Goto page Previous 1, 2, 3 ... 23, 24, 25 ... 28, 29, 30 Next
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
~kani~ Joined: 27 Apr 2008 Total posts: 28 Gender: Female |
Posted: Fri May 16, 2008 10:09 am Post subject: Post Rating: 0 |
|
|
Ensimmäinen jakso kareshia on nyt ladattavissa =)
|
|
| Back to top |
|
 |
Fin_gurly Joined: 11 Sep 2006 Total posts: 139 Location: Finland Gender: Female |
|
| Back to top |
|
 |
|
| Back to top |
|
 |
shayla Joined: 05 Mar 2004 Total posts: 174 Location: Finland Age: 32 Gender: Female |
Posted: Sun May 18, 2008 1:26 am Post subject: Post Rating: 0 |
|
|
Tässä yritän kattoa TWdramaa Corner with love, mutta on se hirveän pitkävetinen. Barbie Hsu on ihan mukava mutta se vastanäyttelijä ei oo mistään kotoisin. Siis ei muhun kolahda. Onneksi vain muutama jakso katsomatta. Pidän kyllä muuten Taiwanilaisista sarjoista, meteor Garden, Smiling Pasta, Magicians of love, Devil Beside you, It started with a kiss esimerkkinä, kaikissa hyvännäköiset miesnäyttelijät, Mulla kun mies sarjassa ratkaisee sen onko sarja katsomisen arvoinen, tai sitten sen pitää olla oikein hauska. Korealaiset sarjat kolahtaakin paremmin mulla ja Corner with love onkin tämänvuoden eka taiwanilainen sarja. Japanilaisia sarjoja olen muutaman katsonut jo ihan senkin takia että juuri työväenopistossa luin japanin alkeita.
Muuten tänään eli sunnuntaina on Turussa meneillä Kirsikankukkancon eli japanilaista kulttuuria esittely turun Klassikon koulussa. Täytyisi siellä varmaan yrittää käydä. _________________ Recently Finished: 1) Mop Girl 2) Bean Chaff of my life 3) Ms Kims Million Dollar Quest 4) Fated to love you 5) They kissed again 6) Three dads one mom 7) On air 8 ) Likable or not 9) Corner with love 10) Whats up fox
Currently Watching: Evasive Inquiry agency, My Girl (Philippine version).
|
|
| Back to top |
|
 |
SSpiegel Joined: 26 Oct 2007 Total posts: 217 Location: Finland Gender: Female |
Posted: Sun May 18, 2008 4:26 pm Post subject: Post Rating: 0 |
|
|
| shayla wrote: | | Mulla kun mies sarjassa ratkaisee sen onko sarja katsomisen arvoinen, tai sitten sen pitää olla oikein hauska. |
Ihanaa! Joku muukin on yhtä törkeän pinnallinen kuin minä!
Ketuttaa kun jatkuvasti on joku känyttämässä, että on joku teini jos kattoo draamoja herkkujen miesten takia. Mutta voin ihan suoraan tunnustaa, että kyllä suurin osa kaikista katsomistani draamoista on sellaisia, että siellä on joko yksi tai enemmän mun mielestä ihanaa miestä. Ehkä noissa korealaisissa draamoissa juoni ratkaisee enemmän, koska ne sarjat on pidempiä ja on pakko olla jotain oikeasti kiinnostavaa, että jaksaa katsoa.
|
|
| Back to top |
|
 |
Posted: Sun May 18, 2008 9:41 pm Post subject: Post Rating: 0 |
|
|
| SSpiegel wrote: | | shayla wrote: | | Mulla kun mies sarjassa ratkaisee sen onko sarja katsomisen arvoinen, tai sitten sen pitää olla oikein hauska. |
Ihanaa! Joku muukin on yhtä törkeän pinnallinen kuin minä!
Ketuttaa kun jatkuvasti on joku känyttämässä, että on joku teini jos kattoo draamoja herkkujen miesten takia. Mutta voin ihan suoraan tunnustaa, että kyllä suurin osa kaikista katsomistani draamoista on sellaisia, että siellä on joko yksi tai enemmän mun mielestä ihanaa miestä. Ehkä noissa korealaisissa draamoissa juoni ratkaisee enemmän, koska ne sarjat on pidempiä ja on pakko olla jotain oikeasti kiinnostavaa, että jaksaa katsoa. |
niinhän se menee jos kerta aikaa käyttää johonkin niin parasta sitten sellaiseen missä on jotain silmäniloakin ^^ (anteeksi SSpiegel, tunnustan että en katsonut Bimbo danshia siksi koska Oguri shun on mielestäni ruma || tosin se näyttelee hyvin, esim. HYD) Mut pitää sitä juontaki olla, muuten vain kärsii näyttelijän mukana kun se luistelee läpi jonkin typerän roolin. kuten Bambino! on aika kamala sarja. Katsoin varmaan 4-5 jaksoa matsumoton takia mutta sit piti lopettaa kun tylsistyminen ylitti sen tyypin viehätysvoiman.
Katson juuri Pride:a ... Oikeasti, onko laillista olla niin karismaattinen kuin Kimura on? Alyttömän hyvä näyttelijä. Mutta se on jo niin vanha o_o kohta nelikymppinen. tosin ei näytä siltä ja pridea tehdessä se oli "vain" 32. Japsimiehet kyllä muutenkin näyttää huimasti nuoremmilta mitä ne on - kattoo vaikka jotain poikabändiläisiä, kohta 30 mittarissa ja edelleen näytetään teini-ikäisiltä. (ei tietenkään päde kaikkiin).
|
|
| Back to top |
|
 |
Yoshimi[FIN] Joined: 18 Sep 2007 Total posts: 46 Location: Finland Age: 20 Gender: Female |
Posted: Sun May 18, 2008 9:58 pm Post subject: Post Rating: 0 |
|
|
Pakko muuten myöntää että ite kanssa kyllä katon jos on hyvän näköisiä miekkosia sarjassa.
Jos ei oo ainakin yhtä, niin en kyllä pysty sarjaa katteleen. Ja vaikka joskus juonikin on tosi surkea, niin jos on hyvän näkösiä miehiä, niin on ihan pakko kattoa. :]
Toi Zettai Kareshi on kyllä mahtava, niin juoneltaan kuin mies puoleltaankin :3 Hiro Mizushima on kyllä niin... IHANA. ^^
It seurailen tällä hetkellä juuri sitä ja Princess Princess D:etä, Gokusen 3:sta, Binbo Danshia ja Sapuri:a.
Myönnän, että Kanin kanssa oon vähän samaa mieltä, että Oguri Shun ei kyllä kamalan hyvän näkönen ole tossa Binbo Danshissa... HYDissä se oli aivan loistava, mutta tässä se on jotenkin.. no, en tiedä, mutta näyttelee kyllä aivan mainiosti :]
Ja kun Binbo Danshissa on kuitenkin Miura Haruma niin senkin takia kattelen ^^
Tarvisin kyllä lisää sarjoja katteltavaks... Sapuri kun lataa niin hitaasti ja Princess Princess D;een kahta vikaa jaksoa ei oo vielä subattu niin on aikaa kattella. Ja kun Zettai Kareshista ja Gokusen 3sesta ei kuitenkaan joka päivä tuu uusia jaksoja, niin olis kiva saada uutta katteltavaa :/
|
|
| Back to top |
|
 |
SSpiegel Joined: 26 Oct 2007 Total posts: 217 Location: Finland Gender: Female |
Posted: Sun May 18, 2008 10:54 pm Post subject: Post Rating: 0 |
|
|
Hehe, Oguri Shun ei kyllä todellakaan ole mitenkään viehättävä tuossa Binbo Danshissa. Mut on se vaan monipuolinen näyttelijä, ja se monipuolisuus nimenomaan tuntuu olevan melkoinen harvinaisuus nykyaikana. Sinänsä mulla ei ole mitään vastaan sitä, jos joku herkku miesnäyttelijä vaikka näytteleekin sitä samaa roolia aina draamasta toiseen, eikä muuta osaakaan, jos vaan kerta ne draamat on aina sellaisia, että se rooli siihen sopii.
Enivei, kuten olen jo aikaisemmin sanonut, niin mulle on ihan sama jos joku ei tykkää samasta kuin minä, ja tajuan kyllä senkin jos Oguri ei monien mielestä ole mikään ikemen, onhan se munkin mielestä melko persoonallisella tavalla komea. Ja tuo Binbo Danshikaan ei nyt mikään kummoinen draama sinänsä ole, mutta ihan katsottava kyllä, varsinkin jos tykkää Ogurista.
^^ Yoshimi, et ole ainut joka on katsonut kuraa sen takia, että siinä on joku herkku. Itse taistelin läpi tuon SummerxSummerin ihan vaan sen takia, että siinä oli Joe Cheng. Olen myös kattonut nuo Delicious Gakuinin subatut jaksot, vaikka se on ihan halpaa kuraa, mutta se pääosan poika on musta jollain kierolla tavalla söpö
|
|
| Back to top |
|
 |
Yoshimi[FIN] Joined: 18 Sep 2007 Total posts: 46 Location: Finland Age: 20 Gender: Female |
Posted: Sun May 18, 2008 11:03 pm Post subject: Post Rating: 0 |
|
|
Se on kyl totta että Oguri on monipuolinen. Juuri sen takia pidän siitä kun se on niin hyvä näytteleen. Miettii Gokusenin ja HYDin ja juuri Binbo Danshin eroja, niin... on kyllä aika taituri. :]
Mutta siis, kyllä olen aina pitänyt kuitenkin Shunista. Gokusenissa se oli oikeastaan lempparini ja HYDissäkin. Että kyllä se mun mielestä komeakin osaa olla. Binbo Danshiin se nyt on vain vedetty sellaseks sekopääks :] Ja juuri kuten sanoit; persoonallisella tavalla komea!
Jooh, muhun jotenkin toi Hyoten ei oikein iskenyt. Mutta kun siinä oli Yuya Tegoshi niin oli vain pakko kattoa sekin. x] Onneks ei ollu ku kaks jaksoa, mutta neki tais olla toinen yli kaks tuntia ja toinen vähä vajaa... Mutta jeesh, kyllä se on pakko kaikenlaista kattoa jos jonkinlaisia namuja edes on ^^
|
|
| Back to top |
|
 |
maakopla Joined: 04 Apr 2006 Total posts: 294 Location: Finland Age: 21 Gender: Female |
|
| Back to top |
|
 |
shayla Joined: 05 Mar 2004 Total posts: 174 Location: Finland Age: 32 Gender: Female |
Posted: Tue May 20, 2008 11:17 pm Post subject: Post Rating: 0 |
|
|
Tämän kuun Korealainen ja Kiinalainen sarjat olivat molemmat yllättävän tylsiä. Välillä What's up fox oli hauska, mutta monesti ei. Pari musakappaletta taisi olla mielenkiintoisimmat siinäkin sarjassa. Toivotaan että seuraavan kuun sarjat olisi sellaisia joita en ole nähnyt. Kerään On air-sarjaa koneelle, pitäisi varmaan odottaa että kaikki tekstitykset tulee ennenkuin alan kattoon pois.
Suomi sitten pääsi ihme ja kumma jatkoon euroviisuissa. Ei se minusta kamalan hyvä laulu ole, mutta saa nyt nähdä miten sen lauantaina käy. _________________ Recently Finished: 1) Mop Girl 2) Bean Chaff of my life 3) Ms Kims Million Dollar Quest 4) Fated to love you 5) They kissed again 6) Three dads one mom 7) On air 8 ) Likable or not 9) Corner with love 10) Whats up fox
|
|
| Back to top |
|
 |
maakopla Joined: 04 Apr 2006 Total posts: 294 Location: Finland Age: 21 Gender: Female |
Posted: Wed May 21, 2008 6:38 am Post subject: Post Rating: 0 |
|
|
Mä en edes viitsinyt ladata What's up foxia kun se juoni ei kuulostanut mitenkään erityiseltä enkä tuntenut näyttelijöitä. Näköjään siis toiminoikein xD
Mutat oon nauttinu tosta Corned with Lovesta aika paljon. Katoin just vähän aikaa sitten jakson 5. Siinä on ihan liikaa fläsbäkkejä ja pyöritetään koko ajan sitä samaa biisiä mutta on se ihan nautittava sarja. Toivotavastai tästä eteenpäinkin.
Olen kattonyt nyt tota Air City sarjaa. Siinä on tosi hyvät nättelijät mutta pelkään pahoin, että taitaa käydä niinku Lobbyistissäkin. Juoni menee naurettavuuksiin. On se ihan hyvä idea, että tapahtumaympäristönä on lentokentää mutta jotenkin ärsyttää, että kaikki tapahtuu samassa paikassa. En pidä Choi Ji Wookista yhtään. Miks sen piti saada naispääosa?!! *masennus* No ka mä tästä pääsen yli. Ei vaikuta kovin rakastettavalta sarjalta tosin kuin Lobbyist._________________ Now watching:
Japanese dramas:Long Vacation
Korean DramasBreathless, East of Eden, Tazza
Taiwanese dramas Wish to see you again, Bull Fighting
my drama blog. http://drama-island.blogspot.com/
|
|
| Back to top |
|
 |
Posted: Wed May 21, 2008 9:20 pm Post subject: Post Rating: 0 |
|
|
Mä en ole koskaan innostunut kattomaan noita viikon/kuukauden sarjoja. Millä perusteella ihmiset noi äänestää, kuka tietää... Vaikuttavat aina tylsiltä/vanhoilta/oudoilta.
Itse katson nyt uusista japanilaisista sarjoista Osenia (ei vitsi tulee nälkä!) ja Ryokiteki no Kanojoa. Taiwanilaisista aloitin juuri tänään(?) ilmestyneen Rolling Loven (Jiro Wangia olikin jo ikävä) ja Queen'sin (sitä ei jaeta juurikaan täällä sivustolla niin katselen sitä Veohin kautta). Korealaisista odottelen tuota Iljimae-sarjaa, kun olen kiinnostunut näkemään, onko se Lee Jun Ki niin ihana kuin kaikki sanoo. Nähtävästi siitä on tullut ensimmäinen jakso tänään Koreassa, niin ei kun sitten vaan odottelemaan, että joku sen poimii subattavaksi.
On pitänyt kysyä jo vaikka kuinka pitkään sulta maakopla, että mistä sarjasta tuo sun siggikuva on? Noi miehet näyttää kivoilta
Toinen juttu mitä on pitänyt kysyä, mistä päin Suomea te muut olette? Itse asun Vaasassa, mutta olen kotoisin Savosta. En vaan tunne henkilökohtaisesti ketään draamafaneja, niin mietin, että missä päin Suomea ne kaikki sitten asustaa...
|
|
| Back to top |
|
 |
Posted: Wed May 21, 2008 9:52 pm Post subject: Post Rating: 0 |
|
|
Oooo! Rolling love on subattuna jo? Pitääkin ottaa kiinni siitä. En oo pitkään nähny Jiro Wangia ja kun se on pääosassakin!!! Ja vielä kokkisarja. Niitä on tullut katsottua viimeaikoina jonkun verran.
Esim mä aina äänestän niitä kuukauden sarjoja. oon yrittäny saada Great Inheritancen mut en oo viel onnistunut T_T kukaan ei haluu nähä sitä. Voisin ladata sen netistäkin mutku sais kätsysti koko sarjan. Mä yhtäkkiä miellyin batch torrenteihin. Odottelen sitten vaan seuraavaa äänestystä. Sen ideahan on nostaa esille vanhoja sarjoja, joilla ei oo jakajii.
Iljimaen subbaa KST. Mäkin oon odotellu sitä jo pidempään aikaan. Vihdoin saan taas jälleen nähdä ihanan Lee Jun Kin. Maailman kaunein mies, täytyy myöntää Suosittelen Time of dog and Wolf sarjaa, siinä JunKi on aika hyvä ja muutenkin kelpo sarja. Ei ees kelpo vaan MAHTAVA!!!
Määää ooon Turust. LOL Myönnän myös etten tunne yhtään aasialaisten sarjojen ystävää livenä. Harmi koska sit ois voinu järjestää jotai päiviä, et oltais katottu sarjoja yhessä tai jotai. Yhen kaverin kyllä sain innostumaan aasialaisista leffoista ja I'm a Cyborg But that's okay leffan kautta myös Rainista. Nyt me ootellana vaan sitä Speed Racer leffaa, joka luultavasti on ihan poop mutta ku siinä on Rain ni on pakko mennä oikeen elokuviin kattomaan.
Ja sitten mun siggikuva on sarjasat Cain ja Abel, joka tulee tossa syksyllä SBSlltä http://wiki.d-addicts.com/Cain_and_Abel siin on aika auki näyttelijävalinnat mut pääasia, et So Ji Sup on siinä sama tyyppi joka näytteli miespääosaa I'm Sorry I love you sarjassa ja tosi hyvä näyttelijä! vaikkei parhaimman näkönen kylläkään, kaikki riippuu täysin sen kampauksesta. Sarja perustuu vissiin vähän Some nimiseen Kleffaan, joka on muuten tosi väkivaltanen. Siis, en tiedä että oonko nähny mitään sen väkivaltasempaa ja tuunko näkemään. Someen verrattuna, joku kohuttu Kill Bill tuntuu vaan vähäpätöseltä pläntiltä väkivaltasuuden kannalta. Itse asiassa Kill Bill tuntuu naurettavalta, ja vielä ku aattelee et siitä oli kauheet jutut, et voiko näin väkivaltasta olla. Mutta ihan hyvä leffa se oli So Ji sup siis vasemmalla ja oikealla sama tyyppi, joka näytteli siinä Some leffassa._________________ Now watching:
Japanese dramas:Long Vacation
Korean DramasBreathless, East of Eden, Tazza
Taiwanese dramas Wish to see you again, Bull Fighting
my drama blog. http://drama-island.blogspot.com/
|
|
| Back to top |
|
 |
Posted: Wed May 21, 2008 10:29 pm Post subject: Post Rating: 0 |
|
|
Ai, sääkin oot Turust, sieltähän minäkin olen. Yhtään en tunne suomalaista joka olisi korealaisista tai taiwanilaisista sarjoista/leffoista/musasta kiinnostunut.
| maakopla wrote: | Oooo! Rolling love on subattuna jo? Pitääkin ottaa kiinni siitä. En oo pitkään nähny Jiro Wangia ja kun se on pääosassakin!!! Ja vielä kokkisarja. Niitä on tullut katsottua viimeaikoina jonkun verran.
Esim mä aina äänestän niitä kuukauden sarjoja. oon yrittäny saada Great Inheritancen mut en oo viel onnistunut T_T kukaan ei haluu nähä sitä. Voisin ladata sen netistäkin mutku sais kätsysti koko sarjan. Mä yhtäkkiä miellyin batch torrenteihin. Odottelen sitten vaan seuraavaa äänestystä. Sen ideahan on nostaa esille vanhoja sarjoja, joilla ei oo jakajii.
Iljimaen subbaa KST. Mäkin oon odotellu sitä jo pidempään aikaan. Vihdoin saan taas jälleen nähdä ihanan Lee Jun Kin. Maailman kaunein mies, täytyy myöntää Suosittelen Time of dog and Wolf sarjaa, siinä JunKi on aika hyvä ja muutenkin kelpo sarja. Ei ees kelpo vaan MAHTAVA!!!
Määää ooon Turust. LOL Myönnän myös etten tunne yhtään aasialaisten sarjojen ystävää livenä. Harmi koska sit ois voinu järjestää jotai päiviä, et oltais katottu sarjoja yhessä tai jotai. Yhen kaverin kyllä sain innostumaan aasialaisista leffoista ja I'm a Cyborg But that's okay leffan kautta myös Rainista. Nyt me ootellana vaan sitä Speed Racer leffaa, joka luultavasti on ihan poop mutta ku siinä on Rain ni on pakko mennä oikeen elokuviin kattomaan.
Ja sitten mun siggikuva on sarjasat Cain ja Abel, joka tulee tossa syksyllä SBSlltä http://wiki.d-addicts.com/Cain_and_Abel siin on aika auki näyttelijävalinnat mut pääasia, et So Ji Sup on siinä sama tyyppi joka näytteli miespääosaa I'm Sorry I love you sarjassa ja tosi hyvä näyttelijä! vaikkei parhaimman näkönen kylläkään, kaikki riippuu täysin sen kampauksesta. Sarja perustuu vissiin vähän Some nimiseen Kleffaan, joka on muuten tosi väkivaltanen. Siis, en tiedä että oonko nähny mitään sen väkivaltasempaa ja tuunko näkemään. Someen verrattuna, joku kohuttu Kill Bill tuntuu vaan vähäpätöseltä pläntiltä väkivaltasuuden kannalta. Itse asiassa Kill Bill tuntuu naurettavalta, ja vielä ku aattelee et siitä oli kauheet jutut, et voiko näin väkivaltasta olla. Mutta ihan hyvä leffa se oli So Ji sup siis vasemmalla ja oikealla sama tyyppi, joka näytteli siinä Some leffassa. |
_________________ Recently Finished: 1) Mop Girl 2) Bean Chaff of my life 3) Ms Kims Million Dollar Quest 4) Fated to love you 5) They kissed again 6) Three dads one mom 7) On air 8 ) Likable or not 9) Corner with love 10) Whats up fox
|
|
| Back to top |
|
 |
|
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum You cannot attach files in this forum You can download files in this forum
|
|
|
|