http://d-addicts.com

Register

HOME TORRENT DRAMA WIKI STATS HELP (FAQ) SEARCH GROUPS PROFILE PRIVATE MESSAGES LOGIN

Finnish-Speaking D-addict members

Goto page Previous  1, 2, 3 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29  Next
Jump to page:

Reply to topic    D-Addicts Forum Index -> International Community
View previous topic :: View next topic  
Author Message
maakoplaOffline

Total posts: 273
PostPosted: Thu May 22, 2008 5:19 am    Post subject:    Post Rating: 0 Reply with quote

Nyt me tunnetaan sitten toisemme Mr. Green Missä päin turkuu asut? Mä asun Varissuolla. Muuten pitikin jatkaa tota SSpiegelin kysmystä sillä, että onks kellään kuvii galleriassa?? Mulle saa mennä laittamaan kommenttia, oon nikillä maakopla87. Ja hengaags kukaan Aniki- mangaforumilla? oon tietty nikillä maakopla sielläkin xD

Taiwanese dramas Wish to see you again, Rolling Love, Bull Fighting
my drama blog. http://drama-island.blogspot.com/

Back to top
View user's profile 
SSpiegelOffline

Total posts: 178
PostPosted: Thu May 22, 2008 3:34 pm    Post subject:    Post Rating: 0 Reply with quote

maakopla wrote:
Oooo! Rolling love on subattuna jo? Pitääkin ottaa kiinni siitä. En oo pitkään nähny Jiro Wangia ja kun se on pääosassakin!!! Wub

Iljimaen subbaa KST. Mäkin oon odotellu sitä jo pidempään aikaan. Vihdoin saan taas jälleen nähdä ihanan Lee Jun Kin.

Määää ooon Turust. LOL Myönnän myös etten tunne yhtään aasialaisten sarjojen ystävää livenä. Harmi koska sit ois voinu järjestää jotai päiviä, et oltais katottu sarjoja yhessä tai jotai.

Tuo Rolling Loven eka jakso oli ihan jees. Jään innolla odottelemaan lisää! Smile Jiro Wang on kyllä superhauska ja supersöpö, vaikkei se nyt ehkä niin kummoinen näyttelijä olekaan. Ihan hyvin se sitä yhtä rooliaan ainakin esittää. Tongue

Selailin tuolla Korea-foorumilla sitä hottisten miesten threadia, niin vakuutuin, että munkin on nähtävä tuo Lee Jun Ki jossain. Mä olen miettinyt monesti, että kattoisin sen Time Between Dog and Wolf-sarjan, mutta vielä en ole saanut aikaiseksi. Ne kuvaukset oikeasti saa kuulostamaaan kaikki sarjat ihan ankeilta Glare Tuo Lee Jun Ki on muuten yhdessä musiikkivideossa http://youtube.com/watch?v=7Nzv-tFUvIM, kawaii! Wub
Bändi on yksi suosikeistani ja biisikin on niin loisto, että tuo video on varsinainen piste i:n päälle.

Muakin kyllä harmittaa, ettei ole ketään kaveria, joka katsoisi myös draamoja, mutta toisaalta tykkään kyllä nauttia niistä ihan yksin. Saa nauraa just niin tyhmille jutuille kuin tahtoo ja hymyillä typeränä komeille miehille. On kummiskin niin vaikeeta muutenkin löytää jotakuta jolla olisi samanlainen maku kuin mulla, niin voi kuvitella miten vaikeeta ois löytää joku jolla on samanlainen maku draamojen suhteen...
Kummiskin noi aasialaiset draamat on niin erilaisia länsimaisiin verrattuna. Poikaystävä on aina välillä ollut paikalla kun katson draamoja, niin se ei ensinnäkään ymmärrä sitä tyyliä, juonta, dialogia, yleensäkään kaikkea mitä voitaisiin laskea kulttuurieroiksi. Sen mielestä kaikki lähinnä ylinäyttelee ja musiikki on ylidramaattista ja sitä soitetaan omituisissa kohdissa. Itse kun on jo katsonut niin paljon näitä, niin on jo tottunut tuollaisiin juttuihin, mutta miettii, että itsekin joskus tuntuu, että joku ylinäyttelee, niin miten pahalta se jonkun tottumattoman silmiin näyttää... scratch
Enivei, mun pointti on, että kun itse aloitti draamojen katsomisen, niin olihan se melkoinen shokki jollain tavalla, mutta kun kuitenkin tykkäs niistä miehistä Wub ja oli jo tottunut animen myötä eleisiin ja tapoihin ja dialogiin, niin pääsi nopeasti kärrylle. Vaikea kuitenkaan kuvitella, että saisi koskaan käännytettyä ketään draamojen pariin, kun itselläkin se oli melkoinen hyppäys silloin aikoinaan ja sit kun ei oikeastaan tunne ketään naispuolisia animefanejakaan, niin kai sitä sit vaan pitää jatkaa näin ja nauttia draamoista ihan issekseen. Big Smile

Niin, ja minäkin löydyn galtsusta (vaikken olekaan irkannut aikoihin) ja yllättäen olen siellä nimimerkillä SSpiegel. Ne kuvat on sikavanhoja, mutta ei mussa ole kyllä muuttunut muu kuin hiukset (tämän viimeisimmän hankin n. kuukausi sitten ja sitä varten vein kampaajalle kuvan Super Juniorin Siwonista, eli tämä on nyt tämmöinen perinteinen aasialaisen miesstaran tukka Smile)

PostPosted: Thu May 22, 2008 5:06 pm    Post subject:    Post Rating: 0 Reply with quote

Niin se Time of Dog and Wolf oli tosiaan hyvä!! Täällä on keskustelu aika paljon spämmiä ja samoin soompi foorumilla. Mutta onneksi siellä on joukossa tosi hyviä ja syvällisiä pohdontoja xD

Itelläni ei ollut minkäänlaista kulttuurishokkia kun livesarjoihin siirryin. Johtui varmaan siitä, että olin jo lukenut mangaa vuosia ja kattonu vähän animeakin. Toisaalta taas Korean meininki muistuttaa aika paljon Venäjää ja olen iste venäläinen itse asissa ja käyn siellä usein. Ärsyttää vana joka ikinen kerta se, että vanhemmat on aina jotai diktaattoreita ja naisilla ei ikinä ole mitään sanavaltaa. Joka ikisessä sarjassa on kohtaus, joss aon väärinkäsitys ja jotain naispuolista henkilöä torutaan ja tämä on ihan hiljaa ja kuuntelee pää alas painettuna. Eniten otti pattiin se kun Dal Ja's Springissä palajstu, että se yks tyyppi oli naimisissa. Jumankauta se ei todellakaan ollu Dal Jan vika koska se äijä ei koskaan kertonu sille olevansa naimissa mutta ei se ketään tietenkään kiinnostanu.

Varmaan ylinäyttelyä on paljonkin mutta en minä sitä enää huomaa (paitsi kiinalaisissa sarjoissa... niissä ei muuta olekaan) xD Jos joku haukkuu aasialaista näyttelemistä niin ei ole suomalainen näytteleminenkään mitään superhyvää. Kaikki parhaimmat näyttelijät on jenkkejä ja suurin osa niistäkin miehiä. Mä en tajuu. Ehkä se johtuu siitä, että olen naispuolinen mutta mä löydän mun suosikit aina miehistä. On mulla joitain aasialaisia naissuosikkeja mutta suurin osa on miehiä. Musta kaikki aasialaiset naisnäyttelijät on alkanu näyttää samalta. Kaikilla on samantapaset kasvot ja pitkä tukka.

Kerran muuten kaveri huomautti, että oli outoa kun jossain kohdissa tulee musaa, jossa on sanat ja siihen päälle joku puhuu. Samoin musta on vähän outoa kun joku kuuntelee soittorasiaa ja siihen tulee vuielä päälle taustamusat.

Käynkin samantien laittaas ulle kommenttia SSpiegel xD

Back to top
View user's profile 
~kani~Offline
Total posts: 27
PostPosted: Thu May 22, 2008 9:27 pm    Post subject:    Post Rating: 0 Reply with quote

Minä kun en muita kuin japaisarjoja katso, niin en osa hirveästi lausua mitään yleistä aasialaisista sarjoista Big Smile
laatusarjat on laatusarjoja ihan sama missä ne on tehty ^^
katson juuri Yasashii jikan. se on ÄLYTTÖMÄN HYVÄ ei mitään komediaa, vaan mielenkiintoista ihmiskuvausta. ihme, ettei siihen ole kuin puolivillaiset soft subit :S Siis en olisi ikinä kuvitellut, että se vanha ukkelikin siinä on niin sairaan mielenkiintoinen. suosittelen jokaiselle, joka haluaa nähdä jotakin jossa on tunnetta.

ah, ja "Arashi no NINO-chan" on siinä^^ se tyyppi on juuri paras näyttelemään tuollaisia.
Onko kukaan nähnyt sitä elokuvaa, missä se murhaa isäpuolensa?

sen oon kyllä huomannu, et joskus "haittaa" kun ne kaikki aasialaiset on niin sairaan pieniä ja laihoja! <.<
tietty näyttelijät nyt on muutenkin Tongue Joskus tosin tuntuu et ihme että tuokin luuranko elää vielä...
tietty ylinäyttelihän kuuluu komedioihin Big Smile mutta tragediassa sellainen haittaa, ärsyttää kun joku tuhertaa itkua jonku viis minuuttia tekokyyneleillä.
ja tuo naisten asema...siellä tahtoo olla vielä se asenne, että "kimi wo mamoru", sanoo mies ja vaimo istuu kotona. Ja sitten esim. Hataraki man- sarjassa sitä on heti jotenkin miesmäinen, jos nainen haluaa tehdä töitä.

nykyään kun en oikeastaan muuta katsokaan kuin japanilaisjuttuja, niin se mitä miellän normaaliksi on vähän "kieroutunut" xD vilkaisin tässä jotain harry potter-elokuvaa ja se vasta olikin outo - kaikki puhuin englantia ja ihmiset oli rumia.... Suprise olen jo liiankin tottunut aasialaisiin sileänaamoihin...
Back to top
View user's profile 
shaylaOffline
Total posts: 172
PostPosted: Thu May 22, 2008 9:49 pm    Post subject:    Post Rating: 0 Reply with quote

ihan Turun keskustassa asun, samassa asunnossa koko elämäni vaikka pienenä vauvana tulinkin Tukholmasta. Varissuolla on kyllä tänä vuonna tullu usein käytyä hammaslääkärissä kun en moneen vuoteen käynyt ja sitten niitä reikiä olikin. Inhoan hammaslääkäriä sen kivun takia. Varissuolle muutti kuitenkin minun hammaslääkärini ja siksi piti siellä käydä. Tässä taas tuli katsottua Euroviisuja ja aika tylsää taas oli, nykyään kun kuuntelen pelkästään aasialaista musaa, aina ulkona ollessani on mp3 soitin päällä. Saa nähdä miten Suomen kappaleen käy. Smile

Recently Finished: 1) Fated to love you 2) They kissed again 3) Three dads one mom 4) On air 5) Likable or not 6) Corner with love 7) What''''''''s up fox 8 ) Fantasy Couple 9) Fireworks 10) The Water Bloom
Currently Watching: Bean Chaff of my life
Back to top
View user's profile 
maakoplaOffline

PostPosted: Sun May 25, 2008 5:23 am    Post subject:    Post Rating: 0 Reply with quote

Quote:
sen oon kyllä huomannu, et joskus "haittaa" kun ne kaikki aasialaiset on niin sairaan pieniä ja laihoja! <.<
tietty näyttelijät nyt on muutenkin Joskus tosin tuntuu et ihme että tuokin luuranko elää vielä...

NIIN TOTTA! Välillä mun pitää oikein laittaa silmät hetkekes kii ja avata taas, että uskoisin et joku voi olla niin laiha. Jos joku on nähny The Vineyard Man sarjan niin se nainen, joka on töissä laborotoriossa... se oli jo melkein ällöttävää. Joka kerta kun hän ilmestyi näytölle mä vaan ajattelin, et onko sillä anoreksia tai jotai. Ja miehert on aina tietty bodattuja ja viimeisen päälle. Whistling

oon tässä yrittäny saad aloppuun What Happened in Bali sarjaa. Siinä ei ole mitän hyvää mutat ihmeen kaupalla olen selvinnyt jaksoista 12-17 jopa pitivät mielenkiinnon yllä. Mulla on jonkinlainen viha-rakkaussuhde tähän sarjaan xD

Joe ketään kiinnostaa 20 minuuttinen Ksarja niin tässä:

'U-Turn' is a new type of drama with 4 minuts each and 3 episodes, made by On Media and Ssang Yong Motors.
It's short but has all elements of drama, a melancholy love story of man and woman who made fatal meeting.
Famous movie director Jang Jin wrote script and directed.
He introduced that it will be attractive work which has both sensibility of a music video and interesting story of a drama.
So Ji Sub in this drama is a music producer, will show professional looking which he hardly showed before and unique attractiveness.
One day he is attracted by a stranger girl who showed up in front of him suddenly, the actress is Lee Yeon Hee.
Director Jang Jin says "You will see attractive So Ji Sub who has coldness of bad guy Cha Moo Hyun of 'Sorry I love you' plus softness."
So Ji Sub said after fimling "In many scenes I needed to act with my eyes, so I focused on conveying my feeling. It's my first work after long break, so I did it really ambitiously."
'U-Turn' is aired from April 1st, through cable channel OCN & Super Action.
So Ji Sub who discharged last year Apr, will start filming Cain and Abel from end of June.

credit: posted by Saturn, in her blog

A Subbing Project by Jisub Addicts Club
Translator: Dahee Fanel
Timer: autumn1
Editor & QC: thunderbolt
Encoder: kidd
With Special Thanks To With S2 (Written In The Heavens Subbing Squad)

Episode 1
Episode 2
Episode 3
Episode 4
~complete~

Tää oli aika hyvä repäisy. Ja jos esim ei oo koskaan ennen kattonu Ksarjaa niin tässä on tiivistetty aika hyvin kokonaisen sarjan olemus xD

Back to top
View user's profile 
SSpiegelOffline

PostPosted: Tue May 27, 2008 10:35 am    Post subject:    Post Rating: 0 Reply with quote

Mun tietokone hajosi! Cussing Crying Alcoholic Thumb down Hissy fit Evil or Very Mad faint praying Doh! rambo Shocked Crazy Mad

Vein sen juuri huoltoon ja nyt itken ja rukoilen, ettei mikään hajonnut lopullisesti tai jos hajosi, niin edes kovon sisältö voidaan jotenkin pelastaa. Voi mun kauniit draamat! Mun kauniit mp3:set! En ole ikinä tuntenut itseäni yhtä alastomaksi ja köyhäksi!

Ehkä käytän tämän yhtäkkiä ilmestyneen vapaa-ajan rästiin jääneiden läksyjen tekoon...

PostPosted: Thu Jun 05, 2008 5:25 pm    Post subject:    Post Rating: 0 Reply with quote

Harmin piakka et kone hajosi. Mä pelkään joka ilta et mul käy niin xD Ei oo varaa uuteen. mutta yleensä ne saa tiedot talteen vaikka mitä tapahtuis. nykyajan teknologiaa... vaikka kovalevy kui hajoais ni aina ne keksii keinot.

Päätin katsoa sitten ekan jakson sitä Rollin Love sarjaa. Harmi, että Do Re Mi subbaa sen. niillä aina kestää ja kestää kun sit ne keskittyy sellasiin sarjoihin joita en seuraa ollenkaan.No ei voi mitään... Ekan jakson persuteella aika läppä sarja. Juu, Jiro Wang oli yhtä hotti ku aina ennenki xD Se vaan osaa ottaa rennosti nää nättelijähommat ja siit oikeen näkee et tyyppi nauttii.

Sitten huomasin että wihdoinkin Wish To See You Again sarjaan on alkanu tulla subeja. Tulsi vaan lisää meinaan TODELLA HYVÄ SARJA!! Se i oo mikää teinikomedia ja näyttelijät on hyvii. Juoni on aika mielenkiintonen ja jopa järkevä ja huumori on hyvää. Vic Zhou ei oo koskaa viel tuottanu pettymystä! Siis mä niin rakastan tätä sarjaa! Siinä on sitä jotain. kerrankin päähenkilö on tosi rakastettava. Eikä mikään mäntti.

Rupesin myös kattomaan Bill Fighting sarjaa ku se näytti olevan melko suosittu. Yeah, Mike He... en välitä. Mutat se toinen miesnäyttelijä on just Beating heart Zi Cong on maailman paras hahmo ikinä. Se on tosi cool ja pukeutuu tosi coolisiti. Se on vaan niin ihana mut sit siitä tehään ihan varmaa kusipää myöhemmin. Mä niin tiedän et siinä käy niin sit Ruo He on muka niin hyväsydäminen ja mukava... <_< typerä Mike He. Mä vihaan sitä aina vaan enemmän ja enemmän joka (sen) sarjan jälkee.

Alan pikku hiljaa lopettelemaan Corner With Lovea. Eipä oo kummonen sarja. Itse asiassa se muuttu melko pian tosi tylsäksi. Siin on vaan koko ajan sitä samaa tappelemista ja väärinkäsityksiä. Päähenkilöt ei muka voi olla yhessä tosi typeristä syistä... Ja Xin Lei vajaaälyinen ystvä alkaa ottaa jo kaaliin. Mä en tajua et miten joku voi olla sellanen ja pahinta on se et mä tiedn et kiinalaiset on oikeesti sellasii. Mä meinaan tunsin yhen.

Täs on tullu vietettyy aika paljon aikaa Kiinalaisten sarjojen parissa. Liikaa...xD

Back to top
View user's profile 
Yung-JinOffline
Total posts: 3
PostPosted: Thu Jun 12, 2008 9:25 am    Post subject:    Post Rating: 0 Reply with quote

heips, taalla yksi suomalainen lisaa. (sorry, ulkomaalainen nappaimisto xD)

Vaikka olenkin taalla kaynnyt useasti noin vuoden verran niin nyt vasta ajattelin reksiteroitya. Vaikka olenkin / puhun suomea hyvin asun valilla Saksassa toisen vanhemman luona xD

Itse katselen enimmakseen Korealaisia sarjoja, mutta Japanilaiset sarjatkin kay siina samalla missa kayvat myos Taiwanilaiset ja muut Aasialaiset sarjat.

Lemppari sarjojani talla hetkella ovat;

- KUI-TAN
- Peach Girl
- Nobuta wo Production
- Hana Kimi (Tawianilainen version)
- Meteor Garden

.. ja lisaa on mutta en oikeen muista kaikkia xD

Talla hetkella aloittelen .H.I.T sarjan katselemista.
Back to top
View user's profile 
Fin_gurlyOffline

Total posts: 139
PostPosted: Sat Jun 14, 2008 2:22 am    Post subject:    Post Rating: 0 Reply with quote

Jotenkin tuntuu että tällä hekellä ei oo oikeen mitään kiinnostavia draamoja...
Aloittelin katteleen k-draamaa nimeltä Who are you ja aika erikoinen juoni, mutta jotenkin ei vaan innosta(Samaten Fated to love you.) mutta ainut mitä mä seuraan joka viikko on Zettai kareshi (ja odottelen että Flower rain tekis subeja) Roll Eyes

EDIT

ja ainiin unodin mainita että aloitin myös katteleen sarjaa nimeltä three dads and one mom..ja muuten tosi hauska sarja Laugh

Currently watching: Mean Girl Ah Chu, Hatarakiman, Fated to Love You, Daisukii!!
Back to top
View user's profile 
Yamapi's hanizOffline

Total posts: 445
PostPosted: Mon Jun 16, 2008 8:18 pm    Post subject:    Post Rating: 0 Reply with quote

Fin_gurly wrote:
Jotenkin tuntuu että tällä hekellä ei oo oikeen mitään kiinnostavia draamoja...
Aloittelin katteleen k-draamaa nimeltä Who are you ja aika erikoinen juoni, mutta jotenkin ei vaan innosta(Samaten Fated to love you.) mutta ainut mitä mä seuraan joka viikko on Zettai kareshi (ja odottelen että Flower rain tekis subeja) Roll Eyes

EDIT

ja ainiin unodin mainita että aloitin myös katteleen sarjaa nimeltä three dads and one mom..ja muuten tosi hauska sarja Laugh

awwww...I LoVe your avatar and siggie... Beating heart Wub

PostPosted: Tue Jun 17, 2008 8:23 pm    Post subject:    Post Rating: 0 Reply with quote

Ei vitsi, mä katson ihan tulessa nyt Goongia. Beating heart Wub Jotenkin aina aikaisemmin sai semmoisen käsityksen siitä, että niillä Yulilla ja Shinillä olisi joku kovempikin taisto siitä naisesta, mutta pakko sanoa, että (kerrankin) ei ole mitään sympatioita kakkosmiestä kohtaan! Yleensä olen ihan perseelle ammuttu karhu kun en pidä koskaan siitä pääosan miehestä, mutta kyllä nyt Shin vie voiton niin ulkonäössä kuin hahmon luonteessakin. Nyt ketuttaa, kun olen keskellä ei mitään, ilman kunnollista nettiä ja puuttuu nuo Goongin viimeiset 5 jaksoa. Voin imuttaa ne vasta joskus viikonloppuna Sad En kestä!!!

P.S: Kone on taas kunnossa. Kävi huollossa eikä ne löytäneet siitä mitään vikaan, vaikka se oli käynyt niin kuumana, että kuori suli (on siis kannettava, joten aika pelottavaa, jos alkaa kone käymään niin kuumana, että muovikin sulaa...). Enivei, ohjelmistossa on vaan pikkuisen jotain vikaa ja yksi usb-portti lakkasi toimimasta. Mitään ei kadonnut - tällä kertaa. Smile

Total posts: 172
PostPosted: Tue Jun 17, 2008 10:31 pm    Post subject:    Post Rating: 0 Reply with quote

Juuri siksi että kannettava hajoaa herkemmin en sellaista hankkinu. Pöytäkone on paras. Mutta jos kannettava on, ainakin ulkoinen kovalevy johon laittaa sarjat odottamaan onkin siksi hyvä.

Recently Finished: 1) Fated to love you 2) They kissed again 3) Three dads one mom 4) On air 5) Likable or not 6) Corner with love 7) What''''''''s up fox 8 ) Fantasy Couple 9) Fireworks 10) The Water Bloom
Currently Watching: Bean Chaff of my life
Back to top
View user's profile 
maakoplaOffline

PostPosted: Wed Jun 18, 2008 6:53 am    Post subject:    Post Rating: 0 Reply with quote

shayla wrote:
Juuri siksi että kannettava hajoaa herkemmin en sellaista hankkinu. Pöytäkone on paras. Mutta jos kannettava on, ainakin ulkoinen kovalevy johon laittaa sarjat odottamaan onkin siksi hyvä.

Juuri samasta syystä en hankkinut kannettavaa. Siinä on niin paljon huonoja puolia sarjojen katsomisen kannalta. pieni ja tuhruinen näyttö esimerkiksi. Ja kannettava hajoaa paljon herkemmin.

Jaa. Vai että Goong... Mä vihaisn Goongia. Katoin sen sillon ku se ilmestyi ja kaikki olivat niin innoissaan. Mutta... miks kukaan ei näe nitä huonoja puolia. CG on ärsyttävä itkupilli ja Shin on liian kylmä. Ei yhtään kemiaa ja tylsä juoni.

No joo. Sain juuri katsottua Air Cityn. Yks maailman turhimmista sarjoista. Jätti kylmäks. Tosin 2 miespäänäyttelijää olivat mahtavia! NAinen taas EI EI EI! En tiedä oliko sillä toinen jalka pidempi vai mitä kun kävely näytti niin ylivoimaisen vaikeelta, juoksemisesta puhumattakaan <_<

nyt sitten rupesin katsomaan Powerful opponents sarjaa. Eka jakso jätti hyvän vaikutelman. Nyt kun ehtis sitten eteenpäin. WAAH! Lee Jin Wook Wub

Oon myös täs yrittäny kattoo sitä Rolling Love sarjaa. Mut jostaisn syystä Jiro Wanging näytteleminen vaikuttaa tosi inhottavalta. en tiiä onks sen hahmo vana sellanen mut mä en vaan tykkää. Muutenkin alku oli vähän pitkäveteinen. No mut jakso 3 vaikutti mielenkiintoiselta.

Back to top
View user's profile 
SSpiegelOffline

PostPosted: Wed Jun 18, 2008 7:45 pm    Post subject:    Post Rating: 0 Reply with quote

Mun mielestä kannettava on ehdottoman super, vaikka se onkin tietty melko riskialtis, kun niitä komponentteja ei voi vaihtaa jos joku menee rikki. Mut en osais enää tottua pöytäkoneeseen, kun kannettavan voi aina vaan ottaa mukaan ja pitää kotonakin missä vain. Meillä on lisäksi sellainen modattu x-box, johon kaikki kodin tietokoneet (3 kpl) on yhteydessä, kannettavakin langattomalla netillä, ja sen kautta voi jokaiselta koneelta kuunnella musiikkia ja katsella videoita. Eli katselen suurimman osan aikaa draamat tuommoiselta vaatimattomalta 32" flättikseltä. Tongue Eikä tuo kannettavan näyttökään ole liian pieni, ihan hyvin 15,4" laajakuvanäyttö kelpaa, jos ei telkkarista voi katsoa. Hyi, menipä kehumiseksi... Smile

Asiasta miljoonanteen, pakko kehua tuota ihan uutta My Sweet Seoul -kdramaa. Katsoin ekan jakson ennen tänne jumalan selän taakse lähtöä ja innostuin hulluna. Se pääosan nainen on omituisella tavalla epäviehättävä, mutta aika hauska, ja siinä on Coffee Princen kakkosmies, jolla on upea hymy.

Goongista sen verran, olen oppinut jo elämään sen kanssa, että yleensäkään minkään aasialaisen draaman naishahmo ei tule vetoamaan minuun, joten tuo Goonginkin nainen tuntuu ihan siedettävältä. Shin on minusta vaan ihana Wub, ja ymmärrän sen kylmyydenkin, kun eihän se ole saanut omia tunteitaan ilmaista enää 14 vuoteen, omaa äitiänsäkään ei saa kutsua äidiksi vaan kuningattareksi. Kyllähän se kummiskin yrittää Smile
Juoni nyt on tietysti mitä on, mutta mulla on nyt joku ihme pakkomielle noihin ylimistön juonitteluihin ja kahden nuoren miehen valtataisteluihin, a la Hong Gil Dong, Iljimae ja nyt Goong. Heti kun nykypäivään sekoitetaan jotain historiallista, olen ihan tulessa. Smile

Reply to topic    D-Addicts Forum Index -> International Community All times are GMT - 1 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29  Next
Jump to page:
Page 25 of 29
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum