Goto page 1, 2, 3 ... 26, 27, 28 Next
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
MajidB Joined: 12 Nov 2004 Total posts: 154 Age: 19 Gender: Male |
|
| Back to top |
|
 |
Ryosi Joined: 17 Nov 2005 Total posts: 8 Gender: Unknown |
Posted: Thu Nov 17, 2005 6:31 pm Post subject: Post Rating: 0 |
|
|
| Suomi kuulee
|
|
| Back to top |
|
 |
shayla Joined: 05 Mar 2004 Total posts: 170 Location: Finland Age: 32 Gender: Female |
|
| Back to top |
|
 |
Sanni141 Joined: 10 Nov 2005 Total posts: 1 Age: 16 Gender: Female |
|
| Back to top |
|
 |
Miharuchan Joined: 30 Aug 2005 Total posts: 1 Location: Finland Age: 23 Gender: Female |
Posted: Wed Dec 28, 2005 6:34 pm Post subject: Post Rating: 0 |
|
|
| Hei hei, täällä myös suomalainen.
|
|
| Back to top |
|
 |
shayla Joined: 05 Mar 2004 Total posts: 170 Location: Finland Age: 32 Gender: Female |
Posted: Tue Jan 03, 2006 3:10 pm Post subject: Post Rating: 0 |
|
|
| Katsotteko te minkä maalaisia sarjoja? Itse katson Korealaisia melkein pelkästään mutta myös pari taiwanilaista ja 3 japanilaista sarjaa mutta kuitenkin korealaiset dramat ovat ne mistä eniten pidän. Tällä hetkellä menossa on The Last Dance is with me sarja ja vikan jakson tekstejä odotan sarjaan 1% of anything. Melkein 2 vuotta olen Korealaisia sarjoja ja leffoja kattonut sekä myös tulee melkeinpä pelkästään kuunneltua aasialaista musaakin. Mites teillä? Vieläkun oppisi kielen niin hyvin menis.
|
|
| Back to top |
|
 |
PrettyBoyAddict Joined: 18 Mar 2006 Total posts: 16 Location: Finland Age: 20 Gender: Female |
Posted: Sat Apr 01, 2006 5:17 am Post subject: Post Rating: 0 |
|
|
Täällä suomi myös! ^_____^
Mä katon japanilaisia draamoja, koska niissä on NewSin jäseniä. ^^'' jne jne... Ootan nyt innolla Gachibakan vikaa osaa! .. en voi uskoa, et loppuu jo. Lisää Massua!. hahaa.. Gokusen ja Gokusen 2 on nyt latauksessa.
Oon nähny:
-Ichi Ritoru no Namida
-Nobuta wo Produce
-Stand Up!
-Gachibaka!
-Dragon Zakura
Alotin vasta näiden katselun talvilomalla. ^^
Nyt mä odottelen Kurosagin ilmestymistä. YamaP näytti aika pahikselta siinä.. uh-huh!
|
|
| Back to top |
|
 |
EbaraCooler Joined: 02 Oct 2004 Total posts: 2 Location: Helsinki Age: 34 Gender: Male |
Posted: Thu May 04, 2006 7:39 pm Post subject: Post Rating: 0 |
|
|
| Uskomatonta nähdä suomalaisia tälläkin sivustolla. Katselen silloin tällöin korealaisia sarjoja ja leffoja. Love in Harvard ja Marry a millionaire tuli katsottua pari viikkoa sitten. Nyt on menossa Last dance is with me. Katselen sekä dubattuna(vietnam) että alkuperäisenä. Mutta mieluummin katselen alkuperäisenä. On se jännä Korean kieli ja musiikki. Kaikki soundtrackit tulee haalittua aina kun mahdollista.
|
|
| Back to top |
|
 |
Posted: Sat May 20, 2006 9:27 pm Post subject: Post Rating: 0 |
|
|
Kyllä se oli hyvä et Suomi voitti Euroviisut!!! Täytyis vaan saada rahat kattoon niitä ens vuonna.
Muuten tässä kattelin pari päivää sit 134:s Korealainen elokuva ja en nyt ole laskenut montako sarjaa mut on niitä paljon. _________________ Recently Finished: 1) They kissed again 2) Three dads one mom 3) On air 4) Likable or not 5) Corner with love 6) What''s up fox 7) Fantasy Couple 8 ) Fireworks 9) The Water Bloom 10) Motto Koi seyo otome
Currently Watching: Fated to love you
|
|
| Back to top |
|
 |
beer Joined: 28 Jan 2004 Total posts: 556 Gender: Unknown |
|
| Back to top |
|
 |
nimble_treason Joined: 11 Mar 2006 Total posts: 24 Location: Finland. Gender: Female |
Posted: Mon May 22, 2006 10:35 am Post subject: Post Rating: 0 |
|
|
Wow. Mielestäni katsoin pari kuukautta sitten että löytyykö tälläistä keskustelua mutta meni kai sitten ohi. ^^" Ja piti uudestaan katsoa kun koko ajan pyörivät nuo saksalaisten ja ruotsalaisten ja vaikka keiden keskustelut tuossa etusivulla. .
Eli hei kaikille. Kainuu kuulolla. Mistäs päin ihmiset täällä ovat? Ja mitä katselette?
Itse katson japanilaisia draamoja pääasiassa, muutaman korealaisen mutta ei vain iske niin lujaa.. j-doraman kautta koukutin myös itseni j-poppiin, (ennen pysyttelin rock puolella) on ne Johnnyn pojat niin vaarallisen koukuttavia. Kurosagi, Attention please, Busu no Hitomi ni Koishiteru, Gal Circle, Waterboys 2 ja Ikebukuro West Gate Park tällä hetkellä katselun alla.
Ja katsonut olen ainakin sarjat Hana Yori Dango, Nobuta wo Produce, 1 Litre of Tears (uskomattoman itkettävä ja koskettava, suosittelen kaikille), Stand Up!, Kimi wa petto, Dragon Zakura, Gokusen 1 ja 2, Gambatte Ikimasshoi, Anego.. elikkäis aika lailla noita Johnnyn poikien tähdittämiä sarjoja. ^^"
Lordi rocks my socks for winning.  _________________ 
|
|
| Back to top |
|
 |
dima Joined: 21 Sep 2004 Total posts: 121 Location: Helsinki Age: 28 Gender: Male |
Posted: Tue May 23, 2006 5:32 am Post subject: Post Rating: 0 |
|
|
| taalla taas yks suomessa asuva... ilman ***** oikeanmukaista nappaimistoa!
|
|
| Back to top |
|
 |
Redhai Joined: 24 Mar 2006 Total posts: 1 Gender: Female |
Posted: Tue May 23, 2006 8:46 am Post subject: Post Rating: 0 |
|
|
| nimble_treason wrote: | Wow. Mielestäni katsoin pari kuukautta sitten että löytyykö tälläistä keskustelua mutta meni kai sitten ohi. ^^" Ja piti uudestaan katsoa kun koko ajan pyörivät nuo saksalaisten ja ruotsalaisten ja vaikka keiden keskustelut tuossa etusivulla. .
Eli hei kaikille. Kainuu kuulolla. Mistäs päin ihmiset täällä ovat? Ja mitä katselette?
Itse katson japanilaisia draamoja pääasiassa, muutaman korealaisen mutta ei vain iske niin lujaa.. j-doraman kautta koukutin myös itseni j-poppiin, (ennen pysyttelin rock puolella) on ne Johnnyn pojat niin vaarallisen koukuttavia. Kurosagi, Attention please, Busu no Hitomi ni Koishiteru, Gal Circle, Waterboys 2 ja Ikebukuro West Gate Park tällä hetkellä katselun alla.
Ja katsonut olen ainakin sarjat Hana Yori Dango, Nobuta wo Produce, 1 Litre of Tears (uskomattoman itkettävä ja koskettava, suosittelen kaikille), Stand Up!, Kimi wa petto, Dragon Zakura, Gokusen 1 ja 2, Gambatte Ikimasshoi, Anego.. elikkäis aika lailla noita Johnnyn poikien tähdittämiä sarjoja. ^^" Ei niin että valittaisin.
Lordi rocks my socks for winning.  |
Tuo doramalista kuulosti niin tutulta että alkoi ihan pelottamaan Tällä hetkellä katson sarjoja Kurosagi, Kisarazu Cat's Eye, Waterboys 1 & 2, Ikebukuro West Gate Park, Ganbatte Ikimasshoi, Gachi Baka!, Files of Young Kindaichi 3, GTO, Attention Please, Stand Up!, Lunch Queen, Never Land, Ningen Shikkaku, Antique Cake Store, 1 Litre of Tears, Yoshitsune ja Anego. Jokainen vähän eri vaiheessa. Katsottu on Nobuta wo Produce, Hana Yori Dango, Dragon Zakura, Gokusen 1 & 2, Summer Snow ja Tiger & Dragon.
Jos et ole katsonut vielä Tiger & Dragonia tai Kisarazua niin suosittelen ^^ Tyyli on hieman Stand Up!-mainen, mutta jokseenkin vakavampi. T&D, Kisarazu ja Ikebukuro ovat käsittääkseni samojen ihmisten tekemiä. Näyttelijäkaartit ainakin täsmäävät välillä pelottavankin tarkasti En kuitenkaan valita ^^ Okada, Nagase ja Takashi kuuluvat lemppareihini.
Itsekin päädyin kuuntelemaan j-poppia doramojen kautta. Aikaisemmin kuuntelin siis vain j-rockia. Johnny's-yhtyeet ovat lahjakkaita ja olen iloinen että tutustuin heidän musiikkiinsa ^^
Niin, ja Espoon suunnalta vastailen
|
|
| Back to top |
|
 |
Pemu Joined: 02 Mar 2005 Total posts: 1 Location: Europe Gender: Unknown |
Posted: Tue May 23, 2006 8:48 am Post subject: Post Rating: 0 |
|
|
Täällä löytyy yksi jdraman seuraaja vuosimallia 2002. Seuraan vain ja ainoastaan jdrama,
Winter Sonata oli ensimmäinen ja samalla viimeinen kdrama-kokemus. Ei todellakaan nappaa korealaiset draamat.
Oikeastaan jdramassa mitä en missään nimessä seuraa on Johnny toimiston (Arashi ja kumppanit, Kimutaku ok) pojat ja Aya Uetoa,
muuten olen kaikkiruokainen jdraman tarjonnan suhteen. Harrastan jdraman ohella japanilaista kulttuuria mm. leffat ja sun muut.
Just tuli katsottua "Ima ai ni yukimasu" tv-sarja, ihan hyvä, ei läheskään samaa tasoa kuin leffa ja musiikki ol varsin heikohko. Yuko Takeuchi tähdittämä
Ima ai ni yukimasu -leffa on yksi kaikkien aikojen upeimmista rakkausleffoista mitä olen koskaan nähnyt Shunji Iwain "Love Letter:n" ohella. Kertakaikkiaan mestariteos!
Leffoissa katson ainoastaan draama ja komedia, japanilaiset mestareita siinä osa-alueissa mm. Shinobu Yaguchin teokset (Water Boys, Swing Girls)
jaksaa aina viihdyttää ja naurattaa.
Itse olen huolissani jdraman laadusta, viimeaikaiset teokset ovet olleet lähes kierrätystavaraa lukioaiheeseen tarinaan palkataan näitä prettboyseja johnnyn toimistosta jotka hädin tuskin osaavat näytellä (aikanaan oppii) ja palkataan samalla näitä isorintaisia ex-gravuurimalleja hymyilemään tv-ruudun eteen. Itse suorastaan rakastin "kultaisen ajan" draamoista, 90-luvulla, upeita teoksia kerta toistensa jälkeen. Nykyään tulee turhan paljon manga-tulkintoja, alkaa tarinankirjoittajilla vaikeuksia luoda jotain uutta. Siitä huolimatta seuraan jdramaa niin kauan kuin sitä on tarjolla.
|
|
| Back to top |
|
 |
nimble_treason Joined: 11 Mar 2006 Total posts: 24 Location: Finland. Gender: Female |
Posted: Wed May 24, 2006 7:27 am Post subject: Post Rating: 0 |
|
|
| Redhai wrote: | Tuo doramalista kuulosti niin tutulta että alkoi ihan pelottamaan Tällä hetkellä katson sarjoja Kurosagi, Kisarazu Cat's Eye, Waterboys 1 & 2, Ikebukuro West Gate Park, Ganbatte Ikimasshoi, Gachi Baka!, Files of Young Kindaichi 3, GTO, Attention Please, Stand Up!, Lunch Queen, Never Land, Ningen Shikkaku, Antique Cake Store, 1 Litre of Tears, Yoshitsune ja Anego. Jokainen vähän eri vaiheessa. Katsottu on Nobuta wo Produce, Hana Yori Dango, Dragon Zakura, Gokusen 1 & 2, Summer Snow ja Tiger & Dragon.
Jos et ole katsonut vielä Tiger & Dragonia tai Kisarazua niin suosittelen ^^ Tyyli on hieman Stand Up!-mainen, mutta jokseenkin vakavampi. T&D, Kisarazu ja Ikebukuro ovat käsittääkseni samojen ihmisten tekemiä. Näyttelijäkaartit ainakin täsmäävät välillä pelottavankin tarkasti En kuitenkaan valita ^^ Okada, Nagase ja Takashi kuuluvat lemppareihini.
Itsekin päädyin kuuntelemaan j-poppia doramojen kautta. Aikaisemmin kuuntelin siis vain j-rockia. Johnny's-yhtyeet ovat lahjakkaita ja olen iloinen että tutustuin heidän musiikkiinsa ^^ |
Näköjään omalta listaltani unohtui tuo Files of Young Kindaichi 3 jonka olen tosiaan katsonut ja Lunch Queen on kesken... Gachi Baka!a aloitin mutta se jäi johonkin. Samoin Kisarazun ensimmäisen jakson olen myös katsonut mutta jostain kumman syystä, jota en nyt muista se jäi kesken. Mutta se kyllä pitää katsoa, itsekin pidän kovin paljon varsinkin Nagasesta.
Japanin kulttuuri ottanut suuren osan minunkin elämässäni. Täällä päin Suomea ei vain ole mahdollisuutta opiskella kieltä, ellei itsenäisesti. Paras ystävä onnellinen on nyt Japanissa Kawagoen kaupungissa lähellä Tokiota vaihto-oppilaana vuoden ajan._________________ 
|
|
| Back to top |
|
 |
|
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum You cannot attach files in this forum You can download files in this forum
|
|
|
|