Goto page Previous 1, 2, 3 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30 Next
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
maakopla Joined: 04 Apr 2006 Total posts: 294 Location: Finland Age: 21 Gender: Female |
Posted: Thu Jun 19, 2008 7:33 am Post subject: Post Rating: 0 |
|
|
Niin. onhan kannettavalla ne hyvätkin puolensa. Harmi vaan, että jos lähtee jonnekin ei akku kestä niin kauaa kun haluis.
Iljimaesta puheen ollen... MIKÄ PETTYMYS: En tiedä oonko liian vaativa tai jotai mut hello. Homma kusee käsiin. Jaksot 3 ja 4 vaikuttivat ihan liikaa fillereiltä. Hahmot ei oo tippakaan mielenkiintosii j aRyongia hakataan vähän liikaa. Tiiän, et tässä yritetään saada sellanen säälittävä luuseri päähenkilö, joka sitten nousee jne. Mut ei näin... lapsuusjaksot oli ihan jees vaikka oli ne aikamoista kliseetä. Ei klisee oo huono, jos sen tekee hyvällä tavalla mut tällä kertaa se ei ollut se hyvä tapa. Mut lapsinäyttelijät oli pirun hyviä =)
En osaa Jun Kista vielä sanoa mitään kun ei Ryong ole kauhean selvä hahmo tähän mennessä. Siinä ei oikeen oo mitään syvällistä ja menee aika paljon ylinäyttelemiseks. En syyllistä, roolii on tähän mennessä vaatinut sitä. Mutta ärsyttää kun käsikirjoittaja ei ole saanut huumorin ja vakavuuden välille mitään balanssia eikä katsoja oikeen osaa suhtautua sarjaan mitenkään. Tai anakaan minä. Tässä ihan tulee ikävä Hong Gil Dongia. Se oli niin hyvä juttu ettei Gil Dong ollut mikään luuseri. Oon vaan niin kyllästyny näihin luuserista sankariksi tarinoihin kun se menee aina niin. Kyynel, angs. Ehkä Iljimaen muut jaksot on parempii sitten.
Mutta Wish to See you Again jakso 5 on subattu. Menenpä tästä nauttimaan tätä mestariteosta <3_________________ Now watching:
Japanese dramas:Long Vacation
Korean DramasBreathless, East of Eden, Tazza
Taiwanese dramas Wish to see you again, Bull Fighting
my drama blog. http://drama-island.blogspot.com/
|
|
| Back to top |
|
 |
SSpiegel Joined: 26 Oct 2007 Total posts: 217 Location: Finland Gender: Female |
Posted: Thu Jun 19, 2008 9:30 am Post subject: Post Rating: 0 |
|
|
Joo, pakko se on myöntää, että olen itsekin vähän pettynyt Iljimaeen. Ei nyt tarinassa sinänsä kauheasti vikaa ole, mutta etenee ainakin ihan pirun hitaasti. Kyllä neljännessä jaksossa pitäisi jo olla jotain, joka tempasee mukaansa niin ettei voi olla katsomatta loppujakin. Mutta odottelen vielä, että se tästä paranee. Hong Gil Donginkiin jäin koukkuun vasta joskus puolen välin maissa.
Mullakin on ihan traaginen olo koko ajan, kun Ryung on koko ajan naama veressä. Luulisi, että tuollaisella höykytyksellä tulisi ihan jotain muuta kuin joku oikeutta hakeva mestarivaras...
|
|
| Back to top |
|
 |
shayla Joined: 05 Mar 2004 Total posts: 174 Location: Finland Age: 32 Gender: Female |
Posted: Thu Jun 19, 2008 7:39 pm Post subject: Post Rating: 0 |
|
|
Hyvää jussia sitten kaikille!! Päätin viettää tänä vuonna sen kaupungissa. Ei oikein huvittanu lähteä 3h matkalle hevonkuuseen sateeseen. Viime vuonna oli kyllä mukavaa kun aurinko niin paistoi ja poltin itseni auringossa : / . Nojaa ainakin tulee uusia pottuja ja kalaa syötyä. Yritän katsoa On Air-ksarjaa mutta on niin raskasta katsottavaa... vasta melkein puolessavälissä olen. Park Yong Ha on kyllä erittäin hyvännäköinen ja laulaakin ihan hyvin. Ainakin on mukavaa kun siinä sarjassa esiintyy niin paljon tunnettuja korealaisia näyttelijöitä.
Luin eilen metrolehteä ja huomasin artikkelin missä puhuttiin Korealaisesta miehestä joka oli suhteen kuivumisen jälkeen perännyt exältään 6000 euroa koska oli niin paljon rahaa häneen tuhlannut. Oli kiristänyt sopimuksen jossa vaadittiin rahaa tai sitten jos ei sitä määräaikaan tule, pitää naisen luovuttaa elimiään. (ainakin korealaisissa sarjoissa niin puhutaan), tavallinen oikeus oli puoltanut miestä (naisella ei ollut asianajaa ollenkaan) ja korkeimmassa oikeudessa nainen voitti ja mies ei saanut mitään koska oli tätä kiristänyt. On aika älytöntä pyytää rahojaan takaisin jos suhde ei toimi. _________________ Recently Finished: 1) Mop Girl 2) Bean Chaff of my life 3) Ms Kims Million Dollar Quest 4) Fated to love you 5) They kissed again 6) Three dads one mom 7) On air 8 ) Likable or not 9) Corner with love 10) Whats up fox
Currently Watching: Evasive Inquiry agency, My Girl (Philippine version).
|
|
| Back to top |
|
 |
SSpiegel Joined: 26 Oct 2007 Total posts: 217 Location: Finland Gender: Female |
Posted: Thu Jun 19, 2008 7:52 pm Post subject: Post Rating: 0 |
|
|
Hyvää juhannusta! Itse olen lähdössä vasta huomenna takaisin täältä jumalan selän takaa Savoon juhannuksen viettoon. Lievästi ketuttaa matkustaa juhannusaattona, mutta tänään olisi ollut vielä kovempi liikenne ja juhannuksen ylikään ei jaksa odottaa tai joutuisi äidin kanssa seurakunnan illanviettoon.. lol.
Itse luin juuri tällä viikolla (tosin pikkuisen vanhemmasta lehdestä), että Koreassa on älytön pula naisista. Niin kuin muissakin Aasian maissa, Koreassakin arvostetaan älyttömästi poikalapsia, koska vain mies voi jatkaa sukua. 100 naista kohden siellä syntyy nykyään huomattavasti yli sata miestä. Mutta ulkomaalaisetkaan ei kuulema kelpaa vaimoiksi, kun korealaiset miehet arvostaa vähintäänkin aasialaisen näköisiä naisia (kaiketi ei saisi joukosta erottua..). Nyt ne miehet sit jää ihan yksin, kun ei riitä naisia kaikille. Huoh, oisin mä kyllä voinut mennä jollekin komealle korealaiselle miehelle vaimoksi, mut jos ei kelpaa...
|
|
| Back to top |
|
 |
maakopla Joined: 04 Apr 2006 Total posts: 294 Location: Finland Age: 21 Gender: Female |
Posted: Sun Jun 22, 2008 7:58 am Post subject: Post Rating: 0 |
|
|
No niin! Sitten eikun koreaan hankkimaan komeaa korealaista miestä. kiitos uutisesta, nyt olen itsevarmuutta täynnä. Kyllä niille sit kohta kelpaa ku omat naiset loppuu. LOL kaiketi johtuu ihan perheen painostuksesta, ettei ulkomainen nainen kelpaa. Muutane, oiskin kiva nähdä jossain Korealaisessa sarjassa, et päähenkilö päätyy jonku ulkomaalaisen kaa yhten. Ois varmaan melkonen skandaali. Ettei vaan koko sarjaa kielelttäis tai jotai xD
Ostin muuten muutaman DVD boxin vihdoin ja viimein kun oli tota rahaa vähän ilmestynyt. Löysin himputin halvan paikan. Voin laittaa linkin sitten myöhemmin. Super Rookie, Que Sera Sera, Time of Dog and Wolf ja I'm sorry I love you. Tietty ostan vaan laatutavaraa, eli sarjoja jotka olen jo nähnyt ja tiedän katsovani uudelleen. Que Sera Seran kanssa riskeerasin mutta luotan siihen, että se on oikeesti hyvä.
Just nytten keskityn Powerful Opponents Ksarjaan. Se on pirun hyvä tai ainakin omasta mielestäni. Kummatkin pääosamiehet on saakelin hyviä. Lee Jin Wook vaan osaa. Että mä rakastan sen silmiä. Se pääosanainen vaan on.. ärsyttävä... aluksi luulin että se on ihan järkevä mutta pian paljastu, että se on tyhmempääkin tyhmempi, hidas, tollo. Ärsyttävää toden totta._________________ Now watching:
|
|
| Back to top |
|
 |
Enaji Joined: 07 Jul 2008 Total posts: 29 Location: Finland Age: 16 Gender: Male |
|
| Back to top |
|
 |
Posted: Mon Jul 07, 2008 11:25 pm Post subject: Post Rating: 0 |
|
|
Uutta verta threadissa! Ja vielä draamaa katsova mies! Tervetuloa.
Mäkin katson (yllättävän) tulessa Gokusen 3:sta. Katsoin joskus aikoinaan sen ensimmäisen kauden ja sain kyllä taistella ne viimeiset jaksot, kun meni kyllä ihan uskomattomaksi scheisseksi se. Sen jälkeen olen monesti miettinyt, että jaksaako noita seuraavia kausia katsoa ollenkaan, mutta sitten tuossa kolmosessa on yksi näyttelijä, jonka halusin nähdä, niin oli pakko rueta katsomaan. Ja pakko sanoa, on se ihan hillitön! Pitkästä aikaa oikeasti nauran ääneen jollekin sarjalle! Hahmotkin on paljon kiinnostavampia, paljon älyttömämpiä kuin ekassa. Pitänee kai se toinenkin kausi katsoa, kun tämän saa päätökseen. Toivon mukaan Sarsilla ei mene pitkään siihen viimeiseen jaksoon enää.
Yllätyin muuten ihan hulluna, kun se näyttelijä, joka näyttelee sitä söpöä koululääkäriä, Natsumea, on jumaliste Japanin entisen pääministerin poika!! Onko mitään siistimpää olemassa. Jun'ichiro Koizumi oli ehkä siistein pääministeri mitä koko maailmassa on koskaan ollut tai tulee olemaan!
|
|
| Back to top |
|
 |
Enaji Joined: 07 Jul 2008 Total posts: 29 Location: Finland Age: 16 Gender: Male |
Posted: Tue Jul 08, 2008 10:03 am Post subject: Post Rating: 0 |
|
|
Mulla taas Gokusen s1 oli silleen, että joskus katoin ekat 4ep ku oli nii paljon hypetetty sitä, mutta oli aika tuskaa kattoa ne, ku tuntu vaa joteki nii kliseiseltä, ku gto:n kattonu sit joskus myöhemmi kuit uskallauduin kattoon sen 5. jakson ja kyllähä koko sarjan ajan vähä kliseiseltä tuntu, mutta silti tykästyin hirveästi sarjaan.
Tämä 3. kausi on minusta kaikkein huonoin, ei näyttelijöissä mtn vikaa, mutta koko sarja on vain jälleen 1. ja 2. kauden toistamista ja oikeastaan tässä kaudessa joka jakso on edellisen jakson toistamista, mutta kyllä tuota kuitenkin yllättävän hyvin katsoa on jaksanut toi tossa on vikana ku koitetaan väkisin vääntää jatkoa suositulle sarjalle, että harvoin yltää lähellekkään edeltävän kauden tasoa.
|
|
| Back to top |
|
 |
Posted: Tue Jul 08, 2008 10:17 am Post subject: Post Rating: 0 |
|
|
Mä en ole saanut vieläkään katsottua gto:ta loppuun, mutta ei se silti ole tuota Gokusenin katsomista helpottanut. Gokusenin ongelma on se, ettei siinä oikein ole kummoista juonta ja jo pelkkä yksi kausi toistaa jakso jaksoltaan sitä samaa. Oppilaat joutuu pulaan, kun niitä syytetään jostain mitä ne ei ole tehnyt, Yankumi yrittää puolustaa niitä, oppilaat joutuu tappeluun, Yankumi pieksää pahikset. Pahinta on se, että taustalla soi aina sama musiikit ja Yankumi toistaa aina samat repliikit.
Mulla on tietysti varmaan auttanut kun olen jättänyt sen kakkoskauden vielä välistä, niin en ole niin kurkkuani täynnä vielä tätä. Ja voin olla tietysti myös hieman puolueellinen, kun G3:ssa on kuitenkin ihana Miura Haruma. Mut en mä tiedä, musta silti ykkösessä oli jotenkin vakava meininki ja tykkään tästä kolmosesta juuri siksi, kun nämä hahmot on paljon typerämpiä! Ja paljon ystävällisempiä.
No enivei, makuasia.
|
|
| Back to top |
|
 |
Vierran Joined: 02 Nov 2006 Total posts: 21 Location: Finland Gender: Female |
|
| Back to top |
|
 |
Posted: Fri Jul 25, 2008 8:37 pm Post subject: Post Rating: 0 |
|
|
Kesäisin aina netti hiljenee suomalaisten osalta, mutta tällaisena kesänä en olisi osannut odottaa, että täällä näin hiljaista olisi.
Itselläni olisi kesäopintoja vaikka kuinka paljon tekemättä, mutta silti oikeastaan vaan palloilen tämän ja last.fm:n väliä kaiket päivät, ellen sitten katso jotain. Nyt on taas menossa joku lamakausi, että olisi vaikka mitä katsottavaa koneella, mutta ei vain tee mieli katsoa. Ainut, jota odottelen koko ajan on TWdrama So I'm Not Handsome, joka on sairaan hyvä. Pidän myös Kdrama My Sweet Seoulista ja kattelin tuossa pari päivää sitten ekan jakson Evasive Inquiry Agency -Kdramasta, joka oli ihan mielenkiintoisen näköinen.
Tulessa seuraan tällä hetkellä kuitenkin yhtä korealaista variety show'ta, nimeltään We Just Married! aka We Got Married! aka miljoona muuta. Ohjelman ideana on, että otetaan 8 korealaista julkkista, 4 miestä ja 4 naista, ja tehdään niistä parit. Ne parit esittää avioparia ja tekee kaikkea mitä vastanaineet tekisi. Hurjan addiktoivaa ja älyttömän hauskaa! Mun suosikkejani on Shinhwan Andy ja Solbi, josta en kyllä tiedä mistä se on julkkis. Enivei, ne muutkin parit on kyllä tosi hyviä! Yksi niistä pareista tosin vaan tappelee ja olen ymmärtänyt, että ne myöhemmin korvattiin uudella parilla, mutta en tietenkään osaa varmaksi sanoa, kun olen itse vasta ihan alussa tuossa.
|
|
| Back to top |
|
 |
Posted: Sat Jul 26, 2008 5:06 am Post subject: Post Rating: 0 |
|
|
Kuullostaa ihan kivalta toi We just married^^
Mullakin on olu sellanen lamakausi päällä. Oon enemmänki kattonu jenkkileffoja nytten päivät pitkät. Sekin huuma iskee joka kesä jossain vaiheessa xD
Ja sitten olen seurannut tota Iljimae sarjaa. Melkoinen floppi se kyllä mielestäni on. Nyt vasta jakso kuutosen kohdalla alkaa muuttua ihan mielenkiintoiseksi. En vaan jaksa sitä kömpelöä ja typerää huumoria, olin odottanut vakavaakin vakavempaa sarjaa mutta ei... <_<
Niin ja kattonu Wish to see you again TWsarjaa, jota on pakko taas mainostaa. Vitsi et se on HYVÄ! Eikä vaan sen takii ku Vic Zhou on siinä vaan ku siinä on niin mahtava tunnelma. Ihanat musat, ihanat maiseman ja se on sellai ihanan romanttinen <3
Ostin muuten elämäni ensimmäsiet Ksarja DVD boxit: Super Rookie, Time of Dog and Wolf, Quera Sera Sera ja I'm Sorry Love you. En ole vielä muuta kun vähän tsekannut laatua ja subeja ja hyvältähän on vaikuttanut._________________ Now watching:
|
|
| Back to top |
|
 |
Fin_gurly Joined: 11 Sep 2006 Total posts: 139 Location: Finland Gender: Female |
|
| Back to top |
|
 |
Posted: Sun Jul 27, 2008 5:34 pm Post subject: Post Rating: 0 |
|
|
Alexista ja Shinaesta oli ainakin sellainen huhu, että tuo ohjelma vaan editoidaan niin, että se suhde näyttää väkinäiseltä. http://coolsmurf.wordpress.com/2008/07/16/fans-outraged-at-alex-shin-ae-we-got-married-editing/
Itsekin tykkäsin kovasti niistä, kun ne oli tosi söpöjä ja se tuntui noista suhteista kaikkein aidoimmalta. Alexin bändi Clazziquai Project on myös sikahyvä ja Alexin oma soololevy oli myös ihan jees. Andysta ja Solbista pidän kuitenkin siksi, kun se Solbi on melkoinen päällepäsmäri ja olen itse juuri sellainen! CrownJ ja InYoung on kyllä hyviä myös, mutta se nainen on vaan niin epäreilu koko ajan. Itse en ole noita uusia pareja vielä nähnyt, kun olen vasta menossa tuossa missä tuo Alex ja Shinae poistuvat kuvioista, ja tässä on vielä tuo Don Don ja Saori.
Koreasta on vaan pakko sanoa, että niillä on ehdottomasti hauskimmat tv-ohjelmat. Draamatkin on ihan jees, mutta jotenkin ne variety showt saa kaikki julkkikset näyttämään hirmu hauskoilta ihmisiltä. Lieneekö ne oikeasti vai onko ne kaikki ohjelmat vaan niin käsikirjoitettuja, että se tuntuu vaan aidolta?
EDIT
Olen nyt nähnyt kaksi jaksoa, missä on nuo HwangBo ja se sen nätti nuorempi poika, ja ne on kyllä ältsin addiktoivia! Se äijä tuntuu olevan koko ajan jotenkin pihalla ja se nainen vaan nauraa älyttömästi suunnilleen kaikelle mitä se poika sanoo. Hillitöntä!
|
|
| Back to top |
|
 |
Fin_gurly Joined: 11 Sep 2006 Total posts: 139 Location: Finland Gender: Female |
|
| Back to top |
|
 |
|
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum You cannot attach files in this forum You can download files in this forum
|
|
|
|