i My Girl i desde llavors es no parar
|
|
| Back to top |
|
 |
|
| Back to top |
|
 |
|
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum You cannot attach files in this forum You can download files in this forum
|
|
|
|