http://d-addicts.com

Register

HOME TORRENT DRAMA WIKI STATS HELP (FAQ) SEARCH GROUPS PROFILE PRIVATE MESSAGES LOGIN

Finnish-Speaking D-addict members

Goto page Previous  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 28, 29, 30  Next
Jump to page:

Reply to topic    D-Addicts Forum Index -> International Community
View previous topic :: View next topic  
Author Message
maakoplaOffline

Total posts: 294
PostPosted: Wed Apr 02, 2008 7:53 pm    Post subject:    Post Rating: 0 Reply with quote

Moi SSpiegel! Tervetuloa joukkoon. Mitä TWsarjoja oot katsonu? meikäläinen on viihtyny niissä kaikkei väjiten, pisin lista on tietty Kdraamojen kohdalla. En välitä niistä kliseistä ja Ksarjoissa on enemmän romantiikkaa kuin Jsarjoissa. Mutta Kimura Takaya on ehdottomasti the best! Aijon seuraavaksi keskittyä kaikkiin hänen sarjoihin, joita ne oo vielä nähny.

Muuten jos kliseet Ksarjoissa ärsyttää kokeile I'm Sorry I love you tai Thank You sarjoja, Time of Dog and Wolf on hyvä myös. Niissä on mahdollisimman vähän kliseitä ja hyvät näyttelijät Wub

Ootteko muuten jo kuulleet että korealaiset tekee oman version Hana Yori Dangosta? En vielä oo nähny taiwanilaista versiota (ooops, iso aukko sivistyksessä) mutta en kyllä usko, että kukaan pystyy ylittämään Jun Matsumoton Tsukasaa. Mun näyttelijävalinnat ois kyllä Jun Ki Ruin rooliin ja Hyun Bin Tsukasan.

Toma oli kyllä hyvä Japanilaisten HanaKimissä. Mä jopa toivoin et Mizuki päätyis Nakatsun kans yhteen mutta ei... Silti Jiro Wang oli parempi ja muutenkin pidin enemmän taiwanilaisten versuosta, japanilaisten Mizuki oli liian tyttö, Sano liian etäinen ja Nakazu liian ihana.

Taiwanese dramas Wish to see you again, Bull Fighting
my drama blog. http://drama-island.blogspot.com/

Back to top
View user's profile 
European GirlOffline

Total posts: 46
PostPosted: Wed Apr 02, 2008 8:56 pm    Post subject:    Post Rating: 0 Reply with quote

Minusta Takuya Kimuran sarjoista oli paras Pride. En kylläkään ole mikään Kimura fani.
Kannattaa ihmeessä katsoa Taiwanin Hana Yori Dangoi- Meteor Garden. Pääosan esittäjä on ainakin paremman
näköinen kuin Matsumoto.

Minusta myös tuo Taiwanin versio Hana Kimistä oli parempi. Wu Chun, Ella ja Jiro Wang olivat todella hyviä
rooleissaan.

Mistä Time of Dog and Wolf kertoo? Onko katsomisen arvoinen?
Tietääkö kukaan kenet on valittu pääosiin Full House 2?
Back to top
View user's profile 
SSpiegelOffline

Total posts: 217
PostPosted: Thu Apr 03, 2008 5:33 am    Post subject:    Post Rating: 0 Reply with quote

maakopla wrote:
Moi SSpiegel! Tervetuloa joukkoon. Mitä TWsarjoja oot katsonu?

Muuten jos kliseet Ksarjoissa ärsyttää kokeile I'm Sorry I love you tai Thank You sarjoja, Time of Dog and Wolf on hyvä myös.

Ootteko muuten jo kuulleet että korealaiset tekee oman version Hana Yori Dangosta? En vielä oo nähny taiwanilaista versiota (ooops, iso aukko sivistyksessä) mutta en kyllä usko, että kukaan pystyy ylittämään Jun Matsumoton Tsukasaa.

Toma oli kyllä hyvä Japanilaisten HanaKimissä. Mä jopa toivoin et Mizuki päätyis Nakatsun kans yhteen mutta ei... Silti Jiro Wang oli parempi ja muutenkin pidin enemmän taiwanilaisten versuosta, japanilaisten Mizuki oli liian tyttö, Sano liian etäinen ja Nakazu liian ihana.

Kiitos, kiitos! Smile

Mä olen viihtynyt aika mukavasti taiwanilaisten sarjojen äärellä. HanaKimin katoin tietenkin ekana, muita nähtyjä sarjoja on ISWAK, Why Why Love, Devil Beside You, Summer x Summer, ja kesken on miljoona, tällä hetkellä kuitenkin seuraan So I'm Not Handsomea ja Fated To Love You'ta. Taiwanilaisissa sarjoissa olen seuraillut enimmäkseen sarjoja, joissa on joku näyttelijä, josta pidän, kuten Mike He, Joe Cheng tai Fahrenheitin pojat. (kutsun Wu Zunia Kunto-ohjaajaksi, Jiro Wangia Apinapojaksi ja Calvin Chenia Toiseksi Apinapojaksi, Aaronille en ole keksinyt lempinimeä kun se ei ole kovin persoonallisen näköinen... Smile )
Taiwanilaisista sarjoista odotan ehdottomasti nyt Honey and Cloveria. Sen anime on yksi suosikeistani ikinä, ja japanilainen draamaversio oli ihan ok (siinä oli Ikuta Tomakin!).

Korealaisia olen tosiaan katsonut hirmu vähän, 9 End 2 Outs on ainut jonka olen katsonut loppuun, Coffee Princen viimeiset kaksi jaksoa on odottanut kovolla vaikka kuinka pitkään jo. Aloitin juuri tuon I'm Sorry, I Love Youn. Korealaisissa sarjoissa on ehkä se vika, että vaikka idea olisi hyvä, niin loppuvaiheessa se vesittyy. Viimeiset jaksot on tuskaa!
Odotan ihan hulluna korealaisten Hana Yori Dangoa! Toivottavasti siinä on jotain herkkuja miehiä! Wub Japanilaisten versio oli minusta todella hyvä, rooleihin ei osaisi kuvitella oikein ketään muuta. En tiedä kannattaako tuntea syyllisyyttä siitä, ettei ole katsonut Meteor Gardenia. Jotkut tykkää, jotkut ei, olen puolivälissä ja melko pitkäveteiseltä tuntuu. Se seurailee aika tarkkaan ainakin sitä animea (mangaa en ole lukenut), mutta mulle nyt loppuunsa on aika sama, kuinka uskollisia nämä "live actionit" on esikuvilleen. Taiwanin F4:sta en saa itseäni kyllä pitämään kirveelläkään, vaikka se suunnilleen pyhänhäväistykseltä tuntuukin.

HanaKimi on kyllä super. Pidin molemmista versioista, varsinkin kun ne oli kuitenkin melko erilaisia. Rakastan Oguri Shunia, mutta Wu Zun oli paljon hauskempi Sano. Pidän Jiro Wangistakin, mutta Ikuta Toman "Homo ja nai!" on vieläkin yksi suosikkikohtauksistani ikinä missään! Beating heart Ella oli uskomattoman poikamainen, mutta ehkä se oli sitten liian poikamainen, kun en oikein olisi millään meinannut uskoa, että kukaan rakastuisi siihen. Japanin Mizuki ei ollut kovin uskottava, mutta ainakin selkeästi tytön näköinen Smile

Jaha, kylläpä postauksen koosta huomaa, ettei saa kenenkään kanssa koskaan aiheesta puhua. Pitäisi varmaan käännyttää joku kaveri tähänkin hommaan! Smile

PostPosted: Thu Apr 03, 2008 1:41 pm    Post subject:    Post Rating: 0 Reply with quote

Oma Kimutaka lempparini tulee aina(ehkä) olemaan Engine, se vaan oon niin ihana.

Musta tuntuu että Full House 2 on samat tyypit rooleissa, jollei se oo joku Goong S tapanen juttu (eli ei jatko osa ollenkaan). Jos Full House 2 edes tulee, enpä oo viime aikoina kuullu mitään uutisia, en kyllä oo etsinytkään. Full House oli aikoinani eka Ksarja

Time of Dog and wolf tiedot dramawikistä, muuten maailman paras keksintö ikinä (rakastan dramawikiä!!): http://wiki.d-addicts.com/Time_Between_Dog_and_Wolf
Tää sarja on ehdottomasti katsomisen arvonen, life altering. Olin niin koukussa että... varsinkin jos pitää mafiatouhuista niin kannattaa katsoa. Ainoa pettymys oli Nam Sang Mi, joka ei kyllä voittanu mua puolelleen Bad Familyssä myöskään (epä koko sarja ollu kummonen)

Noihin TWsarjoihin liittyen oon katsellu enemmänkin niitä sarjoja joissa on Ming Dao ja ne tyypit kuten magician of love ja prince turns to frog jne. Nyt katson Love Contractia ja Hearts of Fencingiä (tätä vaan sen takii koska harrastan miekkailuu ja halusin nähdä miltä se näyttää jossakin sarjassa).

Toi Why why Love on ollu jo jonkin aikaa mun katsomistoivelistalla mutten oo saanu aikaseks kattoo viel. Tosin en hirveästi pidä Mike He'stä. emt se vaan tuntuu kauheen epätunteelliselta tyypiltä. Oon nähny Devil Beside you:n (muuten yks parhaimista mangafilmatisoinneista) ja Love Contractin mutta en oo vielä hänyt kemiaa Mike Hen suunnalta kenenkään kanssa. (eipä moni pysty olemaan Gong Yoo 2!! tyyppi jolla on parhaimmat kemiat joka ikisessä sarjassa, jossa se on ollu) Aina ku oon aikonu alottaa jonkun TWsarjan katsomisen oon löytäny uuden ksarjan ja sitten kaikki muu on unohtunu.

MISA on mun lempi ksarja IKINÄ! Itkin ja itkin kunnes näytin pandalta T_T 9 End 2 Outs oli ihan ok, loistavat kemiat mutta mun makuun vähän tylsä, jossain puolessa välissä olin jo et "ääh ksoka loppuu" kun siinä ei oikeen tapahtunu mitään erikoista. Samaa mieltä oon Coffee Princen muutamasta loppujaksoista, se vaan lopahti *pläts* oon tod samaa mieltä siitäkin et Ksarjat jotenkin lopahtaa puolessavälissä tai sitten kun on enää jäljellä 4-2 jaksoo. Sillee kävi kun katoin Dal Ja Spring, My Girl ja 1% f Anything sarjoja. JA on niitä muitakin. Silti Ksarjat rules 4ever LOL, niitä oon nähny monta hyvääkin!!

Back to top
View user's profile 
yasuikaraOffline
Total posts: 1
PostPosted: Thu Apr 03, 2008 2:52 pm    Post subject:    Post Rating: 0 Reply with quote

Ei hätää, kyllä meitä löytyy.
Back to top
View user's profile 
Fin_gurlyOffline

Total posts: 139
PostPosted: Fri Apr 04, 2008 3:00 pm    Post subject:    Post Rating: 0 Reply with quote

European Girl wrote:
Tietääkö kukaan kenet on valittu pääosiin Full House 2?

Huhuttiin jossain vaiheessa että YEH (Yoon Eun Hye) ottaisi Song Hye Gyonin paikan Full House 2:sessa mutta on näköjään kieltäytynyt hommasta..

Ite kyllä en haluaisin kakkos tuotanto kautta koska yleensä 2.kausi on huonompi kuin eka..mut eihän sitä koskaan tiedä( esim ISWAK 2 oli pettymys mulle juuri samaisesta syystä) Sad

maakopla wrote:
Ootteko muuten jo kuulleet että korealaiset tekee oman version Hana Yori Dangosta?

Wow Jee cheers Olis kyl kivaa jos Hyun Bin olisi Tsukasana(jotenkin sopisi siihen rooliin Laugh ) ja taas Yoon Eun Hye olisi Tsukushina w00t

Currently watching: Mean Girl Ah Chu, Hatarakiman, Fated to Love You, Daisukii!!
Back to top
View user's profile 
maakoplaOffline

PostPosted: Mon Apr 07, 2008 3:02 pm    Post subject:    Post Rating: 0 Reply with quote

Sain juuri katsottua Kimi Wa Petto draaman vähän aikaa sitten. Oli kyllä hyvä. Juoni oli niin outo, etten olisi ikinä edes vaivautunut katsomaan mutta kun yllättäen se oli saatavilla niin helposti niin en voinut vastustaa. Sarjahan oli aivan ihana ja kaikki olivat rooleissaan hyviä. Muistuttivat mangahahmoja mielettömästi. Ärsyttävää kun Jsarjoissa yleensä deittailusta tehdään niin pakolla väännetyn näköstä. Crazy Crazy Momo oli kyllä ihana. Haluan oman Momon xD

Nyt katson parhaillani Meteor Gardenia. ihan nyvältähän se vaikutti ekan jakson persuteella. Muttei kukaan pysty korvaamaan Jun Matsumoton Tsukasaa, ei kukaan. Saa nähdä nytten ku Korealaiset tekee oman versionsa... tästö tulikin mieleeni että f4 ei ole kovin komea kummassakan versiossa. Mutta Rui Meteor gardenissa on IHANA eikä Tsukasassakaan oo valittamista. Vaikke se hankala tukka tekee pahaa... xD

Katoin eilen Leffan My Tutor friend ja suosittelen lämpimästi kaikille. Ihmeen luontevaa näyttelemistä, hyvää huumoria. Toi mieleeni Legend of Seven Cutter leffan. Nyt katson Virgin Snown vihdoin ja viimein. Jun Ki <333

Back to top
View user's profile 
SSpiegelOffline

PostPosted: Mon Apr 07, 2008 3:45 pm    Post subject:    Post Rating: 0 Reply with quote

maakopla wrote:
Sain juuri katsottua Kimi Wa Petto draaman vähän aikaa sitten. Oli kyllä hyvä. Juoni oli niin outo, etten olisi ikinä edes vaivautunut katsomaan mutta kun yllättäen se oli saatavilla niin helposti niin en voinut vastustaa. Sarjahan oli aivan ihana ja kaikki olivat rooleissaan hyviä.

Oih, Kimi wa Petto on ihana! Se on oikeasti yksi suosikeistani, vaikken pidäkään erikoisemmin MatsuJunista. Se idea on tosissaan melko noh, absurdi, mutta toimi todella hyvin ja pidin roolisuorituksista ihan älyttömästi! Beating heart

maakopla wrote:

tästö tulikin mieleeni että f4 ei ole kovin komea kummassakan versiossa.

Eih, miten väärässä ihminen voi olla! Smile Japanin F4:sta löytyy yhä kaksi bishounen suosikkiani, Oguri Shun ja Matsuda Shota. Varsinkin kakkosessa Matsuda oli niiiiin hottis! Wub
Vic Zhoun charmia en kyllä Meteor Gardenin myötä vielä äkännyt, mutta esimerkiksi Marsissa se on ihan hyvää silmäkarkkia. Muutenkin Meteor Gardenin Rui on supermälsä hahmo. Siinä sarjassa sanotaan että Rui olisi ollut autistinen, mutta se nainen olisi jotenkin parantanut sen. Minun ymmärtääkseni autismi on tila, josta ei parannuta... Enivei, itse en vaan sitä taiwanilaisen version hurmaa koskaan tajunnut. Kaiketi mulla on vaan niin huono maku draamojen suhteen, että kaikki vakavasti otettava draama on minun mielestäni kauheata kuraa Tongue

PostPosted: Mon Apr 07, 2008 7:08 pm    Post subject:    Post Rating: 0 Reply with quote

Omasta mielestäni F4:ssa kummasakin sarjassa vain Rui ja Tsukasa on herkkua. Muut on vähän niin ja näin.

Vai on Vic Zhoun Marssissa... Pitää kattoo se sarja seuraavaks meinaan Vic Zhoun on kyllä in Rein ruumillistuma, vähän pidempi tukka kun vielä ois ja vaalee... Aaah. Mars oli mahtava manga... ja kyllä Vic Zhoun charmi meteor gardenissa näkyy, sillä on mielestäni ihana kampaus. Muuten millanen sairaus se autismi olikaan? (nyt paljastuu mun älykkyyden taso...) muuten ihana kuva wikipediassa <3 olen löytänyt uuden rakkauden xD

Jerry Jan on kanssa ihana kunhan tukka on vähän saatu aisoihin^^ Mutta... sellanen Tsukasa on, se tukka xD silti Jun Matsumoto oli enemmän Tsukasa <_< Tyhmää ku kakkosjaksossa oli vielä vähän TuskasaxMakino kohtauksia T_T HALUAN NIITÄ! he he, virgin kohtauskin oli ängetty mukaan. se oli yks mun lemppareista mangassa^^ Nyt tuli ikävää HYD mangaa... Kyl mä viel joku pv saan sen ostettuu.

Sain juuri katottua Virgin Snow leffan..aah Lee Jun Ki:n hymy loppukohtauksessa. Sillä hetekllä aattelin et nyt mä en tarvii enää mitään, voin kuolla onnellisena xD mutat eipähän siinä leffassa pal mitään ollu, paljon Lee Jun Ki kohtauksia. No senhän takii mä koko leffan katoinkin.

Back to top
View user's profile 
SSpiegelOffline

PostPosted: Mon Apr 07, 2008 8:19 pm    Post subject:    Post Rating: 0 Reply with quote

Quote:
Wikipedia: Autismi
Autismiin liittyy vuorovaikutusongelmia muiden ihmisten kanssa, epäsovinnainen, haastava käytös, toistavaa ja rajoittunutta toimintaa, sekä aistien yli- ja aliherkkyyttä. Myös unihäiriöt ovat yleisiä.
Nykyisen käsityksen mukaan autismi on kokonainen kirjo eriasteisia häiriöitä. Autisteilla on mielen mallissa häiriöitä: heillä on muita heikompi kyky kuvitella, mitä toiset ajattelevat.
Autismista ei voi parantua, mutta kuntoutuksella voidaan hyvin paljon vaikuttaa elämänlaatuun ja toimintakykyyn. Käyttäytymisessä näkyvät ilmenemismuodot ovat yksilöllisiä ja vaihtelevia riippuen autistisen henkilön iästä, kehityksen tasosta ja hänen saamastaan kuntoutuksesta. Autismi on kehityshäiriö. Siihen ei ole tiettyä hoitoa.

Sinänsä tämä nyt on ihan turhaa pilkunviilaamista, koska kyseessä on kuitenkin vain televisiosarja. Se voi olla virhe käsikirjoittajilta tai vaikka väärä sanavalinta subbien tekijöiltä. Itseäni jäi vaan hirveästi kaivelemaan silloin tuo pieni yksityiskohta.
Minulla oli nuorempana kaveri, joka oli autistinen, sillä oli Aspergerin syndrooma. Se oli muuten melko normikaveri, mutta ennen kuin tiesin tuosta syndroomasta, luulin aina että se on jotenkin ylimielinen. Se reagoi kaikkiin tilanteisiin suoralla puheella, joka monesti loukkasikin. Mutta sitten kun se kertoi tuosta jutusta, tajusin ettei se osaa lukea ilmeitä ja eleitä niin kuin muut, eikä siksi tajua puheessa olevia pieniä vivahteita, joita ei suoraan sanota sanoin. Sille oli siis turha olla sarkastinen tai yrittää "piilovittuilla". Ei se ymmärtänyt semmoisia juttuja lainkaan. Mutta se oli myös uskomattoman lahjakas matemaattisesti. Se elätti perhettään koodaamalla softwarea yrityksille ja ilman mitään koulutusta vieläpä!

Quote:
Wikipedia: Asperger
Tavallisesti ihmisillä on huomattava luontainen kyky havaita muiden ihmisten mielialoja ja ajatuksia. Suurin osa ihmisistä kykenee päättelemään keskustelukumppaninsa ruumiinkielestä ja muista pienistä vihjeistä huomattavan paljon. Autistisilla ihmisillä ei ole tällaista kykyä, ja Aspergerin oireyhtymästä kärsivä saattaa olla sosiaalisesti yhtä "sokea" kuin täysin autistinen henkilökin. Sosiaalisesta sokeudesta kärsivä ei esimerkiksi välttämättä ymmärrä hymyn tarkoitusta eli onko se iloinen, vahingoniloinen vai ilkeä hymy tai ei huomaa koko hymyä.
Aspergerin oireyhtymään kuuluu sekä kielteisiä että myönteisiä puolia. AS-henkilöillä on älykkyystestien mukaan keskiarvosta poikkeava älykkyysosamäärä (tilastollisesti arvioituna joko hiukan keskitasoa korkeampi tai matalampi). Merkille pantavaa on, että AS-henkilöillä joilla on mitattu keskiarvoa selvästi alempi ÄO, voi silti olla hyvä sanavarasto, ja heillä saattaa olla jokin vahva muistamiseen liittyvä erityisalue.
AS-henkilöillä on yleensä joitakin kapea-alaisia harrastuksia ja kiinnostuksen kohteita, joista he ovat erittäin kiinnostuneita ja tietävät melkein kaiken. Näistä harrastuksista voi olla hyötyä työelämässä, mikä kannattaa ottaa huomioon työalaa valittaessa. AS-henkilöillä on usein tavallista laajempi sanavarasto, ja mekaaninen lukutaito on hyvä.

Last edited by SSpiegel on Mon Apr 07, 2008 9:53 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile 
sansainOffline

Total posts: 22
PostPosted: Mon Apr 07, 2008 8:58 pm    Post subject:    Post Rating: 0 Reply with quote

Moro, täällä olisi uusi japanin ihmemaan löytänyt member.
Katselin näin alkupaloina Aya Ueton tähdittämät Attention Please! ja Abarenbo Mama -sarjat, aika hupaisia olivat.
AP:n uusin special ja AM:n jaksot 5-11 ovat vielä ilman enkku subeja, mutta eipä tuo menoa haitannut, vaikka en japania ymmärräkään. Mr. Green
Back to top
View user's profile 
maakoplaOffline

PostPosted: Wed Apr 09, 2008 6:52 pm    Post subject:    Post Rating: 0 Reply with quote

Senkjuu, että valoitit autismista. Hmm... No Rui ei näytä olevan Meteor Gardenissa ainakaan kauhean vakavasti sairas. Hmm. Sain juuri päätökseen jakson 4. Hitaasti mutta varmasti.. netti ei nääs oikeen oo mikään supernopee. Pikkuhiljaa tajusin, että tästä sarjasta puutuu glamour, se kimalteleva rikkaiden tyyli on jossain ihan muualla. Näyttelijäsuoritukseton aika surkeita. Olen päättänyt, että pidän vain Barbiesta, Vic Zhousta ja Jerry Yanista. Tulin siihen päätökseen, että Jun Matsumoto on todella Tsukasan ruumillistuma mutta Jerry Yan hoitaa homman luonteen osalta täydellisesti! Ne kaksi muuta F4 jätkää... Cussing Vanness Wu yrittää olla luonteva, huoleton ja rento muttei osaa ja se toinen ei vaan omista sitä nättelijän säteilevää auraa. Se on niin mitätön ja harmaa tyyppi. Ja Makinon vanhemmat Crazy varsinkin äiti Cussing Joka kertaa kun ne tulee ruudulle tekee mieli heittää koko kone ikkunasta ulos ja tappaa joku. No jatkan katsomista, jakso viisi on melkein latautunut jo^^

Ksarjojen rintamalla päätin tutustua Hon Gi Dongiin kun akikkikert puhuu siitä joka paikassa. Eka jakso oli ihan ok. Pidän näyttelijöistä ja huumori on ihan hyvää. Varsinkin se disco. HA HA! nauran joka kerta kun ajattelen sitä. En yleensä pudä historia-nykyaika-huumorilla yhdistelyistä mutta luulen että tämä menee. Toivon, että sarja muuttuu paremmaks (käviski niin ku Thank Yussa, sarja vaan muuttu jakso jaksolta paremmaks. Pelästyin jo ettei se paraneminen lopu koskaan) Mutta kun luin spoilereita lopusta mieleen nousi vaan yksi kysymys.. miksi mä viime aikoina katon tälläsii sarjoi vaan?

Holy cow. Tajusin juuri, että pitä kattoo Tadashii Oji no Tsukurikata jakso 2. se on yks näistä päättömistä söpöilysarjoista, joissa poseeraataan niin saakelisti. Mutta pidän sen huumorista^^ Tuo mileen Nobta wo Producen (vaikken hirveesti ees pitänyt siitä sarjata *kon*)

Tervetuloa ilosieen joukkoomme sansain! Toivottavasti viihdyt ja laitat paljon viestejä tähän ketjuun. Ja SSpiegel laita vielä jotain mielipiteitä Meteor Gardenista!

Back to top
View user's profile 
SSpiegelOffline

PostPosted: Wed Apr 09, 2008 8:07 pm    Post subject:    Post Rating: 0 Reply with quote

^^ Olen miettinyt tuon Hon Gil Dongin kokeilemista. Mulla on menossa tällä hetkellä joku ihme kausi, etten taas innostu mistään. Otin tuossa yhden jakson Proposal Daisakusenia(jd), At Home Dadia(jd) ja Soulmatea(kd). Mikään noista ei oikein sytyttänyt kunnolla. I'm Sorry, I Love You'ssakin olen ollut jumissa kahdessa ensimmäisessä jaksossa vaikka kuinka pitkään. Hyenaa en saanut katsottua edes ensimmäistä jaksoa loppuun. Älytön määrä draamaa odottelee kovolla, mutta mikään ei inspiroi. Ashita no Kita Yoshio on ainut mikä on nyt iskenyt, mutta kun katson sitä poikaystävän kanssa (joka ei todellakaan ole millään tavalla minkään aasialaisen popkulttuurin ystävä) niin sitä on pakko katsoa hiljakseen.

Tuosta Meteor Gardenista... Kuten sanoin jo aikaisemmin, se seurailee tuota alkuperäistä tarinaa melko orjallisesti. Se alkuperäinen mangahan on vuodelta -92 ja anime -96. Ärsyttävintä oli, että Meteor Gardenissa oli matkittu ilmeisesti myös ysärin mukaista vaatetusta, ainakin ne oli niin hemmetin mauttoman näköisiä koko ajan, vaikka pitäisi olla vuosi 2001! pale Doh! Sinänsä tuon alkuperäisen tarinan seurailu voi olla positiivistakin, varsinkin nyt kun odottelen tuota taiwanilaisten Honey and Cloveria. Japanilainen versio oli viety jokseenkin kauas alkuperäisestä. Hana Yori Dangossa se oli pelkästään positiivista, että siitä koko hommasta tehtiin jotain ihan uutta ja jätettiin ne tylsät ja huonot osat pois. Itsekin pidin juuri siitä muodista ja glamourista, ja että laitettiin hieman mutkia suoriksi, vaikka onnistuttiin HYD:issäkin laahaamaan sitä juonta paljonkin niin lyhyeksi sarjaksi. Smile

P.S: Ihanaa kun saa vapaasti arvostella sarjoja, kun yleensä porukat tulee suunnilleen lynkkaamaan sut, jos sanot jotain "pahaa" jostain niiden suosikista. Pssst! Mäkään en tykännyt Nobuta wo Producesta! Mun mielestä se on melko tylsä ja Yamapi ei vakuuta.

PostPosted: Wed Apr 09, 2008 9:02 pm    Post subject:    Post Rating: 0 Reply with quote

Mull taas on sellanen kausi että kiinnostavia sarjoja löytyy vaikka millä mitalla mutten ehdi katsomaan xD Juuri äsken innostuin Wish To See You again TWsarjasat (miksköhän..kröhöm... Vic Zhou) muttei oo subeja T_T Crying EIH! Toivon mukaan joku päivä...

En tunne livenä yhtään suomalaista draaman ystävää. Se ois kai pelottavaa, jos ne on murhanhimosii xD mutta luultavasti ne kaikki keskittyy Jsarjoihin enimmäkseen. Tästä pääsenkin nobuta wo Produceen (vai oliko se wa? ihan sama) Mä en tajuu tän sarjan menestystä? söpöily? ja Yampi... ja siitä päästäänkin siihen et mä en tajuu Yampin menestyksen salaisuutta. Okei se ei oo ees mikä kauheen söpö eikä se oo kauheen hyvä näyttelee. Muistan et Kurosagi oli kauhee menestys, kaikki vaan puhu hyvää siitä mut mä en oikeen innostunu. Kaikki jaksot oli melko samanlaisii ja se tyttö oli ärsyttävä!!

Ahaa, nyt siis tiedän Meteor Gardenin tyylittömyyden salaisuuden... -90 luku. Mä kun vielä pidin -90 luvusta (en enää!! ei maar)

Back to top
View user's profile 
SSpiegelOffline

PostPosted: Wed Apr 09, 2008 9:24 pm    Post subject:    Post Rating: 0 Reply with quote

Huhu! Smile Veit sanat suustani! Mäkään en mitenkään onnistu tajuamaan mikä siinä Yamapissa kiehtoo. Poikkiksenikin tuli tuossa yksi päivä kotiin kun katsoin Kurosagia ja se sanoi, että tuolla pojallahan on koko ajan sama ilme! Yhdessä vaiheessa oikeasti katsoin samaan aikaan Long Love Letteriä, Nobuta wo Producea ja Stand Up!'ia ja meni hermot, kun Yamapi oli niissä kaikissa! Cussing Siis kyllä sen sarjat on ihan katsottavia, mut ei se hääppöinen kyllä ole, noin niinkuin näyttelijänä.
Toisaalta, pitää ymmärtää, että kaikilla on oma makunsa. Itsekin fanitan monia, joista monet muut ei pidä olleskaan. Ja semmoisiakin, jotka ei osaa näytellä oikein yhtään. Ehkä Yamapissa ärsyttää se, kun se on niin yliarvostettu.

Kurosagi oli kyllä ihan jees. Tykkään tuommoisista huijausjutuista, mutta ehkä se olisi ollut parempi jos ne olisi keskittyneet vähemmän siihen ihmissuhdedraamaan ja enemmän siihen, että olisi kehittänyt jotain kunnollisia huijauksia. Tulee mieleen vaan se yksi huippu brittisarja, jossa ihan samassa ajassa (n. 45 min) kehitettiin vaikka kuinka mutkikkaita huijauksia, joista ei aina edes tiennyt että tuleeko ne toimimaan vai ei. Samaa olisin toivonut tässä.

Reply to topic    D-Addicts Forum Index -> International Community All times are GMT - 1 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 28, 29, 30  Next
Jump to page:
Page 21 of 30
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum