http://d-addicts.com

Register

HOME TORRENT DRAMA WIKI STATS HELP (FAQ) SEARCH GROUPS PROFILE PRIVATE MESSAGES LOGIN

Finnish-Speaking D-addict members

Goto page Previous  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 27, 28, 29  Next
Jump to page:

Reply to topic    D-Addicts Forum Index -> International Community
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Hachiko-chanOffline

Total posts: 165
PostPosted: Thu Oct 18, 2007 1:52 pm    Post subject:    Post Rating: 0 Reply with quote

salkkariossi Goggle eyes
Shun on minusta myös söpö ja Yamada Takayuki (eiryisesti kuin näin Densha otokon)
Nyt minäkin haluan yhtä spön otakun Wub

Back to top
View user's profile 
sungieOffline

Total posts: 284
PostPosted: Thu Oct 18, 2007 5:43 pm    Post subject:    Post Rating: 0 Reply with quote

Hachiko-chan wrote:
Minä olen menossa maanantain keikalle, sunnuntaina minulla on ainaa teeseremonia tunteja ja maanantain aminulla on vain tentti joten pääsen sen jälkeen kotiin ja valmistautumaan iltaa varten cheers

No me sitten varmaankin nähdään toisemma vaikkemme tunne toisiamme LOL
Täytyy tällä kertaa mennä jonottamaan hieman aikasemmin (vrt. MdM konsertti johon mentiin se 1½ ennen konsertin alkua).
Back to top
View user's profile Visit poster's website 
maakoplaOffline

Total posts: 294
PostPosted: Fri Oct 19, 2007 6:30 pm    Post subject:    Post Rating: 0 Reply with quote

Keikkaa vaan pukkaa. Jos joku korealainen bändi tulis Suomeen mäkin menisin fanittaa ku japanilasiet ei oikee jaksa innostaa. Siihen kyllä menee ikuisuus että Rian tulis Suomeen. Tai itse asiassa se ei taida kyl ikinä tulla. Pakko pästä joku päivä Koreaan^^

Sain tänään katottuu loppuun Time of Dog and Wolf sarjan ja taidan ruveta fanittaa Lee Joon Ki:tä. Se oli niin hyvä, oikeeen pretty boy xD mut loppu ei kyl ollut mikään parhaasta päästä. Se oli vähän sekava ja sit ku ma Wu kuoli ni T_T ku ei se ollu niin pahis loppujen lopuks. Mikä huono tuuri Soo Hyun:illa oli. niin huono tuuri.

Rupesin muuten täs kattoo sellast sarjaa ku Hello My Teacher aka Biscuit teacher and star candy. Kukaan muu kattonu sitä? Siin on kaikkii mun suosikkinäyttelijöi kuten Gong Yoo ja Gong Hyo Jin. Gong Yoo on ihan mahtava ku se osaa käyttää näyttelemises kaikkia pikkueleitä. Jotenkin saa helposti kontaktin katsojaan ja näyttää hyvältä myös^^ Hyo Jin ei ehkä oo kauheen nätti mut se on vaan niin söpö ja hauska xD Mut hei mikä löytö toi Kim Da Hyun se on NIIN IHANA! Ihan enkeli, niin söpö. Mä kuolasin koko ajan. miksen tienny siitä aikasemmin. Se vaan on niin söpö. <3

Onsk kukaan muuten nähny sellast korealaista leffaa ku Soo? Katottiin täs kaverin kaa ja jumankauta se oli jotai niin väkivaltasta. Muistelin täs ku joku Kill Bill, Passion of Christ ja Apocalypto nosti kauheen kouhun Jenkeis ja Suomes et ne on NIIN VÄKIVALTASII JA VERISII! Mut verrattuna Soo leffaan... ne kalpenee ja oksentaa. Ne on ku 8 vuotias ja 17 vuotias matikkakilpailussa vastakkain. Meinaan on se nyt jotai ku tyypiltä revitään korva irti tosta vaan tai kaivetaan silmät päästä kädellä (hitaasti), ääniefektit ja kaikki. Tai sit ku tyypit seisoo vastakkain ja toinen vaan viiltää jollai miekalla toisen kaulaa ja hartiaa, sillai painaa hitaasti (siinä vaiheessa mun teki jo mieli kiljuu koska se vaan näytti sattuvan ihan saamaristi eikä se kuitenkaan viel kuollu). Ja sit lopus verisinä raahaudutaan lattiaa pitkin viimeisillä voimilla. Kaiken lisäks se oli pirun sekava ja omalaatunen. Pakko kattoo viel pari kertaa et tajuu mistä on kyse. Verta oli kyl tosiaan vaikka muille jakaa, käsiä murrettiin, puukotettiin, ammuttiin ja räjäyteltiin. Koko ajan oli jotai käynnissä. Mut just hyvä leffa se oli. Eka lause ku se loppu "Tajuutsä miten väkivaltanen toi oli?! Voitsä tajuta, se oli saakelin väkivaltanen" Mut kyl tälläsii on varmaan enemmänkin, meikäläinen menee etsimään xD
Back to top
View user's profile 
sungieOffline

Total posts: 284
PostPosted: Thu Nov 01, 2007 12:13 pm    Post subject:    Post Rating: 0 Reply with quote

Mulla olisi yksi lippu Dir en greyn maanantain (5.11.) konserttiin, ja sen saisi puoli-ilmaiseksi. Sisko ei haluakkaan tulla mun kaa. Jos jotakuta kiinnostaa, nakkaa mailia: harumi_chikamatsu(a)hotmail(dot)com.
Back to top
jeemkaOffline

Total posts: 32
PostPosted: Sun Nov 11, 2007 12:34 pm    Post subject:    Post Rating: 0 Reply with quote

sungie wrote:
Mulla olisi yksi lippu Dir en greyn maanantain (5.11.) konserttiin, ja sen saisi puoli-ilmaiseksi. Sisko ei haluakkaan tulla mun kaa. Jos jotakuta kiinnostaa, nakkaa mailia: harumi_chikamatsu(a)hotmail(dot)com.

Ja nyt vasta hoksasin T___T Olin sunnuntaina, mut ois voinu mennä uudestaan kattomaan Big Smile Ne soitti kuulemma Obscuren maanantaina, purrurr.

Timppa25Offline
Total posts: 3
PostPosted: Sun Nov 11, 2007 12:54 pm    Post subject: moi   Post Rating: 0 Reply with quote

täälläkin on yks suomalainen d-addikti jo 100 j-sarjaa katottununa hämeenlinnasta ollaan
Back to top
View user's profile 
KikimoraOffline

Total posts: 29
PostPosted: Sun Nov 11, 2007 9:58 pm    Post subject: Re: moi   Post Rating: 0 Reply with quote

Timppa25 wrote:
täälläkin on yks suomalainen d-addikti jo 100 j-sarjaa katottununa hämeenlinnasta ollaan

Ohhoh, kunnioitettava määrä doramoja! Not Worthy Viitsitkö listata muutamia suosikkejasi? Itse olen katsonut vasta vajaat 20 sarjaa läpi... sweating
Back to top
View user's profile 
Fin_gurlyOffline

Total posts: 139
PostPosted: Mon Nov 12, 2007 6:10 pm    Post subject:    Post Rating: 0 Reply with quote

tässä on viimeaikaiset sarjat mitä on tullut katottua loppuun: tänään lopetin Soulmaten ja muuten aivan mahtava soundtrack! ja näyttelijät ihanjees ja hmm aika ärsyttävä juoni siinä mielessä ku ne ei ikinä huomannu toisiaan ekoissa jaksoissa.. Tongue
Ja oon myös katellu tota Yukan Clubia ja täytyy sanoo et katon sen pelkästään Akanishin takia..ja sitten Himitsu no Hanazono oli aivan mahtava! w00t nauroin joka jaksossa..erittäin huvittava sarja... Wub

Currently watching: Mean Girl Ah Chu, Hatarakiman, Fated to Love You, Daisukii!!
Back to top
View user's profile 
Timppa25Offline
PostPosted: Wed Nov 14, 2007 2:49 pm    Post subject: mun katsomia draama sarjoja   Post Rating: 0 Reply with quote

Tässä näitä ny olis ei vielä kaikkia mut osa

1. Great Teacher Onizuka
2. Densha Otoko
3. Summer Snow
4. Hana Yori Dango
5. Gokusen 1
6. Gokusen 2
7. Strawberry on shortcake
8. Engine
9. Kimi Wa Petto
10. Gambatte ikimashoi
11. Attention Please
12. Good luck
13. Pride
14. Beatufull life
15. Boku Dake no madonna
16. long vacation
17. My little chef
18. Taiyou no Kisetsu
19. Orange Days
20. Sekai Chuusin De
21. Tokyo Wankei
22. Lunch Queen
23. Ruri no shima
24. ace wo nerae
25. H2
26. Last christmas
27. nobuta wo produce
28. tokyo friends
29. dragon Zakura
30. Gatchibaka!
Back to top
View user's profile 
LepraOffline

Total posts: 27
PostPosted: Sun Nov 18, 2007 12:36 pm    Post subject:    Post Rating: 0 Reply with quote

Moi kaikille! Olen aloittanut kaverini kanssa uuden fansubiprojektin. Suomennamme uutta sarjaa nimeltä "Mop Girl". Erityistä tässä julkaisussa on se, että teemme siihen kahdet tekstit. Kaverini opiskelee ranskankielen kääntäjäksi, joten hän on tehnyt ranskankieliset teksit myös. Eli jos tunnette ketään ranskalaisia, niin voi vihjaista. Joka tapauksessa suomenkieliset tekstit näkyvät oletuksena, eikä ranskankielisiä tekstejä näy, ellei niitä itse valitse näytettäväksi. Ensimmäinen osa saatiin siis tänään valmiiksi. Kiinnostuneita varmasti löytyy suomisubeille, joten tässä linkki.

Kommentit tervetulleita!

siryaOffline

Total posts: 45
PostPosted: Sun Nov 18, 2007 2:17 pm    Post subject:    Post Rating: 0 Reply with quote

hoo nobuta wo produce faneja...entäs hanazakari no kimitachi e? ike ike go go! cheers

Wubyamapi&toma Wub

Watching: Binbo Danshi, Honey Clover
Back to top
weylinOffline
Total posts: 27
PostPosted: Wed Dec 12, 2007 7:09 am    Post subject:    Post Rating: 0 Reply with quote

Pitääpä uteliaisuuttani vilkaista tuo "Mop Girl" heti kun on aikaa ^. Tällä hetkellä aika riittää vain Iryu 2:sen seuraamiseen sillä tenttiviikko painaa päälle.
Back to top
View user's profile 
Kaji-shonenOffline
Total posts: 69
PostPosted: Sat Dec 22, 2007 3:00 am    Post subject:    Post Rating: 0 Reply with quote

Suzuki Anne(Gambatte ikimashoi ,Stand Up,etc)will visit Santa's Village Rovaniemi for NHK live program.
http://ameblo.jp/anne-al/entry-10059103707.html
http://ameblo.jp/anne-al/

# Christmas at Santa's Village(LIVE)
# Dec 24 (Mon) 19:30-20:42(Japan Time)
# Santa's Village of Finland is a dream land for children as well as adults.
Many people visit the village to meet Santa Clause during the Christmas season.
In this live-relayed special program from the village, actress Anne Suzuki will experience the traditional Christmas in Finland.
http://www.nhk-jn.co.jp/wp/program/details/disp_j.asp?a=00&s=0&c=200712241629
Back to top
View user's profile 
fireflower90Offline

Total posts: 21
PostPosted: Tue Jan 29, 2008 4:32 pm    Post subject:    Post Rating: 0 Reply with quote

Hei täällähän on tämmöinenkin Big Smile oon jotenkin missanu ihan... Kuitenkin, heipsis vaan kaikille. Anna täällä Porvoosta, ikää 17 v. Kauhea draama friikki kun olen ja muuten vaan tylsistynyt, niin lista draamoista jotka oon nähy on aaaaaaaaikas pitkä xDDDDD Mutta laitanpa tänne kumminkin (sisältää japanilaisia,taiwanilaisia ja korealaisia):
Anego
Attention please
Aishiteiru to itte kure
Akihabara@DEEP
Boku dake no Madonna
Byakkotai 2007
Big Wing
Devil beside you
Dragon zakura
Dandori ~dance drill~
Densha otoko
Delightful girl Choon-Hyang
Full house
Gokusen
Gokusen 2
Gachibaka
Ganbatte ikimasshoi
Goong
Hua yang shao nian shao nu
Hotaru no hikari
Hana yori dango
Hana yori dango 2
Hakusen nagashi
Hanayome to papa
Hotman
Hanazakari no kimitachi e
It started with a kiss
Itazura na kiss
Itsumo futari de
Itoshi kimi e
Jotei
Kira kira kenshui
Kimi wa petto
Kurosagi
Kanojo to no tadashii asobikatta
Lunch queen
Last christmas
Love contract
Long love letter
Life
Love revolution
Marrying a millionaire
The magicians of love
Mars
Meteor garden
Mukodono!
My boss, my hero
Nobuta wo produce
Nodame Cantabile
Peach girl
Papa to musume nanokakan
Proposal daisakusen
Romantic Princess
Silence
Stand up!!
Snow white
Shota no sushi
Smiling pasta
Summerxsummer
Sweet 18
Tatta hitotsu no koi
Tantei gakuen Q
Why why love
Yan papa
Yamada Tarou monogatari
Yankee bokou ni kaeru
Yukan club
1 litre of tears
15-sai no blues

Luulen että tässä on kaikki xDDDD speciaalit ja leffat poislukien
Back to top
Timppa25Offline
PostPosted: Tue Jan 29, 2008 4:42 pm    Post subject:    Post Rating: 0 Reply with quote

ihan ok lista ois kiva jos sais jonkun miitin kasaan mut voi lisätä meseen jos haluu jutella Timppa133@hotmail.com
Back to top
View user's profile 
Reply to topic    D-Addicts Forum Index -> International Community All times are GMT - 1 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 27, 28, 29  Next
Jump to page:
Page 19 of 29
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum