Goto page 1, 2, 3 Next
| View previous topic :: View next topic |
| D'on sou? |
| Catalunya |
|
66% |
[ 8 ] |
| Illes Balears |
|
16% |
[ 2 ] |
| Valencia |
|
8% |
[ 1 ] |
| Andorra la vella |
|
0% |
[ 0 ] |
| Catalunya del nord |
|
8% |
[ 1 ] |
| Cap de les anteriors |
|
0% |
[ 0 ] |
|
| Total Votes : 12 |
|
| Author |
Message |
Aprisea Joined: 20 Jul 2004 Total posts: 117 Location: Barcelona,Spain Gender: Female |
Posted: Wed Mar 14, 2007 2:55 am Post subject: Catalan d-addicts? Post Rating: 0 |
|
|
Hola! Estava mirant el foro i dic segur que hi han més catalans per aqui! si al foro de Spanish n'hi han uns quants!
Doncs res que si sou catalans adictes als dorames passeu per aqui que almenys riurem una estona!
PD:Aquest foro esta condemnat a la última pàgina ho sé! XDDDD
_________________ ~Asian Music Rulz!~
|
|
| Back to top |
|
 |
EleKYAH Joined: 06 Nov 2006 Total posts: 73 Gender: Unknown |
|
| Back to top |
|
 |
Aprisea Joined: 20 Jul 2004 Total posts: 117 Location: Barcelona,Spain Gender: Female |
|
| Back to top |
|
 |
|
| Back to top |
|
 |
Posted: Sun Apr 08, 2007 8:05 pm Post subject: Post Rating: 0 |
|
|
Que curios qui ha votat Catalunya del Nord? parla anónim!!!!
Wo ets Koreà? que curios no sabia que hi haguesin Korean Church a Barcelona. A mi m'encanta la musica Koreana y els dramas.Tb veig alguns programes de la tele com el X-man o Love letter :p
|
|
| Back to top |
|
 |
3chankoolzE Joined: 08 Apr 2007 Total posts: 14 Location: BCN, Spain Age: 17 Gender: Female |
|
| Back to top |
|
 |
|
| Back to top |
|
 |
3chankoolzE Joined: 08 Apr 2007 Total posts: 14 Location: BCN, Spain Age: 17 Gender: Female |
|
| Back to top |
|
 |
mcg Joined: 06 Jan 2006 Total posts: 197 Location: BCN Age: 28 Gender: Female |
|
| Back to top |
|
 |
|
| Back to top |
|
 |
Posted: Tue Apr 17, 2007 7:38 pm Post subject: Post Rating: 0 |
|
|
Hola de nou ^^
Aprisea, sobre lo de les korean church a barna, doncs suposadament hi han 6, a aquesta dire podras saber on son i tal =P (apart de poder trobar tots els restaurants i movides koreanes a bcn) http://www.ahkorea.de/en/es_category.php?country_seq=13&city_seq=12&categoryNo=19 Jo vaig a la HanSeo (que si no tinc mal entes crec k es la + gran de totes). Curiosament, visc just al costat de la Korean Church of Barcelona, la de carrer Cabanes, pero mai havia vist signes de vida allà suposo ke sera perke les misses son el diumenge i tal... =P Ah x cert, les korean church akestes son cristianes protestants, es a dir, 1 o varios reverends o "pastors" i ja esta, un gran sentit de comunitat i tal... i a la meva al menys solem fer barbacoes i coses dakestes, i activitats guais =)
I lo de la musica, dramas, tv etc, o sigui la cultura pop, pos mola bt, conec varies espanyoles ke son unes frikis rematades d la cultura pop koreana jo no hi estic mol posat, nomes ultimament me començat a interesar bastant ^^
I 3chankoolzE, 9 idiomes???? Ostres com es axo?? ets superdotada, o has viscut a varis paisos o algo?? es genial aixo! i quins idiomes son?? jo "nomes" se parlar catala castella i angles, i aprenent frances i korea (i ja es mol, perke la majoria de la gent no sap ni angles ). I mira ke el meu unic punt fort en estudis es aprendre llengües... buah kina depre =P (P.D: el llati i el grec classic del batx no valen!! =P)
I x cert, tens foto?? Es que he vist molts pocs casos de espanyols-asiatics, i tots eren tios i de mare spanish i pare azn, i tinc curiositat =P xdona la indiscrecio la meva foto la fico am el post.
I fijo que hi ha + catalans x aki, perque segur que hi han mols mes frikis del dramas i del cultura pop japo i koreana i xinesa i tal per sort no stem a la espanya profunda axi ke hi ha bt culturilla dintre del que cap a barna
Pos wenu, espero les vostres contestacionS! ^^
| Description: |
|
| Filesize: |
237.3 KB |
| Viewed: |
2753 Time(s) |

|
|
|
| Back to top |
|
 |
Posted: Tue Apr 17, 2007 8:19 pm Post subject: Post Rating: 0 |
|
|
Jo tamb sóc cristiana protestant, xo d'esglesia filipina, i són els pastors....
Fem activitas guays tamb, com partits de basket, menjar tamb amb barbakoa o anar a la platja tots junts, tamb hi ha campaments x els joves, ns reunim cada 5 anys, totes les sglesies cristianes protestants filipines n 1 pais determinat, i allí aprens a tocar instruments, fas nous amiks d'altres paisos.
Aquest kmpament s fara d nou en 2009 a Dubai, i espero anar-hi, i segur q anire, hehe....
Bueno aixó dels idiomes, si i no, són pels viatges... quan tenia 7 anys vaig estar 3 mesos i mig als EE.UU, i vaig tornar, l'any 2005 uns altres 3 mesos, aquesta es l'explikció perq se d'angles, no sóc cam superdotada, xo ja m'agradaria...
Els idiomes q se són: Castella, català, frances, angles, ilocano , tagalog[aquest 2 són idiomes
de Filipines] japones(se mantenir una conversació), el xines i el korea, ntenc i parlo 1 mika xo al mateix temps stik aprenent.
Last edited by 3chankoolzE on Sat Apr 26, 2008 9:46 am; edited 1 time in total
|
|
| Back to top |
|
 |
Posted: Wed Apr 18, 2007 1:41 pm Post subject: Post Rating: 0 |
|
|
Wo no havia vist aquesta pagina Koreana de Barna! Quina curiositat! Jo tb soc bastant friki de drames i música koreana, al octubre em volia apuntar a la EOI que sola em costa molt apendre, pronunciar-lo es molt difícil!
Doncs si que feu coses a les esglesies!! aixo d'anar a Dubai sembla molt divertit^^
Vaig a xafardejar la pagina!
|
|
| Back to top |
|
 |
Posted: Fri Apr 20, 2007 1:28 pm Post subject: Post Rating: 0 |
|
|
Wai! Pos sembla que ve a ser el mateix les esglésies aquestes, siguin de la nacionalitat que siguin ^^ "ei yo no soy de china" jajaj la de vegades que he escoltat (i dit) akesta frase... eo pos ets mol wapa eeh? ^^ es nota ke ets mig i mig heheh
I Aprisea, que es la EOI?? La escola d'idiomes de barna? I wenu, tranki ke pronunciar el korea es bt facil, i mes si ets catalana (perke el korea te vocals mol semblants a les nostres vocals amb accent obert). Lo txungo es escriure correctamente... D hmm si tinteressa mol i tens temps, jo vaig a una academia (l'escola koreana de barcelona crec ke es diu), ke es una academia nomes de koreà i tal, mm la cosa es ke "okupem" (am lloguer i tal D) una escola primaria y ESO (escola Augusta crec k es diu) els dissabtes pel matí, ke està just al costat de la parada de Muntaner del ferrocarril d la generalitat, mmm carrer Amigó eskina Rector Ubach, exactament. Llavors hi han 3 clases d diferents nivells pels nens koreans, i una altra clase pels ke no tenen ni idea (també coneguts com extrangers) =P (jo vaig a akesta clase i tal). I wenu, ara el temari esta bt avançat, (perke el curs va començar el setembre), pero ultimament s'han apuntat uns quants nous, i a base dempollar a casa i de recuperar lo bàsic, ke es lo ke feiem al principi ke es facil, pos agafen bt bé el ritme de la clase. Son 25€ al mes, tots els dissabtes pel matí, de 10h a 13:30h, i sapren mol, tho asseguro (la profe es mol bona, no com les profes de l'insti ).
Pos wenu, axo, ke si t'interessa, vine qualsevol dissabte a les 10, i pregunta i tal, no se mol be com va, crec ke nomes has d'anar, demanar ke vols apuntarte al curs, apotinar la pasta i ala, a clase, encara ke no estic segur pro wenu no costa res anar a preguntar, i veuras ke be, si tinteressa i tens temps es clar (wenu 1 mati dl dissabte crec ke tutom sel pot treure x mols examens/treball i tal ke tinguis). Mira, mhe currat un google map i tot (ke diver, es la 1º vegada ke faig un )
http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&hl=es&z=17&om=1&msid=108663068934919377482.000001120f5ffaacda0ac&msa=0
Pos wenu, espero les respostes! Com mola, estem superant de carrer el topic en castella
|
|
| Back to top |
|
 |
|
| Back to top |
|
 |
|
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum You cannot attach files in this forum You can download files in this forum
|
|
|
|