Goto page Previous 1, 2, 3 ... 22, 23, 24 ... 27, 28, 29 Next
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
~kani~ Joined: 27 Apr 2008 Total posts: 27 Gender: Female |
|
| Back to top |
|
 |
SSpiegel Joined: 26 Oct 2007 Total posts: 182 Location: Finland Gender: Female |
Posted: Sun May 04, 2008 1:28 pm Post subject: Post Rating: 0 |
|
|
| maakopla wrote: |
Sain Hong Gil Dongin loppuun myös. Sarja oli ihan jees kunnes siitä tuli vakava... niin tylsä.. Noin 10 viimeistä jaksoa tylsistyttivät toden teolla. Varsinkin kun huomasin ettei prinssin näyttelijä osannut hommaansa ollenkaan. Hänen kasvonsa olivat kuin kuollut kala xD Onneksi oli muutama mehukas käänne lopussa. Enkä muuten voinut olla rakastamatta sitä hullua kuningasta. Siinä on yksi parhaista hahmoista ikinä! Tyypillä oli yllättävän paljon älyä päässä.
|
Mulla on vielä jokunen jakso Hong Gil Dongia katsomatta, mutta itse olen tosi yllättynyt että mielenkiinto on pysynyt hyvin hereillä, varsinkin kun kyllästyn pitkiin sarjoihin tosi nopeasti. 24 jaksoa tuntui aluksi ihan ältsin pitkältä (kun tavallisesti katsoo niitä max. 11 jakson JDoramoja), mutta HGD on kyllä superjänskä! Parasta on ehkä se, että on tosi paljon hahmoja ja tarinoita, eikä koko sarja pyöri vain yhden suhteen ympärillä. Se hullu kuningas on kyllä aika mainio!
MUTTA! Pakko sanoa, että olet ihan väärässä prinssistä! Sen lisäksi, että se näyttelijä on superherkku Jang Geun Suk, minusta se sen jäykkä tyyli on just hyvä ja se sen ääni... huhu, käyn ihan kuumana aina kun se puhuu.
Niin joo, siitä pääosan naisesta en kyllä erikoisemmin pidä. Ensinnäkin se tapa, jolla aasialaiset naiset esitetään draamoissa on aivan kammottava, mutta sitten kun sen on vielä ihan pakko ylinäytellä koko ajan!  _________________ 
|
|
| Back to top |
|
 |
maakopla Joined: 04 Apr 2006 Total posts: 273 Location: Finland Age: 21 Gender: Female |
Posted: Mon May 05, 2008 11:44 am Post subject: Post Rating: 0 |
|
|
| SSpiegel wrote: |
MUTTA! Pakko sanoa, että olet ihan väärässä prinssistä! Sen lisäksi, että se näyttelijä on superherkku Jang Geun Suk, minusta se sen jäykkä tyyli on just hyvä ja se sen ääni... huhu, käyn ihan kuumana aina kun se puhuu.
Niin joo, siitä pääosan naisesta en kyllä erikoisemmin pidä. Ensinnäkin se tapa, jolla aasialaiset naiset esitetään draamoissa on aivan kammottava, mutta sitten kun sen on vielä ihan pakko ylinäytellä koko ajan!  |
Niin mäkin ajattelin JGSsta aluksi. Mähän rakastin sitä! Varsinkin sillon ku se hymyili niin mutta jostain syystä loppua kohden alko vaan ärsyttää se ilmeiden yksipullisuus ja se ihmeen karhee kuiskausääni.
Totta puhut Sung Yu Ristä. Se tyhmyys vietiin vähän yli. Aluks oli aika hauskaa. Alku oli kyllä lositava. Todella hyvä huumoria ja hyvä tasapaino huumorin ja vakavuuden välillä. Mutat sitten Yi Nok vaan oli tyhmä koko ajan ja blääh. Sitten keski ja loppuvaiheessa melkein ainut huumori, jota sarjassa revittiin oli Yi Nokin tyhmyys mikä taas oli lähinnä ärsyttävää. Silti Sung Yu Ri oli parempi kuin koskaan ennen. Edes jotain positiivista. Ja oli Yi Nokin persoonallisuudessa se hyvä puoli, että se tajus oman tyhmyytensä. Se teki siitä tavallaan vähän viisaamman. Olihan sillä ihan älykästäkin snaottavaa aina välillä. Joka tapauksessa Sung Yu Rilla on vielä paljon kehittymisen varaa.
Mutta Kim Ri Na (Seo Eun Hye) oli hyvä. Siinä oli tyyliä ja yläluokan karsimaa xD Tykkäsin myös hänen isästään. Näyttelijä Ahn Suk Hwan kuuluu mun lemppareihin (vanhempien näyttelijöiden fanituslistalla) sillä on mahtava nauru xD Oon nähny sen monessa sarjassa eikä oo ollu vielä negatiivisia yllätyksiä.
Kang Ji Hwan oli kyllä paras. Kuin syntynyt Gil Dongin rooliin. Pidin kyllä enemmän siitä alkupään Gil Dongista, huolettomasta ja ajattelemattomasta. Muuten tuli meileen se kohtaus kun Gil Dong etsi miestä, jolla on arpi vatsassa. Sitten samalla se teki jotain hyviä tekoja ihan huomaamatta siinä sivussa. Oli se unohtumaton viuhahduskoshtaus
"Iik. Tuo mies on itsensä paljastaja. Voitko tehdä asialle jotain"
"Oliko hänellä arpi vatsassa?"
"ei"
"Mitä minä siitäs itten välitän!"
LOL
No joo. Loputkin näkemäni Hong siskojen sarjat on ollu aika samantyylisiä. Alku huoletonta ja hauskaa ja sitten tarina vakavoituu toden teolla. Huumoria yritetän epätoivoisesti pitää yllä sivuhahmojen kommeluksilla. Että mä vihasin My Girl sarjaa. Aluks se oli niin ihana ja mahtava ja koukuttava! Sitten BAM ja se tyssäs puoleen väliin. Deligthful Girl taas oli totaalinen floppi (siis mun mielestä) en vaan tajua mitä ihmiset siinä näkee? Okei, hyvät näyttelijät oli joo mutta koko juoni oli ihan paska. Hetkinen mikä juoni? Eihän siinä edes ollut sellasta. Säälin vaan sitä poikaa <_<_________________ Now watching:
Japanese dramas:Long Vacation
Korean DramasBreathless, Soulmate
Taiwanese dramas Wish to see you again, Rolling Love, Bull Fighting
my drama blog. http://drama-island.blogspot.com/
|
|
| Back to top |
|
 |
SSpiegel Joined: 26 Oct 2007 Total posts: 182 Location: Finland Gender: Female |
|
| Back to top |
|
 |
maakopla Joined: 04 Apr 2006 Total posts: 273 Location: Finland Age: 21 Gender: Female |
Posted: Sat May 10, 2008 6:22 pm Post subject: Post Rating: 0 |
|
|
Mä sain juuri käärittyy kasaan The Vineyard Man and Witch Yoo Hee sarjat. Huoh! Nyt loppu romanttiset komediat! Meikäläinen kattoo Air Cityn koska siinä on Lee Jin Wook! Ehkei parhaimman näkönen mutta hyvä näyttelijä. Sitten näin mainoksen War of Moeny sarjasta ja vaikutti hyvältä. Ajattelin myös kattoo Corner with Loven koska se on kuukauden TWsarja. Ainakin sais jaksot nopeesti ja vaivattomasti.
Noita ennen pitäis kuitenkin kattoo Meteor Garden loppuun <_< wääh ja What Happened in Bali..._________________ Now watching:
|
|
| Back to top |
|
 |
sansain Joined: 15 Mar 2008 Total posts: 18 Location: Finland Gender: Male |
|
| Back to top |
|
 |
Posted: Wed May 14, 2008 1:43 am Post subject: Post Rating: 0 |
|
|
Mun pitäisi keksiä jotain uutta katsottavaa. Jotain sellaista, joka on tullut jo kokonaan. Tuskallista odotella noita, jotka on kesken, jos ei ole jotain muuta katsottavaa siinä välissä. Katsoin juuri viikonloppuna Nodame Cantabilen. Eita on . Se on tällä hetkellä myös sarjassa Last Friends, mutta en silti tunnu saavan tarpeekseni siitä. Mietin, että olisinko katsonut yhtä sen sarjaa nimeltä Unfair, mutta vielä en ole saanut päätettyä. Onko kellään kokemusta?
Huomasin muuten taas, miten tympeätä porukka on internetissä Sanoin Nodame Cantabilen threadissa, että vaikka tykkäsin sarjasta, pidin Nodamen hahmoa suurimman osan aikaa melko ärsyttävänä. Ilmeisesti omien mielipiteiden esittäminen on kiellettyä, ellei sitten ole samaa mieltä kuin enemmistö. Heti tuli sanomista._________________ 
|
|
| Back to top |
|
 |
Posted: Wed May 14, 2008 8:08 am Post subject: Post Rating: 0 |
|
|
Wow lol. Tollasii ihmisii on netissä ihan liikaa. Niille kuuluu vääntää vastaan rautalangasta xD Niinku "overrated Kdrama" topicissä puhuttiin siitä että Goong on ihan poop sarja ja sitten ilmesty "****" kommentti. Jotkut ei vaan kestä sitä, että niitten lempisarjoja kommentoidaan negatiivisesti. Jos meikäläinen menis rellestää Full House, My Girl tai Dal Ja's spring topicciin mut varmaan bannattais. kaikki alkais siitä, et eka haukkuisin noi sarjat pystyyn ja sitten alkais kauheet riidat En tajuu miksei ihmiset pysty älykkääseen keskusteluun. Niinku "Ugly Celebrities" topicciin tulee kokoajan tekopyhää roskaa "This is so wrong. It's really superficial. It's not nice to say someone is ugly" give me a BREAK!!
Meikäläinen katsoo nytten War of Money sarjaa ja pakko myöntää, että se on HYVÄ! Välillä huomaa henkilöissä ärsyttäviä piirteitä mutta juoni on tosi hyvä. Ei ole ollut tylsää ja oon kattonu 11 jaksoo. Tänään on pakko kattoo loppuun asti! Näyttää ja kuulostaa tyylikkäältä, näyttelijät on MAHTAWIA! Liian aliarvostettu sarja täällä pakko myöntää. Topicissa oli vaan 2 sivuu
Mäkin pidin Nodame Cantabiel sarjasta. Siinä oli lositavaa huumoria ja hyvät näyttelijät. Musiikit oli hyviä kanssa. Pidin ihan mielettömästi siitä S oken esityksestä (jossa nodame pukeutu siihen ihem murmelipukuun) Monet on haukkunu Nodamee siitä, ettei se oo kauheen uskottava sarja ja liian sarjakuvamainen mutta musta just ne piirteet on parhaita koko sarjasssa. (Chiacki on hot ) Mutta jostain syystä pidän mangasta paljon, paljon enemmän! se menee pidemmälle ja syvemmälle. Pakko myöntää, että Nodame käy joskus hermoille mutta musta se on melko rakastettava hahmo.
Ajattelitko katsoo seuraavaks Jsarjaa vai Ksarjaa? Mä suosittelen Beach Boys Jsarjaa. Se on ihan sikahyvä vaikka tosi vanha ja se vanhuus näkyy. Sellanen heppoisa, kevytmielinen ja tavallaan koskettava. Romanssia siinä ei ole juurilainkan mutta paljon huumoria ja ystävyyttä._________________ Now watching:
|
|
| Back to top |
|
 |
Posted: Wed May 14, 2008 8:21 am Post subject: Post Rating: 0 |
|
|
^^ Niinpä niin! On minunkin suosikkeja haukuttu, niin sarjoja kuin hahmoja kuin näyttelijöitäkin, mutta ikinä en ole alkanut riitelemään! Mun mielestä se on ok, jos joku ei pidä jostain mistä minä pidän, onhan olemassa jotain mitä kutsutaan makuasiaksi Ehkä jos puhutaan politiikasta tai uskonnosta, niin sitten saatan tuputtaa jo omia näkemyksiäni pikkuisen voimakkaammin, mutta jos nyt jostain tv-sarjasta keskustellaan, niin onko sitä pakko vääntää veren maku suussa?
Enivei, kyllä mä ajattelin varmaan jotain japanilaista. Tosin jos jotain Soulmaten tyylistä kdramaa on tarjolla, niin otan suosituksia vastaan. Mä en ole oikein osannut katsoa noita vanhempia draamoja, oikeasti yhtä (gto) vaille kaikki on 2000-luvulta. Mulla on joku ihme menneisyyskammo, se vanhan tuntu, joka tulee vaatteista ja tietenkin kuvanlaadusta jne. karmii jotenkin ihan hulluna. Pitäisi varmaan yrittää katsoa jotain vanhempaa, kun ihmiset niin kehuu, että ennen ne oli paljon parempia (tosin useampaankin kertaan olen jo sanonut, että mulla on ihan paska maku )._________________ 
|
|
| Back to top |
|
 |
|
| Back to top |
|
 |
Posted: Wed May 14, 2008 6:52 pm Post subject: Post Rating: 0 |
|
|
| SSpiegel wrote: | ^^ Niinpä niin! On minunkin suosikkeja haukuttu, niin sarjoja kuin hahmoja kuin näyttelijöitäkin, mutta ikinä en ole alkanut riitelemään! Mun mielestä se on ok, jos joku ei pidä jostain mistä minä pidän, onhan olemassa jotain mitä kutsutaan makuasiaksi Ehkä jos puhutaan politiikasta tai uskonnosta, niin sitten saatan tuputtaa jo omia näkemyksiäni pikkuisen voimakkaammin, mutta jos nyt jostain tv-sarjasta keskustellaan, niin onko sitä pakko vääntää veren maku suussa?
Enivei, kyllä mä ajattelin varmaan jotain japanilaista. Tosin jos jotain Soulmaten tyylistä kdramaa on tarjolla, niin otan suosituksia vastaan. Mä en ole oikein osannut katsoa noita vanhempia draamoja, oikeasti yhtä (gto) vaille kaikki on 2000-luvulta. Mulla on joku ihme menneisyyskammo, se vanhan tuntu, joka tulee vaatteista ja tietenkin kuvanlaadusta jne. karmii jotenkin ihan hulluna. Pitäisi varmaan yrittää katsoa jotain vanhempaa, kun ihmiset niin kehuu, että ennen ne oli paljon parempia (tosin useampaankin kertaan olen jo sanonut, että mulla on ihan paska maku ). |
Mä tykkäsin myös Nodamesta =) ja totta, tietty virheistä oppimattomuus alkoi jossain vaiheessa ärsyttää, mutta sarja kokonaisuutena on erittäin toimiva.
Olen kans todellakin lukenut hyvin tymääviä murska-arvioita lempisarjoistani, mm. HYD tai hana kimi (okei okei, ne on epärealistisia, mutta siksi ne ovatkin niin mukavia katsoa). Joillakin voi olla tarve vastustaa kaikkea massaa.
Oletko katsonut Long vacation? se on wanha, mutta hyvä. Entä meneekö kimi wa petto?
en tunne tuota Soulmatea, niin en osaa suositella mitään Anego oli aika kiva =) Olen huomannut itsessäni huolestuttavan mieltymyksen ns. OL sarjoja kohtaan tiedättehän: nainen lähestymässä uhkaavasti 30 ja mies vielä hakusalla. (samaa sarjaa edustaa mm. Hotaru no hikari vai miten se meni...)
Täällä näkyvät monet katsovan korealaisia sarjoja... tiedän kyllä että ne ovat varmasti hyviä, mutta olen päättänyt pitäytyä japanilaisissa kielen takia ja siksi, että joskus pitää elääkin ;D runsauden pula iskisi jos alkaisin katsoa myös korealaisia.... =//
|
|
| Back to top |
|
 |
|
| Back to top |
|
 |
Posted: Thu May 15, 2008 1:27 am Post subject: Post Rating: 0 |
|
|
| ~kani~ wrote: |
Olen kans todellakin lukenut hyvin tymääviä murska-arvioita lempisarjoistani, mm. HYD tai hana kimi (okei okei, ne on epärealistisia, mutta siksi ne ovatkin niin mukavia katsoa). Joillakin voi olla tarve vastustaa kaikkea massaa.
Oletko katsonut Long vacation? se on wanha, mutta hyvä. Entä meneekö kimi wa petto?
|
Mä kanssa tykkäsin sikana Hana Yori Dangosta ja HanaKimista. Moni tietysti on niitten mangojen faneja, itsekin olen lukenut HanaKimin ja pidin siitä kyllä tosi paljon. Olihan niitä muutettu paljon, mutta kyllä ne silti minusta toimi. Olihan ne myös epärealistisia ja täynnä idolipoikia, mutta mitä siitä? Onko siinä aina pakko olla joku maailman uskottavin näyttelijä, että se voi olla hyvä? Itse olen ainakin tykännyt idolidraamoistakin, mutta pidän myös ihan oikeista vakavasti otettavista draamoista ja näyttelijöistä.
Kimi wa Petto on nimenomaan yksi suosikeistani ikinä, ja siitä olen juuri kuullut sellaisia murska-arvioita, että ei ikinä mistään muusta! Eihän sillä mitään tekemistä ole todellisuuden kanssa, mutta päähahmot oli hyvät ja kemia toimi. Pidin jopa MatsuJunista vaikka se onkin niin omituisen näköinen jätkä.
Long Vacationista olen kuullut myös niin paljon erilaisia arvioita, että en ole koskaan osannut sitä rueta katsomaan. Yritän tsekkailla aina noita suosittelu-threadeja, mutta kaikki on niin eri mieltä, että vaikea niistä on koskaan tietää, mikä sitten olisi oikeasti hyvä._________________ 
|
|
| Back to top |
|
 |
Posted: Thu May 15, 2008 2:32 pm Post subject: Post Rating: 0 |
|
|
| SSpiegel wrote: |
Mä kanssa tykkäsin sikana Hana Yori Dangosta ja HanaKimista. Moni tietysti on niitten mangojen faneja, itsekin olen lukenut HanaKimin ja pidin siitä kyllä tosi paljon. Olihan niitä muutettu paljon, mutta kyllä ne silti minusta toimi. Olihan ne myös epärealistisia ja täynnä idolipoikia, mutta mitä siitä? Onko siinä aina pakko olla joku maailman uskottavin näyttelijä, että se voi olla hyvä? Itse olen ainakin tykännyt idolidraamoistakin, mutta pidän myös ihan oikeista vakavasti otettavista draamoista ja näyttelijöistä.
Kimi wa Petto on nimenomaan yksi suosikeistani ikinä, ja siitä olen juuri kuullut sellaisia murska-arvioita, että ei ikinä mistään muusta! Eihän sillä mitään tekemistä ole todellisuuden kanssa, mutta päähahmot oli hyvät ja kemia toimi. Pidin jopa MatsuJunista vaikka se onkin niin omituisen näköinen jätkä.
Long Vacationista olen kuullut myös niin paljon erilaisia arvioita, että en ole koskaan osannut sitä rueta katsomaan. Yritän tsekkailla aina noita suosittelu-threadeja, mutta kaikki on niin eri mieltä, että vaikea niistä on koskaan tietää, mikä sitten olisi oikeasti hyvä. |
Lol, matsujun omituisen näköinen xD yksi brassi oli vakaasti sitä mieltä, että se on kamalan ruma... musta se taas on yksi söpöimmistä japsi-idoleista mitä tiedän huomasin sen ekassa gokusenissa ja sen takia kattelin pari sarjaaki ^^ mm. kimi wa petto. Ja huomasin sellaisen bändin kuin Arashi....:BB mutta maku asia, maku asia long vacationissa on ainakin minusta kemiaa, mutta jotku tosiaan sanoo että ei ole ... opening on ainakin aivan mahtava kipale, et ihan sen takia kannattaa tsekata eka jakso.
jos kiinnostaa opiskeluteema, niin Dragon zakura on kiva. AINUT kouludraama katsomistani, missä oikeasti opetetaan jotain ja saa aika hyvän kuvan siitä millaisia aineita japanilaisessa koulussa opetetaan. Ne englannin tunnit on aika unohtumattomia xD Voi jopa napata jotain vinkkejä jos haluaa, ainakin taistelutahtoa.
|
|
| Back to top |
|
 |
Posted: Thu May 15, 2008 3:17 pm Post subject: Post Rating: 0 |
|
|
Älä huoli, kani, on munkin suosikkia Oguri Shunia sanottu mongoloidin näköiseksi! (no okei, ei se ihan tuota sanaa käyttänyt, mutta jotain vastaavaa... ) Kauneus on kummiskin katsojan silmissä ja hyvä niin, muuten minäkin olisin tuhoon tuomittu! Pitää jonkun pitää niistä persoonallisen näköisistäkin.
Minä odotan nyt ihan tulessa sitä korealaisten Hana Yori Dangoa! Siellä olisi niin kovat mahdollisuudet valita jotain kunnon hottiksia F4:ksi! Eikös sen pitäisi alkaa joskus kesällä tai sen jälkeen? Luulisi, että ne kohta jo ilmottaisi ketä siinä on, kun kesä on jo ovella!
Taiwanilaisten Honey and Clover alkaa tässä kuussa! Wooot! Se japanilaisten versio oli vähän ankea, niin nyt odotan suuria!
Mulla ei kyllä ole koskaan ollut sitä ongelmaa, että kun katsoo kaikkia noita kolmea (jdrama, twdrama, kdrama), niin olisi jotenkin liikaa katsottavaa. Lienekkö kun olen niin nirso, niin valitsen tosi tarkkaan ne joita katson. Itse asiassa minun on välillä tosi vaikea löytää mielenkiintoista katsottavaa. Yleensä kaikki nuo kuvaukset tuolla dramawikissä saa kaikki sarjat kuulostamaan tosi ankeilta Siksi valitsenkin monet sarjat aina sen mukaan, että kuka niissä näyttelee. Sillä tavalla tutustuu sitten aina uusiin näyttelijöihin ja sitten voi taas valita jotain missä ne on. Tosi harvoin on osunut kohdalle mitään mikä olisi ihan kauheata kuraa. Ehkä vähiten noista katsomistani olen tykännyt Gokusenista (toistaa itseään) ja Himitsu no Hanazonosta (inhosin sitä pääosan miestä). Taiwanilaisissa on kyllä jokusen kerran käynyt niin, että olen katsonut ensimmäisen jakson ja päättänyt, ettei kiinnosta._________________ 
|
|
| Back to top |
|
 |
|
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum You cannot attach files in this forum You can download files in this forum
|
|
|
|