Goto page Previous 1, 2, 3, ... 26, 27, 28 Next
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
zutsuu Joined: 30 Sep 2005 Total posts: 27 Location: Finland Age: 23 Gender: Male |
Posted: Fri Jun 16, 2006 9:03 pm Post subject: Post Rating: 0 |
|
|
TREelta toistaiseksi..
Eniten tullut seurattua japanilaisia sarjoja, mutta myös muutama korealainen. Paraikaa katson korealaista Buhwalia(Resurrection) joka menee helposti katsomieni doramojen kärkikolmikkoon. Oisin kiinnostunut kattelemaan myös muiden Aasian maiden sarjoja, mutta vaikea löytää mitään koukuttavaa kun etsin nimenomaan sarjoja joissa on hyvä juoni pääosassa, ei ne söpöt pojat ja tytöt.
J-doramaa takana: Densha Otoko, Gokusen 1&2, GTO, Hero, Hotaru no Haka, Kou Kou Kyoushi alkuperäinen ja 2003, Nemureru Mori, Orange Days, Sekai no Chuushin De, Ai wo Sakebu ja Strawberry on the Shortcake
K-doramaa takana: Full House ja Attic Cat
J+K-doramaa: Friends
Leffoista en pidä kirjaa.. taitaa olla jo liian myöhäistä
Kaukoidän musiikki kiinnostaa siinä määrin että kuuntelen j-corea, harvaa valittua j-räppiä(esim. King Giddra) ja ehkä jotain OSTitä. Lukuunottamatta muutamaa singaporelaista breakcore biisiä en ole muualta Aasiasta löytänyt musaa joka iskisi. Musaa tulee harrastettua sen verran vakavalla otteella ettei ole varaa olla fanipoika
Hyvä anime ja manga kuuluu myös harrastuksiin O_O
|
|
| Back to top |
|
 |
Michiyo Joined: 15 Aug 2005 Total posts: 3 Location: Finland Gender: Male |
Posted: Fri Jun 23, 2006 8:22 am Post subject: Post Rating: 0 |
|
|
Tässäkin yks suomalainen.
Katson pelkästään Japanilaisia draamoja:
Olen kattonut
GTO, Nobuta wo Produce, Summer Snow, Hana Yori Dango, Water Boys 1, Water Boys 2, Water Boys (elokuva), Water Boys Summer 2005, H2, Hotman, Pride
Nyt katson
Hotman 2, Stand Up, Dragon Zakura, Kurosagi
Sitten on joitain sarjoja, jotka olen jättänyt kesken jostain syystä.
|
|
| Back to top |
|
 |
kapurechini Joined: 24 Jul 2006 Total posts: 5 Location: Finland Age: 17 Gender: Female |
Posted: Mon Jul 24, 2006 7:26 pm Post subject: Post Rating: 0 |
|
|
Suomalaisia jei. :'DD
Itse olen vasta nyt kesälomalla aloittanut japanilaisten draamojen katsomisen. Olen katsonut kokonaan sarjat Hana Yori Dango, Gokusen1 ja Kimi wa Petto. Tällä hetkellä on menossa Gokusen2, Stand Up! ja Dragon Zakura. Pelkään kyllä sitten syksyä ja koulun alkua, tietokone vie muutenkin aikaa opiskelusta, nyt varmasti vieläkin enemmän.
Mutta joo. Kiva nähdä täälläkin suomalaisia. ^^D _________________ Watching: Proposal Daisakusen, Tokkyu Tanaka 3 Go, Sexy voice and Robo, Bambino!, Devil Beside You, Liar Game
|
|
| Back to top |
|
 |
Yufilia Joined: 24 Jul 2006 Total posts: 4 Location: Finland Age: 21 Gender: Female |
Posted: Mon Jul 24, 2006 8:05 pm Post subject: Post Rating: 0 |
|
|
Minäkin suomalainen
Draamoja on katseltu jo muutama vuosi, en niitä viitsisi alkaa listaamaan. Tällä hetkellä kesken kuitenkin BusuKoi, My Boss My Hero ja Shimokita Sundays. Sapuri pitäisi kai kanssa katsoa, vaikken mikään Kame fani suuresti olekaan. Draamoja katson kuitenkin eniten Japanista mutta on sitä tullut katsottua korealaisia, kiinalaisia ja taiwanilaisiakin kuten Full House, Meteor Garden, Devil Beside You etc.
Obsessioihini kuuluu lähinnä SuJu ja JE, sen varsinkin näkee mun draamalistasta. Nykyään keskityn melkein enemmän seuraamaan jpoppia kuin itse draamoja (Seuraan mm fanaattisesti Shounen Clubia ja Utawaraa [MatsuJunin uus tukka on näkemisen arvoinen], paikoitellen tietysti Utabania, HEY*3 ja Music Stationia riippuen vieraista)
Draamat valitsen useimmiten näyttelijöiden perusteella, tietysti välillä myös oikeasti mielenkiintoisen juonen takia (Ei toivoakaan että olisin oikeasti katsonut Satomi Hakkendenin kokonaan ellei Shoon olisi ollut siinä... Epätoivo kylläkin kasvoi kun Shoon ilmestyi puolentoista tunnin kohdalla ekan kerran ja silloinkin vain minuutiksi...)
Lähden ensi kuussa Japaniin puoleksi kuukaudeksi kaverin kanssa kahdestaan, varmasti tulee mahtava reissu. KiTy gYm (huomaa isot kirjaimet) julkaisee sinkkunsa juuri sillon kun ollaan siellä ja muutenkin tulee varmaan kerättyä kaikkea shittiä mukaan sieltä päin. Se on paratiisi tällaiselle fanille, jonka pienet ilot koostuvat siitä että Shuji to Akiraa alettiin myymään Ruotsissa (kova usko jpopin levitykseen Euroopassa).
Se on kummallista kuinka paljon dorama ja jpop faneja Suomestakin lopulta löytyy. Varsinkin kun se on sen verran addiktoivaa että yksi fani saa useimmiten käännytettyä useampia ystäviään mukaan (kokemusta löytyy... syyttävät aina minua jälkeenpäin). Pidetään siispä yhtä ja valloitetaan Suomi doramalla (ellei JE ehdi ensin).
|
|
| Back to top |
|
 |
lintzu Joined: 27 Jul 2005 Total posts: 9 Location: Turku, Finland Gender: Female |
|
| Back to top |
|
 |
Kiachan Joined: 30 Jul 2006 Total posts: 3 Gender: Female |
|
| Back to top |
|
 |
wasteland Joined: 04 Aug 2006 Total posts: 8 Location: Stockholm Age: 23 Gender: Male |
Posted: Mon Aug 07, 2006 1:40 pm Post subject: Post Rating: 0 |
|
|
jaja
Last edited by wasteland on Mon Jan 15, 2007 7:15 pm; edited 1 time in total
|
|
| Back to top |
|
 |
shayla Joined: 05 Mar 2004 Total posts: 170 Location: Finland Age: 32 Gender: Female |
Posted: Sun Aug 13, 2006 12:57 am Post subject: Post Rating: 0 |
|
|
Vihdoin on suomestakin saatavana Sojua eli Korealaista dramoistakin tuttua alkoholia. Hinta vaan on aika kova eli 2.70 egee 4ccl:sta. Pullo kuulemma olisi noin 15 euroa tai niin kuulin Korealaiselta kolmikko miehiltä jotka tapasin Hesan ainoassa ravintolassa. Sieltä voi myös ostaa aitoja ruoka tuotteita Koreasta, myös niitä pieniä merilevä paloja joita sarjoissa myös nähdään mutta joita ei muualta löydä. Tais mennä mainonnan pariin. Siis tänään sain sitä sojua maistaa ja se ei minusta ollut niin vahvaa, jälkimaku muistutti vähän Koskenkorvaa, siis sitä salmiakkilaatua. Itse ostin vain yhden mutta minulle sitten tarjottiin sitä lisää ihan ilmaiseksi kun tein tuttavuutta niitten korealaisten kanssa ;) Kimchikin alkaa kolmannen syöntikerran jälkeen maistua, söin melkein kaiken, ekalla kerralla ei niinkään. Itse kun yritin tehdä sitä viime vuonna, pahoin epäonnistuin.... Vatsa muuten voi mennä helposti sekaisin sojun ja kimchin takia joten kannattaa aloittaa varovaisesti.
Ai niin muuten, olen Turust. _________________ Recently Finished: 1) They kissed again 2) Three dads one mom 3) On air 4) Likable or not 5) Corner with love 6) What''s up fox 7) Fantasy Couple 8 ) Fireworks 9) The Water Bloom 10) Motto Koi seyo otome
Currently Watching: Fated to love you
|
|
| Back to top |
|
 |
Kozzi Joined: 18 May 2005 Total posts: 5 Gender: Unknown |
|
| Back to top |
|
 |
Ashes-Wishes Joined: 14 Aug 2006 Total posts: 21 Location: Finland Age: 20 Gender: Female |
Posted: Mon Aug 14, 2006 3:19 pm Post subject: Post Rating: 0 |
|
|
Omg. Suomalaisia.
Näiden kanssa tekemisissä:
Nobuta wo Produce, Ichi Rittoru no Namida, Hana Yori Dango, Kurosagi, Gokusen, Gokusen 2, Attention Please*, Taiyou no Uta*, My Boss My Hero*.
*Näitä tällä hetkellä katsomassa.
Yuukia alkaa tulemaan Japanilassa 26. päivä tätä kuuta jotenka sitäkin pitää alkaan seurata, Kameeeee~
Minulla on ikävä NwP'n PiKame -yhdistelmää. Voi kun tuurilla heidät saataisiin yhdessä taas draamaan [mahdollistettiinhan Pi/Horikitakin (Maki...?)! >:7] että minä saisin taas syyn fanikiljua itseni kuoliaaksi [olen sitä mieltä että Pi ja Kame ovat ihan ghey toisilleen. Jin kuuseen].
| Quote: |
shayla:
Ai niin muuten, olen Turust. |
Minä myös, minä myös~! _________________ .S H A D E.
|
|
| Back to top |
|
 |
Yamapi Joined: 04 Apr 2006 Total posts: 14 Location: Finland Age: 19 Gender: Female |
Posted: Mon Aug 14, 2006 5:14 pm Post subject: Heippa hei! Post Rating: 0 |
|
|
Okei suomalainen minäkin (älkää antako nimimerkin hämätä) ;D. Mut juu...olen siis 16w tyttö ja harrastan yleisesti kaikkea Japaniin liittyvää, mutta Jdoramoista kiinnostuin noin vuosi tai pari sitten. Ensimmäinen sarja taisi olla GTO, mutta kun otin selvää enemmän niistä, (kiitos Jdorama.com:n) niin eniten minuun iski Hideaki Takizawan, Tomohisa Yamashitan, Shun Ogurin ja Hiroki Narimiyan sarjat. Sitten myöhemmin aloin katsoa myös korealaisia sarjoja, joista eka oli Jo Hyun-Jae:n Love Letter, sen jälkeen oli pakko katsoa myös muita "nyyhkysarjoja", (p.s. Tale of Nine Tailed Fox oli unohtumaton) mutta juu kaikkeen kyllästyy...ainakin hetkeksi Tällä hetkellä odotan innolla Sore wa, Totsuzen, Arashi no you ni:n tekstitettyjä jaksoja ja katselen, mitä uusia tempauksia ne Johnny`s Jr:n pojat keksivät...Katse kohdistettuna erityisesti Yamapiin O___O P.s. Hyvää koulun alkua niille jotka sitä käyvät ja Hyvää elämää niille, jotka saavat elää!
|
|
| Back to top |
|
 |
Ashes-Wishes Joined: 14 Aug 2006 Total posts: 21 Location: Finland Age: 20 Gender: Female |
Posted: Wed Aug 16, 2006 8:07 pm Post subject: Post Rating: 0 |
|
|
Muah. Animecon. Ja tietenkin sain idean cosplayata Nobutan Nobukoa liian myöhään (Ihana kun yhtäkkiä tulee sellainen *ding!* koulussa kun väkisin koitat tehdä töitä ja mikä ei pelkästään sekoita koko systeemiä, vaan prkl saa sinut haluamaan jotain joka ei enää tässä vaiheessa ole mahdollista). No jääpä se sitten tehtäväksi animeconin jälkeen näin muuten vain omaksi huviksi (joka tarkoittaa sitä että pian liikun siinä koulupuvussa Turun keskustassa, oh horror). T______T
Kukaan tietäisi mistä Dragon Zakuraa saisi? En ole löytänyt minkäänlaisia torrentteja (jotenkin tuntuu että tämä d-addicts vain potkii päähän) vaikka kuinka olen etsinyt. Ja jos joku voisi varoittaa jos se on jotain romanttista shittiä etten lataa sitä. Minähän en sellaisia katso, oli siinä YamaPi tai ei. _________________ .S H A D E.
|
|
| Back to top |
|
 |
Yamapi Joined: 04 Apr 2006 Total posts: 14 Location: Finland Age: 19 Gender: Female |
Posted: Tue Aug 22, 2006 3:38 pm Post subject: Anoo... Post Rating: 0 |
|
|
Kyllä tuota Dragon Zakuraa saa täältä D-addictista, mutta jaksot ja tekstitykset pitää ladata erikseen...itse hain vain sanalla Dragon + valikosta jdrama...subtitles forumista etsin oikeat tekstitykset kunnes sattui eteen...vinkki jollet vielä ole saanut ladattua : )
Dragon Zakura kannattaa kyl katsoa. Ei ole mitään liian romanttista kamaa, vaikka kyl sitäkin vähän on, ;D keskittyy enemmänkin opiskeluun...
|
|
| Back to top |
|
 |
Posted: Tue Aug 22, 2006 4:00 pm Post subject: Post Rating: 0 |
|
|
Tunnustaako joku muuten olleensa animeconissa:
Paidassa joka näytti hehkuttavan YamaPia. Otin kyseisen (naispuolisen) henkilön paidasta kuvan ja raivosin sitten kotimatkalla sunnuntaina autossa kun huomasin että henkilöllä luki siellä myös Bakanishi [jota inhoan]. xD
Paidassa jonka selkäpuolella luki Akame. En ollut aivan varma että oliko tuo samainen tyttö jonka paidasta otin kuvan, joten haluan tarkistaa, että jos hänet löytää täältä. o.O En meinaan kerennyt kamalasti katsomaan mitään kun olin viemässä asettani säilöön ja yhtäkkiä ilmestyi kasa ihmisiä kyseisen henkilön "eteen" niin etten ehtinyt tarkistamaan oliko kyseessä sama henkilö. _________________ .S H A D E.
|
|
| Back to top |
|
 |
Lepra Joined: 07 Apr 2006 Total posts: 27 Location: Taiyou no shita Age: 23 Gender: Male |
Posted: Sun Aug 27, 2006 5:46 pm Post subject: Post Rating: 0 |
|
|
Terve vain kaikille!
Itsekin olen löyttäny J-draman ihanuuden tossa viime keväänä 1 rittoru no namidan muodossa. (Tein siihen muuten suomisubit, mikäli ketään kiinnostaa. Löytyvät mm. sigussa olevasta dc++ osoitteesta, jos olen siis paikalla ^^) No joka tapauksessa, sen jälkeen on tullu katottua Beautiful Life, Sekai no chuushin de, ai wo sakebu, GTO sekä Densha otoko. Nyt katselen Taiyou no utaa, samalla tehden siihenkin suomisubeja. On muutes hyvä sarja.
Jos muuten joku haluaa tulla mukaan suomen ekaan j-drama fansubiryhmään, niin yhteyttä saa ottaa. Kääntäjiä etenkin tarvittaisiin, muut hommat hoituvat kyllä, karaokeja myöten.
No joo.. Kauheeta mainostusta. Mutta kuitenkin, kiva, että täälläkin on suomalaisia.
|
|
| Back to top |
|
 |
|
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum You cannot attach files in this forum You can download files in this forum
|
|
|
|